Niby się nie opłaca ale jeśli ma być to sposób na spędzenie czasu z synami i zainteresowanie ich czymś to czemu nie. Ukręciłeś śrubę czy gwint? Jeśli gwint no to niestety tak łatwo nie będzie. Co do rozrusznika to tak jak ktoś pisał spróbuj po prostu zewrzeć rozrusznik. Wymianę płynu hamulcowego oddałbym raczej komuś z większym doświadczeniem ponieważ...
1.Rozkręć rączkę i sprawdź styki, bardzo prawdopodobne ze zrobiło się zwarcie. Ogólnie sprawdź kable. 2.Odkręć stopkę, jest przykręcony do niej taki okrągły włącznik. Ustaw go ręcznie tak żeby skuter mógł zapalić, jeśli chcesz zalej klejem i schowaj pod plastik. Ewentualnie możesz go odciąć i zewrzeć kable razem. Będzie działać.
Mam ten problem i wiem na pewno, że wina leży po stronie sterownika. Sterownik musi mieć wyprowadzenia — dwa bliźniacze przewody podobne do tych, które są do nauki obrotów, oznaczone jako (intelligent recognition), natomiast te, o które nam chodzi, są oznaczane (special for differential motor) Co oznacza, że sterownik jest przeznaczony do silników...
PRoblem w tym że nie ma dostępu do stacyjki z powodu problemu z rozebraniem plastików które go zawierają - ktoś poprzednio to kleił. Dlatego chciałbym odłaczyć przewody od stacyjki pod siedzeniem lub je zewrzec. Nie wiem czy te przewody idące do stacyjki mam zewrzeć na wysokości modułu AC przy akumulatorze czy pod siedzeniem? Jak to zrobić?
Raczej nie ma blokady. Tylko to jego maksymalne obroty przy tym napięciu. Użytkuje skuter elektryczny Greenstrice https://www.bitchute.com/video/s7JA019f5... w nim przy sterowniku też można zewrzeć przewody aby ograniczyć go do 25/h. Akumulator zrobiłem litowy na takie same napięcie jak był oryginalnie 48volt 13 S na litówkach. Ty żeby zwiększyć prędkość...
Czy nowy i stary przełącznik mają tyle samo przewodów?? Jak nowy przełącznik pasuje na kierownicę (da się go przykręcić) to może wystarczy odpowiednio przełożyć przewody w kostce? kolory przewodów w obydwu przełącznikach są podobne, w tych samych miejscach kostki elektrycznej? Jak dla mnie przełączniki działają tak samo, tylko może przewody trzeba prawidłowo...
Co do startera to pewnie naprawa chyba że niepełne napięcie dochodzi podczas kręcenia. Ale raczej to pierwsze. Co do stopu to trzeba szukać włącznika i go zewrzeć ,zobaczysz czy zapali się żarówka. Jak nie to po przewodach dalej.
Nie należy odłączać w czasie pracy od modułu: - impulsatora - cewki WN. Może to spowodować wzrost napięcia na układzie CDI co może się kończyć jego uszkodzeniem. Nie należy odłączać masy modułu. To dlatego, że układ CDI wtedy głupieje i może się to skończyć uszkodzeniem. Spotkałem się w jednym chińczyku z układem stopki bocznej, który właśnie rozłączał...
Sprawdziłeś bezpiecznik? Zapewnie jest spalony. Usuń zwarcie, załóż nowy bezpiecznik (przy testach podłącz zamiast bezpiecznik żarówkę np. H4 55W - jak będzie zwarcie to będzie świecić), powinien zacząć działać.
Może coś wywaliło przy zwarciu. Aku od skutera masz na 12V? Dioda się świeci? Level w mp3 i wzmacniaczu na maxa i nic nie słychać? Bezpiecznik powinien być w środku, ale to chińczyk, więc nie wiadomo...
A najczęściej co może robić zwarcie ?
Uszkodzony regulator ładowania. Gdzie się znajduje ten regulator ładowania? Czy to jest moduł, czy regulator?
Witam wszystkich jestem tu po raz pierwsz ,Mam taki problem ze skuterem ,a mianowicie jak podlaczam kostkę z iskrownika to robi się zwarcie i słychać jak delikatnie rusza sie rozrusznik I silnik zaczyna wolniej kręcić byłbym wdzięczny za pomoc a I przy okazji znikla iskra . A skuter to moto ventus latro
To nie moduł, tylko albo ustawienia, albo zużycie. Skuter na podstawowym wyposażeniu powinien jechać szybciej. A przepalanie bezpiecznika kierunkowskazów świadczy o zwarciu w tym obwodzie. W ogóle masz tam więcej niż jeden bezpiecznik?
Obwód kierunkowskazów wygląda tak: zasilanie po stacyjce --> przerywacz --> przełącznik kierunkowskazów i ewentualnie włącznik awaryjnych --> kierunkowskazy --> masa. Pierwsze, co sprawdzasz, to czy jest zasilanie przerywacza. Jeśli jest, to demontujesz przerywacz, łączysz zasilanie z wyjściem i przełączasz kierunkowskazy. Mają działać i świecić światłem...
I co, teraz mamy zgadywać skoro wszystko tam już przerobiłeś i posługujesz się pojęciami z pod budki z piwem, "za mało prądu" ?
Ładne zwarcie.
W kostce stacyjki masz 4 kable: + z akumulatora, masę, gaszenie z CDI oraz zasilanie instalacji skutera. Zlokalizuj kabel idący do cdi i masę, wyłączona stacyjka ma je zwierać, pozostałe 2 mają być zwarte gdy stacyjka jest włączona. ps. ta mała 2 pinowa kostka jest zapewne od stycznika bocznej stopki, jak jest wpięta to nie da się odpalić skutera opartego...
Dziękuje wszystkim za pomoc:) Skuterka dzisiaj naprawiłem. Problem tkwił w regulatorze napięcia, i tym zespole cewek pod magnetem. Pozdrawiam:) Temat można już zamknąć;)
Przetarty przewód od przedniego reflektora dotykał ramy i powodował zwarcie
To ile jest na czarnym z czerwonym paskiem? Ten kabel jest od zasilania zapłonu , biały od ładowania ,żółty od świateł a zielony to masa. Z CDI wypinałeś czarny z białym paskiem? On jest od gaszenia skutera , jeśli jest zwarty gdzieś do masy to nie będzie iskry.
Jeśli chodzi o chińskiego Peugeota v-click, sum-up itp. to proszę sprawdzić czy nie zastosowanego tam takiego rozwiązania: http://obrazki.elektroda.pl/7993154400_1... . Jeśli zamontowano nieoryginalny moduł zapłonowy to wystarczy wypiąć przewód +12V (zazwyczaj czarny) z kostki modułu i zaizolować. Z resztą skutery Peugeot to imitacja motocykla......
Zbyt luźne mocowanie żarówki w gnieździe lub jej jakość wykonania (tani produkt). Żarnik podczas wstrząsów powoduje zwarcie i efekt jest jaki jest.
Witam serdecznie. Mam problem ze skuterem 4t. Mianowicie brak prądu po zwarciu. Przy odpalonym skuterze doszło do zwarcia przez miernik, którym sprawdzaliśmy napięcie. Skuter zgasiłem i chciałem ponownie odpalić. Niestety wtedy już nie docierał prąd do rozrusznika, działały tylko światła. Silnika nie dało uruchomić się ze starteru, nie kręcił. Gdy chciałem...
Nic nie jest zwarte. Skuter normalnie odpala z rozrusznika. Ale jak postoi z dwa tygodnie, to czuć, że akumulator słabo trochę kręci. Przed zimą chciałem go naładować i zostawić w garażu a nie w skuterze na zewnątrz. Skuter kupiony w 2008 roku, aku ten sam od nowości.
Zrób zdjęcie wtyczki alarmu z przewodami to powiem co zewrzeć
Tak samo jak do skuterów Yamahy (ten skuter to chińska kopia Yamahy Axis). Chociaż sprawdź czy to nie jest regulator do DT50, czy pomiędzy sąsiednimi po lewej i po prawej stronie nie ma zwarcia. Regulatory przy skuterach miały białe gniazdo.
Hej wreszcie przysłali mi nowy gaźnik, zamontowany i nic troszkę jestem zirytowany tym skuterem. Sprawdziłem jeszcze raz rozrząd i zawory i jest ok. Może zacznę od sprawdzenia podstaw bo może gdzieś popełniłem gafę. A taka rzecz mi przychodzi do głowy regulator napięcia lub jakieś zwarcie???
Zielone kable z cewek iskrownika silnika i z modułu podłączasz do masy (ramy motocykla), czerwono czarny modułu i cewek (zasilanie CDI) łączysz ze sobą, podobnie jak impulsy z cewki wyzwalającej, niebiesko-żółty i niebiesko-biały modułu. Cewka wysokiego napięcia do biało czarnego kabelka modułu i drugi do masy (lub rdzeń cewki przykręć do masy), pozostały...
Kolego jesli nie masz tego czujnika weź 2 kabelki od niego zewrzyj. Ten czujnik działa jak zwykły wyłącznik jeśli stopka jest opuszczona przerywa on obwód zasilania cewki wiec jeśli zewrzesz 2 przewody wtedy będziesz mia cały czas zasilenie mimo opuszczonej podnóżki
A co to wogóle za skuter ? Jak ma elektroniczne zegary to po zwarciu bezpiecznika i przekręceniu kluczyka powinny na nich pojawić się cyferki
Witam mam problem mianowicie jak przekkrecam kluczyk na zapłon to w stacyjce robi zwarcie i pali sie instalacja co moze byc przyczyną, Jak ktoś ma czas to niech kliknie na gadu 9887545. PROSZE O POMOC
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Rozrusznik w ogóle kręci, czy też po wciśnięciu przycisku jest głucha cisza, a może samo "cyknięcie"? Skoro po wciśnięciu hamulca skuter Ci gaśnie, to ja szukałbym winnego w instalacji elektrycznej. Przejrzyj, na ile to możliwe, czy nie widać żadnych zwarć. Być może kontrolka oleju i światełko pod siedzeniem nie palą się, bo spaliło je pod wpływem ww....
Oddaj to do elektryka, zrobisz zwarcie, nie ugasisz...
Bateria nadal nie jest naprawiona, natomiast mam nowe informacje. To co pisałem że akumulator potrafił się rozładować samoczynnie przez noc o 20% to dotyczyło gdy jeszcze działał - to były pierwsze objawy awarii. Sprawdziłem tak jak kolega sugerował zwierając we z wy i ładowarka normalnie ładuje ogniwa, po podłączeniu do skutera ze zwartym we z wy skuter...
wydaje dziwny dźwięk ? nie kreci przypadkiem w drugą stronę ?
Witam mam pytanie udało Ci się z tym skuterem?
Witam dzisiaj przez nieuwagę w moim skuterze dotknęły się 2 kabelki (zielony ,żółty) co spowodowało zwarcie przez co nie mogę odpalić skutera ,gdy odpalam na starter to kręci ,ale nie chce odpalić a przed awarią palił na dotyk . Co się stało , powinno pójść w bezpiecznik ale on jest cały. Czy spalił się moduł? proszę o pomoc
Te światla w ogóle świecą ? Może jest zwarcie w którejś oprawce żarowki ? Sprawdzić to po kolei. Jeżeli są w porzadku lampy, i instalacja oświetleniowa, podejrzenie pada na moduł CDI albo częściowe rozmagnesowanie sie koła magnesowego.
Akumulator już wykluczyłem. Naładowałem go na maxa, zweryfikowałem nawet jego parametry na specjalistycznym mierniku w sklepie z akumulatorami, a potem jeszcze podłączyłem równolegle w instalacji skutera drugi akumulator (samochodowy). Efekt ten sam. Bezpieczniki zmierzone miernikiem? Nie tylko obejrzane?
Trzeci przewód przy czujniku stopki bocznej w skuterach 50 cm³ nie jest nigdzie podłączony. W chińskich skuterach czujniki stopki bocznej są bardzo niskiej jakości, rozpadają się i robią zwarcie. Standardowo każdy mechanik go odłącza, gdyż jest to częsta przyczyna braku iskry. W rzadkich przypadkach, instalacja w nietypowych chińskich skuterach potrafi...
Przerywacz nie padnie! Jeżeli jest elektroniczny powinno być OK. Chyba, że ma układowe zabezpieczenie przed zwarciem w lampie kierunkowskazu. Wtedy na awaryjnych podziękuje za współpracę i nie będzie mrugał.
dzieki wielkie
U mnie wystąpiło podobne uszkodzenie. Przewody dolutowane do płytki sterownika to linki. Cienki drucik z jednej z tych linek zwarł się z sąsiednim przewodem.
No, tak właśnie sprawdzałem na wykręconej świecy opartej o korpus silnika. Nie wiem czy ta cewka jest identyczna jak w skuterach. Może z wyglądu, ale według mnie ona ma rozdzielone uzwojenia dlatego są trzy styki plus fajka. Przynajmniej tak mi wynika z pomiarów miernikiem i tak pokazuje schemat. Cewka od skutera ma uzwojenia zwarte wewnątrz więc raczej...
Gdzieś musi być zwarcie. Sprawdź włącznik świateł.
Skoro kable się "grzeją" to gdzieś tam musi być zwarcie więc zacznij od zlokalizowania i usunięcia go.
Rozbierz go. Pewnie kontrola żarówek jest na kontaktronach. Wystarczy je wtedy zewrzeć. Zdjęcie by pomogło.
Zainstaluj samochodowy tuż za akumulatorem a wartość? Byle jak najmniejszy to ma być zabezpieczenie przed przypadkowym zwarciem więc nie musi być dobrany pod moc żarówki, zaistaluj np 5A jeśli zamierzasz dać tam jeszcze gniazdko na zapalniczkę
skuter zewrzeć zewrzeć regulator skuter zewrzeć instalacja skuter
kostki lutować schemat kostki radia volvo scalić mosfet
schemat wideofonu sharp lc50le760e
Opis pinów złącza lampy ksenonowej Opel Antara Uszkodzony przekaźnik 433 w Skoda Octavia II 1.6 MPI 2004 - objawy i diagnostyka