Problem w manetce przy kierownicy.
Wygląda na opory w mechaniźmie wycieraczek.Proponował bym wymontować silniczek.Pozdrawiam
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://cardiagn.com/skoda-superb-ii-b6-...
Błędy z EPC oraz przepustnicą to wina kostki na wiązce od przepustnicy. Wymiana na nową najlepiej z pinami bardzo dobrej jakości załatwia temat.
Miałem ten sam błąd w audi a3 2.0tdi. Okazało się że koło alternatora było zatarte.
Najprawdopodobniej tak , ale warto sprawdzić jeszcze wiązkę przewodów do niego.
Najczęściej zamek do wymiany. Oczywiście najpierw do sprawdzenia przewody w przelotce.
https://obrazki.elektroda.pl/2700832500_...
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Któryś wtryskiwacz ma zwarcie - niestety nie wiem jak to stwierdzić.
Wypróbuj login 01542 . A nie przepraszam, ten powinien pasować 07559.
Na bezpieczniku 200A (pierwszy od lewej) jest tylko alternator. Odłącz alternator i sprawdź. Faktycznie wypadałoby poprawnie podawać odczyty.
W tym roczniku nie ma możliwości aktywacji DRL. Nie było takiej opcji. Wszelkie uruchamianie świateł przeciwmgielnych jako DRL jest nie zgodne z przepisami , Lampy nie mają na to homologacji.
Schemat znajdziesz poniżej: http://obrazki.elektroda.pl/8119739500_1... http://obrazki.elektroda.pl/4677999100_1... http://obrazki.elektroda.pl/2127167400_1... http://obrazki.elektroda.pl/2585211200_1... http://obrazki.elektroda.pl/9045002900_1... http://obrazki.elektroda.pl/6608222900_1...
Rozumiem to w ten sposób że mam sprawdzić czy w gnieździe przekaźnika pompy jest napięcie ? W gnieździe przekaźnika sprawdzisz czy jest prąd na pinie 30. Jak jest,to można zrobic zworę do pinu 87 . Wtedy prąd popłynie na bezpiecznik pompy i pompę to sobie zobaczysz czy wtedy działa. Jak działa to uszkodzony przekaźnik albo jego sterowanie. Sterowanie...
kazdy ABS Mk60EC1
Można naprawić.
Ano do spalin. To w niebieskim kółku to chłodnica spalin, w zielonym przepustnica obejściowa a czerwone kółko to egr właściwy. Jest tam zwykły silnik z przekładnią zasilany pwm oraz czujnik położenia. Najczęściej pada mechanicznie, zarasta sadzą, koksem, koroduje od agresywnych składników spalin. Chłodnica zmniejsza obciążenie cieplne i pozwala wepchnąć...
http://obrazki.elektroda.pl/1127347000_1... http://obrazki.elektroda.pl/1127347000_1...
Znacie jej oznaczenie, lub ewentualnie gdzie można kupić? N10243402, z powodzeniem możesz ją zastąpić śrubą imbusową M6x20.
Raczej elektronik żeby odczytać wsad pamięci z radia.
Witam Takie schematy pomogą? https://obrazki.elektroda.pl/3434879900_... https://obrazki.elektroda.pl/3705941300_... https://obrazki.elektroda.pl/6826236100_... Pełny schemat: [url=https://cardiagn.com/skoda-superb-i... ]Schemat Superb II Dla CFFB schematy zaczynają się od strony 1620.
http://obrazki.elektroda.pl/7190239200_1... http://obrazki.elektroda.pl/7190239200_1...
W takim razie zmień przewody we wtyczce UB+ z s.kont, i powinno być w porządku.
Czujnik poziomu dodatku zapala kontrolkę przy 0,3 l, pewnie się skończył , wchodzi 4l. Króćce do wlewania/odsysania pod kołem zapasowym.
Cewka,wiązka, ECU.Miernik i do dzieła.
Najzwyklejszy samochodowy np taki https://alltronix.pl/przekaznik-12v-30a-... Masz opisane styki i symbol na nim pójdziesz w każdym sklepie taki kupisz. Pozdrawiam...
Ryglem steruje bordnetz nad nogami kierowcy. Sprzawdzenie tych przewodów to abc . Nic nie zepsujesz ponadto co tam padło ewentualnie.
Login: 09575 - AZM/AWT (Manal Transmission) 09397 - AMX/BBG (Automatic Transmission) 09395 - AMX (Manual Transmission) 09357 - AYM/BDG (Automatic Transmission) 09355 - AYM/BDG/BSS (Manual Transmission) 09555 - AWX/AVB/BSV (Manual Transmission) 09557 - AVF (Automatic Transmission) 09577 - AWT (Automatic Transmission) Coding: 04275 - AZM/AWT (Manal Transmission)...
Pytałem dlatego że możesz wykorzystać podświetlenie przycisków lub zapalniczki do wysterowania przekaźnika. Przecinasz przewód zasilający zapalniczkę podpinasz go do styku nr 30 przekaźnika, styk 87 do zapalniczki. 85 do masy a 86 do plusa od podświetlania przycisków lub zapalniczki jeżeli jest. Wtedy po włączeniu świateł włączy Ci się wideo rejestrator.
Witam. Miałem taki przypadek. Wymiana bezpiecznika, sterownika nic nie dała. Problemem były przewody zasilające silniczek regulacji oparcia. Przetarte były do ramy fotela, powodowały skoki napięcia i zawieszały sterownik. Radzę sprawdzić dokładnie całą instalacje fotela.
który przekaźnik byłby najlepszy? V277 to pompa paliwa Przekaźniki: J49 i J17 są odpowiedzialne za sterowanie pompą paliwa.
Chyba będzie podobnie jak w Octavii, wszystkie te elementy plastykowe są na "wcisk", to znaczy odpowiedne występy w plastykach wchodzą w gniazda. Na początku trzeba zdemontować dolną część, póżniej pozostałe, inaczej się nie da bo plastyki zachodzą na siebie. Tą dolną część należy zaczynać podważać od dołu. Moim zdaniem kamerę cofania lepiej zamontować...
Jeżeli wtyczka 38 pinowa to sprawdź: - pin 13, 38 - masa - pin 1 - plus z akumulatora "30" - pin 14 - plus plus "15a" - pin 15 - plus "30a" - pin 25 - plus Sprawdzaj żarówka 55W. W którymś momencie znika ci najprawdopodobniej plus z pinu 1 przez co sterownik traci zasilanie a inne moduły komunikację z nim i licznik przestaje pokazywać prędkość bo ta...
Zapali się dopiero gdy silnik będzie pracował, a ciśnienia nie będzie.
Nie zrobisz tego VAGiem. Masz do wyboru czeski program lub VDS. Podaj inna pocztę dla aktywacji - zazwyczaj jest to wina poczty a nie tego ze nie wysyłają kodów.
Przełącznik świateł jest standardowy jak w innych autach VW? Tzn przekręcana gałka po lewej stronie kierownicy? Niedawno w moim GolfieIV miałem ten sam problem. Poszukaj na http://forum.vwgolf.pl/ ale o ile dobrze pamiętam wyjmuje się cały moduł przekręcając w prawo i ciągnąc. Wypalony będzie styk od ciągłej jazdy na światłach. Wymiana kosztowała (zamiennik)...
Może ja opowiem swoje doświadczenia, bo widzę, że kolega nie chce współpracować. Mam octavię z silnikiem AXR. Generalnie to jeden diabeł. Na wolnych obrotach i w okolicach 1800 - 2000 rpm było słyszalne bardzo wyraźne brumienie/rezonans pochodzące od układu dolotowego. Rozebrałem cały dolot, poskręcałem, wymieniłem oringi, bez skutku. Wykleiłem chwyt...
http://www.a6klub.pl/printview.php?t=146...
Na 99% uszkodzony impulsator bądź wiązka od niego, miałem identyczny przypadek w Passacie B5 że przy uszkodzeniu impulsatora świrował wskaźnik poziomu paliwa, podobno te zegary tak mają. Po wymianie impulsatora i prowizorycznie położeniu nowej wiązki jego do zegarów problem się rozwiązał.
Zobacz na forum golfa jest to opisane http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=1...
Najpierw należy znaleźć fachowca (elektryk samochodowy, spec od radii itp.), który będzie mógł odczytać plik bin. z zawartości pamięci tego radia. Plik załączony do postu z pewnością odczytają (i podadzą kod) koledzy, którzy w tym dziale pomagają.
http://obrazki.elektroda.pl/5887376700_1... Dodano po 1 http://obrazki.elektroda.pl/8208413800_1... Dodano po 12 http://obrazki.elektroda.pl/3879079000_1...
W VAGach "parametr" ma zazwyczaj 180. Możesz spróbować czy w tym przypadku również.
Podaj może konkretne linki, numery aukcji. Wówczas coś powiemy.
Sie nawet nie przyznawaj ze w SPA byles :) Jak pasuje to PW co dalej
Zobacz co się dzieje pod dywanami, pod nogami kierowcy, to to samo co passat b5.
dodatkowo wykonałem dziś test polegający na wykasowaniu błędów i odłączeniu kostki od czujnika. Po odłączeniu czujnika i zapaleniu silnika nie ma żadnych zmian w działaniu silnika oraz błędu - pojawia się ten sam co z podłączonym czujnikiem. Czyli masz czujnik uszkodzony i nie ma co się zastanawiać. Dla swojego spokoju, sprawdź, czy nie masz uszkodzonej...
Zerknij czy przełącznik ma grube kable,moze być że lewa/prawa jest niezależnie z niego.Bez schematu plus na bezpiecznik i pomiar przy włączniku.
Witam Wg. schematu sygnał na sprężarkę idzie bezpośrednio z panela (czarna kośc 20-o pinowa) z pinu 18. Jako że nie ma sprzęgła a jest tylko zawór zmiennej wydajności to sygnałem sterującym jest PWM, więc miernik może pokazywać ok. 9V. czyli wydaje się być OK. Żeby zobaczyć rzeczywisty sygnał musiałbyś zapiąć oscyloskop. Dodatkowo po podpięciu do klimy...
Tylko nowy sterownik przyjmie kodowanie, w używanym nie zmienisz. Można próbować przez edycje wsadu.
klapy skoda superb czujnik skoda superb schemat skoda superb
lodówki bosch opinie karcher opinie myjka zawora spłuczka
Klaster w immobilizerach: rola i funkcje Uszczelka wkrętki złącza fi 10 w PAD 16 - dobór i zastosowanie