Sprawdź jeszcze na wyłączonym zapłonie jaki masz pobór prądu z akumulatora, bez miernika się nie obejdzie.
Regulator tak nie sygnalizuje usterki tylko mostek prostowniczy przeważnie pada jedna główna dioda.P
Przyczyn może być dużo.Napewno to nie wina stojana . -diody ( zwarta jedna plusowa,częste) -regulator
Do Herosesa Podpiołem + z akku i po starcie napięcie odrazu 14,4V. Mógłbyś zaznaczyć na schemacie regulatora napięcia miejsce gdzie podpiołeś + z aku?
Zmierzyłem napięcia na tym przewodzie od regulatora napięcia i na obudowie alternatora - ładowanie po włączeniu obciążeń idealne 14,40 V. Napięcie ładowania mierzone na samym akumulatorze 13,75 V.
regulator napiecia w alternatorze
napięcia były w porządku, okazało się, że to regulator napięcia więc wymieniłem. Zobaczę jak będzie teraz przez najbliższe kilka dni i dam znać.
Takie napięcie, chociaż troszkę za wysokie, wcale nie musi świadczyć o awarii ani nie musi wiązać się z potrzebą wymiany regulatora napięcia. Regulatory też maja swoją tolerancję parametrów, poza którą może czasem któryś egzemplarz nieco "wyskoczyć" (bo przecież w produkcji masowej nikt takiego wyrobu/podzespołu nie testuje). Przypomnę, że nie istnieje...
dołożyłem miedzy alternator a regulator diode shottkiego i podskoczylo za dużo napięcie ładowania na około 15 - 15.2 .. Po co ta dioda? Zapewne bez niej napięcie ładowania było prawidłowe. Chcę dodać potencjometr zeby obniżyć to napięcie i tyle.Wmontuje go przy tej diodzie. Problem jest tylko z doborem jaki potencjometr i o jakich parametrach na takie...
Jeżeli po wymianie reggulatora dalej pali sie lampka , na śrubie jest napięcie to nic innego nie pozostaje tylko wyjecie i naprawa alternatora.
Moje pierwsze auto to była Favorita, silnik z grubsza ten sam tylko że jeszcze z gaźnikiem. I pamiętam, że jak łańcuch zaczął hałasować, to nie dało się tego przegapić, jakbyś grzechotką potrząsał przy wolnych obrotach. Po wymianie błoga cisza. Obecnie posiadam pełnoletnią Felicję jako dupowóz do jeżdzenia po mieście, na liczniku 220 kkm a łańcuch jak...
Ja w swojej dodałem diodę Schottky'ego włączoną na kablu wchodzącym do regulatora napięcia na alternatorze. Podniosło mi to to napięcie ładowania o około 0,3 V. Układ ładowania Skody nie był projektowany do jazdy cały dzień na światłach mijania.
Niewiem co to jest kolego, ale nie wygląda to na regulator napięcia, a nawet jeśli jest to regulator to napewno nie od skody. Link poniżej pokazuje regulator od skody felicji. http://obrazki.elektroda.net/49_12820496...
jesli to bedzie regulator to kup regulator od golfa 2-ki jest taki sam jak od felicji a kosztuje znacznie mniej
Tu podaje ciekawy artykuł o zwiększeniu wydajności .. Niestety nie jestem elektrykiem i wiem że bym sobie z tym nie poradził.. http://skodaporadnik.republika.pl/porady... Możesz o wiele łatwiej, a z tym sobie na pewno poradzisz: http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&N... Ew. wymień regulator na...
Mam problem, świeci lampka od ładowania akumulatora. Zużyte były szczotki i wymieniłem na nowy regulator. Rozebrałem alternator i sprawdziłem diody. Miernik pokazał, że są sprawne. Napięcie na zacisku+B alternatora wynosi 14,6V przy włączonym silniku. Na zacisku+D napięcie wynosi 12,4V. Przy wyłączonym silniku i załączonych światłach i ogrzewanej szybie...
Witam, zakładam, że połączenia "klemy,masa" masz sprawdzone,pisałeś, że na zapłonie też napięcie skacze, napisz czy silnik pracuje poprawnie, jeśli tak to możliwe, że miernik Ciebie "oszukuje". Dobrze jest użyć miernika - zwykła wskazówka, ciągłość może nam potwierdzić żarówka 5W w pięta zamiast lub równolegle z woltomierzem, migotanie żarówki potwierdzi...
iły. Ponownie wymieniony regulator napięcia. Mam jednak pewne watpliwości dotyczace tych napraw. Po pierwszej wizycie pojawiły się problemy z radiem. Nie mogę szukać stacji, zły odbiór stacji radiowych. Po ponownej wymianie regulatora na moment wszystko wróciło do normy, ale tylko na moment. Poza tym podczas uzycia spryskiwacza i radia słychać jakieś...
Witam, Od jakiegoś czasu mam problem z ładowaniem na niskich obrotach. Mam skode Felicje z 1998 z silnikiem 1.3 wtrysk. Wszystko zaczęło się już dawno ale od jakiegoś czasu nie daje mi to spokoju częste doładowywanie akumulatora jest męczące. Stary alternator był po regeneracji na niskich obrotach przy włączonych światłach i dmuchawie na 4 biegu nie...
Co do światła stop trzeba byłoby przeglądnąć wiązkę, a co do alternatora trzeba byłoby sprawdzić stan tulejek ślizgowych po których ślizgają się szczotki, a następnie regulator napięcia. Tu nie chodzi o światła stop z tyłu pojazdu, a o czerwoną kontrolkę stop na zegarach, która informuje o poważnej niesprawności i nakazuje zatrzymanie pojazdu. Co to...
Witam Ostatnio zmieniono mi regulator napięcia w Skodzie Felicji na taki z oznaczeniem 90a a na alternatorze jest 70a. Czy to może być przyczyną przepalania żarówek? Jeden komplet poszedł po 20 min drugi po 3 min jazdy... Napięcia nie mierzyłem jeszcze...
Witam generalnie moze byc jeszcze inny problem w samym alternatorze albo/i regulatorze napiecia. W zwiazku z czym mozliwe ze polecam wymiane obu elementow. Mimo ze to drogie. Nizej napisze dlaczego a generalnie tez opieram na doswiadczeniach z felicja nie fabia (choc posiadam teraz fabie). Wiec bylo to tak z moją poprzednia skoda (felicja): - Skoda...
A jak wygląda napięcie ładowania , może to wina wytartych szczotek w regulatorze Sprawdź połączenia wg schematów podanych na tej stronie http://skodas.host.sk/o_skodach/felicia/... moje tłumaczenia legendy schematów znajdziesz tu http://www.skodovka.pl/articles.php?arti...
Witam Jako iż może ta informacja się przydać. Ja także jeżdżę Skodą Felicją 1.3 MPI z 1995r. Mi także dużo paliła i co się okazało: 1. Przy podłączonym mierniku na minimalnych obrotach 16V, więc wymieniłem akumulator ponieważ nie trzymał. 2. Nowiusieńki wstawiłem akumulator dobrej firmy i włączyłem przez chwilę i dalej było 16V najmniejsze napięcie....
Wiatm. Jeśli chodzi o Felicję to proszę mi wierzyć nie jest Pan odosobniony. Jednakże jak dobrze zauważył mój przedmówca należy sprawdzić po pierwsze sam regulator i szczotki. Po wyjęciu regulatora palcem sprawdzi Pan komutator gdyż jeśli ma on doliny to oznacza że szczotki się wieszają. Rownież bardzo dużą rolę odgrywają klemy. Muszą być nieskazitelnie...
Też posiadam Felicję i mam ten sam problem 13,6V i nie jest to akumulator. Do tego na wyprowadzeniu do regulatora jest 14V a na główny styku owe 13,6. Aby było śmieszniej to po włączeniu świateł i wciśnięciu stopu na wolnych obrotach nap. spada do 12,5V :cry: Przerobiłem regulator ustawiłem 14,4V i ciekawa sprawa. Po uruchomieniu silnika przez pierwsze...
Witam. Mam problem z odpaleniem samochodu gdy jest zimny silnik, np. po nocy jak trzeba jechać do pracy. Żeby silnik odpalił to potrzebuje dłuższego kręcenia. Wcześniej było tak, że rozrusznik chwilę zakręcił i już silnik działał. Teraz trzeba kilka sekund kręcić. Po wizycie u mechanika samochodowego zostały wymienione świece, pompa paliwa, akumulator...
witam wiem że dużo pisano na ten temat i czytałem to ale jużsam nie wiem co to może być u mnie mam skode felicje 1.6 i jest tam zamontowany alternator firmy Bosch 70, 14V,ostatnio sprawdzałem napięcie i bez obciążenia na wolnych obrotach jest 14.V a po włączeniu wczystkiego czego się da jest 13,8V i niemiałbym nic do tego gdyby nie fakt że po rozgrzaniu...
Witajcie, W mojej skodzie chyba przestał działać alternator. Akumulator rozładowuje się podczas jazdy, napięcie podczas pracy silnika jest niższe niż przy wyłączonym silniku, przy podwyższonych obrotach jeszcze niższe. Dziwne jest to, że nie zapala się kontrolka akumulatora (zapala się podczas rozruchu silnika). Jeśli to ma jakiekolwiek znaczenie, to...
Odgrzeję temat żeby nie zakładać nowego. Octavia 2. benzyna silnik AQY. Mam problem z niskim napięciem ładowania. Zaczęło się od napięcia 13,3V na zaciskach akumulatora pod obciażeniem. Alternator fabryczny Valeo 030 903 023 J 90A. Wymieniłem dziś regulator napięcia. Nastąpiła lekka poprawa. na zaciskach pod obciążeniem, światła, radio, klima, jest...
Wymiana szczotek w regulatorach napięcia alternatorów Magneton 55a, montowanych standardowo w samochodach Skoda Felicia 1,3, oraz ewentualna modyfikacja regulatora.
Jest to to samo co w Skodach Felicjach na przykład. Z zasilania (styk 15 stacyjki) prąd idzie na zegary na kontrolkę ładowania. Poprzez tą kontrolkę wchodzi w alternator oraz regulator napięcia. Ten prąd wzbudza alternator z niskich obrotów, później już alternator radzić ma sobie sam. Tych opisów działania układu ładowania jest tak na forum, że pewnie...
wiem, że 200 Wat to nie tak dużo ale w dwóch autach już alternatory mi poszły przez ten sprzęt. Poprzednim była skoda felicia i tam naprawiane były diody alternatora. E-tam w felicjii to normalne bez sprzętu też lecą diody, natomiast jeżeli są skoki napięcia a kontrolka się nie zapala wymienić regulator napięcia i już.P
Witam, nie pisałbym tego w nowym temacie ale poprzedni widzę ze jest zamknięty. mam natępujące objawy (skoda felicjia 1,3 68KM 1997r). Objawy: 1) napięcie na akumulatorze przy wyłączonym silniku 12,5V 2) przy włączonym silniku również 12,5V 3) przy rozruchu 11,5 V 4) Gdy zapalam stacyjkę wszystkie kontrolki oświecają się z tym że kontrolka akumulatora...
Witam ! Mam pytanie padł mi regulator napięcia w alternatorze i chce go naprawić lub ewentualnie wymienić na inny jeśli to możliwe. Oryginalny kosztuje 200zł w związku z tym chciałem się poradzić kogoś czy można zastosować tam coś innego np. regulator napięcia od skody felicji który kosztuje około 30 zł . Wymienił bym sam układ a szczekotrzymacz pozostał...
skoda regulator napięcia regulator napięcia skoda felicja skoda
silnik briggs zawora plyta indukcyjna gniazdko prąd bramki tyrystora
przetwornica 24vdc 12vdc jesteś głupi
Wymiana pompy paliwa w Renault Modus: czy trzeba ściągać zbiornik? Nissan Qashqai radio – brak obrazu na monitorze, czarny ekran, diagnostyka i naprawa