Jeżeli silnik był eksploatowany zgodnie i przebieg jest choć by w okolicach 3500mth to nie wygląda to na zużycie wału i panewek bo to ma decydujący wpływ na ciśnienie oleju. Wygląda na to że micha w dół i pompa z zaworem do przejrzenia. Filtr masz pełnoprzepływowy puszke czy bąka?
Prawie na 100% membrany a to z tego względu ze się robia sztywne po dłuższym użytkowaniu.Sprawdź jeszcze filtr wstępnego oczyszczania gazu. Pozdrawiam
Zapłonu we współczesnych motocyklach się nie reguluje. Jest on fabrycznie dobrany i niema możliwości jego zmian. To nie zapłon z przerywaczem. Dla tego osoby nie mające pojęcia o technice motocyklowej lepiej niech nie piszą bzdur. Jeśli zawory nie były już dawno sprawdzane to pierwszą rzeczą w tym wypadku jest sprawdzenie luzu zaworowego i ewentualna...
jak zmienisz alternator to daj znac:) hehe
Do sprawdzenia regulatora wystarczy woltomierz:przy w pełni naładowanym akumulatorze napięcie na jego zaciskach podczas pracy silnika powinno mieć wartość 14 do 14,5V niezależnie od obrotów silnika i mocy obciązenia (światła). Możliwy jest spadek napięcia ładowania na wolnych obrotach przy włączonych światłach (lekko przygasają).
Przy 20°C 2,4 - 2,6 kΩ, jest to czujnik ntc więc wzrost temperatury powoduje spadek rezystancji
Witam otóż mam problem z ładowaniem, na wstępie powiem że regulator został wymieniony bo miał przebicie o ile dobrze to napisałem jakoś 3 dni temu a akumulator jest nowy z 2,5 miesiąca ma, był ładowany i sprawdzany tydzien temu sprawny w 100% chodzi o to ze na wolnych obrotach ze światlami ładowanie spada do 11,9V a jak sie doda gazu na 2,5k obrotów...
W jakim stopniu spadaja obroty?Lekko faluje czy poprostu auto gasnie?
Mozliwe ze trza przeregulowac sklad mieszanki na wolnych obrotach przy obciazeniu odbiornikami- wyglada na nieco ubogo na wolnych przez co obr leca w dol.
Patrzałeś jak się zachowuję z odpiętym sensorem?
Czy jest to spadek wolnych obrotów w "takt" kierunkowskazu?
Zły skład mieszanki wolnych obrotów.(regulacja)
Dowódca baterii dobrze podpowiada. Uszkodzona jest membrana w pompce zasilającej. Pompka znajduje się po prawej stronie silnika nad rozrusznikiem. Jeśli ponadto z pompki wydostaje się olej, należy ją całą wymienić, bowiem zużyciu uległa oś na której osadzona jest krzywka.
Być może źle ustawiona mieszanka. Ustawianie jej na wymyślone 1,5 obrotów jest niewłaściwie. Śrubkę od składu można wykręcać z pozycji wkręconej jeśli powoduje to zwiększanie obrotów silnika(najlepsze spalanie) jednocześnie zmniejszając wolne obroty drugą śrubką do tego przeznaczoną. Jeśli dalsze jej wykręcanie powoduje spadek wolnych obrotów to wkręcamy...
jesli podcisnienia są ok i dobrze podlaczone to sprawdz zasilanie elektrozaworu wolnych obrotow i sam elektrozawór
Cze. U mnie w Asterce obroty wariowały jak diabli i dostawałem komunikat o niewłaściwej liczbie kroków. Pomogło czyszczenie silniczka.
Witam a czy silniczek krokowy jest ok?. Może tu jest diabeł pochowany.
Albo starość, albo kwestia regulacji gaźnika.
Okazało się, że przepływomierz był jednak do wymiany.
"- czujnik znajdujący się pod kolektorem ssącym" chodzi koledze o zawór powietrza dodatkowego? A zasilanie ma i do rury z cieczą chłodzącą przykręcony jest? W tym modelu lewe powietrze raczej powoduje falowanie/spadek wolnych obrotów. Zawsze można je skorygować tak, jak Kolega Motronic pisze. W tym silniku nie ma stabilizacji wolnych obrotów i większość...
Jarrek7 Powiedz jeszcze, jaki przebieg ma skuter ? to też istotne, chociaż jak jedzie ci 75km/h to kompresja i zawory będą okej. W tych silnikach przy lekko rozregulowanych zaworach odczuwa się gwałtowny spadek mocy i brak wolnych obrotów, ale tak jak napisałeś sprawdź dla pewności. Według mnie na 99% będzie to wina sprężyny centralnej. Kup najlepiej...
jest to wynik zastosowania zbyt wolnych , nieprecyzyjnych a może i rozkalibrowanych wtryskiwaczy lpg. Typowy objaw falowania obrotów.
Regulatora samego sprawdzic nie można? Dodam że czasami na wolnych obrotach ma lekki spadek obrotów na chwilkę.
Jedyne co tu można poradzić to może ktoś z elki wskaże solidną firmę z twojej okolicy. Jeżeli po stłuczce nie było widać żadnych mechanicznych uszkodzeń układu klimatyzacji to raczej mało prawdopodobne żeby padł czujnik czy sprężarka. Ja bym sprawdził elektrykę i szczelność instalacji, może poprostu uciekł gaz. A czy po włączeniu klimy odczuwasz obciążenie...
chyba sie wtryski rypią polecam dobra diagnostyke
Witam. Od niedawna zauważyłem, że moja piła podczas cięcia ,,dusi się". Tnie ale jest słabsza a na wolnych obrotach, czasami zgaśnie. Zauważyłem, że jak kończy się paliwo, dostaje obrotów i działa tak jak powinna. Po zatankowaniu ponownie to samo.
Wygląda na to że nie radzi sobie silnik. Układ sterowania nie może pozwolić na tak duży spadek wolnych obrotów(500). Wolne obroty powinny się utrzymywać w okolicy 900 obr/min niezależnie od obciążenia. Ja radził bym zacząć od sprawdzenia elementów sterowania obrotów biegu jałowego. To logiczne że obroty spadają pod obciążeniem przez odbiorniki elektryczne,...
Napisz to po ludzku, bo piszesz o podciśnieniu a podajesz wartość (chyba) ciśnienia absolutnego. Akurat za punkt odniesienia przyjąłem ciśnienia atmosferyczne. Przeważnie jak jest nieszczelność w dolocie to obroty się zwiększają (lewe powietrze). Mam swoje podejrzenia ale nie chcę nic sugerować. Jutro dokładnie sprawdzę dolot na szczelność.
Dzień dobry mam auto marki Renault Midlum 220 dxi ostatnio ma problem wyświetla mi się komunikat spadek mocy delikatnie falują obroty ale auto nie gaśnie chodzi i po chwili wraca do narmalnych obrotów w czasie jazdy auto chodzi bez problemu przyszpiesza oraz nic nie nie dzie tylko na wolnych obrotach mam falowanie i usterka mocy wyskakuje. Wchodziłem...
Wolne obroty silnika to nie są obroty umożliwiające osiągnięcie znamionowych parametrów przez alternator. Zgoda ale alternator to nie prądnica, spadek napięcie na wolnych obrotach jest niewielki. Napięcie nie spada poniżej 13V przy fabrycznie dobranym alternatorze pod kątem prądu pobieranego przez odbiorniki. Jeżeli ktoś dołoży więcej odbiorników niż...
Ten film nic nie pokazuje. Jeśli masz poprawnie ustawiony zapłon, gaźnik to takie zachowanie jest prawidłowe i normalne .
Może masz problem z regulacją linek od termostatu woskowego (pod akumulatorem) W MKII są też montowane silniczki wspomagania wolnych obrotów http://obrazki.elektroda.net/9_124376871... Dodano po 10 Nie myl Mondeo z Transitem. Nie mylę. Uwierz mi są takie. Rozrząd ustawia się na blokady lub znaki. W Lucasie tylko na blokady - bo na znakach już...
Czy masz tą usterkę także na benzynie? Jeśli tak, to może być wina silniczka krokowego od wolnych obrotów. Jeśli tylko na gazie to może być wina reduktora gazu. Czasami zdarza się, że do kolektora ssącego dostaje się lewe powietrze. Sprecyzuj objawy. Pozdrawiam.
Załączam schemacik moze sie przydac
Wymieniony regulator altka. Po włączeniu dmuchawy na 4 + światła spadek napięcia na wolnych obrotach z 13.5V do 12.1 V. Na wyższych obrotach max 13.4. Gdzie szukać przyczyny?
Może to nieco rozjaśni sprawę (rysunek raczej poglądowy bo dotyczy FIATa Punto mk.1): http://obrazki.elektroda.net/94_11792229... Czy napięcie się zmienia pod obciążeniem? Jeśli nie to 13,8V na wolnych obrotach jest jak najbardziej w porządku.
Śruba wolnych obr jest na rurce do wtrysku taka ze sprężynką, sprubuj ją odkręcić troszkę.A komputerek przy gazie masz?
Chodzi mi żeby była płynna regulacja obrotów po przez potencjometr. Obroty lewo prawo z tego co się orientuje to można zastosować przełącznik krzywkowy L 0 P. Są różne rodzaje silników i teraz rodzi się moje pytanie jaki typ silnika co zastosować żeby płynnie regulować obroty bez spadku siły na wolnych obrotach. Dobrać tak urządzenia żeby jak najlepiej...
Mam podobny problem z 2,5 TDI ( tydzień temu był wymieniany rozrząd)
Siema. Mam problem z ładowaniem a mianowicie bez obciążenia jest wszystko dobrze ale jak dam pełne obciążenie to ładowanie spada poniżej 13V ale tylko na wolnych obrotach, czym zwiększam obroty ładowanie wzrasta i zatrzymuje się w granicy 14.40V. Dodam że alternator po regeneracji i nowy regulator.
to logiczne ze brak uszczelek pod głowica i w 2-suwie pod cylindrem spowoduje spadek mocy a co to był za remont silnika jak nie ma uszczelek????
Auto nie dymi. Przy normalnej jeździe wszystko jest ok! Nie ma spadku mocy. Problem występuje tylko na wolnych obrotach.
Wymontuj silnik krokowy dla gazu , w to miejsce na próbę wstaw regulator ręczny maksymalnego wydatku (wers) Na gazie przy 3000 obr wkręcaj śrubę do zauważalnego spadku obrotów, odkręć śrubę o 3/4 obr. Na reduktorze śrubą od regulacji wolnych obrotów ustaw najwyższe stabilne obroty. Jeżeli silnik będzie pracował na gazie poprawnie przyczyny należy szukać...
Prawdopodobnie druga też jest dobra. Ostatnio robiłem jakieś audi a5 . Po nabiciu ciśnienie "wstawało" z 4 do 6 atm i spadało. Odstawiłem na zakaźny i chodził na wolnych obrotach ponad godzinę i nic, do 6 atm i spadek. Dopiero dobrych kilka przegazówek i sprężarka "załapała cuga".
Prawdopodobnie tak, gdyż nastepuje spadek napięcia w przewodzie do zasilania wentylatorów. A dlaczego tam akurat się wpiąłeś?
witam,piszesz-głośny rozrząd,może być poluzowany napinacz,będzie głosniej i spadek cisnienia w układzie smarowania
Ładowanie sprawdzone u fachowca i jest w jak najlepszym porzadku 14,7 v na obrotach,14,2na wolnych prz obciążeniu.Zmierzyłem równierz jaki jest spadek napięcia na wolnych obrotach podczas działania wspomagania.W róznych próbach napięcie nie spadło poniżej 14V.Swiatła jak przygasały tak przygasają.Zauważyłem dzisiaj,że świecą same,ale też razem z pozycją,wyłączają...
Nie ma odczuwalnego efektu spadku wydajności na wolnych obrotach, jak np: stanie się korku, choć mechanicy twierdzą, że sprężarka nie wyrabia ciśnienia jak powinna, na wolnych obrotach Scrole na wolnych obrotach sa mniej wydajne niż tłokowe.
Jak tam jest stabilizowane napięcie? Regulator w alternatorze czy wzbudzanie sterowane zewnętrznie przez ECU? Czy możesz, może z pomocą innej osoby, zrobić takie pomiary ale zewnętrznym woltomierzem podłączonym np: przy klemach? Te padnięte akumulatory wykończone niedoładowaniem czy przeładowaniem? Sprawdzono to w ogóle? Nie jestem ani elektrykiem,...
1. Odpowietrzenie zbiornika. 2.filtr paliwa (ale by słabła szybko na H obrotach) 3. Wężyki paliwa. 4. Proszę poruszać pilarką na w "miarę wolnych obrotach" na boki czy falują obroty.
Wcześniej, przed wymianą pompy, było ciśnienie na wolnych obrotach 3.9, a podczas jazdy spadało gwałtownie na 3.7, gdzie znalazłem, że powinno być 4.2 na wolnych obrotach minimalne, a zakres, który podali mi w Skodzie, to 4.2-3.9 minimum. U mnie teraz jest na wolnych obrotach 4.2, a podczas jazdy 4.1 prawie.
Masz w tym gaźniku membranę? Bo jeśli tak, to najpewniej ją ciul strzelił :P . Druga sprawa - luzy zaworowe do sprawdzenia. Jak masz mocno rozjechane, to nie będzie chciał równo chodzić. Po 3cie, jeśli silnik jest zimny, a ty wyłączysz ssanie, to nie jest dziwne że gaśnie, zwłaszcza w aktualną zimową pogodę. Po 4te. Najpierw ustawiasz skład mieszanki,...
Patrząc na instrukcję powinny być dostępne wałki z czopami naprawczymi o średnicy większej niż nominał 38,5 mm i pod nie taki powinien być otwór w bloku +0,025 mm. Żeby to zrobić blok musisz ogołocić ze wszystkiego. A ja osobiście nie przejmował bym się ciśnieniem o dwie dychy mniejszym na wolnych od książkowego i jeździł. Te ciągniki jeżdżą na o wiele...
Wykręć i obejrzyj świece, świeca cylindra na którym wypada zapłon powinna być ciemniejsza niż pozostałe. Zamień miejscami z inną, po przejechaniu nie mniej niż 20 km znów daj popracować silnikowi na jałowym biegu, później wykręć i obejrzyj świece, jeśli okopcenie powędrowało ze świecą- winna świeca, jeśli pozostało na tym samym cylindrze- podejrzana...
Może być wadliwy regulator napięcia, ale przy dłuższej pracy silnika na wolnych obrotach spadki napięcia poniżej normy są zjawiskiem normalnym.
Jeśli można. Dzisiaj udało mi się wsadzić łebek pod maskę (jak dzieciaki spały). Wiem jedno, zawór pochłaniacza par paliwa jest zamknięty na załączonym zapłonie. Bez pracy silnika jak i podczas początkowej pracy ssanie- tyle mali terroryści dali mi czasu. Nie o to jednak chodzi. Zauważyłem jednak coś co przykuło moją uwagę. Już po wyłączeniu przez silnik...
spadku mocy jakos nie zuważyłem.silnik pracuje w kombajnie chodzi cały dzień na pełnym gazie.cięzko zauważyc spadek mocy.Ale młocarnie jak ruszał na wolnych obrotach tak rusza pomimo upływu lat.Przedmuch jest ale znowu nie katastroficzny jakie już widziałem w życiu
wiem, że jest uszkodzony, ale tylko trochę ;) niema to znaczenia, bo pompa gasi silnik poprzez zmniejszenie dawki nastawnikiem do zera, ten zaworek jest bo jest, podłączanie tam dodatkowego plusa nic nie zmieni, bo urwanie tego kabelka nie powodowało zgaśnięcia silnika tylko drastyczny spadek mocy, ale na wolnych obrotach chodził, to nie to
[quote]żazenie sie kontrolki jest zwiazane wlasnie z spadkami napiec w instalacji, jeśli sie je usunie to powinno ono ustać, jesli jest to spowodowane spadkami napieć Ale on pisze [quote]dokladnie chodzi mi o ladowanie na wolnych obrotach zazy sie kontrolka ladowania i moze poradzil by mi ktos jaka moze byc przyczyna tego zazenia jak wchodzi silnik...
Ok,dzięki. Spróbuje jutro to sprawdzić. Jeszcze dodam, że gdy komputer wyrzuca błąd: wypadanie zapłonu na 1 cylindrze, to samochód ma takie objawy jakby się dławił. Tzn. po wciśnieciu i trzymaniu gazu,obroty wzrastają do ok. 3tys a potem spadają. Wtedy puszczam gaz, następnie wciskam i znów wzrastają do tych 3tys. i spadają. I tak trzeba pompować. A...
witam sprawdzić silniczek krokowy lub jak kto woli nastawnik wolnych obrotów pozdro
Daj na sygnał rezystorek pulldown lub pullup , przyłącze i wartość doświadczalnie od dużych wartośći . Lumel też wyłapuje na wolnych obrotach spadki napięcia gdy jest kierunkowskaz włączony, delikatnie wskazówka skacze w rytm kierunków. tutaj jakiś stabilizator napięcia raczej
Delikatnie podpalony zawór wydechowy. Nie jest jednak przyczyną aż takiego zużycia. Czujnik temperatury silnika dla wtrysku 2 pinowy z niebieską obudową złącza zamontowany w głowicy lub kolektorze ssącym. Algorytm regulacji wstępnaj gazu.Śruba na wężu- regulacja składu dla wysokich obrotów. 3000 obr siniaka wkręcać do spadku mocy i odkręcić o pół obrotu....
Witam ponownie! Sorki za zwłokę ale w międzyczasie musiałem rozwiązać problem pilniejszy... wyciek płynu chłodzącego z bliżej nieznanego miejsca. Udało się. Wracając do tematu. Byłem na kompie. Najpierw podłączenie na zagszonym motorze: wywaliło 3 błędy. 1 - zawór EGR (znowu się pewnie zacina, więc pozostaje pewnie wymiana) 2 - coś od świec, dziwne...
Tak, za niskie ciśnienie może powodować problemy, ale spadek o 0,5bar na wolnych obrotach jest normalny, odłącz wężyk podciśnieniowy z regulatora i zobaczysz, że będzie cały czas 4bar
musisz wyjac plastykowa zaslepke wkretu regulacji skladu mieszanki, o kilka obrotow wykrec wkret regulacji silownika predkosci obr.biegu jalowego,potem sruba do regulacji wolnych obrotow krecisz zebys uzyskal od 850-900obr/min(czyli obroty ciut wieksze niz w maluchu-jak ustawiales malucha to cienkusa na sluch i tez utrafisz),nastepnie wkretem skladu...
Ja mam taki problem z moja asterka ----------------------------------------... dziedobry posiadam opla astr 16.16v benzyna .Mam problem ze spadkiem obrotow na wolnych obrotach ,obroty spadaja do 700 silnik sie wtedy trzesie mam wymieniona cewke zaplonowa silniczek krokowy a takrze zawor egiera i nadal to samo, autko...
Sprawdź ładowanie spadki napięć.
Witam wszystkich Kolego AZUKS i jak poczynania ze stukami? doszliście do czegoś ? Ja posiadam IX20 z 2014 r ma 7 tys przejechane i stuki tez występują przy 2.5 tys obrotów i na zimnym silniku na wolnych obrotach.Lubi tez stukać przy spadku obrotów z tych 2.5 tys. Pozdrawiam
poprostu na wolnych ładuje na obrotach ładowanie spada dlaczego ?
W jaki sposób może być 7V ? Jeżeli by alternator nie ładował to powinno być napięcie akumulatora czyli około 12-14V. Może masz zaśniedziałe styki i spadek napięcia przez to.
http://www.shopgaz.pl/product/1125.html cisnienie 850-950mbar jest prawidlowe dla sgi.podnoszac cisnienie mozesz doprowadzic do klopotow z otwarciem wtryskiwaczy.jesli jednak chcesz podniesc zmien sprezyne lub cos pod nia podloz.zatkany przewod,filtr beda powodowaly spadki cisnienia pod obciazeniem.na wolnych obrotach zapotrzebowanie na paliwo jest...
Alternator w maluszku zaczyna pracpować dopiero powyzej 1100-1200 obrotów tak że na wolnych obrotach spada ładowanie.
Wszystko jest w porządku. Alternator ma określoną wydajność przy określonych obrotach. Zobacz na rysunek. Obroty alternatora są około dwa razy większe od obrotów silnika, więc jest jasne, że na wolnych obrotach alternator nie wyprodukuje tyle energii elektrycznej aby pokryć zapotrzebowanie, więc niedobór jest czerpany z akumulatora, co sie objawia spadkiem...
czasami to jest normalne równe gasniecie jakbym go zgasił kluczykiem,jak np sie sie wsłuchuje w to to przed zgaśnieciem jest lekki spadek obrotów i po chwili gaśnie
Gdybyś mógł wytlumaczyc czym jest IG. Dodam ze wczoraj samochod chodzil sobie na wolnych obrotach okolo godzinę.
Podaj dokładne odczyty z analizatora, CO CO2 HC O2 i lambdę jeśli twój wylicza. Duże KWZ to znaczy, że sterownik podnosi obroty do nominalnych, czyli silnik trochę słabnie. Na przykład zawory są trochę nieszczelne. Spadek na mocy nie odczuwalny, a na gazie lepsze spaliny. Do prawidłowej pracy potrzebna szczelność skrzyni korbowej. E30 gasła na wolnych...
Witam mam problem z moim laptopem. Mianowicie od jakiegoś czasu zauważyłem, że wentylator wydmuchujący gorące powietrze jak i ten na karcie graficznej nie chodzą na pełnych obrotach podczas grania. Wcześniej grając w grę np mafia II po 5 minutach chłodzenie włączało się na pełne obroty i nie było problemów, teraz po 5 minutach wentylator włącza się...
Witam. Mam golfa na gaźniku 2 EE. Problem jest taki,że kiedy silnik pracuje na wolnych obrotach wciśnięcie hamulca powoduje duży spadek obrotów. Czy przyczyną może być uszkodzone serwo?
miałem ten problem.wyczyściłem regulator wolnych obrotów i problem znikł.
sprawdz cisnienie oleju na wolnych obrotach napewno cos doradzimy
dodam że został wymieniony czujnik wałka rozrządu . To że auto się kręci do 4 tyś to jest efekt wysterowania skrzynią . Moj na D kręci się wyżej . natomiast nadal po przełączniu się switcha wolnych obrotów gaśnie .
Z wolnymi obrotami masz kłopot tylko na gazie?
witam mam w moim peugeocie 97 1,6 benzyna taki problem podczas dojezdzania do skrzyzowania w momencie wciskania sprzegł nastepuje spadek obrotów ponizej 500 zdazylo sie juz dwa razy ze samochod zgasl calkowicie najgorsze jest to ze nie powtarza sie to caly czas tylko nie kiedy, tak dwa razy na tydzien co to moze byc swiece juz wymieniłem przymierzam...
Skoro sprzęt nowy to gdy masz gwarancję to oddaj, inaczej sprawdź łożyska czy nie zatarte? Lub pomiń na próbę wolny start w celu diagnozy jego sprawności?
Mam autko z tym samym silnikiem, tylko o rok młodsze w chwili gdy załancza się sprzęgło sprężarki na wolnych obrotach następuje gwałtowny spadek obrotów. Zważywszy na parametry naszego silnika należy przyjąć iż jest to zjawisko normalne.
A nie dopisałem że na wolnych obrotach też czuć delikatne szarpanie
Witam! Odświeżę trochę temat,ponieważ znowu mam problemy z moją hondą,przed wczoraj znowu problem z odpaleniem ,nie równa praca ,szarpanie na wolnych obrotach,spadek obrotów przy włączonych światłach. Pomierzyłem napięcie ładowania wyszło 15,3v po włączeniu świateł 15v,spadek obrotów około 300 i szarpanie silnikiem i nierówna praca. Zdjąłem pasek klinowy...
Witam. Problem może być z alternatorem, albo na wolnych obrotach ślizga się pasek.
Tak, bo sterownik wchodzi w tryb awaryjny. Zawrór się otwiera w ściśle okreslonych sytuacjach, i nigdy na wolnych obrotach.
Pomiarów nie robimy na wolnych obrotach. Jedź do elektryka.
Witam, sprawa ma się następująco nadal nie wiem co może być przyczyną dymienia jedno jest pewne nie jest to sprawa turbosprężarki. Za to mam pytanie czy czujnik temperatury paliwa lub oleju może mieć znaczenie i spadek temperatury np na wolnych obrotach może dawać efekt dymienia? P.S. Tak dla nie wtajemniczonych silniki BXE nie mają DPFa.
Możesz mieć zatkane kanaliki na przepustnicy i dlatego dławi się na wolnych obrotach. Ogólnie jeżeli samochód przygasa na wolnych obrotach to dużo rzeczy może nie działać. Winny może być silniczek krokowy, filtr paliwa(wtedy byłby odczuwalny spadek mocy przy wysokich obrotach) czujnik temperatury, sonda lambda i wiele wiele innych
Hmmm ....nie bardzo zrozumiale ....." tylko że osobno" , a za chwile sumujesz wynik z przelewem ..."co razem po zsumowaniu ". Nie wiem do czego moze przydac sie suma tych dwoch ,zupelnie rozniacych sie od siebie testow . Jednakze wydajnosc pompy 770 ml/min jest wynikiem satysfakcjonujacym , przelew wtryskiwaczy 35 ml/min .... wydaje sie byc troche malo...
Witam. Po pierwsze piszemy wszystkie potrzebne informacje jak typ instalacji, model itd. Po drugie jeżeli jest na benzynie dobrze nie oznacza to że będzie dobrze na gazie, gaz ma większe wymogi co do stanu instalacji elektrycznej jak cewka, kable WN, świece. Czy były wymieniane kable? świece? takie objawy występują bardzo często przy przebiciach na...
Tylko na wolnych.
Mam od niedawna problem z cisnieniem oleju w silniku Perkins 3-cylindowym produkcji Bułgarskiej zamontowanym w wózku widłowym, Po odpaleniu silnika wszystko jest w porządku tylko jak złapie temperatury od kilku dni na wolnych obrotach zapala się lampka od smarowania Jaka może być przyczyna tego spadku cisnienia oleju.
To przypuszczenie kieruje na uszkodzony moduł. Sprawdź jeszcze dokładnie kompresję oraz kable sygnałowe ( jeśli jeszcze gubi iskrę to będziesz wiedział w którym momencie) jeśli nie wkręca się na obroty i nie utrzymuje wolnych to sprawdź dysze i filtr powietrza.
Zrób pomiar na wolnych obrotach i na 2000obr silnika zobaczymy różnice czy nie?
rozkrec parownik od strony membrany gazowej wymy wszystko i powinno byc ok jak nie pomoze zajrzyj do silniczka krokowego wolnych obrotow
polonez wolnych obrotów cewka wolnych obrotów vectra wolnych obrotów
sprawozdanie prawa kirchhoffa czułość tda7294 pomiar prędkości indukcyjnym
obdii interfejs obdii interfejs
Schemat zasilacza Samsung LE23R81W - gdzie znaleźć? Renault Trafic 1.9 dCi 2006 - Głośna praca silnika