Może katalizator zapchany
Nie, nie jest. Brak odbioru ciepła i stąd słynne taktowanie (czyli 10 sek. praca).
Ale że ci aż hamulce wariują to nie szukałbym w cieniutkich wężykach podciśnienia sterowania elektrozaworów tylko raczej na servo i wąż ten gruby czy nie pęknięty czy ma uszczelki bo cieniutkie węzyki nie są w stanie zbić tak ciśnienia że hamulce bajzlują , szukaj od vacum do serwa hamulców bo tam coś się dzieje .
Czyli raczej fizycznie niski przepływ. No to wydech na pierwszy ogień.
Ugnita wiązka. Wyjmij ją z peszla i poszarp każdy przewód.
zamien eprom. i po sprawie
A posprawdzałeś dokładnie (na szczelność) wszystkie przewody, połączenia? Ostatnio tak miałem i przyczyną był oring przewód/intercooler.
Mhmm, brakuje mi trochę pomysłów, spróbuj zamienić N75 z N18 i zlogować 011. Jak nie to zrzucaj katalizator. Ciężko jest coś powiedzieć jak nie ma się samochodu przed sobą i nie wiadomo jak to jest poskładane.
Sprawdź głośnik.
To masz taki przycisk "pomógł" i zamykasz temat.
Poza tym że nie wymienia się samej tarczy to 2 razy tak.
Co ci tam buczy? Podłączasz je pod zasilacz? Jeżeli to przydźwięk 50 Hz to tętnienia na zasilaniu.
Iskra ma być cały czas, nawet jeśli źle ustawiony. Jak ustawić, lamba stroboskopowa i do dzieła.
demontaż króćca wodnego przy głowicy oraz wylanie się boryga to tylko zwyczajny zbieg okoliczności z trybem awaryjnym, jeśli chcesz coś wiedzieć na temat elektrozaworu sterującego ciśnieniem powietrza doładowanego to w tym temacie znajdziesz opis jego naprawy oraz fotki gdzie się znajduje : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=6... zależy...
Odczytaj symbol IC z płytki (może być konieczne zmycie rozpuszczalnikiem nitro lakieru zabezpieczającego). Niepotrzebnie prosiłem. Po powiększeniu obrazu - wszystko jasne Komparator Ca 311 w roli generatora przebiegu o zmiennym wypełnieniu. Proponuję sprawdzić ciągłość przewodów do potencjometru, elementów omomierzem i jeżeli wszystko ,,siedzi'' w tolerancji...
A filtrami nikt nie ruszał?? Pozdrawiam Sadek
Niech zgadnę reduktor techno-tronik rn-6? Licznik Johnsona, który liczy w kółko do trzech. Zasilanie wchodzi bezpośrednio z włącznika on/off poprzez R219 do układu cmos. Dodano po 13 Napięcie zasilania Vdd 4017 jest bliskie nap. z zasilacza. Naciskasz band sw > na 14-stą nogę licznika (CLK) przychodzi napięcie ok. 11V z chwilą wciśnięcia sw zmieniają...
Tak, wtrysk/i.
Wymiana części na pałę czy była jakaś diagnostyka robiona? błędy, parametry rzeczywiste i oczekiwane, logi...
witam , mam ten sam problem jak sobie pan z nim poradził co było przyczyna dymienia
Zobacz czy nie sączy się z powrotu oleju z turbo. Może przy wymianie turbo coś zostało za słabo dokręcone czy uszczelnione.
To usuń P2598 regulacją sztangi i spróbuj przyuczyć pozycję testerem najlepiej MDI (w tym silniku po wymianie turbo konieczne jest wuczenie pozycji )...
Skoro jest check to są i błędy więc należy zacząć od diagnostyki.
Czy kontrolka gaśnie bez odpalenia silnika czy zapala się dopiero po chwili po odpaleniu silinka ?
Hulajnoga elektryczna Ruptor R1: W hulajnodze, w manetce gazu, są trzy żyły. Z tego, co zauważyłem, to jedna żyła była od tempomatu, bo jako pierwsza się gdzieś przerwała i tempomat nie działał, ale reszta funkcji działała normalnie, a jako że tempomat mi nie był potrzebny i nie miałem czasu na zabawy w naprawę, to olałem sprawę przez miesiąc. Potem...
Witam. Poradziłeś sobie z problemem? Mam identyczny przypadek.
2000 turbo pompuje 0.2bara przy 3000 0.4bara a gdy dochodzi do 3500 to nagle szybuje do 1.4 i samochód wtedy wstaje dopiero żywo, Obroty to nie wszystko by turbina wstała i sprężarka zaczęła pompować, jeżeli podajesz ciśnienie doładowania na biegu luzem, to takie niskie ciśnienie nawet może być. Na biegu jałowym dla 2000 obrotów dawka wtrysku jest...
A odczyt błędów OP-com , Opel Tech .
Witam Mam ten sam problem z t5 2,5 AXD ubywa mi dużo oleju to jest ok 1 na 1000 km Głowice juz mam po regenerowana , turbo wymienione na nowe. Samochód po przebiegu 150,000 udokumentowany przebieg chciałem zapytac czy moze Bob1000 rozwiazał ten problem Z góry dziekuje Paweł
Ja jeszcze sprawdziłbym nastawnik, tzn, profilaktycznie go wyczyścił, robota dość precyzyjna i nie każdy mechanik sobie z tym poradzi. Najlepiej spróbuj udać się do specjalisty od pomp wtryskowych. Problem może też robić pompa, może to być trudne do zdiagnozowania samym komputerem. Polecam jak już nic nie pomoże warsztat tuningowy typu Masters, Diagtronik...
Kolego, turbo zawsze pada z jakiegos powodu, najczesciej jest to brak odpowiedniego smarowania gdyz uzytkownik auta nie stosowal sie do interwalow serisu, i poprostu na smogu jest maz nie przepuszczajaca oleju do pompy oleju i turbawka chodzi sobie na sucho, czesto tez przewod doprowadzajacy olej do turbo jest wkrecony na srobke z filterkiem na ktorym...
Próbowałem też każdą osobno szybę, też bez efektu :(
Jeżeli wcześniej były kotły turbo to musiał być system kominowy szczelny, kwasoodporny, który także można stosować do kotłów kondensacyjnych. Różnica w systemach kotłów turbo oraz dla kotłów kondensacyjnych polega tylko i wyłacznie na sposobie odprowadzania skropin z komina. W przypadku kotłów turbo na dole komina znajduje się odstojnik oraz wyprowadzenie...
Kocioł gazowy Termet Turbo Tec, błąd E03. Został wymieniony presostat powietrza, po wymianie odpalał na ściągniętej osłonie, na zamkniętej pojawiał się nadal błąd. Przeczyściłem rurę powietrza i działał na zamkniętej 1 dzień i znów błąd E03, co może być?
Po wymianie wszystko powinno wrócić do normy.
Chwilowo ok, temat zamykam
Witam, mam Hyundai i40 2012 silnik 1.7. Przebieg to 240 tysięcy km, po wymianie chłodnicy zauważyłem, że krótko po tym zaczęło się piszczenie w turbo, nie gwizdanie, nie tarcie, tylko piszczenie. Gdy odłączę wężyk od ciśnienia oleju, już nie piszczy. Co zrobiłem do tej pory: - Wymiana oleju. - Kupiłem używane turbo, problem ten sam. - Wymieniłem termostat,...
Okazało się ze peknieta głowica. Olej leci po świecy zarowej od góry do cylindra. Nie wiem czy powodem tego są te wszystkie błędy ale napewno to że kopci jak lokomotywa na węgiel.
Ktoś coś jeszcze może podsunie pomysł? Jakiś
Witam chce wymienić turbine uputowa na geometrię żeby pozbyć się szarpan czy tak zwanej dziury. Silnik 1.8 tddi 90km turbo ma być od 1.8tdci 115km. Czy to w ogóle mozliwe, czy sporo zabawy z elektryka? Pozdrawiam
Dzięki wielkie .
Witam serdecznie. Otóż od pewnego czasu mocno gwiżdże mi turbosprężarka a także w intercoolerze pojawiają się większe ilości oleju. Szykuje się do regeneracji turbosprężarki, a dokładniej do wymiany samego rdzenia zwanego też korasem. I w związku z tym mam kilka pytań w celu jej demontażu. 1. Czy trzeba od głowicy odkręcać króciec ssący oraz wydechowy...
dokładnie tak jak napisałaś,tak wię zostaje złe turbo albo złe odpowietrzenie silnika. I to wszystko w tym typie. pozdrawiam
(at)ElektrodaBot płyta główna to M52AD_M12AD_A_F_K31AD czy karta graficzna model GTX 1060 6GB ZOTAC TURBO FAN BLOWER 6PIN jest kompatybilna z tą płytą? AI: Czy możesz podać specyfikację swojego zasilacza, w tym moc i dostępne złącza? 65wat AI: Jakie są pozostałe komponenty twojego systemu, takie jak procesor i pamięć RAM? procesor i5 4460s ram 6M rozbuduję...
Pacjent to 1,9 tdi pd 105. Padła ze starości turbina KKK. Poniewaz nic z niej nie zostało kupiłem GT16, wymieniłem wirnik, kółko, łożysko. Wszystko z TS turbo. Reszta była dobra. Dopieszczona na 0,2 g. Mapa N75 poprawiona. Wszystko gra, pojechał. Za miesiąc wraca, wirnik i łożysko stan krytyczny. Znowu środek z TS i wszystko pięknie. Ponieważ jest zmodzony,...
A bez czujnika odpala?
Witam mam taki problem wymienione zostało turbo gruszka wszystko działa . Do tego zawór załączający turbinę tez nowy . Czy po odpaleniu auta od razu powinna gruszka zmieniać geometrie ???
Witam Założone nowe turbo po regeneracji Nowy zawór n75 pierburga Dolot nowy fmic Przeladowywuje turbinę do 2bar i odcina w czym tkwi problem?
Moim pytaniem jest czy warto i czy w ogóle jest to możliwe, żeby wymienić na tłumik środkowy przelotowy? Oraz co by to ze sobą niosło, podejrzewam że więcej mocy by nie było ale czy turbina by szybciej wstawała i o ile poprawiłby się dźwięk, z góry dziękuję za odpowiedź
Witam ,od jakiegoś czasu dręcze się z moim Toledo 1, 2000r 1.9 TDI Zaczynając od niedziałającego turbo kończąc na braku hamulców Pierwszy objaw to podczas gwałtownego wyjeżdżania z posesji nagle turbo załapało notlauf i hamulce przestały działać objaw powtórzył się że 3 razy ,po wyłączeniu i włączeniu motoru wszystko było ok Padło więc na turbo Wymieniłem...
Witam. W golfie mam turbo bez zmiennej geometria a chce wstawić turbo od 130 konnej, i z tego co się orientuję że trzeba zmienić zawór podcisnienia. Na jaki? Jakie powinien mieć oznaczenia itd i co jeszcze jest potrzebne żeby wstawić taka turbine.
w mojej omedze kapie olej przy turbo byłem u mechanika który kazał mi szukać po szrotach nowego turbo, wydaje się że jest to poważna usterka i tu pytanie nowe turbo czy próba regeneracji jeśli nowe (uzywane) to jak to się przedstawia cenowo. Co na dzień dzisiejszy mogę z tym zrobić. Czy do momentu ewentualnej wymiany moge jeździć autem, oczywiście cały...
Wyczyść, sprawdź styki, lub wymień czujnik położenia wału korbowego. Dostęp do czujnika jest po zdjęciu prawego przedniego koła. https://obrazki.elektroda.pl/6781246600_... Moze tak od razu wymienic wtryski i turbo profilaktycznie? Takich znachorów trzeba omijac szerokim lukiem.
Chodzi mi o podciśnienie na serwie nie o płyn hamulcowy i klocki
Witam. Posiadam samochód marki Peugeot 806 z silnikiem 2.0 TURBO, padła turbina i chciałbym z niej zrezygnować, po prostu ją usunąć. I teraz mam pytanie do fachowców z czym to się będzie wiązać? Czy wystarczy tylko zaślepić przewody olejowe do smarowania turbiny, czy może będzie trzeba zmienić jeszcze coś typu zapłon, program w komputerze(na tym nie...
Pisałeś, że silnik został wymieniony na starszego typu z turbosprężarką z zaworem upustowym - jaki obecnie masz symbol silnika ? Jeśli będzie to silnik o symbolu AGR to wystarczy, że wyczyścisz zmienną geometrię w turbo z silnika ALH i wstawisz ją w miejsce obecnej i poprawisz układ podciśnienia wg tego schematu oraz wstawisz z silnika ALH kompletne...
Sprawdzić o ring na czujniku - czasem pojawia się nieszczelność przy zamiennikach i dlatego Ci szarpało.
Tam w turbo jest zawór upustowy wasteagte, dopiero po przekroczeniu maksymalnego dopuszczalnego ciśnienia doładowania sterownik otwiera ten elektrozawór aby zadziałał siłownik
Ale w czym mamy Ci pomóc? Kto te turbo regenerował to niech poprawi.
No więc okazało się ,że to elektryka a dokładnie przetarty kabel od czujnika doładowania turbo tego na rurze... Po zrobieniu tego kontrolki zgasły, świece po wymianie też działają.
wymianie pierscieni wymianie szczotek wymianie krokowego
lx3600d laser zestaw imprezy temperatury bojlerze
płukanie ukladu chłodzenia formowanie kondesatora
Panasonic Viera Touch Pad - Nie Działają Przycisk Zasilania Kod błędu F2305 w urządzeniach Stihl - przyczyny i diagnostyka