Dym jest biały, czy może delikatnie niebieski. Objawy które podajesz bardzo często występują przy uszkodzonej turbosprężarce,wycieka z niej olej i dostaje się do cylindrów a tam spala się w sposób niekontrolowany.
Oringi, ustawienie to na dzień dobry. Potem jak nie pomoże to podmiana pompek 4 z inną, choć można to od razu zrobić. Wykluczy to awarię cylindra. Synchro jak wyżej, dziabnąłbym bliżej zera.
Jeśli chodzi o korekcje to właśnie te rozbieżności mogą być przyczyną odczuwalnego drgania. Podjedz do warsztatu niech ci zmierzą ciśnienia na poszczególnych cylindrach. Ciśnienie nie powinno być niższe niż 25 bar a najlepiej jak by było w okolicach 30bar. Różnice ciśnienia na kolejnych cylindrach nie powinny być za duże.
Jeżeli układ zapłonowy masz 100% sprawy, a układ zasilania odpada, bo to samo dzieje się na benzynie i gazie, pozostaje jeszcze sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Może być też uszkodzona uszczelka pod głowicą, lub sama głowica.
Jak nie masz immo to wkładaj i zobaczysz co nie tak. Generalnie jeśli kupiłeś zegary z auto o tym samym silniku (rodzaj paliwa i ilość cylindrów ) to powinno działać czasem spalanie się nie zgadza ale niektóre licznika mają dostępna korektę podobnie z prędkością.
Zmierz ciśnienie na cylindrach? sprawdź wałek rozrządu czy nie wytarty? pompki?
Zobacz co się dzieje w gr 020, powinien tam pokazywać opóźnienie zapłonów poszczególnych cylindrów wywołane spalaniem stukowym
A czy po tym"wypadaniu" zapłonów masz potem jakieś rewelacje typu strzały ( czy choćby pyrkanie) od strony tłumika ( nie zapalona w cylindrze mieszanka często spala się katalizatorze w sposób dośc gwałtowny)...... Pozdr.J.
Skoro nie ma błędów, to możliwości są dwie, ew. trzy - jak w każdym dieslu. Za zimno w komorze spalania - albo sprężanie jest niedostateczne, albo paliwo zbyt późno wtryśnięte, to dwie przyczyny, albo paliwo jest źle rozpylone - zbyt słabo, to trzecia przyczyna. Wyeliminuj przyczynę mechaniczną, czyli za niskie ciśnienie w cylindrach, można będzie zacząć...
A sprawdzales kabelki WN i swiece?Moze nie pali ci na ktoryms cylindrze i stad zapach benzyny i mulowatosc?
Magia CR dużo małych dawek lepiej się spala i mamy stopniowy wzrost ciśnienia w cylindrze dzięki temu prawie nie klekocze (bardziej miękka praca mniejszy hałas) . Pierwowzorem tego były wtryskiwacze dwusprężynowe (dawka wstępna i główna np w passacie B5 na pompie rotacyjnej).
Cześć Proszę o interpretację z tego mojego filmiku. Co można powiedzieć o komorze spalania oraz wtryskach. Nie wiem dlaczego nie wyświetliło czwarty cylinder tak ma być? https://youtu.be/K4dh1JWF0L0
Do testu spalania na jałowym wyłącz wszystkie odbiorniki jak radio, podgrzewanie siedzeń czy klima/nawiewy i silnik powinien być nagrzany inaczej to nie pomiar. Kąt synchronizacji nie wyjaśnia czemu masz na 3 cylindrze taką duża korektę. Takie wrażenie, że ktoś regulował śruby na oko...
Wysnułem pewien wniosek: Naruto ma miękkie popychacze (tzn zepsute) a co za tym idzie zawory nie otwierają się do końca co z kolei skutkuje mniejszą ilością tlenu w cylindrze a jak za mało tlenu to dymi. Co wy na to?? :)
Raczej nie jest to przyczyną bo jak wstawiałem ten silnik mierzyłem ciśnienie i na każdym cylindrze miałem równo po 13 barów a do tego raczej słychać jak zawór jest podparty . podejrzewam że błąd leży w podłączeniu tego gazu .
Witam po wymianie sprzęgła w Pasku B6 105 KM 2006r autko nie ma mocy.Po podłączeniu testera wyskakuje mi błąd 00579.Widze iż wszystkie kostki są wpięte Mam różne tłumaczenia tego błędu .KTS pokazuje mi iż winą jest zwarcie czujnika regulacji ciśnienia [takie tłumaczenie błędu] Inny tester widzi to jako błąd czujnika spalania stukowego cylinder 3. Panowie...
Witam. Pacjent passat 1.9tdi 130km na pompowtryskach, podczas jazdy zapala sie kontrolka esp i wtedy silnik pracuje na 3 cylindry i spala 8,5l On, po podłączeniu do vaga pokazalo vw błąd na 2 cylindrze, po lekturze forum zostaly poprawione blaszki we wtykach od wtryskow plus czyszczenie i głowna kostka od wtrysków nic nie pomogło, po skasowaniu błędu...
No niestety kolego ktoś podjął decyzje o wymianie uszczelki pod głowica , i w tym momencie nasuwa się pytanie czy diagnoza była trafna skoro objawy nie ustąpiły REKLAMACJA to jest typowy objaw dla przedostawania się płynu do komory spalania jak niema śladów przebicia z kanałów ukł. chłodz. do cylindrów to trzeba sprawdzić blok lub głowice na szczelnosc
Po zbadaniu ciśnienia w cylindrach okazało się że tłoki i pierścienie są ok. Mechanik posiada taki sam samochód i silnik 2.0 TDI na pompowtryskach o podniesionej mocy do 160KM i stwierdził po przejechaniu moim samochodem że ma lepsze przyspieszenie i jest mocniejszy. Analiza na kompie wskazała że auto ma 420Nm. Czy jest możliwość że w tym samochodzie...
Poprostu normalna temperatura pracy silnika to ok 90 st.Silnik zimny lub niedogżany jest mniej szczelny i wtedy więcej paliwa przedostaje się z komory spalania do miski olejowej,zimne tłoki i cylindry mają większe luzy.Do tego dochodzi stopień zużycia pierścieni tłokowych,poczytaj sobie o budowie i działaniu silników,wtedy wszystko zrozumiesz :D
Trochę jak piszesz, gdybanie. Pewnie wszyscy napisza, że uszczelka pod głowicą., Tylko tu są kanały wodne a takie uszkodzenie by lecial olej do cylindrów bez ujścia do wody albo wody do cylindra... No było by dość dziwnym przypadkiem, choć możliwym. Ja stawiam na pierścienie dolne na tłokach. Olej ubywa, w sumie spala się głównie na wyższych obrotach...
Witam kolego .Niedawno miałem ten sam problem z płynem. W moim wypadku okazało się jednak co na to nie wskazało że uszkodzona jest uszczelka pod głowicą. Jeden z kolegów zasugerował że jak puści uszczelka pod głowicą to będzie samochód dymił na biało. Wcale nie prawda,że musi dymić, jeżeli uszczelka zaczyna dopiero puszczać w małym stopniu w moim wypadku...
W drugim cylindrze powinno być chyba 1,28. kolega powiedzial mi ze leje mi wtrysk A powiedział ci który? Kolega nie ma zielonego pojęcia o czym mówi. Zrób porządną diagnozę z pomiarem wartości rzeczywistych w czasie jazdy. Takie kapcie jak ty masz mają wpływ na wyższe spalanie.
Wysoka korekcja, nierówna praca oznacza o złym spalaniu w komorze cyl 1 do tego problem z odpalaniem to pewnie padnięte uszczelnienie pompki 1 (z tym wyrobieniem gniazd to trochę mechanik przesadził choć nie wykluczam), jak dymi na niebiesko to bierze olej, może przez gniazdo pompki? Na początek pomiar ciśnienia na cylindrach, wyjęcie pompki 1 i ocena...
Witam Mam passata z 1998 roku z przebiegiem 305000 km. Samochód od 150 tyś km ma założony gaz. Nie równo chodzi, po dodaniu gazu na biegu jałowym potrzebuje pare sekund aby utrzymać równe. Czasami gaśnie przy parkowaniu. Po dniu stania pod chmurką wydobywa się tż taki jakby zgrzyt albo piszczenie. Czy ten silnik ma zmienna fazę rozrządu ? Kody błędów...
Witam wszystkich, Mam taki problem: po dłuższym postoju samochodu (tzn. kiedy wsiadam rano lub kiedy wychodzę z pracy) samochóod odpala ładnie. Po przejechaniu na benzynie dosłownie 20m samochóod na benzynie zachowuje się dziwnie - tak jakby nie palił na 1 cylinder czy co, nieróowno chodzi mała ograniczona moc - chyba że przycisnę to idzie. Po przejechaniu...
Witam. Problem z passatem silnik 2.0 ALT 20 V. Nie chce odpalać na zimnym, jak odpali chodzi nie rowno jak by na dwoch cylindrach chodził. Dzisiaj rano krecilem go ze 2 minuty, dopiero po przełączeniu na tryb awaryjny na gaz odpalił na LPG. Jak się nagrzeje chodzi dobrze i odpala dobrze. Zauważyłem duży wzrost spalania. Czy możliwe żeby uszkodził się...
Ludzie nabijają punkty za komentarze a nie mają podstaw wiedzy techniczej. 1. Jak najbardziej nieszczelny / dziurawy układ wydechowy powoduje spadek mocy i wzrost zużycia paliwa. W skrócie: w układzie zachodzą zjawiska falowe. Dlatego dla każdego silnika pojemność, długość układu wydechowego jest indywidualnie liczona w fabryce. Szczególnie ma to znaczenie...
Koledzy mam problem z moim VW Golfem VI 1.4 TSI 160 PS Samochód przy pełnym obciążeniu zaczyna się dławić, czasami zapala check engine i EPC. Po podpięciu do komputera, wypadanie zapłonów na różnych cylindrach, czasami tylko na 1, czasami na trzech nie ma reguły. Świece zostały wymienione na nowe, cewki sprawdzone podmieniane z innego samochodu też...
Komputerowo sprawdzisz bilans mocy, inaczej równomierność pracy cylindrów. Pompowtryski sprawdza się na tzw. stole probierczym, tylko wtedy masz racjonalny wynik. Odczytaj ten kąt synchronizacji, bo do puki nie zrobisz porządku z rozrządem to nie mamy pewności. Blokady nie zawsze się sprawdzają, wczoraj robiłem rozrząd w skodzie 1.9 TDI BXE po skłądanu...
Mylisz sie, akurat ke-motronik już w pewnym stopniu ingeruje we wtrysk, gdyż masz tam elektromagnetyczny regulator ciśnienia wtrysku. Rozrząd mi przeskoczył raz o 2 zęby przez głupotę kumpla i auto chodziło normalnie, tylko nie miało mocy prawie, wiec łyknie to 16V. dopóki zapłon masz dobrze ustawiony i nie występuje spalanie stukowe dopóty te czujniki...
Jak jest dobrze poskładane to nic złego nie ma prawa się stać. Są różne szkoły, ja zawsze silniki po remontach docierałem "na ostro", chodzi o to, aby pierścienie (które uszczelniają się pod wpływem ciśnienia w komorze spalania) jak najlepiej przylegały do ściany cylindra. Pomaga to utrzymać stopień sprężania na odpowiednim poziomie, zmniejsza ilość...
Jak jestes zawziety to mozesz sprobowac. Wkoncu pracownik w warsztacie to tez czlowiek i tez nie wie wszystkiego. Wskaznik zuzycia paliwa jest polaczony z wtryskiwaczami. Wtryskiwacz podaje do cylindra pewna dawke paliwa co jakis czas w zaleznosci co mu powie przeplywomierz lub sonda lambda. Zaklocenia moga byc spowodowane w rozny sposob np. brudny...
Po przejechaniu trasy 900km (nieco miast), spalanie wyszło 6,7litra na 100km. Czyli prawie ,że książkowe. Po takim odcinku nałapało masę błędów i odczułem ,że auto delikatnie straciło na mocy. Oto błędy 11 Faults Found: 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 35-00 - - 17763 - Cylinder 1 Ignition Circuit: Open Circuit...
Amerykańca z dużym silnikiem nie kupuje się żeby przeliczać "kiedy wyjdzie się na zero" - to nie Passat w TDI Kupuj i jeździj, żyj póki się jeszcze da, spełniaj marzenia. Ja od 12 lat jeżdżę Amerykańcami ale dopiero od 3 lat mam V8 z podrasowanym wydechem - nie ma nic piękniejszego niż bujanie się z tym bulgotem Też mam amerykańskie V8 :D I powiedzieć...
co do spalanie seryjnego to sie nie zgodze bo w miescie jak dasz gaz w deche to seicento 900 zpali 15 l / 100km VR 2.8 z sekwencja w golfie mk3 bierze 12l gazu w trasie !! wiem z doświadczenia !! jest tez dobrym silnikiem pod turbo, stosunkowo małym kosztem wyciągamy około 350 koni tzn bez wymiany tłoków, korb itd na kute bo seryjne wytrzymują taką...
Witam, koego nie obraż się ale taki jak opisałeś remoncik to popelina :D , nie wymienia sie pierścieni beż szlifu cylindrów i wymiany tłoków to nic nie pomoże czasami chwilowo jest poprawa ze względu na owal cylindra i zuzycie tłoka, objawy jakie podajesz moga być od żle wyczyszczonych tłoków z nagaru lub zadziorów w wyniku czyszczenia co skutkije nagrzewaniem...
Co muszę zamontować (lub wymienić) aby móc zmienić 1,9 td na 1,9 tdi? Pytam, bo mam 1,9 tdi taki po kolizji zaworu na 1 cylindrze, myślę o wstawieniu wszystkich nowych gniazd z zaworami, innej misie olejowej, bo jest tam z b5, ale jeśli pasuje, to niech zostanie no i wymiana 1 tłoka wraz z tuleją (bo jest na niej rysa) i korbowodem (który został pogięty)...
witam wszystkich , temat jest jeszcze nie rozwiązany a dał do myślenia , zmieniłem dwa pompowtryskiwacze 1,2 cylinder i bipy nie spadły za wiele 1 cyl - 85-90 , 2 cyl - 100-105 nawet urusł , człowiek który sprzedał mi wtryski twierdzi że byly sprawdzane i miały po 35-40 bipów w aucie pózniej byly myte w myjce ultradzwiekowej , zasugerował mi ze bipy...
cześć kolego, niestety musisz wykluczać po kolei, zmierz ciśnienie w cylindrach, na zimnym silniku zmierz luzy zaworowe, mam nadzieje że to autko masz długo i tego nie było wcześniej, (silnik łyknął wodę przy przejechaniu dużej kałuży i pogięły się korbowody) lub tylko przestawiony jest początek wtrysku, tyle że to już komputer bo masz pompki, czasem...
Spróbuje jeszcze zamienić wtryski miejscami, Przy gumkach wtrysków w kolektorze nieszczelności raczej nie ma,bo na wolnych psikałem pakiem wokół gniazd wtrysków i nie powodowało to zaburzeń obrotów silnika, chyba ze przy większym ssaniu coś się dzieje,czyli jak dodaje gazu przy obciążeniu silnika. Dziwne jest to ze objaw całkowicie ustąpił po założeniu...
Witam.Mama paska kombi z tym dziwacznym motorem.Problemem jest to ,ze troche dużo pali(15 miasto,trasa spokojna8,5).w serwisie stwierdzono nie działanie sondy lambda, kompresja n aposzcegolnych cylindrach waha sie w przedzialeo od 7-0 (nierówno!)nie wiem co robic ,,pomiar toxycznosci spalin przekracza wszysstkioe normy,czy wymienic sonde,katalizator...
Witam Od 2 miesięcy borykam się z moją instalacją LPG, passat 1.8 (silnik ABS) 1-punktowy wtrysk 93r. Założyłam instalację LPG Lovato z kompem AL-700. Wszystko niby ok - na trasie pali mi jakieś 10l/100 km (przyjmuję ten wynik za prawidłowy), ale szokuje mnie spalanie po mieście 18,5l/100 km. U gazownika byłam kilkakrotnie, ale to buc. Analizy spalin...
Witam wszystkich na forum mam nadzieje że pomożecie , posiadam WV pasata b5 z silnikiem AHL 1.6 8v wiadomo dopadło go to co nieuniknione pękły cylindry więc do wymiany słupek silnika ale przeraziły mnie koszty słupka 1000 pln. za goły słupek trochę drogo , ale znalazłem silnik 2.0 8v azm za jedną trzecią ceny poprzednika i się zastanawiam czy jest możliwe...
jeśli kupiłbym mniejszy silnik to ten bym sprzedał tak aby niedokładać do tej wymiany, pozatym ubezpieczenie takiej pojemności na mnie wyjdzie ponad 2 tyś zł a z mniejszym silnikiem zapłace niecałą połowe tej kwoty co do wymiany silnika to raczej z tego zrezygnowałem, wole kupić inne auto mam 2 pytania do osób znających się w tym temacie: 1. ile taki...
Witam Koledzy, Zwracam się do Was o pomoc, ponieważ w ostatnim czasie natrafiłem na dość może nie tyle uciążliwy, co upierdliwy problem. Byłem już u kilku magików od VW, ale żaden nie potrafił rozwiązać mojego problemu. Może opiszę całą sytuację od początku. Jestem właścicielem Passata B5 1.9 TDI 115KM AJM ’99 (na pompowtryskiwaczach). Sześć tysięcy...
Zasadnicze znaczenie dla eliminacji szarpania po przełączeniu ma montaż wkrętek kolektorowych. Nie wystarczy "blisko" , to ma być identycznie jak wtryskiwaczy benzynowych, tak aby gaz trafiał do cylindra a nie do kolektora. I nie mówcie że się nie da bo da się zawsze. Stare otwory zaślepić wkrętami M6, zdemontować wtryskiwacze benzynowe i kolektor ,...
Dzisiaj go odpaliłem, zapalił przy drugim kręceniu, i działa, aż się dziwie ;). Śrubek nie zostało więc chyba wszystko poskładałem jak trzeba, napinacz poluzowałem aby podczas pracy wskazówka stała w nacięciu, bo po odpaleniu poszła grubo za. Niestety nie udało mi się go dobrze odpowietrzyć, chodził 2 godziny na wolnych (docierał się) i skurczybyk nie...
Ja mam instalkę II gen - Elpigaz Leonardo. Ostatnio miałem problemy z emulatorem Pitagoras. Kilka wątków wcześniej jest opisany mój problem. Przez ponad rok nie mogłem zdiagnozować przyczyny - silnik pracował w pewnych momentach jak młockarnia. Objaw podobny jak przy wyłączaniu się z pracy jednego cylindra. Najczęściej na wolnych obrotach. Zauważyłem...
Witam wszystkich chcialbym wgrac mape do swojego passata b5 fl 1.9 131 avf na 165km chyba ze hamownia pokaze mozliwosc wiekszej mocy to bede myslal ale ostatnio wymieniany byl pompowtrysk jeden na uzywany logi z grupy 003 1cylinder wachał sie miedzy 1.0mg-0.70mg 2cylinder - 0.68mg 3 cylinder - 0.40mg 4 cylinder 0.28mg Jak oceniacie stan? Auto nie kopci...
Witam. Posiadam VW Passata b5 1.6 ahl w gazie. Samochód wcześniej nie chodził na jeden cylinder dodam że dosyć sporo czasu tak jeździłem. Po czasie zdecydowałem się pojechać do mechanika stwierdził, że nie ma ciśnienia w cylindrze i głowica jest do naprawy. Skręcili mi auto i jak przyjechałem tak wróciłem, ponieważ nie miałem środków na naprawę. Gdy...
Witam, ostatnio podczas jazdy zapaliła się czerwona kontrolka oleju. Zatrzymałem się w celu sprawdzenia poziomu oleju okazało się że jest minimum, po dolaniu 2l, zrobiłem ok. 50km i znowu zapaliła się kontrolka oleju. Sprawdziłem stan i okazało się że olej znowu zniknął po dolaniu 2l znowu zrobiłem 50km i kolejny raz zapaliła się kontrolka. Z rury wydechowej...
Niebieski dym Jeśli szybko nie zareagujemy równie poważnych szkód możemy obawiać się w momencie kiedy auto zaczyna dymić na błękitno-niebieski kolor. Najczęstszą przyczyną pojawienia się takiego koloru w rurze wydechowej jest spalany w niskiej temperaturze, z małą ilością tlenu olej silnikowy. Częstym objawem pobocznym mogą też być niepokojące odgłosy...
Witam i uprzedzam, że jako dopiero debiutujący tutaj jestem trochę niezorientowany w pisaniu postów a potrzebuje pilnej pomocy w zdiagnozowaniu passata 1.9 TDI 115KM(85 kW)z 2ooo r. Po włączeniu VAG com wyskoczył mi błąd 17669 na cylindrze 1 Po u wcześniejszym czytaniu na forum podobnych tematów dowiedziałem się co należy sprawdzić pierwszy log zrobiłem...
powiem szczerze... sprawdz sobie na poczatek rozrzad a pozniej cisnienie cylindrow bo najprawdopodobniej spadlo ci cisnienie w 1 lub 2 cylindrach... mialem podobny przypadek... martwi mnie to klepanie szklanek... moze ktoras sie zablokowala i nie domyka jakis zawor?!? Rozrząd ok, ciśnienie sprawdzę. Wątpię, że szarpanie to wina niedomykania się zaworu,...
Znaczy że tłoki mają taki niby „balast” i tak jakby jedna nóżką bardziej tak? Wkładki w tłokach nie do tego służą kolego . Polecam weź sobie w rękę tłok i może być suwmiarka jeśli oczami tego nie widzisz , w tłoku jest przesunięty względem osi otwór sworznia i dlatego istotne jest jego położenie . Przesunięcie jest po to / bo pewnie tego...
Jesli chcesz zalozyc gaz to sprawdz najpierw kondycje silnika przedewszystkim kompresje na poszczegolnych cylindrach. Wiele z tych co narzekaja to ci ktorzy zalozyli gaz do wyeksploatowanych samochodow a gaz przyspieszyl tylko silnika agonie. Ten silnik co posiadasz to jedna z najlepszych jednostek w historii VW, silnik jest bardzo elastyczny i przy...
Witam wszystkich Passat V6 2,8 30v silnik ATQ 2000r ECU 3B0 907 551 AN, instalacja Zenit, wtryski Valtek czerwone, oprogramowanie JZ 09 najnowsza wersja, interfejsy LPG i VAG posiadam, brak błędów, spalanie średnio 12pb 14lpg. Na Pb jeździ super, na gazie teraz nie bardzo..... samoistnie przełącza się na paliwo. Po podpięciu kompa i programu do lpg...
Do tego kolego Aleksander_01 powielasz ściemę marketingową i reklamujesz historię! Nic nie reklamuję i nie powielam, opisuję tylko i wyłącznie mój egzemplarz oraz to co zaobserwowałem w pracy w warsztacie. Dzisiejsze KIA to już nie to co kiedyś. Są ładniejsze z zewnątrz, ale "w środku" gorsze. No nie wiem, hybrydki mają silniki odprężone, lekuchno...
domex32 napisał: Ciśnienie paliwa tandempompy. Eee wtedy by szarpał ale palić będzie normalnie. Mylisz się, brak ciśnienia paliwa, które nie jest mierzone, nie jest w żaden sposób korygowane, najwyżej wydłużeniem czasu wtrysku co powoduje w końcu start silnika. Mechanik sprawdzał wtryski i dawka z wtrysków była w porządku, najwyższy pomiar był około...
Mam taki sam silnik w Audi. Jeżeli u mnie były by takie objawy to zacząłbym od najprostszych rzeczy: 1) Sprawdź czy nie pomylono wtrysków, może poprostu zamieniłeś kolejność wtrysków i stąd cały ambaras, chociaż kształt rurek paliwowych powinien nie pozwolić na to 2) sprawdź ustawienie rozrządu( być może pasek przeskoczył albo źle ustawiony-zsynchronizowany)...
Bardzo przyzwoite auto widze że kolega wie jakiego auta szukac zreszta auto spod czerech pierścieni samo mówi za siebie wykonanie na wysokim poziomie. Jesli dobrze pamiętam w A6 C5 nie bylo silnika 2.6 były 2.4 o mocach 136, 165, 170 ten ostatni chyba na łańcuchu ale nie mowie na bank bo nie wiem. 2.6 na pewno nie bylo tylko 2.7 Dodano po 4 Jeździłem...
https://obrazki.elektroda.pl/5547477500_... Witam na początku zaznacze że nie jestem żadnym mechanikiem i moja wiedza pochodzzi tylko z tego co przeczytam lub oglądne :) Posiadam Pasata B5 1.6 benzyna/gaz silnik jak w opisie AHL kupiłem ten samochód rok temu i wszystko było ok do czasu aż z rury nie zaczął pojawiać się biały...
Witam, wg. mnie wydal pan bardzo dużo pieniędzy na doprowadzenie silnika do stanu wg. Pana fabrycznego, dużo jest tu wysiłku z pana strony - działanie i pieniądze i kolegów z podpowiedziami- wiedza, dobrze ze jeszcze ktoś w tych czasach chce się podzielić godzinami pracy i rozłąka z rodzina- na kursach. Szkoleniach, ja widze to tak pan x ma passata...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Tak, chodziło mi o tą uszczelkę. Najpierw spradź jeszcze napięcie zasilające i wyjściowe przepływomierza! Przepływka jest "czujnikiem" od którego zależy 90% sprawności tego silnika! Na prawdę ;) A ścieżki oporowe wycierają się niestety często. A co do samej wymiany oringów. Robiłem to dawno temu, ale myślę że pamiętam i uda mi się opisać po kolei: 1....
widze tu prawdziwych znawców . wiec mam pytanie jak wyliczyc dawkie Dodano po 2 1. Pomiar oczekiwanego obciążenia na podstawie położenia pedału gazu pozwala na określenie zapotrzebowania na ładunek (powietrze i paliwo). System usiłuje wymusić masę powietrza odpowiednią do położenia gazu. 2. Pomiar masy docierającego powietrza, jakie udało się wymusić...
Witam. Nie bójcie się V6!!! Niedawno kupiłem B4 avant 2,6 V6 o oznaczeniu ABC 150KM + LPG sekwencja, początkowo obawiałem się o spalanie, a jak zobaczyłem ile posiada czujników - to chwyciłem się za głowę. Jednak jak jadę 120-160km/h to słyszę tylko delikatny szum wiatru i czuję zapas mocy pod prawą nogą. 5 bieg elastyczny już od 70/h, nie ma konieczności...
Witam. Mam dość męczący problem z moim passatem. Mianowicie w mieście spala mi w granicach 20 litrów paliwa i około 22 gazu natomiast w trasie nie ma już takiego problemu mogłoby być mniej ale przy automacie 1.8 12 gazu i 10 bezyny to dobry wynik. GAZ jest na mieszalniku. Dodadm, że wymieniłem juz świece filtry rozkręcilem i na nowo uszczelnilem monowtrysk...
Dzień dobry mam kilka problemów z passatem z silnikiem AVF 131km. Samochód nie ma żadnej mocy w przedziale od 0-2000obr, można dosłowanie bawić się gazem nic nie ciągnie. Od 2000tys słychać gwizd turbiny coś zaczyna jechać, ale na pewno nie jak 130km, prędkośc maksymalna to około 150km/h. Dzsiaj rano przy odpaleniu zobaczyłem chmurę białego dymu, silnik...
spalać cylinder spalać passat spala cylinder passat
gaznik zalewa silnik plastik przekładnia volvo silnika
Błąd E68 w piecu Lozamet Thirode - przyczyny i rozwiązania Moment dokręcania śrub jarzma zacisku Mercedes W204