Brak komunikacji między modułami drzwi, trzeba tylko ustalić dlaczego. Najprawdopodobnie któryś moduł zakłóca komunikację. Ja bym odpiął wszystkie i wpinając kolejno sprawdzał czy działa. Zacząć trzeba od wpięcia modułu drzwi kierowcy bo on jest chyba nadrzędnym wobec innych.
Najczęściej zamek do wymiany. Oczywiście najpierw do sprawdzenia przewody w przelotce.
Ale tam w przypadku uniwersalnych nie trzeba blach ruszać.Całość razem ze sterownikiem robię w 4 godz,zostawiam chinskie przewody,jedynie w przepustach dużo izolacji.Osobiście uważam że 800 to za dużo.No i pokrywy bagażnika nie ruszam bo przecież jest linka.
połamane przewody na przelotce
Po otwarciu tych tylnych drzwi zaświeca się światło w podsufitce? Jeśli nie to masz odpowiedź. Za sygnał czy drzwi są otwarte odpowiada inny mikrostyk niż za pozycje zamka.
Witam Aby otworzyć TYLNE drzwi trzeba podłączyć Plus (+) pod kabel szary a minus (-) pod kabel żółty. W przypadku podłączenia kabli na odwrót zamek się zamyka.
Jeżeli masz trochę smykałki do mechaniki, klucze typu splin to możesz się pokusić na samodzielną wymianę. Ja za wymianę zamka drzwi biorę 100 PLN, podejrzewam że u Ciebie podobnie kasują. Maksymalnie godzina roboty.
Podłączałem kiedyś taki sterownik i też miałem problem jak dobrze pamiętam to trzeba złączyć ze sobą po 2 przewody nie pamiętam jak to powinno wyglądać ale coś takiego np: żółty żółty z paskiem, minus- biały sterowanie otwarcie pomarańczowy pomarańczowy z paskiem minus- biały sterowanie zamknięciem
Na 99% uszkodzony siłownik PP drzwi lub kable do niego
Rozbierałem taki z octavi 2 ale z 2007r i dał się rozebrać silniczek się zawiesił i były takie same objawy co u Ciebie najlepiej drugi na podmienić
Próbowałem dać masę na każdy z kabli, który Idzie do zamka, ale zero reakcji Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas zamykania drzwi kluczem we wkładce zamka ? Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas naciskania wewnątrz samochodu przycisku "zamknij/otwórz" przy dźwigni zmiany biegów ? wygląda na to, że będę miał zamek...
Trzeba wejść do bagażnika i można otworzyć zwykłym śrubokrętem. Śrubokręt wkłada się w szparę pomiędzy klapą a nadwoziem przy zamku, nie pamiętam tylko z lewej czy z prawej strony i przesuwa się w bok. Jest tam taka dżwigienka którą trzeba przesunąć i zapadka się otwiera. Jeżeli nie działa z centralnego zamka, to prawdopodobnie uszkodzony siłownik (częsty...
Może na początek sprawdź baterię w pilocie. No ale po co, skoro: w samochodzi przy otwieraniu zapala sie tylko światło ale te u góry na głową i nic wiecej sie nie dzieje
Zamek możesz zasilić 12V i otworzy. Przy zmianie musisz kodować.
Jak wspomniałem, do sprawdzenia przewody w drzwiach. Jeśli przewody całe, to następnie diagnostyka komputerowa. Sprawdzić czy jest komunikacja z modułem komfortu, jak jest to w module w blokach pomiarowych sprawdzić czy jest reakcja na przyciski pilotów i przyciski od szyb.
Jeśli byly elektryczne szyby oryginalne to musiał być moduł sterowania drzwiami. Tam dochodzą dwa zasilania. Ten moduł steruje zamkiem i szybą.
Kładziesz się pod samochód i dajesz + na gruby przewód od rozrusznika. Minus na masę i ładujesz.
Czy istnieje możliwość na krótko podania zasilania na któreś piny żeby odblokować zamek. Pin 1 i 2 są chyba odpowiedzialne za silniczek zamka, kierunek obrotów silniczka poprzez zmianę polaryzacji czytaj( otwórz, zamknij).
Kolego tą przypadłość samochód ma momentu zakupu? Zastanawiam się czy ktoś nie grzebał w kodowaniu centralnego zamka. Sądzę ,że tutaj należy najpierw sprawdzić prawidłowość konfiguracji.
Radio na 99 %
Sprawdź na module pod kierownicą czy masz zasilanie oraz sprawdź w module w drzwiach kierowcy czy masz 2 "plusy" no i masę,to na początek.Te zamki można naprawiać bez komputera.
co może być przyczyną Podłącz diagnoskop i odczytaj parametry bieżące - czy sterownik widzi wszystkie sygnały z drzwi. Sprawdź wiązki przewodów wchodzące do drzwi.
a wychodzą z alarmu przewody szary i brązowy?
Fabryczny centralny tak się nie zachowuje, nie ma połączenia ze stacyjką. Masz tam jakiś alarm lub jego pozostałości ewentualnie otwieranie pilotami?
Może być to wina sterownika w tylnych drzwiach ale (tego nie napisałeś) jeżeli działa sterowanie z kluczyka to i z pilota musi. Jeżeli działa z kluczyka a z pilota nie to tylny sterownik nie ma nic do tego i masz brak sygnału ze sterownika pilota.
Bezpieczniki na pewno.
Centralny zamek a centralny zamek na pilota to dwie różne rzeczy. Ty masz centralny zamek tzn zamykając drzwi kierowcy zamyka się wszystkie (nie trzeba gonić i zamykać) tak samo otwiera. Bateria w kluczyku była do latarki (masz tam nawet żarówkę) ale wszystko solidnie skorodowane.
A zamek działa, może nie wpiąłeś wtyczki?
Znalazłeś 2 kable że starego alarmu którymi zamykasz i otwierasz to teraz podłącz do nich zakupiony sterownik. Żółty i żółto czarny łączysz z czarnym i podłączasz je do masy, białoczarny do kabla który otwiera a biały do kabla który zamyka, jeszcze czerwony do plusa i zamek działa
Witam, borykam się z problemem w Skodzie Fabii II. Co jakiś czas zamek centralny sam się zamyka, szyby z przodu nie działają oraz Climatronic zaskakuje dopiero po jakimś czasie od włączenia. Czy ktoś z was miał coś podobnego? Z góry dzięki! Pozdrawiam! AI: Czy na desce rozdzielczej pojawiają się jakieś błędy lub komunikaty, gdy występują te problemy...
https://obrazki.elektroda.pl/3806136800_...
przy otwartym bagażniku otwiera i zamyka wszystkie drzwi poprawnie więc siłowniki są sprawne. Czy ktoś miał podobny problem? Wyjmij wtyczkę zamka bagażnika. Wykonaj testy. Miałem zdarzenie, że winien był mikrowłącznik
Witam. Nie działa mi centralny zamek w skodzie nie otwiera z pilota. Sprawdziłem że zepsute są 2 piloty których napewno nie dokupienia. Czy możliwa jest wymiana całego modułu sterowania centralnego zamka??(żeby nie ciąć wiązek kabli) Na takiej zasadzie że po prostu podłącze nowy z nowymi pilotami?? Gdzie go szukać w skodzie?? Która generacja Skody Fabii...
Zamek do wymiany. Ewentualnie sprawdź wiązkę pomiędzy karoserią a drzwiami kierowcy.
Skoda octavia 1 1999. Założony nowy zamek lewy tył,bo stary sie zaciął i nie działa (to było pół roku temu nie działa do tej pory), a prąd do kostki dochodzi... Dziś założony centralny chińczyk z allegro, pare razy zamknął otworzył drzwi i nagle lewy przód przestał działać. Bagażnik otwiera wszystkie drzwi lecz już nie zamyka... Co może być powodem?
Naprawiło się samo Bez naprawy
Problem z mikro stykiem. Stuknij dłonią (najlepiej przez szmatke) w zamek od zewnątrz.
Przez żarówkę.Może też być błąd w samej konfiguracji nowego sterownika.Bo tam wybiera się czy impulsy plusowe czy masy.A zamek tak w ogóle działa z samego klucza?
Dokladnie switch,e na plytce drukowanej we wnetrzu zamka,standardowa bolaczka wszystkich VW.Wydlubac trzeba zamek z drzwi,rozebrac i polutowac plytke
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Jaki masz zamek dostawiany czy orginał jaka jest wersja twojej Fabji? Jak masz fabryczny zamek to podłaczasz VAGA i sprawdzasz błędy. jak bedziesz miał taki bad że sygnał z zamka niezrozumiały zamek idzie do wymiany zdaża się przy orginale a jak masz dostawiany zamek centralny to musisz po kolei przejrzec przewody czy nie są po przełamywane najczęściej...
Cała naprawa, wraz z wymianą to 200 do 250 zł. Zamek zamiennik.
Tak, odrazu chłosta dzieciakowi. Dziecko raczej niczemu nie zawiniło, a uszkodzony jest zamek w drzwiach, które mają problemy z otwarciem.
Do naprawy zamek lub wiązka przewodów drzwi kierowcy.
Przewody masz za plastikami po lewej stronie nóg kierowcy. Odkręć mocowanie "rączki" klapy silnika, później wkręty ukryte pod zaślepką na wysokości progu. Za tą maskownicą jest kostka z przewodami.
Zamek drzwi do wymiany.
Masz uszkodzone mikro-wyłączniki w zamku kierowcy. Proponuję wymienić cały zamek. Wszystkie Twoje problemy znikną.
Przepraszam, że odpisuję dopiero teraz, ale w ciągu dnia byłem zajęty. Poranna kawa jest dobrą okazją do wymiany doświadczeń. Załączam fragment schematu. Do silniczka idą przewody na piny 1 i 2, w zależności od tego czy zamykasz czy otwierasz na jednym powinien być minus (masa) a na drugim plus 12V jednocześnie. M46 to zamek, a A195 to sterownik przy...
Centralny z kluczyka pewnie nie działa bo jest uszkodzony styk w zamku kierowcy. Szyby masz już rozwiązane. Póki sterownik nie będzie widział pozycji siłownika zamka to centralny działać nie będzie.
Aby dostać się do switha w zamku musisz: - zdjąć plastik tylnej klapy (jest na zatrzaskach) - odłączać złączkę wiązki elektrycznej przy zamku - wymontuj zamek (3 torxy + zdjęcie cięgna) i zobacza co się dzieje z włącznikiem. - jeżeli nic się nie da zrobić to trzeba kupić nowy zamek - 170zł w ASO
zamek skoda skoda zamek felicja centralny zamek skoda
regulacja prądu spoczynkowego kenwood schemat jelcz sonic tranzystor
Waga wieży Schneider SPP 95 - ile waży? Blaupunkt PS11DB - Naładowany akumulator, brak dźwięku