Masz słaby akumulator.
Zacząłbym od podpięcia komputera i podstawowa diagnostyka, czy komputer wskazuje błędy. Sprawdzić również spadki napięcia podczas odpalania. Reszta to tak jak napisał wyżej użytkownik ste Problem z licznikiem stał się z dnia na dzień czy już wcześniej pojawiały się usterki?
zasilania sprawdzone i wszystkie są może być tak,że miernik pokaże te 12v... a pod obciążeniem duży spadek
Robiłeś pomiar spadku napięciu przy odpalaniu samochodu? Akumulator może mieć i pół roku i padnie. Mierzyłeś czy coś przypadkiem nie pobiera ci prądu na postoju? Masy posprawdzane?
Witam. Wróciłem do domu i zgasiłem pandę i już nie chce odpalić w momencie odpalania napięcie spada z 12.6V do 11.9V,rozrusznika wogóle nie słychać. Nie ma żadnego pstrykania ani nic. Po odpaleniu na puch panda pracuje normalnie. Światła świecą,wentylator działa,wszystko normalnie. Sam już nie wiem w czym jest problem. Zdarzyło się to komuś? Co to może...
Trzeba by sprawdzić miernikiem spadek napięcia na akumulatorze podczas odpalania. Wówczas będzie wiadomo jak bardzo mu ciężko. Jak by było podejście można by kluczem na kole rozrządu spróbować przekręcić na luzie wałem i zweryfikować czy silnika coś nie blokuje. Jak silnik będzie ciężko się kręcił to pozostaje zdejmować po kolei paski i szukać czy w...
Powiedz jak mamy odpalić auto na odległośc, trzeba powoli wszystko sprawdzic i wykluczyć. Ciągnij go do fachowca, bsi mogłeś zabić spadkiem napięcia.
No to sprawdzić spadek napięcia
Naładowany będzie miał ponad 25V. Przy 20V nie ma szans odpalić. A na kable nie odpala, bo pewnie spadek napięcia za duży.
Witam. Co może być przyczyną, że skuter 2T nie chce odpalić z rozrusznika? - Gdy próbuję nim zakręcić to słychać tylko cykanie i w tym momencie na tą chwilę napięcie akumulatora spada do jakiś 4 - 5v, po czym wraca spowrotem do niecałych 13v. - Sam rozrusznik po wyciągnięciu go z pomiędzy silnika kręci normalnie. - Z odpaleniem go z kopka nie ma najmniejszego...
Jakie są spadki napięcia przy odpalaniu? Czy silnik ma dobrą masę?
Nie rozumiem... Przed podpięciem akumulatora, a po zgaszeniu auta - nie odpaliło. Nie odpaliło, bo zabrakło siły rozrusznikowi, czy kręciło, ale nie mogło odpalić? Co to znaczy, że nie było podpięcia masy? Czy przy "odwrotnym" podpięciu akumulatora "bez masy" był snop iskier? Same myślniki pojawiły się pewnie wskutek krótkiego spadku napięcia przy odpalaniu,...
Zbyt duży spadek napięcia przy odpalaniu.
Może poprostu czopy akumulatora lub klemy są mocno zabrudzone ---zmierz spadek napięcia w czasie jak prubujesz odpalać --- podaj mase z akumulatora do masy silnika ---sprawdzić napięcie na zacisku 50 od rozrusznika w czasie pruby odpalenia ---sprawdzić zasilanie rozrusznika 30
Nic to nie dało............................. Dodano po 54 Aczkolwiek wraz wydaje mi się ze to coś ze spadkiem napięcia....
Witam. Przy pochmurnej pogodzie, lub gdy pada deszacz,rozrusznik kręci,lech brak iskry.Jeżeli seicento się popchnie to odpala. Przy ciepłej, słonecznej pogodzie, odpala z rozrusznika bez problemu. Wilgoć powoduje jakąś upływność i spadek napięcia. Dodatkowy spadek napięcia powoduje włączenie rozrusznika i silnik nie odpala. Bez rozrusznika spadek napięcia...
Ładowanie jest, a jak ze spadkiem napięcia podczas odpalania?
Jeśli nie startuje wspomaganie, odpalaj przy wyłączonych światłach. gdzieś następuje spadek napięcia i problemy ma sterownik wspomagania. U mojego ojca w takiej samej pandzie czasami wyłączało się wspomaganie podczas jazdy, na serwisie poradzili odpalać przy wyąłączonych światłach, od tego czasu jest spokój.
Miał wyciete immo , dlatego zwarli nogi. Przy spadku napięcia prawdopodobnie uszk. Wsad. Zmieniło jego zawartość.
Cześć, czy takie wartości akumulatora mogą dawać różne objawy w postaci spadku napięcia ( zawsze odpala bez najmniejszych problemów ) oraz wiecznego check ( wskazującego np na sondę, która jest nowa )? Skoda Fabia 1.2 12V https://obrazki.elektroda.pl/1930471300_...
Sprawdź czy nie masz spadku napięcia przy odpalaniu na kablu +12. Przy krótkim spadku nic się nie dzieje ale przy dłuższym masz reseta.
Albo spróbuj podłączyć sam elektrozawór z innego akumulator (prostownika) na czas odpalania z rozrusznika, jeśli zapali to oznacza za duży spadek napięcie przy odpalaniu rozrusznikiem.
Ile ma ten akumulator lat ?
akumulator nowy i też może być spadek napięcia ? Nie akumulator, a instalacja robi problem. Choćby kostka stacyjki, ale niekoniecznie ona. Jak gdzieś jest słabe połączenie, to za nim będzie spadek napięcia.
Dzisiaj odpaliłem rano samochód patrzac miernikiem jaki jest spadek napięcia przy odpalaniu i nie bylo dużej róznicy w spadku napiecia,odpalil normalnie-mozliwe jest to ze w garazu miałem dodatnia temperature?
Powinien, zmierz spadek napięcie na naładowanym akumulatorze podczas odpalania.
Napisz czy masz jakiś alarm, immobiliser czy coś wtym stylu, być może alarm się uzbroił przy spadku napięcia i odciął prąd. pozdrawiam
Do ilu wolt spada napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem? Może być tak, że akumulator jest już stary i podczas odpalania jest za duży spadek napięcia.
Więc po podłączeniu obu plusów pod stałe napięcie prosto od akumulatora problem zniknął widać problem był w stacyjce może chwilowy spadek lub zanik napięcia powodował blokadę radia kłopot został inny, tego radia nie da się wyłączyć jedyny sposób to wyjąć panel
Jakie jest napięcie na aku jak odpalasz? Może spadek jest za duży? Podepnij kable rozruchowe z rana i sprawdź.
Jak masz (ale pewnie nie masz) miernik cęgowy prądu to możesz sprawdzić prąd przy próbie rozruchu. To da odpowiedź na twoje pytanie. Jak mierzysz napięcie? Musi być mierzone bezpośrednio na słupkach - unikniesz wtedy niedokładności związanych ze spadkiem napięcia na klemach.
Ok, w takim razie dzisiaj sprawdzę jaki jest spadek napięcie podczas odpalania auta po nocy i dam znać jak się zachowuje akumulator.
Witam. Podczas odpalania napięcie na zaciskach akumulatora spada do 7,3 v i zeruje się zegar. Akumulator całkowicie naładowany , w czasie pracy silnika napięcie na zaciskach 14,1 v. Czy świadczy to o zużyciu akumulatora ?
Hmmm akumulator BOSCH 52ah już by padł po pół roku , sprawdziłem mu spadek napięcia podczas odpalanie i nie spadł poniżej 10 V . Wyczytałem ze nie jest zła jego kondycja
Zrób ten eksperyment z plusem od akumulatora do cewki,przynajmniej wyeliminujesz że to spadki napięcia jak się nic nie zmieni.
Zmierz napięcie przy rozruszniku podczas odpalania. Możliwe, że na kablu plusowym jest duży spadek np. przez korozję na łączeniu przewodu z końcówkami.
Może masz pęknięty alternator, zobacz go od spodu.
rozrusznik kręci iskra jest i próbuje załapać i w tym czasie zapalają się światła Skoro tak się dzieje, to musi być problem z masą, gdzieś zwiera albo są za duże spadki napięcia (źle podłączone aku, woda).
daj drugi aku na kable i zobacz czy się poprawi.
Tak auto odpala od strzała bez problemu.
nowy nie znaczy ze sprawny i zapamiętaj czasem nowy aku po kilku dniach potrafi się zepsuć i nic nie poradzisz tak jak radzą koledzy najpierw sprawdz ładowanie pózniej spadek napięcia przy odpalaniu a jesli tu będzie ok to przeczyść styki przy rozruszniku
Na początek diagnostyka.ciśnienie paliwa itd.a potem można coś myśleć.pozdr.
Akumulator nie jest rozładowany do zera, tylko zostało w nim bardzo mało "prądu". Wystarcza na włączenie zapłonu, ale przy próbie rozruchu spadek napięcia jest tak duży, że następuje "reset" i tak cyklicznie. Stąd to cykliczne klikanie.
najprawdopodobniej słaby akumulator. Tak się dzieje przy spadku napięcia
Dioda zaporowo i pojemny C1. O ile prościej ;) Można też przerobić zasilanie gniazda zapalniczki by nie była odłączana, ale to na wyłącznie przy spadku napięcia i tak nie pomoże.
z tym odpalanie to proponuje sprawdzić spadki napięć na przewodzie do rozrusznika i masę a z "syczeniem" to poziom płynu ewentualnie pasek.pozdro.
Po 1. W tym modelu ustawienie pompy ma znaczenie. Sygnał wałka jest brany z kola pompy. Sprawdzic ustawienie rozrzadu i czy nie scielo klina na kole wałka. 2. Lejace wtryski maja znaczenie. Ale skoro pali na pych, to przyjzał bym sie cisnieniu w momencie kręcenia. 3. Stan rozrusznika, akumulatora, masy, spadki napięcia podczas kręcenia.
I eliminuje się spadek napięcia między ujemną klemą biorcy a masą silnika. Jedno jest pewne, ani Twój samochód ani odpalany nie poniosły ŻADNEJ szkody.
Jak uważasz, dla mnie to byłby pierwszy trop, zwłaszcza że jak piszesz spadek napięcia jest minimalny.
Sprawdź na razie spadek napięcia przy rozruchu i masy. I daj znać jakie wyniki to będziemy myśleć dalej .
No niekoniecznie aku szmelc. Mogą być kable, łączenia itp. Miernik w łapki i szukać miejsc spadku napięcia przy rozruchu.
Pierwsze próby na słabym akumulatorze , spadek napięcia w czasie kręcenia poniżej 9 V , wtedy elektronika wariuje. Sprawdzaj napiecie w czasie trudności z odpalaniem.
Wszystko źle. Ciśnienie to masz sprawdzać jakie jest, ale podczas rozruchu . Do tego ważny jest też rozrusznik, czy nie ma jakiego spadku napięcia itp. Bo "kręci dobrze" to nic nie znaczy.Ogólnie sunchro i inne parametry też do sprawdzenia.
Te 600 barów to nawet za dużo, 300 przy rozruchu to jest ok. Jak ciśnienie jest poprawne i nie ma spadków napięcia podczas rozruchu to może trzeba by sie przyjrzeć sygnałom wał/wałek i czy otwiera wtryski?
dzięki za odpowiedź. powiadasz 20-30mA... nie, dla radia.. ja podejrzewam albo moduł komfort-domykanie szyb, albo pompkę od centralnego-może nieszczelność w układzie... jutro przebadam.. byłbym zapomniał, mam jeszcze taką sytuację-przy odpalaniu na słabym akumulatorze zawiesza się MFA, tzn wyświetla bzdury i nie reaguje na przycisk zmiany. winę ma spadek...
Ale fizykę miałeś w szkole podstawowej....... Najważniejsze, świecę tam są na 4,4V policz że nawet powierzają 20A każda to jaka to moc w stosunku do rozrusznika.? Każdy jeden mV spadku napięcia powoduje spadek prędkości obrotowe rozrusznika.
lukcom JP to są wyjścia i wejścia,Schemat uległ zmianie, po zamontowaniu w lanosie pojawiły się problemy, mam już nowy schemat ale jeszcze nie przetestowany, chodzi o spadek napięcia przy odpalaniu silnika, w tym momencie jest ponowny test wskazówek, myślę że mocny kondensator załatwi sprawę chwilowego spadku napicia. Potencjometr może być jeden ,...
Sprawdź automat w rozruszniku.
Trzeba by sprawdzić błędy abs ale wygląda to na spadek napięcia poniżej 10 V przy odpalaniu.
Co już sam sprawdziłeś? Jakiej kondycji jest akumulator ? jakie jest ładowanie? jaki jest spadek napięcie przy próbie uruchomienia? na krótko rozrusznik kręci?jaki jest stan klem akumulatorowych?
A posprawdzaj może przewody do tego elektrozaworu. Może są już stare, albo może złączki zaśniedziały i przy odpalaniu zawór się zamyka, bo jest spadek napięcia.
Próbowałem z innym akumulatorem - to na pewno nie to. Mierzyłem spadki napięcia przy odpalaniu i napięcie cały czas w normie. Układ wydechowy też założyłem i nadal to samo. Wystarczy że termometr na zewnątrz przekroczy 0 stopni na plus i webasto pali za pierwszym razem. Myślę że to jakiś czujnik pod wpływem mrozu przekłamuje albo coś nie łączy - dopiero...
spadek napięcia +30 w momencie rozruchu
Nie wiem czy do końca o to chodziło ale dokonałem pomiarów w okolicach masy ( tam gdzie mocowany jest - od akumulatora, blaszka nie pokryta lakierem ) z + akumulatora i wszędzie jest napięcie. Na klemach także jest napięcie, przykładałem miernik w przeróżny sposób i zawsze było. Dzisiaj jeszcze raz dokonam pomiaru przed odpaleniem silnika i napiszę...
Witam, Przeważnie jest tak że w trakcie odpalania, radio jest wyłączane i niema problemu. W trakcie odpalania jest chwilowy spadek i wzrost napięcia, prawdopodobnie to powoduje trzaski. Pozdrawiam.
aqu szmelc lub słabo doładowany, standard to 12.80 +- 0.2v. z podłączonym aqu wepnij regulator i zobacz czy jest spadek napięcia.
Witam.Jaki jest spadek napięcia podczas kręcenia rozrusznikiem.
Przyczyną może byc zbliżający się koniec sterownika pompy, ale błędy mogą zapisywac się przez zbyt duże spadki napięcia (np. podczas odpalania na słabej baterii)
W związku z licznymi pytaniami zamieszczam rozpiskę modułu od poloneza. Jestem na urlopie i narysowałem z pamięci. Do przeróbek stosowałem moduł APE-05 firmy autopower electronic. Moduł nadaje się do prawie wszystkich silników z impulsatorem indukcyjnym i odśrodkowym lub podciśnieniowym regulatorem kąta wyprzedzenia zapłonu. Jedyne problemy jakie napotkałem...
Przede wszystkim zwróć uwagę na przekroje przewodów zasilających, abyś nie miał na nich zbyt dużych spadków napięcia. No i odpalaj silnik jak chcesz mieć te ponad 14V. Jeżeli auto masz sprawne to nie musisz się przejmować napięciem w instalacji, bo jest ono napewno poprawne.
Dokładnie. Na akumulatorze podczas odpalania są spadki napięcia. Podładuj akumulator :)
Akumulator nowy, ale ładowanie niekoniecznie sprawne. Może gdzieś nie ma masy dobrej? Przy dużym prądzie będą duże spadki napięcia na słabym połączeniu.
Trochę nie rozumiem, co ten post wnosi. Nic. A co ciekawego można w tym temacie napisać. Możesz zamontować woltomierz i przy każdym spadku napięcia o 0,1 V odpalać silnik. W ten sposób dojdziesz do napięcia przy ,którym jeszcze da się go odpalić. Itd i tp.
Większość nowych RO ma zabezpieczenie przed wyładowaniem akumulatora działające przy 10-11V także podczas odpalania /spadek napięcia >10V/ wyłączają się.
Spadki napięć, zobacz na zasilanie na cewce. Do ilu spada. Spróbuj podmienić akumulator.
Obroty wału widzi? Jakie? Może szlak trafił oprogramowanie w sterowniku silnika. Spadek napięcia...
Jeszcze zostają sygnały wał/wałek,spadek napięcia podczas kręcenia,czy otwiera wtryski ,zmierzyć kompresję,czy odpala na plaka itd Także jak widzisz sporo do sprawdzenia. Bardzo wątpię że nie odpala dlatego "że mu zimno".
Wystarczy spadek napięcia przy kręceniu rozrusznikiem i też nie zapalił. Do sprawdzenie obroty i spadek napięcia w instalacji.
Dajcie se spokój z" mapami " na razie co? Zmierz ciśnienie przy rozruchu. Zrób próbę przelewowa. Jak zadasz pytanie jak to zrobić, to czas by udać się do mechanika . Poważnie. Dodano po 54 Dodał bym jeszcze spadek napięcia podczas rozruchu.
Witam, mam problem z Audi 80 B3 1,6 benzyna 91 rok, mianowicie chodzi o spadek napięcia. Audi rano normalnie odpala, po włączeniu świateł i włączeniu ogrzewania szyby już widać, że napięcie maleje, po przejechaniu 3 km Audi już nie odpala, tak jakby akumulator był już wyładowany, a raz jest tak że rano odpali i chodzi wszystko normalnie. Np. po pracy...
podczas uruchamiania silnika jest spadek napięcia z 12v do 9v Jak rozumiem odpalasz rozrusznikiem elektrycznym? Nie nożnym? jak zrobić aby nie było spadku Jeżeli jest rozrusznik elektryczny to spadku napięcia nie unikniesz. Co do lampy. Przychodzi mi na myśl dioda i kondensator lub akumulatorek. Lampę zasilasz poprzez diodę prostowniczą. Przy samej...
Chciałbym się dowiedzieć przy jakim spadku napięcia na akumulatorze podczas odpalania samochodu koniecznie jest jego ponowne ładowanie??? Akumulator jest oczywiście 12V. A może sprawdzanie za pomocą miernika to nie jest dobry pomysł? Z góry dziękuje za każdą pomoc.
Ale to tak cały czas trzyma napięcie jakby z akumulatora czy tylko na chwile przy "odpalaniu" wentylatora/dmuchawy jest taki spadek?
ECU steruje pompą zarówno w plusie jak i w minusie, tak że spadki napięcia będą.
Hej, Dzięki za radę z tym odłączaniem podczas pracy - nie wiedziałem, że może to być niebezpieczne. No więc pomiary wykonane: - auto po mroźniej nocy, wszystko wyłączone, napięcie na klemach: 12.47V, - tuż po włączeniu zapłonu: 12.00V, - spadek napięcia przy odpalaniu: do 9.8V (dosłownie na moment, bo po chwili silnik zaskoczył), - przy uruchomionym...
Więc masz spadki napięcia. Zacznij od pomiarów napięć i spadków.
Witam. Sprawdż jaki jest spadek napięcia na zasilaniu radia wczasie gdy odpalasz auto.
PCM to sterownik silnika ( power-train control module ) Nie widać powolnego narastania ciśnienia na listwie. Więc teoretycznie to nie problem z paliwem. Ale nie zaszkodzi sprawdzić np stanu przelewów czy oringów na nich. Sprawdź spadek napięcia podczas rozruchu.
Zapomnij o sterowaniu NO na takiej odległości. Jedynym czynnikiem blokującym Cie przed swobodnym działaniem napędu jest zasilanie. Ułożenie przewodu na takiej odległości totalnie bez sensu, żeby zniwelować spadki napięć trzeba by było położyć tam z 35mm2. Jedyny sposób na niezawodne działanie jest podstawowe zasilanie z panelu fotowoltaicznego wraz...
Tak, silnik gaśnie i za moment odzyskuje moc(nie trzeba drugi raz odpalać) tak jak by brakło paliwa na moment. Przy czym ginie również cała elektryka. Jak wcześniej wspominałem wskaźnik prędkości powoli opada ale nie tak normalnie lecz tak jak by drży cały czas. Nie sądzę by to był chwilowy brak paliwa, elektryka by nie wariowała. Na początek sprawdź...
Załącz zapłon i zmierz napięcie na bezpiecznikach: 1) Bezpiecznik F1 (15A) w komorze silnika - idzie do styku 87a przekaźnika 2) Bezpiecznik F29 (20A) w skrzynce bezpieczników za klapką przy drzwiach - idzie do styku 87 przekaźnika Na tych bezpiecznikach powinno być napięcie akumulatora po włączeniu zapłonu. Jeżeli będzie brak napięcia, lub wystąpi...
Za duży spadek napięcia to i nie kręci
Do pomiaru prądu to cegi z zakresem 300 -400 amper na DC. Pomiar spadku napięcia na aku to zwykły miernik podpiete pod aku ktoś kręci ty patrzysz do ilu spadnie liczy wartość najniższa.
Nie wiem jak to jest w tym silniku. U mnie w corolli, napięcie na pompie paliwa pojawia się dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem. Z tego co autor w pierwszym poście jest podobnie, z tym, że tam pojawiało się napięcie 0.5V. Ja w takiej sutuacji, jeżeli pompa załączana jest przez przekaźnik, to sprawdziłbym styki robocze tego przekaźnika, bo mogą być...
Podczas odpalania auta następuje chwilowy spadek napięcia na akumulatorze, który może zakłócić działanie elektroniki. Zastanawia mnie dlaczego urządzenie działa u użytkownika z tematu, który przytoczyłem, a tutaj żadnej poprawy. Zapewne używa innego rejestratora - ten jego potrzebuje zasilania 5 V (zobacz #9 w tamtym temacie).
Czy to oznacza że z wadliwym kondensatorem szerogowym zapłonnik nigdy nie 'odpala', czyli prąd jest za mały aby zwarł styki zapłonnika ? Nie, po próbie odpalenia świetlówki spadek napięcia na tym kondensatorze pływa. Jak widziałeś w opisie zapłonnik przestaje działać, jeśli na świetlówce ustabilizuje się napięcie około 90V. To napięcie może być przekroczone...
Gawędziarstwo uprawiamy, akumulator służy do odpalania pojazdu - sprawdź przy pomocy drugiej osoby i miernika jak się napięcie przy tej okazji zachowuje, do 10V akceptowalny spadek, poniżej trzeba już coś pomyśleć a poniżej 8V udać do najbliższej placówki handlowej. Do regularnych postojów na światłach pozycyjnych polecam żaróweczki LED-owe.
ale czy radio powinno się resetować za każdym razem ? Przy odpalaniu następuje spadek napięcia do tego stopnia, że radio traktuje to jako zanik zasilania, najprawdopodobniej akumulator na granicy zgonu. Rozrusznik ciężko kręci wtedy?
W tych silnikach to częsty problem. Albo rozbierasz i naprawiasz albo mierzysz pobór prądu i spadek napięcia w instalacji. Co wybierasz? Oczywiście to nie musi być tylko to.
8V jest przy odpalaniu, a 10V gdy już chodzi na gazie. Jest źle. należy to naprawić. Zmierzyć spadki napięć, masa i zasilanie, zaraz będzie wiadomo gdzie jest problem.
spadek napięcia rozruchu spadek napięcia agregat spadek napięcia lodówka
videodomofon samemu mercedes lusterko prawa taśma sygnałowy
polonez abimex parkside robot koszący
Podkręcanie procesora AMD E1-1200: Możliwości i ryzyko Zamiennik anteny GPS do VW Golf 5 1.9 TDI