Podaj nr VIN to jutro zobaczę czy mam schemat Dodano po 10 Myślę, że czytelne dasz radę https://obrazki.elektroda.pl/9104622400_... https://obrazki.elektroda.pl/2011081700_...
Podobno kabli od sondy nie powinno się lutować dlaczego? Nie wiem. Najlepiej połączyć tulejkami łączącymi cuś takiego https://www.tim.pl/koncowka-tulejka-lacz... Ja osobiście używam termokurczliwych z forcha Powinienes dostać cos takiego w sklepie elektrycznym
Dzisiaj sprawdziłem, wtyczka sondy -wtyczka sterownika jest przejście wszystkich 4 przewodów. Myślę że cos poszło w sterowniku.
Ta czteropinowa wtyczka z zasilacza nazywa sie "molex". Masz tam: 5V i 12V. Natomiast ta od płyty głównej ma dwa lub trzy piny, dwa to zasilanie (12V) a trzeci pin to sonda obrotów wentylatora.
Nie podałeś kodu silnika ale dla silnika NFU wygląda to tak: sonda pierwsza - ECU 1(nr na wtyczce sondy) - przewód nr 1351A - plus na grzałkę (połączony z plusem drugiej grzałki) 2 - przewód nr 122 - pin E2, wtyczka 32V NR (masa grzałki) 3 - przewód nr 131 - pin B3, wtyczka 32V GR 4 - przewód nr 130 - pin A3, wtyczka 32V GR sonda druga - ECU 1 - przewód...
Wtyczka łączy dokładnie? USB to przy sondzie lubi się wypinać. Przy sondzie wtyczka jest podpięta, wszystko sprawdzone i nic. Dalej błąd :( Poprawiłem pisownię Mod.
Jak podniesiesz maskę to po prawej stronie na tylnej ściance pod osłoną znajduje się MAP sensor rurka idzie do krućca w kolektorze ssącym,obok MAP jest wtyczka sondy lambda./MAP czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym/
Padła sonda, wtyczka lub ułamał się przewód; ot' co. A opisy by mógł Kolega wstawić, jasne. Po angielsku też przeczytamy.
niewarte ceny - sonda, wtyczka, trochę, kabla 2 rezystory i kondensator.
Ta sonda i wtyczka to całość.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic63... 4,7 kilo zamiast sondy parownikowej (czerwona lub pomarańczowa wtyczka) i to działa..
Szczelność tak. Odepnij sondę od wtyczki i sprawdź bez sondy.
Sonda na kolektoze dolotowym zielona wtyczka Zielony pomarańczowy biały żółty Sonda za katalizatorem niebieska wtyczka Szary brązowy biały zielony
Czy sonda przed katalizatorem i za katalizatorem jest taka sama? Już wiem czemu musiałem ucinać/szlifować kawałek wtyczki w sondzie którą kupiłem. Sonda, którą kupiłem jest identyczna jak wtyczka mojej drugiej sondy (za katalizatorem). Wciąż pozostaje zagadka dlaczego nowa sonda (V22-76-0007) występuje jako zamiennik sondy którą miałem zamontowaną (9650682180),...
Na wolnych obrotach nie będzie żadnej zmiany przy odpiętej przepływce ale skoro masz dużo kasy to wymieniaj. Jak już pisałem - na moje to jedna sonda i później dolot. Można zrobić jeszcze jeden test. Sprawdzić, na których bankach jest nieprawidłowa mieszkanka, zamienić sondy wtyczkami i sprawdzić ponownie.
Witam potrzebny mi schemat połaczenia do sondy 1 szerokopasmowej od sterownika do wtyczki i od wtyczki do sondy. Vw polo 1.4 16v BKY. Nie moge dojśc jaka powinna być sonda i jakie kolory przewodów od strony sondy 5 przewodów a wtyczka 6 pin
Nie kupuj używki i nie kupuj jakiejś chińszczyzny. Spisz nr ze starej sondy i go podaj to coś się dobierze. Czasami jest tak że sondy są identyczne przed i za a maja inne nr bo różnią się wtyczkami i długościami przewodów - odpowiednik boscha uniwersalny dla obu może być ten sam.
Pierwsza sonda u Ciebie ile ma przewodów i wtyczka ile ma pinów ? Sprawdziłem na schematach . Masz sondę szerokopasmową . Tutaj nie będzie wykresu jej pracy 0-1V tak jak dla sondy zwykłej cztero-przewodowej .
Powiększ sobie ten obrazek - to jest schemat do silnika ABU T4 - wtyczka, G39 - sonda Na pin T4/1 przychodzą przewody: od strony inst. biało-czerwony a od strony sondy biały Na pin T4/2 przychodzą przewody: od strony inst. brązowo czarny a od strony sondy biały Na pin T4/3 przychodzą przewody: od strony inst. czarny a od strony sondy szary Na pin T4/4...
Pewnie tak, jakie masz kolory przewodów sondy? Od sondy do wtyczki?
Tak sonda uniwersalna .Wtyczka zakładana, możliwe ,że pomyliłem przewody ? Sonda czteropinowa jak dobrze pamiętam jeden przwewód czarny , drugi szary i dwa białem
Tej sondy nie ma podróbek, ile masz przewodow w sondzie i jakie kolory? Wtyczka sondy jest gdzieś na dole, trzeba by się wczołgać pod auto i zdjąć maskownicę bo z góry za słaby dostęp. Dlatego nie sprawdzałem jaka jest wtyczka. Występują różne rodzaje?
Sonda lub kable/wtyczki.
Ale to co kolega mówi. Nie wtyczka shuko tylko sondami? Wybrać L - PE i jedna sondę do fazy a druga do N?
NGK NTK podpowiada żeby sprawdzić szczelność zaworu EGR. Nieszczelność -> zwiększenie poziomu tlenu w wydechu -> wzbogacenie mieszanki przez ECU. Myślę że przepływomierz powinien wykryć zwiększony przepływ powietrza przez silnik. Sondę należałoby wykręcić i obejrzeć czy nie została zatruta osadami z paliwa/oleju/dodatków uszlachetniających. Jeżeli sonda...
Po stronie auta czyli wtyczka/gniazdo z ECU ma ci dawac 12V na 2 pinach ,po stronie sondy czyli wtyczka/gniazdo z sondy pomiedzy 2 pinami z bialymi kablami masz miec opornosc - to jest obwod grzalki sondy.Opornosc rzedu kilkunastu Ohm.
Która wtyczka jest ucięta? Ta od strony sondy czy auta? W grupie VAG brązowy to masa. Tutaj masa robi za ekran dla przewodu sygnałowego. Przewód sygnałowy z sondy podpięty jest pod 38 pin sterownika silnika.
Dokładnie haczykiem do strony kabla. Czasem po wyciągnięciu do końca wtyczka rozpięta.
Ustal przy pomocy żarówki 21W czy masz na włączonym zapłonie pewne 12V we wtyczkach obydwu sond i wtryskach.
Ok zrobię do 40 C a sondę to fioletowy kabel i sonda tez ma tam gdzie wtyczka fioletowy kabel ? Sonda ta pierwsza koło silnika ?
Druga sonda oscyluje wysoko bo wyciąłem kata ostatnio, przed wycięciem pierwsza sonda stała identycznie. Moim zdaniem nie jest to wina, wiązki bo tak jak pisałem zamieniałem sondy wtyczkami i pokazuje te same wartości na kompie tyle że rubryki są zamienione. A jeśli chodzi o kolor kabli to od ecu na + biało zielony, brązowo bialy, czarno fioletowy i...
koło aparatu jest taka okrągła zbiorcza wtyczka na rogu głowicy
A jeszcze z innej beczki. Jak połączona jest sonda z wiązką? Wtyczka oryginał? Układ wydechowy szczelny?
"w czasie jazdy różnie z tym bywa" -sprawdź przewody od sondy do wtyczki i do ECU , prawdopodobnie przerwa.
Sondy tylko dedykowana do danego silnika. Tylko taka jaka była jeżeli siemens to siemens jeżeli bosch to bosch. Sonda z wtyczka i w 90 % rozwiązuje problem. Kiedyś na próbę założyłem sondę no name i powyżej 140km na Godzinę przestawała pracować. Zmiana na drugą no name po 10 minutach padła.
Czy jest gdzieś jakieś info gdzie jaka sonda i do jakiego samochodu będzie dobra. Na aukcjach internetowych jest sporo sond gdzie mają po kilka nr katalogowych i skąd one się biorą. Ciekaw jestem czy w ASO mają podobny bałagan. W mojej sondzie jest wtyczka cztero pinowa i drugie gniazdo z wiązki na jeden pin.
16514 - przerwa w obwodzie sondy 1 17526- przerwa w obwodzie grzania sondy 2 Pierwsze kabelki do sprawdzenia i pomiary napięć na wtyczkach obu sond lambda. Dwa sprawdzenia samych sond/ ewentualna wymiana.
Pisze ci 'Obwód czujnika O2 – nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1) ' więc musisz sprawdzic kable do sondy, ewentualnie wtyczka, lub padnięta sonda, ta reszta błędów może byc że kiedyś akumulator się rozłaadował. Najlepiej wykasuj je i pojeżdzij troche i poczytaj go jeszcze raz co ci wypluje. A jak chodzi na wolnych obrotach ?
Witam mam Polo z LPG jak w temacie Sprawdzalem VCDS-em i 1 sonda ta przed katalizatorem w ogole nie reaguje, pokazuje stale napiecie w granicach 0,45V sprawdzalem wtyczki kable, wydają się ok. Podejrzewam padniętą sonde. I tu mam takie pytanie. Mam sonde 5-cio przewodowa, czy jak kupie taka sama i podlacze to bedzie dzialac z lpg? Chodzi o to ze domyslam...
....a mianowicie - czy potrzebne jest "resetowanie" komputera w warsztacie (samo podpięcie 50zł) czy wystarczy tylko wkręcić, zmienić wtyczkę założyć klemy i jazda?? Jest to Golf 1,6 ABU monowtrysk, sonda NGK, wtyczka zmieniona, byłem na VAGU i wykryli właśnie awarie sondy..... Poradźcie Z góry dziękuje
witam mam sonde 4 przewodowa, chcialem do niej podpiac staga 50 i mam pytanie jak podpiac kabelki fioletowy i szary od staga 50 do sondy, sonda ma 4 przewody potem jest wtyczka i od wtyczki ida ponownie 4 przewody do komputera i teraz pytanie czy fioletowy przewod od staga powinien byc podlaczony od strony sondy czyli przed wtyczka a szary za wtyczka...
Komputer pokazuje blad uszkodzonej sondy lambda oraz grzalka sondy lambda-niski sygnal. Sonda lambda jest nowa Boscha oryginal. Wtyczka sprawdzona, przewod sondy rowniez, wygladaja okey. Czy tam jest jeszcze jakis bezpiecznik lub przekaznik ktory mogl sie przepalic? Czy jedynie sterownik silnika podmieniac?
Tą nową kupiłeś , jak rozumiem , bez wtyczki , łączyłeś przewody. Sprawdz dobrze , czy masz przejścia na przewodach od sondy do wtyczki , bo wczesniej napisałeś , że na wtyczce masz napięcie referencyjne 0,45V.
to będzie sonda 1. Sprawdź samą wtyczkę (sama sonda może być gut). Przy wymianie koniecznie musi być ten sam numer z wtyczki bo inaczej będzie kicha. Adam
Dzięki za wskazówkę K3 - ma to sens, jakoś nie wpadłem na to, sprawdziłem wtyczkę od czujnika centralnego zamka - tam jest oznaczenie 5NR, co wskazuje na kolor czarny i 5 pinów i tak jest. Pozerkam jeszcze, bo wtyczka sondy lambda ma oznaczenie 4NR - fakt ma 4 piny ale u mnie jest biała ;)
nie pamietam jakie kable sa do czego ale miedzy sonda a wtyczka masz kolory : 2 biale grzalka, czarny- sygnal, szary masa auto czasem idzie a czasem nie - zalezy czy sonda usnie czy nie, wymien i bedzie po klopocie
Podmieniałem inną sondę i jest dokładnie to samo a sonda jest sprawna Nie będę przecinał oryginalnej wiązki ale mam drugą sondę z oryginalna wtyczka opla która jest właśnie połączona zaciskami i właśnie tak bym odłączył masę sondy Sprawdzałem we wtyczce miernikiem do masy i jest nieskończenie duży opór Komputer w parametrach wyświetla sonda 1 obwód...
Zdarza się,że daje gaz a on wogole nie jedzie ? Dałem inna sondę, i np wyskakuje check, i ogólnie lepiej jeździ i chodzi na jalowym na tej sondzie. Ogólnie koniec końców nie wiem jaka ma być u mnie sonda bo są różne oznaczenia i różnią się wtyczkami...
Takie objawy może dawać kończąca się sonda lambda, do póki jest zimny i jedzie na bogatszej mieszance wszystko będzie ok a kiedy się zagrzeje fisiująca sonda go podlewa, dobrze gdybyś ją odpiął i zobaczył jak się będzie zachowywać, jedna wtyczka :)
Bardzo proszę o pomoc, czy ktoś orientuje się gdzie jest wtyczka sondy lambda za katalizatorem? Nabyłem auto z wyciętym katalizatorem i sondą zgłasza błąd 2 sondy ponieważ jej nie ma, silnik dusi się. Nie ma nigdzie wtyczki do podłączenia, czy sonda jest podłączana pod lewarek skrzyni biegów tak było w Freelanderze z tym silnikiem? Na zdjęciu jest 1,8...
Osłona wtyczki sondy.
Wtyczka sondy lambda ma takie wejście. Do czego ono jest? Oraz jak można je wykorzystać ? Pod 1 jest napis V chyba volt oznacza Pod 2 jest +
Dziękuję, jestem na etapie sprawdzania sondy multimetrem. Plus wtyczki czy są odpowiednie napięcia dostarczane. Czy jest podłączona sonda czy odłączana efekt pracy i odczytów taki sam. Tak samo nad sensora. Chciałem sprawdzić maf sensor ale jest cała zabudowana wtyczka. :) nie jestem fachowcem. Czyli mogę do wlotu psiknac takiego plaka jak czyści się...
Wygląda na uszkodzenie sondy za katalizatorem. Dojście do sondy od spodu samochodu, wtyczkę najłatwiej zlokalizujesz idąc po przewodzie od sondy. Na zdjęciu katalizator z widocznymi obiema sondami: https://obrazki.elektroda.pl/1392645300_...
aktualnie nadal temat nie jest rozwikłany, pewnego dnia zaczął pracować poprawnie, ale po wymianie filtra powietrza i oleju w silniku powróciło.... Dziwne, nie ma w tym powiązania.... Bo został odczepiony tylko przepływomierz, mija się teoria z praktyką, wychodzi na to, że dawka paliwa jest źle sterowana, muszę zrobić temperaturę zewnętrzną, bo przekłamuje...
Ustawiasz multimetr na "diode" czyli sprawdzanie ciągłości. Jedna sonda do wtyczki druga do obudowy. Jeśli zapiszczy znaczy, że ma przebicie, sprawdź jeszcze na której zyle.
Zaskoczył mnie poziom skomplikowania elektroniki tego głośnika. Ktoś tu z pewnością nie oszczędzał :) Jednocześnie widzę że podjąłem słuszna decyzję wymiany wtyczki w nowo nabytym aucie :) Męska wtyczka od sondy skruszala, ktoś włożył piny, zalał klejem na gorąco i owinął taśmą. Pod wpływem temperatury byłem aż pod wrażeniem że klej spenetrował praktycznie...
dzięki juz zamawiam.
DIN 4 pin lub Mini DIN 4 pin.
Szukaj spalonych bezpieczników, na wszystkie elementy wykonawcze idzie jeden bezpiecznik, opisany jako sterowanie silnika lub sonda lambda.
Rezystor kalibracyjny. Sonda wideband .
A jaki model? EX, DX czy LX? Przewód masowy grzałki powinien być biało-czarny ( on jest sterowany z ECU ) a samej sondy żółto-zielony ( masa sygnałowa samej sondy nie grzałki). Znajdź żółto-zielony przewód przy ECU i zmierz czy jest połączony z masą pojazdu. Jeżeli tak to możesz połączyć ten przewód od sondy tak jak piszesz ale ja bym połączył z przewodem...
Przecież jak byk napisane sonda pierwsza regulacyjna obwód otwarty i brak aktywności. Odpięta wtyczka lub uszkodzony kabel lub sonda.
Opisałem się jak "głupi" i nic nie doszło na forum. Była jakaś awaria chyba? Twoje rozumowanie jest poprawne i w ten sposób może to zadziałać. Jeśli chodzi o wodę to nie ma strachu bo ja wychowałem trójkę dzieci z tym, że dla bezpieczeństwa zastosowałem bateryjkę (9V) ale może być dowolna. Sondę do pieluszki trzeba zrobić w kształcie szpikulca (tylko...
1. Miałem ten sam problem u siebie w a 4 b7. Jedź do tłumikarza i on to ogarnie. Tłumiki polecam z Turboworks tanie i ciche . Nie wiem jak z żywotnością ale u mnie lata rok środkowy i jest ok. 2. Dołącz sondę wtyczkę i zobacz czy wywali błąd. Jeśli nie znaczy że wycięta. Najlepiej sprawdzić jak programem dedykowanym ale to pkt niżej. 3. Nie bierz tego...
Pomiar pomiędzy białymi kablami. Od 3 do 5 ohms sprawdzałem na kilku nówkach.
Jeśli od strony sterownik silnika do wtyczki sondy to możliwe jest zastosowanie miedzianych przewodów.
Nie ma typowego wejścia, powinna gdzieś wisieć wtyczka do sondy.
Podaj na jakich przewodach mierzysz to zasilanie i co chcesz zmierzyć, zasilanie grzałki? Korzystałem ze schematu i czerwony przewód, który wychodzi z wtyczki sterownika z pinu 1A3, zasila sondę przed katalizatorem, ma ciągłość. Aby się upewnić, to zerwałem kawałek izolacji zaraz za wtyczką od sterownika i napięcie jest takie samo 0,02 V jak w gnieździe...
Sondy mają inne wtyczki. Nie wiem jak z ilością przewodów. Czasem dwie identyczne sondy mają inne nr z powodu innej wtyczki. Najlepiej dorwać katalog BOSCH`a dobrać sondę uniwersalną (taka bez wtyczki) i zobaczyć czy będzie ona pasowała do tych silników. Można zapytać o to w sklepie tylko chodzi o to by sprawdzić czy uniwersalna pasuje do obu silników....
Zawodowo naprawiasz i nie wiesz jak sprawdzić 🤔 Odłącz klapkę jedna sonda miernika do wtyczki klapki, druga sonda do wtyczek przy płycie, w końcu znajdziesz. Następnie po ścieżkach na płycie docierasz do sterowania klapki. Powodzenia 😇.
Wrocław Jestem z Wielkopolski więc za dojazd bys sporo zapłacił :) Sondy sa takie same. Ma modulacje odpowiada własnie sonda a ta wtyczka wpięta jest do cewki. Sprawdź przewody od anod jonizujących tych które wychodzą nad palnik.
Do jakich kolorów masz zapięte białe przewody sondy? Dodano po 3 Ztego co piszesz sonda jest źle podłączona. Wtyczka sondy pasuje tylko tak: - fioletowy -> zielony - czarny -> żółty - biały -> niebieski - szary -> biały Według zdjęcia: tam gdzie czerwona sonda miernika wchodzi do zielonego w wtyku samochodu. Sprawdzałem, nie da się odwrotnie wpiąć...
Przecież to jest wtyczka od sondy lambda, dobrze rozeznaliście przy czym grzebiecie? Czujnik stukowy jest z tyłu silnika, koło rozrusznika, wtyczka dwupinowa, bo sygnał i masa (ekranowanie)
Problem z pierwszą sonda o2 ( sonda , instalacja , wtyczki ) ..
Chyba, że są jakieś wtyczki BNC które mają ekran podłączony do wewnętrznej części a zewnętrzna część jest plastikowa lub odizolowana od wewnętrznej części? Są i o tym pisałem, co przypomniał Kolega CosteC. Zarówno wtyk, jak i sonda są skonstruowane tak, ze tylko idiota i to na własną prośbę może się dotknąć do elementu pod napięciem a i tak nie będzie...
Bez sondy te silniki normalnie pracują. Ja w swoim 1.2 16v mam całkowicie zaspawaną dziurę w kolektorze a wtyczka od sondy wisi w powietrzu. Na benzynie w ogóle praktycznie nie jeżdżę. Pali dużo bo 12/13l ale moc ma normalnie.
No właśnie na benzynie też tak się dzieje przy prawidłowo podłączonej sondzie a na lpg zarówno przy emulowanym sygnale z centralki lpg jak i całkowicie odłączonej sondzie(wypięta wtyczka) czyli zawsze się tak dzieje bez względu na to czy sonda jest podpięta czy całkowicie wypięta. Najbardziej prawdopodobne tak jak piszą forumowicze , że przewód sygnałowy...
Sonda Boscha bez wtyczek kosztuje około 350 zł z wtyczkami 450 natomiast w oryginalnym pudełku Alfy jakieś 560 zł
kolego wydaje mi się że mnie źle zrozumiałeś silnik 1,6 jest z 2005r (dwie sondy, czujnik wałka rozrządu, sterownik z trzema wtyczkami) a 1,5 jest starszy (jedna sonda, sterownik z dwoma wtyczkami, brak czujnika położenia wałka) mam cały komplet do 1,5 (wiązka, sterownik i immo) więc tu nie ma problemu, nie wiem tylko czy wiązka od 1,5 będzie pasowała...
Witam ! Problem rozwiązany. Rozpięta wtyczka sondy lambda (Na warsztacie wymieniono mi część układu wydechowego). Po wymianie świec i przewodów el. wszystko jest ok. Pozdrawiam !
Jeżeli sonda miałaby zakłócać pracę silnika to ją odepnij na chwilę i poobserwuj. Sterownik przyjmie sobie wtedy wartości zastępcze. To już zresztą mądrzejsi muszą się wypowiedzieć. U mnie to było powtarzalne. Sonda podłączania i silnik gaśnie. Wtyczka odłączona - przestaje.
Denso DOX - 1568 Dodano po 8 https://obrazki.elektroda.pl/2786768600_... to wtyczka od poprzedniiej sondy
Czyli powinienem odpiąć sondę.. i na każdym z 6 kabli powinienem miec oporność do masy ? Tylko który masowy, standardowo czarny od lambdy ? Miałem ucięte wszystkie przewody razem ze zmieloną wtyczka z wiązki do sondy , teraz nie wiadomo co do czego.
A ta wtyczka od sondy lambda powinna być podłączona, pomimo, że panowie gazownicy twierdzili inaczej i ją rozłączyli
Tam są dwie masy , jak pisał poprzednik. N a sondę z pinu ECU nr,B57 na pin D sondy , na grzałkę , z pinu B15 na pin A wtyczki sondy.
Witam ja miałem identyczny problem w jednym z tych passatów i problem byl z sondą. Wtedy pamiętam że akurat to byla wtyczka sondy za silnikiem. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych, jeśli jest to kolejne pytanie, w szczególności inne niż osoby pytającej. Z racji szacunku do pytającego załóż własny temat. Możesz dopisać tylko sposób...
Ok dzięki za informacje. Wiesz może gdzie można kupić (lub jak fachowo się nazywa) wtyczka która pasuje do tego kontrolera?
Wtyczka sondy, pin C do stera pin 17, szaro biały. pin A do przekaznika głównego, pin 5, biały. pin B masa czarny. Sprawdź mase, zasilanie, przejscie do stera.
a ja potrzebuje schemat do takiego polo ,konkretnie wtyczka sondy--> sterownik silnika , pokazuje caly czas ze ma grzalke sondy zwarta do masy , podstawialem 2 inne sprawne sondy , kasowalem blad ale nadal sie pojawia , a tylko na jednym przewodzie z kostki sondy do sterownika mam rezystancje okolo 6 om .
No to lipa, nie wiem czy auto com to ma. Jedynie co doradzę to posprawdzaj instalację wtyczki co idzie od czujnika po prawej stronie silnika na wydechem gdzie były też wtyczki sondy.
Sprawdź wtyczkę na płytce. Wtyczka 6 pinów, X4. Kable od pogodówki to 2 środkowe. Obydwa żółte. Pozdrawiam.
Może byc uszkodzona jeszcze wtyczka i okablowanie sondy NTC albo płyta główna.
Witam Samochód to: Laguna II 2.0 16v 2003r Urwała się wtyczka od Sondy Lambdy za katalizatorem, wtyczki w ogóle nie ma. Jest tylko od strony wiązki silnika, od sondy zostały same kabelki: szary, czarny 2xbiały. Od wiązki: biały, brązowy, 2x pomarańczowy. Jak to ze sobą połączyć?
Witam, niedawno nabyłem Kalosa z 2007r 1.2, i paliła się lampka od silnika, po podpięciu pod kompa okazało się że wyskakuje błąd sondy lambda, po usunięciu od razu wracał. Gdy chciałem wymienić okazało się że jednej storny wtyczki nie ma wcale tylko przewody luzem ... Kupiłem inną sondę z wtyczka, tylko torchę inną, i chciałem poradzić się jak dojść...
Sondę wymieniłem i już jest oki , po ekonomizerze zauważyłem ze inaczej działa mniej pokazuje , silnik ma teraz inne brzmienie , ma lepszego buta , obroty super stabilne nawet nie drgną, i niższe , sondę wstawiłem od vw 4 przewodową tylko wtyczkę przełożyłem , wtyczka od sondy jest na wysokości jest przy skrzyni biegów .
Witam, mam pytanko do specjalistów od elektryki samochodowej : Mam stare Subaru w którym padła sonda. Oryginalna sonda Bosch oraz wtyczka idąca z instalcji ma 3 przewody (czarno-biały, szary, oraz czerwono-żółty). Zakupiłem nową sonde uniwersalną Bosch 3-przewodową i mam drobny problem z podłączeniem ponieważ ma ona 1 przewód czarny i 2 białe. Instrukcja...
Panowie. Złe spalanie benzyny przy sprawnej sondzie Lambda zostało wykryte. Stawiałem na uszkodzenie sterownika Digijet, niestety bł to zły kierunek myślenia. Okazało się, że wychodząca ze sterownika wtyczka łącząca sondę Lambda była uszkodzona w taki sposób, że prowadzony pomiar miernikiem nie pozwalał tego zauważyć. Gdy połączenie wykonano bez wtyczek...
Panowie sonda jest ta co była lecz stopiła sie wtyczka od wydechu i moje zapiski zagineły :( sonda 4 przewodówka Biały Biały Szary Czarny
Dzięki. O to chodziło. Sondę mam 5 przewodową. Wtyczka od strony ECU ma 6 pinów, natomiast od strony sondy wychodzi 5 przewodów. Nie ma to większego znaczenia dla mnie, bo interesuje mnie tylko grzałka. Dzisiaj posprawdzam i dam znać jak poszło.
wtyczka sonda sonda lambda wtyczka wtyczka sonda lambda
panel sterować nawiew mercedes uszkodzić wyświetlacz pralka samsung uszczelka podgrzewacza
grundig 6000x hulajnoga elektryczna
Jak wyciągnąć przewody z kostki oświetlenia hulajnogi? Czy modem 3G działa z kartą 4G LTE po wyłączeniu 3G?