50607030 Łącznik (do nr silnika 239374) 50607031 Łącznik (od nr silnika 239375)
Nie za bardzo czego jest szukać, ciśnienie z pompy podawane jest bezpośrednio na filtr oleju a ty mierzysz ciśnienie zaraz na samym wyjściu filtra także problemem może być pompa, zawór, smok lub filtr oleju. Niczego więcej po drodze tam nie ma.
Patrząc na instrukcję powinny być dostępne wałki z czopami naprawczymi o średnicy większej niż nominał 38,5 mm i pod nie taki powinien być otwór w bloku +0,025 mm. Żeby to zrobić blok musisz ogołocić ze wszystkiego. A ja osobiście nie przejmował bym się ciśnieniem o dwie dychy mniejszym na wolnych od książkowego i jeździł. Te ciągniki jeżdżą na o wiele...
Jeśli wymieniane były komplety to często się zdarza że 60-ka pluje olejem i nie jest to feler ani wina uszkodzonych pierścieni. Z czasem dotrą się do cylindra i pluć przestanie. Druga sprawa to na wolnych obrotach książkowo ciśnienie oleju min. 1.5 bara, przy 2200 4-4,5 bara. Jeśli u ciebie coś w silniku zostało pominięte to nic dziwnego że jest trochę...
Najprawdopodobniej była dolewana woda na gorącym silniku jak miałeś ubytki ,albo gdzieś pękł jakiś wąż przepytaj kierowcę ale pewnie i tak się nie przyzna stał na parkingu i pewnie dolał wiadro zimnej wody do silnika i dlatego pękła tuleja jak piszesz ,tuleja są mokre w tych silnikach ,to nawet by się zgadzało bo uzupełniając wodę na początku ona dostaje...
Witam Panowie, Pacjent MB Axor 1828 VIN: WDB9505341l552743. Problem polega na tym, że spada ciśnienie oleju silnikowego po rozgrzaniu. Nie jest to wina awarii czujnika, sprawdzałem ciśnienie manometrem, na zimnym silniku ponad 2 bary, po rozgrzaniu na biegu jałowym spada poniżej 0,5 bara. Problem się pogłębia bo ostatnio szofer mówił, że ostrzeżenia...
Jeżeli silnik ma luz zaworowy kasowany hydraulicznie, to spadek ciśnienia oleju słychać po pracy zaworów. Po zwiększeniu obrotów silnika ciśnienie oleju wzrasta, powinien wtedy hałas z głowicy ustać. Nie w tym przypadku. Tu jest ręczna regulacja.
Witam mam craftera z 2007r 2.5tdi 136km mam problem gdyż spada mu ciśnienie oleju i miga mi lampka od oleju wymieniłem pompę od oleju i problem nadal jest zmieniłem czujnik i nadal jest tak samo po podpięcie przyrządu do sprawdzania cisnienia oleju na zimnym silniku jest 3 do 4 barów po dodaniu mu gazu i przytrzymaniu go do 2 tyś obrotów ciśnienie spada...
Oczywiście pomiar realnego ciśnienia oleju w silniku już przeprowadziłeś?
Temat do zamknięcia.
Ciśnienie mieżyłeś manometrem ? Może czujnik oszukuje?
jaki elektryczny? nie widziałem takiego normalny zegar manometr do pomiary ciśnienia oleju . Założe jeszcze inny by sprawdzic czy dzieje sie tak samo lecz jeden jak i drugi jest nowy i to dobrej firmy KFM
Jeśli "wirówka" była czyszczona to częstą przyczyną jest jest właśnie ona. (np. oring)
witam mam taki problem z swoją c360 po kapitalnym remoncie po odpaleniu ciśnienie oleje prawie 4 gdy ciągnik pochodził 2 dni Ciśnienie spadło na 2 na zimnym silniku gdzie szukać przyczyny
Nie lepkość tylko gęstość. Gęstość, to masa określonej objętości. W olejach, podaj się lepkość, to zdolność do spływania po powierzchni. Popularnie ludzie to nazywają gęstoscią, chyba przez analogię do grochówki.
chłodnica oleju była zamieniana z drugiego egzemplarza, ale troche pozniej, bo myslalem ze jakis zaworek czy coś ale nic sie nie zmieniło. kłopot zaczął się zaraz po pierwszym remoncie, była naprawiana głowica (gniazda zaworowe zawory) wyienione pierścienie i panewki korbowodowe (wymiar nominalny, kolbenschmidt) zaraz po tym zaczęło ginąć ciśnienie...
No tak czyli powinienem zacząć od pompy ?? Bo nie wydaje mi się że panewki by się kończyły przy takim przebiegu . Z tego co słyszałem te volvoskie silniki potrafią dużo więcej przejechać.
Typowy problem dla VW. Zatkany smok oleju. Długo nie wymieniany olej silnikowy robi szłam, przychodzi nowy olej i szlam zostaje wypłukany i zatyka smok oleju. Dotyczy większości silników benzynowych 4 cylindrowych grupy VW.
Dzisiaj podkręciłem śrubę o jeden obrót i ciśnienie wzrosło o pół atm. lecz efekt jest ten sam po zwiększeniu obrotów spada przy rozgrzanym silniku do 1,5atm a czy takie zjawisko jest niebezpieczne dla silnika?
Należy przeprowadzić diagnostykę silnika. Odma odpowietrzenie silnika nagar/nieszczelność w dolocie
W iveco powinno byc tak jak w koparce. Pewnie panewki sie koncza...
Z tego co widzę jest wymienny, w pompie element z boku przykręcany. W filtrze z reguły jak jest już mocno zabity brudem to zawór puszcza olej bez filtrowania
Witam, mam problem, bo po odpaleniu silnik chodzi głośno na obrotach a po puszczeniu obrotów gaśnie. Ciśnienie po odpaleniu 3,5 ale po ok. pół minucie spada do zera dusi i gaśnie. Filtry sprawdzałem czyste. Olej nowy. Pompa wtryskowa roczna białoruska. Wał korbowy oryginał 34 lata. Może ktoś pomoże dojść przyczyny.
widziałem przytarte silniki Fire z przebiegiem 100tyś, ale przytarte na tłokach, potem to poprawili dodając natrysk na tłoki/cylindry od spodu, tak czy siak, to by nie powodowało spadku ciśnienia oleju pytanie które to jest jego 100tyś... olej po 1.5 roku tak czy inaczej należało by wymienić, no i filtr oczywiście, można rozkroić stary filtr i zobaczyć...
Kiedyś się ich trochę nazmieniałem, a nawet całe wałki. Zawsze pierwsze na czym te silniki gubiły ciśnienie oleju to właśnie panewki wałka pośredniego. Janusze za to znaleźli prostszy sposób, czujniki zmieniali z 1.8 bar na 1.4, albo go na stałe do masy.
Witam, posiadam model MF 235, po chwili pracy spada ciśnienie oleju w silniku i zapala się czerwona kontrolka.Czym to może być spowodowane? proszę o odpowiedz.
Jeżeli nie była wcześniej wymieniana, a przebieg przekroczył 600 tyś km Man zaleca wymianę pompy. U nas 70 TGA miało wymienione profilaktycznie, po zatarciu silnika w jednym. Do wymiany zestaw : pompa, o-ring z ośki visko, uszczelniacz, uszczelka metalowa płyty i sama płyta jeżeli pęknie ci przy zdejmowaniu.
Witam .Nie pamiętam które roczniki , ale była akcja serwisowa która dotyczyła wymiany wadliwej pompy olejowej .
Chodził na obrotach 2600-2700 rpm 3h? Coś ty nim robił? Micha w dół i panewki do oglądnięcia. Z 60 jest taki problem że tłok jest słabo chłodzony (nie ma porządnego natrysku oleju na denko tłoka) główka korbowodu z tuleją smarowana tylko rozbryzgowo. Przy takich obrotach tłok puchnie (zaciera się w cylindrze czasem pęknie pierścień) oraz cierpi smarowanie...
Witam jestem posiadaczem ciągnika T-25A z roku 1988, 3000 motogodzin, ciągnik jest prawie cały w oryginale, od jakiegoś czasu mam z nim kilka problemów: Po nagrzaniu silnika ciśnienie oleju spada do 1 na wskaźniku, na zimnym jest 3,5, jest zalany olej superol F 15w40, od zawsze taki był wlewany, wymiana co 100 mtg. Drugi problem, 2 lata temu była wymieniana...
Czujnik jak również pompa olejowa były sprawdzane, A problem nadal występuje. Silnik jest po remoncie.
Zawór przelewowy w pompie zamulony na syfie.
Kolego ftp.kowal zapewne pomierzył luzy :). Jeśli pompa sprawna zostaje: luzy na wałku rozrządu, luzy na szklankach, ewentualnie zbyt duży luz między czopami wału a panewkami.
Dostanie się płynu do oleju to nie jest błachostka. W tym czasie olej traci swoje własności smarne i powoduje zacieranie się panewek, wału korbowego i innych rzeczy. Tak myśle czy po szlifie i wymianie części mechanicy wyczyścili wszystkie kanały olejowe, może w czasie pracy silnika któryś kanał był zatkany i to spowodowało zatarcie panewki. Jest też...
Może przestawiłem rozrzad? W tym silniku był odprężnik sprawdź czy nie jest załączony. A co do ciśnienia to pewnie kapitalny remont bo przecież luzy na wale i panewkach ucieka olej. Trzy jest gęsty zimny to jest jeszcze ok ale jak się rozgrzeje i robi się rzadszy pojawia się problem.
Pekaja mi cylindry co roku raz jeden raz drugi chociaż wladek nie pracuje ciężko,mocno się grzeje a wraz ze wzrostem temperatury spada ciśnienie oleju. [/center]
Jeszcze raz to przeczytałem. Stuka góra silnika i to dlatego, że słabe masz ciśnienie oleju. Skoro panewki są świetne to pompa oleju jest zajechana.
Na rozgrzanym oleju całkiem normalne. Pytanie jaka temperatura, obroty i wartość ciśnienia.
Ponawiam pytanie, no i co w związku z tym tematem?
Radziłbym sprawdzić skład spalin bo jak jest paliwo w oleju to ciśnienie może spadać na b.jał. do "0".
A nie przeładowuje ci czasem ten alternator na wyższych obrotach ? I o jaki czujnik obrotów ci chodzi ?
Jeżeli nie ma Elekronikonu to pewnie jest presostat . Taka kanciasta pokrywka plastikowa. Po jej zdjęciu znajdziesz pokrętła regulacyjne. Sprawdź spadek ciśnienia na separatorze oleju. Wkład separatora trzeba wymienić po 6000 godzin pracy.
Witam ! Mam problem. Ursus c 328 traci ciśnienie oleju na wyższych obrotach, tak od 1200.na wolnych obrotach kontrolka nie świeci. sprawdzałem manometrem i jest widoczny spadek ciśnienia oleju przy 1200, Silnik jest po remoncie, nowa pompa, wał po szlifie co to może być z góry dziękuje za odpowiedź . pozdrawiam
Co ma temat do treści posta? Spadek ciśnienia oleju może mieć wiele przyczyn.
Miałem podobny problem.Uszkodzony był zawór ciśnieniowy w pompie oleju.Dokładniej rzecz ujmując zawór był zanieczyszczony osadem olejowym.Zawór byl lekko otwarty i przy zimnym silniku i gęstym oleju wszystko grało ale wraz ze wzrostem temperatury malała gestość oleju co powodowało sbobodniejszy przepływ przez nieszczelnośc i spadek ciśnienia
Właśnie jak chwilę jeździmy to dopiero zaczyna trzymać. Na zimnym oleju, silniku to się dopiero dzieje. Czuć różnicę gdy się włączy żółwia. Coś czuć jak by ślizgało po mocnym rozgrzaniu czyli orka około 3 ha. Jak włączę złowia jedzie, normalnie ciągnie. Wydaje mi się iż twój zapis świadczy że raczej nie trzyma, ale właśnie ślizga i po rozgrzaniu oleju...
Żaden metryczny. Czujnik spadku ciśnienia oleju do silnika Perkinsa ma gwint stożkowy, calowy, drobnozwojny o średnicy zbliżonej do 10 mm.
Stan , możesz prosto objaśnić dlaczego to filtr oleju odpowiada za spadek ciśnienia oleju?
Kolego kwok, co ma: biały dym, "budyń" pod korkiem oleju, klekoczące zawory (spadek ciśnienia oleju?) i uciekające ciśnienie oleju przy wyższych obrotach do kontrolki?
te brakujące elementy to przekaźniki tylu R15, takie jak piętro niżej A nie przypadkiem czasowe, jak te obok? Ale i tak mają łatwo dostępne zamienniki. (at)emte59 Wszystkie funkcje działają ? Stop silnika przy spadku ciśnienia oleju albo wzroście temperatury cieczy chłodzącej? Te przekaźniki/timery mogły służyć do współpracy z ATSem, a że go nie ma,...
Ja wiem że ciśnienie jest ok bo takie jest na ciepłym silniku. Ja tylko próbuję się dowiedzieć czy to normalne w tym modelu, że po przekręceniu zapłonu nie zapala się kontrolka oleju i czy w razie spadku ciśnienia oleju poniżej dopuszczalnego minimum zapali się ta kontrolka i STOP?
Napinacz jest tak zbudowany,że ma zabezpieczenie,gdy ciśnienie oleju go wysunie to po spadku ciśnienia zapadka nie pozwala mu się cofnąć,nie dotyczy to tylko tego silnika ale wszystkich z rozrządem łańcuchowym
Mam taka teorię, iż na skutek spadku ciśnienia oleju smarownia turbiny ona spowalnia i dlatego silnik się dławi. Spadek ciśnienia oleju na turbinie spowodowany jest nieszczelnością w jej uszczelnieniu i stąd kopcenie - olej wraz ze spręzonym powietrzem dostaje się do komory spalania. Rozgrzanie turbiny niweluje niezczelność. Ma to sens?
Obstawiam luz na sworzniu. To by chyba nawet tłumaczyło problemy z ciśnieniem oleju. Jednak czy z tego powodu byłyby takie dziwne skoki, spadki ciśnienia oleju? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Nic dobrego jak jechałeś bez ciśnienia oleju. Sprawdzenie ciśnienia oleju manometrem, czujnik oleju i czujnik poziomu oleju jeśli jest.
Klekotanie silnika F4R może być spowodowane dwoma przyczynami: 1. Zużyte koło zmiennych faz rozrządu ( wiąże się także ze spadkiem ciśnienia oleju) 2. Gorsza sprawa ( często następstwo olania sprawy pierwszej) wytarte wałki rozrządu, luz jest tak duży, że przy naciskaniu wałków na zawory wałek znajduje się w mimośrodzie co powoduje niemiłosierny klekot...
Problem jest z czujnikiem spadku ciśnienia oleju w silniku. Ciśnienie oleju na zegarze jest w zakresie zielonego pola ale świeci się kontrolka no i sygnał dźwiękowy. Wymieniłem czujnik ale nie ma efektu, przewód elektryczny czujnika zdjęty ze styku czujnika też niczego nie zmienia. Czujnik jak mi się wydaje steruje masą więc sądzę,że problem jest gdzieś...
Kolego rozwiń swoją teorie. Masz na myśli że któryś z popychaczy jest do wymiany czy ma to związek ze spadkiem ciśnienia oleju do 1.5 bara? Jakie powinno być minimalne ciśnienie oleju w tym silniku?
Witam Proszę bardzo o pilną pomoc. Posiadam Opla Movano Renault Master 2,8 DTI (12.2000r) Spadek ciśnienia oleju przy zimnym silniku, kontrolka gaśnie nawet po 15-20 sekundach. Po rozgrzanym silniku zaświeca się na stałe i mruga, gaśnie przy ujęciu gazu i wrzuceniu na luz. Ciśnienie przy zimnym 1,2 atm- 1 atm przy ciepłym, przy 3000 obrotów spada do...
Ludzie trzymajcie mnie , przecież to główna przyczyna spadku ciśnienia oleju Chyba sobie jaja robisz.
Przelało ci się paliwo do oleju. Jak to w silnikach PD główną przyczyną są gniazda pompo wtrysków uszkodzone. Choć nie można wykluczyć pompy tandemowej. Dlatego że było dużo paliwa w oleju stąd spadek ciśnienia oleju i stukanie i rozbieganie. Pierw zdiagnozuj którędy paliwo się przelało do komory korbowodowej..
Odgrzeje kotleta, zna ktoś jakieś patenty na zaślepienie elektrozaworu od zmiennej fazy rozrządu? Pokrywę można oddać do spawania, tylko kwestia otworu w głowicy mnie zastanawia. Obawiam się o spadki ciśnienia oleju w głowicy gdyby to zostało nie zaślepione.
A gdyby to był napinacz związku ze spadkiem ciśnienia oleju, to co miało by wspólnego grzechotanie z spadkiem obrotów? zawor jest zamykany wiec ciśnienie raczej nie ucieka jak zmniejsza obroty.
Najczęstszą przyczyną nagłego spadku ciśnienia oleju w tych silnikach są panewki wałka pośredniego, ale lepiej żeby nie było to bo tragicznie się je wymienia.
Nic się nie stało podejrzewam. Wiem z doświadczenia, że jeśli w manie bagnet się macza pomiędzy minimum a zero, to pompa jeszcze zasysa olej i ciśnienie w układzie będzie prawidłowe, jednak nie polecam tak jezdzić !! W manie, masz w komputerze możliwość sprawdzenia poziomu oleju. Każdemu z użytkowników zalecam zawsze tam zaglądać przed uruchomieniem...
jeśli silnik idzie cicho na początek zmieniłbym czunik ciśnienia oleju na bloku.zdażają się co prawda awarje pompy, wypadające zaślepki z kanałów olejowych czy usterki w głowicy powodujące spadek ciśnienia oleju ale wtedy to warsztat i grubszy wydatek. Na gorącym oleju ciśnienie zawsze spada.
2,5bar to cisnienie wystarczające w silniku gdzie następuje przecież gwaltowne spalanie a więc i nacisk na tlok większy niż w sprężarce ale sprężarkę musisz mieć najwyżej ,zbiornik niżej a pompe na samym dole .Mozna zastosować olej sprężarkowy corallia mozna jakiś rzadki olej silnikowy .Po rozgrzaniu bedzie rzadki ale to musi potrwać i w samej sprężarce...
Koledzy a czy te silniki nie miały dwóch czujników. Jeden był chyba od za wysokiego ciśnienia. Dokładnie nie pamiętam. A żeś się wyrwał... Ten licznik nie drze mordki przy przekroczeniu temperatury krytycznej przypadkiem, tak jak przy spadku ciśnienia oleju?
W momencie spadku ciśnienia oleju w układzie centrowania osi kierowanej zapali Ci się kontrolka na pulpicie. Czujnik taki możesz szukać w InterCarc, OpolTrans czy jakoś podobnie, lub w serwisie. W serwisie z dodatkową opłatą za gwiazdę.
(at)Kubik213 Albo silnik by się wyłączył......20 sekund, pamiętasz ? Nie znam tego samochodu, ale spadek ciśnienia oleju kwalifikuje silnik do natychmiastowego wyłączenia! Brak lampki, czy symbolu na wyświetlaczu (brak smarowania) - tak jest np. w wielu agregatach prądotwórczych czy zaawansowanych kompresorach śrubowych. Poczekamy na jakiegoś Specjalistę...
Nie chodzi zasadniczo o twoj model tylko ogolnie o kazdy silnik. Jesli faktycznie byl spadek ciśnienia oleju a nie tylko jakas tam usterka elektryczna to na panewkach będzie ślad. Jak zareaguje sie za wczasu to nie zrobi sie luz, nie rozbije panewek, walu, oraz nie obroci panewek w bloku.
Pisałem już, problem z ciśnieniem oleju spowoduje zaświecenie kontrolki na stałe a nie jej miganie W niektórych samochodach grupy VAG, spadek ciśnienia oleju jest sygnalizowany równomiernym pulsowaniem kontrolki a nie stałym świeceniem. Sprawdzanie jakimkolwiek testerem nie ma sensu bo to i tak nic nie powie.
Ten silnik w Audi jest podatny na awarię napędu pompy oleju i chciałbym zrobić przeróbkę w instalacji powodującą natychmiastowe wyłączenie silnika po spadku ciśnienia oleju do zera. Podobno takie zabezpieczenie jest zamontowane fabrycznie w silniku Audi 3.0 TDI. Proszę o opinie na ten temat i polecenie warsztatów lub fachowców, którzy mogliby i chcieli...
Opel Zafira 1,8 benzyna stukanie zaworów. Mam problem ze stukaniem zaworów - prawdopodobnie. Podczas dodawania gazu, przy przyspieszaniu pomiędzy 2000 - 3000 obrotów słychać wyraźnie metaliczny dzwięk stukania, tak jak by to były zawory. Czasami także przy odpalaniu również słyszalne jest zaklekotanie. Jest to szczególnie słyszalne na ciepłym silniku....
Nie to miałem na myśli. Zakłady szlifujące wał często wykonują usługę z większym luzem pasowania. Powoduje to spadek ciśnienia oleju. Np. Montażowy 0.08-0.1 mm, wykonany 0.16 mm, a graniczny wynosi 0.2 mm. Panewki jeszcze stracą pierwszą warstwę po kilkunastu mth, więc luz będzie jeszcze większy.
Dla mnie akurat ten spadek ciśnienia oleju przy wierceniu jest całkiem zrozumiały. Pompa odśrodkowa ma inną charakterystykę niż pompa śrubowa. Odśrodkowa potrzebuje tym więcej momentu obrotowego im więcej wody/płuczki przepompowuje, gdy wiercisz to rosną opory przepływu i zmniejsza się przepływ i jednocześnie zmniejsza się zapotrzebowanie na moment...
stukania najprawdopodobniej z powodu spadku ciśnienia oleju w silniku... jeżeli oczywiście przyczyna jest taka jak napisał kolega wyżej... a dodam ze są tam popychacze hydrauliczne, które przy niskim ciśnieniu oleju pracują dość głośno... no chyba że coś innego zostało uszkodzone a przyczyn może być wiele... najlepiej podjedź z tym gdzieś do warsztatu...
Jak nie pomogą porady kolegów,to sprawdź uszczelnienie na wałku pompy wtryskowej od strony rozrządu.
Witam Ja posiadam Vw Polo 6n 96 silnik 1,4 AEX przebieg 190 tyś Mam podobny problem odnośnie kontrolki ciśnienia oleju. Na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach zaczyna zapalać się kontrolka ciśnienia i jak dodam lekko gazu gaśnie. Wymieniłem już pompę oleju i nic nadal kontrolka się zapala , po podłączeniu manometru faktycznie to ciśnienie jest nieznacznie...
Spadek ciśnienia oleju jest sygnalizowany świeceniem kontrolki. Powodem jest rozrzedzenie oleju przy nagrzanym silniku i rozszczelnienie, zużycie panewek na wale korbowym. Zleć mechanikowi pomiar ciśnienia smarowania. Możliwe że czeka cię szlif wału i wymiana panewek. Pompa podnośnika też do wymiany i uszczelniacze wraz z pierścieniem na tłoku pompy...
Części dostępne w sklepie firmowym Airpol, na telefon z wysyłką za pobraniem. Na dzień dobry do przejrzenia/wyczyszczenia zawory, zużyte do szlifu na płycie traserskiej itp. przy użyciu papieru ściernego, lub do wymiany. Najczęściej nic się w nich nie psuje, tylko podlega naturalnemu powolnemu zużyciu. Gdy wyjmiesz zawory to zobaczysz wnętrze tulei...
Radze jak poprzednicy zmierzyć ciśnienie oleju .Główną przyczyną spadku ciśnienia w układzie smarowania jest zużycie czopów głównych na wale silnika,spory wydatek lepiej kupić cały silnik raczej jest to nie do naprawienia w tym modelu brak zestawów naprawczych. Proszę jeszcze zastosować inny filtr oleju. Dodano po 11 Jeszcze miałem podobny przypadek...
Pomiar spadku ciśnienia na filtrze, zabarwienie indykatora wilgoci czynnika w wzierniku cieczy, pomiar zakwaszenia oleju.
Czyli nie oryginał . Przed dokręceniem śruby otwór membrany i śrubę bez gwintu smarujemy smarem silikonowym.
Trzeba najpierw pomierzyć manometrem bo układ elektryczny czujnik - wskaźnik może nie działać poprawnie. Druga sprawa to może benzyna jest w oleju (wynik bogatej mieszanki) i stąd spadek ciśnienia.
Witam. Te oznaczenia na oleju są dość ważne. Jeżeli wcześniej jeździłeś na mineralnym oleju to przy takim pozostań (oznaczenia 10W) bądź wymień go na półsyntetyk (oznaczenie 15W). Olej 5W30 oznacza, że jest to syntetyk i może on spowodować spadek ciśnienia oleju, a jak wiadomo popychacze(one czynią największy hałas) są hydrauliczne. Ja osobiście polecam...
witam,piszesz-głośny rozrząd,może być poluzowany napinacz,będzie głosniej i spadek cisnienia w układzie smarowania
W ostatnim czasie zauważyłem 1min zaświecanie się kontrolki oleju . Jeśli po wymianie i przy prawidłowym poziomie oleju ta kontrolka nadal będzie migać to w pierwszej kolejności zdemontuj miskę olejową i obejrzyj wał korbowy. Ten wał posiada dwie okrągłe ( położone z 2 stron ) metalowe zaślepki, które czasami się obluzowują powodując spadek ciśnienia...
Też uważam że ciśnienie gdzieś ucieka.Wymienione 2 głowice,2 kpl. popychaczy,2 pompy,czujnik i olej.Te elementy wykluczam. Pozostaje wyciągać wał,sprawdzić go i sprawdzić blok.Poza tym nie za bardzo widzę związek pomiędzy kolizją rozrządu a spadkiem ciśnienia oleju(przed awarią było ok.) Może ktoś miał taki przypadek?Filtra oleju nie wymieniałem bo...
Brzęczyk do sygnalizowania spadku ciśnienia oleju, czy zbyt wysokiej temp wody da się na pewno zrobić, ale jak to nie wiem dokładnie, pewnie potrzeba jakiś układ elektroniczny, a z elektroniki nie jestem zbyt dobry. Raczej nie da sie kupić jakiegoś uniwersalnego brzęczyka, ponieważ każdy czujnik ma inne parametry i oporność. W niektórych kombajnach...
Jasne, to też może być przyczyna, jeżeli silnik jest zużyty. Półsyntetyk przede wszystkim rozpuszcza świetnie wszelkie nagary i inne osady, które w starszych silnikach są jakby wypełnieniem ubytków materiału, przez co powoduje spadek ciśnienia oleju i rozszczelnienie silnika. Ma lepsze właściwości smarne, ale jest rzadszy, co można stwierdzić już po...
Ja w instrukcji mam co innego... "...przy nominalnych obrotach silnika powinno mieścić się w granicach 1,5-3,5 kG/cm2. Przy ciśnieniu niższym niż 1 kG/cm2 należy zatrzymać silnik i wyjaśnić przyczynę spadku ciśnienia."
Witam. Mam następujący problem z moim Masterem: auto na postoju wkręca się normalnie, do 3 biegu także, po wbiciu 4 biegu nie ma mocy-objaw: prędkość max 90km/h i ani trochę więcej. Autko sprawdzone interfejsem-wykazał tylko błąd obwodu świec żarowych. Na turbosprężarce brak luzu, auto nie kopci, nie szarpie. Jedyny niepokojący objaw to spadek ciśnienia...
stan napinacza był idealny; wychylił się maksymalnie ze swojej tulei a swoją drogą ten napinacz jest z blokadą ząbkową bez możliwości cofnięcia się w przypadku spadku ciśnienia oleju działa tylko w jedną stronę. Cos mi się widzi że tu pies pogrzebany. Nigdy nie widziałem napinacza w transicie tdci ale co ma wysuniecie tłoka wspólnego z jego stanem...
http://obrazki.elektroda.pl/1711387800_1... 1- Kierunkowskazy 2- Światła drogowe 3- Spadek ciśnienia powietrza 4- Ładowanie 5- Ciśnienie oleju 6- Powinno by gniazdo 12V A tych poza deska rozdzielczą koło guzika w oryginale nie ma w ogóle. http://obrazki.elektroda.pl/7026159100_1... http://obrazki.elektroda.pl/4002751400_1...
Czujnik był nowy i został wykluczony na samym początku.. Problemem była pompa oleju która już swoje wysłużyła... Wymienione zostały także panewki, i problem całkowicie ustąpił. Ciśnienie oleju jest prawidłowe. Dzięki za wszelką pomoc.
Poziom oleju w normie. Jeszcze mogę spróbować założyć nowy filtr oleju i wtedy sprawdzić ciśnienie, ale nie wierzę w cuda, że to wina aż tak dużego spadku ciśnienia.
Albo wyeksploatowany silnik. Przeprowadź pomiar ciśnienia pewnym manometrem bezpośrednio na silniku.
Witam zakupiłem DR 650 R Dakar z 90r i robię remont tłok, szlif , napawane dźwigienki i wałek (bo wyglądało to jak by nie było smarowania) // po złożeniu ciśnienie oleju mierząc na rurce przed chłodnicą jest 0,2 a po dosyć mocnym przygazowaniu powyżej 5tys. 0,4 a książka mówi od 0,3 do 0,7 przy 3 tysiącach obrotów dodam że jeden ślizg łańcucha rozrządu...
Witam. Od dłuższego czasu zaobserwowałem spadek obrotów podczas wbitego Driva trzymając samochód na hamulcu. Obroty z dnia na dzień spadły o 150 rpm i słychać specyficzny dźwięk wibrującego wydechu który przyznam jest dość nieznośny. Posiadał ktoś z was podobny problem i czy to kwestia zbyt niskiego Ciśnienia oleju w skrzyni. Pozdrawiam
spadek ciśnienia oleju silniku spadek ciśnienia spadek oleju
korad ka3005 wentylator indesit instrukcja pralka tauron licznik dwukierunkowy
Hydrofor Omnigena – nie włącza się po spadku ciśnienia, presostat nie załącza pompy Ustawienie iglicy w gaźniku skutera 4T 80cc GY6 – regulacja mieszanki, klips, objawy