To jest głowica w której ręcznie wymienia się kawałki żyłki. To się nadaje co najwyżej do elektrycznych podkaszarek. Musisz dokupić normalną głowicę z półautomatycznym wysuwem żyłki. W instrukcji podano ostrzeżenie przed zjawiskiem odbicia. Nie podano informacji, że przy pracy z tarczą/nożem należy zdjąć dolną nakładkę osłony (z nożykiem), inaczej praca...
Też to przerabiałem, smar się zaczał rozkładać i wyciekać. Naprawiałem na tych samych uszczelkach. Komutator musi być suchy, nie ma prawa być tam grama smaru. Sam smar jaki zastosował to orlenowski "Smar do przekładni". Działa jakieś dwa lata, nie wycieka, nie śmierdzi. Jest ciszej niż na oryginale.
Na filmie jest prezentowana puszka ze smarem który ma być użyty w przekładni, przekaz jest jasny. Przekaz jest taki, że smarem do kieratów, posmarowano delikatną przekładnię - jakiś czas pewnie podziała. Tyle że niezbyt długi. Więc? Więc zrobiono niedobrze i o to pytał autor tematu, ale Ty odbiegając od treści pytania stwierdziłeś, że na filmie jest...
http://obrazki.elektroda.pl/7471715600_1... http://obrazki.elektroda.pl/7471715600_1...
W uchwycie nie ma żadnej śruby. Próbowałem go zbić ale siedzi bardzo ciasno.. Można go bez obaw podgrzać palnikiem? Możesz zbić. Podaję dwa sposoby. Obydwa za pomocą młotka; uchwyt siedzi na stożku Morse'a, - to stożek o właściwościach samohamownych. Im większy moment obrotowy i siła wzdłużna, tym mocniejsze tarcie. Jedynym sposobem pokonania tej piekielnej...
Wejdź na stronę takich firm jak Statoil, Shell, Orlen i dobierzesz coś odpowiedniego. Popularny smar ŁT 42 jest klasy 2. Shell Alvania GL00 jest klasy 00.
OKS Multisiliconfett 1110 NSF-H1
CX80 Też ten smar stosuję i do tej pory reklamacji nie było. Pozdrawiam
Jeśli chodzi o luz międzyzębny reguluje się to podkładkami dystanowymi o odpowiedniej grubości (wkłada się ją między korpus przekładni a obudowę łożyska dużej zębatki). Wszystkie czynności rozbiórkowe należy przeprowadzać na prasie albo wyciskarce śrubowej, wybijanie nie jest wskazane. Smar musi być dobrej jakości, elementy wirują z dość dużą prędkością...
tylną smarować, zresztą kladziesz tam smar, jak zabezpieczenie wirnika, przednią lekko naoliwić, w przedniaj smar pogarsza sprawę, bo łapie sie do niego osad z tarczy. Tu masz to co potrzeba do przekładni http://smary.pl/molykote_produkty.php#6
Ja wkładam ostatnio do przekładni w moto - wiertarce wlewałem Bosch 1605430003 .
Wg serwisówki do komory należy dać 50g smaru. Elementy przekładni, oringi itp. nasmarować delikatnie smarem. Warto zakupić oryginalne oringi. Jak nie zamierzasz jakoś mocno eksploatować urządzenia może kupić zamiennik lufy.
Smar o zwiększonej lepkości, może jakiś molibdenowy lub litowy. Na pewno nie grafitowy. Poczytaj o smarach do przekładni elektronarzędzi: http://www.cnc.info.pl/topics80/smar-do-...
Ja używam do smarowania "Daphne Eponex Grease SR Series", ale to są maszyny (roboty) PnP. https://ilti.idemitsu.com/media/file/ori...
Sa-Besto Wurth HSW-100 Biały Smar Półstały. Jest to produkt jeszcze smarny. Większość innych produktów tej rodziny i tej firmy należy już do grupy penetrujących. W opisie jest zaznaczone - do przekładni, zawiasów i innych mechanicznych części maszyn. W specyfikacji brak zakresu temperaturowego pracy ale występuje temperatura topnienia -44 stopnie, czyli...
Łożyska nowe mają swój smar, więc nie smarujemy nic dodatkowo! Do przekładni ten smar od wiertarki byle nie był to grafitowy do wierteł SDS powinien być ok. Ew. smar do łozysk, choć są specjalne smary do przekładni zębatych. Trzeba sprawdzić luz przekładni kątowej. Najlepiej przed jej smarowaniem, bo wtedy jest lepiej wyczuwalny.
Bardziej rozrobiony. Pamietaj że przy obrotach smar rozepchnie się po ściankach i już nie wróci. Jak masz szczelne to normalnie olej.
Witam. Posiadam starą wiertarkę ZSRR IE-1035E-1Y2 jak na obrazku. Jak leży sobie nieużywana, wycieka z niej smar z przekładni, obudowa robi się tak jakby zaolejona. Ja nie smarowałem jej, nie mam jej od nowości, nie wiem też, czy smar jest odpowiedni, czy nie, ale jak ją rozkręciłem, nie było tam żadnej uszczelki. Czy w tym modelu powinna być uszczelka?...
Dziękuje. Zdjęcie jest pobrane z internetu ale mam ten sam model. Musze rozebrać i zobaczyć czy jest tam jakiś smar. Jeżeli jest to czy np smar bosch 1.615.430.001 do przekładni będzie odpowiedni? Obroty silnik ma podobne jak np do młotowiertarek bosch.
Smaru ma być tyle by był na wszystkim ale nie za dużo bo wtedy może być problem z udarem.
Od biedy wystarczy, ale tu masz obszerny wątek na temat smarowania tego typu narzędzi:https://www.elektroda.pl/rtvfor...
Witam. czy kolega jest pewien, że to olej? najprawdopodobniej to smar z przekładni kątowej, jeśli użyje się go za dużo gdy się rozgrzeje wędruje wzdłuż wału aż do silnika i efekt jest taki jak opisałeś. pozdrawiam
Do przekładni kątowej w szlifierce AEG WS2200-230 użyłem smaru do przekładni kos spalinowych. Cicho pracuje i nie wywaliło smaru z przekładni na osłonę. Wygląda na to że się sprawdza do tego celu.
z boku przekładni jest śruba na klucz imbusowy należy ją wykręcić i w otwór wtłaczamy smar do przekładni kątowej z tubki.
Czy to może mieć aż taki wpływ? Fabrycznie tego smaru jest tam bardzo bardzo mało. Dosłownie cienka warstwa. Sprzedawana tubka przez VW ma 10g więc nie daje się tego dużo. Ja to bardziej rozumiałem tak że nie należy stosować zwykłego smaru lub innego ponieważ może zniszczyć osłonę gumową drążka.
Grzanie się przekładni to jest całkiem normalna sprawa, pokaż tabliczkę znamionową samej przekładni. Wymaga ona smarowania, olejowego lub specjalnym smarem, grzanie może też wynikać z niewłaściwego doboru przekładni do obciążenia. Jeśli nie przekracza temp rzędu 50 stopni, to wszystko jest ok.
Możliwe że pomoże kropla oleju wpuszczona pomiędzy oś alu. tarczy szybkościomierza a jego korpus,druga do pancerza linki, nie zaszkodzi też nieco smaru na przekładnie licznika kilometrów. Tylko bez przesady.
Czy smar który posiadam - Smar Maszynowy Towot będzie odpowiednim smarem abym mógł smarować przekładnie kątową w kosie?
Stan przekładni, smar, łożyska , wszystkie rolki i napędy - niska temperatura-gorsze warunki pracy.
RENOLIT ST-BHF 0/00 zalecany przez firmę Bosch
1. co do kierownicy możesz jedynie nałożyć smaru na przekładnie kierowniczą, ściągając osłony gumowe. 2. nie mam bladego pojęcia, nie rozbierałem. 3. a w lampie brak jakiegoś styku, wyczyść wszystko dokładnie drobnym papierem ściernym i popryskaj chociażby WD 40. Powinno być ok
Póki co jest dobrze więc nie będę ruszał, pewnie zrobię serwis za jakieś 500 km, wtedy dołożę uszczelniacz. ;) Smar to Maxima Racing Waterproof Grease 454g Zrobiłem ok 2 tys km na silniku złożonym na tym smarze i wszystko jest w porządku. Używam go też do motocykli. Przekładnie planetarna smaruje smarem KYB do uszczelniaczy.
No cóż - ten napęd to nie łódź podwodna - wystarczy lekkie zużycie uszczelniaczy na osi ramienia i pocieknie. Te siłowniki jak widać niezbyt dobrze znoszą nasz klimat - kilkugodzinny lub nawet kilkudniowy deszcz w zachodniej Europie a 3-miesięczna marynata w lodzie i roztapianym śniegu to dwie różne rzeczy. Wymień uszczelniacze na osiach ramion (są...
A jaki smar zastosować pod osłony przekładni ? A nie czasem pod osłonę na drążek kierowniczy?
Hej, tutaj masz papiery z m. in. sposobem smarowania. Wg tego do komory wchodzi 80g właśnie tego 015. Widziałem, że niektórzy dodają olej ponieważ te młoty występują też w wersjach z olejem 019 a nie smarem stałym i podobno przekładnie wytrzymują znacznie większe "przebiegi". Ja niedawno kupiłem taki młot jak Twój i dolałem ze 20 ml do tego co tam było....
Witam Państwa czy ktoś wie jakiego smaru używa się w tego typu młotach do smarowania przekładni i tłoka ?
Zastosowałem zwykły ŁT.
Instrukcja oraz wykaz części w załączniku.
Ja posiadam młotowiertarke Macallister i w instrukcji piszę że smar w przekładni uzupełniać smarem na bazie litu.
W swojej pracy nie spotkałem się by używać smaru do planetarek (zamknięte obudowy)podaj symbol ew. inne informacje na temat tego silnika , ale jeżeli w wózkach jest to wymagane to przychodzi mi na myśl tylko Nilex EP 2 ( mała ilość a dobrze smaruje i trzyma się elementów nawet kilku godzinach pracy)
Może biały smar litowy by się nadał do tego. W motoryzacji jest też stosowany właśnie do smarowania plastikowych części drążków zmiany biegów, linek prędkościomierzy itp. elementów. Być może i do maszyny do szycia, do plastikowych trybów przekładni byłby odpowiedni... https://grafenprofessional.eu/produkty/b...
Kalamitki to wymysł chińczyków lub importerów. Każdy normalny sprzęt ma śrubkę do napełniania przekładni smarem. Stihl wymyślił jednak w tańszych modelach przekładnie bezobsługowe, w których nie ma śrubki do uzupełniania smaru. Natomiast niektóre chińskie przekładnie mają zamontowany Simmerring chroniący przed wyciekiem smaru w stronę głowicy żyłkowej....
Spróbuj to posmarować - prowadnice szyby wazeliną techniczna a przekładnie jakimś smarem stałym. Mialem podobne problemy. Rama szyby się od (u mnie od wysokich temperatur :D) deformuje czasowo i też tak bywało.
Komora przekładni powinna być szczelna i ma skończoną objętość, a więc ilość smaru jest ograniczona. W przypadku gdy wypłynie on w całości przekładnia ulegnie uszkodzeniu poprzez zatarcie. O ile produkt jest nowy, oryginalny i nie był używany przy nadmiernym obciążeniu niezgodnym z instrukcją obsługi powinien być reklamowany. W innym przypadku należy...
Podobno nie ma konieczności smarowania, ale smary specjalne do tego są, np. Molykote 33. Ja na przekładnie plastikowe stosuję smar TF, w składzie PTFE i silikonu. Poszukaj w sklepach pod hasłem "smar TF", na pewno będzie w czym wybierać.
Przyczyną tego jest w 0.5% zużycie w stopniu agolnalnym przekładni albo (99.5%) stary smar z piachem. Siłowniki z bramy na stół. wyjmujesz przekładnię między ślimakiem silnika a kołem zębatym wałka posuwu. Ściągasz pierścień seegera i wrzucasz wszystko do garnka z benzyną. Potem kompresor, składasz. Odkręcasz plasikową wajćhę o rozblokowywania napędu...
Witam Dziękuję za odpowiedź. Czyli mogę używać tych smarów zarówno do przekładni z nożami jak i do smarowania przednich osi skrętnych.
Czyli nawet ŁT-43 styknie? W starych, dawno produkowanych mikserach znajdowałem zaschnięty, siwardniały smar. Mógł to być nakładany przez producenta LT-4. Obecnie stosuję osobiście smar SHIMANO do smarowania przekładni kołowrotków wędkarskich.
Witam, skończył mi się smar do przekładni kątowej mojej kosy, czy nie zaszkodzi zastosowanie smaru molibdenowego :?: Co do modelu kosy to Husqvarna 343r
Może za gęsty i za dużo smaru w przekładni kątowej. Łożyska zamontowane z luzem C3 (przynajmniej na wirniku)?
Smaru dokładałem do przekładni nie łożyska... Zgodnie z zaleceniem Australijczyka i nie tylko jego. Takich filmów gdzie tam właśnie dokładają smaru jest więcej. Łożyska, które wymieniałem są typu RS i mają smar już w sobie...
Hej korky, jestem pracownikiem Grupy Topex i chętnie doradzę w kwestii doboru odpowiedniego smaru do naszej młotowiertarki. Smar, o którym wspomniałeś - ŁT4S2 ma dodatki mineralne i temp. do 120 stopni - w tym wypadku nie jest to najlepsze rozwiązanie. Przydałby się tu smar do 130 stopni i bez uszlachetniaczy. Nasz serwis stosuje do przekładni w młotowiertarkach...
Witam, jakiś czas temu spadła mi osłona z przekładni kierowniczej. Od tego czasu podczas skrecania słychać ciche zgrzyty. Chciałbym się dowiedzieć jakiego smaru moge użyć to smarowania przekładni? najlepiej umyj i nasmaruj smarem grafitowym
Jeśli producent przewidział smarowanie, a ty nie możesz znaleźć, czym to ja bym posmarował czymś bezpiecznym dla gumy i plastiku, np. ATE Plastilube.
Właściwie żeby było "jak trzeba" to powinieneś użyć smaru Boscha ale ja o-ringi bijaka i tłoka, a ostatnio też nawet przekładnie młotów smaruję smarem pneumatycznym z firmy ROTOR CENTRUM - nie miałem przez 2 lata przypadku żeby coś wróciło z powodu złego smarowania PS. Aktywnie działam na forum od niedawna, jeśli pomogłem, kliknij "Pomógł" ;)
Ja używam smar do przekładni kątowej do kos spalinowych. Marka producenta nie ważna. Jest smar do wysokoobrotowych przekładni który jest rzadki i pod wpływem temperatury jeszcze się lekko upłynnia i spływa po wyłączeniu urządzania pokrywając koła zębate a dokładnie części na dole .
Ja proponuje EPS 1, zerówka jest za płynna.
Siema. Pytanko. Smarować tą przekładnię? Jeżeli tak to czym? Wychodzi jakby fabrycznie nie była smarowana ale może z upływem czasu smar znikł. Przekładnia jest w radiu Pioneer AVIC-F70DAB https://obrazki.elektroda.pl/4670408400_...
Też mam taką od ojca. Jest zamontowana w stojaku i robi za stacjonarną. Mam ją podłączoną poprzez regulator obrotów. Maszyna nie do zajechania (wymieniałem tylko szczotki i smar w przekładni). Praca ciągła nie stanowi dla niej problemu. Trochę szkoda że Celma nie produkuje nadal, bo robiła dobre sprzęty.
Nie wymienia się. Do smarowania przekładni stosuje się smar EP00. Przy wymianie uszczelniaczy uzupełnia się smar.
Przesmaruj tą przekładnie smarem i zobacz czy to coś pomogło. Pozdr Adam Dodano po 1 Zauwazylem jeszcze jedna rzecz:W miejscu,gdzie przednie lozysko wchodzi w przekladnie,znajduje sie pogiety,metalowy krazek,czy on moze byc winowajca?Jest on pod lozyskiem. Ten sprężysty krążek ustala luz wirnika i to napewno nie przez niego, on ma tam być.
Witam. Objawy typowe jakby był słaby akumulator Podobny efekt przerabiałem w golfie 4. To że połączenia elektryczne były do poprawy to jedno. Ale po rozebraniu rozrusznika, wymyciu i podmianie zużytych części. Oraz nowy smar w przekładni planetarnej. I usterka ustała. Warto zobaczyć - może być bez kosztowo. Pozdrawiam.
Suchy, robilem remont w tym roku. Mysle ze to może byc smar z przekładni planetarnej. Mysle by dac tam smar silikonowy albo tawot tyle ze tawot przewodzi prad i chyba slabo to bedzie działać w rozruszniku .
Na środku pod deską widziałem 3 serwomechanizmy. Jeden jest ciepło-zimno, a dwa pozostałe pewnie ustalają, gdzie ma lecieć powietrze. Tak jak opisywałem, mój problem pojawił się po zbyt silnym grzaniu, co spowodowało rozpuszczenie smaru na przekładni silniczka i zanieczyszczenie potencjometru, który zwrotnie przekazuje do komputera informacje o położeniu....
Simmering 30/52/10 A smarowalem takim smarem : Molykote G-1502 FM Syntetyczny smar do łożysk i przekładni
Smar ze zdjęcia, jest do smarowania uchwytu narzędziowego. Ten do przekładni, ma kolor czarny.
Myślę że dowolny smar np. do przekładni ślimakowych mógłby być spokojnie zastosowany. Ewentualnie szukaj czegoś pod hasłem smarów do przekładni dla modeli RC (smar do dyferencjałów). A co do silniczka to faktycznie szczotki węglowe na pewno byłyby dużo trwalszym rozwiązaniem. W samym silniczku warto też przed jego zamontowaniem wpuścić kroplę oleju...
Witam rozebrałem. Trzeba korbowód wymienić i uszczelki, łożysko złożyć i zalać olejem. Olej Hilti mam, czy ktoś sie orientuje ile tego oleju wlac ? Czy wystarczy jak wleje przez korek czy trzeba tez nasmarować smarem przekładnie zębate które są napędzane przez wirnik
Witam jak smar jest używany do tej przekładni ?
Generalnie w młotowiertarkach do przekładni i udaru to stosowany jest smar grafitowy.
Smar raczej nie, oleiste rdzawego koloru, za rzadkie na smar. Ani przekładnie ani silnik nie są gorące.
W załączniku schemat. Wałek posmaruj smarem, którym smaruje się przekładnie w kosie.
Odchyl i posmaruj smarem białym, wazeliną techniczną lub czymś podobnym gumową osłoną przekładni kierowniczej przy ścianie grodziowej. Poza tym masz usterkę silnika.
Ja daję smar uniwersalny do przekładni i innych takich. Taka gęsta maź/galareta. Drzwi chodzą leciutko i bez skrzypienia.
Witam, Od momentu zakupu auta słychać denerwujące stukanie na nierównościach w kolumnie kierowniczej. Ktoś poradził mi, abym sprawdził, czy jest smar na wieloklinie, pomiędzy silnikiem a resztą przekładni. Smar był, może mało, ale zauważyłem, że to stukanie jest na tym "ślimaku" (tak to nazwę), który jest wewnątrz obudowy. Zaznaczyłem na czerwono miejsce,...
Gwint na śrubie w okolicy przekładni może być zabity starym smarem. Ale do czyszczenia i ponownego nasmarowania musisz wysunąć teleskop i wykręcić rurę - osłonę teleskopu z przekładni - po jej zsunięciu powinien być już widoczny trefny odcinek gwintu śruby pociągowej. Do smarowania różnie piszą - ja używam litowego Łt43.
Cześć, mam pytanie odnośnie stosowania zwykłych łożysk kulkowych w temperaturze 160 stC. Są one zastosowane w gotowej przekładni śrubowej, która ma się znajdować w komorze o takiej temperaturze. Ruch roboczy przekładni ma się odbywać jedynie przy temperaturze pokojowej, wspomniana wysoka temperatura będzie występować jedynie w czasie spoczynku przez...
Witam, dzisiaj właśnie regenerowałem u siebie ten siłownik (głośna praca, uszkodzone łożyska). Po zdjęciu dolnego kubka, z wirnika nie było większego problemu wyjąć łożysko. Trochę gorzej z łożyskiem od strony przekładni bo zostało w obudowie. Poradziłem sobie w taki sposób że dospawałem do niego kawałek pręta i wybiłem. Wymieniłem smar w przekładni....
Jednak coś jest nie tak poskładałem według wskazówek ale dalej napęd się nie załącza -- kiepska sprawa Wewnątrz tej przekładni nic się nie załącza. Po prawidłowym złożeniu jej z wszystkich elementów, jest tu stałe zazębienie. Pisałem o tym wyżej. Wszystkie potrzebne elementy zostały podane w punktach w stosownej kolejności. Z poprzednich wpisów wynikało,...
Silnik na "pusto" przestaje całkowicie iskrzyć, widać tylko delikatne mrowienie na styku szczotek z wirnikiem a sam silnik wyraźnie chodzi szybciej. Należy dalej szukać przyczyny w przekładni może użyłeś nieprawidłowego smaru nienadającego się do przekładni pneumatycznych? Na allegro jest dedykowany smar 181490-7 do tego modelu młota to potwierdza,...
Witam wszystkich. Podepnę się. Mam maszynę texas futura 2002, szukam do niej instrukcji obsługi. Potrzebne info jaki smar do przekładni. Link do duńskiej strony nie chce mi działać. Dziękuję z góry za pomoc.
Witam. Proszę sprawdzić przekładnię ślimakową . Smar w procesie starzenia często przechodzi w konsystencję stałą i nie przylega już do trących części . W procesie starzenia się smaru pomaga mu niejednokrotnie jeszcze skraplająca się para wodna . Z tego to powodu bardzo często ulegają uszkodzeniu te przekładnie . Pozdrawiam.
Faktycznie wycofali. Do wrzeciona i na wiertło masz: [url=https://allegro.pl/oferta/smar-do-w...
Przekładnia wyposażona w koła z tworzywa więc smarowanie symboliczne. CX80 taki bardziej akceptowalny dla urządzeń o zastosowaniu spożywczym (w umiarkowanej ilości). Główny problem aby przekładnia nie nagrzewała się nadmiernie, czyli umiar w użytkowaniu.
po włączeniu wzmacniacza silniczek bardzo powoli porusza pokrętłem. po kilku sekundach zaczyna działać normalnie i już działa do kolejnej dłuższej przerwy. Smar w przekładni i sprzęgle do wymiany.
Nie Łt - twardnieje na mrozie (Polska to nie Włochy, taki smar tylko do przekładni) - do śruby użyłbym smarów niskotemperaturowych - glinowych zielonych lub litowych białych - może nadać się smar do centralnego smarowania Lubinar lub podobne...
Mam wiertarkę tej firmy tylko trochę starszy model , do tych wiertarek była dołączona instrukcja obsługi z rysunkiem złożeniowym na ostatniej stronie , wymieniałem szczotki (były nowe w komplecie) i uzupełniłem smar w przekładni , część metalowa z przekładnią oddzieliła się bez problemu.
Witam Mam pytanie odnośnie ilości smaru w przekładni piły szablastej Flex SKD 2902VV,a także jakiego smaru użyć. Posiadam około 120 gram smaru Makita dedykowany do młotów serii HR i HM lecz nie wiem czy będzie dobry do piły? Z góry dziękuje za pomoc
Witam. Aparaty W1 mają jeden zasadniczy problem z obiektywem. Czasami zacina się silniczek ostrości, gęstnieje smar przekładni. Zazwyczaj wystarczy przemyć to izopropanolem i nasmarować. Piszę o ostrości bo tylko ona ma mechanizm samokontroli w postaci transoptora szczelinowego, czego nie ma ani migawka, ani przesłona. Grzebanie w tych ostatnich nie...
dobra rozrusznik wyjęty, ktoś wymienił szczotki nie zaglądając dalej a smar na przekładni jest jak klej, luz na na bendiksie, same szczotki też są ugrzane. Remontujemy rozrusznik.
Najlepszym środkiem smarowniczym do twojej brony aktywnej będzie smar do przekładni zębatych KZ, a do przekładni kontowej{napędowej},dobry olej do przekładni planetarnej GL-5.
Huczą silniki z większym przebiegiem. Silnik centralny jest wewnątrz nasmarowany. Ten smar tłumi odgłosy przekładni. Po dłuższej eksploatacji silnik staje się głośniejszy, bo właściwości smaru się pogarszają - staje się rzadszy. Od kolegi wiem, że jak nic poza tym się nie dzieje, to nie wymaga uwagi. Jeśli natomiast jest to uciążliwe, to trzeba zrobić...
Panowie ile tego smaru do przekładni jeśli miarą miała by być mała łyżeczka stołowa? Dwie czubate będzie? czy za mało?
Ja proponuję dołożyć moduł miękkiego startu jeżeli fabrycznie go nie posiada. To akurat bardzo wydłuża żywotność przekładni. Tak czy inaczej jak kupiłeś chińczyka i to taniego to nie ma co oczekiwać cudów. Silnik będzie się pewnie grzał już przy lekkiej pracy i tu masz największą bolączkę tanich elektronarzędzi. Poprawisz ją mechanicznie (lepsze łożyska,...
Dzięki za zainteresowanie. Miałem w planie wymienić jej olej, świecę i smar w przekładni kątowej. W takim razie nie robić tego?
Wojtku, zamieniłem podłączenia do szczotek po przekątnej, tak jak zaznaczyłeś na żółto. Niestety jest cisza. Obawiam się, że to coś więcej niż tylko błędne podłączenie. Coś jeszcze mogę zrobić? Wiertarka trochę puszcza smar z przekładni/udaru więc prawdopodobnie większa naprawa jest nieopłacalna, ale gdyby się udało ja uruchomić mogłaby służyć jeszcze...
Wymieniałem w Hitachi DH24PC3 tzw. lufę, tłok uszczelnienia, łożyska itp. Tłok i bijak posmarowałem tylko tyle by nie chodziło na sucho. Resztę smarowania zapewni smar z przekładni. Nie ważyłem, kupiłem w kilogramowym opakowaniu Lubriten EPS 00 i nawaliłem, nie do pełna ale dużo. Trzy lata od tej pory na budowach i chodzi jak nówka
Wymień łożyska a w przekładni jest smar a nie olej.
Nr katalogowy oryginalnego smaru 93165321. Lub Smar do elektrycznych przekładni kierowniczych dostępny w sieci dilerskiej Hyundai Kia pod nazwą MDPS GREASE nr katalogowy YSBB091105FFF za znacznie mniejsze pieniążki.
Chyba jednak wiarygodnych odpowiedzi szukaj na forach o samochodach, smarowaniu i oczywiście materiałach smarnych. Generalnie olej syntetyczny charakteryzuje sie małą zmiennością własności w zmiennych warunkach oraz w czasie. Praktycznie oleje syntetyczne posiadają mniejszą lepkość co poprawia własności mechaniczne a jednocześnie musi zapewnić smarowność...
przekładni kierowniczej regeneracja przekładni wymiana przekładni
uszkodzony radiobudzik wymiana skrzynki bezpieczników oznaczenie wtryskiwacz
akumulatory zasadowe philips lx3700
Sterowniki UGREEN 40759 dla Windows 7 - Instalacja Różnice między akumulatorami MacAllister MBAP18 a MBAT18