Zapowietrzony wysprzęglik lub koniec jego żywota.
Jeszcze bez stopu jeździsz?
Starą zmierzyłeś przed wymianą? Nowa to oryginał czy zamiennik?
to może przykręciłeś nie na starym miejscu, jak tam przesuniesz sworzeń to zmieni sie też zbiezność. Chyba że jest duża różnica to wtedy zwrotnica do wymiany
Tak jak mówili poprzednicy problem może być z odległością pierścienia magnetycznego od czujnika. Wystarczy ściągnąć tarcz hamulcową, możliwe że mechanik nie zabezpieczył łożyska, a ono po 3 tygodniach zaczęło się wysuwać.
Śrubka do wykręcenia ale jeszcze powinna być zapadka, która tylko w jednej pozycji da się wcisnąć i wtedy wysuniesz wkładkę.
poluzowanie śrubek na zamku i wpryskiwania wd40 tylko lepiej brać sie za wymianę? Tak piszą amatorzy, a kończy się zawsze na wymianie.
witam moze to pomoze http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic29... w koncu to prawie to samo Dodano po 1 witam moze to pomoze http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic29... w koncu to prawie to samo
Chińskie tarcze a konkretnie tłumik drgań potrafi tak hałasować. Czsem pęknie sprężyna czasem już od nowości ma luz czy słabe sprężyny.
Jest 192256km.
W parametrach immo sprawdzisz.Ale jak nie widzi kluczyka to po zapłonie zamiast przebiegu będzie napis SAFE,jak tylko wyłączone w silniku to nie wiem jak ten typ ECU ale przeważnie jest komunikat o usterce immo.
Ja miałem problemy podobne do twoich i przyczyną była nie całkowicie sprawna pompa paliwa i wtyczka do niej . Po wymianie pomogło.
Sprawdź masę ,masz ją mieć na dwuch pinach kostki czujnika. Poza tym przeglądnij wiązkę ,lubi się przecierać w miejscu nad termostatem,u góry głowicy,obciera o taka metalową rurke.
Szarpanie wystąpiło po wymianie świec?
Ewentualnie można się pokusić o wymianę filtra paliwa, u mnie był ten sam problem i po wymianie zniknął.
Więć podaj zasilanie z "30" na "50" i zobacz czy kręci rozrusznik.
Jaki jest producent tych części? Żebym wiedział czego nie kupować. Teraz wyobraź sobie co będzie jak się linka ręcznego zerwie.
Faktycznie jest tam termostat sterowany przez ECU. W grupie VAG te równe 90 na zegarze to ściema dla lepszego samopoczucia kierowcy - nawet przy spotych odchyłkach stoi równo na środku. Podejrzyj temperaturę z poziomu komputera. Te wynalazki z tymi termostatami potrafią pracować nawet na temperaturze bliskiej 110 st C. Dopiero jak zaczniesz dawać ostro...
Witam Stawiam na mostek prostowniczy ,lub luźny pasek,przypalony.
a zrobisz sam licznik skoda po wymianie licznika nie mozna odpalic Można zrobić po OBD lub mając stary i nowy licznik poprzez demontaż. Pozdr.
Sprawdzić ustawienie koła wałka rozrządu na fasolkach. Pewnie jest przestawione i dlatego Ci nie odpala.
Recode tu nie pomoże. W starych sterownikach tak można było zrobić, ale nie z tym - załatwiaj inny sterownik, najlepiej taki jaki był.
Można sprawdzić geometrię zawieszenia oraz zbieżność.
czerwone na 30,czarne na na 15,zółte na 50
Lepiej sprawdź czy czasem tam nie ma prehistorycznej pompy paliwa z filtrem z epoki fabryki. . uważam że typowe dla Favo pompy z osadnikiem są lepsze od tych zamienników bez osadników, sa po pierwsze rozbieralne i w przypadku uszkodzenia membrany nie trzeba wymieniać całej pompy Mam nadzieję, że odpalasz to tak jak przykazano - zimny motor przed odpaleniem...
Jeżeli robiłeś z hamulcami, to zawsze należy odpowietrzyć cały układ.
Czytałeś i zrobiłeś tak: http://obrazki.elektroda.pl/7970240700_1...
To jest jako jedność. Jednego zielonego nie wymienisz. Raczej tylko bezp poszedł. Po to jest.
podjeć do kogoś kto ma Vaga i odczytaj błędy
Abs 5.7 kodowanie 44
Podłączyć osobno plus stały i plus po kluczyku to zamek zacznie działać
Dziękuję za odzew :) A możesz mi wytłumaczyć co jest nie tak w podłączeniu tego zaworka? Notlauf nie występuje. Występował na poprzednim silniku ale to przez to, że kierownice turbosprężarki się zacinały. Jak sie tak teraz przyglądam temu zdjeciu to chyba ten wezyk n75 jest czyms zaslepiony,a wiec jak nie ma notlaufu to znaczy ze siłownik chyba jest...
Rzeczywiście mogłem dokładniejsze dane o pojeździe podać. Chodzi mi o benzynę, po wymianie termostatu wieje zimne powietrze. Wymienię chyba czujnik, mały koszt a zawsze nowy element w aucie. Chodziło mi o ciepłe. Czy jest cały czas czy z przerwami (wtedy kiedy wskaźnik pokazuje niską temp.). Można podpiąć woltomierz i sprawdzać. Jeśli jest gorący nadmuch...
Witam wygląda to na brak zasilania, moduły w drzwiach nie mają zasilania a moduł komfortu nie widzi komunikacji
Na butli masz wskazania poziomu jak chcesz na już zobaczyć bez tankowania.
Bawiąc się akumulatorem, poruszyłeś kable - gdzieś zgnił przewód/oczko masowe, bezpieczniki na akumulatorze, luźna klema, wreszcie uszkodzony akumulator. Pomijam już wpadkę z zamianą biegunów czy pomieszanie wsadów sterowników jakimś dziwnym urządzeniem diagnostycznym.
Ok, a trzeba po wymianie oringu coś kodować?
tak czesto sie to zdarza że dzwiek przenosi sie w taki sposób
Ten czujnik masz na rurze obok zbiorniczka płynu.
Ustaw wał na znaki i zobacz czy palec jest ustawiony na styk w kopółce aparatu
Na starej było to samo?
Albo np. czy jak znajdę od 1.9 to mogła by podejść? Nie mogła by. Ma być dokładnie taka jaką masz. O wymianie łożyska nawet nie marz.
Tyle ile pokazuje miernik. Elektrykiem nie jestem. Ok ale w takim razie byś chociaż przepisał prawidłowo. 2 razy napisałeś 0.038 a na mierniku jak byk 0,37 (nie czepiam się 8 i 7) - napisałeś 10-krotnie niższa wartość! A do tego nie trzeba być elektrykiem.
Jak wymieniałeś rozrząd?? Używając blokad czy na pisaka??
Dzisiaj po wymianie łożyska w Skoda Fabia, miałem "przyjemność" zepsuć przegub zewnętrzny. Co ciekawe, zepsułem go podczas dokręcania ręcznie zwykłą grzechotką 1/2". Sami zobaczcie jaki sprytny jestem :D . P.S.: A może udało się komuś też tak jak mi popsuć przegub w ten sposób? http://obrazki.elektroda.pl/7121375000_1...
Hasło notlauf i parę godzin czytania. A tym błędem ukł. komfortu się nie przejmuj, jeśli wszystko związane z nadwoziem działa (zamki, szyby, oświetlenie wnętrza itd.).
To gaz do regulacji po wymianie
A dlaczego mieli by kasować? Zaczęli robotę to niech dokończą. Być może czujnik temperatury się uszkodził przy wymianie reduktora, o co nie trudno.
Okazało się, że to awaria czujnika temperatury silnika. Po jego wymianie problem ustąpił.
Można,np. VCDS
Spalone były 3 bezpieczniki: jeden 10 A mały i dwa 15 A duże. Po wymianie działa wszystko.
Mam centralny w całym samochodzie (skoda octavia 1 2002 r. sedan) jest po wymianie stacyjki i zamka w drzwiach od strony kierowcy, czy da się jakoś zaprogramować, żeby działał centralny, bo aktualnie mam jeden klucz do odpalania i drzwi kierowcy i drugi, na którym działa centralny, ale tylko na bagażniku drzwiach z tyłu i pasażera z przodu.
Nie posiada dwumasy czy była i przy wymianie taniej było założyć jednomas?
Ile tej temperatury teraz pokazuje po wymianie.
Ma ktoś z kolegów może kodowanie ABS do Octavii 2 2007r. bez kontroli ciśnienia opon i bez specjalnego zawieszenia.????? Poprzedni sterownik pad całkowicieł założyłem z golfa v i żyje ale woła o kodowanie .Podpowiedzi z rosstech nie wchodzą. THX
witam mam pytanie czy po wymianie filtra paliwa trzeba odpowietrzyć układ paliwowy skoda Octavia 1.9 TDI
Temat zamykam.
Czytaj tutaj https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
A tak bardziej Łopatologicznie?
Bezpiecznik jest pod licznikiem musisz rozkręcić osłonę nad nogami kierowcy.
Ok, dzięki.
W tej obudowie to wielkiego wyboru nie ma. Prawdopodobnie najprędzej podejdą Ci scyzoryki na 434 MHz np. z dwoma przyciskami 1J0 959 753 CT, 1J0 959 753 AG. Lub trzema przyciskami 1J0 959 753 DA, 1J0 959 753 AH. Ale to trzeba będzie potwierdzić numerem komfortu, no i dorobić w razie co grot oraz przerzucić pestkę IMMO. A może ten co posiadasz zwyczajnie...
Masz VAS'a 5052? Jeżeli tak,to zrobisz.
sprawdź pod radiem czy czegoś nie rozłączyłeś
Sprawdź synchro jakie jest. Prawdopodobne nie ustawił ktoś po wymianie rozrządu.
vag wyjaśni ci wszystko czyli diagnostyka spróbuj odpiąć jeszcze raz akumulator na kilka minut i podłącz ponownie może pomorze.
Restet ustawień w menu z pozycji radia..
Czynnik w układzie jest?
Mowa była o samej robocie, w octavi występowała "dwumasa" jeśli wymiana z kołem zamachowym to części mogą wynieść ok 2000. pozdr
Skoda po wymianie pompy nie odpala,wyświetlają się błędy 01318 (brak komunikacji z pompą wtryskową) oraz 17978 (zablokowany immobilaizer) przed wymianą pompy samochód odpalał wkręcał się do 1500 obrotów maksymalnie po rozgrzaniu,dymił oraz wyświetlał się błąd nastawnika?Pompa nie była kupowana po numerach,czytałem trochę o zmianie oprogramowania sterownika...
Odchyl, zdemontuj podsufitkę i polewaj wężem z wodą , wyjdzie gdzie przecieka. Potrzebna druga osoba do wypatrzenia miejsca przecieku.
błędów silnika nie ma?Filtr paliwa wymieniales?Ostatnio mialem tak problem z skoda fabia filtr był cały zapchany po wymianie bylo ok
Właśnie że pasuje
Jeśli żółta to od klocków tzn od czujnik zużycia.
To zdejmij pętlę ze stacyjki i doklej do niej transponder. I schowaj ja pod deską.
po tej wymianie Być może coś niedokręcone ,coś spieprzone . Na forum tego nie osłuchają. Jedź do innego mechanika to coś znajdzie.
Witam! Po wymianie w Skodzie Fabii zamka przednich drzwi pasażera, przestała mrugać dioda w drzwiach kierowcy po zamknięciu (blokadzie). Co mogłoby być przyczyną? Czyżbym coś sknocił przy wymianie?
Jak programuje się automatyczne opuszczanie i podnoszenie szyb przednich w Skodzie Fabii. Po wymianie silnika podnoszenia szyby rozprogramował się układ i trzeba go zaprogramować na nowo, ale jak ??
Wyregulować zaczep w pasie tylnym ten który zaczepia zamek w klapie
napisz ile jest przewodów, jakie kolory i ile jest zacisków w stacyjce najlepiej z oznaczeniami
Przewód podciśnieniowy był odłączony.
Pasek jest niby na 60000 założony. Wiem że co 5 lat pasuje wymienic, ale tutaj już są kilometry przejechane. I dlatego myślę o wymianie
Wśród zamienników trafiają się buble i jest to normalne. Co do reszty potrzebna diagnoza. Proszę napisz zrozumiały post bo ten się ciężko czyta.
Skasowanie serwisu z palca oznacza tryb QG2 czyli następny serwis pojawi się po przejechaniu 15000, lub za rok. Zaprogramowanie inne można zrobić testerem. Pozdrawiam.
W skrzyni jest czujnik prędkości, może wtyczka nie podłączona.
Po wymianie modułu komfortu udało się zakodować pilot.
musi znać PIN deski i sterownika silnika.Jeżeli deskę wymienia to pewnie pamięc wysypana.
Zatwierdzenie kodu: >> Tutaj znajduje się instrukcja do tego radia, lecz po czesku. [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Wymieniłem moduł ze starego alternatora, Co to za moduł, czy chodzi o regulator napięcia. Dwa - co to za alternator (Bosch, Valeo). Co to znaczy zerwało się (odkręciło się sprzęgiełko, czy urwało się razem z wirnikiem). Zobacz czy masz na śrubie alternatora 12 V, sprawdź bezpieczniki główne na skrzynce bezpieczników. Jak to nie pomoże to tylko "stół".
2622
Klient ma zakupić nową wiązkę, zobaczymy co będzie po wymianie.
Tam nic nie koduje się po wymianie tych zamków
Wiesz że obecnie paliwo z biododatkmi bedzie powodowało korozję w tych gaźnikach co zpowoduje probelmy z ich pracą.
Remont silnika. A czy przypadkiem nie stało się to po wymianie oleju ?
sprawdzić trzeba sondę ,u mnie mówili że egr a po wymianie sondy problem zniknął.
Reklamuj ten nowy bo jest uszkodzony.
To dotyczy zmywarki Bauknecht!!! :D no tak, audi, vw, seat i skoda to też różne firmy.
2 nowe sondy (zamiennik) generowały identyczny błąd. Po wymianie na używany oryginał wszystko działa prawidłowo.
Witam Miałem podobny problem mechanicy w 6 warsztatach rozkładali ręce i co raz wymieniałem jakąś cześć A to listwę a to sondę lambdę i nic. Przyczyna była jednak bardziej niż prosta - czujnik położenia wału (po wymianie czujniku wszystko gra)
Wymień diody kpl. też walczyłem w skodzie po wymianie ok.
wymianie pierscieni wymianie szczotek wymianie turbo
milion wierszy licznik błędów komórki okular samochodowy
plany buggy regulacja gaźnika skutera
Piec nie załącza się: możliwe przyczyny i rozwiązania Komunikat "Zamknij klapkę" w ekspresie Nivona - przyczyny i rozwiązania