Niby się nie opłaca ale jeśli ma być to sposób na spędzenie czasu z synami i zainteresowanie ich czymś to czemu nie. Ukręciłeś śrubę czy gwint? Jeśli gwint no to niestety tak łatwo nie będzie. Co do rozrusznika to tak jak ktoś pisał spróbuj po prostu zewrzeć rozrusznik. Wymianę płynu hamulcowego oddałbym raczej komuś z większym doświadczeniem ponieważ...
1.Rozkręć rączkę i sprawdź styki, bardzo prawdopodobne ze zrobiło się zwarcie. Ogólnie sprawdź kable. 2.Odkręć stopkę, jest przykręcony do niej taki okrągły włącznik. Ustaw go ręcznie tak żeby skuter mógł zapalić, jeśli chcesz zalej klejem i schowaj pod plastik. Ewentualnie możesz go odciąć i zewrzeć kable razem. Będzie działać.
Mam ten problem i wiem na pewno, że wina leży po stronie sterownika. Sterownik musi mieć wyprowadzenia — dwa bliźniacze przewody podobne do tych, które są do nauki obrotów, oznaczone jako (intelligent recognition), natomiast te, o które nam chodzi, są oznaczane (special for differential motor) Co oznacza, że sterownik jest przeznaczony do silników...
PRoblem w tym że nie ma dostępu do stacyjki z powodu problemu z rozebraniem plastików które go zawierają - ktoś poprzednio to kleił. Dlatego chciałbym odłaczyć przewody od stacyjki pod siedzeniem lub je zewrzec. Nie wiem czy te przewody idące do stacyjki mam zewrzeć na wysokości modułu AC przy akumulatorze czy pod siedzeniem? Jak to zrobić?
Raczej nie ma blokady. Tylko to jego maksymalne obroty przy tym napięciu. Użytkuje skuter elektryczny Greenstrice https://www.bitchute.com/video/s7JA019f5... w nim przy sterowniku też można zewrzeć przewody aby ograniczyć go do 25/h. Akumulator zrobiłem litowy na takie same napięcie jak był oryginalnie 48volt 13 S na litówkach. Ty żeby zwiększyć prędkość...
Czy nowy i stary przełącznik mają tyle samo przewodów?? Jak nowy przełącznik pasuje na kierownicę (da się go przykręcić) to może wystarczy odpowiednio przełożyć przewody w kostce? kolory przewodów w obydwu przełącznikach są podobne, w tych samych miejscach kostki elektrycznej? Jak dla mnie przełączniki działają tak samo, tylko może przewody trzeba prawidłowo...
Co do startera to pewnie naprawa chyba że niepełne napięcie dochodzi podczas kręcenia. Ale raczej to pierwsze. Co do stopu to trzeba szukać włącznika i go zewrzeć ,zobaczysz czy zapali się żarówka. Jak nie to po przewodach dalej.
Nie należy odłączać w czasie pracy od modułu: - impulsatora - cewki WN. Może to spowodować wzrost napięcia na układzie CDI co może się kończyć jego uszkodzeniem. Nie należy odłączać masy modułu. To dlatego, że układ CDI wtedy głupieje i może się to skończyć uszkodzeniem. Spotkałem się w jednym chińczyku z układem stopki bocznej, który właśnie rozłączał...
Uszkodzony regulator ładowania. Gdzie się znajduje ten regulator ładowania? Czy to jest moduł, czy regulator?
Sprawdziłeś bezpiecznik? Zapewnie jest spalony. Usuń zwarcie, załóż nowy bezpiecznik (przy testach podłącz zamiast bezpiecznik żarówkę np. H4 55W - jak będzie zwarcie to będzie świecić), powinien zacząć działać.
Jeśli chodzi o chińskiego Peugeota v-click, sum-up itp. to proszę sprawdzić czy nie zastosowanego tam takiego rozwiązania: http://obrazki.elektroda.pl/7993154400_1... . Jeśli zamontowano nieoryginalny moduł zapłonowy to wystarczy wypiąć przewód +12V (zazwyczaj czarny) z kostki modułu i zaizolować. Z resztą skutery Peugeot to imitacja motocykla......
I co, teraz mamy zgadywać skoro wszystko tam już przerobiłeś i posługujesz się pojęciami z pod budki z piwem, "za mało prądu" ?
Może coś wywaliło przy zwarciu. Aku od skutera masz na 12V? Dioda się świeci? Level w mp3 i wzmacniaczu na maxa i nic nie słychać? Bezpiecznik powinien być w środku, ale to chińczyk, więc nie wiadomo...
To nie moduł, tylko albo ustawienia, albo zużycie. Skuter na podstawowym wyposażeniu powinien jechać szybciej. A przepalanie bezpiecznika kierunkowskazów świadczy o zwarciu w tym obwodzie. W ogóle masz tam więcej niż jeden bezpiecznik?
To ile jest na czarnym z czerwonym paskiem? Ten kabel jest od zasilania zapłonu , biały od ładowania ,żółty od świateł a zielony to masa. Z CDI wypinałeś czarny z białym paskiem? On jest od gaszenia skutera , jeśli jest zwarty gdzieś do masy to nie będzie iskry.
W kostce stacyjki masz 4 kable: + z akumulatora, masę, gaszenie z CDI oraz zasilanie instalacji skutera. Zlokalizuj kabel idący do cdi i masę, wyłączona stacyjka ma je zwierać, pozostałe 2 mają być zwarte gdy stacyjka jest włączona. ps. ta mała 2 pinowa kostka jest zapewne od stycznika bocznej stopki, jak jest wpięta to nie da się odpalić skutera opartego...
wydaje dziwny dźwięk ? nie kreci przypadkiem w drugą stronę ?
A najczęściej co może robić zwarcie ?
Witam serdecznie. Mam problem ze skuterem 4t. Mianowicie brak prądu po zwarciu. Przy odpalonym skuterze doszło do zwarcia przez miernik, którym sprawdzaliśmy napięcie. Skuter zgasiłem i chciałem ponownie odpalić. Niestety wtedy już nie docierał prąd do rozrusznika, działały tylko światła. Silnika nie dało uruchomić się ze starteru, nie kręcił. Gdy chciałem...
Bateria nadal nie jest naprawiona, natomiast mam nowe informacje. To co pisałem że akumulator potrafił się rozładować samoczynnie przez noc o 20% to dotyczyło gdy jeszcze działał - to były pierwsze objawy awarii. Sprawdziłem tak jak kolega sugerował zwierając we z wy i ładowarka normalnie ładuje ogniwa, po podłączeniu do skutera ze zwartym we z wy skuter...
A co to wogóle za skuter ? Jak ma elektroniczne zegary to po zwarciu bezpiecznika i przekręceniu kluczyka powinny na nich pojawić się cyferki
Zbyt luźne mocowanie żarówki w gnieździe lub jej jakość wykonania (tani produkt). Żarnik podczas wstrząsów powoduje zwarcie i efekt jest jaki jest.
Witam wszystkich jestem tu po raz pierwsz ,Mam taki problem ze skuterem ,a mianowicie jak podlaczam kostkę z iskrownika to robi się zwarcie i słychać jak delikatnie rusza sie rozrusznik I silnik zaczyna wolniej kręcić byłbym wdzięczny za pomoc a I przy okazji znikla iskra . A skuter to moto ventus latro
Witam mam pytanie udało Ci się z tym skuterem?
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Zrób zdjęcie wtyczki alarmu z przewodami to powiem co zewrzeć
Rozrusznik w ogóle kręci, czy też po wciśnięciu przycisku jest głucha cisza, a może samo "cyknięcie"? Skoro po wciśnięciu hamulca skuter Ci gaśnie, to ja szukałbym winnego w instalacji elektrycznej. Przejrzyj, na ile to możliwe, czy nie widać żadnych zwarć. Być może kontrolka oleju i światełko pod siedzeniem nie palą się, bo spaliło je pod wpływem ww....
Błażej. Myślisz, że to rozrusznik robi zwarcie? Ja też miałem już podłączony inny rozrusznik, od innego skutera i to samo się działo. Nadal się robiło zwarcie. A mój rozrusznik kręci dobrze, i miałem go też podłączone pod prostownik jak wymontowałem go ze skutera, i kręcił się wirnik. Rozrusznik raczej jest dobry.
Kolego jesli nie masz tego czujnika weź 2 kabelki od niego zewrzyj. Ten czujnik działa jak zwykły wyłącznik jeśli stopka jest opuszczona przerywa on obwód zasilania cewki wiec jeśli zewrzesz 2 przewody wtedy będziesz mia cały czas zasilenie mimo opuszczonej podnóżki
Ładne zwarcie.
Jak sprawdzić czy skuter robi zwarcie? Rozładowal całkowicie akumulator mimo że stał nie jezdzony
Przetarty przewód od przedniego reflektora dotykał ramy i powodował zwarcie
Zielone kable z cewek iskrownika silnika i z modułu podłączasz do masy (ramy motocykla), czerwono czarny modułu i cewek (zasilanie CDI) łączysz ze sobą, podobnie jak impulsy z cewki wyzwalającej, niebiesko-żółty i niebiesko-biały modułu. Cewka wysokiego napięcia do biało czarnego kabelka modułu i drugi do masy (lub rdzeń cewki przykręć do masy), pozostały...
Akumulator już wykluczyłem. Naładowałem go na maxa, zweryfikowałem nawet jego parametry na specjalistycznym mierniku w sklepie z akumulatorami, a potem jeszcze podłączyłem równolegle w instalacji skutera drugi akumulator (samochodowy). Efekt ten sam. Bezpieczniki zmierzone miernikiem? Nie tylko obejrzane?
No, tak właśnie sprawdzałem na wykręconej świecy opartej o korpus silnika. Nie wiem czy ta cewka jest identyczna jak w skuterach. Może z wyglądu, ale według mnie ona ma rozdzielone uzwojenia dlatego są trzy styki plus fajka. Przynajmniej tak mi wynika z pomiarów miernikiem i tak pokazuje schemat. Cewka od skutera ma uzwojenia zwarte wewnątrz więc raczej...
grom_5 Z tego co zrozumialem autor poprostu zamienił kolumny, a nie podłączył dwóch do jednego wyjścia. Do autora: Tak, końcówka mocy mogła ulec uszkodzeniu na skuter zwarcia w głośniku, i przypuszczam, że tak bylo skoro przestała działać po poruszaniu kablem. Sprawdź jeszcze czy chodzi na innej kolumnie i innym przewodzie.
Oddaj to do elektryka, zrobisz zwarcie, nie ugasisz...
Trzeci przewód przy czujniku stopki bocznej w skuterach 50 cm³ nie jest nigdzie podłączony. W chińskich skuterach czujniki stopki bocznej są bardzo niskiej jakości, rozpadają się i robią zwarcie. Standardowo każdy mechanik go odłącza, gdyż jest to częsta przyczyna braku iskry. W rzadkich przypadkach, instalacja w nietypowych chińskich skuterach potrafi...
Te światla w ogóle świecą ? Może jest zwarcie w którejś oprawce żarowki ? Sprawdzić to po kolei. Jeżeli są w porzadku lampy, i instalacja oświetleniowa, podejrzenie pada na moduł CDI albo częściowe rozmagnesowanie sie koła magnesowego.
Tak samo jak do skuterów Yamahy (ten skuter to chińska kopia Yamahy Axis). Chociaż sprawdź czy to nie jest regulator do DT50, czy pomiędzy sąsiednimi po lewej i po prawej stronie nie ma zwarcia. Regulatory przy skuterach miały białe gniazdo.
Nie podłączyłeś, przypadkiem, tego akumulatora odwrotnie? :D
Przerywacz nie padnie! Jeżeli jest elektroniczny powinno być OK. Chyba, że ma układowe zabezpieczenie przed zwarciem w lampie kierunkowskazu. Wtedy na awaryjnych podziękuje za współpracę i nie będzie mrugał.
Witam dzisiaj przez nieuwagę w moim skuterze dotknęły się 2 kabelki (zielony ,żółty) co spowodowało zwarcie przez co nie mogę odpalić skutera ,gdy odpalam na starter to kręci ,ale nie chce odpalić a przed awarią palił na dotyk . Co się stało , powinno pójść w bezpiecznik ale on jest cały. Czy spalił się moduł? proszę o pomoc
Radio podobno wg fachowca, który montował przetwornice, wymagało jej obecności z uwagi na zabezpieczenie skutera przed zwarciem I spaleniem się jego obwodów, rzekomo jakas zdaje się różnica napięć czy coś w tym stylu, wg jego słów, radio działa na 12V a oto specyfikacja mojego skutera inwalidzkiego, który posiadam, dziękuję za dotychczasowe wskazówki....
A jaka antena byłaby najlepsza w tej sytuacji? Długość kabla to około 5-6 metrów, antena zamocowana na skraju budynku przy dachu piętro nad pomieszczeniem z tv. Ponadto zaobserwowałem, że sygnał traci moc/jakość gdy nieopodal (100 - 150m) przejeżdża skuter lub coś motoropodobnego. Najlepiej taka ze zwartym do nośnika promiennikiem. Czyli jakaś długa...
Witam mam problem mianowicie jak przekkrecam kluczyk na zapłon to w stacyjce robi zwarcie i pali sie instalacja co moze byc przyczyną, Jak ktoś ma czas to niech kliknie na gadu 9887545. PROSZE O POMOC
Obwód kierunkowskazów wygląda tak: zasilanie po stacyjce --> przerywacz --> przełącznik kierunkowskazów i ewentualnie włącznik awaryjnych --> kierunkowskazy --> masa. Pierwsze, co sprawdzasz, to czy jest zasilanie przerywacza. Jeśli jest, to demontujesz przerywacz, łączysz zasilanie z wyjściem i przełączasz kierunkowskazy. Mają działać i świecić światłem...
Zainstaluj samochodowy tuż za akumulatorem a wartość? Byle jak najmniejszy to ma być zabezpieczenie przed przypadkowym zwarciem więc nie musi być dobrany pod moc żarówki, zaistaluj np 5A jeśli zamierzasz dać tam jeszcze gniazdko na zapalniczkę
Brak napięcia prądu. Odpala z kopki. Skuter nie reaguje jak się chce włączyć starter i nawet strzałka od paliwa nie rusza się . Nie ma napięcia. Ale przez chwilę było i akumulator wygląda na naładowany , zakręcił i znowu nie ma napięcia nic. Ale odpala z kopki . Skuter 2T tak jak by gdzieś było zwarcie ale naszczescie nic nie pali się. Ale nie ma prądu.
Pewnie gdzieś jest zwarcie, pasowałoby przejrzeć całą instalację, najlepiej wszystko odłączyć i zostawić tylko sam zapłon na nowym module, by upewnić się czy to na pewno jej wina. Warto też przejrzeć cały układ zapłonowy: cewki, impulsator, kable, koło magnesowe.
zewrzeć skuter zewrzeć regulator skuter zewrzeć instalacja skuter
schemat kostki radia volvo konica przesunięcie telefon linksys przekierowanie
schemat wideofonu sharp lc50le760e
BRC PTS-01, Sequent 24/32 – czerwony, czarny, zielony, biały kabel: funkcje przewodów LPG BRC czujnik 4-przewodowy – podłączenie do STAG-4 Plus, kolory kabli, konfiguracja MAP i Temp