Po tych wszystkich poszukiwaniach złodzieja prądu chciałem odpalić samochód Doładuj akumulator prostownikiem lub wymień na sprawny (podobnej wielkości) z innego samochodu.
Gotowce: https://elportal.pl/pdf/k07/04_02e.pdf https://serwis.avt.pl/manuals/AVT772.pdf https://sklep.avt.pl/avt1533.html
Tak, Nie powinien od razu jechać do połowy, a po za tym pewnie szybko się naładował .. Pozdr. J..
(at)rexman Hasło: Przekaźnik. Zasilanie po stacyjce na cewkę, styki robocze załączają stałe zasilanie na gniazdo. Lodówek i zasilaczy do laptopów nie podłącza się przez rozgałęziacze.
To prawda ,wszystko to też widać w blokach pomiarowych.
Witam. Koniec ładowania 14,4V , napięcie spoczynkowe powinno się utrzymywać na poziomie 12,6V. Spodek napięcia przy rozruchu nie mniejsze niż 10,5V,w inny przypadku akumulator do wymiany. Pozdrawiam
Podłącz jak na załączonym rysunku. Rezystor dobierz tak aby właśnie przekaźnik wyłączał sie przy wymaganym przez Ciebie napięciu. Pierw należałoby sprawdzić przy jakim napięciu wyłączy się sam przekaźnik (bez rezystora). Później sprawdzać z rezystorami o wartościach zmienianych np o ok. 0.1 (jednej dziesiątej) oporności cewki. W tym schemacie po rozłączeniu...
Wszystko jest raczej ok. Nie będziesz miał przecież 13v stale.
gdy próbuje odpalić samochód spada ono nawet do 2V Jak sprawdziłeś akumulator i jest ok to stawiam na rozrusznik lub luźne zaśniedziałe łączenia kabli
Jeżeli sprawdzasz akumulatory, to tylko gdy je ładujesz lub rozładowujesz, wtedy wychwycisz który akumulator lub sekcja jest niesprawna.
10÷10,5V to nieprzekraczalne (w dół) prawidłowe napięcie w czasie pracy rozrusznika. Nic nie ma tu do tego typ i rodzaj pojazdu - od tego jest projektant, by dobrać pojemność akumulatora czy rodzaj (np z przekładnią) rozrusznika. Przy większych spadkach należy sprawdzić pojazd; tematów o tym mnóstwo i nie miejsce tu by te wiadomości ponownie pisać.
według mnie alternator do sprawdzenia na stole
Nic się nie stało, jeszcze liczy się czas w jakim akumulator przebywał poniżej 10,8V. Tak czy inaczej odsiarcz akumulator, a na pewno będzie lepiej niż przed odsiarczaniem.
Jest to akumulator żelowy, Jeżeli nie trzyma to znaczy że jest suchy i już go nie naprawisz.
Jaki jest pobór prądu na postoju?
Oprócz prawa Ohma nie istnieje nic innego do tego celu czyli I=U/R . Ale nie znasz oporu wewnętrznego akumulatora gdyż jest on różny w zależności od typu oraz zależy od stopnia naładowania i stanu akumulatora (zużycia temperatury itp.). Miarodajne wyniki da tylko pomiar w warunkach pracy lub symulowanych.
To, że kręcą jak mogą to jest jasne, ale co innego mróz -20, a co innego aku który nie daje rady obrucić silnika przy -7 stopniach... no nic, zobaczymy, pismo złożyłem, wysyłają aku do poznania do centry i niech sprawdzają, chociaż mam dziwne przeczucie, że okaże się, że wszystko jest niby w porządku.
A drugie pytanie, jaki jest spadek mocy akumulatora uwzględniając temperaturę, czy mogę znaleźć jakieś konkretne przybliżone wartości? Pojemność akumulatora przy danej temperaturze otoczenia jest następująca: * 100% pojemności w temperaturze +25oC, * 80% pojemności w temperaturze 0oC, * 70% pojemności w temperaturze -10oC, * 60% pojemności w temperaturze...
Na początku sprawdź jakimi przewodami jest podłączony inwerter do akumulatora , mają być grube, najkrótsze i solidnie zamocowane przy akumulatorze i inwerterze . Na tych przewodach płynie wysoki prąd w chwili startu agregatu lodówki co powoduje pewnie spory spadek napięci na tych przewodach . Ma też znaczenie stan akumulatora. Jak masz czym możesz zmierzyć...
Ładuj z mocą wodospadu... Ładowarka wykrywa spadek napięcia akumulator? Chodzi o tzw. minus delta V. Jeśli tak to ustaw większy prąd ładowania czyli 1A. 100mA to za mało.
Na syrence alarmu, (tam gdzie wyje) jest stacyjka. Dedykowanym kluczykiem trzeba ją wyłączyć. Ma ona swoje zasilanie i reaguje na spadek napięcia akumulatora. Powinieneś mieć taki kluczyk.
Ok a czy przy zasilaczach impulsowych też występuje spadek napięcia po dołączeniu obciążenia ?
Jeśli Kolega Autor , dołoży przewody po byku zarówno (+) , jak ,i solidną glebę między alternatorem i akumulatorem, to zapomni o spadku napięcia i doładowywaniu akumulatora . Pozdrawiam
Bez obciążenia nie powinno być spadku napięcia akumulatora wraz ze spadkiem jego temperatury. Zmiany napięcia są przeciwne do zmiany temperatury, czyli ze wzrostem temperatury o 1 stopień Celsjusza napięcie jednego ogniwa spada o 3.9mV, co daje 23,4 mV na całą baterię o napięciu 12,6V. Ze spadkiem temperatury powinien być wzrost napięcia o podobną wartość....
Przeczytaj instrukcję: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... zablokuj czujnik spadku napięcia akumulatora, zmniejsz czułość czujnika ultradźwiękowego.
Za przejście w tryb wspomagania rozruchu odpowiada tranzystor VT12 - jego zablokowanie po spadku napięcia na akumulatorze poniżej określonego parametrami diody Zenera VD15. Napięcie sterujące tyrystorami pochodzi wówczas z prostownika VD5-8. Sprawdź VD15. PS. Przejście na rozruch następuje przy spadku napięcia akumulatora do 6V. Podobny temat i instrukcja...
Nada się, ale czas ładowania to ok. 10 godzin. Ta ładowarka ma jakieś mechanizmy kończące ładowanie jak np. określony czas ładowania, wykrywanie spadku napięcia akumulatora (minus delta v) lub chociażby przekroczenie maksymalnego napięcia akumulatora? Ostrzeżenie jest dla tych, którzy będą próbowali ładować ogniwa cynkowo węglowe lub alkaliczne.
Więc to nie wina akumulatora tylko niedbałego połączenia okablowania lub uszkodzony sterownik ogrzewania.
Wideorejestratory zazwyczaj same zmieniają tryby pracy między normalnym i parkingowym. Osobiście używam innego, ale podejrzewam, że ten MiVue ma podobnie. Zwracam uwagę jednak na inną kwestię - podpięcie na stałe do akumulatora (obwodu BATT) zasilacza, który nie odcina zasilania po spadku napięcia akumulatora poniżej pewnego progu grozi nadmiernym rozładowaniem...
Czy to jest akumulator typu HV że ładujesz go do 4,3V? nie wiem jaki jest to typ. Telefon obsługuje tryb szybkiego ładowania. Do takiego napięcia został naładowany akumulator w telefonie, a napięcie zostało sprawdzone po 30min od naładowania. Większościowo i standardowo akumulator można obciążyć prądem 0,8-1C. Wiem o tym, pytanie jednak jest o spadek...
Centrala zarówno zgłasza potrzebę wymiany akumulatora (to na podstawie pomiaru napięcia akumulatora podczas systemowych przerw w jego doładowywaniu), jak i wyłącza - tak, jak już Kolega wyżej napisał - przy spadku napięcia akumulatora poniżej ok. 10V przy braku zasilania. Ma to dwa podstawowe cele: zapobiega uszkodzeniu akumulatora przez jego głębokie...
Witam. Co może być przyczyną, że skuter 2T nie chce odpalić z rozrusznika? - Gdy próbuję nim zakręcić to słychać tylko cykanie i w tym momencie na tą chwilę napięcie akumulatora spada do jakiś 4 - 5v, po czym wraca spowrotem do niecałych 13v. - Sam rozrusznik po wyciągnięciu go z pomiędzy silnika kręci normalnie. - Z odpaleniem go z kopka nie ma najmniejszego...
Sprawdź skrzynkę bezpieczników na akumulatorze - najprawdopodobniej masz tam wypalone i spadki napięcia.
Ile ma ten akumulator lat ?
NA SKUTEK ZWARCIA -podlaczonego do akumulatora - w akumulatorze -krzywia sie plytu -dynamicznie -bo oddzialywuja duze prady -niszcza polaczenia wewnetrzne ....w sumie dewastacja .. Smarowanie i przeglad rozrusznika to wielokrotnie przedluzony czas zycia akumulatora -cudow nie ma ...
Skoro kolega chce prowadzić badania to koniecznie należy zaopatrzyć się w literaturę. W pierwszym przypadku był dokonany pomiar SEM źródła prądu. Przy małym obciążeniu mała różnica. I jeszcze o tego własności miernika. Generalnie jest w porządku więc szkoda marznąć przy eksperymentach.
Sprawdź masy, prądy czy nie ma spadku napięcia, ewentualnie akumulator a jak jest OK to rozrusznik prześwietlić.
Witam ,standardowa usterka w a8 proszę sprawdzić który system się nie do końca usypia oraz czy kodowanie sterowników jest poprawne? Wiem że im się nie za bardzo spieszy do szukania bo w aso robią teraz sami monterzy nowych elementów, a co jakiegoś wyszkolą to ucieka z aso za lepszą więcej płatna pracą... Proszę samemu sprawdzić ustawienia w ukrytym...
Witam Czy to normalne ze przez doslownie 8 godzin napiecie z akumulatora spada z 12.62 do 12.40? Sprawdzalem czy nic mi nie ciagne pradu na lewo i na mierniku uniwersalnym pokazuje mi 0.01 gdy jest ustawiony na 20m. Mam nowy akumulator.
Witam. Na forum drążyłem temat osprzętu i czujników do tego silnika w poście "Opel Corsa 1.7D 98r - identyfikacja czujników" - poczytaj. Tak jak pisze "berlingo" można w prosty sposób skrócić grzanie świec podając na chwilę przez dodatkowy przycisk "masę" do przewodu tego czujnika i już wyłączy się napięcie grzania. W pobliżu tego czujnika jest złączka...
Może tak być bo akumulator jest bezobsługowy. Nie znam się na akumulatorach, ale w samochodzie miał około 10,4V, gdy go przyniosłem do domu, do ładowania to zmierzyłem napięcie i miał ponad 11V. EDIT: Dziś znów mnie to spotkało, wczoraj wieczorem akumulator miał 12,5V (stał od soboty) dziś już ma 10V... Sprawdziłem też prąd jaki auto pobiera na postoju,...
Silnik 1,9 mjet. Uszkodzil sie stojan oraz mostek. Akumulator do tego momentu byl sprawny.
Ile lat ma auto? Może spadki napięcia są pomiędzy alternatorem a akumulatorem zbyt duże? Zmierz napięcie na przewodzie "+" pomiędzy akumulatorem i alternatorem, napięcie na zaciskach akumulatora i alternatora. Szukać trzeba gdzie są spadki napięcia. Także test nieobciążony alternator i załączać stopniowo światła, wiatraki, grzanie szyby. Jeżeli są spadki...
80uA to może być prąd rozładowania. Jaki prąd był ustawiony w ładowarce? Akumulatory NiMH bardzo nie lubią wysokiej temperatury. Jeśli zepsuły się po pierwszym ładowaniu i przy tym się grzały to przyczyny mogły być następujące: 1. zbyt duży prąd ładowania i przez to nadmierna temperatura. Ładowarka powinna zatrzymać ładowanie. Tutaj zmniejszyć prąd...
Pobór pradu mierzyłem kiedyś i wentylator od chłodnicy się czasem załączył sam na postoju ale zrobiłem to. Odcinki robię różnie, do pracy mam 25km i jadę średnio 25minut ale często tez zabieram się z kolega do pracy i wtedy żeby do niego dojechać to mam 10km wiec coś koło 10 minut jazdy. Czytałem trochę po różnych stronach to wychodzi ze ten aku ma...
Akumulator prawidłowo podłączasz? Daj jakieś zdjęcie jak masz podłączony akumulator. Mierzysz napięcie akumulatora na samych jego zaciskach czy względem masy ramy? Jaką żarówką (moc) sprawdzałeś akumulator czy jest sprawny? Najlepiej sprawdź jakąś mocną np. H4 (60W).
prad na bezpieczniku ALT100Ajest caly czas. Napiecie ! Nie ,,prąd" ! To jest główny bezpiecznik, zabezpieczający obwód ładowania - pomiędzy mostkiem alternatora a akumulatorem i resztą instalacji. Wyjmij go i włącz zamiast niego amperomierz. Jezeli prąd będzie wiekszy niż 1mA - alternator do sprawdzenia. AM1 - 40 A pół samochodu na nim wisi :D Wzbudzenie...
Jeżeli napięcia są takie niskie jak podajesz, to jest tak jak podpowiadają koledzy czyli akumulator(ile go już masz?),dasz radę zrobić chociaż pomiar gęstosci elektrolitu.
Napięcie akumulatora zaraz po ładowaniu wraz z rezystancją wewnętrzną. https://obrazki.elektroda.pl/1523612800_... Wolne obroty BEZ OBCIĄŻENIA: Zaraz po odpaleniu bez włączonych odbiorników napięcie na aku: 14,31 V / 14,32 V Napięcie mierzone na alternatorze bez obciążenia: 14,42 V / 14,43 V Spadek napięcia: "na alternatorze" z "na...
Z praktyki serwisowej rzeczywiście od razu odrzucam radę Kolegi by ładować wprost akumulator z PV, absolutnie nie te parametry, może żel, wapniowy -bo tam napięcie może być wyższe, ale to jazda tyłkiem po brzytwie. Napewno odradzam "ładowanie" nowych akku wprost z PV! Możesz objaśnić? To nie jest takie złe wyjście jak wydajność prądowa PV nie jest...
Cewka nie jest problemem, ma walić iskrę na kilka centymetrów. Świeca nie ma prawa się spalić od samej iskry. Tutaj problem tkwi we wtrysku który powoduje że silnik pracuje na bogatej mieszance, co z kolei powoduje że izolator świecy pokrywa się sadzą, która przewodzi prąd i nie pozwala na pracę silnika. Naprawa wtryskowca to wyższa szkoła jazdy, do...
Sprawdz najpierw : 1. Brudne klemy 2. Uszkodzona jedna z cel akumulatora 3.Wyładowny akumulator
Akumlator : Ad Plus 44Ah 12 V 360 A Samochodzik kupilem 3 latka temu juz z tym akumlatorem wygladal na nowy wtedy wiec minimalnie i tak ma 3 lata. A odnosnie alternatora czy on powinien sie nagrzewac? bo jak udalo mi sie odpalic autko to pochodzil na wolnych obrotach i pozniej alternator strasznie cieply sie zrobil i to po kilku mimutach chodzenia na...
Czyli nic się nie da z tym zrobić? Może by coś dało połączenie bezpośrednio z akumulatora, grubym kablem? No i oczywiście przed każdym włożeniem płyty - gaz, obroty do 3000 (co by przypadkiem prądu nie zabrakło), 3 zdrowaśki i może pójdzie?
Podłącz mu jakieś obciążenie i wtedy zmierz bo wystąpi wtedy spadek napięcia. Na akumulatorze w samochodzie pisze 12V a ma blisko 14V ale tam spadek jest nieduży bo ma sporą moc.
A czym mierzysz ? Nikt powyżej o to nie zapytał, a dokładność mierników jest różna :) Poza tym przytoczę swój dawny przypadek. Aku w okolicy 11.3V, według ówczesnego fachowca natychmiast do wymiany, tym bardziej że to diesel. Dziwne bo kręcił. Zmierzyłem sam - faktycznie niewiele powyżej 11V, ale działał. Nie wymieniłem, służył jeszcze cztery sezony.
Pasek może dawać tylko chwilowe inne wartości obrotowe. Tu się Pan Grubo myli. Proszę rzetelnie sprawdzić stan paska, kól pasowych i sily naciągu.
To prawie to samo co napisałem. Ale jest małe ale. Napisałeś że napięcie nie może wzrosnąć. A ono właśnie może wzrosnąć. Wzrośnie, tyle że niewiele. Wzrośnie na tyle żeby pokryć spadek napięcia na rezystancji wewnętrznej akumulatora (plus spadek napięcia na przewodach połączeniowych).
Alkaiczne oddadzą znacznie więcej niż 1.5A (spokojnie 5A) Jeżeli to taki krótki czas to może kondensator car audio 1F. Co do pojemności takiego kondensatora. Może by spróbować tak: Energia zgromadzona w kondensatorze E=(C*U²)/2 Więc E będzie ilością watów jaką odda w ciągu sekundy. Więc jest to U*I*1s. Z sekund można przejść na godziny. (U*I)/3600...
AAA-R03 prądem 250 mA (wielkość liter ma znaczenie, m oznacza skrót od mili - 1/1000, A to oznaczenie ampera), czyli prądem 0,5 C, czyli prądem dwugodzinnym. Następny sensowny prąd to prąd trzygodzinny, ale nie każda ładowarka wykryje spadek napięcia akumulatora oznaczający, że jest naładowany. Te wynalazki 1,5 V - trzeba przeczytać w dokumentacji akumulatora...
Podczas obracania silnika rozrusznikiem opory ruchu będą większe przy większej szczelności tłoka z cylindrem i zaworów. Stąd ocena stanu silnika, stopnia sprężania, poprzez obserwację obciążenia rozrusznika, a właściwie odpowiadającego mu spadku napięcia akumulatora i prądu rozruchowego. Czujnik cęgowy zakładany na przewód zapłonowy 1 cylindra służy...
Dobrze podszedłeś do opisu sytuacji. Wygląda na to, że twój alternator ma zbyt małą wydajność. Z tym, że dla samochodu z początku lat 90 może być to charakterystyczne (nie znam Fiesty). Obecnie, kiedy jeździmy z włączonymi światłami w dzień cecha ujawnia się bardziej. Dla pewności trzeba dokonać przeglądu tegoż alternatora. Być może stan szczotek, pierścieni,...
Nie pamiętam czy chodziło dokładnie o ten sterownik, ale któreś usypiały się po zbytnim spadku napięcia akumulatora ( i jak tutaj włączały się na chwilę po zapłonie) - odpal silnik i daj popracować a niewykluczone, że ożyje.
Masz silniki o przebiegu xxxxx tys. km. Zużyte uszczelniacze nie powodują przedmuchów do komory korbowej. Pierścienie, tłoki, cylindry, do kontroli. Sprawdź spadek napięcia na akumulatorze, pobór prądu przez rozrusznik, stan połączeń.
Trzeba by sprawdzić miernikiem spadek napięcia na akumulatorze podczas odpalania. Wówczas będzie wiadomo jak bardzo mu ciężko. Jak by było podejście można by kluczem na kole rozrządu spróbować przekręcić na luzie wałem i zweryfikować czy silnika coś nie blokuje. Jak silnik będzie ciężko się kręcił to pozostaje zdejmować po kolei paski i szukać czy w...
Witam Od jakiegoś czasu mam problem z zasilaniem w samochodzie. Otóż, jeżeli samochód postoi chociażby przez noc, to rano ledwo ma siłę kręcić rozrusznikiem, jeżeli zostawiłbym go na kilka dni to o odpaleniu mogę zapomnieć bez prostownika, bo nie ma wtedy już wcale siły kręcić. Jeżeli jednak samochód w ciągu dnia używam, to wszystko jest w porządku...
Mogą to być uszkodzone ogniwa w akumulatorze. Przy pełnej mocy występuje zbyt duży spadek napięcia i elektronika odcina akumulator.
Zastanawiam się czy to zwarcie, czy akumulator odchodzi do krainy wiecznych łowów czy może alternator czy regulator napięcia (co zasadniczo na jedno wychodzi, bo i tak trzeba wyjąć alternator). Miałem w ciągu blisko 40 lat dwa takie przypadki, że akumulator nagle zaniemógł, bez wcześniejszych jakichś symptomów - jeden miał dwa lata, a drugi prawie...
Akumulatory sprawdzone, spadki napięcia na przewodach w akumulatorze znikome. BMS-y montowałem trzy, jeden z tego akumulatora z poprzedniego posta i dwa 2S 10 A. Na każdym była ta sama historia Spadki napięcia sprawdzałeś pod obciążeniem? Twoje urządzenia powinny razem pobierać ok. 2,3 A. Mierzyłeś napięcie na akumulatorze i obciążeniu, multimetrem?...
A co jest tym zewnętrznym źródłem zasilania? I jak układ ma załączać to zewnętrzne źródło? Prosimy o więcej szczegółów - jakie prądy? Może wystarczy podłączenie "buforowe" - przez diody?
Przyczyna terkotania to ewidentne uszkodzenie akumulatora-Po podaniu napięcia na cewkę stycznika (solenoid) zostaje zwarty obwód główny , który podaje napięcie na rozrusznik powoduje to znaczny spadek napięcia na akumulatorze a jednocześnie wyłącza stycznik . Efektem jest słyszalne terkotanie pod fotelem . Podobny efekt jest przy utlenionych stykach...
Prozaiczne sprawy sprawdzone? Spadki napięcia pomiędzy słupkiem akumulatora a zaciskiem plusowym alternatora, oraz masa, tak samo, słupek - alternator.
- mierzyłem napięcie bezpośrednio na AKumulatorze, Alternatorze, spadek napięcia pomiędzy tymi urządzeniami. Wynik jest nieznacznie różny. (setne części V) Oznacza to, że nie masz nadmiernego spadku napięcia na przewodach. - Jeśli miałbym napięcie na akumulatorze ok 12 a z alternatora wychodziłoby 14,2V to uznałbym, że coś to napięcie zużywa, lub jest...
Losowe zamykanie może być spowodowane nadmiernym spadkiem napięcia akumulatora. Sprawdzałem jego natężenie podczas postoju. Wynosi ono 0,28A Czy sprawdzałeś po upływie 30 minut od wyłączenia stacyjki, jeżeli tak to upływ prądu dużo za duży ale nowy akumulator powinien wytrzymać trzy dni. 3 x 0,28A x 24h = 20,16 Ah.
Możesz zrobić z nich baterię, ale musisz znać zasady łączenia ogniw w baterie. Trzeba też znać cechy szczególne łączonych akumulatorów lub ogniw pierwotnych. Dodano po 1 Z zasady należy łączyć ze sobą tylko jednakowe ogniwa. Twoje odzyski nie są jednakowe, więc będą się niejednakowo ładować. Ma to ogromne znaczenie przy połączeniu szeregowym - stąd...
Zmierz spadki napięcia a będziesz wiedział gdzie szukać. Daj jeden przewód miernika do masy alternatora, drugi do bieguna ujemnego na alternatorze - w ten sposób zmierzysz spadek napięcia na minusie. Drugi pomiar po stronie plusa - przewód miernika do śruby plusowej na alternatorze i drugi przewód miernika do bieguna dodatniego akumulatora. Czym wynik...
Daj większy prąd wzbudzenia na odczep D+ Tylko przypomnę, że po wzbudzeniu lampka nie świeci, więc nie płynie przez nią prąd. Co ma dać zwiększenie mocy żarówki? Napięcie w pełni naładowanego akumulatora wynosi 12.8V więc jeśli ci daje 12.7 to nie ma obawy że padnie Daję gwarancję że padnie, jak popyrkocze tak za długo na wolnych obrotach. Reasumując...
Prawdopodobnie miał miejsce spadek napięcia na akumulatorze, bądź akumulator całkiem się rozładował. Proszę spróbować odłączyć na chwilę akumulator i podpiąć go od nowa - powinno zadziałać.
A może pojazd posiada zabezpieczenie że przy niskim napięciu wyłączy webasto. Każde ogrzewanie ma wbudowane zabezpieczenie przed nadmiernym rozładowaniem akumulatora. Mierzy napięcie akumulatora, i albo się nie włączy, albo po spadku napięcia wyłączy. Jak akumulator jest ok. to spokojnie uruchomisz auto.
Może termik wyłącza pompkę albo spadek napięcia z akumulatora. Jak wspomniałem, nie znam D1. Tu mam; http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... schematy do D2-D4, porównywałeś z tymi ogrzewaniami?
Za duży spadek napięcia. Użyj akumulatora o niższym napięciu, najlepiej właśnie 7,2V.
a nie była przypadkiem zdejmowana klema, lub spadek napięcia akumulatora?
Zastanawiam się czy takie ograniczenie jest potrzebne. Czy jesteś pewien że alternator daje 12V a nie np. ok. 14V? Jeśli masz 12V to nie ma sensu dokładać żadnego ograniczenia prądu, ponieważ wprowadzi on dodatkowy spadek napięcia, a akumulator i tak przy 12V nie będzie w stanie naładować się do pełna.
Zbyt duży spadek napięcia akumulatora podczas rozruchu - słaby akumulator, lub (w niektórych autach) wyłączanie zasilania radia (+UB) na czas rozruchu. Na próbę, podłącz +UB radia (żółty kabel) bezpośrednio z plusowej klemy akumulatora.
A tam się jeszcze podaje napięcie akumulatora, spadek napięcia na elementach półprzewodnikowych, oporność uzwojenia transformatora...
Cele akumulatora są już uszkodzone, był rozładowany poniżej bezpiecznej wartości więc dokonał żywota, podłączenie nawet niepodłączonym do sieci prostowniku powoduje obciążenie akumulatora i spadek napięcia.
występuje dziwny spadek napięcia po włączeniu stacyjki,sytuacja jest o tyle dziwna ze napiecie spada do około 10-9V na kilka sekund i wraca do 12,5 V. dzieje się to po włączeniu stacyjki ale nie za każdym razem...syczy wtedy tez akumulator napięcie wzrasta i przestaje syczeć Ewidentnie akumulator uszkodzony i nadaje się do wymiany.
Sprawdź jaki masz spadek napięcia akumulatora podczas rozruchu.
Witam po wycieku płynu chłodzącego zaczęły się problemy z ładowaniem a mianowicie gdy odpalę samochód napięcie na akumulatorze zaczyna spadać gdy dodam gazu napięcie się pojawia na wyższych obrotach zaczyna piszczeć chyba pasek podczas jazdy wszystko jest ok ale tylko stanę w miejscu a napięcie od razu spada i trzeba gazować albo ruszyć żeby nie padł...
W dużym skrócie napięcie z baterii wchodzi na LM1804-5.0 i z niego idzie na uC. Jeśli ten pobór jest chwilowy i np. cykliczny to między stabilizatorem a uC daj kondensator o dużej pojemności, żeby takie impulsowe pobory prądu układ pobierał właśnie z niego.
Podejrzany jest ten spadek napięcia na akumulatorze, podłącz silnik prosto pod akumulator i mierz równocześnie napięcie na akumulatorze. Co to jest za akumulator, jaki stary jest ?
Tak, wystarczy taka przetwornica. Dodano po 4 Tylko miernikiem (woltomierzem) ustaw sobie najpierw pożądane napięcie wyjściowe bez podłączonych żarówek. Daj około 0.5V więcej na wyjściu z przetwornicy, zrekompensuje to nieco spadek napięcia na akumulatorze, choć ten pociągnie dość długo jak tylko 3V żarówki potrzebują. Z drugiej strony, stabilizator...
Dzięki za wskazówkę, ale po odłączeniu czujnika zużycia energii dzieją się następujące rzeczy. Napięcie ładowania przez pierwsze 3-4 dni wynosi około 14,9-15,1 V. Następnie spada do 13,9 V w zimowe dni, a gdy temperatura otoczenia wzrośnie powyżej 30 C, napięcie ładowania spada do 13,5. Z wyjątkiem sytuacji, gdy ECU wykryje spadek napięcia akumulatora...
Co to znaczy spadek napięcia? Na akumulatorze, na oświetleniu, czy na module CDI?
Jedyne co przychodzi do głowy, to, że wynalazek z lidla rozładował akumulator a nie naładował... Przyczyna? Odwrotne połączenie - mało możliwe... Trzeba możliwie szybko próbować skutecznie naładować - jeśli się da, bo roczny Bosch nie powinien tak szybko zakończyć swój żywot Tyle, że do tej pory ten wynalazek zdawał egzamin przy paru autach, tak samo...
Koledzy mam do Was pytanie, czy testował ktoś z Was taką przetwornicę 12V/230V 1000W mocy znamionowej, chwilowa 2000W sinusoida modyfikowana, moc znamionowa 1000 Watt Moc w impulsie max 2000 Watt Napięcie wejściowe 11-15 Volt DC Napięcie wyjściowe 230 Volt 50 Hz modyfikowana sinusoida Bezpiecznik 4 x 30 Amper Sprawność <90% Waga 2,2 kg Zabezpieczenie...
2/10 spadku napięcia między akumulatorem alternatora to już jest zbyt dużo. A dalej pewnie jest jeszcze gorzej.
Jeżeli napięcie na akumlatorze nie zajdzie poniżej 12,5V to nie zawracaj sobie nim głowy 12,65v po nocnym postoju jest napięciem prawidłowym szczególnie że jeździsz na krótkich trasach
Wszystko w normie, jedyny problem to spadek napięcia na drodze alternator-akumulator
Nie chce nic uszkodzić! Po prostu chce znać wydajność prądową akumulatora a nie tylko pojemność. Bo np przy pilarce do drewna to akumulatory muszą mieć i pojemność i dawać dużo amperów żeby to miało sens. To co mam konkretnie kupić? Porady w stylu "resztę sobie policz" to dzięki, ale nie jestem biegły w te klocki i po to założyłem temat, żeby dostać...
akumulator spadek napiąć spadek napiąć ładować akumulator alarm spadek napiąć akumulator
uln2003 zamiennik odblokować telefon samsung galaxy włącznik lampa stać
obrotomierz motocykl obrotomierz motocyklowy
Czerwone kropki na monitorze DVI - przyczyny i rozwiązania Mikrofony i mikser dla chóru w sali z pogłosem