Źle wgrany nowy soft, wypalić dpf
Żadnego błędu Czyli wspaniale wycięty dpf :) Wgraj ori wsad, napraw auto. Wytnij profesjonalnie dpf z softu.
Mam na dzieje ze mowiac o dwoch softach nie myslisz o tym zeby do sterownika od silnika z DPFem wgrac soft bez DPF?
kiedyś po nieudanym DPF OFFie miałem taką, dobry soft naprawił temat. Nie rzeźbił tam kto co ?
DPF nie jest poprawnie wyłączony, EGR jak zaślepiony to może być. Poszukaj w swoim pliku ciągu: 02 00 01 00 0C 3B i zmień 02 na 00 w załączniku oryginalny soft.
Właśnie robie ADS-em Captive jest ok. Robi 70-80% tego co ma w sobie. Chyba że masz jakiś najnowszy soft w sterowniku to może nie poradzić.
Problem rozwiazalem wyłączajac dpf z softu, później Launchem x431 starym z drukarką dopisałem dpf jako nowy i wrociłem do seryjnego softu z dpf on. Kontrolka zgasła bez jeżdżenia. W normalnej sytuacji kontrolka powinna zgasnąć po dłuższej jeździe i utrzymaniu 3x po około 5 min ze stałą prędkością. U mnie to nie działało.
No to scierwo opanowane............ Problemem były tryby awaryjne z powodu zatkanego a potem usunietego dpfa. I w sumie nie było by problemu gdyby ktoś po usunieciu filtra (fizycznie) wyzerowal ecu (pod nowy filtr) a to w 1.6tdi nie jest juz takie proste.. A tak napierw byl problem zatkanego filtra, po usunieciu auto zlapalo błąd za małej skuteczności...
Witam, mam wycięty dpf i jest wgrany soft, ale po przejechaniu gdzieś ok. 100 km kontrolka od dpf się zapala?
Temat do opanowania. Modyfikacja softu na DPF OFF i kilka sztuczek.
Witam! Mam ten sam problem z Passatem BLS a zrobiłem już niby wszystko. U mnie jest ta różnica że nie tyrkocze nic a auto pięknie się zbiera. Auto było po DPF'ie i by może po mocy cho nie jestem pewien. Wrzuciłem soft bez DPF ale bez mocy i nic to nie dało. Następnie sprawdziłem wszystkie możliwości standardowe tj dziura dolotu, zapchany filtr powietrza...
to pozostaje wrzucenie ori softu i ponowna próba adaptacji albo wyłączenie skoro i tak już niema dpf
Nie używaj czegoś takiego jak gotowe softy pod dpf, egr itd off... Później biorą się takie samochody i nie wiadomo co z nimi robić bo albo pełna tablica dtc wyłączona albo inne ciekawe przypadki. Masz, manualna robota, chks obliczone.
W roczniku 2010 zaślepiałem, i auto jechało ok, tylko świecił się check. Jeździł 2 dni i zrobił z 700km, bo nie było od ręki elektrozaworu sterującego, a auto było potrzebne. Wersja bez DPF.
Pasio hasa :D wgrałem soft bez DPF załączony we wcześniejszym poscie :D nadal nie wiem dlaczego nie mogę się zalogować po przez vcds wpisując standardowy 12233 który wcześniej wchodził :( czy mógłbym prosić o podpowiedź :)
edc17 i galletto? to się robi inaczej w parę minut całkowicie po obd bez zgrywania ,szukania softów.
Sprawdź poziom oleju, czy nie jest go dużo za dużo, a obstawiam, że jest.. Chyba, że druga opcja jest taka, że jak jest zimno na podwórku i dasz ogrzewanie kabiny, to obroty ecu sam podnosi.. Ale u Ciebie jeszcze dochodzą wenylatory.. Więc na 90% źle wyprogramowny dpf.. Żaden emulator, tylko wgrać org soft do ecu, zresetować dpf i zrobić porządnie modyfikacje...
Jak wywaliłeś go fizycznie , to jest jeszcze nadzieja bez wypruwania softu.....
Witam. Borykam się z problemem z wsadem sterownika PPD 1.2 na płaszczyźnie DPF OFF. Samochód kupiony z ewidentnie wyciętym DPF oraz nieudanym DPF OFF w sofcie. Co około 750-1000 km zapala się kontrolka DPF, oraz świeci się do momentu zgaszenia silnika. Wydaje mnie się że nie został skasowany licznik wypalenia po kilometrażu... Proszę o pomoc w zakresie...
Jeśli DPF jest fizycznie usunięty, a sterownik się ''pluje'' o niego to i tak dobrze jeździ :) Widocznie nie zrobili softu z pominięciem DPF.
Dzień dobry tak sterownik jest Delphi DCM 3.5. Soft oryginalny wgrywany przez OBD2 a Dpf wywalony przez o otwieranie i wyprogramywanie.
Wywalony DPF, AdBlue , EGR wgrany nowy soft. Auto mniej pali większa moc brak błędów. Precz z zielonym ładem! Precz z UE!
Zapomniałem napisać, DPF nie ma już, bo przede mną go wywalili i usunęli z kompa. Był jakoś soft kombinowany i też wróciłem do oryginału, tylko DPF wycięty. A EGR też zaślepiony. Również myślałem o pompie tandemowej. Wałek był trochę powycierany, więc od razu poszedł nowy zestaw ze szklankami, jak były robione wtryski.
Popełniliście błąd bo wystarczyło dopisać ten drugi sterownik do auta przed jakąkolwieg modyfikacją mapy i już by była sprawa wyjaśniona czyja to wina. Sądzę że spec od DPF ma oryginalny "soft" z Twojego sterownika, może go wgrać i zobaczycie.
Zdejmij podciśnienie z turbo, przejedź się i obadaj, czy ciśnienie doładowania się zmniejszyło. Jeśli tak, to znaczy że być może wystraczy jedynie wyczyścić geometrię. Jeśli nie, to zapewne geometria całkiem stoi. Auto ma DPF? jeśli ma, czasami na zabrudzoną geometrię pomaga wymuszone dopalanie DPF, wtedy spaliny mają wysoką temperaturę i sadza z turbiny...
Trzeba zacząć od podłączenia komputera, mi to wygląda na błąd czujnika różnicy ciśnień w DPF. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Mam na stanie star diagnozę Ogólnie co było robione: Zmieniłem 4 z 6 wtrysków na nowe, zmieniłem turbinę. W zeszłym tygodniu zmieniłem rozrząd ( łańcuch się wyciągnął i dzwonił ). Wgrywałem fabryczny soft, ponownie usuwałem...
Temat ogarnięty już jakiś czas temu , okazało sie ze wina softu w ECU. Auto miało wyrzyconą pełną ekologie DPF, EGR,ADBlue i widocznie ktoś za dużo edytował . Dostałem poprawiony soft i wszystko wróciło .
Zastanów sie bardzo mocno nad porawnocią usuniecia dpf/egr, bo opis usterki pasuje do problemu z softem I tak i nie. Nie kazde usuniecie dpf powoduje pozniejsze problemy. Ja tez bym raczej wypalil dpf niz wyciął. Zawsze moze wrocic do starego softu, z tym ze juz nie ma flakow w dpf. Diagnostyka to podstawa.
Ecu i tak liczy km i ilośc paliwa która generuje sadzę. Będzie wypalać. Raczej obróbka softu.
Ok. Trzeba zgrać soft z ECU i tam wyłączyć?
Jaka gwarancja. Jest to A6 C6 z 2011roku Tylko ze zgram soft juz po 2 aktualizacjach. Wyjasnilo mi sie dlaczego wypala dpf na zimnym i kopci przy tym niesamowicie.
Samochód jest po chip + egr i klapy (fizycznie jak i wyrogramowane z komputera) + usuniety dpf To tera jedź to tego czipowca "mirka" i niech ci naprawi. Albo wgrać ori soft i wtedy naprawiać . Już widziałem takie akcje,można grzebać a tablica błędów wymazania i do tego spaprany soft. Dasz gwarancję zę ten soft jest sto procent pewny?
Lepiej wyciąć całkowicie i wgrać odpowiedni soft od silnika bez DPF'a. Robimy to w cenie 1200zł z gwarancją. chcesz wgrywać soft od innego silnika? Powodzenia :)
A nigdy w życiu, jak wywalisz z softu obsługę egr i dpf to jakim prawem będzie choinka i tryb awaryjny ?
Witam, czy udało się naprawić problem? Ja ze swoim walczę czwarty rok i nie daję rady, spalanie latem 12,5 l/100km po mieście, zimą 13,5l. Sprawdziłem, wymieniłem, podmieniłem, regenerowałem wszystko wokół silnika, nie ruszałem jeszcze tylko rozrządu i pompy wtryskowej. Byłbym wdzięczny za odpowiedź czy się udało lub za jakieś nietypowe podpowiedzi...
Usuwanie programowe DPF to wyższa szkoła jazdy. Trzeba mieć softy wiedzę i sprzęt.
Nic Ci nie da strategia będziesz naprawiał to auto ąż dojdą kolejne problemy ..... tu trzeba kilka ważnych rzeczy przejrzeć i zmienić pewnie soft.
SOFT ORGINALNY W sterowaniku, miałem kiedyś w mk4 że swiec nie włączał jak ktoś dpf wyprogramował
Zazwyczaj w tych autach dpf lampka oznacza ze komputer silnika czeka na prawidłowe wypalenie filtra za pomocą skanera ,czasami nie występuje żaden błąd ale nie lekcewaz tego. Musisz wypalić dpf , ja zrobiłem to bez problemu skanerem snap on ale myślę że luntch- (nie pamietam pisowni ) z nie starym softem może to zrobić. Moja statystyka na ten dpf to...
Zalać lepszym olejem typu motul lub LM Wtryski do sprawdzenia mimo wszystko puzniej szukać ewentualnie problemu z softem czemu nie wypala DPF o ile po regeneracji wtrysków nie będzie zmiany
Mógł ktoś się bawić softem w ecu.
auto z Włoch przyjechało z "usuniętym" dpf'em i pomieszanym softem, w rezultacie regeneracja cały czas leci. Zamiast rozgryzać co nakombinowane wole w ori sofcie zrobic dpf off, ale dobrze
Podaj kod silnika. Od dawna macie to auto ? takie rzeczy z kluczykiem to tylko po wycince dpf i ingerencji w soft.
Co było wyprogramowane ze sterownika? DPF EGR? Ile masz auto? Błąd p0606 to przeważnie uwalony soft.
Czyli soft do kitu.
2008, t25, po lifcie, kombi, 177 km, DPF wyeliminowany, soft wgrany. Lepiej pomóż naprawić, he, he. 3 nowe wtryski. Nowe tarcze, klocki tył, przód. Tyle już wywaliłem, muszę zrobić, szkoda sprzedawać.
Zmiana softu pomogła.
Czesc! Mam BMW e90 i od czasu wyciecia DPF -a mam dziwny problem a mianowicie, jak zostawię auto na dużej (15 min) to kasuje się licznik, spalania i godzina. W aucie robiłem wiele przeróbek i domniemam że jakich kabelek się rozłączył który podtrzymuje licznik. Tz. na pewno w kostce od licznika jest gdzieś zasilanie (12V,5v,3v) które podtrzymuje pamięć....
Z tą próbą przelewową coś nie halo, do powtórzenia i jak znowu takie coś to wtryski do wyciągnięcia i wyczyszczenia/wymiany. Do tego soft do sprawdzenia czy na pewno ten DPF został dobrze wycięty, bo tu mam wątpliwości czy aby na pewno się zgadza - ale to po kolei. Tu ewidentnie coś nie jest sprawne mechanicznie, skoro wyraźnie czuć paliwo w oleju.
Kolega misiek-888 trafił. Po wgraniu oryginalnego softu wyszedł problem z czujnikiem doładowania. Auto miało dpf-a i ktoś usunął tabele dtc. Dziekuję za pomoc.
Witam , potrzeba soft do Peugeota Boxsera 12r. sid208 9679061680 z możliwością dopisania do pokładu auta. Pozdrawiam Tomek
Witam ! Generalnie z tego co rozmawiam z serwisami to nowy program może (nie musi) nadpisać nowy soft. Teraz pytanie ? Po co Ci nowy soft ? I tak niewiele wnosi, przeważnie poprawki związane z obsługą DPF ( dla Ciebie nieważne JUŻ ). Jeśli serwis wgrał nowy soft to z nim przyjedź i do niego zostaną zrobione modyfikacje odnośnie obsługi DPF.
Z czym to pobrales? Zainfekowane torrenty z Devil-Torrents.pl? Nie wiem jak ktos moze w ogole korzystac z takiego badziewia, chyba wszystko jest tam bardziej lub mniej zainfekowane. Fixlist.txt dla FRST: CloseProcesses: HKU\S-1-5-21-772571582-3083913093-859045... [Komp] => cmd.exe /c start www.dinoraptzor.org HKU\S-1-5-21-772571582-3083913093-859045...
filtr DPF usuwał poprzedni własciciel Dlatego ten samochód był taki tani - okazja :) Zrób tak, jak pisze daras41 Reklamuj usługę. Niech wgrają oryginał i oddają kasę ... i niech auto zapala i jeździ z błędem. W tej chwili bez diagnostyki nie ma tutaj co pisać. Nawet nie wiadomo czy są prawidłowo "wgrane klucze". Uwalony sterownik, albo wgrany gotowiec...
Witam, mam takie ogólne pytanie odnośnie DPF w tym samochodzie. Po podłączeniu się pod komputer CEM wyrzuca błąd ECM, software faulty signal oraz ADM control module signal missing. Dowiedziałem się że pierwszy oznacza uszkodzenie softu lub jego wymianę, natomiast drugi może oznaczać brak płynu do wypalania DPF. W związku z tym mam pytanie. Czy komputer...
Korekty wtryskiwaczy: cyl 1 | 20 / 16 / 8 cyl 2 | 10 / 4 / 0 cyl 3 | -10 / 0 / -2 cyl 4 | -30 / -4 / -2 cyl 5 | 10 / 4 / -2 cyl 6 | -16 / -8 / -6 Korekty kanał 13 i 14 Cyl 1 | 1,27 Cyl 2 | -0,94 Cyl 3 | 3,06 Cyl 4 | 2,26 Cyl 5 | -2,21 Cyl 6 | -3,29 Jeszcze ostatnio takie nie były. Ogólnie teraz wgrany jest soft z DPF. Ale nie jest załączone dopalanie....
vcds nie zgrasz softu
tak właśnie robię jak piszesz i niestety podczas wejścia w resetowanie dpf wyskakuje błąd jak w załączniku który dodałem. W Volvie tak bywa że czasami się wysypuje soft musisz po pierwsze zrobić update softu (raczej nie kosztuje majątku na serwisie).
Albo przy dpf usunęli tabelę kodów i teraz bez powrotu do ori softu nikt się nie dowie co silnikowi dolega...
Czujnik różnicy ciśnień odpięty, błędu DPF,a nie ma, czyli soft zrobiony ale chyba nie do końca.
W twoich wypowiedziach jest pewna nieścisłosć . Piszesz najpierw dpf usunięty potem , że szaman wiercił wnim dziury. Jaki jest stan faktyczny???? Jeszcze jedno pytanie czy szaman ruszał soft??
oledzy dziś dpf wybebeszyłem od razu wypluje błąd? Po czasie. Emulatory jakieś są do naszych audi brd ? To szajs. Procedury dopalania są w dalszym ciągu tylko trochę rzadziej. Jak mieszać trzeba w sofcie to jakie koszty? U nas od 500 - 700 zł za sam soft.
Nie był modyfikowany. Juz 3 elektroników meczy sie z tym autem i rozkładają rece. Zaden komputer włącznie z oryginalnym serwisowym nie potrafi przeprowadzic adaptacji wyskakuje błąd że za wysokie zapełnienie filtra DPF a filtr jest wymieniony. Dlatego chciałem oryginalny nie modyfikowany soft do tego auta z zerowym zapełnieniem DPF-a.
że nie ma takiego myku w oprogramowaniu, żeby "oszukać" komputer. Jest zbyt dużo zależności aby to oszukać. Jedynie soft z terenu gdzie nie wymaga się EGR, DPF i całej tej ekologii. A dlaczego ten samochód nie ma mieć EGR. Taki wyszedł z fabryki i takim należy jeździć, a wszelkie kombinowania w komputerze raczej źle się kończą. Doprowadź samochód do...
Jakie jest wtedy ciśnienie na listwie CR które widzi ECU? Może być problem z pompą CR lub z okablowaniem, rzadko z samym czujnikiem. P2456 to problem z czujnikiem ciśnienia różnicowego DPF. Na ogół zatkanie filtra. Mógł zdechnąć czujnik, przetarte wiązki, zatkane rurki od czujnika do DPF. DPF ponoć wycięty... Więc w ogóle nie powinien tego zgłaszać...
DPF - to spory zysk tylko dla producenta i serwisu. Dzisiaj mój kolega wywalił taki filtr Audi A6. Wgrał soft od wersji bez filtra i zobaczymy co dalej.
To może przy okazji robienia dpf i egr coś się stało (błąd w sofcie podczas obrobki). Dlatego na klonowanym masz to samo. Wrzuć na próbę ori soft (odblokowany PCR2.1 pięknie idzie po obd).
odepnij rurę od kolektora ssącego i sprawdź czy bez turbo będzie się wkręcał i jeszcze jedno robiłeś wymianę albo dopalanie filtru przed zmianą softu
A tam nie jest tak że spalanie(info na liczniku) unormuje się dopiero po kilku/kilkunastu kilometrach?Było coś robione ostatnio przy aucie np z softem?
Robilem to orginalnym VAS przez prowadzone funkcje. Wiem ze w Turanie z tym motorem jest zmiana oprogramowania przy tym problemie. Niestety, nie mam dostepu do systemu Skody i nie moge okreslic czy moje auto wymaga zmiany softu.
może to wynikać z faktu, że został "źle wyłączony" start-stop i te błędy będą cały czas zapisane w pamięci sterownika. czy możesz rozwinąć myśl o złe wyłączonym SS? W moim T6 ktoś prawdopodobnie wyłączył niewłaściwie. Mam „Awaria Start-Stop” komunikat i dziwnie odpala. Jakieś” błędy w komunikacji” . Mechanik który zajmuje się...
Czego Ty niby oczekujesz? Że ktoś Ci wytnie dpf w odpowiedni sposób, zrobi soft, a Ty sprzedasz wkład za xxxx zł? U mnie to koszt 1200 zł, wkład zostaje. O ilość metali rzadkich zapytaj tych co skupują. Całość tematu na pograniczu kosza.
Znajdź ecusafe, znajdź Volta. Weź wsad z dpf i zrób jednym i drugim. Na koniec zapłać za soft zrobiony swiftec albo olsem ( nie z chomika). Parami wsady powrzucaj w hex i find diffrent.. Same wnioski się naszą. Mam gigabajty wsadow OE i mod czy dpf dtc off.. Nazbierało się. Ps. Brakło mi nie raz odwagi na zapis Flasha po volcie.
Zainstaluj filtr cząstek stałych ,0 we wskazaniach ,jak i zbyt wysokie wskazanie czujnika różnicy ciśnień generuje błąd i tryb awaryjny. Rosnący poziom oleju - dwie przyczyny.1 Sterownik usiłuje wypalać DPF i w oleju gromadzi się paliwo. 2 do oleju dostaje się paliwo z lejących wtrysków lub wtryski podają zwiększoną dawkę paliwa ze względu na parametr...
Siemanko. Pomyślałem, że może pomożecie bo zaczynam tracic nerwy na te auto. Ale od początku.. Rok temu kupiłem avke 2.2 d cat 05'. 1 wlasciciel, serwisowana do końca. Dwa miesiące temu padł czujnik ciśnienia dpf, wymienilem(uszkodzony był dłużej, ale skapnąłem się 2 msc temu bo wypalała dpf co wyjazd). Miesiąc temu padła sonda, została wymieniona....
Witam Poszukuje jakiegoś poradnika, bądź mentora, który pokaże mi jak odróżniać mapy ecu w winols. Kąt wtrysku, ograniczniki, etc. Bawię się w to od miesiąca, mam swój soft zgrany (subaru 2.0d) i staram się szukać mapy na początku dpf i agr. Zdaję sobie sprawę, że istnieją pliki damos, ale nigdzie nie mogę znaleźć pod swój sterownik. Jedyne co znalazłem,...
Na wolnych ma 8-9 milibarów, jakby miał 80 milibarów na wolnych to pewnie by nie ruszył. Sterownik 03G 906 018 EM soft 4369 albo 6576286552. Co do paliwa to muszę przesłuchać właściciela, bo faktycznie słabo zapala i trochę kuleje, ale to zostaje do diagnozy jak dojdę do ładu z DPFem. Wtryski w nich też lubiały padać, choć z reguły elektrycznie. Dpf...
WITAM Czy odłączona wtyczka o egr i stały błąd egr może może powodować taką turbo dziurę?Auto ciągnie dopiero od 2300obr.Silnik po grubszym remoncie.Wymiana panewek,pierścieni,uszczelniaczy,łańcuch... itp.Niema innych błędów.Przepływka podmieniona,wydech drożny,podciśnienia ok,"n75"ok, rozrząd sprawdzony.Ktoś "wyciął" egr i dpf nie ma do czego...
Prawie na pewno jest ponownie problem z DPF-em. Przy tak krótkich trasach (jeszcze nie wiem, ile w tych 100 kilometrach jest uruchomień silnika) uruchamiane jest wypalanie filtra, ale nie dochodzi do jego pełnego zakończenia i przy najbliższej okazji wypalanie zostaje ponownie uruchomione (co znowu wiąże się z dodatkowym paliwem wtryskiwanym do cylindrów)....
Witam, nadmienię , że mam małe doświadczenie forumowiczowe / mechaniczne, ale raczej dosyć sprawnie poruszam się w sieci ;) Też mam problem z DPF'em. Kupiłem na allegro (wydawało się że robi wszystko) klucz - INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY OBD2 ELM327 VGATE ICAR2 BT , ale niestety współpracował tylko z aplikacjami w wersji LIGHT, które : pokazywały parametry...
Najlepiej wgrać oryginalny soft, zrobić diagnostykę, naprawić a potem usunąć dpf i egr jak należy. Czym czytasz błędy, bo uniwersalne testery nie wszystkie widzą. Spotkałem się z tym w Oplach z dpfami. CDIF i Launch nie iwdziały nic mimo palącej się kontrlki z OPCOM pokazał błąd związany z czujnikiem ciśnienia różnicowego. Na moje oko ktoś potraktował...
Witam wszystkich i z góry sorki ze może się powtarzam ale już nie mam siły.Problem jest taki po usunięciu dpf i wykasowaniu go ze softu wszystko było do czasu w pożądku w trakcie jazdy czasami wyskakiwał błąd i wchodził w tryb awaryjny ale po przekluczeniu stacyjki było wszystko dobrze,aż tu nagle bez żadnych objaw weszedł w tryb awaryjny i jest zamulony...
Najpierw należałoby wyciąć coś wycinającym. DPF na off. Potem co nie co z listy błędów i auto nie opuszcza warsztatów albo idzie na złom. Pomijam już kreatywność producenta w temacie softu. Polecam lekturę już dokonanych i planowanych zmian przy badaniu technicznym. Do autora. Jest 5 podstawowych przyczyn przyspieszonego "zapchania " DPF. Sprawdzenie...
Kiedy wypalam DPF'a na postoju to zawsze kontroluję na bierząco sytuacje tzn. jestem przy samochodzie. Największy problem jest wtedy kiedy DPF jest w komorze silnika zaraz za turbiną i nie ma się co oszukiwać ostro w d..ę dostaje turbina i wszystko wokół od temperatury. Kiedy DPF jest dalej od silnika to trzeba pilnować aby nie zajarały sie dywany lub...
Po wycięciu dpf samochód chodzi i da się jeździć A z softem coś robiłeś?
Byłem na teście. Zero błędów. I właśnie zero błędów jakichkolwiek, można odpiąć wszystko i sterownik nie pokazuje żadnych błędów. Jakiś partacz kompletny (wiem kto) który poprzedniemu właścicielowi usuwał filtr DPF wyciął ze sterownika cała tabelę błędów. Soft jest teraz doprowadzany do ładu a później sprawdzimy o co chodzi z tym trybem awaryjnym.
Byłem dzisiaj w trzech warsztatach. Ale w Anglii nikt nic nie naprawia. W każdym powiedzieli że trzeba wymienić DPF na nowy. Napisałeś żeby wejść w "ponowne przyuczenia" wybrać "po wymianie filtra cząstek stałych" Po wybraniu tej funkcji pojawia się komunikat, że można jej używać tylko po wymianie filtra. W przeciwnym wypadku może dojść do uszkodzenia...
W ustawieniach Chrome wylacz przywracanie zestawu stron po starcie przegladarki. Odinstaluj: 911 Operator version 1.0 Ace Stream Media 3.1.6 Wykonaj Fixlist.txt dla FRST: Task: {098F5B4C-1235-4A8A-9B8D-BAF355F743FB} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-4060978095-33770... -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {0C81175F-9EB5-47BC-B37F-E4A3A2FF4054}.....
Rowigus tak właśnie mi się działo po zaślepieniu EGR. Założenie nowego egr i powrót softu do serii i po problemie. A to, że tak często wcześniej to musi być jakiś problem w osprzęcie. Może ten egr szwankował tak.
BDM jest to interfejs a właściwie programator do odczytu/zapisu oprogramowania czyli softu z ecu http://allegro.pl/item856920608_programa... filtr się rozpad wypluło go wydechem DPF jest suchy niema żadnego płynu
Posiadam Op-COM B w wersji 1.39 i niestety nie mogę odczytać bloków pomiarowych, wszystko poza tym działa. Co może być przyczyną zły soft op-com ? Muszę sprawdzić nasycenie DPF i dopalić go systemowo (wymuszenie), a tego bez bloków pomiarowych nie mogę zrobić. Co muszę zrobić aby ładnie je czytał ? W programie nie ma mojej wersji silnika 1.7 DTJ dlaczego...
Ty to jedź z powrotem do tego łebka co wgrał ten syf, niech przywróci oryginalny soft, a potem zastosuj emulator . Drożej ale bezpiecznie.
Skrzynia manualna. Oryginalny fabryczny soft.Farycznie bez DPF-a, klapy wirowe są.
Ja bym to tak poskładał w całość: wystąpił problem z czujnikiem klapki wlewu paliwa, spowodowało to zaprzestanie dodawania dodatku do paliwa który obniża temp. wypalania filtra. Sterownik probował wypalić filtr podnosząć temperatruę spalin, jednak nie był w stanie ze wzgledu na brak dodatku w paliwie. Auto musialo pokonac dluzszą trasę na uruchomionym...
Soft do poprawki, najpierw do oryginału, jeśli problem ustąpi, zrobić poprawnie DPF off a potem tunning jeśli sobie życzysz, jeśli dalej bedzie szarpał możesz mieć uwalony sterownik silnika, dymienie na biało, to prawdopodobnie dopalający się co jakiś czas dpf, którego nie ma.
Witam wszystkich serdecznie, przeczytałem już tysiąc postów na temat nierównej pracy i znam te silniki od podszewki (jestem mechanikiem z długim stażem i doświadczeniem) ale te auto mnie powoli pokonuje... a więc do rzeczy: Audi A3 2.0TDI CR CFFB temperatura zewnętrzna +- 10stopni, auto odpala od strzała, na wolnych obrotach pracuje idealnie po dodaniu...
Sprawdź na tej stronie Właśnie tam znalazłem tez mapę czytaną kessem gdzie komus trzebyło wyłaczyć DPF,FAP może akurat uda się, ale może tutaj ktoś ma pewną ori mapę.
soft zabezpieczony przed odczytem. Czy da się jakimkolwiek narzędziem sczytać po OBD? Ktoś ingerował już w ten sterownik, bo jest DPF off.
Wklej w notatnik i zapisz jako fixlist.txt obok FRST.exe: CloseProcesses: HKLM-x32\...\Run: [] => [X] HKU\S-1-5-21-2060597085-247765661-289359... {0fd2d4b9-7b0b-11e5-8508-74d4351684... - K:\DPFMate.exe HKU\S-1-5-21-2060597085-247765661-289359... {92071e99-73d0-11e5-9748-74d4351684...
Pacyfika jest fajna, ale nie za 60k PLN, a spalanie na pewno zachwyci. Poza tym większość problemów mechanicznych skutkuje kombinowaniem z częściami, chociaż to się poprawia ze względu na jej popularność w Europie. Może nie minivan, ale I40 w kombi spełnia większość Twoich wymagań. Najpierw wady: Polift w dieslu ma Euro 6, więc jest SCR. Ma też EGR,...
whirlpool kondensator schemat ideowy zasilania akumulator skuter elektryczny
bosch wan2006spl25 firstchip fc1178bc
Keyboard nie włącza się przyciskiem power - diagnostyka Jaki drut na antenę do radia lampowego? Materiał, grubość, długość