50607030 Łącznik (do nr silnika 239374) 50607031 Łącznik (od nr silnika 239375)
To go dokreć. Jeden obrót to około 30 bar
Należy przeprowadzić diagnostykę silnika. Odma odpowietrzenie silnika nagar/nieszczelność w dolocie
Nie za bardzo czego jest szukać, ciśnienie z pompy podawane jest bezpośrednio na filtr oleju a ty mierzysz ciśnienie zaraz na samym wyjściu filtra także problemem może być pompa, zawór, smok lub filtr oleju. Niczego więcej po drodze tam nie ma.
Jeśli wymieniane były komplety to często się zdarza że 60-ka pluje olejem i nie jest to feler ani wina uszkodzonych pierścieni. Z czasem dotrą się do cylindra i pluć przestanie. Druga sprawa to na wolnych obrotach książkowo ciśnienie oleju min. 1.5 bara, przy 2200 4-4,5 bara. Jeśli u ciebie coś w silniku zostało pominięte to nic dziwnego że jest trochę...
Witam mam craftera z 2007r 2.5tdi 136km mam problem gdyż spada mu ciśnienie oleju i miga mi lampka od oleju wymieniłem pompę od oleju i problem nadal jest zmieniłem czujnik i nadal jest tak samo po podpięcie przyrządu do sprawdzania cisnienia oleju na zimnym silniku jest 3 do 4 barów po dodaniu mu gazu i przytrzymaniu go do 2 tyś obrotów ciśnienie spada...
Witam Panowie, Pacjent MB Axor 1828 VIN: WDB9505341l552743. Problem polega na tym, że spada ciśnienie oleju silnikowego po rozgrzaniu. Nie jest to wina awarii czujnika, sprawdzałem ciśnienie manometrem, na zimnym silniku ponad 2 bary, po rozgrzaniu na biegu jałowym spada poniżej 0,5 bara. Problem się pogłębia bo ostatnio szofer mówił, że ostrzeżenia...
Oczywiście pomiar realnego ciśnienia oleju w silniku już przeprowadziłeś?
Jeżeli silnik ma luz zaworowy kasowany hydraulicznie, to spadek ciśnienia oleju słychać po pracy zaworów. Po zwiększeniu obrotów silnika ciśnienie oleju wzrasta, powinien wtedy hałas z głowicy ustać. Nie w tym przypadku. Tu jest ręczna regulacja.
Ciśnienie mieżyłeś manometrem ? Może czujnik oszukuje?
Temat do zamknięcia.
Najprawdopodobniej była dolewana woda na gorącym silniku jak miałeś ubytki ,albo gdzieś pękł jakiś wąż przepytaj kierowcę ale pewnie i tak się nie przyzna stał na parkingu i pewnie dolał wiadro zimnej wody do silnika i dlatego pękła tuleja jak piszesz ,tuleja są mokre w tych silnikach ,to nawet by się zgadzało bo uzupełniając wodę na początku ona dostaje...
Nie bądź śmieszny. To, co wiem lub przepuszczam, to moja sprawa. To jedno, a druga sprawa jest taka, iż nie potrafisz pomóc. To po co piszesz komentarz bez sensu... W takich tematach o ciśnieniu ludzie jedynie potrafią napisać od razu, że silnik złom, remont czeka, i tylko tyle. Żadnych innych porządnych tekstów, tylko od razu remont xdd... Tyle, to...
Nie lepkość tylko gęstość. Gęstość, to masa określonej objętości. W olejach, podaj się lepkość, to zdolność do spływania po powierzchni. Popularnie ludzie to nazywają gęstoscią, chyba przez analogię do grochówki.
Jeśli "wirówka" była czyszczona to częstą przyczyną jest jest właśnie ona. (np. oring)
Typowy problem dla VW. Zatkany smok oleju. Długo nie wymieniany olej silnikowy robi szłam, przychodzi nowy olej i szlam zostaje wypłukany i zatyka smok oleju. Dotyczy większości silników benzynowych 4 cylindrowych grupy VW.
[img-0] miska już zdjęta panewka delikatnie ryśnieta ale chyba od tego by tak ciśnie nie poleciało
chłodnica oleju była zamieniana z drugiego egzemplarza, ale troche pozniej, bo myslalem ze jakis zaworek czy coś ale nic sie nie zmieniło. kłopot zaczął się zaraz po pierwszym remoncie, była naprawiana głowica (gniazda zaworowe zawory) wyienione pierścienie i panewki korbowodowe (wymiar nominalny, kolbenschmidt) zaraz po tym zaczęło ginąć ciśnienie...
No tak czyli powinienem zacząć od pompy ?? Bo nie wydaje mi się że panewki by się kończyły przy takim przebiegu . Z tego co słyszałem te volvoskie silniki potrafią dużo więcej przejechać.
Kiedyś się ich trochę nazmieniałem, a nawet całe wałki. Zawsze pierwsze na czym te silniki gubiły ciśnienie oleju to właśnie panewki wałka pośredniego. Janusze za to znaleźli prostszy sposób, czujniki zmieniali z 1.8 bar na 1.4, albo go na stałe do masy.
Dzisiaj podkręciłem śrubę o jeden obrót i ciśnienie wzrosło o pół atm. lecz efekt jest ten sam po zwiększeniu obrotów spada przy rozgrzanym silniku do 1,5atm a czy takie zjawisko jest niebezpieczne dla silnika?
Jeżeli nie była wcześniej wymieniana, a przebieg przekroczył 600 tyś km Man zaleca wymianę pompy. U nas 70 TGA miało wymienione profilaktycznie, po zatarciu silnika w jednym. Do wymiany zestaw : pompa, o-ring z ośki visko, uszczelniacz, uszczelka metalowa płyty i sama płyta jeżeli pęknie ci przy zdejmowaniu.
Miałem podobny problem.Uszkodzony był zawór ciśnieniowy w pompie oleju.Dokładniej rzecz ujmując zawór był zanieczyszczony osadem olejowym.Zawór byl lekko otwarty i przy zimnym silniku i gęstym oleju wszystko grało ale wraz ze wzrostem temperatury malała gestość oleju co powodowało sbobodniejszy przepływ przez nieszczelnośc i spadek ciśnienia
Nic dobrego jak jechałeś bez ciśnienia oleju. Sprawdzenie ciśnienia oleju manometrem, czujnik oleju i czujnik poziomu oleju jeśli jest.
W iveco powinno byc tak jak w koparce. Pewnie panewki sie koncza...
Z tego co widzę jest wymienny, w pompie element z boku przykręcany. W filtrze z reguły jak jest już mocno zabity brudem to zawór puszcza olej bez filtrowania
Witam, mam problem, bo po odpaleniu silnik chodzi głośno na obrotach a po puszczeniu obrotów gaśnie. Ciśnienie po odpaleniu 3,5 ale po ok. pół minucie spada do zera dusi i gaśnie. Filtry sprawdzałem czyste. Olej nowy. Pompa wtryskowa roczna białoruska. Wał korbowy oryginał 34 lata. Może ktoś pomoże dojść przyczyny.
Witam .Nie pamiętam które roczniki , ale była akcja serwisowa która dotyczyła wymiany wadliwej pompy olejowej .
http://obrazki.elektroda.pl/1711387800_1... 1- Kierunkowskazy 2- Światła drogowe 3- Spadek ciśnienia powietrza 4- Ładowanie 5- Ciśnienie oleju 6- Powinno by gniazdo 12V A tych poza deska rozdzielczą koło guzika w oryginale nie ma w ogóle. http://obrazki.elektroda.pl/7026159100_1... http://obrazki.elektroda.pl/4002751400_1...
Chodził na obrotach 2600-2700 rpm 3h? Coś ty nim robił? Micha w dół i panewki do oglądnięcia. Z 60 jest taki problem że tłok jest słabo chłodzony (nie ma porządnego natrysku oleju na denko tłoka) główka korbowodu z tuleją smarowana tylko rozbryzgowo. Przy takich obrotach tłok puchnie (zaciera się w cylindrze czasem pęknie pierścień) oraz cierpi smarowanie...
Zawór przelewowy w pompie zamulony na syfie.
Witam Proszę bardzo o pilną pomoc. Posiadam Opla Movano Renault Master 2,8 DTI (12.2000r) Spadek ciśnienia oleju przy zimnym silniku, kontrolka gaśnie nawet po 15-20 sekundach. Po rozgrzanym silniku zaświeca się na stałe i mruga, gaśnie przy ujęciu gazu i wrzuceniu na luz. Ciśnienie przy zimnym 1,2 atm- 1 atm przy ciepłym, przy 3000 obrotów spada do...
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Witam. Mam problem z ciśnieniem oleju na zimnym silniku ma 5 atm a na rozgrzanym spada do 1 atm dodam ze byl wymieniany olej na superol. I co w związku z tym?
Może przestawiłem rozrzad? W tym silniku był odprężnik sprawdź czy nie jest załączony. A co do ciśnienia to pewnie kapitalny remont bo przecież luzy na wale i panewkach ucieka olej. Trzy jest gęsty zimny to jest jeszcze ok ale jak się rozgrzeje i robi się rzadszy pojawia się problem.
Dowódca baterii dobrze podpowiada. Uszkodzona jest membrana w pompce zasilającej. Pompka znajduje się po prawej stronie silnika nad rozrusznikiem. Jeśli ponadto z pompki wydostaje się olej, należy ją całą wymienić, bowiem zużyciu uległa oś na której osadzona jest krzywka.
Jeszcze raz to przeczytałem. Stuka góra silnika i to dlatego, że słabe masz ciśnienie oleju. Skoro panewki są świetne to pompa oleju jest zajechana.
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
Jak sprawdził że pompa jest ok. Ja przy remoncie kapitalnym silnika pompę olejową zawsze zakładam nową. I kolegę czeka najpewniej znów rozbiórka dołu i wymiana pompy.
temperatura podczas pracy i to nie ciezkej dochodzi do 110 a cinienie oleju przy odpalaniu jest pomiędzy 6 a 5 ale po rozgrzaniu na wolnych obrotach spada prawie do zera,trzeba mu podnosić obroty aby podciagnac trochę ciśnienie.Blacha na cylindrach jest,zebra cylindrow sa czyste bo sa nowe i to raczej tez nie jest wina marnej jakości cylindrow bo problem...
Na rozgrzanym oleju całkiem normalne. Pytanie jaka temperatura, obroty i wartość ciśnienia.
No i teraz pytanie co to może być? Bo tak na logikę to zużycie metalu (panewki) chyba postępuje trochę wolniej i spadek ciśnienia wraz z kontrolką objawiałby się przez jakiś czas. Co o tym sądzicie? Bo nie wiem co dalej robić... Wystarczy chwila żeby je załatwić, jak ktoś ma pecha. Panewki nie trą po wale tylko są oddzielone od niego olejem. Ja go...
Radziłbym sprawdzić skład spalin bo jak jest paliwo w oleju to ciśnienie może spadać na b.jał. do "0".
A nie przeładowuje ci czasem ten alternator na wyższych obrotach ? I o jaki czujnik obrotów ci chodzi ?
Witam ! Mam problem. Ursus c 328 traci ciśnienie oleju na wyższych obrotach, tak od 1200.na wolnych obrotach kontrolka nie świeci. sprawdzałem manometrem i jest widoczny spadek ciśnienia oleju przy 1200, Silnik jest po remoncie, nowa pompa, wał po szlifie co to może być z góry dziękuje za odpowiedź . pozdrawiam
No teraz to bardzo prawdopodobne ze turbina puszcza olej. A jak wirnik turbiny? Siedzi sztywno czy ma luzy? Łopatki całe? Ja stosuję taki sposób na sprawdzenie szczelności turbiny. Stary osuszacz do klimtyzacji nadaje się do tego idealnie, napelniam olejem, podłączam jedna stronę do sprężarki, druga pod smarowanie turbiny a na wylot turbiny tzn spływ...
pompa musi być przystosowana do pracy w obu kierunkach, pewnie tloczkowa. Pompa jest zębata najprostsze rozwiązanie, to rozdzielacz steruje kierunkiem przepływu cieczy ( oleju ). Uproszczony schemat http://obrazki.elektroda.pl/3897584100_1... Wadą hydraulicznej łuparki jest cena i spadek ciśnienia słabej jakości pomp zębatych. Najprostszym...
Rafalrrr jaka pompa napędza chłodnicę ? Juras trochę duże masz to ciśnienie , tam powinno być około 10 atm . Z drugiej strony spadek ciśnienia na zającu też duży , piszesz że wzmacniacz nowy a to wygląda na przeciek na wzmacniaczu . Jest taki spadek cisnienia bo na żołwiu olej nie jest tłoczony na wzmacniacz tylko ze wzmacniacza na zlew a z pompki przez...
przekładnia planetarna, której za chiny nie jestem w stanie określić przełożenia, wygląda to tak jak w załączniku. Mnie to nie wygląda na reduktor tylko na łożyskowanie odciążające wał silnika. Ten duży hydromotor, pożera bardzo dużo oleju, przez co jestem w stanie "rozkręcić" go do obrotów ok. 50-55 obr/min Pompa 16 cm3, silnik nominalnie 3000rpm,...
Nie wiem jak wyglądało to sprawdzanie przepływomierza - można to zrobić jedynie urządzeniem diagnostycznym, tak samo czujnik ciśnienia doładowania. Są to to najważniejsze czjniki mające wpływ na dynamikę silnika. Wkręć czujnik ciśnienia i sprawdż czy nie jest zaolejony. On ma bardzo malutki kanalik (otwór) co przy przeciekach oleju łatwo się zapycha...
Po pierwsze ustaw zawory. Hanki niestety lubią klekotać na wolnych obrotach, zwłaszcza te starsze. Może byż przyczyną działania jak "diesel" to ze pasek rozrządu przestawił sie o jeden ząbek, ale za tym idzie spadek osiągów samochodu i faktycznie głośno zwłaszcza przy przyśpieszaniu by chodził. Jak kończą się panewki to będziesz słyszał stukanie (nie...
Dlatego też się śmieję z tych, co twierdzą, że gaz niszczy silnik, ale nie zamierzam z nimi polemizować. W sumie niszczy - jeśli chodzi o powypalane gniazda i zwory, dla innych podzespołów bez znaczenia. Co do oleju, to jeszcze widzę że nie wszyscy pojęli/zrozumieli o co tu tak naprawdę chodzi. Nie cały "syf" czyli laki i nagary zostaje wyłapany przez...
witam,piszesz-głośny rozrząd,może być poluzowany napinacz,będzie głosniej i spadek cisnienia w układzie smarowania
Prawie na pewno jest ponownie problem z DPF-em. Przy tak krótkich trasach (jeszcze nie wiem, ile w tych 100 kilometrach jest uruchomień silnika) uruchamiane jest wypalanie filtra, ale nie dochodzi do jego pełnego zakończenia i przy najbliższej okazji wypalanie zostaje ponownie uruchomione (co znowu wiąże się z dodatkowym paliwem wtryskiwanym do cylindrów)....
Czujnik był nowy i został wykluczony na samym początku.. Problemem była pompa oleju która już swoje wysłużyła... Wymienione zostały także panewki, i problem całkowicie ustąpił. Ciśnienie oleju jest prawidłowe. Dzięki za wszelką pomoc.
Czyli nie oryginał . Przed dokręceniem śruby otwór membrany i śrubę bez gwintu smarujemy smarem silikonowym.
Patrząc na instrukcję powinny być dostępne wałki z czopami naprawczymi o średnicy większej niż nominał 38,5 mm i pod nie taki powinien być otwór w bloku +0,025 mm. Żeby to zrobić blok musisz ogołocić ze wszystkiego. A ja osobiście nie przejmował bym się ciśnieniem o dwie dychy mniejszym na wolnych od książkowego i jeździł. Te ciągniki jeżdżą na o wiele...
Witam Duże ciśnienie powietrza jest oczywiste .Kolega podaje powietrze rurką o Φ2mm wewnątrz stąd duży spadek ciśnienia i w rezultacie Delawan dostaje tyle co przewidział producent. Kolego Domin mam palnik na OP z przepływowym podgrzewaczem oleju o mocy 300W i pojemności ok.150 ml. Olej podawany nadciśnieniowo z mini "hydroforu" olejowego z regulatorem...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam. Przychylam sie do pytania co to może byc z tym ciśnieniem... Objawy mam takie same ale juz drażni codzienne jechanie na 3 zeby rozgrzać skrzynie.... Kontrola dynamiczna podczas rozgrzewania pokazała powolny spadek ciśnienia i gdzies tak przy ciśnieniu niecałe 2 bar wywaliło błąd.... Wtedy ciśnienie wzrosło ponad 11 bar. Rozumiem ze na błędzie...
Cześć! Ogólnie to wszelkie problemy z 1,4 i 1,6 VTi wynikają z 1. wady fabrycznej (wszystkie pozostałe to w większości ciąg przyczynowo-skutkowy wynikający z tej 1. wady) - mianowicie pierścieni olejowych tłoków. Po jakich 20.-30. tysiącach kilometrów, pierścienie te zaczynają "przepuszczać" olej, ten trafia do komory spalania i robi 2. główne rzeczy...
Witam jestem posiadaczem ciągnika T-25A z roku 1988, 3000 motogodzin, ciągnik jest prawie cały w oryginale, od jakiegoś czasu mam z nim kilka problemów: Po nagrzaniu silnika ciśnienie oleju spada do 1 na wskaźniku, na zimnym jest 3,5, jest zalany olej superol F 15w40, od zawsze taki był wlewany, wymiana co 100 mtg. Drugi problem, 2 lata temu była wymieniana...
Na zdjęciach komora z łożyskiem oraz krzywką, pacjent karcher K5. Myjka "podobno" używana kilka razy ma już 3 lata w tych myjkach zamiast oleju jest smar który jak widać zalega po bokach nie smarując łożysk. Ocenę pozistawiam oglądającym Ta bieżnia na tarczy skośnej ma faktycznie "schodki" czy tylko tak wygląda? Koszyk "z kompozytów" zdaje się cały....
Potrzebujesz specjalnego zaworu sterowanego ciśnieniem zasilającym silnik. Jak jedziesz z górki, to masz ujemny moment napędowy i silnik zmienia się w pompę. Zawór powinien być zamontowany na wylocie z silnika do zbiornika wyrównawczego i w normalnych warunkach jest zawsze otwarty. Dopiero gdy pojawi się ujemy moment to się zamyka i dławi przepływ oleju...
Cześć, w postach miałeś sporo podpowiedzi sprawdzałeś coś czy polegałeś na mechanikach? Z sugestii ja bym wybrał powietrze w układzie lub rozrusznik. Zacznijmy od tej drugiej opcji czyli rozrusznika. Pisałeś że był regenerowany wiec od razu bym go wykluczył ale warto jednak sprawdzić prędkość obrotową silnika przy rozruchu za pomocą programu diagnostycznego....
Co ma temat do treści posta? Spadek ciśnienia oleju może mieć wiele przyczyn.
Witam. Mam problem z zapalającą się kontrolką ciśnienia oleju w VW Golfa 6 2010 rok, 1,6 TDI 105 KM kod CYAC (przebieg ok 400 000 km). Kontrolka nie zapala się stale. Czasami mogę zrobić trasę i wcale się nie pojawi, a na kolejną trasę zapala się parę razy, albo co chwila). Zazwyczaj dzieje się to na przy temperaturze oleju 70 - 90 st. Dwóch mechaników...
Dolne łożysko filtra odśrodkowego to kolejny słaby punkt układu smarowania przysparzający problemy z ciśnieniem oleju.To dolne łożysko w przypadku luzu nie ma az tak strasznego wpływu na spadek ciśnienia, aczkolwiek może spowodować żółte ostrzeżenie.Ponadto u ciebie masz duże wahania ciśnienia oleju pomiędzy zimnym silnikiem a gorącym.Na ciepłym powinno...
Hej. Po założeniu termostatu (stary był zasyfiały i zaślepiony rurką kanalizacyjną fi 50 mm), zalaniu traktora płynem i przejechaniu się zauważyłem, że płynu brakuje, więc dolałem. Znów pojeździłem i ubyło. Wyciągnąłem bagnet z silnika, a tam olej jasno kremowy. Okazało się, że uszczelnienia tulei się rozleciały. Ja jako laik do tego momentu wszystko...
Możliwe przyczyny problemu z hamowaniem w Volvo EW160D podczas dotykania joysticków. Volvo EW160D to starszy model koparki kołowej (wheeled excavator) z lat 90., wyposażony w hydrauliczny system sterowania, w tym joysticki do ramienia (boom i dipper) oraz pedały/lewy joystick do jazdy. Problem, który opisujesz – nagłe hamowanie (prawdopodobnie aktywacja...
(at)Kubik213 Albo silnik by się wyłączył......20 sekund, pamiętasz ? Nie znam tego samochodu, ale spadek ciśnienia oleju kwalifikuje silnik do natychmiastowego wyłączenia! Brak lampki, czy symbolu na wyświetlaczu (brak smarowania) - tak jest np. w wielu agregatach prądotwórczych czy zaawansowanych kompresorach śrubowych. Poczekamy na jakiegoś Specjalistę...
Witam Ja posiadam Vw Polo 6n 96 silnik 1,4 AEX przebieg 190 tyś Mam podobny problem odnośnie kontrolki ciśnienia oleju. Na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach zaczyna zapalać się kontrolka ciśnienia i jak dodam lekko gazu gaśnie. Wymieniłem już pompę oleju i nic nadal kontrolka się zapala , po podłączeniu manometru faktycznie to ciśnienie jest nieznacznie...
Nie ma u mnie na stacyjce takiego pinu, żeby po włączeniu zapłonu zanikało napięcie. Ale wstawiłem przekaźnik i mam napięcie po wyłączeniu zapłonu. Jednak gdy próbowałem wykorzystać do rozłączania solenoidu gaszenia czujnik ciśnienia oleju, to podłączony przekaźnik (nr2) wprowadzał zmianę rezystancji i kontrolka ciśnienia oleju cały czas się świeciła....
Stan , możesz prosto objaśnić dlaczego to filtr oleju odpowiada za spadek ciśnienia oleju?
Przelało ci się paliwo do oleju. Jak to w silnikach PD główną przyczyną są gniazda pompo wtrysków uszkodzone. Choć nie można wykluczyć pompy tandemowej. Dlatego że było dużo paliwa w oleju stąd spadek ciśnienia oleju i stukanie i rozbieganie. Pierw zdiagnozuj którędy paliwo się przelało do komory korbowodowej..
Panowie dodatkowa oś uzupełniona jest pentozyną siłownik który kolega ma z przodu przepuszcza i pentozyna dostaje się do oleju wspomagania , stąd spadek ciśnienia w osi dodatkowej i nadmiar w układzie wspomagania . Ciśnienie jakie jest nabijane do osi dodatkowej to 11bar, jak znajdę schemat to wrzucę
Tak była sprawdzana Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Wygląda na to, że mierzysz napięcie na czujniku (lub czujnikach) opisanych jako „POO98” i obserwujesz, że przy (rzekomo) zerowym ciśnieniu napięcie potrafi wynosić najpierw 5 V, a następnie spada do 1,5 V czy 3 V. Tego rodzaju wahania napięcia mogą wskazywać na problem z samym czujnikiem,...
maszyna do lodow carpigiani EF 131/iecs maszyna na termometrze pokazuje okolice 5 st ale masa dalej jest rzadka. moim przypuszczeniem jest zepsuty termostat. jak do dobrać? skraplacz jest czys... 1. Bezpośrednia odpowiedź – Przy temperaturze ok. +5 °C w cylindrze masa ZAWSZE będzie płynna; w trybie produkcji lody muszą schodzić co najmniej do –6…–8...
regulatorem ciśnienia paliwa - teraz nie pali sie wcale, to sie dzieje spradycznie Ale : 3 mies.temu była dziwna sytuacja.. stałam w kolejce do ronda, po wrzuceniu 1-ki i ruszeniu,przy próbie dodania gazu stracił moc, słychac było pisk, potem swąd.. czuc było na zewnatrz i w kabinie..po redukcji biegu dopiero ruszył.. dlugo nic sie nie działo az do...
Bo zwalnia się z automatu prędkość gdy będzie zapotrzebowanie na duży moment. W dużym uproszczeniu prędkość /silników,siłowników/ zależy od wydajności pompy/pomp/ a ta zależy od obrotów silnika napędzającego pompę.Moment obrotowy zależy od ciśnienia oleju w układzie.Przy wzroście oporów/moment obrotowy/ ciśnienie też wzrośnie wtedy może zadziałać zawór...
Pytanie w jakim celu są 2, 5,6,7, 9? 2 - to masz filtr z zaworem obejściowym i sygnalizacją zapchania filtra. Jeśli zapcha się filtr na powrocie to otworzy się zawór kulowy z sprężyną. 5 - o ile dobrze patrzę to ten zawór jest albo błędnie dobrany albo źle jest narysowany schemat, w żadnej kombinacji olej nie będzie podawany do siłownika klapy. 6 -...
Witam Skoda fabia 1,2 htp z instalacją gazową i 240k przebiegu. Problem z CO którego ma 1,253 przy normie max 0,2. Wymieniłem przed badaniem sondy, czy problem jest w kat. czy w przepływomierzu? Bierze ok. 1l oleju na 1000 km przy jeżdzie autostradowej w ruchu miejskim znacznie mniej. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Pojazd: Skoda...
(...) dni - silnik kręci tak jakby się dławiąc, odpali po ok. 10 sekundach i puści biały dym z rury. Zdarza się rzadko ale zdarza. 4. Problem opisany w temacie pojawił się kilka dni temu, spalanie wzrosło o ponad 1l na 100,km, spadła moc i zaczął głośniej pracować i wibrować. 5. OBDocker z allegro za 20zl 🙃 Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
Po wymianie filtra, oleju nie uruchamiam silnika od razu. To znaczy, że odcinam zapłon, lub wypinam wtyczki na wtryskach. Po prostu chodzi o to aby silnik nie odpalił, nie wszedł na wyższe obroty. Przekręcam kluczyk, i kręcę samym rozrusznikiem. W momencie gdy zgaśnie kontrolka ciśnienia mam pewność, że wszystko jest ok. Wydaje mi się że przesadzasz...
Mam taka teorię, iż na skutek spadku ciśnienia oleju smarownia turbiny ona spowalnia i dlatego silnik się dławi. Spadek ciśnienia oleju na turbinie spowodowany jest nieszczelnością w jej uszczelnieniu i stąd kopcenie - olej wraz ze spręzonym powietrzem dostaje się do komory spalania. Rozgrzanie turbiny niweluje niezczelność. Ma to sens?
http://obrazki.elektroda.pl/2219352600_1... Witam. Dzisiaj chciałbym zaprezentować projekt wyświetlacza graficznego z ekranem dotykowym, sterowanego przez mikrokontroler ATmega128, wyświetlającego podstawowe informacje zbierane z czujników umieszczonych w samochodzie. Projekt nie jest dla mnie, wykonałem go na prośbę znajomego, który...
OK, problem rozwiązany. Nie były to świece, nie były to cewki, ani rozrząd. Po wielu perturbacjach i wymianie prawie całego silnika :) winowajcą okazał się wałek rozrządu. Wałek ma obok krzywek takie tuleje, które trzymają go w pokrywie zaworowej. Jedna tuleja się poluzowała na wałku i przesuwała się na boki na wałku. W pokrywie zaworowej są otworu...
Mam go rozłożonego w warsztacie i to jest tłumik drgań. Wrzucę fotki później. Ten typ jest tak zbudowany, że cały czas kręci się koło pasowe razem z oślą kompresora, a sprzęgło jest wewnątrz, w tylnej części tam, gdzie idzie kabelek do jego włączania. Natomiast koło pasowe jest zbudowane z dwóch części: zewnętrznej i wewnętrznej, z łopatkami poprzekładanymi...
Przesyłam schemat układu sterowania. Stycznik liniowy to ten pierwszy stycznik, za nim jest odgałęzienie na stycznik trójkąta i gwiazdy. Schemat układu siłowego też dodam w bliższym czasie. Reszta rzeczy myślę że jest w miarę zrozumiała. Zastosowany będzie czujnik ciśnienia oleju ze stykiem przełączalnym na napięcie 230 V i regulacją progu zadziałania....
Witam. Od dłuższego czasu zaobserwowałem spadek obrotów podczas wbitego Driva trzymając samochód na hamulcu. Obroty z dnia na dzień spadły o 150 rpm i słychać specyficzny dźwięk wibrującego wydechu który przyznam jest dość nieznośny. Posiadał ktoś z was podobny problem i czy to kwestia zbyt niskiego Ciśnienia oleju w skrzyni. Pozdrawiam
Cześć, mam grande Punto 2006 1.3 JTD 90km średnie spalanie zawsze wynosiło 4.6-4.8L/100km od około miesiąc spalanie wzrosło i teraz wynosi 5.1-5.3L/100km Czynności wykonywane w ostatnim czasie: - wymiana filtrów powietrza, paliwa i oleju (wraz z olejem) - czyszczenie wtryskiwaczy Jakie mogą byc powody zwiększonego spalania? Wstępna ocena dostępnych...
Dla mnie akurat ten spadek ciśnienia oleju przy wierceniu jest całkiem zrozumiały. Pompa odśrodkowa ma inną charakterystykę niż pompa śrubowa. Odśrodkowa potrzebuje tym więcej momentu obrotowego im więcej wody/płuczki przepompowuje, gdy wiercisz to rosną opory przepływu i zmniejsza się przepływ i jednocześnie zmniejsza się zapotrzebowanie na moment...
Witam! Silnik 1,4 16v Borykam się z wyżej wymienionymi usterkami już dłuższy i tak: -przepustnica czyszczona dwa razy, adaptowana po razy kilka -przewody, świece wymienione -cewka zapłonowa sprawdzona-sprawna -wszystkie podciśnienia szczelne -egr był zaślepiany, aczkolwiek nic to nie dało, więc aktualnie odsłonięty -styki w mechanizmie, który jest zamiast...
Opis systemu smarowania masz tutaj <https://retrotraktor.pl/problemy-ukl... olej popłynie przez filtr równoległy gdy wzrośnie ciśnienie na zaworze przelewowym: wyższe obroty i (lub) rozgrzany olej (mamy mniejszy spadek ciśnienia na filtrze równoległym). Sprawdź drożność kanałów i rurek wiodących od filtra szeregowego...
jeśli silnik idzie cicho na początek zmieniłbym czunik ciśnienia oleju na bloku.zdażają się co prawda awarje pompy, wypadające zaślepki z kanałów olejowych czy usterki w głowicy powodujące spadek ciśnienia oleju ale wtedy to warsztat i grubszy wydatek. Na gorącym oleju ciśnienie zawsze spada.
Kolego mychaj wiem ze to może być meczace i irytujace ze walkujemy to samo i dziękuję za cierpliwość jednak tak o wszystko pytam bo nie wiem co jest powodem takiego zachowania sprężarki i przy tym dodam że o ile zawór zwrotny to koszt 25 złotych o tyle za elektrozawor krzykneli mi 500 zlotych bo niby jakiś specjalny i dedykowany. Natomiast ja po dzisiejszym...
Trzeba najpierw pomierzyć manometrem bo układ elektryczny czujnik - wskaźnik może nie działać poprawnie. Druga sprawa to może benzyna jest w oleju (wynik bogatej mieszanki) i stąd spadek ciśnienia.
Witam posiadam silnik 1,5 dci z przebiegiem 60 tyś km objawy jakie występowały były takie, że podczas równej jazdy stałą prędkością (stała prędkość tak 5-10 sekund) podczas dodawania gazu auto chwile się dławiło przez około 1-2 sekundy następnie przyspieszało. Podczas dynamicznej jazdy dławienie nie występowało, auto normalnie odpalało. Błędy sporadycznie...
Pisałem już, problem z ciśnieniem oleju spowoduje zaświecenie kontrolki na stałe a nie jej miganie W niektórych samochodach grupy VAG, spadek ciśnienia oleju jest sygnalizowany równomiernym pulsowaniem kontrolki a nie stałym świeceniem. Sprawdzanie jakimkolwiek testerem nie ma sensu bo to i tak nic nie powie.
Nie chodzi zasadniczo o twoj model tylko ogolnie o kazdy silnik. Jesli faktycznie byl spadek ciśnienia oleju a nie tylko jakas tam usterka elektryczna to na panewkach będzie ślad. Jak zareaguje sie za wczasu to nie zrobi sie luz, nie rozbije panewek, walu, oraz nie obroci panewek w bloku.
spadek ciśnienia oleju silniku spadek ciśnienia spadek oleju
otwieranie touran energia darmowa klawiatura android
myjka ciśnieniowa stanley myjka ciśnieniowa stanley
Ładowarka szumi - przyczyny i rozwiązania Samsung UE43MU6102 - specyfikacja, funkcje, problemy