Witam wszystko jest moim zdaniem związane z turbiną która sie zakleja spalinami a wina leż w naszych paliwach jakie mamy.Miałem taki przypadek w Audi A4 rozebrałem turbinę a tam sadzy co nie miara,oczyściłem i nie to auto.
Niestety, mam ten sam problem, nikt nie odpisał. Podejrzewałem koło zmiennych faz ale jest ok, czujnik położenia przepustnicy jest ok. Podejrzewałem że niskie wolne obroty (600 obr/m) to objaw usterki ale nie - ładowanie jest (chociaż nieco słabsze), ciśnienie oleju jest, można się toczyć bez gazy nawet pod wzniesienie a silnikiem nie rzuca. Zauważyłem...
Moim zdaniem to po prostu słaby olej wlales i na rozgrzanym silniku ciśnienie spadło nic w tym dziwnego nie ma. Wlej sobie turdus lub mobill np. 15w40 I ciśnienie powinno ci podskoczyć na zimnym A i też będzie mniejszy spadek na rozgrzanym silniku
Wpełzasz pod autko ustalasz gdzie do wydechu masz przytwierdzoną lambdę odpinasz wtyczkę i obserwujesz podczas jazdy począwszy od zimnego po rozgrzanym jak się autko sprawuje
Najpierw kostkę później czujnik
chłodnica oleju była zamieniana z drugiego egzemplarza, ale troche pozniej, bo myslalem ze jakis zaworek czy coś ale nic sie nie zmieniło. kłopot zaczął się zaraz po pierwszym remoncie, była naprawiana głowica (gniazda zaworowe zawory) wyienione pierścienie i panewki korbowodowe (wymiar nominalny, kolbenschmidt) zaraz po tym zaczęło ginąć ciśnienie...
Jak myślicie taki gaźnik będzie pasował? http://allegro.pl/gaznik-mikuni-vm16-now...
Miałem podobny problem, który dziś rozwiązałem. Okazało się, że sprężyny podające napięcie do świec nie miały przejścia. Nazbierało się trochę nagaru. Po przetarciu papierem ściernym i oczyszczeniu spirytusem problem ustał. Może to pomoże. Pozdrawiam.
masz go na LPG/czy benzyne
Witam posiadam mazde 121 1.3 72 km benzyna +lpg i mam taki problem ze czasami na rozgrzanym silniku na gazie samochód tak jakby tracił moc i zachwile ustaje i jedzie normalnie. Dodam też fakt ze filtr gazu wymieniany kilkakrotnie i nie pomaga. Czy to może być wina wtrysku gazu ? Gdzie on jest czy to jest to niebieskie przy filtrze gazu ? Gdzie go szukać...
Jeżeli wyrzuca olej na sprzegło to świadczy o nieszczelności na odrzutniku oleju na wale korbowym, a nieszczelność ta jest spowodowana nadmiernym zużyciem wału korbowego i panewek głównych, to jest też powód spadku ciśnienia na rozgrzanym silniku. Wał trzeba do szlifu i nowe panewki.
Mam golfika zagazowanego. Problem jest w tym, że rano jadąc do pracy odpalam auto na benzynie, troche pochodzi, rozgrzeje się i po jakims czasie przestawiam go na wypalanie benzyny. Jadę jeszcze jakis czas jak zaczyna mu brakowac zupy to przerzucam na gaz i idzie dobrze. Ale wieczorem jak wracam do domu auto zdąży sie rogrzać, do normalnej temperatury...
Skoro na krótkim odcinku kuleje a potem nie wniosek taki, że po przełączeniu na benzynę pompa musi zapodać paliwo z baku do gaźnika i stąd kłopoty. Zresztą to normalne w takich instalacjach i nie wiem dlaczego się przejmujesz. Najlepiej przerzucać na benzynę / gaz podczas jazdy (bez wysprzęglania) i wtedy powinno być ok.
Wie tylko wróżka,a tutaj ich nie ma. Podłącz tester na początek. Sprawdź układ dolotu i podciśnienia. NIe wiem po co ja to piszę. Nawet ci się nie chciało podać jaki silnik.
Dzień dobry, sezon na "walkę" z trawą się zaczął i problemy się zaczęły. Problem to kosiarka NAC 475 z silnikiem chyba T6. Problem polega na tym, że Maszyna jak jest zimna odpala w miarę normalnie. Nawet po zimowym postoju odpaliła od pierwszego pociągnięcia. Nic nie dymi, praca równa, bez stuków. Problem pojawia się po rozgrzaniu silnika, zaczyna wtedy...
Jes całkowita cisza wyglada to tak jagby był spadek napiecia i komputar rozłancza rozrusznik
Za dużo pieniędzy, silnik chcesz sobie rozwalić? Korek ma być szczelnie zamknięty i tyle. Najgorsze co można zrobić to odkręcić korek na rozgrzanym silniku, nagły spadek ciśnienia obniża temperaturę wrzenia.
Trzeba w takim razie prześwietlić sterownik skrzyni jakimś testerem . Błędy występują często i w różnych postaciach w tych skrzyniach. Sterownik silnika też od razu sprawdzić.
https://www.youtube.com/watch?v=KnLzL_7g... - tutaj masz pokazany wpływ temperatury otoczenia na działanie regulatora napięcia, może nie profesjonalne ale fajnie to widać. Miłego oglądania.
Witam chciałbym dowiedzieć się co oznaczają błędy EMS: 53249-1750209 oraz 52253- 1750209 objawia się to komunikatem usterka silnika i spadkiem mocy najczęściej na rozgrzanym silniku czasem przez 200km ani razu się nie zapali co to może być? Auto scania r470 2005r euro 4
Witam ponownie. Co do tej zmiany obrotów to faktycznie jest to temat bardzo trudny. W związku z pojawiającym się objawem polegającym na gwałtownym spadku obrotów na rozgrzanym silniku, powodującym niekiedy zgaśnięcie motoru, dalsze przeszukiwania netu podsunęły kolejny trop: EVAP. Podobno zdjęcie jednego z wężyków pomaga w stabilizacji obrotów. Czy...
Obrotomierz działa . kiedy auto jest rozgrzane podczas jazdy czujnik pokazuje spadek obrotów.
Nie recytuj mi formułek fizycznych tylko popatrz na olej zimy i rozgrzany do 100stopni, gęstość zmieniła się nieznacznie??? To, że zrobił się rzadszy to zasługa jego lepkości?
Witam Czy ktoś może mi podać prawidłowe ciśnienie oleju w tym aucie jakie powinno być na zimnym silniku oraz na rozgrzanym proszę o pomoc.
na 90% przepustnica do czyszczenia .... podobnie mialem w leonie
Zawór w pompie można zdemontować i zweryfikować.Dojście od przodu silnika koło koła pasowego wału z lewej strony.Druga rzecz zimny czy ciepły nie może mieć muła.Sprawdz wartość w nastawach podstawowych na rozgrzanym silniku drugą od lewej.(ma być 50-55) Test elementów wykonawczych-zawór n108 musi być słyszalny.
Dzisiaj sprawdziłem dokładnie ciśnienie. Przy rozgrzanym silniku i 2000obr/min przez około 3 minut ciśnienie było poniżej jednego bara.
Hmmm ....nie bardzo zrozumiale ....." tylko że osobno" , a za chwile sumujesz wynik z przelewem ..."co razem po zsumowaniu ". Nie wiem do czego moze przydac sie suma tych dwoch ,zupelnie rozniacych sie od siebie testow . Jednakze wydajnosc pompy 770 ml/min jest wynikiem satysfakcjonujacym , przelew wtryskiwaczy 35 ml/min .... wydaje sie byc troche malo...
Sprawdź spadek napięcia przy rozruchu/rozrusznik. Dobrze by było i poduszki silnika sprawdzić. I co wygrałem piwo?
Autokalibracja na rozgrzanym silniku znacząco poprawiła sytuację. Spadek spalania o około 2l/ POZDR.
blad p0299 sie pojawia po ostrej jezdzie na rozgrzanym silniku.
A teraz proszę sprawdzić sondę lambda.
90 stopni jest po srodku i tyle powinien wskazywac wskaznik podczas jazdy rozgrzanym juz silnikiem
Mógł bym objaśnić nie rozumiem za bardzo Dodano po 51 Generalnie wymontowałem końcowy wydech ciśnienie na cylindrach 1-10 2,3,4 po 13 Auto jakby lepiej się odpychała Przejechałem się tak kawałek Na rozgrzanym silniku sprzężenie po 14bar na cylinder
Witam posiadam fiata palio weekend 1.2 benzyna bez gazu , podczas jazdy na rozgrzanym silniku samochod strasznie zamula spadek mocy jest swiece i przewody zostaly wymienione na nowe co moze byc jeszcze przyczyna ? Czytalem ze moze to byc wina tez katalizatora ale kupno nowego to majatek myslalem nad strumienica czy warto ? Prosze o pomoc
Dzisiaj podkręciłem śrubę o jeden obrót i ciśnienie wzrosło o pół atm. lecz efekt jest ten sam po zwiększeniu obrotów spada przy rozgrzanym silniku do 1,5atm a czy takie zjawisko jest niebezpieczne dla silnika?
Witam. Mam problem z ciśnieniem oleju na zimnym silniku ma 5 atm a na rozgrzanym spada do 1 atm dodam ze byl wymieniany olej na superol.
Witam mam problem z Renówka pali od 42 do 45 l. Problem pojawia sie na rozgrzanym silniku pojawia sie komunikat spadek mocy i przekreslony wtrysk. slychac szum z prawej strony. wymienione turbo czujnik doladowania wałek rozrzadu wtryski sprawdzone.pomoze ktos?
statyczny początek wtrysku trochę za późny, trochę brakuje ciśnienia ale nie na tyle aby spowodować obcinanie dawki paliwa. Zloguj statycznie kanał 001 przez jakies 5s na rozgrzanym silniku, wszystkie odbiorniki prądu wył.
Koledzy, potrzebuję pomocy przy okazji adaptacji sterownika w samochodzie Fiat Bravo 1.6 16V. Sterownik silnika Magneti Marelli o symbolu IAW 1AF.17. Pytanie brzmi, czy reset adaptacji w tych autach i z tym sterownikiem odbywa się poprzez czasowe odłączenie klemy, a następnie uruchmienie silnika i pozostawienie go bez dotykania pedału przyspieszenia...
Kontrolka Oleju świeci tylko i wyłącznie na rozgrzanym silniku , a oleju jeszcze nie wymieniałem czyli jest jeszcze ten od poprzedniego właściciela a sam stan oleju jest bardzo nieciekawy , oczywiście na dniach ściągam miske i wymieniam uszczelke plus czyszczonko calej komory, wydaje mi się że ta kontrolka warjuje bo poprostu jest problem z ciśnieniem...
witam ! mam problem ze swoim golfem 1.9 TDi 90 KM , jade i deptam na gaz zbiera sie ale gdy obroty przekraczają 2 tys. zaczyna przymulac jak by go cos przytrzymywało , popuszcze gaz i delikatnie wciska jak by chcial ciągnąć co to moze byc ; proszę o pomoc
Mam jedno pkt wtrysk, chodzi mi na gazie, kontrolka ladowania yapala mi sie poniyej 400 obrotow. Szarpie mi autem nawet na rozgrzanym silniku gdy zapale swiatla.
Witam serdecznie Czy dałoby radę umieścić informację jak został rozwiązany problem? Tiko mojej żony zachowuje się identycznie - śmiga rano z dziećmi do przedszkola 3km i nie może odpalić pod przedszkolem, żeby jechać dalej. ponadto w trasie da się zauważyć spadek mocy. Liczę na pomoc
Witam! dołączam się do tematu, mam też problem ze swoją hondą, problem z przerwami mocy podczas przyśpieszania, stabilizacja obrotów po zdjęciu nogi z gazu szwankuje, nie wkręca się od razu na obroty, przydławi się, podejrzewam sondę , mierzyłem napięcie i jest przy rozgrzanym silniku dużo ponad
Zapomniałem dodać że po uruchomieniu silnika chodzi przez ok 3 sek jak diesel, na gorącym stuka nieregularnie, brak jest odczuwalnego spadku mocy.
Mój problem dotyczy kosiarki a konkretnie silnika Briggs & Stratton: Seria 500, Model/Type/Code: 10T502 0111 B1 07040551. Przeczytałem dużo o podobnej tematyce jednak mojego przypadku dalej nie rozwiązałem i proszę o pomoc. Mój problem polega na falujących obrotach (a w zasadzie chwilowych spadkach obrotów i wrażeniu jakby silnik miał za chwilę zgasnąć)...
Witam. Od ponad roku posiadam Renault Scenic I 2.0 benzyna/gaz 1997r autko ma przebieg 220 tyś, na gazie około 80 tyś. Regularnie wymieniam olej filtry gazu, powietrza co 10 tyś. Od pewnego czasu mam następujący problem. Na zimnym silniku auto odpala normalnie, na wolnych obrotach pracuje bez uwag. Podczas jazdy z większą prędkością powyżej 80 km/h...
I w tym czasi autko ma spadek mocy i nie ciągnie jak szalone? Czy podsufitka sie odkleiła?
A inne objawy? Dobra, koniec dywagacji. Pomiar ciśnienia oleju na rozgrzanym silniku, da odpowiedź na nurtujące Ciebie pytania.
Problem polega na tym ze auto odpala normalnie i po przełączeniu na gaz zaczynaja opadać obroty az w końcu gaśnie. dopiero na rozgrzanym silniku chodzi dobrze.
Razem z czopem akumulatora.Super
Ogur_ ustawiłem 800 rpm(dla automatu) ponieważ przy mniejszych obrotach auto po wlączeniu ,,D" nie ruszało z miejsca, a powinno pomału sie ruszyć, przynajmiej na płaskim terenie. Może to wynikać z tego, że stare auto (250 kkm) i sprzęgło hydrauliczne (reduktor) już wypracowane.
olej (10W40) zmieniam co 40 000 km aktualnie mam na tym oleju przejechane 30 000 km... tak manometrem w serwisie mierzyli i jest ten 1 bar na niskich obrotach i na rozgrzanym silniku temperatura oleju około 85 stopni
Witam. Mam problem z wydobywającym się z filtra powietrza basowym dźwiękiem coś w stylu dudnienia. Silnik o kodzie BRE 2.0 tdi 103kW 140KM. Objaw występuje po rozgrzaniu silnika do temperatury 90° na wolnych obrotach biegu jałowego.Przed zagrzaniem silnika brak występowania tego dźwięku jak również dźwięk ustaje po lekkim dodaniu pedału przyspieszenia...
Oczywiście pomiar realnego ciśnienia oleju w silniku już przeprowadziłeś?
Zauważyłem dziwną rzecz. Kiedy silnik jest rozgrzany i bez obciążenia wkręce go na wyższe obroty i puszczę gaz, to obroty spadają poniżej 500 według obrotomierza, tak że auto się dławi lub silnik potrafi nawet zgasnąć. Gdzie szukać i od czego zaczyać?
W iveco powinno byc tak jak w koparce. Pewnie panewki sie koncza...
Może ciśnienie oleju w silniku
Laguna IIphI 1,8 16V - spadek obrotów na postoju przy naciskaniu hamulca - na postoju silnik rozgrzany, obroty około 800-set, wcisnę mocniej hamulec, obroty delikatnie idą w górę, a później jest spadek do około 600-set i z powrotem obroty wyrównują się do około 800-set. https://www.youtube.com/watch?v=SCGsab4z...
W tym silniku normalna temp. pracy została ustalona na 98-105°C. Dla tego nie wolno stosować do nich wody. Masz za niski spadek temp. przy chłodzeniu silnika. Może to być też przekłamanie czujnika. Delta temp. pasowała by. Co do silnika, jako że to jednostka turbo, sprawność uzyskuje dopiero jak turbina zaczyna wytwarzać nadciśnienie, czyli w okolicach...
witam mam mały problem który wyszedł na jaw w czasie reklamacji c. futury auto odpalam rano w garażu -6st.cel.napięcie 12.10v po przegazowaniu 13.75v ale jeszcze dogrzewają silnik świece.po ok 6min świece wyłączają się napiecie14.25v po przegazowanu 14.29v. włączam światła i dmuchawę oraz radyjko nap. 14.05 po przegazowaniu małym 14,25v. wszystko ok!ALE...
Moj problem jest taki: Przy zimnym silniku na poczatku jazdy pare razy pali sie pomaranczowa dioda informujaca o usterce elektroniki silnika po czym gasnie. Na rozgrzanym silniku gdy za bardzo dodam gazu szczegolnie na 4 wyczuc mozna spadek mocy i czasem znow sie pali owa dioda ale po przegazowaniu gasnie. Slychac rowniez charakterystyczne cwierkanie...
Miałeś klasyczne objawy zainicjowania wypalania fap. Czy ten silnik ma specjalny płyn do wspomagania wypalania? Jakie masz chwilowe spalanie na rozgrzanym silniku przy "hamowaniu silnikiem" , czy bliskie 0 czy też około 1l/h przy tym spadku mocy? Takie są uroki tej niby ekologii...
no to musisz sprawdzic przepływomierz, może się wysypał.
Witam. Jeżeli zapaliła się kontrolka silnika to oznacza jakąś usterkę w obwodach jego sterowania. komputer zaprogramowany jest w ten sposub, że gdy np. jakiś czujnik nie daje odpowiednich sygnałów (czyt. jest uszkodzony) przełącza się w tryb awaryjny i pracuje na zaprogramowanych standardowo ustawieniach czyli tak jakby ten czujnik pracowal prawidłowo...
Autko jak się zgrzeje to nie pali na paliwie z tego co się orientuje to, samoczynnie przełącza się na gaz przy uzyskaniu odpowiednich obrotów. Silnik zimny załapuje po pierwszym zakręceniu ,pracuje równo, Jeżeli chodzi o zachowania na rozgrzanym silniku to pracuje dobrze nie ma spadków mocy, nie faluje na obrotach ( wcześniej był ten problem ale wymieniony...
Przybywa oleju w silniku, jednocześnie ciecz jest rozrzedzona co powoduje spadek ciśnienia na wolnych obrotach i przy rozgrzanym oleju. Około rok temu była zmieniana uszczelka pod głowicą. Za odpowiedzi z góry dziękuję.
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
"Wymigaj" kody błędów
Cewka zapłonowa była wymieniana około 15-20 tys. km temu, a jej zużycie objawiało się sporymi wahaniami obrotów na biegu jałowym i spadkami mocy w trakcie jazdy. Przyjrzę się za to tym czujnikom, o których wspomniałeś, dzięki!
Dołączę się z pytaniem do tematu. Moja asterka 1,7cdti 2005r zachowuje się dokładnie inaczej. Gdy przyszły mrozy po porannym odpaleniu auta mam napięcie ok12V. Po przejechaniu jakichś 2km (jakieś 5-10min od odpalenia) w mieście wskakuje samo na 13,9-14V i później jest dobrze. Przy kolejnym odpaleniu jest dobrze. Gdy auto postoi dłużej problem powraca....
To jest temperatura silnika rozgrzanego (90°C)
Podcięcie było na silniku ciepłym nie był rozgrzany ani zimny. Była chwila na załączenie się gazu i z 10km ujechane .
1,4 powiadasz...no dzieje się tak na rozgrzanych, badzo opornie wtedy kręci się wał, coś tam puchnie, doraźnie pomoże wymiana rozrusznika na rozrusznik z przekładnią planetarną. Sprawdźcie jeszzcze czy nie ma spadku napięcia pomiędzy silnikiem a klemą minus, wypałało tam masowanie silnika na skrzyni.
Problem jest z czujnikiem położenia wału.
Tylko ze ja nie mam problemu z przyspieszaniem ani na zimnym ani ciepłym. U mnie silnik gaśnie na wolnych obrotach w przedziale 600-900obr/min(tylko jak jest rozgrzany) jak trzymam go na 1000 to jest ok. I teraz pytanie czy kupić jakieś używane wtryski i podmienić czy pompę bo już opadam z sił żaden mechanik nie wie o co chodzi i muszę robić wszystko...
Czujnik polozenia przepustnicy jak w radiu duzo krecisz to sie wytrze i radio jąkate tak samo tutaj jezdzi sie sciera.Mozna dac maly kondensatorek na kabelku z wartoscia z TPS-u.To mu pomoze przy jąkaniu.
Poszukaj w archiwum to temat często poruszany.
Dodam jeszcze że dzieje się to przy rozgrzanym silniku na zimnym zbiera sie ok bez problemu. Czy może to być powiązane z czujnikiem temp. w głowicy? Jak można go sprawdzić czy działa poprawnie?
zgadzam się z opiniami tomekb oraz melo .......silniki wysokoprężne potrzebują mocniejszego rozruchu dlatego rozrusznik spełnia ważną rolę i musi być sprawny [ bez luzów na tulejkach ] ponieważ jest wtedy za duży spadek napięcia ........ogólnie aby rozruch był sprawny ....musi być sprawny tak zwany trujkąt rozrusznik +alternator +akumulator ...!!!!
Trzeba sprawdzić miernikiem jakie jest ładowanie i ewentualnie gdzieś na przyrządzie sprawdzić akumulator czy nie ma zwarcia w celach. Może są za duże spadki napięcia przy włączonych światłach i coś głupieje.
Po odpaleniu zimnego silnika obroty rosną do jakiś 2000 RPM i dopiero po kilkunastu sekundach wracają na swoje 800 RPM. Gdy silnik jest ciepły problemu nie ma. Mam jeszcze jedno spostrzeżenie: gdy silnik jest dobrze rozgrzany to mam wrażenie że jest słabszy niż na zimno (pierwsze 10 min.) Pozostałe parametry w normie: temp. silnika na trasie to 92C,...
Witam. Mam problem z lpg w felici 1.3 MPI 99rok. Mam Lpg II generacje z Autronikiem Al-700. Problem polega na tym ze na zimnym TYLKO silniku przy uruchamianiu samoczynnie wskakuje na gaz mimo ze temperatura reduktora nie jest osiągnięta a tym bardziej próg przełączania 2200 obrotów przełączanie na spadku. Podpiąłem sie pod komputer zrobilem regulacje...
To niech teraz ten mechanik to naprawi żeby dawkowanie było prawidłowe.
Witam. Niedawno nabyłem taką Corsę, lecz od początku są pewne problemy z gazem. Zacznę od aktualnego stanu: Gdy silnik jest zimny, odpalam na benzynie i juz po chwili (podczas jazdy) przełączam na gaz. Wszystko jest w porządku, przełączenie jest właściwie niewyczuwalne i samochód jeździ ładnie (praktycznie tak samo jak na benzynie). Problemy zaczynają...
Witam ponownie doszedłem co jest przyczyną są to wtryski wymieniłem i autko chodzi jak tralaa
No właśnie też się nad tym zastanawiam a w necie nic nie mogę znaleźć , na razie nie mogę nic rozbierać przy silniku bo mam garaż zajęty . 70 stopni C. to raczej nie jest prawidłowa temperatura rozgrzanego silnika , Wąż który odchodzi od termostatu który wymieniłem do chłodnicy jest zimny zanim się włączy wentylator czyli prawidłowo .
Ciekawa sprawa.. Jak dobrze pali to kompresja jest w dobrym stanie. Ciekawi mnie te dymienie hm ? A dzieję się tak gdy silnik jest w miare rozgrzany i pyka na wolnych obrotach ?
Temat dalej aktualny ale naprawiłem jedną usterkę pracy na dwóch cylindrach wymieniłem całą listwę wtryskową a słyszałem że Peugeot Citroen jakieś tam zwarcia się robiły w tych wtryskach na rozgrzanym silniku i odcinał komputer iskrę na 2 cylindry i u mnie też chyba tak było bo po ponad rok i usterka nie wróciła po wymianie wtryskowaczy benzynowych ...
Witam panowie mam identyczny problem z moim samochodem Nissan primera p12 1.8 benzyna a mianowicie po przejechaniu 100 km czasem 30 km po rozgrzaniu się silnika auto traci moc tylko na rozgrzanym silniku gdy jest zimny auto śmiga bez zarzutu ,2 tyg temu jadac na prostej drodze poczułem takie przydławienie silnika takie (pstrykniecie ) i spadek mocy...
Alternator może powodować falowanie obrotów jeżeli w zmienny sposób obciąża silnik. Dodanie obciążenia elektrycznego, w zależności od silnika (sterownik może wyrównywać obroty od razu bądź z opóźnieniem) powoduje albo spadek obrotów, albo przynajmniej słychać, że ma ciężej (tak jak toczyć się bez gazu). Szarpanie podczas jazdy to jednak co innego -...
Nie wiem jakie powinno byc cisnienie ale na pewno warto wymienic filtr paliwa. Jesli przyczyna jest spadek cisnienia to na zimnym silniku teoretycznie powinien jechac jeszcze gorzej niz na rozgrzanym bo zapotrzebowanie na benzyne jest wieksze. Dodano po 44 Chyba ze tam sie nie wymienia fitra paliwa.
Witam Proszę bardzo o pilną pomoc. Posiadam Opla Movano Renault Master 2,8 DTI (12.2000r) Spadek ciśnienia oleju przy zimnym silniku, kontrolka gaśnie nawet po 15-20 sekundach. Po rozgrzanym silniku zaświeca się na stałe i mruga, gaśnie przy ujęciu gazu i wrzuceniu na luz. Ciśnienie przy zimnym 1,2 atm- 1 atm przy ciepłym, przy 3000 obrotów spada do...
pojechac do kogos kto sie zna na tym, bo z opisu nic nie wynika
a czujnik temp. sprawdzłeś. Może pokazuje na komputerze -20 i cały czas ma za bogata miesznkę . Błędem sondy lambda sie nie przejmuj. zawsze przy złym skałdie miesznki wyskoczy. tym abrdziej, że Ty masz gaz. Czujnik halla to juz bardziej ma sens. Czujnik wałka w tym pzrypadku to czujnik halla na aparacie zapłonowym. Taki czujnik ma tendencje do tego,...
Sterownik mam Landi renzo Omegas Multipoint 616467000, gazownik mówi że to objaw wypadającego zapłonu, błędów po podłączeniu kompa brak, co prawda robił to tylko w garażu ale na rozgrzanym silniku olej 94 stopinie. Mówi że próbować jeszcze podmienić cewkę na 4 cylindrze bo może być nowa ale walnięta.. Może faktycznie jeszcze spróbuje kogoś poszuakać......
Witam. Wiosną zakupiłem kolejnego masterka 2000r. 2.8dti. Wszystko jest wporządku prócz tego, że trzęsie całym autem na niskich obrotach przy rozgrzanym silniku (na zimnym ten problem nie występuje), żadnych spadków mocy nie zaobserwowałem przy tym, poprostu dojeżdżam do świateł auto staje i trzęsie się jakby miało za niskie obroty dodaje delikatnie...
Niebieski korek na górze zbiorniczka wyrównawczego zawiera dwa zaworki: nadciśnieniowy (ustawiony na 1.1 bara i połączony z rurką) oraz podciśnieniowy. Ten zaworek podciśnieniowy ma za zadanie uchronić system przed podciśnieniem po ostygnięciu silnika. Wymień ten niebieski korek. W XF105 zużyte (nawet bardzo) dolne łożysko kulowe filtra odśrodkowego...
Mam problem z Toyotą Auris Hybrid 2013. Przy małych prędkościach kanguruje, jakby hamował. Przy 70 km/h słychać stuki z lewej strony, a przy 120-140 km/h tak tłucze, że całym autem trzęsie. Byłem na diagnostyce, wszystko ok. W ASO powiedział mi chłop, że EGR, jeszcze nie zrobiłem. Ale czy ktoś spotkał się z takim problemem? I jeszcze delikatnie ściąga...
rozgrzanym silniku spadek szarpie rozgrzanym silniku mondeo rozgrzanym silniku
honda civic temperatura silnik monter elektronik czerwona kreska
Candy CDIN 1L380PB – migające diody, pisk po podgrzaniu wody, diagnostyka i naprawa Renault Grand Espace – zalecane ciśnienie w oponach, wartości dla różnych wersji