Tłoczek jest posmarowany dla tego żeby go zakonserwować. Co do smarowania płynem będę polemizował bo jak wiadomo płyn daje nam poślizg ale nie powinno się go stosować w miejscach gdzie występuje wilgoć , płyn nie ma właściwości konserwujących jedynie poprawia poślizg ale też bardzo łatwo absorbuje wodę z powietrza i powoduje ogniska rdzy. Zgadza się...
W kwestii mieszanki - poprzedni właściciel mojego ciągnika lał 1:30. Ja też tak zacząłem, ale strasznie kopci, a przez to ciężko się nim pracuje. Spróbuję 1:40, może będzie lepiej. W sprawie smarów i olejów zapytam inaczej - czym smarować listwę kosy, co lać do skrzyni biegów i do filtra powietrza ? Mój ciągnik ma dwa tłumiki - pierwszy w postaci prostokątnego...
Mam pytania odnośnie konserwacji kotła CO z podajnikiem po sezonie grzewczym. 1. Czy wylot do komina ma być otwarty czy zamknięty? Mój kocioł nie ma możliwości jego zamknięcia. 2. Czy zbiornik na ekogroszek ma być otwarty czy zamknięty? 3. Czy koniecznie trzeba usunąć resztki ekogroszku ze ślimaka, bo tylko tam mi pozostał? 4. Czy smarować jakimś preparatem...
Ważne też jest okresowe przesmarowanie prowadnic i ślizgów Smarować dach w tym aucie trzeba z umiarem i wiedząc gdzie. Oryginalnie prawie tego smaru nie ma. Z czasem może się pojawić konieczność posmarowania i faktycznie sytuacja "ślizgowa" może ulec poprawie - trzeba jednak mieć na uwadze, że smar łapie kurz i farfocle z powietrza (w czasie jazdy...
Jutro mam trasę do zrobienia około 60km to go przegonię trochę. Głównie jeżdżę mało i po mieście. Chętnie bym go pod kompa podłączył, ale fejsa za 5zł jak kolega tu pisał nie widziałem. Może mi coś polecisz??? Który tani działa z focusem? Nie chodzi tu o jakieś wodotryski tylko o sprawdzenie i wykasowanie błędów. Przy okazji mam pytanie: naprawiałem...
Witam, Na razie prace zakończyłem z uwagi na rosnący pierwszy ząb syna i chłód w warsztacie... :). Możesz dodać swoje zdjęcia? Pokaż jak rozwiązałeś to u siebie? Wał korbowy jest przetoczony (z uwagi na twardość nawęglanych czopów trzeba je raczej szlifować), panel przedni z gniazdem an łożysko i simmering wykonałem na centrum CNC. Zakupiłem też silnik...
Do regeneracji gumowych rolek stosuje się specjalne preparaty. Jakoś nie widzę sensu próbowania jakichś metod z daleka zalatujących szarlatanerią - guma twardnieje z powodu wpływu środowiska _ powietrza i chemii w nim zawartej. Siarki, węgla itp. W tym również rozcieńczalników organicznych (nawet jeśli powietrze wydaje się bezwonne). Zdegradowana w...
witam opiszę przypadek jak ja miałem może się komuś przyda . problem był identyczny co opisał kolega w pierwszym poście _(po wbiciu biegu manetką, bieg się nie załącza, dopiero załącza się w momencie wciśnięcia pedału gazu - oczywiście skrzynia autmat) . cała wina leżała po stronie wysprzęglika , jak ucieka powietrze na płaszczyznie pomiędzy skrzynią...
Pomysł jako taki niczego sobie. Jednak jak już wspomnieli przedmówcy, wdychanie powietrza przygotowanego przez to ustrojstwo to nie najlepszy pomysł. Oprócz maski nic z pozostałych składników nie jest przeznaczonych do takiego użycia. Co wydziela drut emaliowany po ogrzaniu? Co wydziela peszel? Sam jeżdżę od co najmniej kilkunastu lat, od kilku (prawie...
Posiadam od trzech lat chińską kosę, przekładnię kątową smaruję co miesiąc markowym smarem molibdenowym. Nie wiem o jaki "wał" chodzi producentowi Twojej kosy, ale domyślam się, że jest to wałek elastyczny między silnikiem a głowicą, ten smaruję raz do roku smarem ŁT-43, po uprzednim demontażu przekładni da się wydobyć część dolną. Górna jest zanitowana...
Te z aluminiowym, rozkładanym na dwie połówki korpusem są na łożyskach. Obydwie wersje dają się smarować rozbryzgowo - w wersji smarowanej z silnika wystarczy zaślepić wlot i wylot oleju korkami. Ważna rzecz, to zapewnić im jakiekolwiek chłodzenie - ze względu na małą powierzchnię żeberek cylindra i głowicy. Bardzo szybko się grzeją, a co za tym idzie...
Odświeżacz powietrza AIR WICK Fresh Matic Po wymianie baterii i założeniu oryginalnego wkładu, odświeżacz działał 3-4 razy i zapalała się czerwona dioda. Problem leżał po stronie przyschniętego smaru na zębatkach, który zamiast smarować był klejący jak miód. Umyłem zębatki i ośki, przesmarowałem wazeliną techniczną i problem zniknął do czasu jak został...
Winne są czynniki środowiskowe jak wilgoć oraz utlenianie materiału. Moim zdaniem jakby zabezpieczyć nowo założone tuleje jakimś środkiem odcinającym dostęp powietrza oraz wody mogło by to pomóc. Być może guma w płynie lub gruba warstwa wosku nałożona na świeżo zamontowaną tuleje ograniczyła by proces starzenia. Przykładowo w motocyklach enduro stosuje...
Interesuje mnie, czym smarujecie łożyska wentylatorków. Osobiście próbowałem wd40, ceramizer do samochodu. Przez ok 2h zupełna cisza - tylko słychać szum powietrza a potem znowu to ciche - denerwujące buczenie. Smar typu tawot (taki gęsty,zielony) nie zdał zadania :) Może ktoś próbował oleju silnikowego?
Więc źle zrozumiałem post z innego tematu: (wypowiedź "Zbych034" ) Cytat:Reduktory ciśnienia nie nadają się do tego. Redukują tylko ciśnienie podczas przepływu powietrza. Festo miało go w swojej ofercie. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Mam jeszcze pytanie, czy reduktor może pracować z naolejonym już powietrzem? No nie jest tak z...
Niech mechanik się w głowe stuknie, silniczek krokowy jak sama nazwa wskazuje krokami zwiększa przepływ powietrza na biegu jałowym stabilizując obroty zakres takiego silniczka to około 20O kroków i nie ma opcji żeby mógł spowodować obroty wartośći 3000. na twoim miejscu zaczą bym od prostej diagnozy, mianowicie sprawdzić czy nigdzie silnik nie łapie...
W zasadzie jeśli jesteś w zapylonym środowisku to skąd byś powietrza nie wziął to zwiększając ruch powietrza w koło maski raczej nie osiągniesz efektu bo na miejsce tego co "odessiesz" przyjdzie nowe brudne. Jak tracisz szybkę na godzinę to nic nie stoi na przeszkodzie żeby czymkolwiek próbować smarować nawet margaryną palmową.
To ma służyć w jakimś warsztacie samochodowym? Jeśli tak to same narzędzia typu klucz pneumatyczny, nie potrzebuje mega oczyszczo ego powietrza. Ba, w zależności od typu napędu klucza nawet potrzebuje smarowanie w powietrzu. Jeśli macie malarnię to już przy samym punkcie poboru powietrza zrób stację przygotowania.
Cześ chciałbym zapytać się was, jak mogę chociaż trochę wyciszyć wentyl Intela na procku Intel Inside Pentium 4 1,7GHz. Słychać szum powietrza i wyjący silnik.Silnik ma łożyska kulkowe może to dlatego?? Niewiem czy je smarować czy nie.POMÓŻCIE. Cały komp mam wyciszony:D dysk i sasiłkę tylko ten Intelek chałasuje aż uszy więdną:|. Z góry dziękuję!!!
Cześć. Mam pewne 2 problemy, z którymi się zmagam od zimy. Samochód: Ford Focus MK1 2001 Hatchback 1.6 Zetec Problem pierwszy: Jak kupiłem samochód- ok 2 lata temu, dość ciężko działało pokrętło regulujące kierunek nawiewu powietrza do kabiny, jednak działało sprawnie. Jesienią pojawiło się zacinanie na ostatnim trybie- na szybę przednią. Jeśli pokrętło...
Witam . Cała rzecz w tym że nie pojawiał się się żaden błąd . Kod 13 to sonda i tzw brak sygnału. Oczywiście temat czyszczenia przepustnicy w tej chwili dla mnie staje się tematem dyskusyjnym gdyż jedni zalecają przemycie przepustnicy inni tak jak mechanik , który ustawiał zapłon powiedział że nie. Powód określił jako mycie przez benzynę. Osobiście...
http://obrazki.elektroda.pl/3422057900_1... Szczerze mówiąc, nie jest to nowa wersja cicho pracującego komputera, a jedynie kolejna modernizacja obudowy, która wiernie służyła przez trzy lata. Zrobiłem ją ot tak. Już mi się znudził bryłowaty kształt obudowy, komputer zajmował zbyt dużo miejsca na biurku i trudno się było dostać do środka....
...potem Panterol lub Hydrożel. Pewnie ... Panthenol ;) Już po wszystkim polecam SOLCOSERYL, przyspiesza gojenie się rany tzn. wywołuje tzw. ziarninowanie. Ewentualnie kupić w aptece maść Traumeel S i smarować wokół rany (nie bezpośrednio na ranę!!). Maść ta także przyśpiesza ziarninowanie, zmniejsza obrzęk i wysięk. Polecam także artykuł ... http://zdrowie.trojmiasto.pl/Porada-derm...
Silnik synchroniczy, mający z definicji prędkość obrotową równą częstotliwości sieci, przy zwiększaniu obciążenia zwiększa przesunięcie kąta między wirnikiem a polem magnetycznym. Jeżeli przeciążysz silnik, a (w praktyce) kąt przesunięcia przekroczy 60*, silnik wypada z synchronizmu i staje. A dlaczego rozpatrujesz tylko silnik synchroniczny? Poza...
Teraz trochę z dziedzin, które się nie pojawiały: Modding: Modding'i "elektrodowiczów" (W większości opisy i rozważania, ale wierzę, że tematy będą się rozwijały i pojawi się więcej zdjęć): Dragon'a_MK - ... a raczej jego początek: http://obrazki.elektroda.net/52_12010921... lord'a falcon'a - Prawie skończony: http://obrazki.elektroda.net/65_12010920...
Witam. Moje pytania dotyczą oleju w tylnych powietrznych amortyzatorach w Hondzie Goldwing GL1200 z 1984 r. Jako, że mój GL1200 z pasażerem skakał jak piłka postanowiłem wymienić tylne amortyzatory. Amortyzatory używane które kupiłem gdzieś na giełdzie. Amortyzatory pompowane powietrzem. Po odkręceniu starych i odkręceniu wężyków powietrznych wylał...
Wymieniłem przewody gumowe przód i tył i potem zalaliśmy płynem i zaczeliśmy odpowietrzać. Wszystki płyn zciekł. Odpowietrzaliśmy wszyskie koła, dlatego że z tyłu płyn nie chciał iść po godzinnym odpowietrzaniu to postanowiliśmy odpowietrzyć przód i potem tył. Jak zaczoł lecieć płyn z przodu to zaczeliśmy odpowietrzać z tyłu. Potem by wykluczyć pęcherzyki...
Widziałem taką sprężarkę w starze 1142 Turbo, stąd ta odpowiedź. Na pewno nie tą widziałeś - to lata '70, w Starach umieszczane były HS17/19 itp z centralnym smarowaniem.
Witam U mnie w MS 250 też jest problem ze smarowaniem. Zdjąłem prowadnicę i po odpaleniu w otworze smarującym prowadnicę pojawia się olej ale z pęcherzykami powietrza. Co może być powodem ?
Filtr paliwa raczej wymienić niż przedmuchać. Przeczyścić filtr powietrza. Sprawdzić smarowanie łańcucha tnącego. Brak smarowania lub niewłaściwe smarowanie powoduje duże opory i może być powodem duszenia piły. Prowadnica również do smarowania i sprawdzenia pod kątem stawiania oporu
No dobrze, ale musisz się jeszcze pozbyć nadciśnienia. Musisz oczyścić nadmiar powietrza ze skrzyni korbowej tak, by na zewnątrz ulatywało bez drobin oleju.
Tymi kanałałami przedostaje się mieszanka która smaruje łożyska wału.
Zbiornik numer 1 to naolejacz powietrza wylotowego do smarowania zasilanych narzędzi. Leje się tan nowy olej tylko do tego celu. 21.5 litra to objętość zbiornika separatora, a nie objętości oleju jaka ma wypłynąć.
Witam, jezeli dziala za glosno to moze najpierw znajdz przyczyne. Czy sa to szumy od przeplywu powietrza czy mechaniczne/smarowanie. Jezeli chcesz regulowac obroty to zapewne uklad typu regulator obrotow do wiertarki sie tu sprawdzi (na tyrystorach lub triaku), zakladam porsty silniczek jednofazowy. Pozdrawiam
Tylko montujesz. Sprężarka jest smarowana oleje z silnika.
Może.ktoś sobie ubzdurał że gaz jako paliwo suche nie będzie w stanie odpowiednio smarować silnika i postanowił podać olej. Jeśli usunąłeś olej to zaślep rurkę bo może tamtedy zasysa powietrza.
Nie rozumiem o co chodzi z tą suszarką ? Plastyka materiału uszczelniającego, przy pomocy gorącego powietrza. Czy rozumiesz? Smarujesz pośladki i fałdki gorącym powietrzem, a ten materiał doskonale przylega na miejsce... :)
Tłok, w silniku, wymienia się w przypadku awarii. Bezwzględnie należy pilnować smarowania głowicy kątowej i czyszczenia filtra powietrza, no i oczywiście dobry olej do paliwa. Najlepiej Stihla, ma on zwiększona ilość teflonu w swoim składzie a konstrukcja silników tej firmy tego wymaga.
Obroty maksymalne tych sprężarek faktycznie są różne i to chłodzone wodą czy powietrzem , smarowane rozbryzgowo i pod ciśnieniem . W jelczach napędzane były z układu rozrządu , za nią pompa wtryskowa więc obroty były dokładnie 2 razy mniejsze niż wału głównego silnika , więc sprężarka raczej nie przekraczała 1100 obr/min.A dlaczego producent podaje...
druga pod spodem mokra na wylociedo intercoolera. Po wybuchu silnika. Nie jestem rzeczoznawcą więc moja odpowiedz nie jest wiążąca ale nie jest to możliwe by olej jak piszesz " wylał się do intercoolera" układ smarowani silnika i układ zasilania powietrzem to dwa odrębne układy jednakże bardzo blisko są obok siebie chodzi mi o jej smarowanie bo w przypadku...
Ile oleju i jaki trzeba nalać do agregatu aby było smarowanie - zasysanie powietrza przerobione na zewnątrz.
Prawdopodobnie masz zużyte łożyska coolera - stąd ten hałas, czyszczenie i smarowanie to tylko półśrodek - pomaga na moment . Najlepiej wymienić wentylatorek karty graficznej .
Dawno nie miałem do czynienia z tą drukarką ale o ile dobrze pamiętam to folia ta kieruje papier pod głowicę tak by nie zaczepiała o niego. Ma ona takie zaczepy, zatrzaski które utrzymują ją na swoim miejscu. Jeżeli zaczepy te zostały oberwane to papier prawdopodobnie będzie zaczepiał o tą folie. Co do konserwacji to należy zdjąć obudowę, wyjąć kasetę...
Kopie zrobisz programem rawrite/winimage/diskdupe. A stację potraktuj sprężonym powietrzem i dyskietką czyszczącą ( firmy speed-link) ewentualnie smarowanie prowadnic głowicy. Jak powyższe zabiegi nie pomogą to dopiero wtedy martw się jak dostosować stację z PC .
Pompa sprężarkowa jest smarowana olejem rozbryzgowo .Nad pompą jest wlot powietrza a na osuszaczu wylot .Do wlotu musisz podłączyć jakiś filtr a na zawór wylotowy przewód do zbiornika .Na dole jest tabliczka podaj dane .A pracę zacznij od rozebrania i wyczyszczenia może wymiany łożysk itp.
A czy sprężarka od powietrza nie jest smarowana z silnika i chłodzona borygiem?
(at)filip2431 Jak się boisz że coś wpadnie do środka to oczyść to na odróconym silniku. Weź patyczek drewniany i do dzieła. Na koniec możesz przedmuchać powietrzem. Tego niczym nie smarujesz.
4 cylinder to zawsze problem ze smarowaniem lub fałszywym powietrzem z egr.
W takim razie przewód na którym masz odczyt z oporem to czujnik temperatury oleju ( opór zmienia się razem ze zmianą temperatury ), jeśli podgrzejesz lub ochłodzisz czujnik powinna zmienić się wartość oporu. Drugi przewód to czujnik ciśnienia oleju. Totalny stek bzdur!!! Czujnika ciśnienia oleju w kompresorze nie ma, bo i po co. Jest manometr pokazujący...
Sprężarka zamieszczona na zdjęciu była prawdopodobnie montowana w ciągniku C 330 Posiadam na niej wykonany przed laty kompresator lecz pracuje do dnia dzisiejszego u mojego znajomego rolnika.W ciągniku pracowała z ciśnieniem roboczym około 6atm lecz nie ma problemu z uzyskaniem ciśnienia 8atm na zbiorniku powietrza atestowanym i przystosowanym z samochodu...
czasem wieszają się elektrycznie sterowane klapki nawiewów Możesz coś więcej napisać o tym sterowaniu nawiewem powietrza? To trzeba czyścić, smarować, wymienić cały silniczek? Akurat mam problem z utrzymaniem temperatury - albo zimno albo gorąco. Sterownik już wymieniałem.
Pobór powietrza wprost przekłada się na wydajność. Aby klucz odkręcał musi mieć odpowiedni moment. Hazet ma 1700Nm, Beta 1750Nm, Jonnesway 1220Nm a Kamasa-Tools 815Nm. Dwa ostatnie mają mały moment i są kiepskiej jakości. Hazet i Beta mają podobny, wysoki moment, kosztują podobnie, wybrał bym Hazet jako znacznie lepszy od Bety. Jeżeli chcesz używać...
5) Dopuszczalna masa całkowita: 150kg 9) Rodzaj silnika: jednocylindrowy, chłodzony powietrzem z wymuszonym obiegiem, 4 suwowy 17) Rodzaj smarowania: ciśnieniowo-rozbryzgowe 18) Starter: Elektryczny i nożny 19) Przód: 3.50-10 Tył: 3.50-10 (opony) 21) Światło przednie: 12V 35w/35w (mijania/drogowe) 23) Kierunkowskaz: 12V 10W
Są to prawie identyczne konstrukcje Prawie jednak robi kolosalną różnicę, jedna jest łożyskowana ślizgowo, nie ma uszczelnienia wału of strony napędu, nie ma samodzielnej odmy, wymaga smarowania olejem pod ciśnieniem i montowana jest czołowo kołnierzem do silnika spalinowego który w odpowiednim miejscu podaje olej i pozawala na spływ oleju razem z...
Pracuję w zakładzie płytek ceramicznych, mogę wymienić kilka najważniejszych: - zatarcie, np. tłoczysk w siłownikach poprzez zabrudzenia - brak smarowania (również brak zastosowania olejaczy) - dostanie się wody do przewodów powietrza (brak lub zapominanie odwadniania zbiorników sprężonego powietrza lub brak odpowiedniej automatyki do tego :) - niedopasowanie...
Witam nic nie trzeba smarować, czyścić itp gwintów ,wyłącznie zachować niezbędne środki ostrożności aby coś się nie dostało do komory spalania, najprościej wydmuchaj nieczystości sprężonym powietrzem przed odkręceniem świec i zakręć nowe wszystko będzie ok.
Smarowanie pastą i dmuchanie powietrzem niewiele da, póki karta jest na gwarancji to proponuję nie zdejmować chłodzenia.
Ja zawsze ustawiam 14000. To są maksymalne obroty bez obciążenia. Maksymalna moc jest przy 10 000. Jak dasz niższe to może nie osiągać zadanej maksymalnej mocy. Od pilarza już zależy na jakich obrotach będzie ciąć. To od niego i siły nacisku będzie zależeć na jakich obrotach z gazem w opór (w dwusuwie taka praca jest zalecana) będzie pracować. Dwusuw...
Kompresory chłodnicze maja to do siebie, ze w normalnych warunkach do których zostały stworzone przepływa przeznie czynnik chłodniczy wraz z olejem. Który je chłodzi i smaruje. Przy pompowaniu suchego powietrza nie wróżę zbyt długiej pracy...
Pompa wspomagania jako sprężarka to wg mnie słaby zamiennik. Jak to chciałbyś smarować? Ta pompa potrzebna mu do smarowania łożysk ślizgowych w sprężąrce tłokowej :lol: Czytaj o co chodzi... W kwestii obrotów takie - aby ciśnienie oleju wynosiło ze 3 bary na gorąco... Potrzebny też zawór ograniczający na jakieś 3-4bary. Z reguły pompy mają taki wbudowany...
Czym to się smaruje? Czy wystarczy przeczyścić sprężonym powietrzem?
No i tu zaczynają się schody.... Rozumiem że nie masz Lutownicy BGA czy tam "hot air" bez tego będzie problem. Moze masz znajomego z czymś takim, jeżeli nie proponuję przejść jednak do jakiegoś serwisu i ci go wymienią. Jeżeli masz to należy zdjąć układ zdjąć resztki lutu... np. taśmą rozlutowniczą ponieważ nowy układ ma kulki i nadmiar mógłby zaszkodzić,...
A taki agregat od "wiertarki" dentystycznej pasował by do waszych celów? Sprężarka CHIRANA produkcji czeskiej, zbiorniczek powietrza 4 litry, ciśnienie 5,5Bar , smarowanie olejowe rozbryzgowe. Brak wyłącznika ciśnieniowego . Koleś chciał mi sprzedać ale dla mnie za mała wydajność. A , i bardzo cicho pracuje.
A jak wygląda smarowanie turbiny zabudowanej w kluczu? Zabudowywałem te urządzenia w serwisie Skody. Najpierw sprężone powietrze szło przez odwadniacz a następnie powietrze szło przez naolejacz, który podawał ustaloną niewielką dawkę oleju który wraz z powietrzem smarował turbinę klucza.
Olej sprężarkowy jest inny niż olej silnikowy. W komorze cylindra nie zachodzi spalanie mieszanki paliwowej. Występuje tylko wzrost ciśnienia tłoczonego powietrza i tylko smarowanie pierścieni i tulei, panewek, korbowodu.
Pamiętaj o smarowaniu, no chyba, że masz naolejacz powietrza.
1 - zdejmujesz starą cynę/kulki szerokim grotem lutownicy, dajesz dużo topnika aby nie przegrzać układu 2 - POBIELANIE - szerokim grotem lutownicy bierzesz zwykłą cyną ołowiową z rolki i tak jak zbierałeś starą cynę tak samo "smarujesz" pady układu tak aby resztki cyny starej zmieszały się z nową ołowiową, nadal dużo topnika 3 - jak już pobielisz to...
Ja używam oliwy dołączonej do smarowania maszyn do szycia. Nie wiem czy w dzisiejszych czasach jeszcze coś takiego dają. Używam dokładnie tego samego :) Do autora: Możesz też ułożyć kable w obudowie, aby poprawić przepływ powietrza.
Z twoich pomiarów luzów wynika że sprężarka posiada nieznaczną wadę konstrukcyjna, która polega na nierównomiernym smarowaniu poszczególnych cylindrów. Zmiana kierunku obrotów powinna dać odwrotną kolejność w zużyciu pierścieni i cylindrów, ale nie wyeliminuje błędu konstrukcyjnego. Wentylacja-chłodzenie cylindrów przy zmianie kierunku obrotów nie będzie...
Możliwe, że konstruktor tego rozwiązania chciał uzyskać efekt smarowania pierścieni w czasie gdy tłok idzie do góry i w dół. Jeżeli pierścień olejowy dokładnie zebrał by olej, gdy tłok idzie w dół to pierścienie idąc do góry pracowały by bez smarowania. Tuleje cylindrowe są robione z żeliwa. Żeliwo może do swojej struktury przyjąć olej. Inna możliwość...
No technika jazdy t"urlu-turlu" w dwusuwie to sposób na zatarcie. Dwusuw lubi max otwartą przepustnice i zdławione obroty obciążeniem. Wtedy jest dobrze smarowany (dużo paliwa = dużo oleju) plus przepływająca mieszanka przez skrzynie korbową dodatkowo chłodzi silnik o pędzie powietrza nie wspomnę. Najgorsze dla tego silnika to hamowanie nim. WSK wręcz...
Dlaczego ma nie przeżyć ?? Smarowanie ma , powietrze ma , chłodzenie też więc będzie chodził tym bardziej , że zaczął równo pracować !? A tak swoją droga , to chyba spać nie możesz ??? :D
Sprzęgło/wyłącznik odśrodkowy. Rozebrać wyczyścić użyć WD40, po smarowaniu przedmuchać sprężonym powietrzem. Sprawdzić sprężynkę czy nie spadła lub nie przeskoczyła na drugą stronę .
Olej smaruje układ korbowotłokowy i chłodzi sprężarkę, powinno go być do połowy oczka. Ten zaworek jest odpowiedzialny za odprężenie sprężarki co ułatwia jej ponowny rozruch po napełnieniu butli. Jeśli olej wraz z powietrzem leci przewodem na butle i jest go dość znaczna ilość to wskazuje to na zużytą już sprężarkę a dokładnie tłok, pierścienie, cylinder.
Agregat ma pracować jako kompresor do kół. Nie polecam. Czynnik chłodniczy jednocześnie smaruje sprężarkę. Na samym powietrzu długo nie pochodzi.
Witam, kupiłem kompresor 150 l z silnikiem 2,2 kW, może orientujecie się jaki tam jest model sprężarki. Jaki olej do smarowania? Dlaczego jak dobije powietrza to wyrzuca olej przez zbiorniczek, wlew oleju, czy to normalne, czy jest coś uszkodzone. Czy te otwory u góry cylindra sprężarki mają być zaślepione czy otwarte?
Witam.Czytam i podziwiam kreatywnosc i pomyslowosc forumowiczow podpowiadaczy .Polak potrafi. 1.Podane konkretne parametry sprezarki i zbiornika cisnieniowego. 2.Planujac zakup narzedzi pneumatycznych trzeba poznac ich potrzeby na powietrze i co najwazniejste jakosc i zawrtosc powietrza (olej do smarowania wewnetrznych czesci narzedzi). 3.Dopasowanie...
Olej do 2T wlewasz do oddzielnego zbiornika lecz możesz także zrobić mieszankę (premix) i wlać normalnie do zbiornika paliwa jeśli takiego (zbiornik na olej 2T) u ciebie nie będzie. Normalny olej silnikowy (10W/40 powinien być dobry) wlewasz do (prawdopodobnie) skrzyni biegów, wlew jest najczęściej po prawej stronie motocykla. W zależności którą wersję...
Wymontuj klawiaturę,wymontuj czujnik ciśnienia oleju.W miejsce czujnika podłącz węża z powietrzem i przedmuchaj układ smarowania,może jest gdzieś zatkany.
Otwory w prowadnicy jak i sama prowadnica wyczyszczona. Wyczyszczone, ale czy na pewno drożne? Sprawdzałeś sprężonym powietrzem?
Dawniej przy takich pracach używało się mydła, taką gęstą papką smarowało się oponę i felgę tam gdzie się stykają.
Witam po 6 miesiącach użytkowania, dzień za dniem, kompresorek nadal pracuje jedyne co zwiekszyłem ciśnienie oleju do 5bar co wpłyneło na wybitne polepszenie oddawania ciepła z cylindra. Teraz cylinder jest w temp oleju. Co jakiś czas spuszczam ''masło'' ze zbiornika. Ale niedużo ok 2l/ miesiąc, więcej wody jak oleju którego już nie gubi, ze względu...
Czy te resztę freony trzeba zlać? Tam nie ma już freonu bo przy ciśnieniu atmosferycznym już dawno odparował. Tam jest olej smarujący kompresor, można go ewentualnie wymienić ale jak wylejesz to zatrzesz maszynę. Ten olej będzie wylatywał razem z powietrzem - może być potrzebny odolejacz w zależności od wymagań na czystość powietrza. W lodówce on powraca...
Mogło dojść do zapieczenia pierścieni na tym tłoku z którym miałeś problem, jeszcze możliwe jest że uszczelnienia na turbinie nie trzymają i dochodzi do zasysania oleju z smarowania turbiny z powietrzem do komory spalania.
witam najpierw potrzebna jest diagnostyka silnika jezeli duzo pali to prawdopodopnie padł jakis czujnik cewki wymienisz jak sie zepsuja a co do klimy to trzeba sprawdzic filtr przeciwpyłowy, moze byc juz zapchany i trzeba go wymienic ew. przedmuchac sprezonym powietrzem. raz na dwa lata nalezy wymienic czynnik w ukladzie klimatyzacji i olej ktorym jest...
A kto powiedział, ze olejem...? Można kupić specjalne smary czy oleje do takich łożysk. Nie kosztują drogo, ale są. Przed smarowanie warto przedmuchac sprężonym powietrzem i przesmarowac...i tyle w temacie.
Stary dla mnie ważna była budowa. Czepiasz się szczegułów nie zbyt istotnych dla całości konstrukcji w tym przypadku.A wiesz w którą strone podłączyc silnik elektryczny zeby pompa powietrza miała smarowanie centralne nie tylko rozbryzgowe ? Ps. Masz racje ta butla ma 180 l. starosc nie radosc... Węcej niż 500l/min. na wyjściu nie wydusisz z tej pompy...
zawieszenie gorne regenerujemy usuwajac resztki starego z membrany i kosza. otrzepujemy na wszelki wypadek glosnik z ewentualnych paprochow i odklejamy kopulke - uwazamy zeby nic nie wpadlo w szczeline bo bedziemy mieli "maly" problem... wkladamy w szczeline obok cewki rulonik papieru tak aby cewka trzymala sie wycentrowana. smarujemy odpowiednio od...
Rady w stylu "masz Google... " mogłeś sobie podarować. Co do pilarki to najczęstszym powodem jest rozszczelnienie wężyka łączącego zbiornik oleju z pompą. Znajdziesz go pod spodem pilarki niestety zakryty dolną częścią pałąka (jedyny czarny element z tej strony). Jeśli chcesz sprawdzić przed rozebraniem to zdemontuj prowadnicę, i wstrzyknij kilka kropel...
Jak to mówią, jest zatarty. Pewnie pracował beż oleju lub na starym. Przy kompresorach śrubowych olej to podstawa, gdyż jest smarowany mgłą olejową, potem olej jest "odsysany" od powietrza w separatorze olejowym i powraca do obiegu.
Nie plotka, w starym modelu miałem taki bajer. A co do zacinających się wyłączników,to rada zawsze ta sama po każdej pracy czyszczenie sprzętu powietrzem i smarowanie uchwytu wiertła.
Awarii uległ nasz Omas CEB-106. Szukam informacji, czy ktoś zajmuje się serwisem tych maszyn (lokalizacja maszyny Glina 05-430). Poniżej to, co na pewno wymaga naprawy/serwisu: 1. Nie chowa się palec do gięcia drutu. 2. Ubytki powietrza. 3. Brak smarowania. 4. Nie cofa się narzędzie tnące. 5. Różnice w zadanym kącie ok. 23°. 6. Brak mocy w cięciu/gięciu...
Raczej bym zastosował jakiś olej do sprężarki lub ostatecznie jakiś silnikowy , narzędzia pneumatyczne smarowane są podciśnieniowo z powietrzem zasysane są drobinki oleju a sprężarka i pompa próżniowa przeważnie rozbryzgowo lub ciśnieniowo.
Pytanie podstawowe jak duży jest ten kompresor? Jaki silnik? Jednofazowy, trójfazowy? Jakiej mocy? Czy na szajbie napędzającej sprężarkę masz wentylator? Jeżeli jest to dość duży kompresor z silnikiem o mocy kilku kW to i wentylator chłodzacy musi być duży. Może daj jakieś zdjęcie tego kompresora. Jeżeli chodzi o spadek sprawności kompresora nie jest...
Może powinieneś zacząć od przyczyn rozbiegania disla: podstawowym powodem jest turbo a dokładniej ,,puszczają'' uszczelniacze na turbince ssąco tłoczącej i pompują olej z układu smarowania wraz z powietrzem do cylindrów, możesz nie naciskać na przyśpiesznik i tak ma ile się zmieści, sytuacja taka trwa do wypicia całości oleju w dobrych silnikach lub...
aha czyli ważny element, a w jaki sposób by to można jakoś naprawić. Myślałem żeby to obciąć do prosta rozwiercić i nagwintować wkręcić śrubę np fi 4 tak żeby była w miarę podobnie jak to był wcześniej żeby to smarowało.
1- odpoczną tylko wtedy jak podłączysz odpowiednio duży zbiornik z presostatem. Ile byś razem nie podłączył reagować i tak będą na spadek ciśnienia. 2- I zaraz interes zatrze się, chyba że zastosujesz jakiś system smarowania (czytaj oliwienia powietrza ssanego) 3- Zastanów się nad sprężarką membranową.
Olej jest Głównym czynnikiem smarującym i chłodzącym turbosprężarkę. Ale gdyby to olej był przyczyną kopcenia to nie stawiałby zasłony dymnej koloru czarnego. Czułbyś smród przepalonego oleju. A właśnie jaki kolor spalin idzie z rury? Najpierw zdiagnozuj układ dolotowy, oraz wtryskowy. Może wystarczy zmienić filtry paliwa i powietrza? Warto zbadać sprawę...
Problem z opowietrzaniem to inaczej skład mieszanki powietrza, par paliwa i spalin, które przenikają przez pierścienie tłokowe i par oleju smarującego, powodując ich zassanie i spalenie w silniku.
Silnik dość popularny, ale niestety niezbyt trwały. Na początek posprawdzaj wszystkie przewody turbo- kolektor bo one potrafią pękać zwłaszcza przy opaskach. Sprawdź chłodnicę powietrza, może pęknięta gdzieś na boczku i czasami popuszcza. Jeżeli jednak faktycznie turbina się kończy to od razu zdejmuj miskę i wymień lub wymyj /jak Ci się uda/ smok i...
smarować stacyjka smarować uszczelki bieżnia smarować
ładowanie tętnienia instrukcje pilot philips wymiana toner
temic mercedes briggs stratton
Schemat mechanizmu zmieniarki CD Denon UD-M5 Schemat mechanizmu CD Denon UD-M5 - dokumentacja serwisowa