Daj masę sygnału sondy do masy auta.
Póki sonda się nie nagrzeje to pokazuje takie napięcie.
witam Mam fiata uno 1.4. Zużywa za dużo benzyny, jest problem z uruchomieniem go na zimnym silniku. Podejrzewam uszkodzoną sondę lambda. Zrobiłem mały pomiar na rozgrzanym silniku. Ponieważ moja sonda jest 3 przewodowa (dwie wtyczki - jedna dwuprzewodowa, druga jedno) postanowiłem wpiąć się miernikiem w tą wtyczkę dwuprzewodową i sprawdzić jakie jest...
Brak możliwości obydwie były takie same.
Nie, to tylko odczyt. 5V podaje ECU. Tam siedzi nietypowa sonda tytanowa, rezystancyjna, im bardziej obogo tym wyższe napięcie. Chyba tylko ten jeden silnik z Oplowskich taką miał.
czy wadliwe działanie sondy lambda naprawdę może zwiększyć spalanie o blisko 100% Tak, sonda Lambda ma zasadnicze znaczenie dla pracy silnika i ilości zużywanego paliwa. Ponadto proponuję sprawdzić czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Tak jak napisali koledzy, do dobraj diagnozy potrzebny jest mechanik co zna VAG. Trzeba ocenić na podstawie wskazań,...
Nie czytałeś dokładnie:– temperatura silnika wyższa niż 200C – napięcie sondy lambda musi przynajmniej raz wyjść poza zakres 0,3..0,6V - warunek przejścia silnika do pracy w pętli otwartej, 13 – SONDA LAMBDA OBWÓD OTWARY Błąd występuje gdy: silnik pracuje nie mniej niż 1 min temperatura silnika powyżej 850C napięcie sondy lambda przez...
W powyższym poście dodałem jeszcze filmik z przebiegu sond lambda.
Załóż coś lepszego niz czajna.Sonda nie żyje . Napięcie na białym przewodzie grzałki jest?Masa jest?Sprawdź to. Sonda raczej tylko : NTK,Bosch,NGK,Magneti Marelli.
A może to masz wine samego silnika znaczy dawkowania na luzie paliwa a nie wine sondy? Bo z tego wychodzi że CO masz za wysokie czy się myle? Ta sonda ma działać jak w eFkach 1 przewodowa?
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
A oscyluje ta sonda?
Z tego, co napisałeś to sonda nie pracuje na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach, wymiana sondy powinna pomóc.
Prawidlowa praca sondy to Lambda=1.Tak jak piszesz,wczesniej pracowala ci prawidlowo.Jezeli nie masz emulatora sondy(a z tego tak wynika),to muszisz pojechac ustawic prawidlowy sklad mieszanki i gazowej i benzynowej(miej nadzieje,ze to tylko rozregulowany ECM,a nie siada sonda.Mogla padnac w czasie,jak miales zamiast katalizatora wspawana rurke - spaliny...
Jeżeli często wypala DPF może to świadczyć o jego dość dużym zabrudzeniu. I dlatego wchodzi w tryb wypalania O ile dobrze pamiętam to wartość na sondzie powinna być 0.7-1V
Zrób proste doświadczenie podłącz wol. do sondy lambda i sprawdz napięcie w funkcji obrotów.Ciekawy jestem czy schodzi w jakiś obrotach poniżej 09V. Pozdrawiam
Napięcie sondy lambda powinno się zmieniać między 200mV i 800mV,średnie wskazanie powinno wynosić ok.450mV.(100mV mieszanka uboga, 800mV mieszanka bogata)
A ja mam pytanie: czemu ma służyć ta linijka i o co chodzi ze sterowaniem parametrami sondy ? Mierzeniu zużycia sondy lambda - im wyższe napięcie powyżej normy np. w polonezie 100mV, tym bardziej zużyta sonda
Jeśli wypadają zapłony to napięcie na sondzie jest niewłaściwe, ale to skutek, nie przyczyna.
Sonda lambda-napięcie zbyt wysokie.
ten system wtrysku w parametrach mierzonych pokazuje wartość współczynnika lambda a nie napiecie z sondy. silnik RP?
Skończył Ci się katalizator i sterownik widzi przerwę w obwodzie elektrozaworu koła zmiennych faz rozrządu. Napięcie na drugiej sondzie powinno się też trochę zmieniać przy dawaniu gazu w podłogę czy przy hamowaniu silnikiem. Powinno być też wyższe napięcie na niej przez jakiś czas na zimnym silniku. Jeżeli cały czas trzyma 0,45V to może być uszkodzona...
Witam Mam problem z uszkodzoną sonda lambda wyświetla cały czas błąd p0130-4 za wysokie napięcie obwodu sensora 02. Samochód to opel Astra G 1.8 Z18XE1 proszę o podpowiedź czy sonda do wymiany czy szukać przyczyny gdzie indziej.
Witam ! Zgodzę się z kolegą " elektrit " . Nie masz porządnej masy - szary kabel sondy . W Fordach częsty przypadek - uszkodzenie sterownika . Zreguły napięcie podchodzi do 5v przy sondach 1v. Pozdrawiam
Pewnie chodzi o P0132, sygnał sondy lambda bank1 sensor pierwszy napięcie za wysokie. Przez internety ciężko powiedzieć dokładnie o co chodzi. Jest prawdopodobne, że jest przebicie z grzejnika sondy lambda do układu pomiarowego. Sondę zamontowałeś oryginał, zamiennik firmowy czy firma „krzak” Dolne Wongo Garage? Chodzi mi o sondę przed katalizatorem.
Dziękuję za odpowiedź akumulator pokazuje napięcie 12.8v na zgaszonym oraz 14.7 v na odpalonym silniku Udało mi się odczytać kody błędów P0138 to błąd Obwód sondy Lambda - sygnał za wysoki (Bank 1 Sonda 2) a z kolei P0037 Niskie napięcie w obwodzie sterowania grzałki sondy lambda (rząd 1 czujnik 2) Zmierzyłem oporność sondy nr2 za katalizatorem przy...
Fachowiec się tłumaczy że walnieta jest sonda. Że jak się sonde wymieni to on gaz ustawi. Ale skoro samochód jeżdził wczesniej w miare OK to chyba musiała sonda działać. Sygnał mierzyłem względem masy pojazdu.
dzień dobry sonda lambda lub jej obwód-wysokie napięcie
różne przyczyny najczęściej to -wtryskiwacz-napięcie wysokie -sonda lambda-sygnały ubogiej/bogatej mieszanki -przekaźnik pompy paliwa-napięcie wysokie -regulacja biegu jałowego To najczęstsze usterki sygnalizowane przez ECU podczas jazdy na LPG
dzieki sprawdzę to dzisiaj
Teoretycznie powinieneś wymienić sondę na nową, oryginalną, inaczej możesz poważnie uszkodzićsilnik, katalizator i zatruć środowisko. Praktycznie, duża część aut benzynowych ma świecący check z powodu zużycia katalizatora czy sondy. Ludzie tak jeżdżą, nic się nie dzieje. Szczególnie w tak starym samochodzie. Mała wydajność sondy oznacza, że wydłużył...
Sprawdź napięcie na grzałce sondy.
Cześć, Mam problem z autem micra K11 1.3 , brak mocy w zakresie 2/3 wciśnięcia gazu w zakresie 2500-3500 obrotów. Występuje dławienie, lekkie szarpanie. Wtedy napięcie z sondy lambda jest "wysokie", co świadczyłoby o bogatej mieszance. Podejrzewam, że wtedy ECU zmniejsza ilość paliwa i jest ona uboga co powoduje szarpanie (pomimo, że sonda daje sygnał...
Sondy wydają się ok. Zauważyć to można(mieszanka uboga) podczas hamowania silnikiem. Za katem napięcie wysokie około 0.8 prawidłowo. Szerokopasmowa trzyma blisko 0 (stechiometryczna ) choć wydaje się że z przewagą na mieszankę bogatą. Pokaż korekty i maf jak jest. Zobacz czy evap nie dziurawy.
Problem z sondą O2 za katalizatorem. Bład oporności podgrzewania . Za wysokie napięcie na sondzie. Sprawdzić instalację . Zmierzyc oporność grzałki sondy . Wymienić sondę na sprawną .
Dzisiaj zczytałem kody błędów i wyskoczyły następujące: 13 - Sonda lambda - Brak zmian napięcia / obwód otwarty 35 - Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków 44 - Sonda lambda - mieszanka uboga 45 - Sonda lambda - mieszanka bogata 53 - Przekaźnik dopływu powietrza dodatkowego - wysokie napięcie
Taką informację dostałem od człowieka który diagnozował autko,że niby sonda ma za wysokie napięcie.
Brak ifo jaki to silnik ? Błąd P0400 oznacza, że ilość gazów spalinowych wchodzących do cylindra jest niewystarczająca 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia...
Jakie napięcie po włączeniu zapłonu na przewodzie sygnałowym?
Przy całkowitym odłączeniu kostki sondy lambda od napięcia dalej to samo.Odlaczenie klemy akumulatora też nie zmienia sprawy.Hmm.... Może przyjdą takie czasy że odłączenie klemy będzie lekarstwem na wszystko. Czego się spodziewałeś że grzałka samoczynnie się naprawi ? Po pierwsze robi się to co widać, więc WYMIENIA się sondę, a potem szuka się dalej.
Witam! Tu masz wykres z 4 sond lambda pracujących na wolnych obrotach silnika zamontowanych w Fordzie. W Sonacie powinien wyglądać podobnie. Dwa pierwsze wskazania (czerwony i zielony) są z sond przed podwójnym katalizatorem (sondy regulacyjne czyli bank 1, sonda 1 i bank 2, sonda 1) a trzecie i czwarte wskazanie (niebieski i różowy) z sond za katalizatorami...
tak jak w temacie astra niechce odpalić iskra jest na każdej świecy paliwo dostaje bo od czasu do czasu strzeli w katalizatorze i je czuć kiedy był pod komputerem niewykryto żadnej usterki wymieniane było bez skutku sonda lambda kable wysokiego napięcia świece filtr paliwa akumulator naładowany kręci ale niechce odpalić pomuzcie bo sie autko marnuje
Masz absolutną rację, dziękuję Ci za czujność i dane. Później doszedłem do tego, że to czujnik ilości oleju. Co dziwne, jego okablowanie nie ma przebicia do masy, a rezystancja mierzona na obwodzie ma 10 Ω. Jednak gdy wypinam przewód od czujnika oleju, napięcie na sondzie spada z 1,2 V do 0,45 V i ECU nie łapie błędu o zbyt wysokim napięciu sondy. Nie...
Podjechać na diagnostykę, kiedy były zmieniane przewody wysokiego napięcia, świece, czy była sprawdzona cewka wysokiego napięcia, sprawdzić poprawność działania sondy lambda.
Im więcej tlenu w spalinach, tym niższe napięcie generowane jest na sondzie, i na odwrót, niewielka ilość jonów tlenu powoduje wysokie napięcie czyli pomiar napiecia na elektrodach pomiarowych sondy,oczywiście dopiero powyżej odpowiedniej temperatury, spiek ceramiczny dwutlenku cyrkonu, z którego wykonana jest część pomiarowa sondy, staje się przepuszczalny...
jak dla mnie to wybitnie sonda lambda. Powinno być wyższe napięcie podczas normalnej pracy. Sterownik widzi za ubogą mieszankę i stara sie ją zwiększyć. A może coś w niej nie łaczy? A jak sie zachowuje na zimnym silniku?
Kupiłeś bubla za taką kasę i teraz musisz kupić DOBRĄ. A błąd typu Sonda napięcie za wysokie lub za niskie nie świadczy o uszkodzeniu samej sondy.
trzeba podłączyć kabelek odpalić silnik włączyć autokalibracje gdy silnik chodzi na benzynie. a później trzeba jeździć i tak żeby silnik chodził na wysokich obrotach, na niskich obrotach, na obciążonym silniku.i ta mapka przy kalibracji instalacji gazowej to nie wykresy tylko takie małe kwadraciki które pokolei zmieniaja kolor
w wiekszości samochodów napięcie wysyłane przez sondę jest w zakresie do 1 V, i jest impulsowe (zależy od obrotów i rozgrzania sondy, chyba że jest z grzałką). Można zmierzyć oscyloskopem lub voltomierzem. Opisy sprawdzania są na forum. Tyle że to tylko jeden z elementów odpowiedzialnych za dawkę paliwa, do tego jeszcze : czujnik położenia przepustnicy,...
Kontrole przebiegu powinno się zrobić oscyloskopem; Teraz nie możesz powiedzieć że sygnał jest za wolny, występuje opóźnieni w przesyle danych między sterownikiem a interfejsem; Widać to na wykresie w momencie zwiększenia prędkości obrotowej silnika do 3000 obr. tu wykres podaje wartość liniową, a powinno wyglądać tak jak na biegu jałowym z tą różnicą...
Wymiana poszczególnych części z nadzieją że to pomoże to słaby sposób na oszczędzanie. Zrobiłeś jakąkolwiek diagnostykę? Podłączyłeś chociaż woltomierz w celu sprawdzenia napięcia ładowania? Musisz sprawdzić dlaczego sterownik leje za dużo paliwa, czyli podejrzeć bieżące parametry. Jak lubisz wymieniać na ślepo to, tak jak pisał przedmówca, wymień sondę...
Witam, od kilku miesięcy mam problem z moim Polo 9n 1.2 12V 2002. Po podpięciu komputera pokazuje się błąd od EGR: - P1403 System EGR bank 1 - sygnał zróżnicowany (control difference) - często w ilości 2 lub 3 oraz pojawiają się błędy od sondy lambda 2: - P0138 Sonda Lambda podgrzewana 2 bank 1 - wysokie napięcie - P1118 Sonda Lambda 2 (HO2S), bank...
Rozgrzej dobrze układ wydechowy. Takie napięcie jest często w grupie VAG przy zimnej sondzie. Przy uszkodzonej sondzie powinieneś mieć raczej któryś z błędów P0138, P0139 albo P0140 - wysokie napięcie, powolna reakcja albo brak aktywności sondy B1S2. Zrób z 10km i zobacz na pracę tylnej sondy.
Przydało by się sprawdzić ciśnienie na parowniku Jak sprawdzisz to ciśnienie?
W systemach motronic ważna jest sprawność obwódu wtórnego wysokiego napięcia.....
Błąd P0032 w Renault Megane 3 1.5 dCi odnosi się do układu kontroli grzałki sondy lambda (czujnika tlenu). Kod ten zazwyczaj oznacza: "HO2S Heater Control Circuit High (Sensor 1)" czyli wysoki sygnał w obwodzie grzałki sondy lambda przed katalizatorem (Sensor 1). Przyczyny błędu P0032 Uszkodzona grzałka sondy lambda: Sonda lambda może być uszkodzona...
odłączyłem gaz , odciąłem kabel z instalacji lpg idący do sondy przed katalizatorem pojeździłem trochę dziś i kontrolka silnika sie nie zapaliła,mam dostęp do kts200 i po podłączeniu w pamieci błedów jak zwykle wywaliło bład za wysokie napięcie na sondzie lambda rzad1 czujnik 2 ,wchodząc w parametry na zimnym silniku druga sonda miała napięcie 1.27...
A które to P0130? Niskie czy wysokie?
12 Rozpoczęcie diagnostyki 13 Sonda lambda - brak zmian napięcia/przerwa 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 15 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 16 Czujnik spalania stukowego - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, Simtec) 17 Czujnik spalania stukowego 2. - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, GM Multec)...
Sprawdzić funkcjonowanie lambdy, sprawdzić płynność napięcia podczas poruszania przepustnicą z TPS-a , szczelność układu dolotowego, podcisnienia, stan układu wysokiego napięcia itp.. sprawy.
Witam. Mam kolejny problem z moim audi...wracając z pracy zapalila mi się błąd od oleju że mam mało.. dodałem łapka znikła za to czek mi się zapalił i pokazuje mi taki błąd P0132 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) – wysokie napięcie. Chodzi o sondę lambda?? Wymiana na nową pomoże czy muszę szukać czegoś innego.. proszę o pomoc..ostatnio mi super pomogliscie..
Witam Wszystkich. Podłączam STAG 300 ISA2 w Sharanie 2.8 VR6 z 03go roku. Jest to ten silnik z dwiema sondami lambda i bez przewodów wysokiego napięcia. Utknąłem w momencie podłączenia zliczania obrotów z cewki wysokiego napięcia i wpięcia sygnału z sondy lambda. Do cewki dochodzą 4 przewody. Spodziewam się, że dwa to zasilanie +12V i masa a kolejna...
jest to kod 21 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt wysokie napięcie oraz 38 Sonda lambda - zbyt niskie napięcie regulacji gdzie czego szukac ????
jak wykręcisz świece i bedzie czarna to napewno dostaje za dużą dawke paliwa i bedzie dużo palił a jal bedzie elegancko opalona brązowa lub biała to wszystko jest ok apropo tych komputerów które pokazują że wszystko jest ok otuż sonda lambda jeśli jest niesprawna i napięcie na niej np jest stałe nie zmienia sie w zależności od spalin i wynosi ok 05v...
Z ASTRY Ale powinno byc tosamo Układ MULTEC firmy Delco-Remy Kod Znaczenie 12 Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek 13 Sonda lambda - brak sygnału 14 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie 15 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie 16 Czujnik spalania stukowego 17 Wtryskiwacz 18 System regulacji spalania...
Peugeoty to nie moja bajka... pewnie jest. Możesz poszukać informacji na temat zalecanych ustawień emulacji sondy w Peugeocie 405 z silnikiem 2.0 8V na jednopunktowym wtrysku paliwa firmy Solex Bendix Siemens typu Fenix 1B. Tak, dobrze zrozumiałeś - często najlepszym wyjściem jest symulacja awarii sondy dla sterownika wtrysku benzyny podczas pracy silnika...
Owszem, napięcie na sondzie lambda powinno się zmieniać, ale nie w zależności od obciążenia silnika. Napięcie to zmienia się w zależności od zawartości tlenu w spalinach.
Witam, Auto jak w opisie raz na jakiś czas zapala się chcek i silnik słabnie i szarpie podczas jazdy jak by paliwa mu brakowało, usterka występuje nie regularnie można przejechać 100 km i jest ok, a czasem po przejechanie 1 km usterka wraca. W sterowniku błąd sonda lambda napięcie zbyt wysokie. Wymieniłem świece, cewki, rozrząd, czujnik położenia wału,...
Opel przed wyświetleniem "check" miewał błąd 13, który pojawił się ze 2-3 razy (auto mam dwa miesiące). Dziś w trakcie jazdy zapaliła się kontrolka awarii. Po odczytaniu kodów wyświetliło błędy 31 oraz 39 (sprawdzanie odbyło się przy zgaszonym silniku). Odłączyłem klemę, po przejechaniu ~kilometra ponownie te same błędy. Czy przez jakiś czas mogę jeździć?...
No tak wiem. Więc sonda będzie dobra czy jak? błąd wyskakuje albo brak sygnału albo brak napięcia
Nie znam osobiście auta Twojego typu, ale z tego co patrze na kody błędów które podałeś nie bardzo format pasuje do tych z tabeli. Można je podpasować do tego format i wtedy wychodzi coś takiego: 0123 - Czujnik położenia przepustnicy - zwarcie do plusa zasilania 0134 - Regulacja poza zakresem /brak sygnału sondy/ Nie wiem jakie efekty daje pierwszy...
UKŁAD WTRYSKOWY I ZAPŁONOWY zwarcie pinów A i B w złączu diagnostycznym 010 - Kody błędów nie zaprogramowane 012 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 013 - Sonda lambda - brak sygnału 014 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie 015 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie 016 - Czujnik...
Lewe powietrze raczej nie bo wtedy miał by cały czas wysokie obroty (chyba że sonda lambda padła). Prostym sposobem na sprawdzenie przewodów wysokiego napięcia jest uruchomienie silnika w ciemnym pomieszczeniu bądź w nocy :) wtedy patrzymy na przewody i jeżeli zaczynają świecić podczas zwiększania obrotów znaczy że są do wymiany, oczywiście jeżeli skacze...
Sonda pierwsza lepsza nie będzie pasowała do twojego nissana, musi być przede wszystkim od japończyka ( wyższe napięcie - do 1,2V, a nie 0,9V) Pozdrawiam.
Witam. Przeczytałem cały internet szukając rozwiązania. Honda CRV 2.0 V-tec 2006r, błąd P1157 - za wysokie napięcie sondy lambda s1. Diagnoza, autocomem, launchem, kts. Wszystkie parametry jak z fabryki. Sonda s1 - wymieniona na zamiennik DENSO. Teraz kupiłem komplet z demobilu z takiej samej Hondy. Błąd pojawia się po 40s pracy silnika. Ktoś walczył...
Witam Problem dotyczy vectry z 92r silnik 1.6 8V. W aucie gaz 2 gen ze sterownikiem Bingo (chyba M). Problem jest taki że silnik pracujący na benzynie na wolnych obrotach przerywa, brzmi to trochę jak wypadające zapłony i gdy tak się stanie strzela delikatnie jakby w tłumik. Sprawdziłem pamięć błędów sterownika - i wyszedł błąd sonda lambda za wysokie...
Właśnie, że żadnych nie pokazuję tylko jak podłącze pod kompa to w błędach wywala cały czas immobilaizer. A i w zeszłym roku założyłem gaz i jak byłem na kontroli to po podłączeniu pod komputer od gazu to pokazywał zbyt wysokie napięcie na sondzie lambda ale gdy podłączyli pod komputer silnika to napięcie było ok.
cytat : Sonda lambda jest ogniwem elektronicznym, którego wielkość napięcia (od 0 do 1V) zależy od zawartości tlenu w spalinach. Zbudowana jest z dwóch platynowych płytek, rozdzielonych warstwą dwutlenku cyrkonu (ZrO2). Związek ten w obecności tlenu staje się elektrolitem, a na powierzchni płytek platyny pojawiają się jony tlenu o ładunku ujemnym. Czujnik...
Problemem byly przewody wysokiego napięcia, Temat zamykam
A sprawdziłeś tym VAG-IEM jakie są wartości napięcia sondy? Czy kontrolka zaświecona czy nie?
Niestety nie czyta mi parametrów, problem polega na tym że korekta krótko terminowa poszła na -100% co chyba jest przekłamane dodatkowo sonda diagnostyczna sypie błędem że katalizator nie ma swojej wydajności lecz jest w pełni sprawny. Interesuje mnie skąd na sondzie przed katalizatorem aż tak wysokie napięcie ? Zakres tej sondy to przecież 0-5v
Najczęściej na drugim biegu, kiedy dodam mocniej gazu zachowuje się tak jakby nie palił na wszystkie cylindry. Poza tym chodzi dobrze, ale wolne obroty ma jeszcze za niskie ok.600/min. Wymieniłem przewody wysokiego napięcia, sondę lambda i zastanawiam się nad sterownikiem (tylko trochę drogi). Wie ktoś co może być przyczyną?
Udało mi sie sprawdzic bledy jakie pokazuje komputer i wyszlo mi cos takiego 8O 44 Sonda lambda - uboga mieszanka 25 Wtryskiwacz - zbyt wysokie napięcie 33 Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie 22 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie czy ktos wie o co chodzi ? Bardzo proszę o pomoc
Przyczyn może być kilka. Po pierwsze szczelność zarówno układu dolotu powietrza, jak i układu wydechowego. Jak sam dobrze zacząłeś przepływka, oraz jak kol. szyba20 podsunął, sondy lambda. Następnie stan instalacji elektrycznej wysokiego napięcia czyli: rozdzielacz, kopułka, kable, świece. Na upartego można jeszcze sprawdzić ciśnienie sprężania poszczególnych...
Bądź przewody wysokiego napięcia... przynajmniej u mnie tak było.
wszystko wskazuje na to że sonda jest sprawna a to że na wyższych obrotach wskazywał stale 0,45V to raczej przyczyna miernika (zbyt szybkie zmiany napięcia na sondzie)
jak śikniesz benzyną do ukladu ssącego to skoczy za 1V? tego nie próbowałem ale jak z chodzi z wysokich obrotów to nie spada napięcie do 0V.
Przyczyną niskich obrotów okazały się przewody wysokiego napięcia czego wcześniej nie było widać.
Nie to miałem na myśli. Czysta rurka w przypadku benzyniaka mówi nam dwie rzeczy: silnik nie pracuje na zbyt bogatej mieszance, oraz silnik nie bierze oleju. Katalizator nie ma tu wiele do rzeczy, jednak dopóki będzie sprawnie dopalał resztki spalonego oleju to rurka też będzie czysta, a auto nie będzie dymić (słynne "panie bierze pół litra na tysiąc...
a jakie napięcie powinna mieć sonda lambda ?
Kidu22 , też się pytasz , ściąga na lewo przy szybkości 60 km /h. Do tematu: sprawdzaj to nie w " jakimś" warsztacie tylko u elektryka samochodowego - tylko nie u tego ,który mówił o wysokim napięciu!!
Sonda lambda działa tylko na rozgrzanym silniku jeżeli podobne objawy są na zimnym silniku to nie jest to sonda. Sprawdź przewody wysokiego napięcia i świece.
Mój CITROEN C3 1.1 spala około. 9 l/100 km. (na trasie niewiele mniej) Wykonałem takie czynności jak: - Wymiana kabli wysokiego napięcia - Wymiana sondy lambda - Czyszczenie całego układu paliwowego - Wolne obroty wskazują na tablicy około 1500 obr/min Nic nie pomogło Bardzo proszę o dodatkowe wskazówki.
Dzień dobry!! Poszukuje pomysłu jak na STOLE doprowadzić do symulowanej pracy sondy lambda. Z ogrzaniem nie ma problemu ( można ją ogrzać np opalarką elektryczną ) A co z samym czujnikiem? ( była podjęta próba z dmuchaniem na sondę CO2, ale to się nie bardzo sprawdziło, lub zostało zrobione zbyt chaotycznie) Jak zasymulować inaczej? Największy problem...
Osatnio zostały wymienione świece, sprawdzone kable wysokiego napięcia, sprawdzony przepływomierz powietrza, sondy lambda, został wykonany pomiar instalacji elektrycznej. Wszystko to wykonał renomowany warsztat w Czeladzi. Wózek jeździ trochę lepiej ale efektu końcowego brak. CHECK zapala się ponownie. Mam zamiar sprawdzić jeszcz ciśnienie na pozczególnych...
http://astra.autokacik.pl/ tu masz dokładny opis błędów z tego co piszesz to wygląda na czujnik temp. do kompa-stąd może być wyższe spalanie z drugiej strony 530km na 50 l to daje ok 9,5 l więc jak na Ecoteca do nieźle-no zależy czy to spalanie na mieście,średnie czy na trasie dla dwóch pierwszych to możne być ale jeśli trasa to za dużo WYKRYJ TO SAM!...
Witam wszystkich. Borykam się z problemem wysokiego spalania w silniku 1.8T 20V 150KM kod silnika AGU. Generalnie już jest multum rzeczy zrobionych a silnik dalej jak pali tak pali. Zostały mi trzy tematy do zdiagnozowania / sprawdzenia. Wtryski, przepływomierz powietrza i sonda lambda i w ostateczności sterownik silnika. Moje pytanie dotyczy programu...
Znam znaczenie tych bledow ale co dalej??? 038 - Sonda lambda - zbyt niskie napięcie regulacji 056 - Stopień wyjściowy regulacji biegu jałowego - zbyt wysokie napięcie
Witam. Mam problem z Audi. Szarpał i przerywał podczas jazdy. Spalanie wzrosło do 15 litrów. Wymieniłem do tej pory już 2 przepływomierze. Obecny jest Magneti Marelli. Mechanik powiedział mi że to znowu przepływka i ją odłączył.Przestał szarpać, ale na starcie jest nadal mułowaty. Jeżeli jest zimny to obroty falują od 500 - 2000 obrotów. Miałem już...
Witam, Mam taki przypadek z Peugeot 206 1.1 2005, przebieg tylko 70 tys., bez LPG, - silnik odpala za każdym razem zimny i ciepły, normalnie pracuje, przyspiesza, nie gaśnie, nie przerywa itp. - podczas diagnostyki z uszkodzonym wtryskiwaczem okazało się, że sonda lambda przed katalizatorem źle pracuje na wolnych i wyższych obrotach - sonda nie oscyluje....
lambda wysoki napiąć lambda napiąć wysoki sonda lambda napiąć
pompa grudziądz łożysko creative t5900 jazdy dziennej
dipol półfalowy szerokość dipol półfalowy
Siłowniki liniowe do trackerów fotowoltaicznych – Elektrobim ST2, LINAK LA36, Thomson Electrak HD, dobór, parametry, IP66 Philips FR986 – kody pilota, tryb serwisowy, komunikaty PROT, TEMP, instrukcja serwisowa