To spr. instalacje, zasilanie do modułu i czujnik. Jak tu bęzie ok. to siadł moduł.
Nie wiem jak jest w Twoim skuterze, ale wydaje mi się, że masz tzw. "cewkomoduł ". Szukaj go przy kablu WN (chyba, że ktoś go podp...., ale wówczas powinny pozostać kabelki z konektorkami). Zwykle jest on montowany na ramie pojazdu, w pobliżu silnika.
Usystematyzujmy wiadomości: skuter jest używany, rozrusznik jest elektryczny, nie działa, no właśnie co. Ja zrozumiałem, że nie kręci rozrusznik. No to albo rozrusznik, albo jakiś element po drodze do rozrusznika. Trzeba by sprawdzić, czy na rozrusznik idzie napięcie z akumulatora po wciśnięciu startera. Jak idzie to rozrusznik (może szczotki), jak...
Chińskie silniki "biegowe" 4T 50-110 cm³ mają zazwyczaj układy zapłonowe ze stałym kątem wyprzedzenia zapłonu, czyli zwykłe moduły zapłonowe stosowane także w silnikach dwusuwowych. Silniki skuterów 4T GY6 mają układy zapłonowe ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu. Zakładając taki zwykły moduł do skutera spowodujesz że zapłon będzie występował...
Witam mam skutera 4t i nie ma w nim iskry. Po wymianie modułu zapłonu iskra się pojawiła na 1h i skuter odpalił ale potem znowu zniknęła. Moduł był dwu krotnie wymieniany z tym samym efektem. Skuter przed wymianą modułu zapłonu był potraktowany prostownikiem z napięciem 24V przez chwile z powodu nie uwagi.
Zielono-biały to drugi koniec cewki zasilającej CDI. Podaj kod modelu tej Yamahy oraz zapłonu i modułu oryginalnego. Wszystko wskazuje że próbujesz podłączyć zwykły moduł od skutera, natomiast zapłon w tej DT125 ma zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu.
Do fabrycznego modułu dochodzą 2 kable z impulsatora, jeden z nich jest w module połączony z masą, nie wiem który, trzeba to sprawdzić doświadczalnie, w przypadku złego podłączenia iskra będzie "nie w punkcie" zapłonu
Podmień moduł zapłonu . Może twój jest z ograniczeniem obrotów ?? Tak , żeby nie przekraczać 45km/h . :|
Jakikolwiek moduł Ac od chinskiego skutera 2T tak samo regulator i cewke
Kable żółty i biały są do instalacji świateł, regulatora napięcia i ładowania akumulatora (ewentualnie) https://obrazki.elektroda.pl/2799457400_... Stacyjkę musisz sobie sprawdzić miernikiem, które styki są zwarte w pozycji wyłączonego zapłonu i rozwarte gdy kluczyk jest przekręcony, zapewne kabel czarny z białym paskiem i czarny obok...
Nie ma sensu takie kombinowanie. Powyżej 4000 RPM masz maksymalny kąt wyprzedzenia zapłonu, którego nie możesz już regulować (chyba że przerobienie mocowania impulsatora). Zmniejszanie kąta wyprzedzenia zapłonu nie poprawi Ci osiągów. Poniżej 4000 RPM takie skutery rzadko jeżdżą.
Ze schematu wynika wręcz jasno, że w tym silniku zastosowano układ zapłonowy CDI "bezimpulsatorowy". Oznacza to, że mylnie rozpoznałeś cewkomoduł jako zwykłą cewkę WN. Co do napięcia generowanego przez cewkę zasilającą, trzeba przyznać że jest dość niskie, ale spotkałem się już z układami zapłonowymi CDI pracującymi przy tak niskich napięciach zasilających....
Witam problem polega na tym gdyż nie wiem który kabelek z modułu jest do czego. Kupiłem moduł 6 pinow ale i tak nie pasuje do skutera gdyż wejście kostki jest 2+4 a ja mam scalone na 1 kostkę. Może ktoś wie który kabel odpowiada za co i jak to podłączyć dodaje jpg. Z góry dziękuję za pomoc https://obrazki.elektroda.pl/5339225100_...
A co chcesz osiągnąć za pomocą tego modułu? Z tego co mi się wydaje to przy pojemności 49 ccm w czterotakcie nie osiągniesz jakichś spektakularnych wyników.
W takim razie można próbować podpasować moduł zapłonowy od innych moto 4T ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu. Trzeba tylko zorientować się co do kształtu tzw. "mapy zapłonu", a dokładnie przy jakich obrotach jest pełny kąt wyprzedzenia zapłonu o raz upewnić się, czy początek i koniec znacznika wypada na minimalnym i maksymalnym kącie wyprzedzenia...
Kolor obudowy cewkomodułu w Piaggio 50 cm³ nie ma żadnego znaczenia. Oryginalne moduły zapłonowe w Piaggio nie były blokowane, ale nie można wykluczyć że można natrafić na jakieś nietypowe zamienniki z blokadą: http://www.motelek.net/andere/cdi/cgc_tr... . Aby się przekonać, trzeba sprawdzić działanie zapłonu pod stroboskopem. Kąt wyprzedzenia...
chodzi mi o zastosowanie modułu o zmiennym kącie wyprzedzenia zapłonu z samochodu do motocykla. Słyszałem że jakieś volvo miało w module wejście na podciśnienie z kolektora.myślę że taki moduł byłby lepszy od zapłonu z kątem statycznym.czytałem coś o sportowych modułach do skuterów z otwartą mapą zapłonu, ale do końca nie wiem o co chodzi.
Więc jeżeli kupie moduł od tego zapłonu ,to skuter będzie miał iskrę?
Z mojej strony dodam kilka uwag na temat przeróbki na zapłon CDI. 1. Impulsatory są produkowane w dwóch wariantach różniącym się polaryzacją sygnału wyjściowego. Najłatwiej można dostać impulsatory od chińskich 4T (skutery GY6) które mają odwróconą polaryzację do modułu z elektroniczną regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu, czyli dodatni impuls na początku...
Jeśli kopie to znaczy że jest podawany impuls, ale za słaby. Podejrzewam uszkodzenie cewki ładującej.
Za gaszenie silnika odpowiada idący od modułu zapłonowego kabel, czarny z białym paskiem. Po podłączeniu go do masy skuter powinien gasnąć.
Może być tak, że moduł kolegi przystosowany jest do pracy na niższych napięciach zasilających. Porównaj jeszcze napięcie cewki zasilającej CDI u kolegi i u ciebie. O wymiarach modułu decyduje wielkość kondensatora(ów). Na pewno te większe są trwalsze. Proponuję za kilka złotych zrobić sobie moduł "na pająka" aby być pewnym że to on jest uszkodzony....
Witam. Szukam schematu elektrycznego do skutera Ventus prymus. chodzi o podłączenie głównej wiązki do zapłonu. Świeca, moduł zapłonowy itp
Kupiłem nowy moduł sportowy, lecz gdy go podłączam to skuter nie odpala - świeca, cewka i inne podzespoły działają poprawnie, bo gdy podłączam stary moduł skuter zapala. Model skutera to Zumico Quick 4t.
Może ktoś zna sposób jak sprawdzić moduł zapłonowy skutera z elektrycznym zapłonem( np. peugeot, aprilia), z 4 wyjściami, albo jak go podłączyć bo podłączyłem pod oryginalną wtyczkę i wybuchł.
Jeździsz tym skuterem? Działa? Jeśli tak, to zastanów się -> czy działałby, przy zablokowanym module zapłonu...?
Motocykl posiada układ zapłonu AC-CDI, więc nie ma możliwości aby cewka WN spaliła się z powodu przepływu niewielkiego prądu z cewki zasilającej CDI. Na 100% masz teraz rozgrzebaną instalację elektryczną, w której na moduł idzie zasilanie +12V. Ponadto przyczyna nie zawsze musi tkwić w module zapłonowym który uszkadza się bez przyczyny. Proponuję przejrzeć...
Skutery Baotian mają moduły zapłonowe ze swoim własnym zmienionym pinoutem. Złącze jedna kostka, 6 pinów, 6 przewodów (jeden do czujnika prędkości na sprzęgle). Podłączając zwykłe moduły CDI stałokątowe, złącze jedna kostka, 6 miejsc, 5 pinów, nie będzie iskry. Po przerobieniu złącza będzie iskra, ale przy stałym maksymalnym kącie wyprzedzenia zapłonu,...
Witam ponownie a co myslicie o moduł zapłonu malucha 126p albo od skuterów? To wszystko x2.. Bo używany kosztuje 400zl (kot w worku) a nowy 2900zl... Macie jakieś pomysły co zrobić? Schematy jakieś są? Poważnie na tyrystorach się buduje? Oj to muszę przeglądnąć moduł i sprawdzić czy wszystko jest ok.
Dowolny moduł zapłonowy od skutera 4t DC CDI. Na allegro są nawet z potencjometrami do korekcji krzywej wyprzedzenia zapłonu.
No to proszę bardzo propozycje: Skutery Kymco Super 9 (dwusuwowy, stały kąt) - nowe "racing" 180 zł made in tajwan. Z chińskimi podróbkami z Wilmatu nie miałem styczności. Skutery Yamaha Aerox, Jog itp. od 2004 roku - chińskie żółte podróbki na Allegro od 70 zł. Yamaha TZR 50 - moduł MORIC ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu (opóźnianie od pewnej...
http://obrazki.elektroda.pl/1265948000_1... Witam. Kopiłem ten moduł jakiś czas temu. Stosowany w chińskich skuterach. Chciał bym aby ktoś opisał mi wyprowadzenia kabli z modułu ,konkretnie które przewody idą do cewki zapłonowej, jaki do impulsatora, do gaszenia i do statora. Przydał by się też jakiś schemat połączeń całego zapłonu....
Tak moduł a jest opcja ustawienia zapłonu
Nie wiem jak we wymienionym skuterze ale z mojej praktyki z różnymi zapłonami CDI wynika, że: Napięcie zasilania modułu CDI wynosi od 200 do 330V przy czym nie spotkałem się z przypadkiem takim, aby moduł którego napięcie zasilania wynosi 300V zasilić 200V i żeby skuter nie zadziałał. Dostateczna iskra na świecy pojawia się przy m/w. 100V Oporność wynosi...
Witam Skuter Inka Sprint 4T Chiński zawiera moduł DC i to z przyspieszaczem zapłonu oraz ograniczeniem prędkości.
Znajdź pinout do modułu. Podłącz i sprawdź iskrę. Jak Simson odpali to sprawdź wyprzedzenie zapłonu lampą stroboskopową.
Podstawowa sprawa, jaki typ zapłonu i modułu zapłonowego?
Witam. Rozwiązałem ten problem. Skuter qingqi 50, moduł ten sam co w tytule. W moim przypadku skuter po rozgrzaniu gasł i nie miał iskry, padł moduł a sprawdziłem to przez nagrzewa nie go opalarką kiedy cała reszta była zimna, jak nagrzał się iskry nie było. Przypomniałem sobie że robiłem kiedyś podobny skuter tylko ze Suzuki ap50, tam też nie ma impulsatora....
Na iskrę składa się parę czynników, tj: - moduł zapłonowy - czujnik/impulsator - cewka wysokiego napięcia. Nie napisałeś, jaki masz rodzaj zapłonu, a tym bardziej marke i model tego skutera.
Witam wszystkich. Proszę o pomoc w sparawie skutera 125 cm. 4T. Jest taka sytuacja, wymieniłem już gaźnik, cewkę zapłonową i świece. Skuter odpala i chodzi na wolnych obrotach, a jak zaczynam jechać po około 10 min. zaczyna przerywać i strzela w tłumik. Liczę jeszcze że wymienię moduł zapłonu, ale nie wiem czy to to. Moduł jest do silnika 125 cm CDI...
Drugi moduł od góry http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Zgadzają się wyprowadzenia z tym co masz u siebie? On ma 3 czyli następny z zasilaniem +12v i z tym niebieskim kabelkiem. posiadam taki sam spalony i walczę z podpięciem innego. Jeżeli ktoś się orientuje gdzie takie coś kupić to byłbym wdzięczny. Mam już z 6 modułów i ni cholery...
Dzięki Cezar strzał w dziesiątkę i wam wszystkim udało mi się naprawić skuter wymieniłem sprężyny centralna że sprzęgła bo okazało się że była za. mięka i pasek się slizgał i te mniejsze 3sprezynki. oraz wymieniłem moduł z regulacja zapłonu. i skuter odrzył walczyłem gps i pokazał mi 70-75km/h to mi wystarczy i jestem w szoku wreszcie. skuter odrzył...
No właśnie zielony kabel który dochodzi do modułu jest pojedyńczy... Chyba ten stator jest od nowszego modelu. A jeszcze mam pytanie o ten zielony kabel który dochodzi do modułu. Jest to zasilanie czyli po włączeniu zapłonu tam musi być plus?
Czy to możliwe że mógł się spalić od odwrotnego podłączenia aku? Nie, jeżeli nie podałeś napięcia aku na moduł.
Schemat jest od elektronicznego zapłonu - fiat 126 zbudowałem go i działa super. Praca silnika na wolnych obrotach jest stabilna i maluszek odpalał bez problemów w zimie przy -30 °C. Układ sterowany jest z przerywacza który zwiera wyprowadzenie "P" do masy. Zasilanie tego układu to 12V a tranzystor T2 ogranicza prąd płynący przez cewke patrz dzielnik...
Bezpiecznik nie ma nic do zapłonu. Stacyjka w skuterach ma dwa styki - jeden załączany w pozycji zapłon, a drugi w niej rozłączany. Do stacyjki dochodzą przewody: czerwony - zasilanie z akumulatora czarny - zasilanie po stacyjce, wyjście na odbiorniki zielony - masa czarno biały - blokowanie modułu. Jak wyciągasz kluczyk ze stacyjki, to zwierasz zielony...
Sprawdź jeszcze stacyjkę i wyłącznik zapłonu jeżeli go posiadasz
Sprawdź czy na biało czarnym kablu e module zapłonowym jest napięcie ok + 12V po włączeniu zapłonu a co z pomiarem rezystancji cewek .? Oczywiście akurat masz sprawne ?
A schemat podłączenia masz takiego zapłonu wraz z modułem i regulatorem ładowania i czy potrzebny jest akumulator? Dzięki
Rozumiem, że skuter ma cewkę WN i moduł zapłonowy w jednym (jako jeden element) i że przekładałeś to do skutera kolegi i iskra była? Jeśli tak to masz jakąś kichę w instalacji elektrycznej swojego skutera. Jeśli to moduł DC to po włączeniu zapłonu powinien dostać prawdopodobnie +12V na czerwonym przewodzie, musi być także prawidłowa masa (chyba na zielonym)....
156FMI to chyba najpopularniejszy "pionowy" chiński silnik 125cm3. Potrzebujesz modułu CDI i cewki. To jest kopia silnika Hondy CG125. Istnieje też wariant OHC, będący kopią silnika Hondy CB125. Zależnie od wariantu dysponuje mocą między 10 a 12 KM. W motocyklach zazwyczaj współpracuje z kopią gaźnika Keihin/Walbro PZ26, w skuterach i quadach stosowane...
Dzień dobry. Czy znaleziono rozwiązanie problemu. Potrzebuje przeszczepić chiński moduł do podobnego zapłonu. Moje pytanie- CZY DA SIĘ? Pomijając już nawet temat kopania w starter😉 pozdrawiam!
W skuterze jest kostka do cewko-modułu na 8 pinów. Do niej dochodzi 5 przewodów: brązowy czujnik impulsów, zielony gaszenie, czarny masa, biały (+) po przekręceniu stacyjki oraz fioletowy połączony z szaro-niebieskim napiecie z cewek. Czy w innych skuterach PIAGGIO był stosowany taki typ zapłonu.
To zależy od rocznika skutera. Fabryczny moduł zapewne ma blokadę/ogranicznik obrotów do 7000 RPM. Jeśli to nowszy model, to radzę sprawdzić, czy nie ma tam zapłonu DC-CDI (zasilanego z akumulatora). Nie robię i nie robiłem Zippów, więc nie wiem, jakich tam zmian dokonywano. Dobrze byłoby zamieścić zdjęcia modułów i instalacji.
Skutery Peugeot z zapłonem AC-CDI mają inaczej zbudowaną stacyjkę, dodatkowo rozłączają i zwierają przewód zasilania modułu CDI. Instrukcja Peugeota: http://www.mediafire.com/?fbndcm3iuit Nie wiem jak jest w tej Mofie. Lepiej ściągnij schemat instalacji elektrycznej, ja nie mam zamiaru się rejestrować by ściągnąć: http://www.scooterhulp.com/elektrische-s...
W jawce wystarczy dołożyć impulsator zamiast przerywacza , transformator podpiąć do cewki która oryginalnie była połączona z cewką WN i zastosować moduł z chińczyka. Wpisz sobie na YT Jawka CDI ,a w samym google też wyskoczy CI kilka poradników jak to przerobić. Stosując transformator nie trzeba przewijać cewek tym cienkim drucikiem. Można też zamiast...
witam poszukuję schematu podłączenia chińskiego modułu 4T do silnika piaggio 125 4T.Jakie są straty na mocy poprzez zmianę modułu? Dodano po 22 siemka Adrianie podpowiedz jak założyć moduł 4T z chińczyka do piaggio 125 4T
Chiński moduł zadziała, pod warunkiem ,że cewka zasilająca moduł i pick up są sprawne. Może wystąpić problem z kątem wyprzedzenia zapłonu (za późny lub za wczesny)
Witam,Kolega przez przypadek wyrwał kable z modułu zapłonu i nie wiem jak je teraz podłączyć, Kolor kabli to 1) zielony 2) zielono zółty 3) pomaranczowy 4) brązowy 5) niebieski SKUTER SYM ORBIT 2 proszę o pomoc ,pozdrawiam
Witam kupiłem moduł z radiatorem z ustawianiem kąta zapłonu i skuter nie chce mi na nim zapalić,bo nie ma iskry.Gdy założę z powrotem oryginalny moduł to skuter pali bez problemu.Niech ktoś mi powie jak to się ustawia. Z góry dziękuję. PROSZĘ O POMOC.
Temat rozwiązany magneto posiada długi magnes, z ktorego sczytuje czujnik ok 3cm na obwodzie. Nowy moduł wyzwalał iskre gdzy widzial początek tego magnesu, dlatego za wczesnie podawał iskre. Zapodałem inny moduł który daje iskre gdy czujnik "puści" i moto chodzi :):) Ahh te chińskie moduły żadnych oznaczeń jak trafisz na dobry to sie uda ;/
Nie ma iskry i podejrzewam że ładowania też, zapłon CDI moduł jest, może ma ktoś jakiś schemacik tego kładu zapłonowego
Winny jest moduł zapłonowy. Ten co kolega ma ma złe wyprzedzenia zapłonu. Silnik nie wkręca się do końca na obroty nie ma siły przerywa gaśnie. Trzeba założyć moduł z tym oznaczeniem co podałem powyżej i będzie po sprawie. Wiem bo już kiedyś przerabiałem identyczna sytuacje i teraz mi się przypomniało to Dodano po 4 A co do rolek od wariatora to jak...
Po co sprawdzać punkt zapłonu. Silnik 2T (nie napisałeś) powinien mieć stały punkt zapłonu. Niestety, ale silnik Morini stosowany w tym skuterze wcale nie ma stałego punktu zapłonu. Zapłon "bezimpulsatorowy".
Miałem akurat taki sam problem.Też próbowałem podłączyć obrotomierz do "elekrtonika",na różne sposoby i niestety nie udało się. A w fabrycznym wykonaniu wygląda to tak że albo jest dodatkowe wyjście z modułu zapłonu albo prądnicy(alternatora).
Wbrew opiniom co niektórych "fachowców" większość skuterów ma "blokady" w układzie zapłonu,na zasadzie ogranicznika obrotów max, kwestia wymiany fabrycznego zablokowanego modułu na taki sam, tylko nieblokowany. Wystarczy powrócić do oryginalnego.
Witam poszukuje schematu typowego modułu CDI Chińskich skuterów 2t 6 pinowych, 2 wtyczkowych np Typu Racing jak na foto poniżej Albo niech przynajmniej niech ktoś na tym foto napisze który pin wychodzi do czego cewka masa cewki impulsator zasilanie cewki magneta wyłącznik zapłonu http://obrazki.elektroda.net/52_12699571... Będę bardzo wdzięczny
WITAM zrób foto modułu zapłonu oraz kabli jakie masz w skuterku zapodaj na forum albo na moje PW postaram sie pomóc
Dzięki, jest to jakaś koncepcja, natomiast bardziej chodziło mi o rozwiązanie tematu na zasadzie adaptacji modułu zapłonowego od innego urządzenia (skuter ?). Płytka jest już zmęczona, nie wiem czy jest sens ją reanimować.
Moim zdaniem, rozwiązanie to moduł od skutera 4T (ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu) pod impulsator 1. Musiałbyś się jednak upewnić przy jakim kącie wyprzedzenia wypada koniec znacznika dla tego impulsatora, powinno być jakieś 5-10° przed GMP. Drugi impulsator wygląda jakby służył jako zabezpieczenie przed odbiciem podczas kopania. Przez śruby...
Przerwały mi się druty w tych cewkach w zapłonie z mojej głupiej winy. Kupiłem nowy zapłon. Założyłem i nie ma wogóle iskry. Zakładałem - inne moduł i cewkę od kable od świecy, nową świece i nic. Proszę o pomoc.
Witam. Skuter 4t, 50ccm nie chce zapalić (rozrusznik nie kręci, z kopki też nie chce zapalić), wymieniany był moduł zapłonu, regulator napięć oraz przekaźnik rozrusznika. Skuter udało się zapalić, kiedy było wstrzyknięte paliwo pod tłok, ale zgasł gdy tylko wypalił wstrzyknięte paliwo. Brak świateł (nawet stopu), działa tylko klakson. Pisze o światłach...
Masz problem z zapłonem. Sprawdź świece, fajkę ,cewkę , moduł , oraz jego zasilanie
Ten moduł co masz jest do dwusuwa , czy twój skuter to dwusuw ??? Ten moduł z ładnym układem jest od czterosuwa z przesunięciem zapłonu Więc wniosek jest jeden modół musisz kupić taki jakiego typu masz silnik. Czy kopka kopie na zimnym czy na ciepłym silniku ?
Rok produkcji skutera 2002r Silnik oryginalny Co do zapłonu to nie mam pojęcia. Na module widnieje napis CPI oraz 61A. W załączniku moduł zaplonowy
A to zwarcie w jakim obwodzie? Zasilanie zapłonu to bateria czy AC CDI?
ja się na tym nie znam na mechanicznych sprawach tak ale elektryka czy elektronika to nie bardzo co by mi pan proponował zrobić bo diagnoza że to cewki jest pewna Dodano po 32 ja się na tym nie znam na mechanicznych sprawach tak ale elektryka czy elektronika to nie bardzo co by mi pan proponował zrobić bo diagnoza że to cewki jest pewna Też posiadam...
Ale o co ci chodzi? Zapłon to część procesu spalania mieszanki i występuje ona, ta czynność w cylindrze. Jak w każdym silniku spalinowym. A UKŁAD ZAPŁONOWY jest rozbity na kilka podzespołów, na które składa się świeca zapłonowa, cewka zapłonowa, przewód w.n., moduł zapłonowy (nie w każdym pojeździe), układ bezstykowego lub stykowego przerywacza i w...
Ja chyba jednak mimo wszystko zaryzykuję. Wszyscy powyciągali już swoje bzyki, a mój biedaczyna stoi w piwnicy... Przeglądnęłam kilka sklepów internetowych za podobnymi modułami i doszłam do wniosku, że skoro nigdzie nie ma informacji o tym, do jakich silników jest moduł, jakie napięcie czy pojemność, to tak na logikę powinien on chyba działać w każdym...
Kombinujesz z tym zapłonem, a się nie znasz. Moduł zapłonowy ze schematu jest wyposażony w podwajacz napięcia z ogranicznikiem napięcia, nie rozumiem tylko sensu stosowania tranzystorowego układu sterującego. Podwajacz napięcia był stosowany w module zapłonowym Honda NS1/NSR75, ale tam zastosowano zupełnie inny alternator, ze statorem typu gwiazda i...
Bo tam jest antyczne japońskie rozwiązanie konstrukcyjne z lat '70. Zapłon jest iskrownikowy, dlatego potrzebuje cewki WN przystosowanej do tego typu zapłonu (indukcyjność, rezystancja, przekładnia). Dlatego też zadziałał na cewce od Zuendappa, a nie chciał na nowych przystosowanych do zapłonu CDI/TCI. Natomiast ładowanie jest realizowane poprzez diodę...
Witam mam problem i proszę o pomoc mianowicie mój skuter peugeot 2t po odpaleniu chodzi około dziesięciu minut po czym gaśnie, po wyłączeniu i włączeniu zapłonu odpala ponownie i tak w koło wymieniłem nową świece i cewkę zapłonową lecz problem się powtarza zauważyłem że kiedy skuter zgaśnie nie ma iskry dopóki znów nie wyłączę i włączę zapłon i nie...
Zapłonu niestety nie ustawisz. Najważniejsze to musisz mieć odpowiedni moduł pod ten typ silnika.
Witam. Podłączę się pod ten temat i reaktywuję go, żeby nie zakładać nowego. Mam Syrenę 104. Planuje zastąpienie (w moim silniku S31) tradycyjnego zapłonu platynkowego zapłonem CDI. Do tego celu chcę użyć 3 impulsatory, 3 moduły zapłonowe, oraz 3 oryginalne cewki butelkowe WN ( cewki chce zostawić, aby nie psuć oryginalnego wyglądu silnika). I tu prośba...
Brak wiedzy nt. budowy skuterów. W skuterach marki Kymco zaczęto stosować moduły zapłonowe typu DC-CDI. Dwa typy, jeden do 2T i drugi do 4T. Podłączenie zwykłego modułu zapłonowego AC-CDI (złącza pasują, jak do zwyczajnego modułu 4T) skutkuje właśnie zwarciem w instalacji elektrycznej, ale po wyzwoleniu pierwszej iskry, bo na tym samym pinie do którego...
Dobrze kombinujesz. Czasu nie można liczyć wstecz! Problemem może być tylko charakterystyka wyprzedzenia zapłonu w funkcji prędkości obrotowej silnika. Tzn. czy ta zaszyta w module będzie pasowała do twojego silnika. Żadnych innych zewnętrznych parametrów moduł nie uwzględnia! Tzn. ciśnienia, temperatury itd. Czy będzie działał z twoim silnikiem to...
Witam mam problem z skuterem Benda 4t. Poprzedni właściciel obciął kilka kabli od lampek zegara skutera naprawiłem je, wszystkie kable zostały zaizolowane zabezpieczone działają,zostały również przecięte pod siedzeniem 2 które nie wiem od czego są również je zaizolowałem przechodząc do problemu plusowa klamra strasznie się nagrzewa bezpiecznik akumulatora...
kidu22 zaskoczę cie mam cewkę wn, mam cewkę zasilająca mam impulsator mam moduł mam kable kostki i całą resztę tylko brak mi magneta więc pytam jak na magnecie zrobic ten czujnik do impulsatora??
Jak odbija to za duży kąt wyprzedzenia zapłonu. Jaki masz moduł zapłonowy? Może to podróbka która jest stałokątowa (od quada lub 2T).
Tylko w tym problem że moduł zakupiłem odblokowany może jest inna przyczyna, ale wątpię. Przenosiłem też impulsator względem magneta i również nie pomogło :/ Skasowałem link. 3.1.18. Zabronione jest publikowanie informacji do źródeł, które po pewnym czasie wygasają (publikowanie odnośników do stron o charakterze krótkotrwałym).
Sprawdź bezpiecznik, Sprawdź czy na moduł dochodzi napięcie z akumulatora, sprawdź przejścia alternatora - czy nie uszkodziłeś uzwojeń alternatora na statorze. Odłącz regulator i zobacz czy odpali nowe nie znaczy dobre. ( nie wkręcaj go na obroty bo coś uszkodzisz) Zrób zdjęcia modułu, cewki, statora i podaj nazwę motoru to pozwoli określić z czym mamy...
A jak można domowymi sposobami ustawić ten moduł sterujący wtryskiem i zapłonem Czy konieczna jest wizyta w serwisie
Skuterek przywieziony bez kluczyka i muszę ominąć immo, schemat bardzo by mi pomógł, chyba że masz na to sposób. Odgrzebałem moduł zapłonowy i jest w motorolka hc05, tylko nie wiem czy blokuje zapłon czy steruje zapłonem.
tzn. cewka jest rzeczywiście 12V 42W od skutera z instalacją 12V (kupiłem ją w sklepie. Na woreczku było napisane coś po węgiersku i symbole 12V/35W-5W-2W), a żarówka reflektorowa jest 12V/35W. Samego zapłonu nie przerabiałem. pozostawiłem tak, jak w oryginalnym skuterze z 6V instalacją, czyli bez elektronicznego modułu zapłonowego. Jak już pisałem...
To jest alternator od skuterów Piaggio 50 4T. Jest w nich stosowane specyficzne rozwiązanie zapłonu Ducati Energia. Moduł zapłonowy jest zasilany z tego jednego uzwojenia, ale posiada układ powodujący zwiększenie napięcia zasilania dla CDI wykorzystujący indukcyjność uzwojenia. Z tego powodu stosowany jest w zestawie specjalny regulator napięcia, który...
Masz jakiś miernik? warto dla pewności byłoby zmierzyć opór na przewodach w stosunku do masy, i wiedzielibyśmy więcej.. Moduł - Instalacja w skuterze Czerwony z czarnym - czerwony z czarnym(powinno być coś koło 400Ohm do masy) Czarny - Zielony Czarny z białym - ten najprawdopodobniej jest do gaszenia, gasi po zwarciu do masy - na razie nie podłączaj,...
A tzw "fajka "na pewno dobra ?!!, w skuterach często jest stosowany bezpiecznik (w fajce), ulega uszkodzeniu....no i jest wielki raban. Wykręcić fajkę, sprawdzić iskrę na samym przewodzie, jeżeli jest, fajka do wymiany. O ile stan bez zmian , szukać przyczyny w prawidłowym ustawieniu zapłonu, przerwy. Jeżeli skuter "chodził "przedtem na 4 przewodach,...
Cewki skuterów, to cewki do CDI. One na wejściu dostają i kilkaset V. Mają inną przekładnię wewnętrzną. Sprawdź na typowej cewce od zapłonu bateryjnego. Tak swoją drogą, to nie uważasz, że powinieneś zapytać sprzedającego/producenta?
Gdzies w necie znalazłem schemat instalacji podobnogo skutera jak mój tyle że z zupełnie innym układem ładowania/zasilania .... http://obrazki.elektroda.net/94_12332654... SCHEMAT INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ 1. wyłącznik zapłonu (boczna podpora) 2. alternator 3. regulator napięcia 4. wzbogacacz 5. moduł zapłonowy 6. świeca zapłonowa 7. cewka zapłonowa...
Uszkodzona (przebita jedna) z diod prostowniczych w regulatorze. To zmienia cały rozkład pola magnetycznego w układzie stator - koło magnesowe i powoduje zmianę kąta wyprzedzenia zapłonu i obciążenie silnika. Stąd takie zachowanie . Regulator do wymiany, bo to nienaprawialny moduł.
moduł zapłonu skuter regulacja zapłonu skuter moduł skuter
zgrzyt biegu pilot pulsar wyprowadzenia rs232
zamiennik 2sd2004 zamiennik 2sd2004
Koszt wymiany matrycy w telewizorze LG 55SJ800V Wyciek wody z siłownika SAS 31.53 - przyczyny i naprawa