17660 - Commencement of Injection Valve (N108): Open or Short to Ground P1252 - 35-10 - - - Intermittent To nie jest błąd zaworu ssącego.To jest błąd zaworu regulującego kąt wtrysku.
Ale przy rozruchu 1 bar to chyba tyle ma być minimum. Potem jakieś 3bary na wolnych i 7 przy wysokich obrotach. Dlatego jak zacisnąłeś przelew a było 7 i dalej nie odpala to wydaje mi się że to nie problem z paliwem. Mogę się mylić bo ja wszystkiego nie wiem, w sumie to dalej ciekaw jestem tego sterowania wtrysków.
Sam załączyłeś schemat montażu w pierwszym poście , więc ulecz się sam według własnej recepty :D Ma być jak na schemacie , wystarczy abyś rozciął właściwe przewody zasilające wtrysk.
Przy prawidłowo działającym czujniku temperatury (temp. na zewnątrz powyżej +9) kontrolka świec ma się zapalić na około 1s. W twoim przypadku masz albo uszkodzony czujnik albo wiązka gdzieś nie styka. Komputer widzi niską temperaturę i zwiększa dawkę rozruchową. Po usunięciu uszkodzenia sprawdź kąt wtrysku.
Nie trzeba to się tyczy samych wtrysków ich wymiany na nowe lub po regeneracji lecz nie we wszystkich pojazdach.
I co, rozwiązałeś problem, wymieniłeś wtryski na nowe?
https://www.youtube.com/watch?v=TZp8EaZ6... to palenie słabe na ciepłym to 2 razy u pompiarza byłem 200 zł zapłaciłem jakis czas temu i pali lepiej od benzyny a ustawienie kąta wtrysku powyżej link.
Zapowietrzone wtryski.
Jakie masz tam te wtryski?
Witam, proszę sprawdzić kondycję wtrysków. Pozdrawiam.
To chyba nie dobrze jak nie mam podglądu na mieszankę paliwa z powietrzem. Masz, ale z poziomu diagnostyki sterownika silnika. Do działania instalacji LPG IV generacji sygnał sondy lambda nie jest niezbędny (jest pomocny przy jej kalibracji ale też da się bez niego, kalibruje się na mapy wtrysku lub na korekty czasu wtrysku benzyny).
Może nie tyle sterownika silnika co zasilania wtrysków. Stałe 12V i kluczowane masą.
Przestawiony kąt wtrysku, lub brak jego regulacji.
Zalej filtr paliwa i odpowietrz wtryski.
Chodzi o kąt wtrysku?
podejdzie
Ściągnąłem osłonę silnika i była delikatnie wypięta kostka wtrysku
Ta dedykowana instalacja może mieć zablokowany sterownik. Więc nic nie podziałasz. Starsze dawały się odblokować. I można było wsadzać dowolne wtryski. U ciebie może być z tym problem.
Przyczyn może być dużo, a większość już wymieniłeś. Sprawdź szczelność dolotu, a potem sprawdź dane jakie sterownik otrzymuje z czujników. Trzeba sprawdzić przepływomierz oraz sondy przed i za jak pracują. Temperatura silnika czasy wtrysków, otwarcie przepustnicy,
Może dodać inne typy wtrysków.
W niektórych systemach wtrysku po odpięciu zasilania trzeba było zrobić adaptację przepustnicy
Masz zwarcie na 5v na obwodzie nr 1
Zamień miejscami wtryski benzyny , miałem w fabii podobny przypadek z zapchanym wtryskiem .
Tak miałem na myśli adaptację wtrysków, więc po zamianie pomiędzy 3 i 4 cylindrem też zamieniłeś w ECU nr wtrysków.
No dzięki pod koniec tygodnia to sprawdze , na razie do pracy więc nie ma czasu grzebać a tak jak wspomniałem , odpala fajnie a na gazie jedzie bez problemu . Dużo to roboty z wymianą takiego wtrysku ?
Proszę o pomoc w zlokalizowaniu usterki w samochodzie z silnikiem diesla.Problem polega na tym ze auto nie chce odpalić sprawdziłem i wiem ,że nie wychodzi paliwo z pompy wtryskowej w kierunku wtrysków.
nie ma zasilania + na wtryskach
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
można , można , tylko trzeba chcieć. To co na zdjęciu to druciarstwo . Tak zamocowane wtryskiwacze to pułapka na syf z gazu, życie ich będzie krótkie i skonaja w męczarniach. Wężyki dłuuuuuugie , wychodząc z założenia że nie można inaczej to mozna wtryski zainstalować pod siedzeniem , albo w bagażniku.
W jaki sposób? Wybierając w vag ABS dowiadujemy się o przestawieniu wtrysku?
Masz MFA w zegarach lub jakiegokolwiek FIS'a ? dawke zostaw bo i tak i tak nie ma czym jechac wiec 2.2 - 2.6 jest w sam raz. Jaki kąt wtrysku?
Brak zasilania wtrysków.
Mi to wygląda na słabe ciśnienie paliwa. Na sam początek sprawdziłbym ciśnienie na listwie, a w drugiej kolejności sprawdziłbym wtryski
2generacja pełny wtrysk
zasyfione wtryski !
To zależy gdzie lałeś paliwo. Jeśli zatankowałeś jakiś kisiel, to mogłeś zapchać i wtryski.
Jest tak jak piszesz.
Nie pamiętam. A układ wtryskowy dobrze działa ponieważ na gazie też tak jest, a gaz ma bezpośredni wtrysk
Wstaw zdjęcia tutaj, pokaż rzeczywiste ciśnienie gazu i czas wtrysku.
Ta Skoda również była od nowości na LPG Landi Renzo po 2 latach wymieniono wtryski LPG MED jak na zdjęciu wyżej. Na jakie nowe je wymienić?
Jaki silnik>? 1,3 na wtrysku
Mam jeszcze jedno pytanie. Jak działa i wktórym momencie uruchamia się wspomniany przestawiacz wtrysku. Pozdrawiam.
A może by tak kolega w takim wypadku sprawdził wtrysk?
Zwiększając ciśnienie paliwa (wyżej 3 bar) auto zaczyna pracować i zxpalać w miarę normalnie po pewnym czasie przechodzi w tryb awaryjny i wywala błąd misfire. Czy to może być rozjechana mapa wtrysku ?
Ok trzeba sprawdzić kat i wydech a potem wtrysk.
Jest to slilnik na wtrysku jednopunktowym.
1. Uszkodzenie N108 - jak to sprawdzić i czy ma wpływ na odpalanie? 2. Czujnik g80 - jw 3. Niesprawny dopływ paliwa lub brak - paliwo jest, w przewodach leci, czy pojawia się na wtryskach . 4. Nieprawidłowy początek wtrysku - z wiadomych przyczyn na rozgrzanym silniku nie sprawdzę tego parametru, ale na zimnym w basic settings pokazuje 038 (blok drugi)...
musialbys vagiem sprawdzić dynamiczny początek wtrysku
Można zrobić mostek. Trzeba sprawdzić po kolei wszystko, rozrząd, zasilania, impulsy na cewkę i wtrysk.
Jak by ci czujnik padł to wogóle nie miał byś iskry i pewnie taktowania wtrysków...
Sprawdź czy pompa pompuje paliwo. Jekie jest ciśnienie i czy są impulsy sterujące wtryskiem.
Zmieniłem paliwo dzisiaj na 98 jest delikatna poprawa jak zmienić filtr paliwa i wyczyścić wtryski?
Tomasetto to reduktor. I on niema nic wspólnego z szarpaniem na benzynie. Bardziej interesujący jest sterownik i odcięcie wtrysków.
Witam. Sprawdź kompresję. Sterownik dla ochrony katalizatora odcina wtrysk gdy wykryje brak zapłonu w cylindrze.
przed wymianą na ciepłym i na zimnym były problemy i nie miał mocy 330000tysi ma swoje ale pompa jest po regeneracji .i są nowe końcówki wtrysków
Może na początek zamień wtryskiwacze/cewki/świece miejscami Potem sprawdź okablowanie między wtryskiem a ecu
Karenz kolega psooya ma rację (skoda octavia z fabryczna instalacją posiada niebieskie wtryski- po wymianie -wiadomo cały zestaw omegas - wymieniasz tylko podzespoły) ale jeżeli dobrze zagłębisz się w temat i wejdziesz na forum lpg - jest osoba na południu Polski, która potrafi przypisać do sterownika barracudy i je prawidłowo wystroić - tylko jeżeli...
Skoda Felicia 1997 1.6 MPI 75KM silnik AEE? Sterownik 032906030M. https://obrazki.elektroda.pl/4425825000_...
Czyli bede jednak zmuszony wymontowac te zegary. Jutro sobota wiec coś popróbuje. Rocznik Felki to 99, a wersja Magic. No i mam tam takie złącze jak w volkswagenach czyli takie samo jak przy wtryskach.
Raczej za mało, tam jest napisane „rich” - bogata. Za dużo paliwa, za mało powietrza. Uchylony EGR, wtryski itp.
Moze byc 4 pinowy w obudowie termostatu (jesli obudowa plastikowa) lub 2 pinowy wkrecony w kolektor ssacy z tylu pod wtryskiem.
Sprawdzałeś kiedyś jak zachowuje się sam. na odłączonej pompce jak zabraknie paliwa?.A emulator wtryskiwaczy ma również za zadanie oszukiwać centralke wtrysku benzyny
poniekąd łatwiej będzie szukać, ale nie sugeruj się od razu brakiem zasilania na wtrysk etc bo sterownik jak wykryje inną usterkę to dla bezpieczeństwa wyłącza takie elementy jak wtrysk
Logi jakieś cieżkie do ogarnięcia :) To już podczas nagrywania VCDS grup 32/33 dostałeś błęda z ubogą mieszanką? Podejrzyj jeszcze sonde lambda jakie ma napięcia, dobrze przegazować. Pewnie odłączałeś zasilanie że korekty LTFT długoterminowe są niskie bo krótkoterminowe mogą być takowe na zimniejszym szczególnie. Kupiłeś już nowe wtryski? :)
Problem tkwi w rozprężaniu gazu . Może wyda to się głupie ale działa ci ogrzewanie w aucie ? , chłodnica wymieniony płyn ? Możliwośc jest również taka iż masz uszkodzony wtrysk
Witam Może wtryski zapieczone. Pozdrawiam
grala1 podsunął pomysł odnośnie weryfikacji instalacji paliwowej. Usterka okazałą się bardziej prozaiczna ponieważ w smoku który w skodzie składa się z dwóch puszek zrobiła się galaretka i ta w zależności od okazji i ułożenia samochodu czasami zakrywała sitko w ssaku co powodowało zwiększenie podciśnienia w instalacji i pompa mimo że zaciągała paliwo...
Z wiązką wszystko ok, a przy przepustnicy majstrował jakiś pomysłowy Dobromir by samochód nie gasł naciągną linkę gazu i zablokował drutem. Czekam już na przyjście nowej przepustnicy w najbliższych dniach będzie wymiana i nastawy podstawowe. Mam jeszcze pytanie czy przez uszkodzoną przepustnice mogły zmienić się czasy wtrysków ?
czy samochod jezdzi od nowosci na gazie???jezeli nie to jaki rodzaj wtrysku gazu zastosowano w tej fabi?? A skad wiesz, ze zastosowano instalke na wtrysku?:-)
jaka korekta wtrysków oraz kompresja ??
Jak piszą to wszystko orientacyjnie podane, jak masz to montuj jak nie masz to poprawiaj pozostałe rzeczy.
Jakie ciśnienie na listwie, kluczowanie na wtryski jest?
Witam Jeśli chodzi ci o tą okrągłą wtyczkę to jest to zasilanie pompo-wtrysków. Pzdr
1) Powinien się wyświetlać komunikat o którą żarówkę mu chodzi (ew. można podejrzeć VCDSem). Wymień ją. Stosuj markowe żarówki o nominalnych mocach, każde odstępstwo mocy żarówki zaowocuje zaświeceniem kontrolki. 2) Przy takim montażu listwy możne powiedzieć, że to normalne... dalej od głowicy już się ich chyba nie dało zamontować. 3) Zapewne tak, na...
Ogarnij sprawę tego czujnika, warto by było też profilaktycznie odpowietrzyć układ - popuść wtryski lekko i pokreć silnikiem żeby przelało go trochę.
,, Nie wiem jak jest w skodzie ale u mnie przepływomierz mierzy ilość powietrza zassanego przez silnik i dzięki temu komputer silnika odmierza dawkę paliwa którą musi podać'' swieta racja, a takze mape zaplonu koryguje wiec ma to jednak wplyw nawet na jezdzie na gazie- to sie tyczy kazdego auta na wtrysku!!!
Nie przerwę tylko zwarcie ale w sumie to samo czwarty wtrysk, już zrobiony.
Zwieksz dawke paliwa moze pomoze : ) moga też wtryski siadac
Kolego jeśli ten błąd jest na pierwszą sondę to przyczyną może być zła regulacja gazu lub sonda pierwsza. Jeśli błąd jest na drugą sondę to może być katalizator, wtryski lejące.
Ponownie trzeba ustawić kąt wtrysku i dawkę paliwa.
To tak wygląda jak by silnik nie dostawał powietrza bo po wyjęciu wtrysków jak dostał powietrze przez otwory wtrysków to odpalił
Ne żadne wtryski. Ubywa wody/oleju?
Zgaduję, błąd wyświetla się przy jeździe na gazie? Jeśli tak instalacja do regulacji. Jeśli regulacja nie pomoże to sprawdź wtryski gazu.
Fuel Trim Jak tłumaczyć "fuel trim"? trim = można przetłumaczyć jako "zredukowany" prawda? Dalsza część komunikatu mówi: Bank 1: System Too Lean co można tłumaczyć: wtrysk 1 zbyt ubogo czyli potwierdzenie "fuel trim" Ja by zaczął od sprawdzenia zasilania paliwem a w szczególności od wtrysków i osprzętu. Może się mylę ale błąd raczej wyraźnie mówi że...
Emulacja sondy lambda rozjezdza Ci mapy wtrysku .Sprobuj ustawic emulacje sondy lambda "na mase" .Bedzie walilo bledem 537, ale nie ma to wplywu na prace silnika na gazie.Sam mam Felke 1.3 MPI i emulacja fala rozjezdzala mape wtrysku - w zimie po odpaleniu lubilo przylewac silnik .Zmienilem emulowanie na emulacje "masa" i problem zniknal.Jakis sterownik...
witam o ile dobrze pamietam to 60 kM to silnik 1.4 a 68 kM to silnik 1.3 od starej skody tylko z wtryskiem Dodano po 44 witam o ile dobrze pamietam to 60 kM to silnik 1.4 VW a 68 kM to silnik 1.3 od starej skody tylko z wtryskiem
No dobrze ale wcześniej tego nie było. Wogole mi się wydaje ze jeden wtrysk klepie
Filtry mogą być całkiem zapchane po zalaniu syfu. Możliwe, że wtryskiwacz jeden pada. Tylko wtedy byłby problem z odpaleniem. Odepnij po kolei wtryski i zobacz czy zmieni się zachowanie auta.
Gazu w aucie nie masz? Podaj numery z tych wymienionych wtrysków jeśli posiadasz stare.
Ustawienie pompy, czyli kąt wtrysku? Dobrze rozumiem?
Jakie korekty wtrysków?
Logi przepływki dla mnie wygląda na sprawną, nie mogę wrzucić bo plik ma rozerzenie.csv jak to ominąć ? ;/ EGR auto dostało nowy generalnie nic to nie dało(bo i nie mogło ale właściel się uparł:D ). Zostają chyba tylko te wtryski nieszczęsne.
Witam. Potrzebuję stałą spalania wtrysku w samochodzie skoda fabia 1.2 htp 2004 rok. Pozdrawiam.
Regulacja gazu sie klania: trza podgladnac prace sondy lambda - jesli to 2 gen aktuator korzysta m.in. z jej sygnalu.Ew. swiece zaplonowe konkretnie polece :NGK BKR 6ES z przerwa 0.65mm.
Może poszukaj coś z brc, zavoli.. Wtryski mają żywotne i mocne.
cylinder jest napewno zalany, jedno to, że cały czas jest podawane paliwo, a drugie ze robiłem próbe olejową. co do kolektora to tak jak pisałem ssącego nie odkręcałem, ale wtryski wyjmowałem, i zawór widac. powietrze napewno ssie, mógłby miec nawet dziure wielkości 10gr i tak by chodził równo tylko na wysokich obrotach, bo cisnienie w całym kolektorze...
kupić kerszera i zastąpić silnik napędem od paska alternatora , do tego regulator ciśnienia i za tym wtryskiwacze sterowane sygnałem wtrysku ropy
Teraz patrz-438 mbar i czas wtrysku 5,15ms. Podciśnienie spadło do 377mbar i czas wtrysku się skrócił do 4,12ms, jak sądze silnik już wyrównał obroty, ale dalej jest źle. Czas wtrysku nieobciązonego silnika powinien wynościc góra 3 ms, zazwyczaj 2,7.
Mam ten silnik, wszystko w nim obcykane. Kat wtrysku raz. Bo chyba mocno klekocze ?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Któryś wtryskiwacz ma zwarcie - niestety nie wiem jak to stwierdzić.
skoda wtrysk skoda felicia wtrysk skoda wtrysk paliwo
lenovo zalaniu efekt mikser zamiast funbox
American DJ Revo – reset lampy, przycisk serwisowy, DMX, instrukcja Jak rozmontować obudowę mieszadła do zaprawy?