Witam. Przyjmuje się zależność: Ur = Un√(k/a) gdzie: Un napięcie znamionowe silnika k = Mr/Mn przyjmuje się np 1,2 dla przenośników, 0,6 dla wentylatorów\ a = Mrn/Mn wartość podawana w katalogach Pozdrawiam.
Ja na twoim miejscu dał bym porządną masę od akumulatora do silnika . Ty masz chwilowo w impulsie zmianę biegunowości i to ci psuje radia. Normalny spadek napięcia dla radia nie jest na tyle grożny aby go ubić.Narysuj sobie schemat zastępczy uwzględniając spadek napięcia na masie a zobaczysz że jest możliwość chwilowej zmiany biegunowości dla radyjka...
Spróbuj doładować akumulator samochodowy, prawdopodobnie spadek napięcia przy rozruchu pojazdu powoduje zawieszenie się radia. Sprawdź jakość połączeń zasilania radia do układu samochodu.
Te 600 barów to nawet za dużo, 300 przy rozruchu to jest ok. Jak ciśnienie jest poprawne i nie ma spadków napięcia podczas rozruchu to może trzeba by sie przyjrzeć sygnałom wał/wałek i czy otwiera wtryski?
10÷10,5V to nieprzekraczalne (w dół) prawidłowe napięcie w czasie pracy rozrusznika. Nic nie ma tu do tego typ i rodzaj pojazdu - od tego jest projektant, by dobrać pojemność akumulatora czy rodzaj (np z przekładnią) rozrusznika. Przy większych spadkach należy sprawdzić pojazd; tematów o tym mnóstwo i nie miejsce tu by te wiadomości ponownie pisać.
będzie mnie kosztował 1.5k To nie są tanie rzeczy! Taki PCG-41 kosztuje 150 zł, do tego styczniki. Elektromonter połączy w 2 godziny, więc jakieś 70 zł dla niego. No i dla właściciela firmy, z półtora tysia musi zostać z roboty fachowca-automatyka.
Witam. Koniec ładowania 14,4V , napięcie spoczynkowe powinno się utrzymywać na poziomie 12,6V. Spodek napięcia przy rozruchu nie mniejsze niż 10,5V,w inny przypadku akumulator do wymiany. Pozdrawiam
Sprawdź na razie spadek napięcia przy rozruchu i masy. I daj znać jakie wyniki to będziemy myśleć dalej .
Spadek napięcia, mówi, że albo akumulator do kitu, albo pobór z niego zbyt duży. W drugim przypadku masz rozrusznik do zrobienia, tylko nie tam problem gzie myślisz.
Witam. Nie jest możliwe rozładowanie naładowanego akumulatora w tak krótkim czasie, jeśli jest on sprawny. Albo akumulator niesprawny, albo coś nie łączy w samochodzie. Naładować akumulator, i mierzyć napięcie bezpośrednio na klemach akumulatora, gdy występuje problem (po podłączeniu akumulatora, po załączeniu stacyjki, w czasie pracy świec żarowych,...
wydaje mi się że najlepiej gdybyś podłączył do zasilania rejestratora dodatkowy niewielki akumulatorek 12V,a zasilanie podłączył przez diodę .
Akumulator sam w sobie do błędów nie ma nic ,ale spadek napięcia przy rozruchu czy słabe ładowanie już tak. Dlatego zmierz spadek napięcia przy rozruchu i ładowanie w normalny sposób miernikiem, a nie przez fałcedeesy. Na początek to a potem reszt. Błąd mieszanki nie będzie powiazany z czujnikiem wału.
Chcę, żeby napięcie było stabilne w momencie, kiedy ciągnik będzie już włączony, i żeby podczas rozruchu spadek napięcia nie uszkodził "mojego" układu zasilania/stabilizacji. OK, czyli wiemy, że potrzeba przetwornicy podwyższającej. A jakie są wymagania zasilanego układu?
Słaby akumulator i duży spadek napięcia przy rozruchu.
Rozwiązaniem problemu było założenie małego akumulatorka, a docelowo podmiana na motocykl który ma to w oryginale ;p Pozdrawiam
Kolego tak się wtrącę nieśmiało- akumulator 12v ma 6 "celi" których napięcie nominalne powinno wynosić 2,2 v czyli 6x2,2 =13,2v oczywiście bez obciążenia. Jeśli możesz to naładuj prostownikiem aku do pierwszych oznak "gazowania" elektrolitu, odczekaj 2-3 g. i zmierz gęstość elektrolitu , norma to 1,28 przy 20 st. C - im zimniej tym mniejsza. Zmierz...
Spadek napięcia w czasie rozruchu. Błędy odczytane testerem będą dotyczyły właśnie za niskiego poziomu zasilania.
Akumulator nie jest rozładowany do zera, tylko zostało w nim bardzo mało "prądu". Wystarcza na włączenie zapłonu, ale przy próbie rozruchu spadek napięcia jest tak duży, że następuje "reset" i tak cyklicznie. Stąd to cykliczne klikanie.
Można by jeszcze rozważyć spadek napięcia przy rozruchu. (at)ElektrodaBot Jaki będzie spadek napięcia na przewodach 4mm² długości 25m przy prądzie 77A, instalacja trójfazowa.
A jaka jest odległość? Jaka jest IPZ w miejscu przyłączenia, a jaka będzie na drugim końcu? Jaki będzie spadek napięcia podczas rozruchu pompy?
Jeśli nie jest to bezpiecznik (konkretnie - 21) to będą duże spadki napięcia przy rozruchu. Można podmienić akumulator - naładowanie go może nie być miarodajne, bo już może dokonuje żywota. Mogą być też opory na przewodach i połączenia: znane sprawy - klemy, mocowanie kabla w klemie, masy, kostki zasilania itd.
Dobór kabli (przewodów) i zabezpieczeń wykonuje się ze względu na następujące warunki: - obciążalność prądowa długotrwała, - przeciążalność, - warunki zwarciowe, - samoczynne wyłączenie zasilania, - spadek napięcia, - spadek napięcia w czasie rozruchu silnika, - minimalny przekrój ze względu na wytrzymałość mechaniczną, - minimalny przekrój przewodu...
Ok a czy przy zasilaczach impulsowych też występuje spadek napięcia po dołączeniu obciążenia ?
Kolega był uprzejmy zmierzyć spadek napięcia przy obciążeniu. Wynik tych pomiarów sugeruje dwie możliwe rzeczy. 1. nie wydolne prądowo ogniwa, zużyte. Mogą służyć co najwyżej do latarki. 2. zbyt duży pobór prądu przez uszkodzony rozrusznik. To można zmierzyć amperomierzem wyposażonym w bocznik lub amperomierzem cęgowym do pomiaru prądu stałego. Dodano...
Rozumiemy, że kolega znacząco poprawił sobie komfort odsłuchu audio. W takiej sytuacji (rozumiem, że konieczna) radziłbym jednak dwa akumulatory. Oczywiście można to organizować przy pomocy grubego przewodu (powyżej 50 mm kw), ale zawsze to trochę kłopotliwe i przy np 300 A spadek napięcia będzie odczuwalny.. W Ibizie będzie to pewno z 3,5 m przewodu....
Napiszę lakonicznie. Pojazd sprawny, akumulator do wymiany. Dalsze dywagacje bezcelowe, chyba, że Kolega przez zbyt duże spadki napięcia w czasie rozruchu lub kombinacje z kablami rozruchowymi, położy elektronikę auta. Wtedy zapraszamy.
Z tego opisu wynika że nie buduje poprawnego ciśnienia na cr ,albo zbyt duży spadek napięcia podczas rozruchu. Do sprawdzenia wtryski na przelewy,spadek napięcia podczasd kręcenia najlepiej z pomiarem prądu, i co najważniejsze i co nie było podane to jakie cisnienie podczas rozruchu.
No niekoniecznie aku szmelc. Mogą być kable, łączenia itp. Miernik w łapki i szukać miejsc spadku napięcia przy rozruchu.
Jak cudowna regeneracja? rozbujałem go tzn wyprowadziłem ze stanu uśpienia. Czas pokaże czy będzie działać np jutro, pojutrze itd. :D
Mam aku 2 letni 62 coś tam 540.ładowanie 14,4v,aku po nocy jakieś 12,5v a przy odpalaniu spada do 9v skokowo do 8,5v.Gęstość erektrolitu 1.20 . Do tej pory było wszystko dobrze tylko teraz mu jakoś mało prądu, wolniej keci jak zimny,jak ciepły to jak szalony.Wymieniony automat i tulejki 3 miesiące temu.Czy to wina aku czy coś z rozrusznikiem? z tego...
Witam jakiego używasz mancat-sa?, jeżeli 3-ki nie pokazuje wszystkich błędów nasz był chyba 15 razy aktualizowany / sprawdzany, to tak na marginesie, 1.komunikacja, 2. ciśnienia, 3. spadki napięcia przy rozruchu, 4. woda w układzie, odkręć przewód z powietrzem przy pompie jeśli coś się wyleje niedługo do wymiany może być pompa, przyczynę rozwiąże wymiana...
Dobór kabli (przewodów) i zabezpieczeń wykonuje się ze względu na następujące warunki: - obciążalność prądowa długotrwała, - przeciążalność, - warunki zwarciowe, - samoczynne wyłączenie zasilania, - spadek napięcia, - spadek napięcia w czasie rozruchu silnika (jeśli występują silniki), - minimalny przekrój ze względu na wytrzymałość mechaniczną, - minimalny...
Powinien. 11kW startują na jałowo w Y nie wyzwalając B25. Ale tylko przy dobrej IPZ. Przy kiepskiej, spadek napięcia znacznie wydłuża czas rozruchu.
Ciśnienie na CR ,sygnały wał/wałek,temperatura,dawka paliwa,sterowanie wtryskami,spadek napięcia podczas rozruchu. Jak tego będzie pewny to wykręca wtryski i wiezie do regeneracji.
Witam, Mam następujący problem z całkiem nie starym akumulatorem. zamontowany on był w mojej kosiarce. Sprawa wygląda tak, że akumulator nie zakręci rozrusznikiem, nawet nie ma na tyle prądu, aby przekaźnik rozrusznika zamknąć. jak przykładam woltomierz to wskazuje poziom napięcie 12,7 V co by wskazywało na naładowany akumulator. a prąd jaki płynie...
Podstawa,ciśnienie na szynie,synchro wał/wałek,spadek napięcie podczas rozruchu,temperatury ,sprężanie na garach itd.. Jak juz to sprawdzisz to wtedy wymienisz wtryski. Nie wiem też co to za obrazki wrzuciłeś?
Pierwsze pomiar napięcia przy rozruchu ,i jeszcze lepiej pomiar prądu rozrusznika i spadku napięcia na przewodach. A potem pomiar poboru prądu. Tak ,przy bardzo dużym spadku może zaświecić ABS.ESP. A zamek to podłączyć tester i sprawdzić co tam w komforcie. Albo chociaż sprawdź stan przewodów w plelotkach. Widzisz ,pomiary, nic nie wywróżymy.
Akumulator z powodu zuzycia nie powinien tak od razu sie rozladowac.Raczej nbedzie krecil za kazdym razem coraz slabiej,ale nie od razu padnie.Zaobserwowalbys to kazdego dnia,ze slabnie(np.po zalaczeniu swiatel mijania,jak przygazujesz,to robia sie jasniejsze).Jak uda ci sie uruchomic autko(np. z akumulatora sasiada),sprawdz napiecie ladowania.Jezeli...
Sprawdź spadek napięcia przy rozruchu.
Problem to spadek napięcia w trakcie rozruchu, nowy akumulator, wyczyścić klemy oraz najważniejsze dać dodatkową masę na silnik i ECU.
Sprawdź spadek napięcia przy rozruchu/rozrusznik. Dobrze by było i poduszki silnika sprawdzić. I co wygrałem piwo?
Ja patrzę na RW. Do tego prąd rozruchu. Mam też spadek napięcia podczas rozruchu silnika i czas. Do tego pomiar tętnienia alternatora. Mnie pomaga dokonać weryfikacji.
PCM to sterownik silnika ( power-train control module ) Nie widać powolnego narastania ciśnienia na listwie. Więc teoretycznie to nie problem z paliwem. Ale nie zaszkodzi sprawdzić np stanu przelewów czy oringów na nich. Sprawdź spadek napięcia podczas rozruchu.
Dajcie se spokój z" mapami " na razie co? Zmierz ciśnienie przy rozruchu. Zrób próbę przelewowa. Jak zadasz pytanie jak to zrobić, to czas by udać się do mechanika . Poważnie. Dodano po 54 Dodał bym jeszcze spadek napięcia podczas rozruchu.
To jeszcze można popatrzeć jakie są spadki napięcia przy rozruchu. Byc może jest problem gdzieś z zaśniedziałymi stykami i któryś z modułów przy rozruchu dostaje za niskie napięcie.... trochę gdybam teraz. Można zainwestować w konakakt spay i przepsikać kostkę od ECM.
Zostałem przyłączony do istniejącej już linii. Mało tego jestem 5 domów od transformatora. Ciekawe co dzieje się u tych na końcu linii.
W momencie rozruchu występuje spory spadek napięcia, który powoduje chwilowy zanik komunikacji z którymś sterownikiem. Wyświetlone "CAN" jest to alarm o tym wydarzeniu. Nie przejmował bym się tym zbytnio, ale profilaktycznie proponuję sprawdzić akumulatorki ( elektrolit ).
Dzisiaj jeszcze raz dokonałem pomiarów napięcia i oto wyniki: napięcie na akumulatorach(ciągnik nie ruszany od soboty)-12,9V spadek napięcia przy rozruchu na akumulatorach- max 9,4V spadek napięcia przy rozruchu na rozruszniku- 8,4V(widać na tym przewodzie gubi 1V. Czy przez to może wolno kręcić?) A czy przez zbyt duże napięcie ładowania akumulatory...
Upewni się czy nie masz za dużego spadku napięcia na akumulatorze przy rozruchu . przy za dużym spadku napięcia sterownik odcina przekażnik świec żarowych i wypluwa jego błąd.
Ładowarka "wytrzyma", zresztą trudno w tym UPS-ie mówić o "prostowniku". UPS jest zbudowany w topologii line-interactive. Warto podkreślić, że do długotrwałej pracy przystosowane były zasilacze z serii XL, tam producent zabudowywał dużo większe transformatory (prawdopodobnie nie bez przyczyny), oraz inwerter o znacznie większej dopuszczalnej wydajności...
Ale czy nie jest to niebezpieczne ze względu na spadek napięcia podczas rozruchu?
Za przejście w tryb wspomagania rozruchu odpowiada tranzystor VT12 - jego zablokowanie po spadku napięcia na akumulatorze poniżej określonego parametrami diody Zenera VD15. Napięcie sterujące tyrystorami pochodzi wówczas z prostownika VD5-8. Sprawdź VD15. PS. Przejście na rozruch następuje przy spadku napięcia akumulatora do 6V. Podobny temat i instrukcja...
I jakie napięcie zasila telefony? Prąd telefonu jest do 1,5A czy przy rozruchu jest większy?
Jak akumulator pada to szkoda kasy na ładowarkę nic mu nie pomoże. Trzeba zmierzyć lądowanie w samochodzie oraz spadek napięcia przy rozruchu.
Prawdopodobnie spadek napięcia przy rozruchu..
Niestety na zwykłym woltomierzu nie widać spadku napięcia nawet na samym styczniku silnika. No to już nic w prosty sposób nie uzyskasz. A jak można się domyślać, jest duży spadek napięcia przy rozruchu.
To normalna sprawa , że jest spadek napięcia przy rozruchu silnika.
Spadek napięcia przy rozruchu to rzecz naturalna i nieunikniona. Jednak spadek do 9V to już sporo. Jeżeli przyczyną jest za mały akumulator (o zbyt małym prądzie) niewiele zrobisz, chyba, że jedt miejsce na większy, albo założysz akumulator o większej wydajności prądowej. Jeśli jest spadek bo akumulator jest stary, zasiarczony, zużyty to wymień. Jeśli...
Przezwoić można. Tylko czy jest sens???? Moc to około 3 -3,5kW. ( pod warunkiem dobrego napięcia -bez spadków ) Prąd 25-30A. Podczas rozruchu ponad 100A. Więc zasilanie ?????????
Może słaby akumulator,spadek napięcia przy rozruchu.
To teraz trzeba by poczytać jakie są w tym modelu warunki załączenia PROTECT. Tak jak było już napisane - konkretna wartość napięcia może załączać tryb protect LUB nagły spadek napięcia (ale to nie ta półka).
Masz moduł zasilany napięciem akumulatora czyli DC. Masz za duży spadek napięcia przy rozruchu (uszkodzony rozrusznik, słaby akumulator, zaśniedziałe kable) co już zostało powiedziane a ty nie zrobiłeś nic.
Witam.A nie masz czasem zbyt dużego spadku napięcia przy rozruchu z rozrusznika?
Spadek napięcia, przy rozruchu za pomocą rozrusznika, zmierz napięcie przy rozruchu. Na początek podłącz mocniejszy akumulator .
Sygnał może pokazuje, ale nigdy nie wiesz, czy mieści się w prawidłowych wartościach. No właśnie, jak chcesz zmierzyć masę? Jednym przewodem. Na przykład spadek napięcia na przewodzie masowym między akumulatorem a rozrusznikiem podczas rozruchu. Albo spadki napięcia alternator-akumulator pod dużym obciążeniem.
Pewnie spadek napięcia przy rozruchu.
Może być Sprawdź spadek napięcia przy rozruchu
Jeżeli podłącze napięcie bezpośrednio z klemy akumulatora do pompy wtryskowej auto pali bez problemu. Podłączasz napięcie do elektrozaworu? Jeśli tak to problem tkwi w sterowaniu elektrozaworem.(spadek napięcia) Sprawdź napięcie zasilania elektrozaworu podczas rozruchu silnika, nie może się różnić od napięcia akumulatora w tym momencie.
Cewka na 6V pobiera 4,5-7A. Rezystor 2,6-2,8∆. Moc 50W. Przy takim oporze i spadku napięcia podczas rozruchu powiedzmy do około 11 V to nigdy taki prąd nie popłynie. Ale można to "obejść" stosując przekaźnik który w momencie pracy rozrusznika zwiera rezystor ograniczający. Wspominał już o tym (at)janosiksik .
konieczny jest całkowity demontaż myjki, prawdopodobnie uszkodzony jest wyłącznik główny myjki w skrzynce elektrycznej, upaliły się styki tym przedłużaczem, tj. spadkami napięcia podczas rozruchu, gdyż silnik to ok. 3kw, podczas składania należy zweryfikować: tłoki, zawory, zawór przelewowy, zawór chemii- musi być szczelny, uszczelnienie wysokiego ciśnienia...
Sprawdź jaki masz spadek napięcia akumulatora podczas rozruchu.
Te zwory osłabiają sprzężenie magnetyczne między pierwotnym a wtórnym zmiękczając charakterystykę transformatora - a Tobie zależy na jego sztywności. Bo ten transformator podczas rozruchu będzie pracował w przeciążeniu, więc na uzwojeniu wtórnym będzie spory spadek napięcia spowodowany dużym prądem i rezystancją wewnętrzną transformatora Rwe. A Rwe...
Przy tej mocy trafa spadek napięcia przy rozruchu nie powinien być zbyt duży Jesteś w błędzie. Spadki są liczone w Voltach na wszystkim. Na diodach na przewodach, na zaciskach.
Rozrusznik może i kręci a mierzyłeś spadek napięcia podczas rozruchu?Ciśnienie narasta to pewnie nie otwiera wtrysków.Trzeba by przejrzeć jeszcze sygnały z wału/wałka na oscyloskopie.
Mam proste i banalne pytanko. Może ktoś się orientuje o ile spada napięcie w instalacji elektrycznej samochodu podczas rozruchu silnika???
Czy przewody 35mm2 wystarczą? Tego nikt nie wie. Spadek napięcia podczas rozruchu zmniejszy się z 0,6 V do ok. 0,3 V. To już nieźle, ale przy 50 mm2 byłby ok. 0,1-0,2 V. Ja bym dał 50 mm2, żeby sobie nie pluć w brodę. Jeszcze zależy od możliwości przyłączenia do stycznika i przetwornicy ze względu na średnicę przewodu: 35 mm2 -> fi ~8 mm 50 mm2 ->...
Podłącz na wyjściu przetwornicy kondensator elektrolityczny o pojemności około 2200µF - 4700µF. Możesz dodać jeszcze w szereg diodę prostowniczą zaraz za przetwornicą, żeby nie próbowała ona rozładowywać kondensatora przy tym chwilowym spadku napięcia.
na początek sprawdz ładowanie bo może jest za słabe a następnie sprawdz spadek napięcia przy rozruchu
Przekrój przewodów zasilających dobiera się przynajmniej ze względu na długotrwałą dopuszczalną obciążalność, dopuszczalny spadek napięcia ∆U, skuteczność ochrony przeciwporażeniowej, 2,5 mm² spokojnie wytrzyma długotrwałą obciążalność prądem większym niż 2,2A. Spadek napięcia przy prądzie znamionowym nie przekroczy 4V (przy rozruchu będzie...
Oczywiście. I to najbardziej. Przyjmijmy dopuszczalny spadek napięcia przy rozruchu = 2V Przy rezystancji wewnętrznej = 6mΩ oznacza to prąd 333A. Przy 4mΩ prąd 500A.
Podobnie sytuacja ma się z radiami z USB np. SONY - też w instrukcji piszę żeby nie uruchamiać z włożonym penem, może chodzi o spadek napięcia przy rozruchu?
Ja nie polecam akumulatorów Power (z pumą) O tej firmy. https://obrazki.elektroda.pl/7006694000_... Wytrzymał rok. Kupiony zeszłej zimy, tej zimy przy ujemnych temperaturach rzędu -10 ma już taki opór wewnętrzny, że kasują się zegary przy rozruchu, nawet, jak był całą noc ładowany. Generalnie samochód pali, tylko trzeba zegar ustawiać....
Za duży spadek napięcia przy rozruchu. Spróbuj odpalić z kabli z innego auta- czy wtedy też będzie problem.
Akumlator lub brak masy.Cisnenie paliwa Zbyszek
jeśli nie chcesz narobić się i wydać pieniędzy, to sprawdź przynajmniej, co sugerowałem Ci w mojej odpowiedzi tu i na PW. To, że masz PE i N, nie świadczy o jego skuteczności, zwłaszcza przy większym obciążeniu prądowym urządzeń, takich jak m.in. kompresor. Tak jak pisałem, u mnie w trakcie rozruchu mojego jednofazowego kompresora 100 litrowego zauważyłem...
Kondycję akumulatora mierzyć już w samochodzie. Zrobić pomiar spadku napięcia podczas rozruchu i wszystko będzie jasne.
Zbyt duży spadek napięcia akumulatora podczas rozruchu - słaby akumulator, lub (w niektórych autach) wyłączanie zasilania radia (+UB) na czas rozruchu. Na próbę, podłącz +UB radia (żółty kabel) bezpośrednio z plusowej klemy akumulatora.
spadek napięcia wczasie rozruchu mieści sie w normie dla silników diesla
Witam wszystkich. Także mam tą płytę na stole. Zaznaczam, że takimi naprawami zajmuję się tylko okazjonalnie, więc proszę o wyrozumiałość. Objaw - brak oznak życia (pusty wyświetlacz na kotle). Po oględzinach stwierdziłem zwarcie na zasilaniu układu ICE3A2565 - tego, z którym koledzy również walczą. Po wymianie układu zasilanie na płytę wróciło (mam...
Sprawdź masy, prądy czy nie ma spadku napięcia, ewentualnie akumulator a jak jest OK to rozrusznik prześwietlić.
Zmierzona impedancja pętli zwarcia (0,35Ω) jest duża i wskazuje że zarówno przy rozruchu jak podczas pracy będą duże spadki napięcia na torze zasilającym silnik. Można szacować że spadek przy rozruchu będzie grubo przekraczał 20% a przy pracy z obciążeniem znamionowym zdecydowanie ponad 10%. Natomiast na jedno może warto zwrócić uwagę. Wyłączniki...
Ładowanie do sprawdzenia, spadki napięcia podczas rozruchu na zasilaniu rozrusznika, akumulator na tester i rozrusznik do zrobienia.
Przekrój musi być dobrany na spadek napięcia przy rozruchu pompy. Licząc około 170m kabla i przekroju dobranym do do mocy nominalnej ,spadek napięcia może być tak duży ze pompa nie wystartuje
Jaki spadek napięcia masz przy rozruchu?
Przy ilu na minusie niby nie pali? Do minus 10 to nie wiem czy te świece mają nawet znaczenie. Zainteresuj się innymi parametrami takimi jak: spadek napięcia przy rozruchu prąd pobierany przez rozrusznik przy rozruchu sygnał wał /wałek podczas rozruchu i co najważniejsze ciśnienie CR podczas rozruchu Jak będziesz znał te parametry to można gdybać. Sterowanie...
Nie panowie , zawiesił się sterownik silnika i nie ma to nic wspólnego z akumulatorem i z niskim spadkiem napięcia przy rozruchu. Temat zamknięty!
Ty nic nie zrobisz, musi to zrobić elektryk. Inaczej rozdzielić instalację na obwody i sprawdzić wszystkie połączenia oraz pętlę zwarcia. Silnik lodówki pobiera znaczny prąd podczas rozruchu i występuje wtedy gwałtowny spadek napięcia w obwodzie, jego przyczynę trzeba dopiero znaleźć.
Slaby akumulator powoduje spadek napięcia przy rozruchu Można podać + na moduł zaponu przez przekaznik prosto z akumulatora
panowie ale o jakiej pompie tu rozmowa? silnik AJM to pompowtryski więc ja bym się upierał przy swojej wersji i sprawdził spadki napięcia przy rozruchu
zorro20- napisałeś że rozrusznik nie może przekręcić wałem i kontrolki przygasają, gdyby to była wina pompy to powinien kręcić tylko by nie zapalił, jeżeli masz nowy rozrusznik i akumulatory to faktycznie może być wina przewodów lub może jakichś połączeń, może coś zaśniedziałe. a sprawdzałeś na gorącym silniku jaki jest spadek napięcia podczas rozruchu??...
spadek napięcia rozruchu samochodu spadek napięcia rozruchu renault zanik napięcia rozruchu
oring tłoka octavia deska rozdzielcza regulator obrotów silnika łodzi
firmware toshiba 17mb130s kosiarka traktorek stiga
Jak sprawdzić wirusa na iPhone: objawy i kroki Pilot TV omija jeden kanał - jak naprawić?