Witam wszystko jest moim zdaniem związane z turbiną która sie zakleja spalinami a wina leż w naszych paliwach jakie mamy.Miałem taki przypadek w Audi A4 rozebrałem turbinę a tam sadzy co nie miara,oczyściłem i nie to auto.
Za dużo pieniędzy, silnik chcesz sobie rozwalić? Korek ma być szczelnie zamknięty i tyle. Najgorsze co można zrobić to odkręcić korek na rozgrzanym silniku, nagły spadek ciśnienia obniża temperaturę wrzenia.
Niestety, mam ten sam problem, nikt nie odpisał. Podejrzewałem koło zmiennych faz ale jest ok, czujnik położenia przepustnicy jest ok. Podejrzewałem że niskie wolne obroty (600 obr/m) to objaw usterki ale nie - ładowanie jest (chociaż nieco słabsze), ciśnienie oleju jest, można się toczyć bez gazy nawet pod wzniesienie a silnikiem nie rzuca. Zauważyłem...
Wpełzasz pod autko ustalasz gdzie do wydechu masz przytwierdzoną lambdę odpinasz wtyczkę i obserwujesz podczas jazdy począwszy od zimnego po rozgrzanym jak się autko sprawuje
Moim zdaniem to po prostu słaby olej wlales i na rozgrzanym silniku ciśnienie spadło nic w tym dziwnego nie ma. Wlej sobie turdus lub mobill np. 15w40 I ciśnienie powinno ci podskoczyć na zimnym A i też będzie mniejszy spadek na rozgrzanym silniku
chłodnica oleju była zamieniana z drugiego egzemplarza, ale troche pozniej, bo myslalem ze jakis zaworek czy coś ale nic sie nie zmieniło. kłopot zaczął się zaraz po pierwszym remoncie, była naprawiana głowica (gniazda zaworowe zawory) wyienione pierścienie i panewki korbowodowe (wymiar nominalny, kolbenschmidt) zaraz po tym zaczęło ginąć ciśnienie...
Najpierw kostkę później czujnik
Jak myślicie taki gaźnik będzie pasował? http://allegro.pl/gaznik-mikuni-vm16-now...
Miałem podobny problem, który dziś rozwiązałem. Okazało się, że sprężyny podające napięcie do świec nie miały przejścia. Nazbierało się trochę nagaru. Po przetarciu papierem ściernym i oczyszczeniu spirytusem problem ustał. Może to pomoże. Pozdrawiam.
masz go na LPG/czy benzyne
Wie tylko wróżka,a tutaj ich nie ma. Podłącz tester na początek. Sprawdź układ dolotu i podciśnienia. NIe wiem po co ja to piszę. Nawet ci się nie chciało podać jaki silnik.
Jes całkowita cisza wyglada to tak jagby był spadek napiecia i komputar rozłancza rozrusznik
Autokalibracja na rozgrzanym silniku znacząco poprawiła sytuację. Spadek spalania o około 2l/ POZDR.
Witam Czy ktoś może mi podać prawidłowe ciśnienie oleju w tym aucie jakie powinno być na zimnym silniku oraz na rozgrzanym proszę o pomoc.
90 stopni jest po srodku i tyle powinien wskazywac wskaznik podczas jazdy rozgrzanym juz silnikiem
Mam golfika zagazowanego. Problem jest w tym, że rano jadąc do pracy odpalam auto na benzynie, troche pochodzi, rozgrzeje się i po jakims czasie przestawiam go na wypalanie benzyny. Jadę jeszcze jakis czas jak zaczyna mu brakowac zupy to przerzucam na gaz i idzie dobrze. Ale wieczorem jak wracam do domu auto zdąży sie rogrzać, do normalnej temperatury...
Mam golfika zagazowanego. Problem jest w tym, że rano jadąc do pracy odpalam auto na benzynie, troche pochodzi, rozgrzeje się i po jakims czasie przestawiam go na wypalanie benzyny. Jadę jeszcze jakis czas jak zaczyna mu brakowac zupy to przerzucam na gaz i idzie dobrze. Ale wieczorem jak wracam do domu auto zdąży sie rogrzać, do normalnej temperatury...
dzięki za odpowiedz
blad p0299 sie pojawia po ostrej jezdzie na rozgrzanym silniku.
Trzeba w takim razie prześwietlić sterownik skrzyni jakimś testerem . Błędy występują często i w różnych postaciach w tych skrzyniach. Sterownik silnika też od razu sprawdzić.
Zawór w pompie można zdemontować i zweryfikować.Dojście od przodu silnika koło koła pasowego wału z lewej strony.Druga rzecz zimny czy ciepły nie może mieć muła.Sprawdz wartość w nastawach podstawowych na rozgrzanym silniku drugą od lewej.(ma być 50-55) Test elementów wykonawczych-zawór n108 musi być słyszalny.
Hmmm ....nie bardzo zrozumiale ....." tylko że osobno" , a za chwile sumujesz wynik z przelewem ..."co razem po zsumowaniu ". Nie wiem do czego moze przydac sie suma tych dwoch ,zupelnie rozniacych sie od siebie testow . Jednakze wydajnosc pompy 770 ml/min jest wynikiem satysfakcjonujacym , przelew wtryskiwaczy 35 ml/min .... wydaje sie byc troche malo...
Mój problem dotyczy kosiarki a konkretnie silnika Briggs & Stratton: Seria 500, Model/Type/Code: 10T502 0111 B1 07040551. Przeczytałem dużo o podobnej tematyce jednak mojego przypadku dalej nie rozwiązałem i proszę o pomoc. Mój problem polega na falujących obrotach (a w zasadzie chwilowych spadkach obrotów i wrażeniu jakby silnik miał za chwilę zgasnąć)...
Dzisiaj sprawdziłem dokładnie ciśnienie. Przy rozgrzanym silniku i 2000obr/min przez około 3 minut ciśnienie było poniżej jednego bara.
Obrotomierz działa . kiedy auto jest rozgrzane podczas jazdy czujnik pokazuje spadek obrotów.
Witam chciałbym dowiedzieć się co oznaczają błędy EMS: 53249-1750209 oraz 52253- 1750209 objawia się to komunikatem usterka silnika i spadkiem mocy najczęściej na rozgrzanym silniku czasem przez 200km ani razu się nie zapali co to może być? Auto scania r470 2005r euro 4
Witam mam problem z Renówka pali od 42 do 45 l. Problem pojawia sie na rozgrzanym silniku pojawia sie komunikat spadek mocy i przekreslony wtrysk. slychac szum z prawej strony. wymienione turbo czujnik doladowania wałek rozrzadu wtryski sprawdzone.pomoze ktos?
Jeżeli wyrzuca olej na sprzegło to świadczy o nieszczelności na odrzutniku oleju na wale korbowym, a nieszczelność ta jest spowodowana nadmiernym zużyciem wału korbowego i panewek głównych, to jest też powód spadku ciśnienia na rozgrzanym silniku. Wał trzeba do szlifu i nowe panewki.
Dzień dobry, sezon na "walkę" z trawą się zaczął i problemy się zaczęły. Problem to kosiarka NAC 475 z silnikiem chyba T6. Problem polega na tym, że Maszyna jak jest zimna odpala w miarę normalnie. Nawet po zimowym postoju odpaliła od pierwszego pociągnięcia. Nic nie dymi, praca równa, bez stuków. Problem pojawia się po rozgrzaniu silnika, zaczyna wtedy...
statyczny początek wtrysku trochę za późny, trochę brakuje ciśnienia ale nie na tyle aby spowodować obcinanie dawki paliwa. Zloguj statycznie kanał 001 przez jakies 5s na rozgrzanym silniku, wszystkie odbiorniki prądu wył.
Mógł bym objaśnić nie rozumiem za bardzo Dodano po 51 Generalnie wymontowałem końcowy wydech ciśnienie na cylindrach 1-10 2,3,4 po 13 Auto jakby lepiej się odpychała Przejechałem się tak kawałek Na rozgrzanym silniku sprzężenie po 14bar na cylinder
Sprawdź spadek napięcia przy rozruchu/rozrusznik. Dobrze by było i poduszki silnika sprawdzić. I co wygrałem piwo?
Nie recytuj mi formułek fizycznych tylko popatrz na olej zimy i rozgrzany do 100stopni, gęstość zmieniła się nieznacznie??? To, że zrobił się rzadszy to zasługa jego lepkości?
Mam jedno pkt wtrysk, chodzi mi na gazie, kontrolka ladowania yapala mi sie poniyej 400 obrotow. Szarpie mi autem nawet na rozgrzanym silniku gdy zapale swiatla.
Dzisiaj podkręciłem śrubę o jeden obrót i ciśnienie wzrosło o pół atm. lecz efekt jest ten sam po zwiększeniu obrotów spada przy rozgrzanym silniku do 1,5atm a czy takie zjawisko jest niebezpieczne dla silnika?
100% regulator wolnych obrotów...zmieniłbym jeszcze filtr paliwa...
Witam. Mam problem z wydobywającym się z filtra powietrza basowym dźwiękiem coś w stylu dudnienia. Silnik o kodzie BRE 2.0 tdi 103kW 140KM. Objaw występuje po rozgrzaniu silnika do temperatury 90° na wolnych obrotach biegu jałowego.Przed zagrzaniem silnika brak występowania tego dźwięku jak również dźwięk ustaje po lekkim dodaniu pedału przyspieszenia...
https://www.youtube.com/watch?v=KnLzL_7g... - tutaj masz pokazany wpływ temperatury otoczenia na działanie regulatora napięcia, może nie profesjonalne ale fajnie to widać. Miłego oglądania.
Witam ponownie. Co do tej zmiany obrotów to faktycznie jest to temat bardzo trudny. W związku z pojawiającym się objawem polegającym na gwałtownym spadku obrotów na rozgrzanym silniku, powodującym niekiedy zgaśnięcie motoru, dalsze przeszukiwania netu podsunęły kolejny trop: EVAP. Podobno zdjęcie jednego z wężyków pomaga w stabilizacji obrotów. Czy...
Witam! dołączam się do tematu, mam też problem ze swoją hondą, problem z przerwami mocy podczas przyśpieszania, stabilizacja obrotów po zdjęciu nogi z gazu szwankuje, nie wkręca się od razu na obroty, przydławi się, podejrzewam sondę , mierzyłem napięcie i jest przy rozgrzanym silniku dużo ponad
Witam. Od ponad roku posiadam Renault Scenic I 2.0 benzyna/gaz 1997r autko ma przebieg 220 tyś, na gazie około 80 tyś. Regularnie wymieniam olej filtry gazu, powietrza co 10 tyś. Od pewnego czasu mam następujący problem. Na zimnym silniku auto odpala normalnie, na wolnych obrotach pracuje bez uwag. Podczas jazdy z większą prędkością powyżej 80 km/h...
Witam. Mam problem z ciśnieniem oleju na zimnym silniku ma 5 atm a na rozgrzanym spada do 1 atm dodam ze byl wymieniany olej na superol.
Podcięcie było na silniku ciepłym nie był rozgrzany ani zimny. Była chwila na załączenie się gazu i z 10km ujechane .
A inne objawy? Dobra, koniec dywagacji. Pomiar ciśnienia oleju na rozgrzanym silniku, da odpowiedź na nurtujące Ciebie pytania.
olej (10W40) zmieniam co 40 000 km aktualnie mam na tym oleju przejechane 30 000 km... tak manometrem w serwisie mierzyli i jest ten 1 bar na niskich obrotach i na rozgrzanym silniku temperatura oleju około 85 stopni
Problem polega na tym ze auto odpala normalnie i po przełączeniu na gaz zaczynaja opadać obroty az w końcu gaśnie. dopiero na rozgrzanym silniku chodzi dobrze.
Autko jak się zgrzeje to nie pali na paliwie z tego co się orientuje to, samoczynnie przełącza się na gaz przy uzyskaniu odpowiednich obrotów. Silnik zimny załapuje po pierwszym zakręceniu ,pracuje równo, Jeżeli chodzi o zachowania na rozgrzanym silniku to pracuje dobrze nie ma spadków mocy, nie faluje na obrotach ( wcześniej był ten problem ale wymieniony...
A teraz proszę sprawdzić sondę lambda.
Miałeś klasyczne objawy zainicjowania wypalania fap. Czy ten silnik ma specjalny płyn do wspomagania wypalania? Jakie masz chwilowe spalanie na rozgrzanym silniku przy "hamowaniu silnikiem" , czy bliskie 0 czy też około 1l/h przy tym spadku mocy? Takie są uroki tej niby ekologii...
Witam serdecznie Czy dałoby radę umieścić informację jak został rozwiązany problem? Tiko mojej żony zachowuje się identycznie - śmiga rano z dziećmi do przedszkola 3km i nie może odpalić pod przedszkolem, żeby jechać dalej. ponadto w trasie da się zauważyć spadek mocy. Liczę na pomoc
I w tym czasi autko ma spadek mocy i nie ciągnie jak szalone? Czy podsufitka sie odkleiła?
Zapomniałem dodać że po uruchomieniu silnika chodzi przez ok 3 sek jak diesel, na gorącym stuka nieregularnie, brak jest odczuwalnego spadku mocy.
Tylko ze ja nie mam problemu z przyspieszaniem ani na zimnym ani ciepłym. U mnie silnik gaśnie na wolnych obrotach w przedziale 600-900obr/min(tylko jak jest rozgrzany) jak trzymam go na 1000 to jest ok. I teraz pytanie czy kupić jakieś używane wtryski i podmienić czy pompę bo już opadam z sił żaden mechanik nie wie o co chodzi i muszę robić wszystko...
Moj problem jest taki: Przy zimnym silniku na poczatku jazdy pare razy pali sie pomaranczowa dioda informujaca o usterce elektroniki silnika po czym gasnie. Na rozgrzanym silniku gdy za bardzo dodam gazu szczegolnie na 4 wyczuc mozna spadek mocy i czasem znow sie pali owa dioda ale po przegazowaniu gasnie. Slychac rowniez charakterystyczne cwierkanie...
Witam. Jeżeli zapaliła się kontrolka silnika to oznacza jakąś usterkę w obwodach jego sterowania. komputer zaprogramowany jest w ten sposub, że gdy np. jakiś czujnik nie daje odpowiednich sygnałów (czyt. jest uszkodzony) przełącza się w tryb awaryjny i pracuje na zaprogramowanych standardowo ustawieniach czyli tak jakby ten czujnik pracowal prawidłowo...
Witam posiadam fiata palio weekend 1.2 benzyna bez gazu , podczas jazdy na rozgrzanym silniku samochod strasznie zamula spadek mocy jest swiece i przewody zostaly wymienione na nowe co moze byc jeszcze przyczyna ? Czytalem ze moze to byc wina tez katalizatora ale kupno nowego to majatek myslalem nad strumienica czy warto ? Prosze o pomoc
To jest temperatura silnika rozgrzanego (90°C)
W tym silniku normalna temp. pracy została ustalona na 98-105°C. Dla tego nie wolno stosować do nich wody. Masz za niski spadek temp. przy chłodzeniu silnika. Może to być też przekłamanie czujnika. Delta temp. pasowała by. Co do silnika, jako że to jednostka turbo, sprawność uzyskuje dopiero jak turbina zaczyna wytwarzać nadciśnienie, czyli w okolicach...
Irytujesz to Ty mnie , pytałem o napięcie ładowania , zapomniałeś? Biorę miernik oraz d w troki i pędzę zmierzyć jeszcze raz. Zaraz będą dokładniejsze wyniki. Dodano po 41 A więc tak: 1) silnik na ssaniu zakres napięcia regulatora waha się od 14,45 - 14,66V 2) silnik rozgrzany - bez obciążenia odbiornikami - zakres waha się od 14,49 - 14,58V (zmieniałem...
Laguna IIphI 1,8 16V - spadek obrotów na postoju przy naciskaniu hamulca - na postoju silnik rozgrzany, obroty około 800-set, wcisnę mocniej hamulec, obroty delikatnie idą w górę, a później jest spadek do około 600-set i z powrotem obroty wyrównują się do około 800-set. https://www.youtube.com/watch?v=SCGsab4z...
Przybywa oleju w silniku, jednocześnie ciecz jest rozrzedzona co powoduje spadek ciśnienia na wolnych obrotach i przy rozgrzanym oleju. Około rok temu była zmieniana uszczelka pod głowicą. Za odpowiedzi z góry dziękuję.
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
Witam. Wiosną zakupiłem kolejnego masterka 2000r. 2.8dti. Wszystko jest wporządku prócz tego, że trzęsie całym autem na niskich obrotach przy rozgrzanym silniku (na zimnym ten problem nie występuje), żadnych spadków mocy nie zaobserwowałem przy tym, poprostu dojeżdżam do świateł auto staje i trzęsie się jakby miało za niskie obroty dodaje delikatnie...
MF 6270 pompa wtryskowa Delphi 1210 Znalazłem niepodłączony przewód przy pompie wtryskowej, znajduje się pod rurkami przy bloku, dodaje zdjęcie. Wychodzi z tej samej wiązki co czujnik ciśnienia oleju. Izolacja jest na nim obtopiona, nie jest podłączony i niby wszystko działa. Co to może być i od czego idzie bo możliwe, że nie przewodzi. Jest dostępny...
Oczywiście pomiar realnego ciśnienia oleju w silniku już przeprowadziłeś?
Może ciśnienie oleju w silniku
Cewka zapłonowa była wymieniana około 15-20 tys. km temu, a jej zużycie objawiało się sporymi wahaniami obrotów na biegu jałowym i spadkami mocy w trakcie jazdy. Przyjrzę się za to tym czujnikom, o których wspomniałeś, dzięki!
Koledzy, potrzebuję pomocy przy okazji adaptacji sterownika w samochodzie Fiat Bravo 1.6 16V. Sterownik silnika Magneti Marelli o symbolu IAW 1AF.17. Pytanie brzmi, czy reset adaptacji w tych autach i z tym sterownikiem odbywa się poprzez czasowe odłączenie klemy, a następnie uruchmienie silnika i pozostawienie go bez dotykania pedału przyspieszenia...
Dodam jeszcze że dzieje się to przy rozgrzanym silniku na zimnym zbiera sie ok bez problemu. Czy może to być powiązane z czujnikiem temp. w głowicy? Jak można go sprawdzić czy działa poprawnie?
a czujnik temp. sprawdzłeś. Może pokazuje na komputerze -20 i cały czas ma za bogata miesznkę . Błędem sondy lambda sie nie przejmuj. zawsze przy złym skałdie miesznki wyskoczy. tym abrdziej, że Ty masz gaz. Czujnik halla to juz bardziej ma sens. Czujnik wałka w tym pzrypadku to czujnik halla na aparacie zapłonowym. Taki czujnik ma tendencje do tego,...
1,4 powiadasz...no dzieje się tak na rozgrzanych, badzo opornie wtedy kręci się wał, coś tam puchnie, doraźnie pomoże wymiana rozrusznika na rozrusznik z przekładnią planetarną. Sprawdźcie jeszzcze czy nie ma spadku napięcia pomiędzy silnikiem a klemą minus, wypałało tam masowanie silnika na skrzyni.
Zauważyłem dziwną rzecz. Kiedy silnik jest rozgrzany i bez obciążenia wkręce go na wyższe obroty i puszczę gaz, to obroty spadają poniżej 500 według obrotomierza, tak że auto się dławi lub silnik potrafi nawet zgasnąć. Gdzie szukać i od czego zaczyać?
Zrób loga grupy 001 na rozgrzanym silniku - na biegu jałowym z 30 sekund oraz wciśnij kilka razy gaz do dechy i go puść.
Witam panowie mam identyczny problem z moim samochodem Nissan primera p12 1.8 benzyna a mianowicie po przejechaniu 100 km czasem 30 km po rozgrzaniu się silnika auto traci moc tylko na rozgrzanym silniku gdy jest zimny auto śmiga bez zarzutu ,2 tyg temu jadac na prostej drodze poczułem takie przydławienie silnika takie (pstrykniecie ) i spadek mocy...
Ciekawa sprawa.. Jak dobrze pali to kompresja jest w dobrym stanie. Ciekawi mnie te dymienie hm ? A dzieję się tak gdy silnik jest w miare rozgrzany i pyka na wolnych obrotach ?
Po odpaleniu zimnego silnika obroty rosną do jakiś 2000 RPM i dopiero po kilkunastu sekundach wracają na swoje 800 RPM. Gdy silnik jest ciepły problemu nie ma. Mam jeszcze jedno spostrzeżenie: gdy silnik jest dobrze rozgrzany to mam wrażenie że jest słabszy niż na zimno (pierwsze 10 min.) Pozostałe parametry w normie: temp. silnika na trasie to 92C,...
No właśnie też się nad tym zastanawiam a w necie nic nie mogę znaleźć , na razie nie mogę nic rozbierać przy silniku bo mam garaż zajęty . 70 stopni C. to raczej nie jest prawidłowa temperatura rozgrzanego silnika , Wąż który odchodzi od termostatu który wymieniłem do chłodnicy jest zimny zanim się włączy wentylator czyli prawidłowo .
Kontrolka Oleju świeci tylko i wyłącznie na rozgrzanym silniku , a oleju jeszcze nie wymieniałem czyli jest jeszcze ten od poprzedniego właściciela a sam stan oleju jest bardzo nieciekawy , oczywiście na dniach ściągam miske i wymieniam uszczelke plus czyszczonko calej komory, wydaje mi się że ta kontrolka warjuje bo poprostu jest problem z ciśnieniem...
zgadzam się z opiniami tomekb oraz melo .......silniki wysokoprężne potrzebują mocniejszego rozruchu dlatego rozrusznik spełnia ważną rolę i musi być sprawny [ bez luzów na tulejkach ] ponieważ jest wtedy za duży spadek napięcia ........ogólnie aby rozruch był sprawny ....musi być sprawny tak zwany trujkąt rozrusznik +alternator +akumulator ...!!!!
Z tego co piszesz można wnioskować, że przegrzanie nastąpiło na postoju lub poruszaniem się małymi szybkościami. Tylko wtedy potrzebne są wentylatory. W normalnym układzie kiedy jeździ się na trasach, dostatecznie schładza pęd powietrza. Jeżeli nic nie stało po samym fakcie ( po rozgrzaniu odczuwalna głośna praca silnika, spadek mocy itp.), zachować...
Masz w moim podpisie program do diagnostyki tego sterownika, odczytaj wartości korekt, czas wtrysku na wolnych obrotach i wsp. lambda widziany przez sterownik. Jeśli na sterowniku lambda wyjdzie Ci ok 1 to podjedź na SKP na analizator spalin i zobacz co tam wyjdzie. Dwie próby na rozgrzanym silniku - obroty jałowe i 3000 rpm.
Temat dalej aktualny ale naprawiłem jedną usterkę pracy na dwóch cylindrach wymieniłem całą listwę wtryskową a słyszałem że Peugeot Citroen jakieś tam zwarcia się robiły w tych wtryskach na rozgrzanym silniku i odcinał komputer iskrę na 2 cylindry i u mnie też chyba tak było bo po ponad rok i usterka nie wróciła po wymianie wtryskowaczy benzynowych ...
Witam panowie mam problem z moim samochodem Nissan primera p12 1.8 benzyna a mianowicie po przejechaniu 100 km czasem 30 km po rozgrzaniu się silnika auto traci moc tylko na rozgrzanym silniku gdy jest zimny auto śmiga bez zarzutu ,2 tyg temu jadac na prostej drodze poczułem takie przydławienie silnika takie (pstrykniecie ) i spadek mocy max predkosc...
Mam problem z Toyotą Auris Hybrid 2013. Przy małych prędkościach kanguruje, jakby hamował. Przy 70 km/h słychać stuki z lewej strony, a przy 120-140 km/h tak tłucze, że całym autem trzęsie. Byłem na diagnostyce, wszystko ok. W ASO powiedział mi chłop, że EGR, jeszcze nie zrobiłem. Ale czy ktoś spotkał się z takim problemem? I jeszcze delikatnie ściąga...
Trzeba sprawdzić miernikiem jakie jest ładowanie i ewentualnie gdzieś na przyrządzie sprawdzić akumulator czy nie ma zwarcia w celach. Może są za duże spadki napięcia przy włączonych światłach i coś głupieje.
Sterownik mam Landi renzo Omegas Multipoint 616467000, gazownik mówi że to objaw wypadającego zapłonu, błędów po podłączeniu kompa brak, co prawda robił to tylko w garażu ale na rozgrzanym silniku olej 94 stopinie. Mówi że próbować jeszcze podmienić cewkę na 4 cylindrze bo może być nowa ale walnięta.. Może faktycznie jeszcze spróbuje kogoś poszuakać......
Przy rozgrzanym silniku (pow 80 st.C) zrób testy na 3 biegu pedał gazu na maxa i odczyty przy 3000 obrotów grupy wskazań 4, 8, 10, i 11
Jak jest ciepły to w czasie jazdy chodzi dobrze, chociaż zdarzało się, że po ruszeniu ze świateł po wrzuceniu 2 biegu wolno się rozpędzał jakby nabierał siły. Teraz tego nie zauważyłem ale może dlatego, że mniej jeździłem i im jest cieplej na zewnątrz szybciej pojawia się ten problem. Ostatnio zrobiłem test i bawiłem się samym gazem na rozgrzanym silniku...
Alternator może powodować falowanie obrotów jeżeli w zmienny sposób obciąża silnik. Dodanie obciążenia elektrycznego, w zależności od silnika (sterownik może wyrównywać obroty od razu bądź z opóźnieniem) powoduje albo spadek obrotów, albo przynajmniej słychać, że ma ciężej (tak jak toczyć się bez gazu). Szarpanie podczas jazdy to jednak co innego -...
Witam Proszę bardzo o pilną pomoc. Posiadam Opla Movano Renault Master 2,8 DTI (12.2000r) Spadek ciśnienia oleju przy zimnym silniku, kontrolka gaśnie nawet po 15-20 sekundach. Po rozgrzanym silniku zaświeca się na stałe i mruga, gaśnie przy ujęciu gazu i wrzuceniu na luz. Ciśnienie przy zimnym 1,2 atm- 1 atm przy ciepłym, przy 3000 obrotów spada do...
wymienialem silnik krokowy ponieważ kiedyś mi szalał na obrotach biegu jałowego, teraz oboty są już OK. Wymieniłem filtr powietrza i sprawdziłem czy wszystkie przewody powietrza są szczelne. Na desce rozdzielczej nie wyświetla sie żadna usterka. Dodam jeszcze, że gdy silnik jest już rozgrzany to minimalnie lepiej sie zachowuje.
Witam. Mam problem z lpg w felici 1.3 MPI 99rok. Mam Lpg II generacje z Autronikiem Al-700. Problem polega na tym ze na zimnym TYLKO silniku przy uruchamianiu samoczynnie wskakuje na gaz mimo ze temperatura reduktora nie jest osiągnięta a tym bardziej próg przełączania 2200 obrotów przełączanie na spadku. Podpiąłem sie pod komputer zrobilem regulacje...
Sprawa dymienia rozwiązana, mianowicie turbina trochę przepuszcza i gdy auto jeździ w trasie to dymi mniej, jazda po miescie, nie rozgrzany silnik -dymi bardziej ,jednak cały czas borykam się z spadkiem mocy przy stałej prędkości 4 lub 5 bieg gdy jedziemy ze stała prędkością zapala się check i traci jakby turbo ,kilkakrotna reakcja gazem lampka gaśnie...
Cześć! Mam problem, mianowicie falują mi obroty na biegu jałowym. Na filmiku falowanie na dobrze rozgrzanym silniku, po dłuższym postoju na biegu jałowym. Normalnie falowanie jest mniejsze ale jak auto dłużej chodzi na jałowym, to się pogarsza. Nie ma spadków mocy, ani zwiększonego spalania. Odczuwalne są nieznaczne wibracje auta. Błędów na komputerze...
Jaki przebieg samochodu?Sprawdz przekaznik pompy paliwowej i samą pompę,może się zacina. Świece wymieniane?czujnik położenia przepustnicy dobry?
Prosze 120 sekund na rozgrzanym silniku. Auto zimne kopci na szaro, nie ubywa ani kapka oleju, aż wstyd szybciej przyśpieszyć gdyż wówczas z szarego podchodzi pod czarny. Autko ma spadek mocy. Spalanie troszkę się unormowało, ale gdy tylko jeżdżę jak "emeryt" nie przekraczając obrotów 2000. Korekty sprawdzę gdy przyjdzie kabel. http://obrazki.elektroda.pl/5876976400_1...
Nie wiem jakie powinno byc cisnienie ale na pewno warto wymienic filtr paliwa. Jesli przyczyna jest spadek cisnienia to na zimnym silniku teoretycznie powinien jechac jeszcze gorzej niz na rozgrzanym bo zapotrzebowanie na benzyne jest wieksze. Dodano po 44 Chyba ze tam sie nie wymienia fitra paliwa.
Zaraz sprawdzę, dodam tylko że silnik to litrowy 3 cylidrowy 1kr-fe Toyoty, który na rozgrzanym silniku na jałowym biegu ma obroty ok 600. ============== napięcie na wolnych obrotach 14,27V
Niebieski korek na górze zbiorniczka wyrównawczego zawiera dwa zaworki: nadciśnieniowy (ustawiony na 1.1 bara i połączony z rurką) oraz podciśnieniowy. Ten zaworek podciśnieniowy ma za zadanie uchronić system przed podciśnieniem po ostygnięciu silnika. Wymień ten niebieski korek. W XF105 zużyte (nawet bardzo) dolne łożysko kulowe filtra odśrodkowego...
Tam nawet nie ma takiego czujnika - to PD...
spadek rozgrzanym silniku szarpie rozgrzanym silniku mondeo rozgrzanym silniku
honda civic temperatura silnik nierówne obroty silnika astra kocioł zapowietrzony
śrubokręt krzyżowy akumulator samochodowy
Dźwięk przepływu wody w piecu Junkers - czy to normalne? Moment dokręcania głowicy Range Rover 4.4 V8