Smar miedziany/miedziowy stosuję się tam, gdzie jest ryzyko zapiekania się, zatarcia. Nie nadaje się kompletnie, do połączeń z małym pasowaniem, uszczelnianych. Tak, możesz zastosować ten od tłoczków. Zdjęć nie chcę, sam Ci kiedyś manuala wrzucałem.
Jeżeli dalej brak smarowania, to trzeba sprawdzić samą pompę. Wykręć tą podwójną śrubę, tylko zwracaj uwagę w jakiej kolejności jest to wszystko włożone, sprawdź sprężynę na popychaczu. Możliwe że jest uszkodzona i nie cofa tłoczka.
Musisz sprawdzić jaka jest tego przyczyna i naprawić to bez smarowania. Zacznij od sprawdzenia czy uszczelka nie wyszła z prowadnicy i wyregulowania prowadnicy na śróbach mocujących do konstrukcji drzwi
wyczyśc i naoliw prowadnic karetki
Manuale nie podają jak i czym smarować mechaniki CD. Użyć teflonowego , rzadkiego smaru i będzie jak ta lala.
Moja diagnoza,uszkodzenie płyty głównej.Pozdrawiam.
Nie musisz smarować sprzęt postoi dłuższy czas nie używany i mogą się pojawić problemy z wysuwem tacki .
Witam U mnie w MS 250 też jest problem ze smarowaniem. Zdjąłem prowadnicę i po odpaleniu w otworze smarującym prowadnicę pojawia się olej ale z pęcherzykami powietrza. Co może być powodem ?
Tam może być kupę przyczyn dlaczego te drzwi się nie domykają. Naprawiałem to kiedyś kumplowi i o ile pamiętam to był problem z mechanizmem, które lubią nawalać. Ostateczne samochód nie został naprawiony.
Witam Z objawów, które opisujesz, wynika, że gdzieś jest błąd w eksploatacji pilarki. Swego czasu zakupiłem dużo tańszą piłę do prac dorywczych, z tym, że z prowadnicą i łańcuchem Oregon. Nagle okazało się, że praca dorywcza zmieniła się w pełne dwudniowe cięcie grubych konarów i pni. Dopiero pod koniec drugiego dnia łańcuch wymagał ostrzenia a sama...
2 pierwsze zdjęcia Łańcuch jest dobry tylko ktoś go przegrzał się nadmiernie rozciągnął (ktoś katował na tępym łańcuchu lub zapomniał dolać oleju do smarowania/chłodzenia prowadnicy). Znając życie rozciągnął się nierównomiernie. Koniecznie sprawdź działanie pompki oleju i smarowanie prowadnicy nawet jak ją wymieniłeś podczas remontu. Szkoda zakładać...
Witam. To tak po kolei: 1. Możliwe masz nieszczelny przewód doprowadzający olej do pompki lub masz nieszczelny oring na wałku pompki. 2. Sprzęgłem chyba nie, ale możliwe ze masz słabe smarowanie i łańcuch zaciera się na prowadnicy. Tak w ogóle jeśli zaczynasz prace i masz w miarę luźny łańcuch to przy braku smarowania naciągnie się. Czasami jest tak...
Dzisiaj wyczyściłem wszystko ze wszystkich śmieci. Wygląda prawie jak nowa. Jednak po uruchomieniu nawet bez prowadnicy olej ledwo wyciekał. Założyłem prowadnicę z łańcuchem i sprawdziłem smarowanie, na kartonie była ledwo widoczna smużka. Zatankowałem drugą piłę tym samym olejem i wszystko jest jak należy. Nie pozostaje mi chyba nic innego jak tylko...
Jeśli ten dolny otwór jest tylko odpowietrzeniem to porażka bo jak się "pomajta" pilarką na boki to z tego otworu wypływa olej. Wewnątrz jest twardy wężyk w górnej części zbiornika niby nad poziomem oleju ale jednak. Powinien być tam jakiś zawór zwrotny nie pozwalający na wypływ oleju? Zatkać go kawałkiem np gumy?
Filtr na końcu wężyka w zbiorniku oleju sprawdzałeś?
Kopie zrobisz programem rawrite/winimage/diskdupe. A stację potraktuj sprężonym powietrzem i dyskietką czyszczącą ( firmy speed-link) ewentualnie smarowanie prowadnic głowicy. Jak powyższe zabiegi nie pomogą to dopiero wtedy martw się jak dostosować stację z PC .
.czy ten karter nadaje się do dalszej eksploatacji w takim stanie?Czy nie będzie miało to wpływu na smarowanie prowadnicy Tak w ciemno bez obejrzenia elementów nikt Ci nie doradzi. Zamieszczenie dobrych jakościowo fotek by pomogło. Chociaż moim zdaniem ( z zastrzeżeniem tego co wcześniej napisałem ) to można ją zmontować i dalej eksploatować.
Miałem kiedyś taki przypadek, o ile dobrze sobie przypominam to okazało się że jest tam taka jakby śruba stabilizująca która lubi się luzować. Wybacz proszę, brak konkretów, ale pracowałem na tym urządzeniu 7 lat temu. Ogólnie pamiętam że naświetlarka potrafiła niekiedy nastraszyć a rozwiązanie było proste - nie to co wywoływarka -miałem do tego słynnego...
Na pile wpinasz świece do fajki. Nie wkręcasz jej. Można kabelkiem zrobić połączenie do obudowy metalowej świecy z silnikiem (tak jakby była wkręcona). Wtedy dajesz na zapłon i szarpiesz w lekkim półmroku łatwiej widać czy iskara przeskakuje na świecy. Ale wg mnie ciężki olej do smarowania prowadnicy zatkał filtry oraz maleńkie dysze w gaźniku. Dla...
Olej do smarowania prowadnicy był wlany? Czy smarowanie prowadnicy działa, łańcuch mokry, rzuca mgiełkę z końcówki prowadnicy? Takie zachowanie występuje zazwyczaj kiedy nie ma oleju w zbiorniku lub łańcuch nie jest smarowany. Prowadnica się przegrzewa i zakliszcza łańcuch. W rzadkich przypadkach może blokować się łożysko zębatki zwrotnej prowadnicy,...
Jest coraz lepiej smarowanie prowadnicy pomogło
Tylko nie zaślep go zbyt głęboko, bo możesz zablokować kanał olejowy i nie będziesz miał smarowania na prowadnicy. tak ze 3-4 mm max
To pył z cięcia drewna i mgły oleju ze smarowania prowadnicy.
A my od dwóch lat stosujemy : http://www.ate-info.de/pl/details/produk... i muszę przyznać że jest OK ;)
Rzadko się zdarza uszkodzenie pompki oleju. Serwis nie przewiduje wymiany co określony przebieg, jak to w samochodach bywa. W tych modelach (MS170, MS180) jedyny problem z pompką oleju to wężyk łączący zbiornik oleju z karterem plastikowym. Po latach guma zaczyna się kurczyć, a wtedy pompka zasysa lewe powietrze i nie działa smarowanie prowadnicy/łańcucha....
Stare szuflady na drewnianych prowadnicach smarowało się parafiną (świeczka) . Spróbuj pokruszyć i w szczeliny trochę wsypać, powinno pomóc. Olej będzie się mazał i kurz będzie się kleił.
Chociażby dlatego, że pod wpływem niskiej temperatury olej robi się gęściejszy. Tak naprawdę to, dobry olej ma jednakową lepkość przy niskich i wysokich temperaturach.
Mam starą wieżę Crown Model A368 i jest problem z CD Otóż co chwilkę słychać przeskakiwanie dzwięku z odtwarzacza CD Problem występuje także przy lekkim dotknięciu obudowy słychać to samo-przeskakuje dzwiek Wczoraj zabrałem się za czyszczenie laserka Po lekkim czyszczeniu optyki irchą jest troche lepiej ale nie do końca Po podkręceniu potencjometrem...
2. Zdjęcia sprężyn bez demontażu głowicy? Teoretycznie da się to zrobić, ustawiając tłok tak aby zawór się na nim oparł. Ale ryzykujesz tym, że może Ci on wpaść do komory spalania. Po za tym nie widzę sensu ( po za wymianą uszczelniacza trzonu) tej operacji. PS. Pytanie dodatkowe, jak są smarowane prowadnice zaworów skoro od góry są uszczelnione? Ten...
Witam problem jak w temacie przy drukowaniu popiskuje katretka. Pytanie to czy można metalowy pręt czymś posmarować a jeśli tak to czym??
Nie zapominając o czyszczeniu gumek na wałku napędowym płyty !!!!
Problem mam z CD . Problem polega na tym , że czyta płyty ale po 2-3 min przeskakuje na inną piosenkę , nawet na 12 z płyty. Rozebrałem CD,przeciściłem, przesmarowałem prowadnice i zamiast czytać 3 min czyta 30 s a później :x , to samo skacze jak głupi po całej płycie. Na razie nie kręciłem potencjometrami od lasera ,a jest ich tam 3 szt. Laser czyszczony.
Ok. Dziękuję za podpowiedź. Silnik będzie do sprawdzenia. Tak jak pisałem póki co poprawiłem smarowanie prowadnic, ale bez poprawy.
Pod spodem (tzn pod piłą ) powinna być śrubka do regulacji ilości oleju
Witam w moim przypadku pomogła wymiana suwaków na obu wózkach, a dodatkowo nie należy smarować prowadnicy, raczej dokładnie czyścić Krzysztof
Możesz zrobić zdjęcie tych szpilek.?
Łańcuch wyciągnięty. Napięcie łańcucha naciąga się i luzuje wraz z przesuwem na prowadnicy, w zależności od ustawienia się na zębatkach. Cięcie bokiem wynika z jego stępienia. Szybkie zużycie może wynikać z niedostatecznego smarowania prowadnicy lub niskiej jakości łańcucha (tania chińszczyzna no-name).
Nie ma co kombinować. Przez pięć lat zakładałem te moduły do samochodów Daewoo i nigdy nie było z nimi problemów. Najważniejsze aby dbać lekką pracę podnośników szyb tzn. smarować prowadnice i uszczelki jakimś preparatem na bazie silikonu. Nie wiem jak w Fiacie ale w Daewoo w silnikach od szyb były jakieś przeciążeniówki - chyba jakiś bimetal, jak przytrzymałeś...
Filtr paliwa raczej wymienić niż przedmuchać. Przeczyścić filtr powietrza. Sprawdzić smarowanie łańcucha tnącego. Brak smarowania lub niewłaściwe smarowanie powoduje duże opory i może być powodem duszenia piły. Prowadnica również do smarowania i sprawdzenia pod kątem stawiania oporu
Tam jest tylko olej do smarowania prowadnicy/łańcucha. Sam silnik nie ma oleju.
Podczas smarowania łoża ( przyciskiem od przyspieszonych obrotów i tym małym przyciskiem po lewej) powinny się smarować wszystkie prowadnice? U mnie smaruje się tylko jedna głównego łoża i obie sportu. Nie widzę tez żeby smarowalo prowadnice sanek narzędziowych. Sanki narzędziowe masz smarowane kalamitkami od góry podobnie jak pierwszą tuleję i łożysko...
Każdą prowadnicę się smaruje. W szczytówce prowadnicy znajdują się otwory przez które należy smarować łożysko. Dodatkowo należy dbać o smarowanie olejowe łańcucha
Usterka była banalna, mianowicie wystarczyło posmarować trybiki białą pastą. Na smarowałem prowadnice, tryby zębate, teleskopy, ośki i ruszyło działa bez zarzutów po nad rok. Dzięki wszystkim za chęci. Pozdrawiam Remik
Skoro lekko zapocone, to masz przyczyne. Musi dobrze smarować inaczej spalisz łańcuch i prowadnice.
Jest to wynik do przyjęcia (na pewno nie pobiera za dużo oleju). Można jeszcze odpalić bez prowadnicy i obserwować czy z otworu gdzie wylatuje olej do smarowania prowadnicy leci sam olej (na samym początku może wypchnąć kilka pęcherzyków powietrza ale później już tylko olej).
Amatorka na całego, w tym aucie prowadnic się nie smaruje, prowadnice gumowe mają wargi, więc musza pracować na sucho, smar miedziany na zaciskach i prowadnicach to proszenie się o nieszczęście.
Pokaż to zdjęcie żeby było widać piłę bo ten łańcuch jest chyba odwrotnie założony. W innym wypadku niedostateczne smarowanie.
Witam, posiadam pilarkę husqvarna 136 i mam mały problem, ponieważ nie ma smarowania prowadnicy. Zbiornik jest pełny a nie smaruje, natomiast po zgaszeniu pilarki olej sam samoczynnie uchodzi. W czym jest problem?
Oryginalnie prowadnice są smarowane, nie powinny być suche. Należy spróbować pomóc ręką w czasie przesuwania szyby do góry i sprawdzić co powoduje takie opory podnoszenia szyby.
W jakiej pozycji masz czarną osłonę dłoni w czasie kiedy zatrzymuje się łańcuch? Nie masz przypadkiem aktywnowanwgo hamulca bezpieczeństwa? Zębatka na końcu prowadnicy obraca się swobodnie? Olej smarujacy jest w zbiorniku i wypływa na prowadnicę? Łańcuch napięty zgodnie z instrukcją? Osłona w pozycji roboczej - nie aktywny hamulec. Tak, zębatka obraca...
potem smaruję prowadnicę i kółko prowadnicy olejem żeby ładnie chodziło. A wlewasz do piły olej do smarowania łańcucha?
Mam problem z wyciekającym olejem do smarowania łańcucha. Po zdjęciu prowadnicy, odkręceniu metalowej blaszki osłaniającej pompkę oleju, włączyłem piłę, olej wypływał prawidłowo z otworu pompki. Niby wszystko jest ok ale po założeniu owej blaszki osłaniającej i założeniu prowadnicy olej wypływa spod blaszki a nie smaruje łańcucha i prowadnicy. Proszę...
To jest typowa przyczyna w każdym aucie z szyberdachem. Nie mam pod ręką Twingo z tego rocznika, żeby sprawdzić jak to dokładnie tam wygląda i prowadzić Cię za rączkę. Jak siedzisz w tym aucie, to przecież żaden problem ustalić jak to się rozbiera, trzeba wykazać minimum zaangażowania i własnego myślenia. Skoro dach się zamyka, to znaczy, że dostaje...
Cześć. Miałem to samo w mojej drukarce HP 690C. Po gruntownym czyszczeniu i smarowaniu prowadnicy - problem zniknął. Jadnak po czasie znów powrócił. I teraz mam przygotowaną buteleczke z olejem i jak się tak stanie to smaruje prowadnice kropelką oleju i znów problem nie pojawia się przez dłuższy okres czasu.
A czym smarować prowadnice zacisku ?
na smaruj prowadnice bedzie ok
Rozumiem, że tym samym smarujesz metalowe prowadnice i białe zębatki przesuwu głowicy lasera?
Temperatura pracy Smar TF (-40°C do 250°C) powinien się nadawać. Smar MAG:LT4S3 Produkt przeznaczony jest między innymi do smarowania łożyska zębatki prowadnic pilarek spalinowych i elektrycznych. Temperatura pracy: -30 do +130 °C
już próbowałem smarowania prowadnic i nic, chyba coś z elektryką będzie :?:
Witam, podpowie ktoś gdzie znajduje się ten odpowietrznik w Husqvarnie 445 Rancher. Wszędzie tego szukam i nic. Pilarka wyczyszczona jak nowa. Olej wylatuje z tej gumki, ale po wykonaniu kilku cięć przestaje lecieć i smarować prowadnicę. W serwisie bez zaglądania do pilarki stwierdzili, że to pompka oleju - w domu przejrzałem pompkę i jest czysta, jak...
Nie wymyślili niczego innego. Każda pilarka potrzebuje oleju do smarowania łańcucha i prowadnicy.
Witam. Przez pomyłkę zrobiłem mieszankę do kosy z olejem do smarowania prowadnic pił .Kosa odpaliła i po dłuższym czasie zgasła.Po zrobieniu dobrej mieszanki kosa już nie odpaliła.Pytanie czy silnik się zatarł.
smarowałem prowadnice...karetka z łatwością sie porusza...
jeśli kalibracja nie pomaga to małe smarowanie prowadnicy - duże opory i silnik gubi krok.
Jeżeli były suche, to nie powinny być smarowane. Smarowanie może nawet obciążyć przesuw skanera, w zależności od lepkości oleju lub smaru. Nawet w szybkich maszynach nie smaruję prowadnic, które fabrycznie nie są smarowane i nie ma problemu. Najważniejsze, żeby były czyste.
Dziękuję Ci za informację, dziś roleta wygrzała się w słońcu i wystartowała normalnie, ma być kilka ciepłych dni, roznituję skrzynkę i sprawdzę czy w środku są jakieś ślady wody. Czy w tego typu roletach należy smarować prowadnice boczne?
Paliwo jak i olej do smarowania prowadnicy były zlane.Jutro się zabiorę do czyszczenia i regulacji gaźnika.
Otwory w prowadnicy jak i sama prowadnica wyczyszczona. Wyczyszczone, ale czy na pewno drożne? Sprawdzałeś sprężonym powietrzem?
Zajrzałem. Na moje oko pasek jest OK. Co do smarowania prowadnic - jaki smar się stosuje w tego typu mechanizmach?
Ze smarowaniem prowadnic to bym bardzo uważał poniweż niektór preparaty mogą spowodować pęcznienie uszczelek w prowadnicach i zamiast lżej będzie gorzej a co do reszty to wszystko prawda
Sprawdzałeś smarowanie bez prowadnicy? Częstym powodem braku smarowania jest za długi łańcuch co w rezultacie powoduje minięcie otworu w prowadnicy z kanalikiem w karterze pilarki, olej wtedy wydostaje się bokiem.
Wymagana jest jednak stała kontrola pracy i częsta korekcja ustawień. Nie wszystkie rodzaje taśm są przesuwane powtarzalnie. Czasem trzeba coś podłożyć, przykleić itp. Powiem Ci ze przez ten czas poza kalibracją i smarowaniem prowadnic nic innego nie robiłem.
mistrzu jak załadować kilka fot w jeden post? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... Ten olej jest przeznaczony do smarowania prowadnic, czy jakiś inny?
Smarowanie prowadnicy nie pomaga powtarzam że to się dzieje nawet podczas selftestu wiec sterowniki nie mają nic do tego. Problem pojawia sie raz na kilka wydruków.
Jeszcze dodam coś na temat przystawki „pilarki łańcuchowej do szlifierki kątowej” która na Allegro jest dostępna w cenie 100–150 zł (dwa rodzaje). Otóż na obudowie jest zamontowany zbiorniczek na olej do prowadnicy, który z niczym nie jest połączony, więc nie ma smarowania prowadnicy. Druga ważna kwestia dotyczy bezpieczeństwa stosowania...
Błąd E5 to nie tylko problem z pojemnikami miałem przypadek że wyświetłał się E5 a tak naprawdę ciężko jeździła karetka z tuszami smarowanie prowadnicy rozwiązało problem.
Przy pracy z piłą tarczową do drewna wymagane jest zamontowanie specjalnej osłony metalowej. W przypadku sprzętu markowego jest ona dostępna jako wyposażenie opcjonalne/akcesoryjne. Do chińczyka nie widziałem takich osłon. Natomiast przystawka „piła łańcuchowa” zapewne ma zbiorniczek oleju pełniący jedynie funkcję dekoracyjną, nie ma smarowania prowadnicy,...
Można by jeszcze sprawdzić ciśnienie smarowania podpinając manometr. Upewnisz sie czy czujnik działa prawidłowo. Jeżeli ciśnienie jest prawidłowe (min.0,8 bara na wolnych obrotach- silnik oczywiście rozgrzany) to przyczyna będzie zatkany kanał smarowania. Zawory tak naprawde nie są smarowane ( po to jest uszczelniacz zaworu nad prowadnicą, ważne jest...
Witam, pomimo wymiany pompki oleju oraz tego gumowego elementu nadal nie ma smarowania na prowadnicy. Czy można coś z tym zrobić? Podkreślam że chodzi o husqvarna e series 137
Kolega ma za dużo kasy do wyrzucenia? Sprawdzane było smarowanie łańcucha? Jeżeli pracował zbyt długo na "sucho", to prowadnica musi być wymieniona (żeby tylko). Prowadnica jest nowa, tak samo jak łańcuch. Smarowanie jest bardzo dobre. Widzę od razu, że zaczyna się, że mam dużo kasy. Śmiech. Normalnie pytam się kulturalnie, dlaczego silnik się tak...
Przy okazji zapytam- po likwidacji sklepu zostało mi trochę oleju silnikowego luzem CB (najtańszy superol silnikowy). Lać go do smarowania prowadnicy jak leci czy nieco rozcieńczyć olejem napędowym? Jest stosunkowo gęsty stąd pytanie.
Najlepiej odkrecic jarzma i je dokładnie wyczyścić z rdzy i psikanc farba do zacisków 1 czy 2 warstwy,. My stosujemy sprey ceramiczny. Klocki się przykleja aby zniwelować efekt piszczenie, ponieważ jeżeli sam zacisk i prowadnice dzialaja prawidlowo to po puszczenie pedału hamulca, tłoczek w zacisku powinien się cofnąć plus minus 0.25 do 1mm powodując...
Gdzieś mam taką drukarkę w częściach. Przypomnij się to sprawdzę jak u mnie wygląda karetka. Do smarowania prowadnicy ja używam oryginalnego oleju HP. Spróbuj zastosować więcej.
Co do lepkości to jaka jest optymalna? Powiem Ci tak: Wiele lat użytkowania i nigdy nie interesowałem się lepkością. Jedyny parametr to gęstość, tak aby nie ubywało go w nadmiarze a jednocześnie nie był zbyt gęsty i zapewniał dobre smarowanie prowadnica=> łańcuch. Generalnie,- mimo iż mam kilka prowadnic w zapasie to nigdy nie było potrzeby jej wymiany....
Olej.Zobacz na końcu prowadnicy, czy nie ma małego otworka do smarowania obrotowej zębatki.Jak nie, od czasu do czasu wlej w łańcuch kilka kropel.
Kolego są dwie szkoły , jedni twierdzą że się smaruje drudzy że nie. Jak prowadnice ładnie chodzą w zacisku to Ja to tak zostawiam i nic nie smaruję. Jak są zapieczone to je czyszczę i delikatnie smaruję smarem miedziowym.
W załącznikach wyniki pomiarów. Podczas ciecia zauważyłem, że łańcuch wyskakuje z dolnego prowadzenia. A i chyba nie działa pompa od smarowania, bo prowadnica cały czas sucha.
Generalnie Ja trzymam się tego by nie smarować jarzma - miejsca między jarzmem a klockiem. Nie tyle pasta ścierna, co kit, utrudniający pracę klocka. Prowadnice też tylko te, które przewidziane były do smarowania. Za to dobrym nawykiem jest smarowanie tłoczka pod gumową osłoną.
GDzie zlokalizowałes to hałasownaie?? Moze chodzi o słabe smarowanie prowadnicy bo to zazwyczaj powoduje w tych drukarkach głośną prace. Powiedz coś wiecej co sie dzieje a wtedy napewno coś poradzimy.
Te prowadnice mają mało wydajny system smarowania, do dłuższych prac się nie nadają w ogóle. Jest pełno o tym na yt lub innych forach. Lepiej kupić tradycyjną prowadnicę.
Po pierwsze: prowadnic nie smaruje się olejem maszynowym - nawet delikatnie. Nic nie piszesz czy luzy na prowadnicy głowicy są duże czy nie. Smarowanie prowadnic przy luzach doprowadza do tworzenia "klina" hamującego przesuw głowicy. Silnik krokowy gubi wtedy "kroki" w efekcie druk zniekształcony. Po drugie może być niesprawna elektronika sterująca...
Pytanie dotyczy; czym powinno sie smarować np. prowadnice które slizgaja sie po elementach VCR; to znaczy te które pobierają i opasuja taśme wokół bębna- czy jest do tego jakis specjalny środek?:)
Jest specjalny smar do tych uszczelek chyba jakiś parafinowy na citroenie widziałem,jak pryskali nie zostawia tłustych śladów na szybach i nie reaguje z uszczelkami prowadnic
Pisząc te słowa myślałem o czasie przed ...i po modernizacji maszyny - popieram pomysł :). Pracownik będzie miał czas aby sprawdzić smarowanie prowadnic stempla, obserwować maszynę w pracy - zwiększy się bezpieczeństwo i bezawaryjność pracy - i o to chodzi :)
Czyli zacisk do rozebrania/weryfikacji/smarowania szczególnie prowadnice. Plus sprawdzenie czy tarcza nie zjedzona przez rdzę i klocek od wewnętrznej hamuje tylko wąskim paskiem. PS Różnica 50 % to spora różnica w sile hamowania.
Ja tego uzywam. Nie nadaje sie do smarowania prowadnic drukarek atramentowych oraz igłowych. Dobry jest do smarowania oski rolki dociskowej i niektorych mechanizmow - nie nakladac duzo bo jest dosyc rzadki i splywa np. z kol z przekladni. Tylko przypadkiem nie stosuj tego jako pasty termoprzewodzacej pod folie fusera !!!
Dawno nie miałem do czynienia z tą drukarką ale o ile dobrze pamiętam to folia ta kieruje papier pod głowicę tak by nie zaczepiała o niego. Ma ona takie zaczepy, zatrzaski które utrzymują ją na swoim miejscu. Jeżeli zaczepy te zostały oberwane to papier prawdopodobnie będzie zaczepiał o tą folie. Co do konserwacji to należy zdjąć obudowę, wyjąć kasetę...
Witam wszystkich serdecznie. Mam problem z pilarką STIHL model 018. Przejdę do sedna, pilarka nie ma smarowania łańcucha i prowadnicy, przez otworek którym wychodzi olej na prowadnicę nic nie leci. Dobrałem się dzisiaj do ślimaka pompu oleju, nie jest wytarty, tak samo ząbki przy pompce. Wlałem paliwa do zbiornika olejowego, paliwo nie wylatywało przez...
Drzwi kabinowe od jakiegoś czasu są wymogiem norm w windach osobowych, a że napędy są falownikowe "większa kontrola nad napędem". Osłony przeciwwagi też od kilku lat są wymogiem "dla bezpieczeństwa konserwatora", choć czasami mogą się też przyczynić do jego zguby.. ale WYMOGI. Co do samych przeciwwag, w starych nie było możliwości wyjmowania/dokładania...
Wielkie dzięki za podjęcie tematu CD-ROM'y już działają. Mikro styki i wyłączniki krańcowe są OK . Pomogła wymiana gumki łączącej silnik z mechanizmem wysuwającym i smarowanie prowadnicy tacki. Usterka była taka sama w obu przypadkach. Pozdrawiam.
smarowanie prowadnic hamulcowy smarowanie prowadnic lasera montaż prowadnic
przedłużacz listwa przewód generator skrótów ibiza turbo
zmywarka whirlpool zmywarka whirlpool
Pralka Mastercook - komunikat "loop" - przyczyny i rozwiązania Mercedes Atego kręci, ale nie odpala - diagnostyka i przyczyny