Mozliwe ze trza przeregulowac sklad mieszanki na wolnych obrotach przy obciazeniu odbiornikami- wyglada na nieco ubogo na wolnych przez co obr leca w dol.
Wymiana czujnika nic nie dało. Zauważyłem że przekaźnik pod zegarkami cyka podczas spadku obrotów. Nie wiem który. Na jalowych obrotach silnik potrafi zgasnac
Masz zbyt niskie obroty.
odświeżę toszkę gdyby jeszcze ktos mial jakiekolwiek klopoty z obrotami w Felicji: 1.czyszczenie przepustnicy na błysk 2. odpalić auto po czyszczeniu,( nie dotykać pedału gazu!!), niech auto chodzi dotad az włączy się wentylator. 3. Zgasić po czym ponownie odpalić i można cieszyć się obrotami książkowymi 852obr/min. czasem przez pierwszych 500km mogą...
Pierwsza rzecz to wyreguluj instalacje.
[syntax=delphi]Zwiększenie obrotów silnika powoduje spadek napięcia sięgający nawet 0,5V.[/syntax] A może szczotki się wyczerpują?
Dzieki za szybką radę. ok, spróbuje z tym czujnikiem Halla. Mam pytanie jeszcze takie, czy odłączenie i podpięcie obecnej przepustnicy i przeprowadzenie adaptacji cos da? Skoro przepustnica się adoptuje po przekteceniu kluczyka, to po co ją adaptować z komputera i np. Vagu? Jak za bardzo kombinuje to sorki.
Wymiana pompy paliwa pomogła.
Witam. Miałem podobne objawy jak miałem uszkodzony czujnik halla.
Witam Forumowiczów! Od pewnego czasu mam pewne problemy ze swoją Fabią 2001r 1,4 MPI. Zdążyłem się przyzwyczaić do regularnie pojawiającego się zapachu benzyny w kabinie, problemów z elektroniką ( zanik napięcia - wygasza wzmacniacz kiedy odpalone jest np. podgrzewanie szyby tylnej. Po dodaniu gazu problem znika ) Jednakże dzisiaj stało się coś co mnie...
Popraw pisownię, p. 8.2, inaczej post trafi do kosza.
Nie ma LPG.
Prawdopodobnie druga też jest dobra. Ostatnio robiłem jakieś audi a5 . Po nabiciu ciśnienie "wstawało" z 4 do 6 atm i spadało. Odstawiłem na zakaźny i chodził na wolnych obrotach ponad godzinę i nic, do 6 atm i spadek. Dopiero dobrych kilka przegazówek i sprężarka "załapała cuga".
U mnie Fiat Uno 1,7TD działa dobrze. Podczas jazdy po zwiększeniu obrotów silnika ponad 4000/min z tyłu widać chmurę czarnego dymu. Przebieg ma ponad 300000 km.
do sprawdzenia wszystkie połączenia wkładu dolotowego powietrza oraz wężyki podciśnienia jeśli to nie pomoże to sprawdzić należy przepustnicę oraz przepływomierz powietrza sprawdzałeś błędy silnika? ewentualnie logi przepływki. Był błąd "Check Engine" - info o zbyt ubogiej, potem o zbyt bogatej mieszance. Raz się zdarzyło, że mi nagle odcieło wspomaganie...
Wszystko jest w porządku. Alternator ma określoną wydajność przy określonych obrotach. Zobacz na rysunek. Obroty alternatora są około dwa razy większe od obrotów silnika, więc jest jasne, że na wolnych obrotach alternator nie wyprodukuje tyle energii elektrycznej aby pokryć zapotrzebowanie, więc niedobór jest czerpany z akumulatora, co sie objawia spadkiem...
Sprawdź czy na cylindrach masz odpowiednie ciśnienie czy przypadkiem jakiś zawór nie przepuszcza bo jeśli tak to nie dość ,że silnik nie będzie miał wolnych obrotów to mocy i także.
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
Bzdury. Powód jest prosty-szaleje wskazanie z czujnika kąta skrętu, w wyniku tego pompa również zaczyna szaleć-zwiększa obroty przez to bierze wiekszy prąd, a tym samym silnie waha się napięcie na instalacji. Wystarczy wypiąć wtyczkę z czujnika i wszystko się uspokoi. Roboty nie dużo, wystarcza odmontować lewy halogen i dostęp do wtyczek świetny.
Witam, nie wiem jak jest w felicji , czy masz cewki zakładane na świece czy inaczej. To że rwie/szarpie przy przyspieszaniu to moga być cewki (przebicie między uzwojeniem. Słyszałem że można próbować je wysuszyć. co do słabego ciagu to raczej nie jest powód cewek, tym bardziej że piszesz , że przy niskich obrotach masz dobrze
Pisze ci 'Obwód czujnika O2 – nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1) ' więc musisz sprawdzic kable do sondy, ewentualnie wtyczka, lub padnięta sonda, ta reszta błędów może byc że kiedyś akumulator się rozłaadował. Najlepiej wykasuj je i pojeżdzij troche i poczytaj go jeszcze raz co ci wypluje. A jak chodzi na wolnych obrotach ?
U mnie jest to samo Skoda Fabia 2005 rok silnik1.4 16V BKY, może ktoś nam pomoże. Dzięki za poruszenie tematu. Pozdrawiam.
I właśnie dlatego, że nie lubisz ostro jeździć to się tam tego nazbierało. Spróbuj jeszcze przegonić go wysokich obrotach tak 20km może troszkę przepali tego miodu. Pozdrawiam
Dziś sprawdziłem auto, i faktycznie nie miałem problemu z odpaleniem go, aczkolwiek pojawił się problem dość sporego szarpania podczas jazdy na niższych obrotach i spadek mocy auta... Czy muszę jeszcze wymienić kable i świece?
Załóz ciut mniejsze koło pasowe. Alternator ma za male obroty na biegu jałowym. Wtedy będziesz miał 14 na wolnych. I zmierz napięcie bezpośrednio na alternatorze. Jesli masz dizy spadek wymień przewod zasilania alternatora.
Skoda Felicja 1999,Benzyna + LPG Po odpaleniu na benzynie "zimnego" samochodu obroty utrzymują się na poziomie ok 1000, jednak po pewnym czasie (2-5 min) samochód wyraźnie słabnie. Gdy próbuje ruszyć silnik wyraźnie traci moc i przestaje pracować. Po ponownym uruchomieniu cały proces się powtarza tak ok 3x. Gdy samochód stoi po odpaleniu silnika ok...
witam, mam podobny problem w fabii 1.4 mpi, na niskich obrotach elektryka głupieje, wywala wspomaganie, światła migoczą, deska też po chwili gasnie silnik, po ponownym uruchomieniu jest przeważnie ok, czasem trzeba kilka razy, jak wkładam kluczyk do stacyjki to na wyswietlaczach tam gdzie jest przebieg i spalanie itp pojawiają się "chińskie krzaczki"...
Mam problem z skoda octavia 1.9 tdi 90hk silnik ALH przebieg 270tys Od niedawna mam spadki mocy. Zazwyczaj na 4tym biegu przy 2.5/3tys obrotów odcina moc i po tym zero przyspieszenia. Dopiero jak zgasze go i z powrotem odpale to wraca do normy dopóki mu nie depne po gazie i znowu spadek mocy. EGR byl wyszyczony A potem zablokowany. Nowy przeplymowierz....
Napięcie akumulatora zaraz po ładowaniu wraz z rezystancją wewnętrzną. https://obrazki.elektroda.pl/1523612800_... Wolne obroty BEZ OBCIĄŻENIA: Zaraz po odpaleniu bez włączonych odbiorników napięcie na aku: 14,31 V / 14,32 V Napięcie mierzone na alternatorze bez obciążenia: 14,42 V / 14,43 V Spadek napięcia: "na alternatorze" z "na...
Ok,dzięki. Spróbuje jutro to sprawdzić. Jeszcze dodam, że gdy komputer wyrzuca błąd: wypadanie zapłonu na 1 cylindrze, to samochód ma takie objawy jakby się dławił. Tzn. po wciśnieciu i trzymaniu gazu,obroty wzrastają do ok. 3tys a potem spadają. Wtedy puszczam gaz, następnie wciskam i znów wzrastają do tych 3tys. i spadają. I tak trzeba pompować. A...
Witam. Od pewnego czasu mam problem ze skoda fabia 1.2. na każdym biegu czuję spadek mocy, na 1 normalnie rusza ale przy przytrzymaniu go już czuję jakby był mniejszy podaż benzyny, na 3 mam problem żeby wykręcić 3k obrotów, na 4 ledwo co daje radę na prostej drodze rozpędzić go do 70-90 km/h, 5 już nie wrzucam. Proszę o pomoc co to może być? Pompa...
zrób to samo tylko z podpiętym vagiem z włączonym logiem - trójka lub 4 bieg i pełny pedał w odłogę od 1500 obrotów aż do trybu awaryjnego lub 4500 obrotów i wkjel logi po ich przekonwertowaniu w Exelu - instrukcja jest np. na forum AKP lub www.a4-klub. pl (trzeba się rejestrować - ale warto).
Witam Przyczyną była niesprawna dmuchawa - padła całkowicie. Po wyjęciu okazało się, że trzeba sporej siły żeby wykonać dmuchawą jakiś obrót. Po wymianie wszystko wróciło do normy, Zauważyłem nawet, że działa efektywniej i ciszej niż przed stara przed awarią. Tak więc jeżeli ktoś odczuwa głośniejszą pracę wentylatora i spadek jego skuteczności może...
Witam. Jestem posiadaczem Skody Felicji 2000r. silnik 1.6 LX wolkswagena, benzyna+gaz sekwencja. Zauważyłem ostatnio dwie usterki. Pierwsza to napięcie na akumulatorze (wymienionym ok. 1 miesiąc temu, zaznaczam że jeździłem też w dalsze trasy także powinien się doładowywać). Po uruchomieniu silnika i spadku obrotów do standardowych 900 obr./min. napięcie...
Witam Posiadam auto Skoda Fabia 1.2htp, jest po remoncie silnika: -rozrząd -planowanie glowicy -zawory nowe -cewki nowe -świece nowe -filtry (oleju, powietrza, paliwa) nowe -olej 10w 40 -wtryski prawidlowe Po kilku dniach spokojnej jazdy na krótkich odcinkach zapalił się check engine i pokazało błąd związany z niewydajnością katalizatora. Postanowiłem...
Witam, jestem posiadaczem skody fabii 1.4 16V kod silnika BKY rok 2005. Strasznie szarpie silnikem na jałowym biegu jak i podczas jazdy, występuje takze strasznie duże spalanie( na prostej drodze przy 4 biegu I prędkości 60km/h komputer pokazuje spalanie na poziomie 22-26 l/100km). Auto traci moc podczas dodawania gazu. Na postoju obroty skaczą od 400...
Panowie dzięki za wszystkie wskazówki, już wiem o co pytać tym razem i czego wymagać. Sęk w tym ,że nie znam się na tym kompletnie bo sam pewne rzeczy bym zbadał i pewnie doszedł do tego co to jest. No ale teraz odpowiadam na pytania; 1) w ogóle nie ma spadku mocy, gdy jadę to idzie jak po sznurku, zbiera się od razu, tylko na wolnych obrotach szarpie...
Witam, posiadam Skode Fabie 1-ke (6Y) 1.2 HTP 40KW 55km z 2003 roku. Otóż to mam taki malutki problemik. Wszystko było dobrze do czasu, na rozgrzanym silniku po przekroczeniu 170 tys przebiegu, zacząły falować obroty na biegu jałowym. Tak po odpaleniu ma 750, falują one w ten sposób 750-730 spadają max do 700. Rozumiem nierówna pracę tego silnika, bo...
Hmm. Sprawdziłem tak jak pisaliście. Na wolnych obrotach sztanga jest zaciągnięta po przegazowaniu odpuszcza. Według mnie chodzi wszystko w pełnym zakresie. Czy przyczyną może być coś innego np kończąca się turbina?
Tak jak w temacie Sokoda Octawia silnik 1,6 gaz, roku niestety nie pamiętam (auto znajomego). Objawy sa takiesame na gazie i na benzynie: 1. auto po odpaleniu ma nierówne obroty silnika(nie zawsze), czasami nie da sie jechać po wrzuceniu 2jki auto gaśnie, po odpaleniu ponownym już jedzie. 2. podczas jazdy jeśli sie wrzuci na luz to auto gasnie, przygasa...
Witam. Skoda Fabia 2022r 1.0 benzyna. Przyjechała na podejrzenie dużego poboru prądu na postoju bo po postawieniu na moment nie odpala. Nie mierzyłem nawet prądu spoczynkowego bo ewidentnie problem jest z ładowaniem akumulatora. Zaraz po odpaleniu napięcie wynosi około 12,5V i gdy silnik pracuje na biegu jałowym spada pomału ale poniżej 12V nie zeszło,...
Witam. Mam taki oto problem z moją Felicją z 1997 roku: Gdy uruchomię ją na zimno to przez chwilę pracuje dobrze, ale po około 10 sekundach wchodzi na wyższe obroty i faluje od 2 do 2,5tys obr/min. Nie ma spadku mocy, auto rozpala bez problemu i jedzie płynnie jeśli obroty są wyższe niż 2tyś. Wymieniłem już świece zapłonowe, przepustnicę, czujnik położenia...
Witam serdecznie. Na początku powiem, że moje auto to Skoda Octavia 1.9 TDI z 2003 roku, przebieg 203000 km. Od jakiegoś czasu mam problem z mocą w moim aucie. Do 2000 obrotów przyspiesza normalnie, ale później to już za bardzo nie chce. Kupiłem kabel obd2 i zainstalowałem sobie program VAG COM 311-2. Po przeskanowaniu wyskoczył mi błąd: (17964 - Charge...
Witam Mam skode fabia 1.4 mpi, przebieg około 140tys., ostatnio zauważyłem spadek mocy na benzynie i gazie, szczególnie przy niższych obrotach. Mimo iż wciskam do dechy auto nie jedzie. Na kompie wychodzi jakiś błąd z zasilaniem. Świece wymienione przy około 130tys., sonda lambda wymieniona...co jeszcze może być problemem?
Witam, Mam podobny problem Skoda Fabia 1.2 htp 6v, 2003r, 134000 km, bez instalacji LPG. Wypada zapłon na 3 cylindrze błąd P0303: - Nowa cewka na 3 cylinder, próbowałem też podmiany z innych - Zmienione wszystkie świece (kolor starych jasno szary na każdym cylindrze) - Ciśnienie na 3 cylindrach takie same - Wyczyszczona przepustnica - Wymieniony filtr...
Witam, otóż zakupiłem nie dawno Felicie 1.3 - problem jest taki, że po odpaleniu na zimnym silniku, trochę szarpie, obroty skaczą, a silnik przerywa jakby się miał udusić - mija 30 sekund i obroty sa normalne silnik chodzi normalnie. Nie ma żadnych spadków mocy, idzie jak burza na autostradzie. Przebieg to jedyne 115 tyś - o co może chodzić, gdzie się...
Witam. Mam taki problem z moim autem . Po uruchomieniu i przełączeniu na gaz silnik traci moc, tak jakby gaz się kończył.Jak utrzymuję wysokie obroty to trwa to krócej.Najgorzej jest przy manewrach ,bo wtedy auto ledwie jedzie.Jak już zaskoczy to wszystko działa dobrze do następnego uruchomienia.Po przełączeniu na benzynę silnik działa normalnie.Instalacja...
Sprawdzić napięcie na akumulatorze w monencie kręcenia. Oraz spadek napięcia na przewodzie od akumulatora do rozrusznika. Następnym krokiem będzie podłączenie interfejsu i sprawdzenie obrotów silnika podczas pracy rozrusznika. Nie chce odpalić po dłuższym postoju czy za każdym razem? Jest instalacja gazowa?
Alternator na jałowych obrotach silnika ma 40-50% prądu znamionowego. Dodano po 4 W żadnym sprawnym samochodzie z alternatorem napięcie na biegu jałowym nie spada do poziomu 12,9V W każdym benzynowym spada jak włączysz wszystkie odbiorniki.
Przecież styk nazwany "50" jest na wierzchu!!! Rozruszniki dobrze kręci , zostaw go w spokoju. Podglądnij w czasie kręcenia rozrusznikiem , czy ECU widzi obroty silnika!! Spadek napięcia na instalacji przy rozruchu , jest w normie , elektronika będzie działać. Jak potrafisz , to sprawdź diodą LED czy masz sygnały na wtryskiwaczach i kluczowanie cewek...
VW Zwiększającą się samoczynnie dawkę paliwa, przy spadku obrotów miał nawet mój Jeep z 1997roku w Dieslu, który nawet na trzecim biegu nie wymagał stosowania pedału gazu, podobnie jak stare Saxo, więc to nie jest żadna nowość, czy ewenement ;)
Napięcie na akumulatorze zaraz po uruchomieniu silnika wynosi 12,1V, natomiast po przygazowaniu do 3000 obr. napięcie wzrasta do 14,3V (słychać wtedy we wnętrzu samochodu "pyknięcie" i od tego momentu akumulator jest ładowany). Później jeżeli obroty silnika spadną nie powoduje to spadku napięcia na klemach (utrzymuje się 14,3V). Waham się ze zwarciem...
Od pewnwgo czasu po przełączeniu na gaz silnik nie reaguje na naciśnięcie pedału gazu, ale pozwala uruchomić się na gazie - przegazowanie powoduje spadek obrotów i wyłączenie silnika. Regulacja i wymiana tzw. Komputera "AG Lambda Control System AL-700 poprawiła sytuację na jeden dzień i dalej jest to samo. Może ktoś miał taki problem proszę o pomoc.
Witam. Mam problem z lpg w felici 1.3 MPI 99rok. Mam Lpg II generacje z Autronikiem Al-700. Problem polega na tym ze na zimnym TYLKO silniku przy uruchamianiu samoczynnie wskakuje na gaz mimo ze temperatura reduktora nie jest osiągnięta a tym bardziej próg przełączania 2200 obrotów przełączanie na spadku. Podpiąłem sie pod komputer zrobilem regulacje...
Czy ktoś może podpowiedzieć jaki komutator będzie pasował do tego alternatora. Mam problem bo nawet na biegu jałowym z wyłączonymi odbiornikami napięcie nie osiąga 14,4 V. Robiłem nie tak dawno pomiary i mierzyłem spadki. Zrobię na dniach i wrzucę wyniki, ale było coś czemu się trzeba bliżej przyjrzeć jeśli chodzi o przewody. Przy obciążeniu, wyższych...
Problem również mija jak pojeżdżę więcej na beznynie powiedzmy z 50km i już jest lepiej ale jak znów zrobię trochę kilometrów na gazie problem się powtarza. Trochę to nie precyzyjne, bo nie wiadomo czy w tych 50 km, było kilkukrotne odpalanieo na zimnym silniku oraz to jak rozumieć "jest lepiej" i czy po jeździe na gazie jest już problem przy pierwszym...
to dobrze, jeżeli nie da się odpalić samochodu bez akumulatora ( patrz uwagi fachmana ), ale układy samowzbudne są stosowane. Ich działanie polega na przekazywaniu całego prądu z prostownika do zasilania wirnika w fazie rozruchu ( bez dodatkowego prądu z aku przez kontrolkę cz rezystor ). Dlatego alternator trzeba "wkręcić" na wyższe obroty aby pokonać...
Nie piszę za często z braku czasu... Gaz już dużo lepiej chodzi pod względem tych szarpań. Mam teraz ciśnienie 0.85. Robiona była autokalibracja, mapki i obniżyłem trochę mnożnik. Nie byłem jeszcze u gazownika. Mam też taki problem który wcześniej pojawiał sie sporadycznie a teraz dzieje się to częściej szczególnie na bardzo gorącym silniku. Podczas...
Wbrew pozorom ma : zbyt pozny powoduje zmniejszenie podcisnienia na wolnych obrotach.Zreszta wakuometr moze sluzyc do wykrycia wlasnie zbyt opoznionego kata zaplonu.Zeby nie byc goloslownym mam w swoim aucie waku juz dobrych kilka lat.Wczesniej Skoda gaznikowa teraz Skoda na wielopunkcie.Wczesniej mozna bylo krecic zaplonem wiec im wczesniejszy byl(w...
Kontrolka układu kierowniczego to pewnie czujnik skrętu - jest tu możliwe połączenie gdyż gdy czujnik wariuje to nagle wzrastają mocno obroty pompy wspomagania, a ta pobiera sporo energii. Pomimo tego nie powinna się zaświecić konstrolka ładowania, lecz przy słabym ładowaniu lub akumulatorze oba problemy mogą się nałożyć. Warto się zająć wymianą czujnika...
Na tą chwilę przy pierwszym przełączaniu na gaz po nocy na wolnych obrotach jest lekki spadek obrotów ale już nie gaśnie. Drugie przełączenie jest niezauważalne. Czynności jakie wykonałem: 1. Czyszczenie elektrozaworu w reduktorze 2. Czyszczenie wtrysków preparatem do odtłuszczania tarcz - bez podłączania do takiego generatora by podczas czyszczenia...
witam wszyskich od jakiegoś czasu mam problem z nierowną pracą silnika na biegu jałowym. Jak silnnik się nagrzeje jest nieco lepiej. Tak jakby na jakiś cylinder kulał. Przy wiekszych obrotach na biegu jest to nieodczuwalne (powyżej 1.500 -2000 obrotów) przy spadku obrotów poniżej tej granicy szarpie. Na zimny silniku po odpaleniu dymi na biało. Byłem...
Witajcie, Posiadam instalację gazową bingo-M 2 gen w samochodzie skoda felicia 1.3 mpi. Od samego założenia instalacji dojeżdżając do skrzyżowania wciskając sprzęgło i wrzucając luz spada mi z obrotów. Potrafi czasem zgasnąć. Przy zmianie biegów samochód zachowuje się jakby szarpało. Te dziwne zachowania są tylko na zimnym silniku, jak się już trochę...
Mam problem z odpalaniem mojej Skody. Jak jest zimna to 5-10 razy odpalam zanim załapie, potem jak dodaję gazu to silnik się dławi - trzeba ponownie zgasić Do 2500 obrotów się dławi. Jak się zagrzeje to jest ok. Wyrzuca błędy katalizatora, spadek ciśnienia między zaworem sterującym a turbiną. Poprawia się na jakiś czas (kilka dni) po skasowania błędów...
Witam. Posiadam Skodę Fabię 2. 1.2 12v 70 KM rok 2008.Problem dotyczy braku mocy na 4 biegu przy obrotach 3 tyś prędkości 80-90 km/h oraz 5 biegu i prędkości 100-110 km/h nagle zaczyna się dusić jakby nie dostawał paliwa po spadku obrotów oraz prędkości wszystko wraca do normy do ponownego przekroczenia obrotów powyżej 3 tyś oraz podanych prędkości...
Witam Moja felcia ostatnio odmawia współpracy :( objawy: tak od ok. 2500obr praktycznie nie przyśpiesza (np jadę na 4 i dodaje gazu z poczatku trochę się zbiera a potem muł pedał do podłogi a ona powolutku wkręca sie na obroty dochodzi do jakichś 3500 i to wszystko ) przy niskich obrotach czuć że żwawiej przyspiesza Pytanie: 1 od jakiegoś czasu mam...
Skoda Felicia 1.3 98r Problem z ładowaniem akumulatora. Objawy po dwóch dniach postoju nie mogłem odpalic auta. Pobór prądu na zgaszonym silniku przy załączonym alarmie wynosi 0,05A. Napiecie ładowania 13,8V przy wyłączonych odbiornikach, światłach itp Po włączeniu odbiorników, napiecie spada do 13,1 i po zwiększeniu obrotów rośnie tylko o 0,1V. Spadek...
Na moje oko wygląda OK ten wykres tzn. wydajność reduktora patrząc po ciśnieniu jest stabilna - nie ma spadków jakiś znacznych ale to by ci też przelączyło na benzyne zgodnie z ustawieniami w programie. MAP sensor też wychodzi poprawnie. FIltr gazu fazy lotnej i ciekłej masz wymienione ostatnimi czasy? I filtr powietrza też myśle ogarnięty? W MAPie...
w Feli przyczynami moga być głównie: - świece i gumki o których wspomniał kolega wyżej (przebicia itp.) - kończąca się listwa zapłonowa (wtedy pali na dwa gary, ale można jeszcze odpalaić i przerywa w czasie jazdy także) - czujnik Halla ( nie można odpalić, raz czujnik kończy się gwałtownie, a raz daje w kość i ma ,,swoje zagrania" tzn. raz odpala,...
Witam jestem posiadaczem skody od jakiegoś czasu, problem mam z nią takowy że, podczas jazdy (na zimnym silniku też, choć dużo mniej) występuje powyżej 2 tys. obrotów szarpanie przy rozpędzaniu, zdarza się też podczas równomiernej jazdy ze stałą prędkością, towarzyszy temu spadek mocy. Kroki jakie dokonałem do tej pory- wymiana świec (2 komplety) jedne...
Witam, zastanawiam się nad przyczyną dziwnych zachowań mojego auta i prosiłbym o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny. Zaczeło się niewinnie od: - spadków mocy, zwłaszcza na większych biegach ( na autostradzie auto nie ma mocy jechać pod górki i zwalnia liniowo) - komputer pokazywał błąd "overboost" - hamulce czasami wydaja sie być czasami zapowietrzone...
Witam ! mam problem ze swoją skodą podczas odpalania na zimnym silniku obroty spadają prawie że do zera i czasami gaśnie jak się zagrzeje to wszystko jest ok ,ale ogólnie samochód osiąga maksymalną predkość do 80 km/h i nie ma takiej mocy podczas jazdy jak wcześniej Silnik jest zagazowany od jakichś 10 lat i do tej pory nic się nie działo oprócz tego...
Witam Mam skodę octavie I z 1998 roku z silnikiem 1.8 20V benzyna 125 KM z LPG i od paru miesięcy coś jest nie tak z mocą silnika. Po odpaleniu i ruszeniu samochód traci moc nie jedzie wciskając pedał gazu samochód nie zbiera się i słychać strzały w przepustnicy (nie chce jechać). Samochód w tedy jest na benzynie po złapaniu temperatury i przełączeniu...
https://obrazki.elektroda.pl/2474349300_... W samochodzie Skoda Octavia 1 uszkodzeniu uległ przełącznik prędkości silnika dmuchawy nawiewów. Wypadła blaszka/styk z plastykowego uchwytu na obrotowym ramieniu, łącząca ślizgacz z stykami. Szczęśliwie, udało się ją znależć na podłodze. Przełącznik znajduje się w panelu sterującym nawiewami,...
witam wiem że dużo pisano na ten temat i czytałem to ale jużsam nie wiem co to może być u mnie mam skode felicje 1.6 i jest tam zamontowany alternator firmy Bosch 70, 14V,ostatnio sprawdzałem napięcie i bez obciążenia na wolnych obrotach jest 14.V a po włączeniu wczystkiego czego się da jest 13,8V i niemiałbym nic do tego gdyby nie fakt że po rozgrzaniu...
Witam wszystkich. Skoda 19TDi 90KM silnik AGR 2003/2004r. Ten sam problem. Było tak: Kilka kilometrów - na zimnym silniku wszystko OK. Nagrzał się. 90 stopni - próba wyprzedzenia. Udało się i za moment muł w przedziale 2300-3000obr. Spalanie wg kompa pokł. na poziomie 10-12 l/100km. Nie reagował na naciskanie gazu. Nie wchodził na obroty. Pomagało chwilowe...
witam. mam problem z autem, gdy ciągnę go na 3 do 3000 obrotów i zmieniam bieg na 4, obroty spadają wówczas do około 2000 i następuje ten spadek mocy, gdy popuszczam pedał gazu moc jakby powracała, ale auto i tak jest słabsze. mechanik stwierdził ze to może być zaworek n75 wymieniłem, w serwisie podali mi taki sam ale o innych numerach, nie wiem czy...
Zwykle przy trafionej uszczelce samochód kopci, pod korkiem oleju / płynu chłodniczego zauważalna może być maź itp. Oglądana była nagrzewnica? Dywaniki, szczególnie przednie kierowcy/pasażera nie są wilgotne? w szczególności jeśli na trasie znajdują się ekspresówki , gdzie auto zostaje przegonione z prędkościami ok 160km/h To mogłoby właśnie wskazywać,...
Obserwuję dyskusję od samego początku i aż do momentu w którym Rzuuf nie wyjaśnił podstaw wstrzymywałem się od głosu. Sprawa jest oczywista, woda(para) jest balastem, niczego nie wnosi do spalania, jeżeli się rozkłada w momencie detonacji to są to bardzo małe ilości nie wpłwywające na podniesienie krzywej momentu obrotowego przy danych obrotach. Pozostaje...
Witam wszystkich forumowiczów. Mam poważny problem ze swoją Skodą Fabia 2002 1,9 tdi, mianowicie występuje falowanie i poszarpywanie silnikiem byłem już u kilku mechaników i żaden z nich nie potrafił sobie poradzić z tym problemem. Vag pokazuje błędy na wszystkich pompo wtryskach. Szarpanie najlepiej wyczuwalne na 3 ,4 i 5 biegu na obrotach 1900. inny...
Skoda Felicja Kombi 1.3 MPI 1998 Auto od 1999 w rodzinie. Ciągle używany do 2009. Potem trochę rzadziej, aż do wakacji 2016. Wtedy zacząłem je użytkować. Jeżdżę zwykle ok 90-100 km/h, spokojne przyspieszanie z zapasem mocy. W wakacje 2017 auto sprawne. Zapobiegawczo zmienione świece na takie same, model NGK MADE IN FRANCE. Stare pracowały od ponad 7...
Witam forumowiczów. Na wstępie Wesołych Świąt życzę wszystkim. Mam mały problem ze skodą. Model to skoda felicia GLXi 1,3 MPI 50kW 68KM rocznik 1998 z instalacją lpg. Instalacja drugiej generacji. Parownik lovato, jeden filtr. W środku auta jest tylko przełącznik trójpozycjny: b(powyżej 2tys. przełączanie na gaz),g,b. Objawia się to losowym dławieniem,...
Zaczynając od początku. Auto użytkowane jest przeze mnie najczęściej w pełnym zakresie obrotów gdyż nie jestem zwolennikiem powolnej jazdy. Poza tym w aucie zostały wymienione wszystkie przewody podciśnieniowe, filtry, czyszczony był kolektor ssący, EGR, intercooler. Zaworek N75 był sprawdzany przez mechanika więc podobno działa. Co do gruszki jakoś...
Witam Miałem objawy spadu mocy silnika TDI 90KM . Na 5 biegu nie chciał za nic wejść na obroty powyżej 3k. Pojechałem na diagnozę komputerową i tam wykazało błąd ładowania turbosprężarki. Mechanik powiedział, że najczęstszą przyczyną tego błędu jest uszkodzenie przepływomierza. Wymieniłem więc na nowy, dokładnie taki sam jak oryginał ( chociaż na starym...
Witajcie. Pacjent jak tytule. 220.000km przebiegu. Objawy są takie że wali błędami bogatej mieszanki. Trzęsie całym silnikiem i nadwoziem na biegu jałowym jak się rozgrzeje. Obroty falują szybko i w zakresie biegu jałowego. Po lekkim dodaniu gazu nadal trzęsie, dopiero powyżej 1200 obr drgania zasikają. Puki jest zimny i trzyma wyższe obroty jest ok....
Co więcej można dodać? Niestety - nie jest to czujnik. Duża szansa, że też nie silnik. Charakter usterki nie wskazuje jednoznacznie na winowajcę (ale spadek ciśnienia przy wzroście obrotów ogólnie daje podejrzenia na układ smarowania) - może to być przytkanie na części ssącej układu smarowania lub awaria samej pompy. Pompa olejowa w większości aut to...
Witam Panowie, Nie chcę zakładać niepotrzebnie nowego tematu, napiszę tutaj. Otóż w moim pasku b5 AFN pojawia się błąd: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent Passat przechodzi w tryb awaryjny, nie zawsze się to dzieje, czasem jest tak że jadąc na trzecim biegu, gaz w podłogę, delikatnie przekroczy 3tys obrotów i...
Mam podobne objawy - Fela 1.3 MPI 99r+ LPG. Na spadek obrotów przy dodawaniu gazu pomogło wykasowanie błędów lambdy. Jeden standardowy (wysoka/niska wartość), a drugi wyskoczył mi jak mi gazu zabrakło i od tego czasu zaczęły się jazdy w stylu jadę 80 km/h na benie dodaję gazu a auto hamuje mi silnikiem. Niestety nie udało się rozwiązać 3 problemów:...
Witajcie. Problemem jest duże (13-14 l /100km) zużycie paliwa w samochodzie Skoda Felicia 1,3 MPI sterowanej kontrolerem SIMOS 2P. Samochód mam od niedawna (spadek po dziadku) więc nie wiele o nim wiem. Ale po kolei: - Był uszkodzony termostat (permanentne otwarcie), który wymieniłem, jednak nie zredukowało to zużycia paliwa. - Była wymieniana sonda...
Witam Wszystkich Jestem wlascicielem skody fabii 1.4 16V(100mh) 2000r Opisze cala sprawe Po 500km wycieczce samochod stracil moc i zaczela migac kontrolka check engine, a na wolnych obrotach zaczelo trzepac silnikiem.Obroty nie skacza tylko czuc wyrazny spadek mocy na kazdym biegu,co gorsze kiedy sie silnik nagrzeje to samochod gasnie(temperatura jest...
Witam, posiadam Skodę Octavię 1,8T i od jakiegoś czasu jest problem z zimnym rozruchem. Jeśli auto stoi kilka dni to kręci się rozrusznikiem i słabo odpala tzn za którymś razem ale to jest ileś tych obrotów. Ciepły pali bardzo ładnie. Z forum Audi TT 8N (bo te same silniki) polecił ktoś lekko nacisnąć na gaz, no ale jest przecież automatyczne ssanie?...
Witaj. Tutaj spokojnie można by zastosować arduino. Sygnał obrotów pobrać z czujnika Halla, jako element wykonawczy dać serwomechanizm o udźwigu 1 kg spokojnie wystarczy. Wystarczy zrobić zasilanie do serwomechanizmu z 12V na 5V, Na arduino są gotowe biblioteki, można wykorzystać Bibliotekę PID. Pomysł do zrealizowania w jedno popołudnie. Koszt nie...
Chciałbym coś dorzucić do tematu. Mam podobną sytuację do kolegi. Posiadam Opla Calibrę 97 z silnikiem X20XEV instalację sekwencyjną KME z "pseudo" wtryskiwaczami VALTEC. Problem jaki u mnie występuje to początkowo spadek mocy na gazie, gaśnięcie silnika po przełączeniu na lpg w zimie. Po ponownym uruchomieniu silnika prawidłowo pracował na LPG. Po...
https://obrazki.elektroda.pl/6303923800_... Sterownik wycieraczki tylnej szyby (kolejny). Jest to gruntowna modernizacja układu zbudowanego w 2004 roku, opisanego tu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Nowa wersja modułu była opracowana i zbudowana w 2015 roku. Nowszy moduł jest prostszy i pewniejszy...
Witam, mam taki problem, że po odpaleniu zimnego silnika przy dodaniu gazu po wzroście obrotów nagle gwałtownie spadają co doprowadza praktycznie do jego zatrzymania. Silnik zaczyna bardzo nierówno pracować, po kilku sekundach auto uspokaja się. Błąd jaki miałem po diagnozie w VAG-u to 16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1 P0172 - 35-10 - - - Intermittent...
Witam, mam problem z samochodem fabia sedan 1.2 - 2005 rok produkcji, instalacja gazowa w samochodzie marki BRC, sekwencja. Gdy odpalam auto, przy wcisnieciu pedalu gazu do spodu, auto zmuli i po chwili wskoczy na obroty i ruszy z miejsca. Dzieje sie tak na benzynie i na gazie. Zauwazylem ze raz po doapelniu samochodu, silnik zaczal nierowno pracowac,...
Witam :) Mam radio Skoda Dance w mojej Fabii II - niestety nie mam na to radio gwarancji (samochód sprowadzony z Niemiec; stał trochę u kupca w Polsce itp...) - radio pracowało bardzo dobrze, tylko kilka razy na samym początku po zakupie samochodu straciło pamięć programów - na przeglądzie w ASO przy sprawdzaniu samochodu na VAG-u wykryli jakieś błędy...
spadek obrót skoda felicia skoda spadek czujnik spadek obrót
podajnik ręczny vaillant czujnik ciąg sterowanie rolet zewnętrznych
falownik growatt samsung wf70f5e0w2w
Zamiennik tranzystora BC238: BC547B jako alternatywa Winda zaparzacza w DeLonghi Perfecta Cappuccino - przyczyny problemu