Nie może tak skakać i żaden zegar tego nie uleczy, trudno zdalnie podać powód. Trzeba szukać co sp.....
Witam Prawdopodobnie masz uszkodzony czujnik ciśnienia oleju zdejmij z niego kostkę i zobacz czy nie ma w środku oleju jeśli jest olej to do wymiany czujnik
Być może zawór ciśnieniowy zacina się ?
http://obrazki.elektroda.pl/9221492600_1... Witam, przedstawiam jak zrobiłem próbnik wtryskiwaczy diesla. Powodem była konieczność wymiany końcówek wtryskiwaczy oraz regulacja wtryskiwaczy w moim Mercedesie W124 250D. Próbnik jest skonstruowany z przerobionego hydraulicznego podnośnika samochodowego 2 tonowego. W podnośniku jest już...
Ma taki zawór tylko jestem ciekawy czy to on może powodować takie skoki ciśnienia
Pompy zębate nie podają oleju jednostajnie tylko właśnie skokami. Normalne zjawisko jak masz dobrze zalany miernik i przewód do niego olejem (nie ma poduszki z powietrza) to na wolnych obrotach zdarza się że tak skacze. Powinna się uspokajać ze wzrostem obrotów.
Napisał bym parę słów krytyki nt poziomu forum ale oszczędzę, rozumiem, że nie każdy chce się dzielić wiedzą. Udało dorwać mi się serwisówkę od tego ciągnika jak i innych mfow ktore posiadam. Podczas pomiarów ciśnienia na szynie 17 bar wyszły mi strasznie duże skoki ciśnienia podczas zmian półbiegów. Używając różnych kombinacji doszedłem do wniosku,...
Tak była sprawdzana Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Wygląda na to, że mierzysz napięcie na czujniku (lub czujnikach) opisanych jako „POO98” i obserwujesz, że przy (rzekomo) zerowym ciśnieniu napięcie potrafi wynosić najpierw 5 V, a następnie spada do 1,5 V czy 3 V. Tego rodzaju wahania napięcia mogą wskazywać na problem z samym czujnikiem,...
Rozebrałem i chyba znalazłem przyczynę. Pierścień segera, który zabezpiecza wirnik przed wypadnięciem nie był włożony do rowka. Tym samym podkładka uszczelniająca nie była dociśnięta do wirnika, stąd te skoki ciśnienia oleju. Problem w tym że nie mogę tego pierścienia docisnąć na tyle aby wskoczył do rowka. Tak jakby podkładka była za gruba. Filtr był...
pompa zębata, niestety nie znam klasy czystości oleju jak i nie wiem tak naprawdę w jakim stanie była/jest cała hydraulika (mogę się tylko domyślać że było wszystko strasznie zaniedbane)
Jest możliwość, że nim dostaje się lewe powietrze? I wtedy są skoki ciśnienia na listwie nawet gaszące silnik? Dodano po 13 Jeszcze jadna rzecz mnie zaniepokoiła po zdjęciu pokrywy zaworów. Kanały dolotowe pomiędzy wtryskami 3 są pełne nagaru a jeden czysty? Z czego może to wynikać? Leją wtryski, zawory nie domykają, czy ta uszczelka, która zapobiega...
Skoki ciśnienia w dużej mierze zależą też od użytego oleju. Jakiego użyłeś? Po docieraniu czyli ok 50mtg powinieneś go wymienić. Mam nadzieje, że stosujesz się do zaleceń podczas docierania: "W okresie docierania nie należy dopuszczać do dłuższej pracy silnika na niskich obrotach oraz do pracy przez dłuższy czas przy całkowitym obciążeniu." Skoro masz...
Szczerze mówiąc to myślę że wskaznik jest do bani lub nie nadaje sie do mierzenia ciśnienia które może mieć chwilowe, nagłe skoki ciśnienia. Na wlocie do niego powinien być dławik a wskazówka ma kasowany luz słabą sprążynką. Sugerował bym się tym ruskim i założył spokojnie że wszystko jest w porzadku. Ciśnienie masz wzorowe.
a jak są skoki przy 1500 - 2000 obrotów do 4,0 - 4,5 ba to jaki to moze byc problem ? czujnik cisnienia oleju wymieniony na nowy
Możliwe..Ale bez pomiarów ciśnienia,wysterowania pomp na maksa,sprawdzenia zaworów sterujących trudno powiedzieć.Ja bym wyjął sprężyny z hamulców motorów na próbe, bo byc może skoki spowodowane są hamowaniem.Ale napisałes dwa zdania i mamy zgadywac. Nie wiem czy skoki są do przodu i do tyłu,na wolno i szybko. Czy jak zwalnia to tylko zwalnia czy czuc...
Witam Początkowo problem wydawał się dosyć prosty ale jednak tak nie jest. W niedługim czasie spora ilość benzyny jest w oleju silnikowym. Czujnik temperatury zasysanego powietrza - ok Czujnik temperatury płynu chłodzącego - ok Map w sterowniku oraz przewody podciśnieniowe - ok Potencjometr przepustnicy- ok Ciśnienie paliwa - ok Regulator ciśnienia...
Dajcie spokój pex jest do 55 stopni skończcie pierdoły miedź to miedź a jak porównujecie chinską miedź to porównajcie ją z chińskim pexem. Jak tak bardzo odpowiada wam plastik to kupcie plastikowe auta. Prawda jest jedna używa się plastiku bo jest TAŃSZY. Tyle w temacie pex-a nigdy nie przegoni miedzi pod względem, trwałości, jakości, wytrzymałośći....
Witam. Manometr podpiąć i obserwować. Przy wytartych panewkach cały czas ciśnienie będzie mniejsze niż zaleca producent. Podobnego przypadka miałem w starym oplu zawieszał się zawór w pompie oleju. Tam ciśnienie było w normie ale co jakiś czas był skok do zera. Tym powodem własnie był ten nieszczęsny zawór. Pozdrawiam.
Obstawiam luz na sworzniu. To by chyba nawet tłumaczyło problemy z ciśnieniem oleju. Jednak czy z tego powodu byłyby takie dziwne skoki, spadki ciśnienia oleju? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Kolego ecomat z tego co kojarzę to skrzynia automatyczna z konwerterem a nie jak zrobotyzowany astronic czy ishift . Kiedy robiliście obsługę tej skrzyni probl moze wynikac np z jakości oleju , zbyt małej ilości , filtr o niewłasciwym przepływie co skutkuje skokami ciśnienia oleju , który steruje zmiana biegow Dodano po 6 Przyczyna awarii może być też...
Witam. mam pytanie jaki jest gwint pod czujnik ciśnienia oleju w ursusie 3512, chodzi mi o średnice i skok gwintu.
Posiadam ursusa c 360 3p i zaczely sie problemy z smarowaniem silnika zaczela zapalac sie kontrolka na wolnych obrotach. Wymienilem czujnik i to samo ,w koncu kupilem zegar od mtz przewod i wmiejsce czujnika podlaczylem zegar. Po uruchomienu silnika na zimnym oleju wolne obroty 1,5kPa obroty na max 10kPa.Rozgrzany silnik ok 50*wolne obroty 0,5kPa max...
Ciśnienie sprawdzone i skaczę diametralnie raz jest 15 a raz 5. Co do wtrysków to 3'ci nie działa, lecz jeżeli go przełożę na np na 2'gi to działa, więc raczej coś jest przy pchane na 3'cim wtrysku. Zostaje sprawdzić uszczelkę pod głowicą. Uszczelka... możliwe... Tylko nie bardzo rozumiem... Przekładasz 3 wtrysk na 2 i działa? Jeśli tak to wtrysk sprawny...
podaj jeszcze czy podczas tych skoków ciśnienia sprężarka tłoczy cały czas czy jest przerwa. Możesz mieć uszkodzony zawór dolotowy (za słabo go zamyka ) i wtedy wywala ci olej . jak masz sterowanie elektrozaworem wypnij go załącz sprężarkę i zobacz czy wtedy nie wywala oleju.
Nadal czekam na napinacz. Jak skleję do kupy to te ciśnienie sprawdzę. Co do ciśnienia oleju gdzie znajdę ten czujnik? A tu załączam zdjęcie. Przeszedł by taki patent. Skok został około 2-3mm. Raczej nie będę próbował ale jakby co.
HS 11 to jest oznaczenie typu. Jest to starsza wersja sprężarki montowanej w starze ( HS14 ).Sprężarka jest bardzo wydajna i trwała konstrukcyjnie była przeznaczona do bezawaryjnej pracy przez tysiące godzin. Wał korbowy z przeciwwagą podparty jest na dwóch łożyskach kulkowych ,korbowód z odżutnikiem oleju ułożyskowany jest na łożysku wałeczkowym -...
Także miałem ten problem przy T4.Tyle że włączał się alarm akustyczny i migała kontrolka po przekroczeniu pewnych obrotów / skok napięcia/. Wymieniłem całą deskę. Proponuję żebyś zbadał ciśnienie oleju manometrem bo wczoraj klient przyjechał z taką usterką ,że zapalała się kontrolka na wolnych obrotach. W warsztacie stwierdzili że to uszkodzenie tego...
Masz w DASie listę błędów, zaznaczasz dany błąd z listy i wchodzisz głębiej klawiszem F3, w F6, F8 masz pomoc. Dodano po 13 (at)vskedzior, dźwignia zaworu bez powodu się nie uszkodzi. Jeśli stukanie to nie wina wtrysku, sprawdzaj rolkę szklanki popychacza, głębokość i skok laski, rolkę pompy wtryskowej. Zmierz ciśnienie oleju manometrem i kompresję...
Witam. Przystępując do projektu należało by zacząć od określenia jakiej długości i średnicy będzie łupane drewno, oraz jakiego gatunku i wilgotności. Od tego zależeć będzie potrzebna siła nacisku i skok siłownika. Z typu dobranego przez Kolegę siłownika wynika, że ma on średnicę wewnętrzną φ 63 mm i długość skoku 320 mm , a więc przy pomocy dobranej...
Kolego masz dynamiczną kontrolę ciśnienia. Biały czujnik działa odwrotnie czyli jak nie ma ciśnienia to jest rozwarty a jak jest ciśnienie rzędu 1,6-2 bar i powyżej to jest zwarty. Sygnał z tego czujnika jest brany pod uwagę dopiero po przekroczeniu 2000obr/min. Moim zdaniem masz problem z zaworem przelewowym na pompie, zawór może się zacinać. Wkręć...
Witam. Kontrolka którą zaznaczyłes na dole to kontrolka alarmu za wysokiej temperatury płynu chłodzącego silnika.Razem z nia zapala sie na srodkowym wyswietlaczy STOP. Masz układ hydrauliczny z pompą o zmiennej wydajności.To znaczy jeżeli dzwignie hydr. zewnętrznej i podnosnika są w neutralnym położeniu to pompa praktycznie nie pracuje gdyz tarcza sterująca...
Sprężarka dwucylindrowa Jelcz typ 440 liczba cyl...........................2 średnica cylindra............74,6 mm skok tłoka........................48 mm pojemność skokowa........420 ccm max. obr. praca ciągła...1400 obr/min obroty max. chwilowe....1600 obr/min ciśnienie robocze................9 atm max ciśnienie chwilowe......11 atm moc zużyta przy...
Problem jak w temacie Zapala się kontrolka ciśnienia oleju i skacze obrotomierz. Przy skokach obrotomierza nie wyczuwam spadków mocy auta. Dzieje się to co jakiś czas i zawsze jednocześnie. Aktualnie za bardzo nie dysponuje kasa i nie wiem czy mogę auto dalej użytkować normalnie(czy auto ma dobre smarowanie)
mam podany skok i czas, musze policzyć Q wydatek oleju i ciśnienie wzór na p p=(m*g)/F m – masa ciężarka, g – przyśpieszenie ziemskie, F – powierzchnia czynna tłoka siłownika wzór na wydatek oleju Q Q= F*(s/t) s – skok tłoka siłownika, t – czas trwania skoku s, F – powierzchnia czynna tłoka siłownika. D=45 mm d=25...
Średnica i skok gwintu ze starego oraz zakres ciśnień. Na pewno coś dobierzesz.,
Czujnik wymieniłem,co prawda narazie używany,i ten pokazuje na zgaszonym silniku 0,06-0,11 bar takie skoki.Napięcie zasilania czujnika 4,96V,a napięcie sygnału 0,55V z lekkimi wahaniami o 0,01v.Czy ten system nie działa czasami tak,że światło STOP i kontrolka oleju zapalą się tylko podczas spadku ciśnienia oleju poniżej minimalnego,przy pracującym silniku?I...
Nie jest to aż tak strasznie skomplikowane. Jest możliwość aby z jednej pompy zasilać dwa odbiorniki ale w takowym układzie musimy zastosować dzielnik strumienia. Wówczas rozdzielacz i wspomaganie będą działać niezależnie. Zębata pompa jest wystarczająca, trzeba tylko dobrać odpowiednią wydajność. Dobierając pompę należy wziąć pod uwagę dwie najważniejsze...
Tak czy inaczej TM ma trzy pompy hydrauliki. -Pompa zebata umieszczona bliżej przodu(na prawo od filtrów- nr.7 na rys.) to pompa obwodów niskiego cisnieni. odpowiada za: -wspomaganie kierownicy -sprzegło wom-u -blokada dyfra - wł. 4x4 -właczanie sprzegieł skrzyni(biegi) -smarowanie/chłodzenie skrzyni biegów Cisnienie nie jest wcale niskie wbrew nazwie...
To proste. Układ hamulcowy w zetorze to dwie pompki, oba obiegi są połączone wyrównywaczem ale oddzielone w nim szczelnym tłoczkiem. Tłoczek jest mniej więcej na środku i w czasie hamowania przesuwa się prawo lub lewo w zależności od tego na które koło pompka w danej chwili wytworzyła mniejsze ciśnienie oleju. Przy hamowaniu na pojedyncze koła skoki...
Ciśnienie oleju zachowuje się jak na filmie. Podczas nagranie stan oleju 1/2 zakresu, może trochę mniej. Po dolaniu oleju do stanu nieco ponad max ciśnienie poprawiło się. Serwisówka podaje 15-17 psi przy 3000 obrotów rozgrzany silnik. Po dolaniu jest koło 10psi na wolnych obrotach i w granicach 15-17 psi przy wyższych obrotach. I niema takich dziwnych...
P zasilanie z pompy, T powrót oleju do zbiornika, lub zasilanie następnego rozdzielacza. Na dole w prawym rogu wbudowany zawór maksymalny/przelewowy, ograniczający ciśnienie. Rozdzielacz ma dwie sekcje, każda trzy pozycje pracy. Nadaje się do siłowników dwustronnego działania, silników. Odbiornik pierwszy, przyłącza A1,B1. Odbiornik drugi przyłącza...
mam drugie cc700 tylko nie ja nim jezdze i cisnienie w zbiornizku tak samo wystepuje juz od dluzszego czasu i nic sie nie dzieje.z tymi przewodami to przesadzasz ze beda wysuwac sie spod zaciskow to jakie to cisnienie musialoby byc zeby do tego doszlo.a z kolei wadliwa uszczelka glowicy objawia sie wyrzucaniem plynu do oleju, skoki temp silnika, ubywanie...
U mnie po remoncie w c355 też lata wskazówka. Jedyne co cierpi to manometr dla takich wahań wypadało by dać taki z gliceryną w środku bo zwykły może się szybko zatrzeć. Choć u mnie drga tylko na wolnych . Niestety sama konstrukcja pompy zębatej powoduje że olej nie jest podawany liniowo a skokami (wyciskany z przestrzeni między zębnej). Do tego dochodzi...
witam Wymiar wału miałem na korbowodach (tak powiedzieli w ostrudzie ) 75 . Panewki kupiłem w techmocie firmy THM . Osiem lat temu jak robiłem remont to założyłem dorabiane w bimeksie ciśnienie miałem cały czas od 3,5 - 4 tylko że na pochyłach skakało ciśnienie oleju aż w końcu spadło do 3 na rozgrzanym silniku powodem skoków ciśnienia była za wysoko...
Valvetronic to system, który steruje dawką powietrza wpadającą do cylindra za pomocą płynnej zmiany skoku zaworów ssących. Nawet przy całkowitym zablokowaniu valvetronica auto będzie odpalać i pracować, nie powinno gasnąć, skok regulowany jest od 8-15 mm. Teoria z za wysokim ciśnieniem oleju, które za mocno pompuje szklanki i podwiesza zawory, jest...
To że ciśnienie spadło o 0,5 bara oznacza że coś nie trzyma gazu, najprawdopodobniej reduktor. Taki spadek ciśnienia, przy zanieczyszczonym olejem reduktorze, może być powodem skoku ciśnienia przy przełączeniu na zimnym reduktorze, szczególnie w porze zimowej. To wskazuje, że coś jest nieszczelne. U mnie też wcześniej tak ciśnienie spadało, myślałem,...
Sprawdź czy pedał ma ten sam skok jałowy za pierwszym naciśnięciem co za kolejnymi i czy bardzo szybkie (wręcz uderzenie w pedał) naciśnięcie nie zmniejsza tego skoku. Wytarte lub sesztywniałe gumy na tłoku pompy nie dolegają dobrze do cylinderka ,wtedy w miarę naciskania pedału lekko rosnące ciśnienie zaczyna je dociskać.To nie ma związku z nagrzaniem...
http://obrazki.elektroda.net/44_12685138... http://obrazki.elektroda.net/100_1268513... http://obrazki.elektroda.net/55_12685138... http://obrazki.elektroda.net/43_12685138... http://obrazki.elektroda.net/70_12685138... Dodano po 17 A więc tak: najpierw sprawdz filtr oleju pompy power shifta-rys 1 element...
A jak się stwierdza luz na turbo. Łapiesz za wirnik ( najłatwiej od strony zimnej ) i szarpiesz po osi i porzecznie. Jak chcesz pomiaru to zakładasz czujnik zegarowy i mierzysz skok. Z tego co widać to rysuję sie obraz że pogoń za ekologią ( niskie spalnie) weszła na nowy poziom już nawet opór pompy oleju starają się ograniczyć w myśl że gwarancję wytrzyma.
W dwusuwie podczas rozruchu proces sprężania (dokładniej wzrostu ciśnienia) zaczyna się po zamknięciu kanału wylotowego przez krawędź denka tłoka, więc znaczna część skoku tłoka nie jest wykorzystywana. Przy wyższych: prędkościach obrotowych, ciśnieniach i temperaturach spalin zjawiska falowe w układzie wydechowym powodują że rzeczywiste ciśnienie sprężania...
regulacja ciśnienia oleju miernik ciśnienia oleju manometry ciśnienia oleju
silvercrest odkurzacz volvo silnika samsung ue32es6
diagbox peugeot estyma sterownik
Neutrik Speakon NL4 – przerywanie sygnału w kolumnie, przyczyny, diagnostyka, naprawa Błąd E 1901.1 w wózkach widłowych Jungheinrich