Wie ktoś może czy obudowa skrzyni biegów C330 jest taka sama jak do C330M? Czy różnią się czymś, czy taka do C330 będzie pasować do C330M?
sprawdz uszczelniacz -oring pod pokrywą co nakładasz podnosnik - pieni sie olej w skrzyni???
Fabryczny chyba przez noc by nie utrzymał. Oring pomiędzy skrzynią i plecakiem nie uszkodzony?
Witam. Możliwe, że zaciągnęło ci syf z skrzyni(brak filtra hydrauliki).
Tylko, że na etykiecie nie ma nic o tym, że jednocześnie nadaje się do hydrauliki, tak jak Hipol 6 ,czy Agrol U. Takie oleje zaleca producent Ursusa c330M.
Hamuje jedno lepiej drugie gorzej ale myślę że to kwestia wyregulowania spróbuję tak jak mówisz na 3 chociaż jeździłem c330 nieraz na 4 i bez problemu dało się rozblokowac tak ale teraz to c330m a ona ma trochę szybsza skrzynie co za tym idzie na 4 będzie troszkę słabsza niż zwykła
A ja mam pytanie jak przykręcacie tą nakretkę od przodu skrzyni c330m.Bo u mnie nie ma możliwości skręcania dolnego wałka kluczami nasadowymi na ful ,a potem założenia koła napędu wałka WOM, to koło nie mieści się między obudowę skrzyni a wałek dolny?
Albo masz uszkodzone łożysko wyciskowe (piszesz że nowe), albo jest przesunięcie w osi pomiędzy silnikiem a skrzynią (ruch mimośrodowy pomiędzy łożyskiem a łapkami, może doprowadzić do szybkiego zużywania łapek sprzęgła).
Problemem okazał się rozkręcony dolny wał w skrzyni biegów. Po prawidłowym skręceniu wszystko działa prawidłowo.
Był taki ręczny, ale występował w ostatnich rocznikach. Zestaw takiego ręcznego kosztuje 200 zł, ale nie jest to pełny zestaw gdyż trzeba się bawić z kilkoma elementami. Chyba kiedyś widziałem cały zestaw za 350 zł. Tylko moim zdaniem ręczny w tym miejscu jest niezbyt wygodny. Mam zwyczaj trzymać lewą nogę na pokrywie skrzyni, bo siedzenie w trzydziestce...
No to jedynie tak jak kolega cichus podpowiadał, żeby zdjąć górny dekiel i zobaczyć stan zębatek. Może to coś z zwolnicami albo mostem, ale to już grubsza robota. Nie jest to czasem c330M? czy zwykły?
Panowie usterka naprawiona, okazało się, że spadła nakrętka z wałka... a owa blaszka była to podkładka. Wałek rozkręcił się z tyłu, do tego były pourywane śruby w mechanizmie różnicowym, także sporo roboty, ale już wszystko działa :) Pozdrawiam i dzięki wszystkim za pomoc. Pechowe wałki w c330M...
Poziom oleju w skrzyni sprawdzałeś? Na osi w ramionach chyba puszcza bo luz jest za duży na tulejkach. https://allegro.pl/oferta/zestaw-wal-pod...
U wuja w c330M były kiedyś mocne zgrzyty, biegi nie wchodziły płynnie i winna była nakrętka w skrzyni na wale.
Czujnik masz na pokrywie od skrzyni biegów, na prawo od dźwigni zmiany biegów. Wystarczy odpiąć te 2 przewody i połączyć je razem. Nic więcej :D
Rozumiem że to ma być napęd silnikiem hydraulicznym .to lepiej wykorzystać przyłącza które są połączone takim krótkim wężykiem przy rozdzielaczu ,tam oryginalnie był podłączony rozdzielacz do ładowacza czołowego i jest tam zasilanie i powrót oleju do skrzyni .Pompa w 330 ma małą wydajność około 18 l /min nie wiem czy nie za mało
Tak samo jak w C330M (zalecane lepsze). https://obrazki.elektroda.pl/2437083300_... https://obrazki.elektroda.pl/2125434500_... https://obrazki.elektroda.pl/9772981600_... Do silnika na pewno nie superol CC - ludzie na jego jakość narzekają. Skrzynia, tylny most i hydraulika używa tego samego oleju....
Miałem taki sam problem tylko z rozdrabniaczem do gałęzi. Wyrobiła się tuleja w skrzyni która załącza wałki. z początku wałek się wyłączał. Potem jak się rozłączyło to nie dało rady włączyć nawet nic nie zgrzytało. po wymontowaniu okazało się że frezy w tulei się starły na kształt klina. a to wina słabego wciskania sprzęgła lub pęknięta sprężynka zamka...
W C330M inne przełożenie jest tylko w zwolnicach, co daje inną prędkość jazdy. Są dwa rodzaje obrotomierzy do Ursusa. Do C-330 jest piktogram WOM przy 2200 RPM. Do C-360 jest piktogram WOM przy 2000 RPM (przełożenie w skrzyni 1:4). Czy jest jakaś różnica w stałej licznika dla C330 i C360, tego nie sprawdzałem. Obrotomierz ze zdjęcia to chińska podróba....
Chyba do C325/C328 olej Lux. Za czasów C330 był już olej Hipol 6, natomiast za czasów C330M opracowano już i wpisano do zalecanych olej Agrol U. W Zetorze UR1 w założeniu konstruktora był zalecany olej SAE 80W GL-4. Czechosłowacki olej PP80. Instrukcje obsługi zalecają także użycie oleju UTTO. W zasadzie można nawet użyć Agrol U. Orlen produkuje ten...
Tego Transola to chcesz łyżką nalewać? Do zwolnic nie będzie nic lepszego niż zwykły olej przekładniowy klasy GL-4 o lepkości 80W-90. W zwykłej C330 jest inne rozwiązanie uszczelnienia półosi napędowej, niż w wersji zmodernizowanej wprowadzonej jeszcze przed produkcją C330M. Nigdy nie miałem okazji oglądać jak to jest zrobione, ale podejrzewam że rozwiązanie...
jesli jest syczenie na akumulatorach to nie wpedzajcie chlopa w robote ,pierwsza i podstawowa sprawa to zacznij od akumulatorow ,sprawdz stan naladowania jesli pokaze sie ze sa naladowane i dalej wystepuje ten sam objaw odkrec korki i obserwuj z ktorej celi pokaze sie lekki dymek ,to znaczy ze jest przerwa na mostku wewnatrz aku.zachowaj przy tym szczegolna...
Podłączenie maski jest konektorowe a sygnał przykręcony do skrzynki z narzędźami. Popatrzyłem przy skrzynce z bezpiecznikami i wszysta tam jest dobrze podłączone. Wszystkie bezpieczniki są po 8A i żaden nie jest spalony, raz się jeden spalił jak sprawdzałem światła hamowania. Złącze płytkowe na lewym błotniku jest w porządku.
A może kolega nam nas poinformuje czym dysponuje do sprawdzania. Przydałaby się choćby lampka kontrolna czyli tzw próbówka. I dalesze informacje to czy na przwodzie wzbudzenia występuje napięcie? Czy bezpieczniki są sprawne i czy są sprawne łączenia w skrzynce bezpieczników.?
Witam. Tym razem temat to "tutorial". Montujemy skrzynkę bezpieczników BP-1 od MTZ/Pronar/Belarus, jest to skrzynka na bezpieczniki płaskie które w obecnych czasach są wygodniejsze w eksploatacji niż stare bezpieczniki cylindryczne. Skrzynka bezpieczników kosztuje ok. 30 zł. Rozmiary są bardzo zbliżone do polskiej skrzynki 6-zaciskowej, jednakże jest...
W zasadzie to instalacja została zaprojektowana aby obsłużyć jedną przyczepę - bezpieczniki 8A. Podłączenie drugiej to gwarantowane przepalenie bezpieczników. W C330M awaryjne obsłużą tylko kierunkowskazy ciągnika, do przyczepy konieczne jest założenie bezpiecznika 16A (pierwszy u góry). Jeśli ktoś lubi modyfikacje, to założyć moduł haka przekaźnikowy...
Rurę na wieszaku też widziałem u znajomego w C330M, choć na ten pomysł wpadłem niezależnie. Do tego wieszaka idzie kupić wszystko, poza tą "nakrętką" i dolną golenią, aczkolwiek gdzieś widziałem opinię że ten pręt gwintowany bywa kiepskiej jakości. Może ktoś z kolegów posiada gwintowniki lewozwojne M24x3? Przy oryginale miałem gwint M22x3, ale pewnie...
ursus c330m ursus c330m silnik automatyczny skrzynia usterka skrzynia
bezpiecznik dmuchawy termiczny karta zabezpieczona zapisem prędkość znamionowa
samsung rsh5zlbg ue55nu7092 podświetlenie
Przepalanie bezpiecznika po podłączeniu kondensatora w mikrofalówce Pralka Whirlpool zawiesza się 15 minut przed końcem prania - możliwe przyczyny i rozwiązania