Może biały smar litowy by się nadał do tego. W motoryzacji jest też stosowany właśnie do smarowania plastikowych części drążków zmiany biegów, linek prędkościomierzy itp. elementów. Być może i do maszyny do szycia, do plastikowych trybów przekładni byłby odpowiedni... https://grafenprofessional.eu/produkty/b...
Mam mikser zelmer 181 i zastanawiam się czy i czym smarować koła plastikowe przekładni ślimakowej. Czy tyle co na filmie w 6:47 min https://youtu.be/rv59q1CIOWE?si=JEBK6QDc... wystarczy. Czy dać jakiegoś mazidła?
Dziękuję za odpowiedź. W międzyczasie zadałem pytanie sprzedawcy tego Evil Grease i dostałem dwie propozycje: Smar Gear jest dedykowany właśnie do przekładni planetarnych roweru elektrycznego, w tym plastikowych przekładni połączeń. Jest syntetyczny, kompatybilny w połączeniach metal/plastik/ więc nadałby się do innych mechanizmów również. Natomiast...
https://obrazki.elektroda.pl/2757086100_... Był późny wieczór ostatniego dnia października. Stary Matiz, spod którego beżowego lakieru przebijały się wypryski rdzy w kolorze zakrzepłej krwi, zatrzymał się pod cmentarnym murem. Siąpił deszcz, a co druga latarnia na ulicy była wyłączona. Jedynym źródłem światła na cmentarzu były tysiące...
robię to dość często z uwagi na konstrukcję jednostki zaparzającej jak i z zaleceń producenta. Ale te "zalecenia" to są zalecenia niepisane, kierowane do serwisantów ? Bo chyba w instrukcji obsługi obowiązującej w jakiś sposób użytkownika końcowego nie ma nic o zaleceniach smarowania ? Spróbuję porozmawiać z serwisem, być może faktycznie coś szepną...
Chciałbym przedstawić kilka podstawowych kroków, bo może komuś się to przyda. Coś mi się wydaje, że taki temat (a nawet obszerniejszy) już na forum istnieje. W dodatku jest tematem "wyróżnionym (niebieska czcionka) i znajduje się w diale Audio serwis. Ponadto podajesz jako poradę coś co jest (może być!) szkodliwe - laser KSS213 jest zbudowany w ten...
Witam, czy może ma ktoś doświadczenie jeżeli chodzi o smarowanie mechanicznych elementów plastikowych w krajalnicach? najlepiej gdyby smar był koloru białego i miał certyfikat stwierdzający możliwość kontaktu z produktami spożywczymi. Na rynku dostępnych jest wiele smarów lecz chodzi i mi o sprawdzony produkt o niewygórowanej cenie.
Poradziłem sobie z lampką, po złożeniu magnetofon odtwarza doskonale, smarowanie koła zamachowego i zebatek plastikowych przyniosło zamierzony efekt, jest ciszej. Ostatnie pytanko dotyczy perka, którym reguluje się obroty odtwarzania. Który to ? Pozdrawiam.
Panowie, trochę pokory, nie piszcie jak się nie znacie. W dwusuwie kupujemy łożyska bez tych plastikowych pokryw, a jak już kupimy z nimi to je wyjmujemy. Wał uszczelniony jest simeringami, a nie plastikowymi wkładkami RS. Te łożyska mają smarowanie od oleju w mieszance.
Witam. Proponuje nie używania takich wynalazków z piekła rodem jak "płyty czyszczące" (a już w szczególności w cdromach). Jeśli problem pojawił się po czasie i dochodzi z wnętrza nie z głośników, to proste - prosze zająć się mechaniką. Teraz robi się tandete, plastikowe zembatki na plastikowych ośkach, może czyszczenie i smarowanie oliwką sylikonową...
Panowie, Co może powodować silne wibracje podczas prania, pralka jakby chciała skakać po całej łazience. Próbowałem coś robić z amortyzatorami ale nic nie pomaga: - najpierw wymiana wypracowanych plastikowych tulejek na metal, - smarowanie "tłoczków" bo może się nie przestawiają, - matowienie rurek żeby bardziej trzymały, kończą mi się pomysły a nie...
Kupiłem uszkodzoną pilarkę stihl od kumpla. Brak smarowania. Po sciągnięciu bębna sprzęgła i samego sprzegła, okazało się że pompka i ślimacznica zlały się w jedną całość. Zbyt wysoka temperatura przytopiła te dwa elementy oraz samo sprzęgło wygląda na dość mocno przegrzane. Oczywiście, w środku mnóstwo nagaru i innego syfu który również pod wpływem...
Z reguły smaruje się kontakty między ruchomymi częściami plastikowymi a metalowymi. Białe plastiki to przeważnie teflon.
Dzień dobry, mam pewną zagwozdkę. Jakim rodzajem smaru smarować plastikowe zębatki w mechanizmie magnetowidu? Ostatnio naprawiałem jednego Panasonica, przy okazji czyściłem zębatki i posmarowałem je białym smarem teflonowym (silikon + PTFE). Niestety po złożeniu mechanizm chodzi głośno, głośniej niż oryginalnie. Pierwotnie producent wykorzystywał czarny...
Ju,z sam nie wiem co może być wszystkie łączenia potraktowałem sylikonem to raczej nieszczelności bym wyeliminował. Bardzo możliwe, że to właśnie jest przyczyną problemów. Gaźnik też smarowałeś tym nieszczęsnym silikonem? Plastikowy łącznik gaźnika z cylindrem lubi pęknąć przy mocniejszym dokręceniu. Odpowietrznik zbiornika paliwa? Odkręć tłumik z...
Ten Brunox powinien być OK, a co do prowadnicy - ten Dry (wg opisu jest specjalnie do połączen metalowo-plastikowych). Ceramiczny raczej nie - po co dawać smar wytrzymujący 1400 stopni i jeszcze brudzący - do kawałka szyny pod dachem...
Ale co smarowałeś? Bo wałka po którym chodzi karetka nie smaruje się. Wyczyść go, wyczyść panewki karetki, sprawdź czy rolka dociskowa nie jest jeszcze przypadkiem plastikowa. Czy bez taśmy też tak chodzi? Uszkodzony może być też napęd taśmy, jak i zatarte łożysko silnika.
Może silikonowa pasta termoizolacyjna? Producent AG, pojemniki po 11. 60 i 1000g. Ten 60g kosztuje ok. 8zł. Dobrze izoluje, odporna na wysokie napięcia, smaruje i zabezpiecza. Ma konsystencję lekko galaretowatego, gęstego smaru. Z rozgrzanej żarówki 100W nie spływa, sprawdzałem. Na opakowaniu podali temperaturę pracy do 200 stopni. Używam tego czasami...
1. Czy istnieje sprawdzona metoda otwarcia plastikowego bębna bez uszkadzania plastikowych zaczepów ? Zaczepy się likwiduje, przewiduje to nawet instrukcja serwisowa. 2. Czy potrzeba, a jeśli tak, to jak to czym można nasmarować uszczelkę będącą pomiędzy dwoma plastikowymi częściami bębna. Zostaw ją w świętym spokoju, nie smaruj,nie czyść, nie wyjmuj,...
kupiłem zamiennik zamiast oryginału, ale.. Zamiennik może być tylko z uszczelką odpowiedniej szerokości do plastikowego zbiornika i prawidłową płytką blokującą (wewnętrzną) smaruję kołnierz np płynem do zmywania nie ma takiej potrzeby.
Kolega który w latach 90-tych robił sobie kostkę na podjazd, też miał problem z opróżnianiem plastikowych form. Po wielu eksperymentach czym smarować formy, najskuteczniejszy okazał się Cocolino, taki płyn do płukania tkanin. ;-)
U mnie pomogło dopiero przeszlifowanie plastikowego swożnia kręcącego zaparzaczem, bo się blokował od strony microswitchy. Samo czyszczenie i smarowanie nie pomogło.
Rozkręcić obudowę wentylatora i tam gdzie jest silnik A ja myślałem ze wentylatorów się nie rozkręca.. no popatrz. Z tyłu wentylatora pod nalepką najczęściej masz taki gumowy albo plastikowy korek. Tam wlewasz dwie trzy krople oleju silnikowego (do auta) zamykasz koreczek i gotowe smarowanie.
Sprawdź położenie przełącznika CONT PLAY oraz nad włącznikiem głównym przełącznika PLAY/REC. Pierwszy odpowiada za przełączanie się kieszeni podczas grania, a drugi ma za zadanie wystartować Play lub Rec po włączeniu magnetofonu. To, że mechanizm wygląda jak nówka, to nic nie znaczy. Niestety, ale zębatki i paski to jest pięta Achillesowa MDS502/506/702....
Podstawowe pytanie do Ciebie: Jakiego używałeś oleju do smarowania łańcucha? Jeżeli lałeś zużyty olej silnikowy to metalowe drobinki w nim zawarte oraz inne syfy spowodowały zużycie plastikowych kółek zębatych pompy.
Sterownik jest wewnątrz obudowy centralnego smarowania (dolna plastikowa część) jest tam z boku korek, który się odkręca, i widać przyciski, nastawniki, diody led, jest też przycisk wymuszający kilkuminutowy cykl, jednak zapomniałem co liczy ten sterownik, czy wciśnięcia sprzęgła, czy tylko czas włączonego zapłonu. Widziałem też wersje z sterownikiem...
Nie smaruj żadnym silikonem, bo skutek będzie odwrotny od zamierzonego. Spróbuj tą grzałkę włożyć do zbiornika tak aby 1/3 uszczelki wystawała z pralki , jeżeli zbiornik jest plastikowy i skręcić z czuciem. Jeżeli to nie pomoże to inną grzałkę trzeba kupić.
Generalnie smarów mineralnych typu towot używa się do elementów metalowych. Smarów silikonowych do elementów plastikowych. Smar ma wiele parametrów i jednym z nich jest przyczepność do podłoża i to jest powodem podziału zastosowań jak wyżej. Smary mineralne mają lepsze własności smarne ale nie "zwilżają" powierzchni plastikowych. Jeżeli lewarek w miejscu...
Możesz smarować każdym smarem nie przewodzącym prądu. Części plastikowych nie smaruje się każdym smarem, ponieważ smary do części metalowych skracają życie plastików. Do części plastikowych należy używać smarów do plastiku. Smar na stykach jest pożądany i nie trzeba go wycierać.
Odkręć kosz sprzęgła. Pod spodem jest pompka oleju. Dość często ulega uszkodzeniu ślimacznica na wale (plastikowa) lub kołek na którym chodzi tłoczek pompki. Zwykle jest to skutek gęstego oleju do smarowania (silnikowego pozostałego z wymiany).
Jaki tam jest silnik? Nic nie dostało się w tryby? (jakiś paproch np?) Smar można usunąć i zamiast niego dać odrobinę wazeliny technicznej - na same ośki - tryby plastikowe smarowania nie potrzebują raczej.
Konkretnie chodzi o smarowanie panewki plastikowej (ABS) w której porusza się oś (tu nie jestem pewny ale IMHO też ABS) z przymocowaną klapą do sterowania nawiewem (ciepło/zimno). Prędkości zawrotnych to to nie osiąga, ale amplituda temperatur raczej spora. Klapa porusza się ciężko, ponieważ jest uszczelniona do powierzchni obudowy nagrzewnicy gumową...
Hehe, to jest środek smarujący do rur plastikowych. Uwaga środek ten jest żrący. Chronić przed dostaniem się do oczów. Tam nic nie pisze że jest to jakikolwiek srodek do odprowadzania ciepła, chyba że nie wszystko napisałeś.
Możesz też wyciąć odpowiedniej wielkości kawałek z cieńszej butelki plastikowej, smarując to ową pastą termoprzewodzącą. Przy 100°C taki plastik nie topi się na pewno. Nie pisz herezji. Od kiedy to przekładki izolacyjne robi się z butelek plastikowych?
Dzień dobry, Posiadam bieżnię BH Fitness F2W G6474V, którą użytkuję już kilka lat. Bieżnia jest na bieżąco smarowana i czyszczona pod plastikową pokrywą (odkurzanie). Po 40 minutach biegania z prędkością 5-6 km zaczyna śmierdzieć silnik. Co może być przyczyną?
Podobno nie ma konieczności smarowania, ale smary specjalne do tego są, np. Molykote 33. Ja na przekładnie plastikowe stosuję smar TF, w składzie PTFE i silikonu. Poszukaj w sklepach pod hasłem "smar TF", na pewno będzie w czym wybierać.
Tak. Plastikowy tłoczek puchnie pod wpływem ciepła i się blokuje. Rozbierasz, smarujesz i wszystko działa, a gdy się zagrzeje znów stanie.
Jak i śruby potraktuj niebieskim klejem do gwintów, bo lubią się luzować po czasie. Całość zaczyna pracować zamiast być sztywno i w końcu gdzieś pęka. Fabrycznie pewnie były wklejone więc trzymały ładnych kilka lat. Delikatnie wyluzowanie oporu zawiasu da więcej niż jego smarowanie.
Dzięki, wyczyszczę filc w IPA. A można w IPA w myjce ultradźwiękowej? Jeśli chodzi o smarowanie, to nie chodziło o smarowanie filcu, tylko sprężynki dociskającej plastikowy talerzyk, po przeciwnej stronie którego jest filc. Nasmarowana była sprężynka, ale smar z niej nie ma szans dostać się do filcu. Do silnika zajrzę w przyszłym tygodniu jak wyczyszczę...
Sprawdź czy koło zamachowe ma odpowiedni luz osiowy. Regulacja jest z tyłu za kołem zamachowym (plastikowa śruba). Smarowanie zakończyłbym na łożysku koła zamachowego. Sprawdź czy nie odkleiło się koło pasowe od osi silnika - bywały takie przypadki.
Wypali się co ma wypalić i będzie dobrze. Nie rozbieraj gaźnka chyba, że potrafisz złożyć. Zmień filtr i będzie hulać. ps. tam nie ma pompy oleju tylko smarowanie rozbryzgowe. Taka mała plastikowa zębatka się kręci mając napęd z wału korbowego, a z tej zęhatki wystają trzy czy cztery bolce i taka koronka kręcąc się rozbryzguje olej z dna skrzynki korbowej.
Rzadko się zdarza uszkodzenie pompki oleju. Serwis nie przewiduje wymiany co określony przebieg, jak to w samochodach bywa. W tych modelach (MS170, MS180) jedyny problem z pompką oleju to wężyk łączący zbiornik oleju z karterem plastikowym. Po latach guma zaczyna się kurczyć, a wtedy pompka zasysa lewe powietrze i nie działa smarowanie prowadnicy/łańcucha....
Pompy grudziądza dość dobrze znosiły krótkotrwały suchobieg. Grundfosy są lepsze, wydajniejsze, ale plastikowe i delikatne. Pompa bez wody ma mniejszy opór, pobiera mniejszy prąd. Tyle tylko, że nie ma "smarowania" i chłodzenia wodą, więc tarczki się stopią, potem zablokują pompę i silnik. I tą blokadę juz termik wykryje.
Witam Podstawowa sprawa to książka do clio . Nie mam skanera dlatego nie podeślę ci tych stron o tylnym zawieszeniu. Ale tak po krótce : 1. Podnosisz tył auta i odkręcasz koła a następnie czopy które trzymają tylną belkę (po dwie śruby) - i opuszczasz tylną belkę tak żeby nie urwać przewodów hamulcowych - wyciągasz drążki skrętne. 2. Sciągasz czopy...
Stale coś się reguluje. Podstawowe zagadnienie dlaczego? Do garbika współpracującego z przerywaczem przylega pasek filcu który nasycony 2 kroplami oleju smaruje współpracujący młoteczek z garbikiem przez co nie wyciera się element plastikowy zabudowany na przerywaczu. Jednym słowem kto smaruje ten jedzie.
Klamka do rozebrania i wyczyszczenia zacina się plastikowy ślizg nie smaruj olejem bo będzie gorzej umyj bęzyną ekstr.
Ja kleiłem wikolem, ale ramki były drewniane. Jak masz plastikowe to raczej butapren. I nie nabierałbym się na te specjalistyczne kleje, bo dopłacasz tylko za napis klej do maskownic. Montaż jest prosty, kładziesz ramkę na tkaninę, tkaninę zakładasz na ramkę z naddatkiem i zszywasz sznurkiem po przekątnej i na boki, tak żeby ładnie ci się napięła. Robisz...
błąd przy składaniu sprzęgła ta sprężynka nie trafiła w rowek na koszyku i pewnie spadła z plastikowego ślimaka ,masz dokładne zdjęcia to napewno sobie poradzisz ,,a ja spytam przy okazji kolegę Rycho T czy w pilarkach Stihl 250 można w jakiś sposób nie bardzo inwazyjny zwiększyć ilość oleju podawanego na łańcuch
Rozumiem że chodzi o Berlingo II. Radzę zdjąć ramiona wycieraczek (ostrożnie bo czasami tak mocno siedzą że można urwać - czasami trzeba użyć małego ściągacza). Zdemontować osłony plastikowe na podszybiu. Silnik po prawej stronie pod blachą mocującą. Włączyć wycieraczki i sprawdzić czy się nie grzeje i czy nie czuć spaloną elektryką. Wskazany jest demontaż...
Ten element jak pamiętam "smaruje" koła piątego biegu. ;)
smarowanie plastikowych zębatek naprawa plastikowych wyciąganie plastikowych zaślepek
kamera telefon wyświetlacz instrukcja dedra multiswitch unicable
wyłącznik różnicowo prądowy trójfazowy naprawa potencjometru
Brak połączenia z serwerem Satel w module ETHM + GSM: przyczyny i rozwiązania Chrysler Stratus 2.0 1996 – pinout czujnika położenia wałka rozrządu, zasilanie i masa