Witam Miałem kiedyś Wołgę ,kalamitki były nawet w zawiasach drzwi.Był centralny układ smarowania układu kierowniczego,czyli przy lewej nodze była pompka która tłoczyła smar przez cały układ kierowniczy aż do gałek.W instrukcji było napisane żeby raz na 100 km nacisnąć na tą pompkę.W instrukcji było napisane żeby w razie braku nowego oleju ,stary przesączyć...
A co może ciec w układzie kierowniczym tego ciągnika ?, może to inne ślady, po dolaniu płynu chłodniczego. Chyba że to jakaś nowa trzydziestka ze wspomaganiem a zdjęcie na to nie wskazuje. A to nie doczytałem wszystkiego, to pewnie można spróbować tak zrobić jak kolega proponuje. Może wyciekać olej którym jest smarowany układ kierowniczy. A płyn chłodniczy...
Przesmarowałem układ kierowniczy przez dziurki do smarowania.
Posprawdzaj płyny eksploatacyjne, kontrolka STOP zapalenie kontrolki wiąże się z poważną usterką układu hamulcowego, układu kierowniczego ze wspomaganiem, układu smarowania silnika, układu chłodzenia lub przebiciem opony. Po drugie nie powiedziałeś jakie dodatkowe kontrolki się włączają a to też ważne... Nie pozwoli odpalić auta!!
bardzo obszerny katalog właściwie wszystkiego prócz blach i ramy, czyli od wycieraczek po rozrząd czy wydech http://ekatalog.motogama.pl/ekatalog Akcesoria / Inne Części do obsługi i napraw Filtry Linki Nadwozie / Kabina Nadwozie / Kabina-oświetlenie Paski napędowe / Rolki Przeniesienie napędu Silnik - Elektryka Silnik - Mechanizm korb.-tłok. Silnik...
WITAM Mam problem z VOLVEM FH12 460 z 2005 roku Kierowca twierdzi, ze zwłaszcza podczas dohamowania np. przed rondem na ułamki sekund blokuje mu koło kierownicy i zaraz "puszcza" i wszystko jest OK Blokuje przy skręcie kierownicą - powiedzmy - ok 10cm w lewo lub w prawo Usterka pojawia się coraz częściej. Olej sprawdzony,zwrotnice smarowane,na myśl...
Coś masz źle. Te tulejki smarowało się smarem grafitowym i wystarczały na bardzo długo.
a co tofik chce smarować w końcówkach drążków kierowniczych, bo to o nich jest mowa. do sprawdzenia: pompa wspomagania /rozumiem że nie ma elektrycznej/ i przekładnia kierownicza, ale na sam początek podnieś przód samochodu i pokręć kierownicą, czy aby sie maglownica nie zatarła skoro piszesz że oboma rękoma trzeba kręcić
Spis treści 1.INFORMACJE OGÓLNE 1.1.Dane identyfikacyjne 1.2.Bezpieczeństwo obsługi 1.3.Zalecenia przeciwpożarowe. 1.4.Gwarancja fabryczna 1.5. Przekazanie ciągnika nabywcy 2.CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA 3.URZĄDZENIA STEROWNICZE I KONTROLNE 3.1.Wskaźniki tablicy rozdzielczej 3.2.Dźwignie sterowania ciągnika 3.3.Wyposażenie kabiny kierowcy 3.4.Siedzisko...
HEHe no ten silnik jest nie udany . Jest słabe smarowanie wałka rozrządu i wycieraja sie przywki i szkalnki na chyba 3 cylindrze . generalnie co 150 tyś kompletny rozrząd . Ma jeszcze ssanie wodne i to tez jest nie udany patent bo jak jest zimny pali ogromne ilości beny . Lubi sobie wyciekać olej z silnika i ze skrzyni przy drążku wybieraka . no i troszke...
W moim "Poldolocie" też jest problem ze wspomaganiem, ale problem troche innego rodzaju. Na zimno tez jest OK a jak sie rozgrzeje to zaczyna byc ciężko. Tyle że u mnie jest problem z tulejkami. W którymś miejscu w układzie kierowniczym (gdzieś przy zwrotnicach) są w Poldku takie plastikowe tulejki, których ponoć sie nie smaruje. U mnie właśnie dopuki...
Co myślicie o dwóch sprężarkach hs31 na jednej butli po 3jw60? Potrzebuję tak z 700l/min do amatorskiego piaskowania a z tego co zdążyłem się zorientować to sprężarki ze starych pojazdów nie dają takiej wydajności stąd pomysł na dwie. Pytań parę: -HS31 jest smarowana ciśnieniowo, czy jedna pompa od wspomagania układu kierowniczego poradzi sobie z dwoma...
http://obrazki.elektroda.pl/3430710600_1... Witam. Chciałbym przedstawić pewien projekt, który realizowałem w wolnych chwilach. Zajęło mi to około półtora roku z przerwami. Konstrukcję robiłem samodzielnie od podstaw, w pełni amortyzowana (wahacze czteropunktowe, zamiast tulejek użyłem ogniw od dużego łańcucha; jak na razie tanie i...
Zatem nie bardzo nadają się do układu otwartego, jak przy DIY z tego wątku. Zgadza się. Najlepiej po prostu zrobić kilkukrotnie "płukankę" (po wylaniu ori oleju) z użyciem dobrego oleju mineralnego. Osobiście docelowo stosowałem olej ATF dedykowany do przekładni automatycznych i/lub kierowniczych (w ciężarówkach stosowany także jako hydrauliczny w...
Oczywiście, że pomysł bardzo dobry. Z założenia producentów części ilość włożonego smaru w sworzeń czy końcówkę układu kierowniczego powinien wystarczyć na cały okres eksploatacji części. I pewnie było by tak na autostradzie i drogach równych jak stół. Na naszych wertepach amplituda i częstotliwość drgań elementów zawieszenia powodują zużycie w ekspresowym...
jeśli chciałbyś smarować przekładnię smarem stałym to musiałbyś ją rozebrać i nasmarować łożyska, a że wszystkie są odkryte to skuteczność takiego zabiegu może się okazać różna :) a do tego w oleju przekładnia pracuje lżej co ma znaczenie przy niezbyt przyjaźnie pracującym układzie kierowniczym T25. Na pompie paliwowej masz korki na boku obudowy pod...
(...) odaBot (at)ElektrodaBot AI: Jak duży jest ten luz na ramieniu zwrotnicy? Czy jest to coś, co wpływa na prowadzenie ciągnika? w nieznacznym stopniu AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś naprawy lub doszło do incydentów, które mogły wpłynąć na układ kierowniczy? bez napraw i bez incydentów Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik...
Osobiście nie chce tutaj pisać co to może być, ale krzyżaki odpuść. WD40 nadaje się do tymczasowego psikania ale nie smarowania na dłużej, taka moja teoria. Widziałem takich co w zimę psikali. Skoro nie wiesz i nie chcesz pisać, co to może być, to po co piszesz? Ot tak w myśl zasady "a walnę sobie posta, o już walłem"?
Witam Otóż problem bardzo dziwny. Kierowca opisuje to tak że, skrecając na łukach drogi jest początkowo brak reakcji na kierownicy, aż nagle auto przeskoczy tak jakby wpadło w koleinę. Na pusto jest wszystko ok, luzy na zwrotnicach sprawdzane, resory, na szarpakach też był. Nic nie wyszło. Przebieg 600tys, centralne smarowanie to na łożyska zwrotnic...
Wycieraczki mogą ciężko schodzić. Przydatny jest wtedy jakiś mały ściągacz. Ja używałem takiego do drążków kierowniczych. Zeszły w miare ładnie (mam bravo). Jeśli u ciebie jest jak u mnie. To proponuje rozebrać plastiki podszybia i dostać siędo całego mechanizmu. Wyjąć go i zobaczyć: czy nie stoi/jest zatarty, czy nie zaśniedziały styki, czy nie zalało...
Witam. Przejdę szybko do konkretów. Otóż wyleciał mi płyn z układu wspomagania kierowniczego. Zrobiłem kilkanaście km, wszystko było dobrze. Niestety po pewnym czasie , po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wspomaganie szlag trafił - rzecz jasna. Wiem , że nie powinienem jeździć , ale sytuacja mnie do tego zmusiła , ponadto nie mam możliwości naprawy...
Witam Silniki zostają od wkrętarek za 30zł na złomie można kupić pudełko wkrętarek na akumulatory - oczywiście sprawne bez aku więc napęd będzie jak za darmo. Mocowanie tak jak pisałem tryb na głównym wale + drugi na małym wałku 10mm wkręcony z dwóch stron we wkrętarki dwie, chyba że zastosuję jedną to z drugiej strony podparte na łożysku. Wkrętarka...
Obiecałem wrzucić zdjęcia moich wydumek więc wuala: http://obrazki.elektroda.pl/3703712900_1... Kompresor-zrobiony z tego co było pod ręką aby zminimalizować koszty do maksimum. Dwie butla od LPG, dolna 60 litrów, górna 40. Silnik 2.2 kW wzięty od kolegi w stanie zatartych łożysk i ogólnej korozji tak, że nie dało się nawet wyciągnąć...
W odpowiedzi na to tu są dane techniczne jakiegoś randomowego skutera Router: "wymiary [mm]: 1735x655x1100 rozstaw osi [mm]: 1210 waga [kg]: 83 silnik: 1-cylinder/4-sów pojemność [ccm]: 50cc chłodzenie: Chłodzony powietrzem moc max [KM]: 3KM moment obrot. [Nm/rpm]: 2.7N.m/5000 r/min prędkość max [km/h]: 45km/h rozruch: Nożny / Elektryczny zapłon: ECU...
Dzięki za rade , ale niestety tym razem nie posłucham ponieważ przerabiałem te silniki lotnicze w wielu nietypowych przypadkach i powiem ,że są świetne i pomimo iż nie mają zbyt dużych obrotów ale za to jaki moment. Jeden z tych silników napędza moją fortunkę do szlifowania wałków na mojej tokarce którą sam wykonałem na łożyskach skośnych precyzyjnych...
Wymiana amortyzatorów w Puncie I, to robota dość czysta, przyjemna i prosta. Nie zajmuje dużo czasu, ani nie wymaga dużych nakładów. Poza typowymi narzędziami, które ma chyba każdy – kluczami nasadowymi, imbusowymi, szczypcami, szczotką drucianą i młotkiem, musimy zaopatrzyć się w ściągacze do sprężyn. Nie są to narzędzia bardzo kosztowne i wydatek...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Pewnie za mocno smarowane na zwrotnicach i się zatarło. Odepnij drążek od kolumny i drążek poprzeczny. Podnieś przód do góry i sprawdzaj jak się kręcą zwrotnice łapiąc za koło i kręcąc tak jak byś skręcał kierownicą. Przy sprawnym układzie tym ciągnikiem skręca się jedną ręką czy to na asfalcie czy na ziemi/trawie z kompletem obciążników na przodzie.
Armor ATV jest przeznaczony dla osób, którym zwykły quady ATV nie wystarczy, a nie chcą inwestować w ciężki sprzęt do off-road’u. Zalety wielozadaniowych pojazdów Tinger ? 1) Pojazd potrafi się poruszać w trudnym górzystym terenie, po śniegu, błocie, górzystym terenie, potrafi pływać; 2) Dzięki napędowy 6x6 oraz 8×8 i wytrzymałej, ale lekkiej...
układ kierowniczy układ smarować układ kierowniczy gokarta
agregat kruzer kabel głośnikowy samochodowy bluetooth audio komunikat łączenia
philips 43put4900 youtube pobieranie
Kod usterki 913639 nr 3 w Scania - grzałka PTC Inwerter EASUN Power 24V 4kW - błąd ŁL po 10 minutach