Włączenie rozrusznika przy słabym akumulatorze powoduje taki spadek jego napięcia że napięcia na świecach też jest kiepski i pewnie brak iskry. Ręczny rozrusznik nie obciąża tego kiepskiego akumulatora i iskra się może pojawić.
Tak mam pomysł , wymień stacyjkę lub szukaj gdzie nie łączy. Jak nie chce palić to na krótko rozrusznik poprzez podanie napięcia z grubego przewodu plusowego na styk automatu rozrusznika, tylko niech ktoś ci bieg wyrzuci i sprzęgło wciśnie, żebyś się pod kołami nie znalazł. Jak zapali to uporczywie szukaj spadku napięcia.
Zico63, mam wrażenie, ze akumulator uszkodzony wewnątrz. Niestety tylko wymiana.
Na rozruszniku przed kręceniem jest 12.60V, przy kręceniu spada do około 10V. Jak to było mierzonę ? Między "+" na rozruszniku a "-" na akumulatorze, "-" karoserii czy obudową rozrusznika? W jakim stanie jest plecionka pomiędzy karoserią a silnikiem? Na tym przewodzie może być duży spadek napięcia czego nie uwzględni miernik przy pomiarach pomiędzy...
Witam No cóż każdy ma swoje doświadczenia i oczywiście taka przyczyna jak rozrusznik, zaśniedziałe masy itp również może do pewnego stopnia dawac podobne efekty. Niemniej jednak z mojego doświadczenia na 200 takich przypadków 199 to rozładowany akumulator ( czy to samoistnie czy też w wyniku braku ładowania ) więc podejrzewam ,że akumulator co z resztą...
Jak rozrusznik kiepski to spadek napięcia jest w sieci czego nie lubią sterowniki
Pierwsze pomiar napięcia przy rozruchu ,i jeszcze lepiej pomiar prądu rozrusznika i spadku napięcia na przewodach. A potem pomiar poboru prądu. Tak ,przy bardzo dużym spadku może zaświecić ABS.ESP. A zamek to podłączyć tester i sprawdzić co tam w komforcie. Albo chociaż sprawdź stan przewodów w plelotkach. Widzisz ,pomiary, nic nie wywróżymy.
Sprawdź regulator napięcia. Sprawdź połączenia masy akumalatory-rama-silnik-kabina. Sprawdź przewody prądowe akumulatory-rozrusznik-alternator-kabina...
Zapewne kończy Ci się już stacyjka. Nie odczuwasz nagrzewania się kluczyka? Instalacja elektryczna w C-330 została zaprojektowana dosyć niefortunnie. Świece żarowe pobierają 50 A i ten prąd przepływa przez styki stacyjki (wciśnięty kluczyk). Można to obejść na kilka sposobów: pominięcie stacyjki (zabezpieczenie rozruchu przekaźnikiem — ja mam...
S podłączony bezpośrednio do klemy + alternatora niweluje spadek napięcia na długim kablu akumulator-rozrusznik-alternator. Oczywiście możesz go podłączyć razem z B+ pod śrubę rozrusznika, ale napięcie ładowania nieznacznie spadnie
Podepnij woltomierz do akumulatora i sprawdz napięcie w momencie kręcenia rozrusznikiem. Wygląda na to, że rozrusznik pobiera za duży prąd. Duży spadek napięcia powoduje, że wszystkie urządzenia wariują. Zdarza się, że rozrusznik w kiepskim stanie elektrycznym lub mechanicznym tak się zachowuje (Twój chyba blokuje się mechanicznie).
Sprawdź ładowanie na samym alternatorze,typową usterką jest mostek łączący alternator z rozrusznikiem./za duży spadek napięcia/P
Skoro masz za niskie ciśnienie cr, to może być: - słaby akumulator, zbyt duży spadek napięcia - rozrusznik za wolno kręci(jakie obroty przy kręceniu) - regulator ciśnienia na listwie cr - pompa cr Z moich przypadków, dwa razy był uszkodzony regulator (w dwu różnych autach), raz rozrusznik zawalony olejem z wycieku z silnika i z odmy, po wyczyszczeniu...
Ale fizykę miałeś w szkole podstawowej....... Najważniejsze, świecę tam są na 4,4V policz że nawet powierzają 20A każda to jaka to moc w stosunku do rozrusznika.? Każdy jeden mV spadku napięcia powoduje spadek prędkości obrotowe rozrusznika.
Za niskie napięcie. Masz spadki w instalacji. Lub akumulator słaby.
Co już sam sprawdziłeś? Jakiej kondycji jest akumulator ? jakie jest ładowanie? jaki jest spadek napięcie przy próbie uruchomienia? na krótko rozrusznik kręci?jaki jest stan klem akumulatorowych?
Spadek napięcia, mówi, że albo akumulator do kitu, albo pobór z niego zbyt duży. W drugim przypadku masz rozrusznik do zrobienia, tylko nie tam problem gzie myślisz.
Przyczyna terkotania to ewidentne uszkodzenie akumulatora-Po podaniu napięcia na cewkę stycznika (solenoid) zostaje zwarty obwód główny , który podaje napięcie na rozrusznik powoduje to znaczny spadek napięcia na akumulatorze a jednocześnie wyłącza stycznik . Efektem jest słyszalne terkotanie pod fotelem . Podobny efekt jest przy utlenionych stykach...
Wiadomo co było przyczyną ?
Jaki jest stan wieńca na kole zamachowym? Straszne odgłosy się tam wydobywają. Jeszcze przydałaby się weryfikacji masy silnika, jak i przewodu plusowego. Sprawdzić spadki napięcia na tych przewodach.
Dodatkowy styk był prawdopodobnie do pomijania rezystora cewki zapłonowej. Normalnie cewka jest zasilana przez rezystor a w momencie rozruchu jest pomijany by zrekompensować spadek napięcia w momencie pracy rozrusznika. Na razie zaizoluj ten dodatkowy przewód i zobacz jak auto zapala, raczej nie będzie problemu. Gdyby jednak to trzeba kombinować z przekaźnikiem
Sprawdź masy, prądy czy nie ma spadku napięcia, ewentualnie akumulator a jak jest OK to rozrusznik prześwietlić.
Może masz problem z rozrusznikiem lub złym przekazywaniem zasilania pomiędzy akumulatorem i rozrusznikiem - spadek napięcia na przewodzie masowym lub klemach obniża sprawność rozrusznika. Co rozumiesz przez dłuższy postój i gdzie parkujesz samochód w tym czasie?
Witam. Przy pochmurnej pogodzie, lub gdy pada deszacz,rozrusznik kręci,lech brak iskry.Jeżeli seicento się popchnie to odpala. Przy ciepłej, słonecznej pogodzie, odpala z rozrusznika bez problemu. Wilgoć powoduje jakąś upływność i spadek napięcia. Dodatkowy spadek napięcia powoduje włączenie rozrusznika i silnik nie odpala. Bez rozrusznika spadek napięcia...
Odczyt synchro oscyloskopem , pomiar ciśnienia na pompie tandem ,spadek napięcia podczas kręcenia i prąd "zjadany" przez rozrusznik to by była diagnoza. A tak to sobie możecie wymieniać z mechanikiem aż traficie. W sumie jak się na to godzisz to nie miej potem do niego pretensji.
Jeżeli jest tak jak piszesz , to miernikiem pomierzyć napięcia pod kątem jego spadku , najpierw na akumulatorze , póżniej na rozruszniku , pomocne by było jeszcze zmierzenie amperomierzem cęgowym poboru prądu przez rozrusznik w czasie jego pracy.
Przecież gniazdko w ścianie nie jest źródłem napięcia tylko dołączone do źródła napięcia jakim jest elektrownia przewodami na których w zależności od płynącego prądu powstaje większy lub mniejszy spadek napięcia nawet zakładając, że napięcie elektrowni jest stałe. Przy jakimkolwiek obciążeniu akumulatora napięcie na nim obniży się ze względu na rezystancję...
Kolego Cycek666 Włącznik rozrusznika (elektromagnes) pobiera znacznie większy prąd (na cienkim kabelku) niż powinien. Jest to pewne, bo przepala bezpiecznik - o czym sam napisałeś. Przejdźmy do najprostszych zależności w elektrotechnice: co powoduje zwiększony prąd w przewodzie? Powoduje ZWIĘKSZONY SPADEK NAPIĘCIA! Mówiąc bardziej przystępnie: jeżeli...
ale pomimo to jest dość niska, a więc chyba ok? Najlepiej po prostu zewrzyj na krótko dwa najgrubsze przewody, które do niego wchodzą. Bez podania rezystencji to możemy tylko gdybać. A jak masz kiepskie przewody do multimetru to musisz je zewrzeć, odczytać wynik i potem odjąć go od wyniku pomiaru. Oczywiście pomiar przy zamkniętych stykach przez cewkę,...
Wszystko źle. Ciśnienie to masz sprawdzać jakie jest, ale podczas rozruchu . Do tego ważny jest też rozrusznik, czy nie ma jakiego spadku napięcia itp. Bo "kręci dobrze" to nic nie znaczy.Ogólnie sunchro i inne parametry też do sprawdzenia.
Ktoś wymienił elektromagnes w rozruszniku na taki bez styku 15a, możesz się podłączyć pod 50 przez diodę prostowniczą, najlepiej schottky'ego (spadek napięcia tylko 0,3V) Takie rozwiązanie było fabrycznie w "maluchu", ostatnia wersja klasycznego zapłonu przed nanoplexem
Cześć twój problem tkwi prawdopodobnie w prądzie jaki dostaje rozrusznik podłącz sam rozrusznik do akumulatora ,automatu (na zdjęciu) raczej nie rodbieraj on ma za zadnie wypchnąć bendiks i podać prąd na rozrusznik.Możesz sprawdzić jedno i drugie z osobna.Sprawdz również baterie pod obciążeniem jaki ma spadek napięcia.
Może problem leży w rozruszniku, a nie alternatorze. Niech ten elektryk zbada spadek napięcia podczas kręcenia rozrusznikiem.
Witam.Jaki jest spadek napięcia podczas kręcenia rozrusznikiem.
Masz silniki o przebiegu xxxxx tys. km. Zużyte uszczelniacze nie powodują przedmuchów do komory korbowej. Pierścienie, tłoki, cylindry, do kontroli. Sprawdź spadek napięcia na akumulatorze, pobór prądu przez rozrusznik, stan połączeń.
Kolego tak się wtrącę nieśmiało- akumulator 12v ma 6 "celi" których napięcie nominalne powinno wynosić 2,2 v czyli 6x2,2 =13,2v oczywiście bez obciążenia. Jeśli możesz to naładuj prostownikiem aku do pierwszych oznak "gazowania" elektrolitu, odczekaj 2-3 g. i zmierz gęstość elektrolitu , norma to 1,28 przy 20 st. C - im zimniej tym mniejsza. Zmierz...
Zrób ten eksperyment z plusem od akumulatora do cewki,przynajmniej wyeliminujesz że to spadki napięcia jak się nic nie zmieni.
Witam wszystkich Rozrusznik ma moc 800 W. Zalecany akumulator 12 V o prądzie rozruchu nie mniejszym niż 240 A. Skąd taka wartość prądu, skoro rozrusznik, uwzględniając spadek napięcia, nie powinien pobrać więcej niż 100 A dla osiągnięcia mocy 800 W?
A spadek napięcia na przewodach ? A pomiar prądu na zimnym i ciepłym ? A pomiar spadku napięcia aku? Kto to ma mierzyć?
Spadek napięcia. Moze rozrusznik ma zwarcie.
Zrobiło się ciepło i sprawdziliśmy rozrząd - korekta naprawdę minimalna by blokada weszła całkowicie bez żadnych oporów, sprawdzony naciąg ok 4 mm - objawy te same - w większosci przypadków długo kręci a raz na 4 razy odpala z kopa. Co można jeszcze sprawdzić ? Jak blokady wchodzą a synchro nie odbiega to już tam nie grzeb. Można by sprawdzić jeszcze...
Układ ładowania wypłyną by na rozruch silnika i dawał by tak duże spadki napięcia na rozruszniku ?
Filtron nie filtron,dalej wygląda jak problem z zapowietrzeniem.Świece nie bo jest 6 stopni .Sprawdził bym jeszcze spadek napięcia, czy czasem rozrusznik albo aku nie psuje . A do tego masz jeszcze inne dane w testerze podczas rozruchu jak temp itp
gdy próbuje odpalić samochód spada ono nawet do 2V Jak sprawdziłeś akumulator i jest ok to stawiam na rozrusznik lub luźne zaśniedziałe łączenia kabli
Wystarczy spadek napięcia przy kręceniu rozrusznikiem i też nie zapalił. Do sprawdzenie obroty i spadek napięcia w instalacji.
wtrące swoje trzy grosze , aku 60Ah do diesla to trochę za mało(teraz takie daje się do benz.), wspominasz jeszcze że ma ładnych parę lat ....zwróć uwagę jeszcze jaki jest jego prąd jednominutowy(rozruchu) bo jeśli ma mniej niż 450A (to bardzo ważne w dieslu, najlepiej żeby miał ok.600A) to wszystkie te okoliczności sugerują jego wymianę na nowy ........
Jeżeli pali na śruby,to wina automatu,który był wymieniany.Lecz jeszcze sprawdź tak Podaj napięcie z grubej śruby na zacisk sterujący automatem (może być oznaczony 50) Jeżeli rozrusznik zadziała ,to oznacza że jest niskie napięcie gdy startujesz z kluczyka(spadki napięcia na instalacji,sprawdź miernikiem) Jeżeli automat tylko stuka ,tak w przypadku...
Do plaka nie jest mu nic potrzebne prucz zakręcenia rozrusznikiem. Rozrząd sprawdzałeś?
Takie przerywanie-rozłączanie rozrusznika jest oznaką spadku napięcia zasilania gdzieś. Na ogół powszechna usterka wyłącznie elektryczna, bo określenie "przeskakuje" przypisałbym do mechanicznej. Przyrostu ciśnienia nie wiązałbym w żadnym wypadku ze skutkiem "odcinki" wtryskiwaczy (brak błędów), tylko regulacją (np. brakiem sterowania) po stronie elektrycznej.
W jakim stanie masz akumulator oraz rozrusznik. Zmierz spadek napięcia podczas kręcenia rozrusznikiem.
spadek napiąć instalacja rozrusznik spadek napięcia rozrusznik spadek napiąć spadek napiec
peugeot zapala kontrolka alarm obwodowy pralka amica blokada drzwi
stable diffusion domofon urmet basic
Vaillant 100562 – moduł zapłonowy do kotłów, objawy awarii, diagnostyka, zamienniki Podłączenie grzałek w bojlerze Atlantic ES-VS 300 MC-S