Podobno kabli od sondy nie powinno się lutować dlaczego? Nie wiem. Najlepiej połączyć tulejkami łączącymi cuś takiego https://www.tim.pl/koncowka-tulejka-lacz... Ja osobiście używam termokurczliwych z forcha Powinienes dostać cos takiego w sklepie elektrycznym
Podaj nr VIN to jutro zobaczę czy mam schemat Dodano po 10 Myślę, że czytelne dasz radę https://obrazki.elektroda.pl/9104622400_... https://obrazki.elektroda.pl/2011081700_...
Jak podniesiesz maskę to po prawej stronie na tylnej ściance pod osłoną znajduje się MAP sensor rurka idzie do krućca w kolektorze ssącym,obok MAP jest wtyczka sondy lambda./MAP czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym/
Dzisiaj sprawdziłem, wtyczka sondy -wtyczka sterownika jest przejście wszystkich 4 przewodów. Myślę że cos poszło w sterowniku.
Nie podałeś kodu silnika ale dla silnika NFU wygląda to tak: sonda pierwsza - ECU 1(nr na wtyczce sondy) - przewód nr 1351A - plus na grzałkę (połączony z plusem drugiej grzałki) 2 - przewód nr 122 - pin E2, wtyczka 32V NR (masa grzałki) 3 - przewód nr 131 - pin B3, wtyczka 32V GR 4 - przewód nr 130 - pin A3, wtyczka 32V GR sonda druga - ECU 1 - przewód...
Powiększ sobie ten obrazek - to jest schemat do silnika ABU T4 - wtyczka, G39 - sonda Na pin T4/1 przychodzą przewody: od strony inst. biało-czerwony a od strony sondy biały Na pin T4/2 przychodzą przewody: od strony inst. brązowo czarny a od strony sondy biały Na pin T4/3 przychodzą przewody: od strony inst. czarny a od strony sondy szary Na pin T4/4...
W twoim przypadku przy sądzie szerokopasmowej to nie zadziała. Spróbuj zajrzeć tu http://wbo2.com/cable/lsuconns.htm
Ta czteropinowa wtyczka z zasilacza nazywa sie "molex". Masz tam: 5V i 12V. Natomiast ta od płyty głównej ma dwa lub trzy piny, dwa to zasilanie (12V) a trzeci pin to sonda obrotów wentylatora.
Dzięki za wskazówkę K3 - ma to sens, jakoś nie wpadłem na to, sprawdziłem wtyczkę od czujnika centralnego zamka - tam jest oznaczenie 5NR, co wskazuje na kolor czarny i 5 pinów i tak jest. Pozerkam jeszcze, bo wtyczka sondy lambda ma oznaczenie 4NR - fakt ma 4 piny ale u mnie jest biała ;)
Tej sondy nie ma podróbek, ile masz przewodow w sondzie i jakie kolory? Wtyczka sondy jest gdzieś na dole, trzeba by się wczołgać pod auto i zdjąć maskownicę bo z góry za słaby dostęp. Dlatego nie sprawdzałem jaka jest wtyczka. Występują różne rodzaje?
Ustal przy pomocy żarówki 21W czy masz na włączonym zapłonie pewne 12V we wtyczkach obydwu sond i wtryskach.
Ale to co kolega mówi. Nie wtyczka shuko tylko sondami? Wybrać L - PE i jedna sondę do fazy a druga do N?
Czy sonda przed katalizatorem i za katalizatorem jest taka sama? Już wiem czemu musiałem ucinać/szlifować kawałek wtyczki w sondzie którą kupiłem. Sonda, którą kupiłem jest identyczna jak wtyczka mojej drugiej sondy (za katalizatorem). Wciąż pozostaje zagadka dlaczego nowa sonda (V22-76-0007) występuje jako zamiennik sondy którą miałem zamontowaną (9650682180),...
Wtyczka sondy lambda ma takie wejście. Do czego ono jest? Oraz jak można je wykorzystać ? Pod 1 jest napis V chyba volt oznacza Pod 2 jest +
Osłona wtyczki sondy.
Bardzo proszę o pomoc, czy ktoś orientuje się gdzie jest wtyczka sondy lambda za katalizatorem? Nabyłem auto z wyciętym katalizatorem i sondą zgłasza błąd 2 sondy ponieważ jej nie ma, silnik dusi się. Nie ma nigdzie wtyczki do podłączenia, czy sonda jest podłączana pod lewarek skrzyni biegów tak było w Freelanderze z tym silnikiem? Na zdjęciu jest 1,8...
DIN 4 pin lub Mini DIN 4 pin.
Witam mam Polo z LPG jak w temacie Sprawdzalem VCDS-em i 1 sonda ta przed katalizatorem w ogole nie reaguje, pokazuje stale napiecie w granicach 0,45V sprawdzalem wtyczki kable, wydają się ok. Podejrzewam padniętą sonde. I tu mam takie pytanie. Mam sonde 5-cio przewodowa, czy jak kupie taka sama i podlacze to bedzie dzialac z lpg? Chodzi o to ze domyslam...
Jeśli od strony sterownik silnika do wtyczki sondy to możliwe jest zastosowanie miedzianych przewodów.
No to lipa, nie wiem czy auto com to ma. Jedynie co doradzę to posprawdzaj instalację wtyczki co idzie od czujnika po prawej stronie silnika na wydechem gdzie były też wtyczki sondy.
Witam potrzebny mi schemat połaczenia do sondy 1 szerokopasmowej od sterownika do wtyczki i od wtyczki do sondy. Vw polo 1.4 16v BKY. Nie moge dojśc jaka powinna być sonda i jakie kolory przewodów od strony sondy 5 przewodów a wtyczka 6 pin
Witam byłem dzisiaj u mechanika i wyszło ze musze wymienic sonde lambda. Byłem w sklepie to powiedzieli mi 200 zł. A na allegro znalazłem coś takiego http://www.allegro.pl/item593457743_uniw... Dzwoniłem tam i kobieta zapytała się mnie jakie tam są kolory kabli i jaka wtyczka. Ja tego nie wiem Czy ktoś...
Witam ! Problem rozwiązany. Rozpięta wtyczka sondy lambda (Na warsztacie wymieniono mi część układu wydechowego). Po wymianie świec i przewodów el. wszystko jest ok. Pozdrawiam !
Która wtyczka jest ucięta? Ta od strony sondy czy auta? W grupie VAG brązowy to masa. Tutaj masa robi za ekran dla przewodu sygnałowego. Przewód sygnałowy z sondy podpięty jest pod 38 pin sterownika silnika.
Ta sonda i wtyczka to całość.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic63... 4,7 kilo zamiast sondy parownikowej (czerwona lub pomarańczowa wtyczka) i to działa..
Sonda na kolektoze dolotowym zielona wtyczka Zielony pomarańczowy biały żółty Sonda za katalizatorem niebieska wtyczka Szary brązowy biały zielony
Wtyczka sondy, pin C do stera pin 17, szaro biały. pin A do przekaznika głównego, pin 5, biały. pin B masa czarny. Sprawdź mase, zasilanie, przejscie do stera.
Wygląda na uszkodzenie sondy za katalizatorem. Dojście do sondy od spodu samochodu, wtyczkę najłatwiej zlokalizujesz idąc po przewodzie od sondy. Na zdjęciu katalizator z widocznymi obiema sondami: https://obrazki.elektroda.pl/1392645300_...
Szczelność tak. Odepnij sondę od wtyczki i sprawdź bez sondy.
16514 - przerwa w obwodzie sondy 1 17526- przerwa w obwodzie grzania sondy 2 Pierwsze kabelki do sprawdzenia i pomiary napięć na wtyczkach obu sond lambda. Dwa sprawdzenia samych sond/ ewentualna wymiana.
Nie kupuj używki i nie kupuj jakiejś chińszczyzny. Spisz nr ze starej sondy i go podaj to coś się dobierze. Czasami jest tak że sondy są identyczne przed i za a maja inne nr bo różnią się wtyczkami i długościami przewodów - odpowiednik boscha uniwersalny dla obu może być ten sam.
a ja potrzebuje schemat do takiego polo ,konkretnie wtyczka sondy--> sterownik silnika , pokazuje caly czas ze ma grzalke sondy zwarta do masy , podstawialem 2 inne sprawne sondy , kasowalem blad ale nadal sie pojawia , a tylko na jednym przewodzie z kostki sondy do sterownika mam rezystancje okolo 6 om .
Pierwsza sonda u Ciebie ile ma przewodów i wtyczka ile ma pinów ? Sprawdziłem na schematach . Masz sondę szerokopasmową . Tutaj nie będzie wykresu jej pracy 0-1V tak jak dla sondy zwykłej cztero-przewodowej .
jest, i to częste w bejcach. Dostaje się woda do okrągłej wtyczki sondy i masuje pomiar z grzałką.
Opisałem się jak "głupi" i nic nie doszło na forum. Była jakaś awaria chyba? Twoje rozumowanie jest poprawne i w ten sposób może to zadziałać. Jeśli chodzi o wodę to nie ma strachu bo ja wychowałem trójkę dzieci z tym, że dla bezpieczeństwa zastosowałem bateryjkę (9V) ale może być dowolna. Sondę do pieluszki trzeba zrobić w kształcie szpikulca (tylko...
Dokładnie haczykiem do strony kabla. Czasem po wyciągnięciu do końca wtyczka rozpięta.
Tam są dwie masy , jak pisał poprzednik. N a sondę z pinu ECU nr,B57 na pin D sondy , na grzałkę , z pinu B15 na pin A wtyczki sondy.
Smród paliwa nie ma nic do grzałki sondy. Na filmie napięcie na grzałce oscyluje więc nie powinno być smrodu o którym napisałeś. Niebiesko-żółty łączy się jeszcze z niebiesko-czerwonym i to jest plus dla zasilania grzałki. On idzie do 4 pionowej wtyczki sondy - pin pierwszy i łączy się z biały przewodem sondy. Drugi biały sondy podpięty jest pod pin...
Wtyczka łączy dokładnie? USB to przy sondzie lubi się wypinać. Przy sondzie wtyczka jest podpięta, wszystko sprawdzone i nic. Dalej błąd :( Poprawiłem pisownię Mod.
Ok zrobię do 40 C a sondę to fioletowy kabel i sonda tez ma tam gdzie wtyczka fioletowy kabel ? Sonda ta pierwsza koło silnika ?
Witam, Mam takie pytanie odnośnie modelu wymienionego wyżej. Problem mam ze zbyt dużym spalaniem a okazało się że w tym aucie nie ma wcale sondy lambda. otwór jest zaślepiony. Czy ktoś by mi mógł wskazać lokalizację gdzie powinna być podłączona wtyczka sondy? Z góry dziękuję za odpowiedź... wskazówki pomagające obniżyć spalanie też chętnie przeczytam...
Właśnie o to chodzi że był z nimi problem i check engine sie wyswietlał już dlatego je wypielem do sprawdzenia i teraz mam problem bo nigdzie w internecie nie mogę znaleźć odpowiedzi
Grzałki są sterowane masą, czyli minusem. Od strony + MUSi być pełne napięcie 12V na pinach sterownika jak i na wtyczkach sond (mierzone względem masy właściwej, a nie masy sond, bo minusem są sterowane ze sterownika. W pierwszym punkcie piszesz <napięcie dodatnie wynosi 10V względem masy>, jeżeli mierzyłeś to względem masy właściwej (karoserii),...
Witam ja miałem identyczny problem w jednym z tych passatów i problem byl z sondą. Wtedy pamiętam że akurat to byla wtyczka sondy za silnikiem. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych, jeśli jest to kolejne pytanie, w szczególności inne niż osoby pytającej. Z racji szacunku do pytającego załóż własny temat. Możesz dopisać tylko sposób...
Do jakich kolorów masz zapięte białe przewody sondy? Dodano po 3 Ztego co piszesz sonda jest źle podłączona. Wtyczka sondy pasuje tylko tak: - fioletowy -> zielony - czarny -> żółty - biały -> niebieski - szary -> biały Według zdjęcia: tam gdzie czerwona sonda miernika wchodzi do zielonego w wtyku samochodu. Sprawdzałem, nie da się odwrotnie wpiąć...
koło aparatu jest taka okrągła zbiorcza wtyczka na rogu głowicy
Przy uruchomionym silniku jak odepniesz wtyczkę sondy silnik zmienia obroty(podwyższa). Sonda 2 czy 4 przewodowa? Najlepiej podłączyć się do kompa i dopiero analizować błędy i sondę.
Od odłączania po kolei wtyczek sond i zaworu EVAP wtedy będziesz wiedział czy to któraś sonda czy zawór a może coś innego jeszcze jest tam podpięte. Odłączasz wtyczkę, wkładasz bezpiecznik i patrzysz czy bezpiecznik przeżyje.
A ta wtyczka od sondy lambda powinna być podłączona, pomimo, że panowie gazownicy twierdzili inaczej i ją rozłączyli
NGK NTK podpowiada żeby sprawdzić szczelność zaworu EGR. Nieszczelność -> zwiększenie poziomu tlenu w wydechu -> wzbogacenie mieszanki przez ECU. Myślę że przepływomierz powinien wykryć zwiększony przepływ powietrza przez silnik. Sondę należałoby wykręcić i obejrzeć czy nie została zatruta osadami z paliwa/oleju/dodatków uszlachetniających. Jeżeli sonda...
Komputer pokazuje blad uszkodzonej sondy lambda oraz grzalka sondy lambda-niski sygnal. Sonda lambda jest nowa Boscha oryginal. Wtyczka sprawdzona, przewod sondy rowniez, wygladaja okey. Czy tam jest jeszcze jakis bezpiecznik lub przekaznik ktory mogl sie przepalic? Czy jedynie sterownik silnika podmieniac?
to będzie sonda 1. Sprawdź samą wtyczkę (sama sonda może być gut). Przy wymianie koniecznie musi być ten sam numer z wtyczki bo inaczej będzie kicha. Adam
nie do końca te Twoje metody są dobre. raz że w PSA kolory mają małe znaczenie - istotne jest oznaczenie numerowe nadrukowane na przewodach, dwa że zasilanie grzałki nie jest "stałe", trzy - masa dla sondy jest z reguły wirtualna ;) podaj więc kod silnika, i ktoś wesprze Cię schematem typu nr przewodu->nr pinu wtyczki sondy. 10 min i po bólu.
Bez sondy te silniki normalnie pracują. Ja w swoim 1.2 16v mam całkowicie zaspawaną dziurę w kolektorze a wtyczka od sondy wisi w powietrzu. Na benzynie w ogóle praktycznie nie jeżdżę. Pali dużo bo 12/13l ale moc ma normalnie.
Pomiary z masą wzięta bezpośrednio z Aku. Silnik pracuje Wtyczka sondy I: Pin 1 ---- 2,68V Pin 2 -----0,32V Pin 3 -----14,05V Pin 4 ----- 2,4V Pin 5 ----- 2,49V Pin 6 ----- 0,32V Tylko że silnik był ciepły bo 70 stopni, poczekam aż ostygnie i sprawdzę ponownie. Błąd grzałki nadal jest tak jak był. Co do wtyczki ECU to staram sie wypiąć ale coś haczy....
Po stronie auta czyli wtyczka/gniazdo z ECU ma ci dawac 12V na 2 pinach ,po stronie sondy czyli wtyczka/gniazdo z sondy pomiedzy 2 pinami z bialymi kablami masz miec opornosc - to jest obwod grzalki sondy.Opornosc rzedu kilkunastu Ohm.
Przecież to jest wtyczka od sondy lambda, dobrze rozeznaliście przy czym grzebiecie? Czujnik stukowy jest z tyłu silnika, koło rozrusznika, wtyczka dwupinowa, bo sygnał i masa (ekranowanie)
Zaskoczył mnie poziom skomplikowania elektroniki tego głośnika. Ktoś tu z pewnością nie oszczędzał :) Jednocześnie widzę że podjąłem słuszna decyzję wymiany wtyczki w nowo nabytym aucie :) Męska wtyczka od sondy skruszala, ktoś włożył piny, zalał klejem na gorąco i owinął taśmą. Pod wpływem temperatury byłem aż pod wrażeniem że klej spenetrował praktycznie...
Żeby sprawdzić sondę wpinamy miernik w pina(sygnał) a drugi kabel do plusa (mierzymy przy zapiętej wtyczce) sonda powinna pokazywać napięcie do 1V, powyżej pół wolta mieszanka bogata a poniżej pół wolta mieszanka uboga.
Denso DOX - 1568 Dodano po 8 https://obrazki.elektroda.pl/2786768600_... to wtyczka od poprzedniiej sondy
Tak sonda uniwersalna .Wtyczka zakładana, możliwe ,że pomyliłem przewody ? Sonda czteropinowa jak dobrze pamiętam jeden przwewód czarny , drugi szary i dwa białem
Podaj na jakich przewodach mierzysz to zasilanie i co chcesz zmierzyć, zasilanie grzałki? Korzystałem ze schematu i czerwony przewód, który wychodzi z wtyczki sterownika z pinu 1A3, zasila sondę przed katalizatorem, ma ciągłość. Aby się upewnić, to zerwałem kawałek izolacji zaraz za wtyczką od sterownika i napięcie jest takie samo 0,02 V jak w gnieździe...
Fiaty jak napisał przedmówca miały 3pinowe a to wygląda jak wtyczka do sondy lambda tudzież złącze diagnostyczne do instalacji lpg STAG i innych
zasilanie na wtyczce sond to około 1v Zasilanie z przekaźnika wielofunkcyjnego. Brakuje Ci plus 12V. Pewnie upalony styk lub uszkodzona wiązka. Sprawdzaj żarówką minimum 21W, miernik wyprowadzi Ciebie na manowce.
Może najpierw ogarnij wtyczkę sondy lambda https://obrazki.elektroda.pl/7985803400_... https://obrazki.elektroda.pl/9297505700_... BNRD- brąz czerwony BNWH - brąz biały BNBK brąz czarny RDWH -czerwony biały - 12v po zapłonie wspólne z 2 gą sondą Zmierz sobie oporność każdej z sond na pinach 1-3 (grzałka) i sobie porównaj.
niewarte ceny - sonda, wtyczka, trochę, kabla 2 rezystory i kondensator.
Rezystor kalibracyjny. Sonda wideband .
Sonda lub kable/wtyczki.
Miałeś miernik ustawiony na Ampery, i przewody połączyłeś pod pomiar prądu? To błąd. Nie wiem czy choć częściowo twój miernik jest głupoto odporny. Że przy podłączeniu 20 A, a ustawieniu na wolty nie powinien powodować [zwarcia] w mierzonym obwodzie. Czy możliwe że źle wkładając wtyczkę [sondę] od miernika zrobiłeś we wtyku zwarcie.
Padła sonda, wtyczka lub ułamał się przewód; ot' co. A opisy by mógł Kolega wstawić, jasne. Po angielsku też przeczytamy.
Może pasuje może nie, wiem tylko że czujnik wału z seicento pasuje do starego audi a8 4.2 :) jeśli wtyczka z sondy jest taka sama to powinna chodzić możesz spróbować założyć zawsze to lepsze niż nie pracująca sonda.
Może byc uszkodzona jeszcze wtyczka i okablowanie sondy NTC albo płyta główna.
Witam Samochód to: Laguna II 2.0 16v 2003r Urwała się wtyczka od Sondy Lambdy za katalizatorem, wtyczki w ogóle nie ma. Jest tylko od strony wiązki silnika, od sondy zostały same kabelki: szary, czarny 2xbiały. Od wiązki: biały, brązowy, 2x pomarańczowy. Jak to ze sobą połączyć?
wyrzuca błąd df311 coś nie przepala poprawnie , a różnica ciśnień prawidłowa (dpf rozkręcony ,sprawdzony ), wtyczka od sondy na turbinie poprawiona błąd zniknął. został tylko jeszcze Df1012 tempomat, ale chyba by nie robił aż takiego problemu.
Pewnie tak, jakie masz kolory przewodów sondy? Od sondy do wtyczki?
i będzie widać całą "instalację". U mnie diagnosta zawsze wchodzi pod samochód i jak już to prędzej by się do tulejki przyczepił. U mnie na tulejkę nie ma miejsca, może weszłaby kątowa. "Instalacja" jest jest zupełnie niewidoczna, bo jest w środku kabiny. W corolli wtyczka drugiej sondy jest wpuszczona do kabiny i tam już poza wtyczką jest włączony...
Dziękuję za odpowiedź. Do szczęścia brakuje mi rozpiski pinów we wtyczce sondy od strony ECU. Dodano po 5 Zmierzyłem napięcie zasilające ogrzewanie sondy i wynosi 12V a na drugim pinie w kierunku ECU przy wypiętej sondzie mam 2,5V. Może ktoś podpowie jak sprawdzić co jest powodem błędu.
Sondę wymieniłem i już jest oki , po ekonomizerze zauważyłem ze inaczej działa mniej pokazuje , silnik ma teraz inne brzmienie , ma lepszego buta , obroty super stabilne nawet nie drgną, i niższe , sondę wstawiłem od vw 4 przewodową tylko wtyczkę przełożyłem , wtyczka od sondy jest na wysokości jest przy skrzyni biegów .
jest to pomysl zaciagniety z tej strony http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthr... podobno ma dzialac.., ja wlasnie tez slyszalem ze juz lepiej ja wypiac calkiem albo kupic druga i nie cudowac.. Dodano po 48 dziekowac.. Dodano po 29 Po podloczeniu tej elektroniki pod kostke lambdy silnik przestal ,,swirowac,, na biegu...
Pin extractor albo nowa wtyczka i schemat .
Witam . Urwana wtyczka od sondy lambda , zostały tylko przewody ; czarny , szary , dwa białe . Gniazdo od strony wiązki ocalało , przewody ; czarny , brązowy , niebiesko -żółty , niebiesko-biały . Potrzebuję schematu połączenia przewodów.
Zdarza się,że daje gaz a on wogole nie jedzie ? Dałem inna sondę, i np wyskakuje check, i ogólnie lepiej jeździ i chodzi na jalowym na tej sondzie. Ogólnie koniec końców nie wiem jaka ma być u mnie sonda bo są różne oznaczenia i różnią się wtyczkami...
witam,mam problem,moze ktos moze pomoc?urwalem gdzies obie wtyczki od sond lambda(mam 2 sondy)tzn-sondy sa ok do momentu kiedy pod autem lacza sie wtyczkami z wiazka ktora idzie do ecu,sa tam zupelnie inne kolory niz te przy sondach tzn zolty,czerony i jeszcze jakies dwa a od sond ida tylko 2-biale,czarny i siwy ma ktos jakis pomysl,moze diagram jaki...
A jaki model? EX, DX czy LX? Przewód masowy grzałki powinien być biało-czarny ( on jest sterowany z ECU ) a samej sondy żółto-zielony ( masa sygnałowa samej sondy nie grzałki). Znajdź żółto-zielony przewód przy ECU i zmierz czy jest połączony z masą pojazdu. Jeżeli tak to możesz połączyć ten przewód od sondy tak jak piszesz ale ja bym połączył z przewodem...
Przecież jak byk napisane sonda pierwsza regulacyjna obwód otwarty i brak aktywności. Odpięta wtyczka lub uszkodzony kabel lub sonda.
Pisze ci 'Obwód czujnika O2 – nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1) ' więc musisz sprawdzic kable do sondy, ewentualnie wtyczka, lub padnięta sonda, ta reszta błędów może byc że kiedyś akumulator się rozłaadował. Najlepiej wykasuj je i pojeżdzij troche i poczytaj go jeszcze raz co ci wypluje. A jak chodzi na wolnych obrotach ?
witam mam sonde 4 przewodowa, chcialem do niej podpiac staga 50 i mam pytanie jak podpiac kabelki fioletowy i szary od staga 50 do sondy, sonda ma 4 przewody potem jest wtyczka i od wtyczki ida ponownie 4 przewody do komputera i teraz pytanie czy fioletowy przewod od staga powinien byc podlaczony od strony sondy czyli przed wtyczka a szary za wtyczka...
A to ciekawe, piszą żeby mierzyć na wtyczkach podłączonych do płyty. Pomiar po włączeniu odpada bo komp nie wstaje... Ok, nie dam rady zmierzyć na podłączonych wtyczkach bo sondy są za grube i nie sięgają do łączeń kabli. Na odłączonych wtyczkach prąd znalazłem tylko w dwóch miejscach: przewody fioletowy (VCCH) i zielony (zasilacz) miały po 5,08V. Reszta...
Takie objawy może dawać kończąca się sonda lambda, do póki jest zimny i jedzie na bogatszej mieszance wszystko będzie ok a kiedy się zagrzeje fisiująca sonda go podlewa, dobrze gdybyś ją odpiął i zobaczył jak się będzie zachowywać, jedna wtyczka :)
A jeszcze z innej beczki. Jak połączona jest sonda z wiązką? Wtyczka oryginał? Układ wydechowy szczelny?
Na drugiej sondzie grzałkę spina no masy sterownik - kostka A pin nr.17. Przedzowń ten przewód , od wtyczki sterownika do sondy.
Przekaźnikiem rozłączysz wtrysk. Pin nr 3 na wtyczce wtryskiwacza. Sonda lambda sprawna?
Złączyć kolorami do wtyczki,chyba wtyczka od starej sondy Ci została. Białe grzałka,szary masa,czarny sygnał sondy.
Panowie. Złe spalanie benzyny przy sprawnej sondzie Lambda zostało wykryte. Stawiałem na uszkodzenie sterownika Digijet, niestety bł to zły kierunek myślenia. Okazało się, że wychodząca ze sterownika wtyczka łącząca sondę Lambda była uszkodzona w taki sposób, że prowadzony pomiar miernikiem nie pozwalał tego zauważyć. Gdy połączenie wykonano bez wtyczek...
Sonda jest wkręcona w rurę wydechową, jak stoisz z przodu samochodu, to jest za silnikiem. Dojście raczej tylko od spodu auta. Dodano po 1 PS. Ja miałem takie objawy i się okazało że wtyczka od sondy była urwana ( ten sam silnik ).
Witam elektrit niepamietasz kolejnosci kabli bo przy odkrecaniu sondy wyjmowalem piny z wtyczki zeby przelozyc oczkowy klucz i niewiem czy cos niepomieszalem z czarnym i szarym bo mi check swieci??
Tak Z lewej i z prawej wchodzą przewody a od dołu powinna być wtyczka i przewód od sondy
nawiązując do testu z bateryjką, nie da się organizacyjnie w jedną osobę stwierdzić, jak szybko program zmienia wartość sygnału z sondy lambda, ale duże skoki na ponad sekundę powinny być widoczne, przetestowałem połącznie: wtyczka sondy - wskazania programu diagnostycznego różnymi napięciami, te dla bogatej mieszanki mają odchyłkę w granicach 3%, czy...
No właśnie jest tak jak piszesz kolego CAR CENTRE. Zaraz po skasowaniu błędu i odczytaniu pamięci sterownika ponownie wyrzuca błąd 21. Z okablowaniem to nie wiem jak tam jest bo idzie dalej cała wiązka zaraz po gnieździe w które jest wpinana wtyczka od sondy. Czy na gołym gnieździe które idzie dalej w kierunku komputera sprawdzając, czy obwód jest zamknięty...
sonda wtyczka sonda lambda wtyczka wtyczka sonda lambda
modernizacja linii napowietrznej ustawienie rozrządu deutz renault scenic gaśnie
sterowanie klapą gaszącą uszkodzona płyta główna tablet
Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004 LPG - Gaśnięcie na skrzyżowaniach Iveco Daily 40 - Kod 000B: Czujnik Ciśnienia Paliwa lub MAP