Włączenie rozrusznika przy słabym akumulatorze powoduje taki spadek jego napięcia że napięcia na świecach też jest kiepski i pewnie brak iskry. Ręczny rozrusznik nie obciąża tego kiepskiego akumulatora i iskra się może pojawić.
Kolega był uprzejmy zmierzyć spadek napięcia przy obciążeniu. Wynik tych pomiarów sugeruje dwie możliwe rzeczy. 1. nie wydolne prądowo ogniwa, zużyte. Mogą służyć co najwyżej do latarki. 2. zbyt duży pobór prądu przez uszkodzony rozrusznik. To można zmierzyć amperomierzem wyposażonym w bocznik lub amperomierzem cęgowym do pomiaru prądu stałego. Dodano...
Zapewne kończy Ci się już stacyjka. Nie odczuwasz nagrzewania się kluczyka? Instalacja elektryczna w C-330 została zaprojektowana dosyć niefortunnie. Świece żarowe pobierają 50 A i ten prąd przepływa przez styki stacyjki (wciśnięty kluczyk). Można to obejść na kilka sposobów: pominięcie stacyjki (zabezpieczenie rozruchu przekaźnikiem — ja mam...
Witam. Mam problem z Honda frv 2005 1.8 benzyna +lpg. kleil rozrusznik i ale nie on jest problemem (wstawiony nowy). Auto po wjechaniu w na posesję gdzie były luźno ułożone płytki chodnikowe zostało,... Bezpośrednia odpowiedź Najbardziej prawdopodobna usterka po takim uderzeniu to przerwany/rozsypany obwód zasilania wysokoprądowego: pęknięty pasek...
Jak rozrusznik kiepski to spadek napięcia jest w sieci czego nie lubią sterowniki
Nie mierz napięcia spoczynkowego bo ono ma się nijak do kondycji akumulatora, spadek podczas kręcenia do 4V to akumulator złom, chyba ze rozrusznik robi ci zwarcie. Ten nowy niby akumulator to ze sklepu czy wsadziłeś następną padlinę.:D
Przyczyna terkotania to ewidentne uszkodzenie akumulatora-Po podaniu napięcia na cewkę stycznika (solenoid) zostaje zwarty obwód główny , który podaje napięcie na rozrusznik powoduje to znaczny spadek napięcia na akumulatorze a jednocześnie wyłącza stycznik . Efektem jest słyszalne terkotanie pod fotelem . Podobny efekt jest przy utlenionych stykach...
Na rozruszniku przed kręceniem jest 12.60V, przy kręceniu spada do około 10V. Jak to było mierzonę ? Między "+" na rozruszniku a "-" na akumulatorze, "-" karoserii czy obudową rozrusznika? W jakim stanie jest plecionka pomiędzy karoserią a silnikiem? Na tym przewodzie może być duży spadek napięcia czego nie uwzględni miernik przy pomiarach pomiędzy...
czyli klapie rozrusznik (i kręci na pół obrotu wału). Szaleje deska, czyli skacze obrotomierz. Ale tak się dzieje nie zawsze. Tego efektu nie ma jeżeli zbocznikuje się przekaźnik rozrusznika w UEC; kręci jak oszalały. Jedyne wytłumaczenie dziwnej pracy rozrusznika to spadek napięcia zasilania. Zmierz na słupkach akumulatora, bo może tam jest diabeł...
Podepnij woltomierz do akumulatora i sprawdz napięcie w momencie kręcenia rozrusznikiem. Wygląda na to, że rozrusznik pobiera za duży prąd. Duży spadek napięcia powoduje, że wszystkie urządzenia wariują. Zdarza się, że rozrusznik w kiepskim stanie elektrycznym lub mechanicznym tak się zachowuje (Twój chyba blokuje się mechanicznie).
Dodatkowy styk był prawdopodobnie do pomijania rezystora cewki zapłonowej. Normalnie cewka jest zasilana przez rezystor a w momencie rozruchu jest pomijany by zrekompensować spadek napięcia w momencie pracy rozrusznika. Na razie zaizoluj ten dodatkowy przewód i zobacz jak auto zapala, raczej nie będzie problemu. Gdyby jednak to trzeba kombinować z przekaźnikiem
gdy próbuje odpalić samochód spada ono nawet do 2V Jak sprawdziłeś akumulator i jest ok to stawiam na rozrusznik lub luźne zaśniedziałe łączenia kabli
1. Akumulatory są dość nowe i mają 12,6 V 2. Przy włączonym heblu, napięcie spada do 10,50 V. Mnie to dziwi ten spadek napięcia przy włączonym heblu (rozumiem, że mówimy o wyłączniku głównym akumulatorów). Gdzie jest miejsce pomiaru? Na zaciskach akumulatorów? Pzdr -DAREK-
Kolego tak się wtrącę nieśmiało- akumulator 12v ma 6 "celi" których napięcie nominalne powinno wynosić 2,2 v czyli 6x2,2 =13,2v oczywiście bez obciążenia. Jeśli możesz to naładuj prostownikiem aku do pierwszych oznak "gazowania" elektrolitu, odczekaj 2-3 g. i zmierz gęstość elektrolitu , norma to 1,28 przy 20 st. C - im zimniej tym mniejsza. Zmierz...
Zwykły o ile pytasz o te 3 śruby od automatu. Może zanim za to się weźmiesz to sprawdź co będzie jak naładujesz aku i odłączysz kleme na noc. Moze coś Ci prąd kradnie ale jeżeli pomiary były robione po nocy to raczej wina rozrusznika. Moim zdaniem nie ma sensu pytać o długość szczotek tylko wstawić nowy szczotkotrzymacz - nie jest to majątek. Wyczyść...
Te zwory osłabiają sprzężenie magnetyczne między pierwotnym a wtórnym zmiękczając charakterystykę transformatora - a Tobie zależy na jego sztywności. Bo ten transformator podczas rozruchu będzie pracował w przeciążeniu, więc na uzwojeniu wtórnym będzie spory spadek napięcia spowodowany dużym prądem i rezystancją wewnętrzną transformatora Rwe. A Rwe...
Zdejmij obudowę kierownicy i zewrzyj przewody omijając kostkę. Dodano po 4 Może być nie tęgi elektromagnes ,podając prąd bezpośrednio może działać ze stacyjki może być lekki spadek napięcia i zaczynają się schody.
Jak wspomniał kolega wyżej przyczyn może być kilka. Rozrusznik kręci powoli ponieważ jest spadek napięcia w skutek zwarcia lub zbyt duże obciążenie mechaniki rozrusznika. Zwarcie może występować np.: wskutek zbyt dużego zapylenia w pobliżu szczotko-trzymacza. Często pył z zużywającego się komutatora oraz szczotek powoduje zwarcie, co jest bezpośrednią...
Sprawdzić kabel łączący alternator z rozrusznikiem i kabel łączący rozrusznik z akumulatorem. Ten pierwszy może mieć zaśniedziałe styki bądź być przełamany. Jeśli napięcia są różne, to napewno jest spadek napięcia na drodze alternator - akumulator. Domyślam się, że napięcie mierzone na alternatorze jest właściwe (13,8-14,3 V) To tyle.
Dużo tu na tym forum różnych dziwnych teorii... Skąd ludzie biorą takie wiadomości??? Zatem Na pinie 15 powinieneś mieć napiecie 'Po zapłonie"- czyli 24V. To jest napięcie wzbudzenia, tzn. takie, które aktywuje pole magnetyczne w wirniku. Bez tego napięcia 24V na pinie wzbudzenia wirnik ma tylko tzw. magnetyzm szczątkowy który po przekroczeniu 1500rpm...
Czy ja twierdzę, że to jest normalny objaw? Wyrażam tylko swoje spostrzeżenie, że wszystko wymieniłem, a ładowanie jakie było takie jest i akumulator padł po 2 latach, co więcej w/g procedury testowej opisanej w książce wszystko z ładowaniem jest ok. http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/lado... <- sprawdź to łączenie przewodu "+" przy elektrowłączniku...
Jest to całkiem normalne. Rezystancja cewki "wciągającej" jest niska i przy małych oporach tarcia wirnik spokojnie może się obracać, ale nieco wolniej bo jest spadek napięcia na rezystancji cewki. To jest tak jak szeregowe połączenie silnika i rezystora. Jeśli prąd wywoła moment większy od momentu tarcia to wirnik zacznie się obracać. "Praw fizyki Pan...
Nawet gdyby taki rozrusznik był przeciążany dwukrotnie to popłynie prąd ok. 180 A W chwili załączenia kiedy wirnik jeszcze stoi płynie prąd ograniczony tylko rezystancją obwodu, trwa to bardzo krótka chwile, też prąd jest bardzo duży, dlatego rejestracja wartości szczytowej może dać mylące rezultaty. Nie wiem jak w rozruszniku ale w małych silnikach...
To, co napisał kol. Garaż w punkcie 1, sprawdziło się w przypadku mojego maluszka. Dziękuję bardzo i poniżej dodaję coś od siebie. Objawy: Czasem po przekręceniu słychać było tylko "tyk", ale rozrusznik nie kręcił . Trzeba było poruszyć samochodem na biegu, by rozrusznik "załapał". Ostatnio zaczęła migać kontrolka ładowania akumulatora, a rozrusznik...
Tak na starym akumulatorze tez jest taki spadek napięcia, dlatego kupiłem nowy. No więc raczej wykluczamy uszkodzenie akumulatora. Jednym słowem coś ci rozładowuje akumulator tylko pytanie co? ;-) Najlepiej jest zacząć od rozrusznika. Gęsto często elektromagnes bądź sam rozrusznik ma jakieś przebicja na uzwojeniach do masy i może tym samym go rozładowywać....
Poszukaj w internecie, są wyłączniki na 250A prądu ciągłego, odizolowane od masy, nawet z wyjmowanym kluczem, ceny od 50 zł. Taki wyłącznik możesz zastosować w miejsce oryginalnego, wtedy nie będziesz musiał nic przerabiać. A spadek napięcia na nim jest naprawdę minimalny. Jeszcze przyszło mi do głowy inne rozwiązanie. Mianowicie zastosować 2 akumulatory...
Nic w Oplu nie jest. Po prostu rozrusznik musi zakręcić silnikiem a silniki w dieslach są z reguły większej pojemności niż benzyniakach a także ich sprężanie musi być większe. Dla porównania, nowy benzyniak ma ciśnienie w cylindrach podczas sprężania rzędu 11-12 Atm a diesel poniżej 20 Atm nie zapali nawet, nowy ma ponad 25Atm. To plus masa większego...
Jak pisałeś o wentylatorze, to pomyślałem - nie wiem, czy trafnie - że jest to silnik indukcyjny (prądu zmiennego), w takim silniku prąd indukowany w wirniku jest proporcjonalny do różnicy szybkości wirowania wirnika i pola magnetycznego, a moment siły do iloczynu pola magnetycznego i prądu wirnika - więc wynika z tego zależność liniowa, tylko z dwiema...
Witam Mam avensis d4d 2,0 l 2004 r. Zaczął ciężko odpalać na ciepłym silniku ale na zimnym wydawało się normalnie. Zaczęło się to po wymianie kompletnego sprzęgła i rozrządu.Już wyjeżdżając od mechanika to zauważyłem,więc atakowałem go ,że coś źle zrobił ale twierdził ,że jest wszystko zrobił dobrze. Szukałem więc przyczyny w paliwie ale to też nie...
Skoro masz za niskie ciśnienie cr, to może być: - słaby akumulator, zbyt duży spadek napięcia - rozrusznik za wolno kręci(jakie obroty przy kręceniu) - regulator ciśnienia na listwie cr - pompa cr Z moich przypadków, dwa razy był uszkodzony regulator (w dwu różnych autach), raz rozrusznik zawalony olejem z wycieku z silnika i z odmy, po wyczyszczeniu...
Okazało się że padł akumulator.
no i zaledwie 10V Klasyczny objaw "oberwania celi". Spadek napięcia dokładnie o brak w szeregu jednej celi. Wtedy rozrusznik nie zadziała, choćby stan akumulatora był wybitny :-)
Witam, mam problem z moim pojazdem, jakim jest Peugeot 207 1.4 VTi z 2008 roku. Otóż od tygodnia nie odpala; po otwarciu centralnego zamka słychać cykanie, rozrusznik nie kręci, a po przekręceniu na zapłon napięcie spada poniżej 10 V. Myślałem, że to moduł BSM, ale wymiana nie pomogła; wszędzie napięcie takie samo jak na akumulatorze, tylko na bezpiecznikach...
Musisz jednak rozebrać rozrusznik i posprawdzać.
Po kilkunastu bezproblemowych odpaleniach można powiedzieć ze problem rozwiązany... Pomogło dołożenie drugiego przekaźnika przy samym elektromagnesie - widać był zbyt duży spadek napięcia na przewodach - akumulator tez jest już slaby i nie dawało rady załączyć..... Z przekaźnikiem dziala bezproblemowo.
1 Jeśli wszędzie masz taki spadek napięcia (jaki?) to może aku ma dość i pora je wymienić, zanim w kolejce po prąd ustawi się rozrusznik czy sterownik silnika. 2 A co się podzieje, kiedy spadnie napięcie przed stabilizatorem? To raczej nie pomoże. 3 Stabilizator, może kondensator itp. Ale najpierw zabezpieczenie, żeby napięcie "się nie cofało", tzn....
Średnio rezystancja wewnętrzna akumulatora kwasowo-ołowiowego wynosi: 10mΩ dla pojemności do 20Ah, 5mΩ 20-50Ah, 2mΩ dla 50-100Ah, 1mΩ dla 100-240Ah, 0.5mΩ dla 240-500Ah oraz 0.1mΩ dla 500-1000Ah. Zużyty akumulator ma tą rezystancję przynajmniej około 2.5-3 razy większą. U=I*R. np. dla 100Ah, rozrusznik pobiera 350A, więc...
Co nie da rady? Kręcić wałem? To na początku piszesz że kręci teraz nie kręci? Zdecyduj sie . To typowy objaw braku prądu. Jak masy plusy ok to chociaż zmierz spadek napięcia bo nic nie wiadomo.
Spadek napięcia, mówi, że albo akumulator do kitu, albo pobór z niego zbyt duży. W drugim przypadku masz rozrusznik do zrobienia, tylko nie tam problem gzie myślisz.
Rozrusznik samochodowy pobiera bardzo duży prąd w chwili startu i powoduje spadek napięcia baterii zasilającej do 9V. Wyłączasz rozrusznik napięcie szybko rośnie i do tego napięcie samoindukcji, więc dużo zakłóceń. Gdybyś miał oscyloskop to byś obejrzał sobie przebiegi, a tak tylko teoria i zgadywanie, co pomoże. Same cewki przekaźników mogą powodować...
Aprilia Atlantic 500 skuter zgasl mi w czasie jazdy . Po zakreceniu rozrusznikiem na chwile odpalił ale nie chciał wejść na obroty i zgasł . Po rozkręceniu widzę iskra jest choć może słaba bo czerwona , paliwo ze wtryskiwacza tez dochodzi . Moim zdaniem trochę wolno kręci rozrusznik ale to nie ma raczej związku ze zgasnięciem podczas jazdy . Po zdjeciu...
podczas uruchamiania silnika jest spadek napięcia z 12v do 9v Jak rozumiem odpalasz rozrusznikiem elektrycznym? Nie nożnym? jak zrobić aby nie było spadku Jeżeli jest rozrusznik elektryczny to spadku napięcia nie unikniesz. Co do lampy. Przychodzi mi na myśl dioda i kondensator lub akumulatorek. Lampę zasilasz poprzez diodę prostowniczą. Przy samej...
Rozrusznik nie może zakręcić wałem i przygasają kontrolki, następuje reset komputera godziny. Tym tropem bym szedł. Przewody do sprawdzenia. Od połączenia przewodów z klemami, bo tam we wnątrz, lubi być zielono, poprzez oczka na rozruszniku i masie pojazdu. Ewidentnie jest spadek napięcia, nie musi być on skutkiem awarii mechanicznej. Jaki jest prąd...
Ja mam dokładnie ten sam problem. Auto odpala dobrze a raz na jakiś czas jest objaw jak bym miał rozładowany akumulator wycieraczki idą do góry i stan licznika pokazuje 000000. Po podłączeniu power banka do rozruchu odpala normalnie. I po kilku odpaleniach to samo. Akumulator naładowany dodam. Pokazywał 12.4 po ładowaniu prawie 13. Czy to rozrusznik...
Powinien pomimo bezwładności miernika widoczny być impuls gdy puszczam rozrusznik schodzi na ulamek sekundy na -0,15 V taki minimalny ruch Jak wyżej,taki miernik nie da pełnego,dokładnego pomiaru,ale wystarczy żeby cokolwiek było wiadomo. moduł je odczytuje skoro próbówka Ci przygasała. Przydasanie probówki jest prawdopodobnie spowodowane tym że przy...
Zasilanie dmuchawy brane jest z bezpiecznika 50A pod BSM może zaśniedziały styki. Później napięcie jest podawane poprzez przekaźnik do dmuchawy . Wystarczy sprawdzić w którym miejscu powstaje spadek napięcia . Po 2008 bezpiecznik może być 80A
kia niro 2017r brak zasil elektroniki auto odpala po podlaczeniu bostera napiecie na akumulatorze jest 12.7v brak reakcji na restart akumulatora https://obrazki.elektroda.pl/3143701600_... Bezpośrednia odpowiedź - Napięcie 12,7 V “pod obciążeniem” nie wyklucza usterki toru zasilania 12 V. Z objawów i ze zdjęć z próbnikiem wynika, że masz...
Witam grupowiczòw mam problem z odpaleniem silnika andoria SW266kreci i nie moze zlapać na zaciąg załapie ale zaraz gasnie o co w tym moze chodzić (at)ElektrodaBot AI: Robiles cos ostatnio przy silniku ... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęściej winny jest układ paliwowy: po 4 latach postoju w zbiorniku i przewodach znajduje się zdegradowany...
No to sobie wyobraź przewodność. Im większa przewodność, tym mniejszy spadek napięcia. Jeśli to nie pomaga, to bierz się za żmudne obliczenia. Bierzesz baterię o napięciu 12 V. Obciążasz ją żarówką o poborze 5 A. Opór baterii 0,03 Ω (trzydzieści miliomów), liczysz ile spadnie napięcia U-R*I, U=0,03*5=0,15 V. Dajesz grzaną szybę 500 W. P=U*I, 500VA=12V*I,...
W każdej ciężarówce układ ładowania działa podobnie, dlatego pozwolę sobie zacytować słowa kolegi krisbrum . Dużo tu na tym forum różnych dziwnych teorii... Skąd ludzie biorą takie wiadomości??? Zatem Na pinie 15 powinieneś mieć napiecie 'Po zapłonie"- czyli 24V. To jest napięcie wzbudzenia, tzn. takie, które aktywuje pole magnetyczne w wirniku. Bez...
Witam proszę o informację czy jeśli przewód jest lekko przycięty przez co kilka tylko drucików miedzianych w przewodzie daje napięcie to czy to może powodować spadek napięcia? Z 12V do 2,43V?
Witam. Używając w codziennej pracy spadku napięć jako jednej z podstawowych metod diagnostyki . Kolega zadał mi pytanie : Spadek napiecia(napiecie mierzone) między biegunem ujemnym akumulatora a obudowa alrernatora wynosi 11.5 V . Jak wyjaśnić te napiecie ( czy jest ono w ogóle możliwe) bedac pewnym w 100 % że masa między akumulatorem a blokiem silnika...
Witam. W Punto II 1.2 8V rocznik 2000 mam problem. Czasami silnik nie uruchamia się, przyczyną tego jest spadek napięcia na przewodzie dodatnim. Wykluczam słabe podłączenie masy ponieważ po podpięciu + kablem odpala. Czy ten model posiada przekaźnik do automatu rozrusznika czy prąd jest doprowadzany bezpośrednio poprzez zwarcie styków stacyjki?
Witam, mam problem z instalacja w motorku rieju mrt 50 (bez akumulatora), chodzi o to że gdy go odpalam to swiatla normalnie swieca natomiast kiedy dodam gazu miernik mi pokazuje spadek mocy do 4v i przestają swiecic swiatła... Założyłem nowy regulator i nic z tego. Prosze o szybka pomoc
Drodzy Forumowicze, pomogliście mi na tym forum już nie raz, tak więc zwracam się do Was z kolejną prośbą. :) Problem dotyczy mojego samochodu Mazda 323F BA 1997 (motor Z5), a konkretnie spadków napięcia. Zauważyłem, że kiedy podczas jazdy otwieram lub zamykam elektryczne szyby to światła mijania jak i te w pojeździe intensywnie przygasają a obroty...
Zepsuł mi się podajnik do drutu w spawarce. Wydaje mi się że zlokalizowałem problem. Podajnik załączał i podawał drut przez jakiś czas potem zwalniał do zera. Wymonotowałem silnik z podajnika i sprawdziłem napięcie na wejściu prze włączonym do układu silniku i bez. Bez napięcie było stałe, natomiast z podłączonym silnikiem prąd wzrastał wraz z obrotami...
Czy normalny jest spadek napięcia na aku z 12,6 na 12,1 przy przekręconym kluczyku(bez zapłonu).Jako obciążenie jest oprócz elektroniki samochodu również instalacja gazowa.(bez świateł,wiatraków itd.)? Dzięki.
Mam Skodę Felicje 1,3 w której od pewnego czasu spada napięcie. Dzieje się to w tedy, gdy schodzi z dużych obrotów do niskich. Wymieniłem już alternator, który wytwarza napięcie 14,3v lecz problem nie ustępuje. Gdy silnik schodzi do biegu jałowego przygasa na chwilę wszystko, nawet radio, czasem zdarzy sie, że zgaśnie silnik. Mam nadzieję, że ktoś mi...
Alternator po remoncie (wymiana regulatora ze szczotkami, pierścień, łożyska) na maszynie pokazywał 14,5V. Po zamontowaniu w samochodzie miernik pokazuje zaraz po uruchomieniu 14V, po włączeniu świateł napięcie spada do 13,7V, dalej naciskam stop, włączam przeciwmgielne i nawiew to napięcie spada do 12V. Jaka może być przyczyna? Czy jak dam dodatkowy...
Dwa dni temu (20.01) napięcie akumulatora wynosiło 12,4V. Dzisiaj wynosi już 12,1V. Pobór prądu na postoju: 0,05-0,09A. Alternator ładuje prawidło. Jaka może być przyczyna spadającego napięcia? Auto Punto 2 1.2 Akumulator 40ah 340A
Witam po odpaleniu autka mierząc napięcie: włączone światła ,radio i dmuchawa na 3 Alternator--14,38V akumulator--14,36V Gdy silnik się nagrzeje np. po 45 minutowej podroży: włączone światła ,radio i dmuchawa na 3 Alternator--14,13V akumulator--13,60V Gdzie ginie napięcie Dodam jeszcze że jak mierzę napięcie alternatora to masę dotykam wszędzie(obudowa...
Witam serdecznie. To znowu ja z kolejnym problemem dotyczącym tego poczciwego starego lecz chodzącego clio. Mianowicie problem dotyczy zbyd duzego spadku napiecia na przewodzie prądowym idącym od alternatora do amumulatora. Ale od poczatku... Walczę z piszczacym paskiem osprzetu i dzis majsterkujac troszke postanowilem pomierzyc napiecia ładowania alternatora...
spryskiwacz c3 mam taki problem ze spryskiwaczem w c3 że występuje spadek napięcia. Kiedy odepne kostke od silniczka i sprawdzam kontrolką to świeci a gdy podepne silniczek to już napięcia brak! Bezpieczniki są ok i silniczek też jest sprawny.Dodam jeszcze że na odpiętym silniczku słychac jakby ptykający przekażnik w kostce bezpiecznikowej koło akumulatora...
Witam. Wróciłem do domu i zgasiłem pandę i już nie chce odpalić w momencie odpalania napięcie spada z 12.6V do 11.9V,rozrusznika w ogóle nie słychać. Nie ma żadnego pstrykania ani nic. Po odpaleniu na puch panda pracuje normalnie. Światła świecą,wentylator działa,wszystko normalnie. Sam już nie wiem w czym jest problem. Zdarzyło się to komuś? Co to...
W mojej Fabii pojawił się problem przygasających świateł w czasie skręcania kierownicą (el.wspomaganie). Zmierzyłem napięcie alternatora przy akumulatorze i bez obciążenia na wolnych obrotach było 14.6V, a po uruchomieniu odbiorników (światła, radio, podgrzewanie szyby i nawiew) spadło do 14,3V wydawało by się że wszystko ok ale po minucie napięcie...
Witam. Posiadam zasilacz regulowany 0-24V/0-3A. Mój problem polega na tym że w momencie podłączenia do niego jakiegokolwiek obciążenia np żarówki, zakres regulacji napięcia spada z 0-24V do 0-5V, w zależności od obciążenia. Ktoś wie w czym może być problem ? Pozdrawiam
Witam Mam chyba problem z ładowaniem. Na akumulatorze pokazuje 14v, po włączeniu świateł, radia, dmuchawy, spada na 12,5v. Natomiast w kabinie np w gnieździe 12v (zapalniczki) pokazuje ok 0,8v. Dlaczego tak sie dzieje?
Witam! Posiadam auto Polonez Caro 1.6 96r. z alternatorem firmy ELMOT. Gdy mierze napiecie bez zadnego obciazenia jest w normie 14.2V - 14.4V z kolei gdy powlaczam praktyczni co sie da(swiatla, awaryjne, nawiew, ogrzewanie szyby) napiecie spada az do ok 13.4V - 13.6V. Podobno minimum to 13.8V. Dodam ze dosyc czesto musze ladowac akumulator. Co jest...
Znaczny spadek napięcia na baterii odkurzacza po jego włączeniu. Co może być przyczyną ? Włącza się na 2 sekundy, całkiem gaśnie, w tym czasie multimetr pokazuje tak jak na filmie. Co ciekawe, nie można go włączyć, dopóki napięcie nie spadnie poniżej 1 V. Potem znowu włącza się na 1 s i gaśnie. Przy pomiarze napięcia odłączonej bateria pokazuje poniżej...
Pacjent Seat Cordoba '03r Bez obciążenia przy na pełnym zakresie obrotów przyzwoicie 13,8 14,5 V jak obciązam pokolei światła podgrzewanie szyby nadmuch spada do 12,5V. Wiec stawić na regulator. Pytam sie by upewnic decyzję Regulamin p.11 popraw temat Michu
spadek napiąć rozrusznik spadek napięcia rozruchu spadek napięcia agregat
czujnik temperatura octavia simens simatic wzmacniacz dzwiek laptop
radio internetowe alarmy samochodowe
Przekaźniki 433 w Skoda Octavia II 1.6 MPI 2004 Bezpiecznik regulacji świateł Skoda Octavia 2004