jeśli iskra jest wtrysk podaje paliwo to jedyną przyczyną nie palenia na ten cylinder jest lewe powietrze na kolektorze ssącym pomiędzy przepustnicą a głowicą - tam jest plastikowy kolektor obejrzyj dokładnie czy gdzie pęknięty nie jest może po tym ogniu się odkształcił i nie trzyma uszczelka przy głowicy
Witam, po wyciągnięciu Pompowtrysków znajdowało się paliwo w cylindrach. Auto nie odpalało, zamówione mam nowe wtryski, ale czy to był objaw lejących się wtryskiwaczy?
Rozkręć górę od mono wtrysku, czyli dolot powietrza do przepustnicy, będzie widać wtrysk paliwa. Następnie uruchom silnik, i przyjżyj się czy wtrysk rozpyla paliwo prawidłowo, powinna być mgiełka. Jak będzie lał, to wtrysk do wymiany.
usterka jak w temacie samochód posiada instalacje gazową i elektroniczną cewkę WN czyli taką co jest założona bezpośrednio na świece posiada też wielopunktowy wtrysk (to są informacje dla niedoinformowanych bo spotkałem się z sugestią czyszczenia przerywacza w aparacie zapłonowym) a owa usterka występuje i na benzynie i na gazie więc co po kolei zrobiłem:...
W różnych samochodach mogą być różne wyniki: w jednym chłodniejsze powietrze na wlocie poprawia moc i sprawność, w drugim powoduje niepełne spalanie paliwa i spadek sprawności, bo inny wtrysk i w silniku paliwo jest gorzej rozpylane.
Witam. Ostatnio pojawil sie taki problem ze samochod przy 2500obr-2600obr np. II lub III bieg przerywa na moment po czym wszystko jest dalej ok. Przepustnice czyscilem..i robilem nastawy podstawowe jednak problem dalej sie pojawia. Z tego co mi wiadomo niezbedne jest wykasowanie nastawow wyuczonych.... Moze mial ktos taki problem i wie jak to zrobic...
Witam.wymieniłem wtryskiwacze valteki na Y127 Wtryskiwacze Alex Barracuda i przy autokalibracji auto gasło ,zmniejszyłem ciśnienie z1,29 na 1,09i autokalibracja udana i komunikat za małe dysze i mam pytanie czy zwiększyć ciśnienie czy rozwiercać dysze,nie zbierałem jeszcze map
Witam Mam skodę octavie I z 1998 roku z silnikiem 1.8 20V benzyna 125 KM z LPG i od paru miesięcy coś jest nie tak z mocą silnika. Po odpaleniu i ruszeniu samochód traci moc nie jedzie wciskając pedał gazu samochód nie zbiera się i słychać strzały w przepustnicy (nie chce jechać). Samochód w tedy jest na benzynie po złapaniu temperatury i przełączeniu...
Skoda Fabia 1,4 68 km od jakiegoś czasu dziwnie się zachowuje. Jadąc z góry, lub po prostej dosłownie dotykając pedału gazu, zaczyna szarpać. Przestaje po wdepnięciu gazu, dzieje się tak na każdym biegu gdy prędkość na danym biegu jest mała np. na 3 jadąc po prostej drodze około 40 km/h, 4 okoo 50km/h. dodatkowo zauważyłem na komputerze trochę większe...
Skoda Fabia 1,4 MPI 68 km mam następujący problem silnik pracuje tak jakby "wypadał zapłon" słychać takie przerwanie , trzęsie się silnik co to może być???? Zauważyłem również większe spalanie około 2 litrów na 100 km. Wymieniłem świece, listwa z cewkami była podmieniona dalej efekt ten sam. wygląda to tak jakby jedna swieca nie pracowała ale świece...
Witam chodzi o cisnienie paliwa w Octavi 2.0TDI 2012r odpalal gasl podlaczeniu kompa wystapiła roznica pomiedzy cisnieniem zadanym i cisnieniem rzeczywistym wynosila ponad 100bar wiec oddalem pompe wysokiego cisnienia do regeneracji dodam ze przed demontazem pompy wymienialem filtr paliwa ktory byl czarny i byly w nim opilki a takze wyskoczyl blad czujnika...
Witam wszystkich. Po raz kolejny piszę post w tej samej sprawie i mam nadzieję że nie zostanie usunięty do kosza ! Problem z autem to szarpanie na biegu jałowym i falowanie obrotów. Wymienione: - przepustnica - listwa zapłonowa + świece(dwie świece od lewej były całe zakopcone) - sonda lambda - w przepustnicy i na kolektorze sprawdzone wężyki podciśnienia...
Witam. Odgrzewam kotleta, mam identyczny problem co w temacie. Octavia II FL Silnik 1.6mpi bse instalacja Landi Renzo Omegas wtryski med czarne. Na gazie na wolnych obr strasznie trzęsie silnikiem jakby zapłon wypadał i pracuje bardzo niekulturalnie. Jedyne blędy jakie mam to te od zbyt ubogiej mieszanki: p2096 regulacja mieszanki paliwa za katalizatorem...
Witam Mam problem z obrotami w Fabii 1,2, bardzo często gdy zdejmuję nogę z gazu auto zachowuje się jakbym dalej naciskał "gaz". Obroty potrafią skoczyć o 600 i dopiero po tym zaczynają spadać. komputer też pokazuje zwiększone spalanie. Wymieniłem filtry, świece, mam wyczyszczoną przepustnicę i styki w komputerze. Za wszelkie sugestie będę wdzięczny.
Witam,kupiłem niedawno skoda fabia2 1.2 benzyna 2010r,auto odpaliło i zgasło,brak zasilania na wtryskiwaczach,Proszę o pomoc?
Samochód po remoncie silnika, głowica splanowana , wymienione prowadnice, zawory dotarte , uszczelniacze, popychacze, uszczelnienia, rozrząd kompletny,mam problem z tym jak odpalę i przycisnę gaz tak do 4tyś to auto gaśnie i traci kompresje po dłuższym kręceniu odpali ale telepie silnikiem i kopci na biało tak jak by na któryś tłok nie palił po jakimś...
Witam jestem posiadaczem Skody Octavia II 2.0 TDI (BKD) jednak mam z tym silniczkiem problem. Przy zakresie obrotów między 2400 a 2500 silnik zaczyna szarpac jakby brakowało mu paliwa, po przekroczeniu powyższych obrotów wszystko przemija a auto jedzie jakby nic się nie działo.Problem jest o tyle duży że usterka ta nie występuje cały czas. Serwisy rozkładają...
Witam. Pacjent Skoda Fabia 2 1,4 16V BXW 2009. Problem jaki mam to tzw. turbo dziura między 2000 a 3000 obrotów na każdym biegu. Jak delikatnie jadę to tego nie ma. Wymieniłem: Świece, kpl. Rozrząd, Filtry powietrza, paliwa i oleju bo olej też zmieniałem, Tłumiki końcowy i środkowy, Patrzyłem do katalizatorów dołączam filmiki, Przepustnice, Zmierzyłem...
Witam, Proszę o wyrozumiałość za niefachowe słownictwo i ogólną niewiedzę. Jestem 'szczęśliwym' posiadaczem Skody Fabii 1.4 MPi z 2001 roku z instalacją LPG Silnik 'czeski', 1.4 MPi 68KM 4-cylindrowy 8-zaworowy AME. Instalacja była montowana w Elpigazie w Koszalinie, samochód kupiłem już z instalacją. Z tego co mi się wydaję jest to już sekwencja (nie...
Witam forumowiczów. Mój problem zaczął się w chwili kiedy brakło paliwa, po dolaniu samochód nie ma mocy, odpowietrzałem - przelało się ok 3 litrów paliwa ale bez zmian, ledwo idzie do 3000 obr a powyżej się nie kręci. Dużo wczesniej zapaliła się kontrolka "check engine" ale jeździła jakieś 60 tyś km na tym i było ok, cewki wszystkie wymienione ale...
Witam, Mam mały problem jak w temacie z układem paliwowym w Skodzie OII 2.0 TDI z silnikiem CFHC. Auto jest z 2012 roku i aktualnie ma najechane 260 000 km. Problem zaczął się w październiku 2019, gdzie autem szarpało i słychać było głośne stukanie zaworów. Zostały wyjęte przez serwis wtryski i oddane do Tomaszowa na sprawdzenie, wtryski CR boscha Sprawdzane...
Witam mam poważny problem ponieważ zostawiłem na tydzień moja skode na parkingu i wczoraj wsiadam i pojawiła się pomarańczowa kontrolka (trójkąt z wykrzyknikiem w kółku zakończony strzałką tak jak kontrolka ASR) próbowałem ją wyłączyć przyciskiem ASR ale to nic nie dało, do tego silnik mi klekocze jak traktor gdy dodam gazu i brakuje mocy(przyśpieszenia...
Witam serdecznie Wszystkich. Posiadam Skodę Fabię II Combi 1.2HTP+Gaz 2008 - Silnik: BBM - Gaz Lanirenzo (montowany w servisie od nowości) - Przbieg 140.000 km Posiadam auto około 4 miesięcy i jestem 2 właścicielem. Teraz opis usterek w moim aucie: Co wykrył VAG: -17088 -16556 -16685 -16555 Auto szarpie na wolnych obrotach, po przełączeniu na Gaz odczucie...
Mam taki problem, skoda jak w tytule kiedy jest zimna idzie "jak przeciąg", po maximum 10km zaczyna przerywać na jednym cylindrze. Sprawdziłem vag-iem, pokazuje się uszkodzenie elektryczne pompowtryskiwacza na drugim cylindrze. Sprawdziłem wiązkę, wg. autodaty rezystancja cewki pompowtryskiwacza powinna wynosić 0,8 - 1ohm'a. Na drugim cylindrze faktycznie...
Sprawdź lambdę w parametrach, ten błąd na to wskazuje. Wszystkie podłączenia pod komputer zawsze pokazywały ten sam błąd P0172.Pokazywały trzy różne interfejsy w tym dwa profesjonalne i jeden zapewne kupiony na allegro.Zawsze po skasowaniu błąd pojawiał się wcześniej lub póżniej.Sonda lambda była sprawdzana i nikt nie sugerował jej wymiany...zakres...
Na wylaczonym zaplonie lub jak chcesz to mozesz odpiac akumulator i przepinac wtedy nie zlapie bledow, a nawet jesli to nic sie nie bedzie dzialo .Co do kabelkologi to w 1.3 MPI wtryski leja parami wiec inny, ktory pracuje w parze w tym wadliwym tez by cos szwankowal.Rozumiem ze mechanik wyjal wtryski z cala listwa z otworow w kolektorze ? A moze w...
Dlaczego w dieslach tak często się psują wtryskiwacze? Bo ludzie leją wątpliwej jakości paliwo zza wschodniej granicy albo opał, a do tego nie wymieniają filtrów paliwa lub stosują najtańsze zamienniki. Dodatkowo Diesle mają wtrysk bezpośredni a co za tym idzie dużo większe ciśnienie paliwa (nawet 1000x). Poza tym "tak często" oznacza jakieś 250-300...
Bardzo ciekawe zjawisko. Wczoraj ostatni raz próbowałem odpalić auto ( oczywiście bezskutecznie) , a dzisiaj wymieniłem świece żarowe, gdyż wszystkie były spalone. Przy wykręcaniu kolejnych starych świec , każda miała na sobie wilgotny nalot tylko z jednej strony ( na trzpieniu grzejącym) tak jak by dokładnie w to miejsce wtrysk podawał dawkę paliwa...
Niewiem co jak określiłeś "Ele ktośtam " ci zrobił ale wiem że jest właścicielem dobrze prosperuj firmy w dziedzinie elektroniki samochodowej i autorytetem na kilku forach. a tak na marginesie malutki łyk teorii to by ci się przydał. monowtrysk, czyli jednopunktowy wtrysk paliwa charakteryzyje się tym, że wtryskiwacz jest jeden i jest umieszczony ZAWSZE...
A skąd wiesz że paliwo dochodzi ? masz tam wtrysk MPI czy SPI , jak masz SPI to po zdjęciu obudowy przepustnicy powinieneś zobaczyć czy wtryskiwacz podaje paliwo , mówisz że nie masz zapłonu bezstykowego {HALL} no to może coś nie tak z przerywaczem {ale zaś twierdzisz że iskrę masz } pytanie tylko czy we właściwym momencie {czyt: punkt zapłonu } śmiem...
Witam, nie wiem co sie dzieje gdzy chce odpalic auto na zimnym silniku. troche go dusi a jak juz odpali i lekko dodam gazu (okolo 1500tys.) to bardzo nierowno pracuje, mimo ze obrotomierz jest w tej samej pozycji. dzwiek jest raz wyzszy a raz nizszy i tak na zmiane przez jakis 30sek ,moze dluzej. Myslalem ze problem odpalania to swiece bo rozrusznik...
Pozwólcie że podepnę się pod temat Ma ten sam problem. Wymieniałem oringi na powrocie z wtryskiwacza. po przejechaniu paru kilometrów po autostradzie znowu cieknie. Wymieniłem cały zestaw przelewów tzn (nowy oryginalny wąż z króćcami i efekt ten sam. Paliwo leci dopiero przy większym obciążeniu. Czy gdzieś na powrocie jest jakiś zawór sterujący albo...
Może nie tyle sterownika silnika co zasilania wtrysków. Stałe 12V i kluczowane masą.
Jeżeli w tym silniku masz jeszcze gaźnik, to sprawdź pod kątem zanieczyszczeń i poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jeżeli jest to wtrysk - to może być zatkany filtr paliwa, padająca pompa paliwowa, zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa.
Zalej filtr paliwa i odpowietrz wtryski.
Proszę o pomoc w zlokalizowaniu usterki w samochodzie z silnikiem diesla.Problem polega na tym ze auto nie chce odpalić sprawdziłem i wiem ,że nie wychodzi paliwo z pompy wtryskowej w kierunku wtrysków.
Ogarnij sprawę tego czujnika, warto by było też profilaktycznie odpowietrzyć układ - popuść wtryski lekko i pokreć silnikiem żeby przelało go trochę.
Dzisiaj zmieniłem paliwo na 98 bo wcześniejsze zalegało tam około 4miesiące skoda nadal szarpie i gaśnie choć widzę delikatną poprawę mam pytanie jak zmienić filtr paliwa i wyczyścić wtryski? z góry dziękuje za odpowiedzi
Ponownie trzeba ustawić kąt wtrysku i dawkę paliwa.
Może też być za niskie ciśnienie paliwa w szynie i wtryski leją, zamiast rozpylać paliwo.
Ale przy rozruchu 1 bar to chyba tyle ma być minimum. Potem jakieś 3bary na wolnych i 7 przy wysokich obrotach. Dlatego jak zacisnąłeś przelew a było 7 i dalej nie odpala to wydaje mi się że to nie problem z paliwem. Mogę się mylić bo ja wszystkiego nie wiem, w sumie to dalej ciekaw jestem tego sterowania wtrysków.
jeśli faktycznie tak jest jak piszesz i zalewa silnik. to moze byc wadliwy ukaład zapłonowy, czyli świece lub cewki. Uszkodzony czujnik temp. Niekoniecznie bedzie błąd, ale moze bardzo zaniżać temp. silnika wtedy tez go zaleje. Wadliwe wtryski które np leją. Trudno mi powiedziec cos wiecej.
Może na początek zamień wtryskiwacze/cewki/świece miejscami Potem sprawdź okablowanie między wtryskiem a ecu
Nie wnikaj w luzy na pompie, dopóki się z niej nie leje paliwo. Kąt wtrysku ustawiamy vagiem/vcdsem po kliknięciu nastawy podstawowe lub basic settings. Ponadto dużym ułatwieniem jest tdi timing. Śrób pompy nie zabezpieczamy żadnym klejem, ani niczym, oprócz mocnego dociągnięcia kluczem.
Co oznacza że napięcie na sondzie poprawne? Sonda 5 czy 4 przewodowa? Jaki czas wtrysku, jakie adaptacje paliwa? Rozrząd na znakach? Nie ma czasem tam filtra paliwa z regulatorem na 4 bary? Nie wszystkie go miały. Możesz coś więcej powiedzieć o tym wypadaniu zapłonów? Jest cały czas czy tylko jak się depnie, jest na biegu jałowym?
od bezpośredniego wtrysku paliwa Wymień silniki na wtrysku pośrednim wyprodukowane po 2015 roku :)
Problem prosty, albo ci siadła pompa paliwa albo wtryski benzyny albo wtryski gazu ci popuszczają. Dodano po 50 Spróbuj pojeździć ze 2 dni tylko na benzynie zobacz czy ma moc i czy będzie dobrze odpalać.
paliwo dochodzi do wtrysków a samochód nie odpala Iskra?
Ten błąd nie pochodzi od niskiego poziomu paliwa (rezerwy) w zbiorniku a od sondy lambda- zgłasza nieprawidłowy skład mieszanki paliwowej. Niekoniecznie to uszkodzenie sondy a ustawienia w sterowniku lpg. Skoro ustawiałeś parametry sterownika lpg może tu być przyczyna
Ok. Jak tylko będę miał możliwość to sprawdzę i napiszę.
Jest to mało istotne gdyż musimy zacząć od tego że coś odcina napięcie na wtryskach, choć sprawdzałem i na listwie jest paliwo.
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Czujnik temp. jest potrzebny dla ustalenia dawki wtrysku paliwa na zimnym jak i na ciepłym, wymień czujnik sprawdź świece podstawa, po tej wymianie jeśli nic nie pomoże sprawdź odmę sam zawór i silniczek krokowy może być przytarty ale to wątpliwe
zgadzam sie z tobom tak paliwo chłodzi wtryski wtedy jak przez nie przepływa a nie jak sa zamkniete. zrobiłem schemat emulatora kwestia dobrania opornikow. czy takie cos bedzie działac bo wg mnie musi. Czerwony kolor to zmiany . http://awalknek.nysa.3play.pl/emulator.b...
Vacupompa jest w jednej obudowie z pompą paliwa wstępną na pompo-wtryskiwacze. Należy wykonać pomiar ciśnienia paliwa jakie napełnia pompo-wtryski. Poniżej 1-1.5 bara ciśnienie jest za małe aby prawidłowo napełnić pompo-wtryski co skutkuje problemami z odpalaniem silnika. Częstą usterką typową dla tego silnika jest uszkodzenie uszczelnień pompo-wtrysków...
Wtryski paliwa do sprawdzenia
To chyba nie dobrze jak nie mam podglądu na mieszankę paliwa z powietrzem. Masz, ale z poziomu diagnostyki sterownika silnika. Do działania instalacji LPG IV generacji sygnał sondy lambda nie jest niezbędny (jest pomocny przy jej kalibracji ale też da się bez niego, kalibruje się na mapy wtrysku lub na korekty czasu wtrysku benzyny).
Usterka naprawiona. Okazało się że z przewodu powrotu paliwa szła piana, po wymianie oringów problem zapowietrzania się układu nie powrócił. Chociaż po stanie gniazg wtryskiwaczy obawiam się że do problemu trzeba bedzie kiedyś wrócić. Ostre ranty spolerowałem papierem, ale pomimo zwilżenia gniazd olejem bardzo ciężko wchodziły, wręcz wciskałem sprężynę...
Zmieniłem paliwo dzisiaj na 98 jest delikatna poprawa jak zmienić filtr paliwa i wyczyścić wtryski?
generalnie jak odcina to paliwo i iskre
Raczej za mało, tam jest napisane „rich” - bogata. Za dużo paliwa, za mało powietrza. Uchylony EGR, wtryski itp.
Zbyt bogata mieszanka. Jakie pokazuje czasy wtrysków gdy pojawia się problem? Jakie jest ciśnienie paliwa?
Jaką posiadasz wersję silnikową ? Może kąt wtrysku źle ustawiony (opóźniony) ? Po wymianie filtra paliwa układ paliwowy został poprawnie odpowietrzony ?
Skoda Octavia 2011 1,6 tdi CAYC - jaki potrzebuję interface i soft do odczytu korekt paliwa na wtryskach, poproszę o podpowiedź.
Witam mam skodę 1,3 MPI na wielopunktowym wtrysku rok 96 Problem polega na tym ze nie odpala oczywiście już trochę posprawdzałem a mianowicie pompa cisnie paliwo wtryski otwieraja konkretni dostaja impuls ze sterownika Iskra na swiecach jest na calej listwie a samochod dalej nie odpala :/
Raczej nieszczelności układu paliwowego. Najczęściej to problem jest w wężach filt -pompa tandem ,filtr-bak. Jest to BXE a więc wszystkie bolączki PD-ków. Czyli: -wycierające się wałki i szklanki (było zaglądane?) -wycierające się gniazda pompek ( gniazdo robi się luźne pompka jeszcze bardziej w nim tańczy i wyciera jeszcze bardziej w ekstremalnych...
Ja mam to samo golfie tez silnik 1,3 mpi (bez lpg) mi zamarzly wtryski>przyczyna pradopodobnie złej jakosci paliwo.
Zawór regulacji ciśnienia może być walnięty Który? Doładowania, spalin, podciśnienia czy paliwa? ewidętnie mała dawka paliwa liche wtryski słabe napięcie na cewkach Napisz jeszcze gdzie w dieslu są te cewki. To nie jest Fiat 126P tylko auto po 2010 roku w pełni diagnozowane i to z silnikiem wysokoprężnym. Na jakiej podstawie to oceniłeś? lekko trzesie...
To zależy gdzie lałeś paliwo. Jeśli zatankowałeś jakiś kisiel, to mogłeś zapchać i wtryski.
skoda octavia wtrysk paliwo wtrysk skoda skoda wtrysk
pikanie radia citroen flashowanie samsung silnik trójfazowy uszkodzenie
Asus TUF Gaming F15 FX506 – migająca dioda ładowania, nieregularne ładowanie, diagnostyka Schemat przyłącza zasilania wodnego Black & Decker FSM1600