Jezeli montujesz konwerter do skrzyni, musisz uwazac na uszczelniacz. Obracaj go delikatnie w prawo i w lewo i powinien wskoczyc. Staraj sie to robic w osi walka wystajacego ze skrzyni.
Błąd lock up-u czyli albo za niskie ciśnienie wytwarza pompa skrzyni albo elektrozawór albo lock up w konwerterze wadliwy. Kolokwialnie konwerter nie spina na sztywno. Jest uślizg /różnica prędkości wał korbowy -skrzynia biegów po zapięciu lock up.
Przed rozdzieleniem skrzyni od silnika musisz odkręcić jeszcze śruby łączące talerz zabieraka z konwerterem skrzyni, w przeciwnym wypadku podczas rozsuwania konwerter zostanie po stronie silnika i wyleje się z niego olej.
Jak zdejmiesz miskę to wyleci olej tylko ze skrzyni , zostaniew konwerterze, przy statycznej wymianie nie wymieni sie całkowicie oleju potrzebna jest wymiana dynamiczna ale i taka wymiana jest stosowana. Poozdrawiam....
Cóż to za fura? Jak jesteś pewny prawidłowego montażu konwentera w skrzyni to jest ok.
1. Czy konieczne jest aby wymienić uszczelniacz skrzynia-konwerter ? Wg strony midparts wchodzi tam 50x65x7 - a ja mogę dostać na miejscu tylko 50x65x8. Uszczelniacz, który jest zamontowany moim zdaniem wygląda dobrze - ale różnie to bywa. - Jeżeli nie ma uszkodzonej wargi to zostaw. Warga nie jest gumowa tylko silikonowa (czerwona). 2. Podczas wymiany...
witam, czy nikt nie wie co może być z moją skrzynią? czyżby konwerter się rozleciał? Czemu tak miało by się stać przy wymianie oleju.
Czy "skończyła" się skrzynia czy może to konwerter/sprzęgło? Bardziej wskazuje na sprzęgło. Ogólnie skrzynki są dobre, ale niestety nawet w skrzyni manualnej przychodzi czas na wymianę sprzęgła, w pańskim przypadku regenerację. Aby mieć pewność proszę wykonać test konwertera.
Skrzynia do wymiany - konwerter już wcześniej nie działał poprawnie, a po takiej trasie rozleciał się cały i rozwalił całą skrzynię. Wcześniej, gdy skrzynia działała, było słyszalne dziwne "walenie" przy przyspieszaniu - to właśnie był wadliwy konwerter.
Najprawdopodobniej podczas demontażu lub montażu skrzyni została uszkodzona pompa i/lub konwerter. Jest brak przeniesienia napędu na skrzynie.
To nie jest rysa lecz rowek powstały od uszczelniacza (Simmeringa). Trochę to dziwne że regenerując sprzęgło nie wymieniono szyjki. Na zdjęciu widzę że konwerter nie jest malowany (znane mi profesjonalne zakłady malują na "swój" kolor oraz cechują swoim numerem porządkowym). Wyjmij uszczelniacz i sprawdź panewkę szyjki konwertera (za uszczelniaczem)...
Bo problem może być w konwerterze, połączeniu konwerter skrzynia, jak i samej skrzyni. Żeby zregenerować konwerter (uszczelnienia tłoka lock-up ,tarczki ) trzeba go rozciąć a potem zespawać.
NIe sa czujniki, problem w mechanice skrzyni: konwerter lub hydrauliczne sterowanie sprzegla lock-up.
Wyjąć skrzynię biegów i sprzęgło hydrokinetyczne (konwerter) zregenerować.
Ja korzystam z usług firmy z Warszawy, ale widzę że jesteś z Krakowa więc masz firmę "pod nosem": http://www.automatkrakow.eu/
Wszystko fajnie tylko czy wkładasz skrzynię z konwerterem na wałku czy, wsadzasz skrzynię w konwerter przykręcony do silnika?
Procedura wygląda tak jak w samochodzie osobowym z automatyczną skrzynią biegów, trzeba odkręcić rozrusznik i przez ten otwór trzeba odkręcić konwerter od koła zamachowego.
To skrzynia automatyczna a więc konwerter a nie sprzęgło, i tak, konwerter się powinno odkręcać i wyjmować ze skrzynią (co jest bardzo proste - tak jak pisał kol. ftp.kowal, zresztą składanie tego bez wsuniętego ostrożnie i delikatnie konwertera w skrzynię jest męczarnią i nie dość że ten simering łatwo zepsuć to jeszcze jak nie popadniesz w wycięcia...
A olej i filtr w skrzyni kiedy zmieniałeś? Na zimnym też to się dzieje? Może temp oleju za szybko wzrasta i jest za duża, może konwerter, też.widzialem przypadek, że skrzynia podobnie przez ABS głupiała.
Masz sześciobiegową skrzynię Aisin Warner TF-62SN. Skrzynia wymaga adaptacji zwłaszcza po zregenerowaniu konwertera (sprzęgła hydrokinetycznego). Jaki masz przebieg ?
Dokładnie tak, w misce jest około 3 l oleju na zgaszonym reszta jest w skrzyni chłodnicy i konwerterze. Nie wykręcaj czasem tej czerwonej plastikowej rurki pod korkiem bo zleci wszystko. Poziom ustala się przy 40°C ale nawet jak spuścisz na zimnym będzie lepiej niż niewiadomy stan oleju.
Sam też nie wiem bo nie byłem przy montażu. Ale wydaje mi się że skrzynie trzeba zakładać z konwerterem na skrzyni
Jak to jest automatyczna skrzynia biegów z konwerterem to wieniec nie jest na kole zamachowym, tylko na tarczy zabieraka, część tania i łatwo dostępna, gorzej z wymianą
Jak działał przed to raczej konwerter, tylko zobacz czy znajdziesz ząbki.
W ciężarowych tego zjawiska nie zaobserwowałem Bo tam masz skrzynie de facto manualną. Pełzanie to specyficzna cecha skrzyni z konwerterem (sprzęgłem) hydrokinetycznym. Może to być także programowo rozwiązane w skrzyniach DSG albo pół-automatach, ale kosztem zużywania sprzęgła. Przy hydrokinetyku nic się nie zużywa, tylko wydziela ciepło.
Nie pamiętam , ale u ciebie chyba siedzi skrzynia AJ0 ( gdyby była DP0 to ilości oleju sa podobne). Do skrzyni automatycznej owszem wchodzi 7 litrów ale do pustej. Konstrukcja skrzyni jest taka że NIGDY :!: nie zlejesz całego oleju ze skrzyni bez jej rozkręcenia i rozcięcia konwertera . Po zlaniu oleju przez korek w skrzyni zostaje jeszcze około 4 litry...
Witam. Pacjentem jest Citroen c5 z 2002 roku ze skrzynia al4. Problem polega na tym, iz po rozgrzaniu oleju skrzynia zaczyna szarpac. Wyglada to tak: staje na swiatlach, wszysko ok. Zielone, ruszam, obroty 2000, samochod rusza, rozpedza sie do ok 20 km/h wrzuca 2 bieg, cisnie do ok 30-40 km/h i tutaj powinien zapiac lock-up a on zaczyna szarpac tak...
Witam, jak w klasycznej skrzyni napęd pompy odbywa się przez konwenter który jest przykręcony do koła zam.silnika ma on sprzężenie z napędem pompy(coś na wzór sprzęgła kłowego)dopiero pompa podaje olej do elementów skrzyni (kosze sprzęgłowe,konwerter itd)skoro nie jezdzi to albo zawiodło sterowanie lub kosze sprzęgłowe,jak masz czym to zmierz ciśnienia...
ja mam podobny klopot i dowiedzialem sie,ze to moze byc klopot z konwerterem skrzyni
trzeba zdjąć sterownik i najlepiej na stole wymienić zawór tcc. Cały sterownik umyć w benzynie ekstr. i założyć. Jeśli jednak to konwerter no skrzynia do wyciągnięcia. Konwerter jest pomiędzy skrzynią a silnikiem.
Dziwny trochę ten post, ale napiszę coś od siebie. Skrzynia nie mogła uszkodzić się od holowania, chyba że jechali ponad 60km/h. Osobiście holowałem automat ponad 50km w203 i dalej działa normalnie. Z redukcją są częste problemy i mogą być spowodowane złym stanem technicznym skrzyni, albo raczej konwertera lub oleju. Taaak, dawaj takie rady... To że...
A co znaczy to, żeby wymienić na prawidłowe jednostki Rozchodzi się o komputery sterujące silnikiem i skrzynią biegów. nie mogę zdjąć konwertera czy jest jakoś zabezpieczony, czy powinien zejść lekko ? Konwerter powinien zejść lekko, niczym nie jest zabezpieczony.
Witam mam BMW e36 2.5 TDS i jest taki problem po wymianie silnika skrzynia przestała działać tak jak powinna tzn.zmienia biegi od 1 do 3 chyba 4 rozpędza się do 80 kmh. nie wiem o co chodzi .Wymieniłem skrzynie ,konwerter i komputer skrzyni, nowy olej <dextron 3>+ filtr i dalej to samo .Elektrycznie i mechanicznie jest OK .Na razie nie mogę pojechać...
Może wcisneli ci konwerter do skrzyni na siłe i pompa olejowa ci stuka?? odkręcany był konwerter od silnika?
raczej rozszerzalność samego płynu na miarce oleju automatycznej skrzyni (Aisin AF13 w mojej Astrze F) są nawet kreseczki oddzielne dla zimnej a oddzielnie dla gorącej skrzyni i różnica (na miarce) to jakieś 4cm! więc ATF ma sporą rozszerzalność temperaturową, tyle że w skrzyni (i konwerterze) tego oleju jest w sumie ok 10l
Rolki do badania hamulców kręcą się znacznie wolniej niż rolki w hamowni. Nie obawiasz się problemów z wyważeniem rolek i z dokładnością ich wykonania? Co do hamulca to może jakieś duże sprzęgło/konwerter z automatycznej skrzyni biegów? Tylko zrobić dobry obieg i chłodzenie oleju bo będzie się grzał.
witam Ostatecznie musiałem zregenerować konwerter. Pozdrawiam
Witam, autko w warsztacie skrzyń automatycznych, diagnoza - uszkodzony mechanizm różnicowy, uszkodzone wybieraki, konwerter. Będzie bolało....
Opiłki nie pochodziły z uszkodzonego sprzęgła tylko wytartych tarczek. Posypał się kosz K2 i części sprężynek uszkodziły tarczki. Walczę jakiś czas już z tą skrzynią. Nie poddaje się, bo powiedziałem sobie, że ją naprawie i koniec :) Chciałem oddać skrzynię do fachowca, ale lubię naprawiać takie rzeczy. I mam parę pytań, był bym bardzo wdzięczny za...
to bład cewki sprzegła konwertera skrzyni
Na początek olej. A potem konwerter.
Typowa usterka w ZF5HP19FL. Panewka w pompie oleju zatarła się na szyjce konwertera. Skrzynia do wymontowania z pojazdu i naprawy.
Rozwiązanie problemu! Skrzynia jest O.K....!!!! 1. Zakup i wymiana dwóch nowych poduszek pod silnikiem! 2. Zakup dwóch nowych poduszek przednich tylnego wózka. 3. Wymiana czujnika temperatury spalin przed turbiną! (uszkodzony czujnik powoduje to, ze auto wchodzi w stan wypalania dpf. Auto na podwyższonych obrotach podaje wadliwe informacje do skrzyni...
Witam. Mam pytanie do "sxat"czy rozwiązałeś już swój problem z tf80sc. Ja mam volvo v40 t5 z tym samym silnikiem t5254t12 i tym samym automatem i te same objawy. Wymieniłem już olej, adaptowałem skrzynie, regenerowałem konwerter i nic. Ciągle te same objawy. Więc, czy poradziłeś już sobie z tą skrzynią?
Kupiłem skrzynie WG + konwerter. Czym wypłukać przed montażem " nowy " konwerter + przewody do chłodnicy + chłodnicę ? Później i tak zrobię dynamiczną wymianę oleju w skrzyni.
powinien byc zrobony blok sterujacy skrzyni i konwerter nowy, tych sie nie regeneruje, aczy od skrzyni zaczac to niewiem. teraz niemam czasu ,napisze Ci nara Dodano po 27 podszybie sciagnij i tam popatrz
Przysmażona skrzynia, auto odesłane na remont.
Wygląda jakby uszkodziło się sprzęgło konwertera.
Nie rozbierasz tylko demontujesz skrzynię z pojazdu. Konwerter od AF13 nie będzie pracował z AF17. Skrzynia AF17 (AW60-42LE) współpracuje z silnikiem 1.8L, a skrzynia AF13 (AW60-40LE) współpracuje z silnikiem 1.4L i 1.6L.
Jeśli się nie mylę to nie trzeba zwalać skrzyni tylko jest na pewno jakiś dekielek przecież konwerter jest przykręcany do koła zamachowego. Przeważnie jest to pierścień średnicy koła zamachowego z otworami na które patrzy czujnik położenia wału.
Może to być konwerter w skrzyni. Podjedź do jakiegoś dobrego serwisu automatów, niech ocenią.
Takie wibracje często powoduje uszkodzony konwerter skrzyni at. Moga być jeszcze koła/opony.
przeciwnym wypadku, będzie to automat, niezależnie od rozwiązań technicznych. Nie będzie,Fiat stosuje półautomat o nazwie Selespeed,to zwykła skrzynia manualna z zamontowanym hydraulicznym robotem zmieniającym biegi i wciskającym sprzęgło. Jest tam też klasyczna tarcza sprzęgła podczas gdy w zwykłym automacie jest konwerter hydrokinetyczny
A więc tak, w starych skrzyniach największy problem to jest syf, konwerter, zaworki i mechatronika.
Na szyjce konwertera sa dwa naciecia cały konwerter wchodzi na frez na co szczegolnie zwrucić uwage jakies znaki sa na pompie i konwerteze?.Jesli chodzi o sam konwerter to najpierw włozyłem go do skrzyni i ze skrzynią wkładałem do silnika.skrzynia zeszła sie bez problemow,pompa nie była rozbierana.Czyli przypuszczasz ze sprzegło przy wkładaniu ze skrzynią...
no co ty bez przesady kres jej wytrzymałosci??? mialem juz wczesniej 124 i miala duzo wiecej km i spokojnie jezdzila dalej.... slyszalem ze moze to jakies sterowniki od skrzyni,uszkodzony konwerter lub któryś z elektrozaworów lub przewodów ciśnieniowych w skrzyni??
Wsadz ten czujnik na zdjeciu zpowrotem bo to czujnik predkosci wyjsciowej konwertera skrzyni
Musiałbyś na parametry skrzyni popatrzec, obroty turbiny konwertera, wysterowanie zaworów itp. Może na coś wpadniesz.
Witam , mam problem ze skrzynia 8hp70 a mianowicie miałem wypadek , złożyłem autko odpala tylko na spuszczonej skrzyni i na wyswietlaczu licznika wyświetla jakby był włożony bieg 6 , skrzynie oddałem do regeneracji otworzyli powiedzieli ze wszystko ok konwerter rozcięty stan bdb Wyskakuje usterka skrzyni oraz błąd p0503 I nie można zmienić ani na P...
Wynika to z konstrukcji automatycznej skrzyni średnio 30-40% zostaje z poprzednej wymiany. Konwerter, zakamarki i konkretny labirynt w mechatronice. Te 0.2L robi takie znaczenie bo przekroczyłeś próg minimalnej ilości płynu. Co nie oznacza ,że jest jeszcze dobrze, w automacie tego typu nie ma max min jest jeden poziom właściwy i go się musisz trzymać....
Jak 5hp19 to powinna pasować (upewnij się jeszcze, ale chyba w benzynach było to samo). Nie kupuj tylko od 3.0d/2.5d bo tam jest skrzynia gm 5l40e. Chcesz to mogę ci na PW podesłać fajny serwis który zajmuje się ogólnie serwisem BMW i skrzyniami ZF, tylko z Warszawy. Nie wiem czy jest sens kupowania używanej skrzyni bo może się nadawać do remontu, a...
Tu jest tylko płyta z ząbkami I widzę że jest poprawnie przykrecona do konwertera skrzyni wiec to na pewno nie stuka. Po zablokowaniu kola zamachowego nie czuje luzu na wale
Skrzynka 722.9 to skrzynia 7 biegowa. W starszych jej odmianach idzie zwykły atf czerwony w nowszych specjal produkt. Wchodzi tam 6L w konwerterze zostaje 3L. Jeżeli po zdjęciu miski plastik na korku wlewu jest biały to znaczy że idzie tam atf jeżeli plastik jest zielony idzie specjalny olej, ale teraz nie pamiętam nr.
Sprawa wyglada tak: Mozesz spokojnie wyjac sinik od gory. Jezeli masz cierpliwosc i wyciag to bez skrzyni. Jezeli jednak nie masz cierpliwosci to targaj ze skrzynia po wczesniejszym zdemontowaniy polosiek (przy okazji olej sobie wymienisz w skrzyni). Przerobilem to i idzie o wiele latwiej niz z manualna skrzynia. Gdy zdecydujesz sie na wyjecie silnika...
MB Arocs, skrzynia automatyczna Mercedes Arocs nie ma w ofercie skrzyni automatycznej. Jest dostępna w aktualnym modelu Atego, jest w Econicu - ale nie w Actrosie i nie w Arocsie. I tu mamy kwestię formalną (odnośnie nazewnictwa): prawie na pewno masz w aucie skrzynię mechaniczną, ZAUTOMATYZOWANĄ. Tak - to zwykła, mechaniczna skrzynia w której biegi...
Przekładnia CVT powinna mieć i tak jedno sprzęgło wielotarczowe. Nie ma konwertera jak w zwykłej skrzyni automatycznej. Samochód nie powinien stać w miejscu przy pracy silnika na biegu jałowym, tak jak w zwykłym skuterze?
Teraz postaw sie w mojej sytuacji,chcesz kupic auto i jest taka sytuacja jak wyzej napisalem. Kupujesz czy nie? Poradź. Nie , na rynku jest taki duży wybór że nie warto brnąć w złoma. Naprawa skrzyni czy konwertera to nie 1200zł tylko sporo więcej.,
To prawda że skrzynia AD4 nawet bez komputera skrzyni będzie jechała. Oczywiście w trybie awaryjnym. Z opisu wynika że uszkodzeniu uległa hydraulika. Błąd że nie został wymieniony konwerter ( lub regenerowany ). Duże prawdopodobieństwo że to właśnie on powoduje takie zachowanie autka. Nie polecam robienia więcej prób ani tym bardziej jazdy takim samochodem...
witam pomocy już skończyły mi się pomysły. Skrzynia pracuje idealnie ale jest problem jak się rozgrzeje nie mogę ruszyć ze skrzyżowania. trzeba delikatnie smyrać gaz jak już się zacznie toczyć to wtedy wszystko wraca do normy. Skrzynia i konwerter wymieniony na drugi zestaw i to samo. Sterownik też już wykluczyli mi w serwisie. Przy podmianie skrzyni...
01192 to uszkodzenie konwertera skrzyni i może mić wpływ na stabilne wolne obroty, chociaz niewielki.
witam jak zmieniasz sam konwerter to do tego jeszcze uszczelniacz pompy kup na serwisie najszybciej.przy demontowaniu skrzyni zacznij od wyciągnięcia rozrusznika i odkręcenia konwertera 3 śruby lub nakrętki nie pamiętam oczywiście przez otwór gdzie wkłada się rozrusznik.Pózniej linka kable poduszki łapy od poduszek i śruby od skrzyni i wszystko ładnie...
Kolego ecomat z tego co kojarzę to skrzynia automatyczna z konwerterem a nie jak zrobotyzowany astronic czy ishift . Kiedy robiliście obsługę tej skrzyni probl moze wynikac np z jakości oleju , zbyt małej ilości , filtr o niewłasciwym przepływie co skutkuje skokami ciśnienia oleju , który steruje zmiana biegow Dodano po 6 Przyczyna awarii może być też...
Stan oleju OK, ale przy próbie wymiany jakoś mało zassał, czy to wina konwertera? Pytanie drugie, czym się różni skrzynia FLZ od GPE, czy jest gdzieś strona, żeby to odróżnić?
Prawdopodobnie celując konwerterem w skrzynię uszkodziłeś uszczelniacz. I tak masz sporo szczęścia bo przy takiej operacji łatwo uszkodzić skrzynię. Olej skrzyniowy czy z silnika?
Panewkę można wymienić, ona jest w korpusie skrzyni/pompy oleju, konwerter wysyłasz bez tego elementu. Koszt panewki to gdzieś 20zł. Zgrzyt może być z konwertera jak zapina lockup. To przez niego ci falują obroty. Konwertery najczęściej padają właśnie w okolicach 200tys km. To moje zdanie
Te dwa wycięcia (nie mylić z wygięciami bagnetu) to poziom oleju na rozgrzanej skrzyni (10-15 km jazdy) i położeniu P/N. Na zimnej będzie ciut poniżej dolnej kreski. Do skrzyni wchodzi ok 5 litrów oleju, dexron 2. Spuszczasz z miski i z konwertera.
Ok. Wiem że jeśli sztanga w górze, ciśnienie wyższe, nie odpalę bo skrzyni nima🙄 reklamacja konwertera po roku jazdy. W sobotę podłącz komp.
................ rozpinam kostkę i dopiero mogę wyjąć kluczyk. Którą kostkę? Przy manetce zmiany biegów, od selekcjonera (przełącznika wielofunkcyjnego), czy od elektrozaworów? To po pierwsze. To że po uruchomieniu silnika nie "spada" w skrzyni stan oleju może świadczyć o uszkodzonej pompie oleju (zły montaż skrzyni biegów, sprzęgło w trakcie montażu...
Witam! Wymieniam właśnie chłodnice oleju transmisyjnego i olej ponieważ płyn przedostawał się do oleju, pytanie czy da się w jakiś sposób spuścić olej z konwertera momentu obrotowego skrzyni półautomatycznej?
Pada konwerter. Olej i filtr wymieniony?
Jesteś pewien że to olej ze skrzyni biegów a nie z konwertera(sprzegla kinetycznego)?
No właśnie nie używam go obecnie, żeby nie uszkodzić całkiem skrzyni. Pod samochód zaglądałem to mało co można zobaczyć, bo wszystko jest zalane olejem gdzie tylko się da. Myślałem już czy nie nalać mu z 3l oleju i odpalić go, zapiąć Drive i na postoju zobaczyć gdzie olej wycieka, ale pomysł nie wypalił, bo najzwyczajniej nie mam jak nalać do niego...
Problem z moją skrzynią zaczął się od wyjącego konwertera i tak jakby ślizgania się sprzęgła, po jakimś czasie skrzynia zaczęła się gubić i nie wiedziała jaki bieg wrzucić i wyskakiwał błąd skrzyni i przechodziła w tryb awaryjny, po ponownym uruchomieniu silnika błąd znikał na chwilę. Zamówiłem zregenerowany konwerter v102, wzmocniony kewlarem (mam...
simering uszczelniajacy na konwerterze, a dokladnie nabity na pompę oleju skrzyni jak tu na zdjeciu po demontazu konwertera http://acidtechno.freehost.pl/2ab_skrzyn... do kupienia http://midparts.pl/
wymieniłem simering na szyjce konwertera ale nadal mam spory wyciek ze skrzyni, na zimno kapało, po rozgrzaniu ciekło ciurkiem ... więc pewnie panewka pompy albo szyjka konwertera jest do wymiany ... i teraz pytanie, jak to stwierdzić ? mam drugą skrzynię (podobno dobra ale bez konwertera) i wyczuwalny luz jest podobny ... więc wydaje się, że wystarczy...
Jak poznać jaka mam skrzynie i mechatronike ? Wiem ze mam 6hp26 silnik 218km. Pytanie czy przy zmianie skrzyni na taka która jest pewna trzeba spuszczać, wymieniać olej? A konwerter ? Musi być razem ze skrzynia ?
Dzięki za odpowiedź. Tylko kwestia regeneracji konwertera? Czy tulejka w skrzyni też do Wymiany?
Jak zdiagnozować czy konwerter jest ok?
Nie wyglądał na uszkodzony ,ale zmieniłem profilaktycznie, miernikiem nie da się go zmierzyć bo nie ma oporności nawet nowy czujnik bo to też sprawdziłem nie ma też przejścia na nich ,zostaje oscyloskop ,ale nie mam do niego dostępu. Wlalem olej do skrzyni na "siłę" dalej to samo żadnego biegu ,stawiam że to pompa oleju albo konwerter bo skrzynia nie...
Witam, posiadam auto audi a6 c5 2003r 2,5 tdi 180km quattro i mam problem ze skrzynią automatyczną tiptronic a mianowicie brak hamowania silnikiem po odpuszczeniu pedału gazu oraz przeciąganie obrotów na biegach, gubienie się pomiędzy 4/5 biegiem, drastycznie wzrosło również spalanie. Przy prędkości +150 km/h obroty zatrzymują się na 3400 obr/min. Po...
Nie ma potrzeby czyścić skrzyni która pracuje poprawnie i nie wykazuje nieprawidłowości. Dynamiczna wymiana oleju polega na wymianie jak największej części oleju zawartego w skrzyni, statycznie nie wymieni się go więcej jak 40-50% bo reszta oleju znajduje się w konwerterze
hmm. to objaw jakby w sprzęgle nie było oleju. uszkodzony konwerter ? ale jeżeli skrzynia biegi zmienia to sprzęgło działa.. chociaż regeneracja może objęła tylko mycie i czyszczenie a nic więcej jak to jest w większości zakładów.
Witam wszystkich. Mam problem ze skrzynią automatyczną w moim golfie 4 1.9tdi, 110km, skrzynią ag4 01m. Problem polega na tym że przy włączeniu biegu D lub R auto zamiast pełzać zaczyna strasznie mocno ciągnąć aż mocno trzeba wciskać hamulec aby gdzieś przypadkiem nie uderzyć. Dodatkowo na biegu P lub N coś strasznie hałasuje. Zdarza się że podczas...
Witam. Kupiłem problem z automatyczną skrzynią biegów w samochodzie Nissan Frontier VG33E z roku 2004. Silnik benzyna 3.3 V6 skrzynia chyba posiada oznaczenie RE4R01A. Dokładny numer to 5N1ED28Y33C640086. Najpierw miałem problemy z silnikiem, ale już naprawiony teraz skrzynia biegów... Wyraźnie czuć że skrzynia ślizga się na każdym biegu im cieplej...
Nie było żadnych błędów olej w skrzyni wymieniony 300 km temu i mam zagadkę co to może być? Czy świece i przewody? Czy przepustnica? Czy może półosie? Bo nie chciałbym iść w skrzynie biegów..... choć też słyszałem że może to być konwerter..... Zresztą sam nie jestem mechanikiem.....
Witam, proszę o pomoc w interpretacji błędu EBS 04876, w dostępnych kodach nie ma jego opisu, Texa zaś podaje go jako: (can mechanizmu napędowego) błąd łączności ze sprzęgłem blokady konwertera momentu obrotowego. Skrzynia astronic, can skrzyni, ebs-u sprawdzone, jest tylko ten błąd w EBS, wyświetla się od razu po kluczyku...
Planetarka kupiona, konwerter zregenerowany, skrzynia poskładana zamontowana do auta i zalana olejem moparowskim oczywiście i auto chodzi. Tematu nie kończę ponieważ może będę mógł pomóc przedmówcy :D
nie wiem, według mnie niema się czego czepiać, ale to trzeba by się przejechać są różne konwertery, jedne mają większy poślizg inne mniejsze, nawet w Astrach F są przynajmniej 2 rodzaje: bardziej "leniwy" i bardziej "ostry" mimo tej samej skrzyni, ja osobiście wolę takie bardziej leniwe, typowo Amerykańskie i taki mi się trafił przypadkowo ze skrzynią...
Z tego co widzę to radio nie posiada wyjścia liniowego na wzmacniacz. Schemat od innego radia z toyoty ale wtyka taka sama mowa o 3 gnieździe patrząc od lewej na twojej focie. https://obrazki.elektroda.pl/8592166000_... Najszybciej było by Ci kupić już skrzynie/tubę z wejściem HIGH INPUT lub użyć takiego konwertera sygnału http://allegro.pl/konwerter-poziomow-glo...
Sprawdź tuleję ślizgową w skrzyni biegów na której jest łożyskowany konwerter
konwerter skrzynia konwerter skrzynia usterka konwerter skrzynia mercedes
wykorzystać wyświetlacz radia zacisk hamulcowy ręczny instrukcja radia mondeo
sortowanie śmieci pompa ciepła split
Tacens Mars MP 500 - opinie i specyfikacja zasilacza Skuter inwalidzki nie działa - przyczyny i diagnostyka