Skoro masz za niskie ciśnienie cr, to może być: - słaby akumulator, zbyt duży spadek napięcia - rozrusznik za wolno kręci(jakie obroty przy kręceniu) - regulator ciśnienia na listwie cr - pompa cr Z moich przypadków, dwa razy był uszkodzony regulator (w dwu różnych autach), raz rozrusznik zawalony olejem z wycieku z silnika i z odmy, po wyczyszczeniu...
Dodam jeszcze że używam miernika UNIT-UT107.i jest dość dokładny-sprawdzałem w serwisie RTV. Dodano po 6 Ociz,ja nie ciągałem go jak opętany uwierz mi mam trochę doświadczenia jako mechanik to mój zawód,lecz jako elektromechanik mam średnią widzę,a auto pchaliśmy kilka metrów w celu wyeliminowania spadku napięci podczas rozruchu rozrusznikiem, podajcie...
Tak mam pomysł , wymień stacyjkę lub szukaj gdzie nie łączy. Jak nie chce palić to na krótko rozrusznik poprzez podanie napięcia z grubego przewodu plusowego na styk automatu rozrusznika, tylko niech ktoś ci bieg wyrzuci i sprzęgło wciśnie, żebyś się pod kołami nie znalazł. Jak zapali to uporczywie szukaj spadku napięcia.
Ale fizykę miałeś w szkole podstawowej....... Najważniejsze, świecę tam są na 4,4V policz że nawet powierzają 20A każda to jaka to moc w stosunku do rozrusznika.? Każdy jeden mV spadku napięcia powoduje spadek prędkości obrotowe rozrusznika.
Czy na akumulatorze z auta też jest taki duży spadek napięcia?.Myślę że mimo wszystko rozrusznik należy sprawdzić.
Cześć twój problem tkwi prawdopodobnie w prądzie jaki dostaje rozrusznik podłącz sam rozrusznik do akumulatora ,automatu (na zdjęciu) raczej nie rodbieraj on ma za zadnie wypchnąć bendiks i podać prąd na rozrusznik.Możesz sprawdzić jedno i drugie z osobna.Sprawdz również baterie pod obciążeniem jaki ma spadek napięcia.
Za wolne obroty wału korbowego przyczyna to uszkodzony rozrusznik, zaśniedziałe przewody lub klemy, słaby akumulator nie dający odpowiedniej mocy rozruchowej, uszkodzona hydraulika trzymająca silnik. Przyłóż obrotomierz i podaj obroty wału korbowego i pomierz spadki napięci, jakie występują podczas rozruchu na akumulatorze i rozruszniku, cengi na przewód...
Spadek napięcia, mówi, że albo akumulator do kitu, albo pobór z niego zbyt duży. W drugim przypadku masz rozrusznik do zrobienia, tylko nie tam problem gzie myślisz.
Zico63, mam wrażenie, ze akumulator uszkodzony wewnątrz. Niestety tylko wymiana.
Zrobiło się ciepło i sprawdziliśmy rozrząd - korekta naprawdę minimalna by blokada weszła całkowicie bez żadnych oporów, sprawdzony naciąg ok 4 mm - objawy te same - w większosci przypadków długo kręci a raz na 4 razy odpala z kopa. Co można jeszcze sprawdzić ? Jak blokady wchodzą a synchro nie odbiega to już tam nie grzeb. Można by sprawdzić jeszcze...
Witam. Przy pochmurnej pogodzie, lub gdy pada deszacz,rozrusznik kręci,lech brak iskry.Jeżeli seicento się popchnie to odpala. Przy ciepłej, słonecznej pogodzie, odpala z rozrusznika bez problemu. Wilgoć powoduje jakąś upływność i spadek napięcia. Dodatkowy spadek napięcia powoduje włączenie rozrusznika i silnik nie odpala. Bez rozrusznika spadek napięcia...
Witam No cóż każdy ma swoje doświadczenia i oczywiście taka przyczyna jak rozrusznik, zaśniedziałe masy itp również może do pewnego stopnia dawac podobne efekty. Niemniej jednak z mojego doświadczenia na 200 takich przypadków 199 to rozładowany akumulator ( czy to samoistnie czy też w wyniku braku ładowania ) więc podejrzewam ,że akumulator co z resztą...
Może masz problem z rozrusznikiem lub złym przekazywaniem zasilania pomiędzy akumulatorem i rozrusznikiem - spadek napięcia na przewodzie masowym lub klemach obniża sprawność rozrusznika. Co rozumiesz przez dłuższy postój i gdzie parkujesz samochód w tym czasie?
Zapewne kończy Ci się już stacyjka. Nie odczuwasz nagrzewania się kluczyka? Instalacja elektryczna w C-330 została zaprojektowana dosyć niefortunnie. Świece żarowe pobierają 50 A i ten prąd przepływa przez styki stacyjki (wciśnięty kluczyk). Można to obejść na kilka sposobów: pominięcie stacyjki (zabezpieczenie rozruchu przekaźnikiem — ja mam...
Na rozruszniku przed kręceniem jest 12.60V, przy kręceniu spada do około 10V. Jak to było mierzonę ? Między "+" na rozruszniku a "-" na akumulatorze, "-" karoserii czy obudową rozrusznika? W jakim stanie jest plecionka pomiędzy karoserią a silnikiem? Na tym przewodzie może być duży spadek napięcia czego nie uwzględni miernik przy pomiarach pomiędzy...
Spadek napięcia. Moze rozrusznik ma zwarcie.
Pierwsze pomiar napięcia przy rozruchu ,i jeszcze lepiej pomiar prądu rozrusznika i spadku napięcia na przewodach. A potem pomiar poboru prądu. Tak ,przy bardzo dużym spadku może zaświecić ABS.ESP. A zamek to podłączyć tester i sprawdzić co tam w komforcie. Albo chociaż sprawdź stan przewodów w plelotkach. Widzisz ,pomiary, nic nie wywróżymy.
Witam.Jaki jest spadek napięcia podczas kręcenia rozrusznikiem.
Jak rozrusznik kiepski to spadek napięcia jest w sieci czego nie lubią sterowniki
Układ ładowania wypłyną by na rozruch silnika i dawał by tak duże spadki napięcia na rozruszniku ?
Może problem leży w rozruszniku, a nie alternatorze. Niech ten elektryk zbada spadek napięcia podczas kręcenia rozrusznikiem.
Sprawdź regulator napięcia. Sprawdź połączenia masy akumalatory-rama-silnik-kabina. Sprawdź przewody prądowe akumulatory-rozrusznik-alternator-kabina...
Podepnij woltomierz do akumulatora i sprawdz napięcie w momencie kręcenia rozrusznikiem. Wygląda na to, że rozrusznik pobiera za duży prąd. Duży spadek napięcia powoduje, że wszystkie urządzenia wariują. Zdarza się, że rozrusznik w kiepskim stanie elektrycznym lub mechanicznym tak się zachowuje (Twój chyba blokuje się mechanicznie).
Wystarczy spadek napięcia przy kręceniu rozrusznikiem i też nie zapalił. Do sprawdzenie obroty i spadek napięcia w instalacji.
Dokładałem mase i nie ma poprawy, przy odpaleniu na krotko tez tak samo kreci. Gdy miezyłem napięci podczas rozruchu nastepuje spadek z 12 V na prawie 7. Te nie wyłanczanie sie rozrusznika to prawdopodobnie wina stacyjki była to wymienilismy. Rozrusznik dalej kreci raz dobrze a raz słabo, najgozej z rana jak jest zimno.
W jakim stanie masz akumulator oraz rozrusznik. Zmierz spadek napięcia podczas kręcenia rozrusznikiem.
S podłączony bezpośrednio do klemy + alternatora niweluje spadek napięcia na długim kablu akumulator-rozrusznik-alternator. Oczywiście możesz go podłączyć razem z B+ pod śrubę rozrusznika, ale napięcie ładowania nieznacznie spadnie
Przyczyna terkotania to ewidentne uszkodzenie akumulatora-Po podaniu napięcia na cewkę stycznika (solenoid) zostaje zwarty obwód główny , który podaje napięcie na rozrusznik powoduje to znaczny spadek napięcia na akumulatorze a jednocześnie wyłącza stycznik . Efektem jest słyszalne terkotanie pod fotelem . Podobny efekt jest przy utlenionych stykach...
Nikt Ci nie da idealnego przepisu na naprawę. Tym bardziej, że nie postarałeś się aby opisać problem. Gaśnie - może być wszystko włącznie z simeringami - sprawdzenie filtra, regulacja mieszanki, zaworów, przytkany dopływ paliwa itp. Jaki kolor ma świeca? Nie odpala - a kręci w ogóle? Może być powiązane z powyższym, wina instalacji - spadek napięcia,...
Kolego tak się wtrącę nieśmiało- akumulator 12v ma 6 "celi" których napięcie nominalne powinno wynosić 2,2 v czyli 6x2,2 =13,2v oczywiście bez obciążenia. Jeśli możesz to naładuj prostownikiem aku do pierwszych oznak "gazowania" elektrolitu, odczekaj 2-3 g. i zmierz gęstość elektrolitu , norma to 1,28 przy 20 st. C - im zimniej tym mniejsza. Zmierz...
Najpierw to sprawdz sobie czy ci od LPG mapa w sterowniku silnika nie rozjechała się....bo LPG jest dobry ale do zapalniczki i kuchenki gazowej....a drugie to jak masz spadek napięcia na rozruszniku duzy to poszukaj sobie winowajcy....
Filtron nie filtron,dalej wygląda jak problem z zapowietrzeniem.Świece nie bo jest 6 stopni .Sprawdził bym jeszcze spadek napięcia, czy czasem rozrusznik albo aku nie psuje . A do tego masz jeszcze inne dane w testerze podczas rozruchu jak temp itp
Sprawdź ładowanie na samym alternatorze,typową usterką jest mostek łączący alternator z rozrusznikiem./za duży spadek napięcia/P
" Sygnał zgody na uruchomienie rozrusznika przesyła body computer poprzez styki przekaźnika zgody na uruchomienie J005 Patrz E7051 AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW . " Czyli, że pewno jednak nie ma (zreszto linia przerywana). Masz rację kolego, a wystarczyło tylko przeczytać opis funkcjonalny. Z góry przepraszam że wprowadziłem w błąd, sam nie miałem czasu...
Dodatkowy styk był prawdopodobnie do pomijania rezystora cewki zapłonowej. Normalnie cewka jest zasilana przez rezystor a w momencie rozruchu jest pomijany by zrekompensować spadek napięcia w momencie pracy rozrusznika. Na razie zaizoluj ten dodatkowy przewód i zobacz jak auto zapala, raczej nie będzie problemu. Gdyby jednak to trzeba kombinować z przekaźnikiem
Sprawdź spadek napięcia przy rozruchu/rozrusznik. Dobrze by było i poduszki silnika sprawdzić. I co wygrałem piwo?
Co już sam sprawdziłeś? Jakiej kondycji jest akumulator ? jakie jest ładowanie? jaki jest spadek napięcie przy próbie uruchomienia? na krótko rozrusznik kręci?jaki jest stan klem akumulatorowych?
Są dwie możliwości: - akumulator zerka już w stronę krainy wiecznych łowów, nie ma już pojemności, albo ma duży opór wewnętrzny i jest niewydajny prądowo, stąd taki spadek napięcie przy próbie rozruchu, - rozrusznik niesprawny i przy obciążeniu daje opory ponad możliwości akumulatora. Podmiana akumulatora na inny pozwoli określić, o którą z nich chodzi.
Trzeba rozróżnić dwie różne rzeczy: spadek napięcia na przewodzie wysokoprądowym rozrusznika co zupełnie co innego niż spadek napięcia samego akumulatora w czasie kręcenia rozrusznikiem. Pomiar na przewodzie jest pewniejszy bo odpada już na starcie problem spadku napięcia od załączonych świec żarowych w silnikach diesla. Na oscyloskopie dokładnie widać...
No to może rozrusznik trzeba robić? Masz trzy opcje,słaby aku, spadek napięcia na przewodach, albo rozrusznik się kończy.
Spadek napięcia na kablu rozrusznika nie spowoduje spadku napięcia na akumulatorze... Prąd zmierz miernikiem cęgowym, jaki rezystor zastosujesz do pomiaru ok 100A? Jak motocykl nie zapala, sprawdź złączkę na styczniku rozrusznika i bezpiecznik, tam jest główne zasilanie instalacji motocykla.
Sprawdź masy, prądy czy nie ma spadku napięcia, ewentualnie akumulator a jak jest OK to rozrusznik prześwietlić.
Jakie napięcie masz na aku podczas kręcenia rozrusznikiem? Może spadek napięcia jest za duży przy kręceniu rozrusznikiem, (słaby aku)?
Ciśnienia na tą chwilę nie ogarnę nie mam czym sprawdzic. Spadki napięcia aby wykluczyć rozrusznik ?? Akumulator mam 72Ah roczny. Na czym te spadki napięcia mam mierzyć??. No i jak sprawdzić czy dostaję paliwo tak jak powinien. Czytałem że może się cofać, ale wtedy problem byłby też jak jest temp dodatnia.
Sprawdź kąt wtrysku. Sprawdź spadki napięcia na aku ,rozruszniku itd. O świece to bym się martwił poniżej -10 stopni.
Z tym zapalaniem, to rzetelnie przejrzyj rozrusznik. Silniki fiata są bardzo wrażliwe na spadki napięcia wywołane zużyciem rozrusznika. Wtryskiwacze do poprawki, chociaż posiłkowałbym się jeszcze korekcjami z ecu.
Sygnał może pokazuje, ale nigdy nie wiesz, czy mieści się w prawidłowych wartościach. No właśnie, jak chcesz zmierzyć masę? Jednym przewodem. Na przykład spadek napięcia na przewodzie masowym między akumulatorem a rozrusznikiem podczas rozruchu. Albo spadki napięcia alternator-akumulator pod dużym obciążeniem.
Spadki napięcia na przewodach mogą mieć spore znaczenie. Kłania się prawo Ohma - małe oporności przy dużym prądzie pobieranym przez rozrusznik potrafią dać spore spadki i zbyt małe napięcie na zaciskach rozrusznika. Punkty masy dobrze jest zweryfikować.
Za niskie napięcie. Masz spadki w instalacji. Lub akumulator słaby.
A przewody, masy. Jaki masz spadek napięcia i obroty rozrusznika
Koledze chodzi dokładnie o spadek napięcia w momencie kręcenia rozrusznikiem. Wtedy się w sterownikach magia dzieje ;)
Masz silniki o przebiegu xxxxx tys. km. Zużyte uszczelniacze nie powodują przedmuchów do komory korbowej. Pierścienie, tłoki, cylindry, do kontroli. Sprawdź spadek napięcia na akumulatorze, pobór prądu przez rozrusznik, stan połączeń.
Odczyt synchro oscyloskopem , pomiar ciśnienia na pompie tandem ,spadek napięcia podczas kręcenia i prąd "zjadany" przez rozrusznik to by była diagnoza. A tak to sobie możecie wymieniać z mechanikiem aż traficie. W sumie jak się na to godzisz to nie miej potem do niego pretensji.
Masz raczej problem z elektryką - za duży spadek napięcia podczas pracy rozrusznika.
Miernik cęgowy i pobór prądu w obwodzie rozrusznika, do tego napięcia bezpośrednio zmierzyć na rozruszniku w czasie jego "pracy". Drugi sposób, pomiar spadków napięcia między akumulatorem a zaciskami rozrusznika. To da dostateczną wiedzę co do możliwej usterki.
Albo spróbuj podłączyć sam elektrozawór z innego akumulator (prostownika) na czas odpalania z rozrusznika, jeśli zapali to oznacza za duży spadek napięcie przy odpalaniu rozrusznikiem.
Ten rozrusznik / bo nie pamietam / jest podparty tulejką w obudowie skrzyni? Mnie to wygląda na spadek napięcia w czasie kręcenia rozrusznikiem , elektronika głupieje. Powody mogą , być : - słaby aku / już wykluczone/ , chociaż ten agregat rozruchowy? - " kątuje" rozrusznik + temperatura, - kontakty , klemy - słupki , masa na budę , masa na silnik....
Może nie tyle spadek napięcie, co zakłócanie działania UPS-a przez skok napięcia przy włączaniu rozrusznika?
Być może rozrusznik (spadek napięcia), albo np zły sygnał z czujnika wału wałka. Także zostały ci te rzeczy do pomiaru. Bo widzie ciśnienie podbija ładnie. Taka porada,rób pomiar na wykresie.
Ja sprawdziłbym jakie napięcie jest na przewodzie przy rozruszniku idącym do stacyjki,może się robić spadek napięcia.
Walkę zacznij od pomiaru spadku napięcia podczas kręcenia rozrusznikiem.
Wszystko źle. Ciśnienie to masz sprawdzać jakie jest, ale podczas rozruchu . Do tego ważny jest też rozrusznik, czy nie ma jakiego spadku napięcia itp. Bo "kręci dobrze" to nic nie znaczy.Ogólnie sunchro i inne parametry też do sprawdzenia.
Jaki jest stan wieńca na kole zamachowym? Straszne odgłosy się tam wydobywają. Jeszcze przydałaby się weryfikacji masy silnika, jak i przewodu plusowego. Sprawdzić spadki napięcia na tych przewodach.
Przecież gniazdko w ścianie nie jest źródłem napięcia tylko dołączone do źródła napięcia jakim jest elektrownia przewodami na których w zależności od płynącego prądu powstaje większy lub mniejszy spadek napięcia nawet zakładając, że napięcie elektrowni jest stałe. Przy jakimkolwiek obciążeniu akumulatora napięcie na nim obniży się ze względu na rezystancję...
Elektromagnes do wymiany. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/image... . Zewrzyj jeszcze klemę dodatnią z małą śrubka do której podłączony jest włącznik rozrusznika, czy też tylko pyka elektromagnes czy przewód jest za cienki i spadek napięcia jest.
OK, jutro tak zrobię i się podzielę spostrzeżeniami. A czy rozrusznik stawiający opór i pobierający zbyt dużo prądu może być tego przyczyną, że sterownik silnika diagnozuje to jako spadek napięcia, po czym włącza kontrolkę? Rozrusznik też od niedawna nie działa zbyt dźwięcznie, ma inny dźwięk.
podczas uruchamiania silnika jest spadek napięcia z 12v do 9v Jak rozumiem odpalasz rozrusznikiem elektrycznym? Nie nożnym? jak zrobić aby nie było spadku Jeżeli jest rozrusznik elektryczny to spadku napięcia nie unikniesz. Co do lampy. Przychodzi mi na myśl dioda i kondensator lub akumulatorek. Lampę zasilasz poprzez diodę prostowniczą. Przy samej...
Rozrusznik akumulator przewody stacyjka i tak dalej. Jak pytasz to raczej nie ogarniesz daj komuś.
Wspomaganie 1K1909144H VW caddy 2006r, błąd wewnętrzny 0003 potrzebny flash, przyblokował rozrusznik, spadek napięcia i wywaliło wspomaganie. Chcę przeflashować bo auto bezwypadkowe - usterka programowa. Proszę o wsad, może być z odisa pod np VCP.
Zwykły o ile pytasz o te 3 śruby od automatu. Może zanim za to się weźmiesz to sprawdź co będzie jak naładujesz aku i odłączysz kleme na noc. Moze coś Ci prąd kradnie ale jeżeli pomiary były robione po nocy to raczej wina rozrusznika. Moim zdaniem nie ma sensu pytać o długość szczotek tylko wstawić nowy szczotkotrzymacz - nie jest to majątek. Wyczyść...
Jak nie odpala przy kręceniu rozrusznikiem to może być wina zbyt dużego spadku napięcia na rozruszniku i iskra jest za słaba żeby silnik zagadał przy zubożonej mieszance dlatego musisz wlac troche paliwa żeby ja wzbogacić, na pych iskra jest dobra i pali od strzała. Taka jest moja teoria. Rozrusznik może być do remontu...
Nie bardzo mam kasę na nowy aku,a dlaczego padnięty?nie da rady go naładować?w każdej celi gęstość była taka sama.Czy przez słabą masę może tak się dziać?wyczyściłem wszystkie połączenia,mechanik powiedział że jakby była słaba to podczas rozruchu by się klemy grzały jak nie to jest dobrze tak?moze rozrusznik uwalony czy nie ma w nim co żeby taki pobór...
Zamykamy, temat rozwiązany. Problemem był spadek napięcia podczas kręcenia rozrusznikiem. Po wymianie akumulatora w czasie mrozów (około -16 st.C) problem nie wystąpił.
Warto by tez sprawdzić połączenia. Rozrusznik przy kręceniu swoje bierze a jak styki się poluzowały lub zaśniedziały to na takim połączeniu może być duży spadek napięcia.
Takie przerywanie-rozłączanie rozrusznika jest oznaką spadku napięcia zasilania gdzieś. Na ogół powszechna usterka wyłącznie elektryczna, bo określenie "przeskakuje" przypisałbym do mechanicznej. Przyrostu ciśnienia nie wiązałbym w żadnym wypadku ze skutkiem "odcinki" wtryskiwaczy (brak błędów), tylko regulacją (np. brakiem sterowania) po stronie elektrycznej.
A kto tu pisze o jakiejś aktualizacji? Flash w atmedze się wysral przy spadku napięcia podczas kręcenia rozrusznika. Tyle filozofii
Witam.A nie masz czasem zbyt dużego spadku napięcia przy rozruchu z rozrusznika?
Skoro jak już zapali to sprawdź ładowanie ... jak i spadek napięcia podczas kręcenia rozrusznikiem. Połączenia klem oraz przewodów masowych.
Sprawdź , jakie masz spadki napięcia podczas kręcenia rozrusznikiem w momencie kiedy nie chce odpalić silnik. Naładuj porządnie akumulator i zrób pomiary przy sterowniku silnika albo w ok bezpieczników na silniku. Miałem podobny przypadek. W trakcie kręcenia napięcie spadało nawet w ok 8V przez co sterownik nie dwał rady. Okazał się winny rozrusznik,...
Rozrusznik sam z siebie nie jest wolny czy szybko - to nic innego jak silnik elektryczny. Jeżeli akumulator słabnie i ma coraz mniejszy prąd rozruchowy to rozrusznik kreci wolniej - idąc tym tokiem dalej należy sprawdzić przewody do rozrusznika, ponieważ zbyt duże spadki napięcia dadzą ten sam efekt. Rozrusznik ma ta samo rezystancje i zgodnie z prawem...
ale pomimo to jest dość niska, a więc chyba ok? Najlepiej po prostu zewrzyj na krótko dwa najgrubsze przewody, które do niego wchodzą. Bez podania rezystencji to możemy tylko gdybać. A jak masz kiepskie przewody do multimetru to musisz je zewrzeć, odczytać wynik i potem odjąć go od wyniku pomiaru. Oczywiście pomiar przy zamkniętych stykach przez cewkę,...
Najzwyklejszym przekaźniku. Masz pewnie spadek napięcia.
Dziękuję za zainteresowanie. Nie chodzi mi o włącznik czasowy rozrusznika tylko w momencie właczenia rozrusznika na akumulatorze nastąpi spadek napięcia i ten spadek napięcia ma włączyć stycznik napięcia 380v na transformator rozruchowy dużej mocy, po wyłączeniu rozrusznika nastąpi wzrost napięcia 12v które ma ten transformator wyłączyć. Dodam że ten...
Rozrusznik nie może zakręcić wałem i przygasają kontrolki, następuje reset komputera godziny. Tym tropem bym szedł. Przewody do sprawdzenia. Od połączenia przewodów z klemami, bo tam we wnątrz, lubi być zielono, poprzez oczka na rozruszniku i masie pojazdu. Ewidentnie jest spadek napięcia, nie musi być on skutkiem awarii mechanicznej. Jaki jest prąd...
Czyli nie pali z rozrusznika? Więc włączenie rozrusznika powoduje gdzieś spadek napięcia i dlatego brak iskry. Instalacja do przeglądu, szczególnie wszystkie połączenia.
Motronic kolega dejmos pewnie miał na myśli elektowłącznik.Spadek napięcia,może słaba masa,rozrusznik do sprawdzenia.
Potrzebuje zasilacz samochodowy który będzie podłączony do instalacji samochodowej 12V-14.4V na wyjściu potrzebuje 12V ok 18A najlepiej z zabezpieczeniem chwilowym przed spadkiem napięcia przy uruchamianiu rozrusznika. NA jakich podzespołach to złożyć? najlepiej żeby układ za mocno się nie nagrzewał...
(tu też byłbym wdzięczny z uwagi (...)) Jest coś nie tak z nogą 28 układu i przelotką obok niej... Do tego linia reset wygląda jak piękna antena, a rezystora podciągającego do VCC nie widzę (jest tam jakiś układ, ale bez schematu to mam wrażenie, że błędny...). Czym byś nie zasilił, pamiętaj, że samochód to środowisko dużej ilości zakłóceń, spadków...
Po 1. W tym modelu ustawienie pompy ma znaczenie. Sygnał wałka jest brany z kola pompy. Sprawdzic ustawienie rozrzadu i czy nie scielo klina na kole wałka. 2. Lejace wtryski maja znaczenie. Ale skoro pali na pych, to przyjzał bym sie cisnieniu w momencie kręcenia. 3. Stan rozrusznika, akumulatora, masy, spadki napięcia podczas kręcenia.
Masz moduł zasilany napięciem akumulatora czyli DC. Masz za duży spadek napięcia przy rozruchu (uszkodzony rozrusznik, słaby akumulator, zaśniedziałe kable) co już zostało powiedziane a ty nie zrobiłeś nic.
Okazało się że padł akumulator.
Przy włączaniu rozrusznika masz taki spadek napięcia w instalacji że przekaźnik "puszcza", spróbuj zasilić go przez diodę prostowniczą i kondensator 2200µF/25V
Silnik odpalił kilka razy po zamontowaniu do skutera. Pracował i zgasł. Po tym zdarzeniu sprawdziłem rozrząd, połączenia elektryczne, podmienilem dwie cewki. Oporność impulsatora. Gdyby był zerwany klin już byłoby po głowicy. Wał jest mój oryginalny po wymianie korbowodu- regeneracja centrowanie, nowe łożyska. Inspekcja trzecia koła magnesowego generuje...
Źle myślisz. Zwykle radio wyłącza sie nie przez brak zasilania lecz z powodu spadku napięcia podczas kręcenia rozrusznikiem. A nawet jesli by tak było że kluczyk odłącza odbiorniki na czas kręcenia rozrusznikiem to powinno to tak zostać. Spadki napięcie są szkodliwe dla radia, najlepszym przykładem sa powalone radia Philipsa z zawalonym eepromem jak...
Przy załączeniu rozrusznika (spadek napięcia), opornik jest "mostkowany" (lepsza iskra). Po rozruchu cewka jest zasilana przez opornik -ograniczenie prądu.
Ktoś wymienił elektromagnes w rozruszniku na taki bez styku 15a, możesz się podłączyć pod 50 przez diodę prostowniczą, najlepiej schottky'ego (spadek napięcia tylko 0,3V) Takie rozwiązanie było fabrycznie w "maluchu", ostatnia wersja klasycznego zapłonu przed nanoplexem
Rozrusznik samochodowy pobiera bardzo duży prąd w chwili startu i powoduje spadek napięcia baterii zasilającej do 9V. Wyłączasz rozrusznik napięcie szybko rośnie i do tego napięcie samoindukcji, więc dużo zakłóceń. Gdybyś miał oscyloskop to byś obejrzał sobie przebiegi, a tak tylko teoria i zgadywanie, co pomoże. Same cewki przekaźników mogą powodować...
- Utrata pamięci w wyniku wyjęcia kluczyka ze stacyjki a utrata ustawień w wyniku spadku napięcia podczas kręceniua rozrusznika to dwie różne rzeczy - Tak JVC TO TEŻ TANDETA
Usterka rozwiązana. Okazało się, że jest jakiś spadek napięcia na zasilaniu sterownika pompy. Dopóki nie kręci się rozrusznikiem jest ok, w momencie kręcenia jest tak duży spadek napięcia, że sterownik się wyłącza i nie otwiera zaworu dawki. Dałem mu dodatkowy przewód zasilający pod samą pompe paliwa i teraz odpala idealnie. Bardzo dziękuje za podpowiedzi.
Zbyt duży spadek napięcia. Do sprawdzenia podstawy. Akumulator, rozrusznik, przewody.
spadek napiąć instalacja rozrusznik spadek napiąć spadek napiec spadek napięcia rozrusznik
ucieka głos z18xe wymiana silnika czujnik odciąć paliwo
Volkswagen Transporter T6 - ssanie nie odłącza się po nagrzaniu Biały dym z Volvo V60 T5 2017 - możliwe przyczyny