Spróbuj wyczyścić gaźnik i wtedy zobacz.
NAC z reguły ustawia obroty na 10000 obr, w nowszym jest 11000 obr. Powermat to taka sama pilarka jak NAC tylko w innego koloru opakowaniu :) Na słuch możesz za bardzo podnieść jej obroty, a powyżej 12 tyś rpm ten sprzęt może się zatrzeć. Zanieś do serwisu, wyregulują silnik, zwiększą obroty max i będzie mniej paliła. Ale z reguły to te maszyny palą...
Zaobserwuj lampkę kontrolną ładowania akumulatora , przy prądnicy ma ona przy wolnych obrotach świecic dosyć jasno , ale tak aby silnik nie gasł. Jezeli masz alternator w/w lampka ma świecic na pograniczu gaśniecia i zarzenia się , również na takich obrotach aby silnik nie gasł gdy przechodzi z wysokich obrotów na wolne obroty. Precyzyjnie to możesz...
Panowie, w końcu udało mi się sprawdzić spalanie na gaźniku od czeskiej Jawki. Silniczek spalił mi litr paliwa na 40km, więc myślę że nie ma tragedii.
to masz bardzo źle wyregulowany gaźnik
Witam. Te klapki działają jak działa ssanie, wtedy są przymknięte. Zwiększonego zużycia paliwa nie powinno być jak działa poprawnie ssanie. Problem może być z rozruchem zimnego silnika.
Jak kopci to raczej sprawdź czy masz pierścienie na tłokach, a gaźnikowi raczej daj spokój. A jeśli dalej się będziesz upierał przy dyszach w gaźniku to jutro poszukam u siebie. Akurat znalazłem Dysze to : dla układu I-go stopnia: dysza główna paliwa 1,25 mm dysza paliwa wolnych obrotów 0,50 mm dla układu II-go stopnia: dysza główna paliwa 1,40 mm dysza...
Witam, normalnie ten skuter nie powinien przekraczać 2.5l na 100km, winna jest głównie zbyt bogata mieszanka. Początkowo skuter palił mi ok 3,6l, tez trochę z tym walczyłem, okazało się ze jak zdjąłem dekielek z przodu filtra powietrza (ten z 4 dziurkami) to spalanie spadło do 2,3- 2,4 i się nie zmienia. Jak się jedzie to wymuszane powietrze powoduje...
Witam wszystkich, mam problem z gaźnikiem pierburg 2ee. Od pewnego czasu stracił na mocy i pali w granicach 18l PB/100km, LPG mniej więcej tyle samo, niezależnie od stylu jazdy. Dzisiaj znalazłem jedno odpięte podciśnienie przy nastawniku wolnych obrotów po podłączeniu zaczął lepiej chodzić na wolnych, dodatkowo wskazówka ekonomizera na wolnych obrotach...
Wyczyść jeszcze raz gaźnik, skoro musisz cofać śrubę więcej niż 2,5 obr to coś hamuje przepływ. Jaki kolor ma świeca? Połączenie gaźnik cylinder szczelne? Może lewe powietrze się dostaje, a zwiększone spalanie to nie koniecznie spalanie, może gaźnik się przelewa.
Tak jak koledzy już wcześniej napisali przyczyn może być wiele. Jednak jak "spala" Ci 1 litr na 300 metrów to masz na pewno jakiś wyciek. Gaźnik tyle nie przepali. Może masz nieszczelny lub zsunięty przewód odprowadzający paliwo z gaźnika do baku. Warto też przeczyścić i wyregulować gaźnik (pływak oraz bieg jałowy).
Nie, jeszcze nie sprawdzałem, postaram się to jeszcze sprawdzić zawory myślę, że są w porządku. Możliwe ze powodem jest zbyt bogata mieszanka ? Dodano po 3 Pytam bo ostatnio stanąłem na drodze bo silnik się zalał ...
Trochę duże spalanie. Wydaje mi się że trzeba zacząć od regulacji gaźnika.
Jedź na analizator spalin, wyreguluj gaźnik
Teraz masz do wyboru różne gaźniki do simsona, na których można żwawo jeździć.. Najpopularniejsze to 16N i tam jest pełno typów tych gaźników, lecz każdy jest prawie taki sam, różnią się one tylko dyszą główną. Osiągi, zostaną takie jak są, bo te gaźniki były montowane seryjnie do simsonów Następnie gaźniki Bing 17 gaźniki, o innej konstrukcji, charakteryzuje...
Paliwa z dodatkiem bioetanolu nie można przechowywać przez dłuższy czas (max. kilka miesięcy), silnika nie uszkodzi, ale jak odstawisz na dłużej (powiedzmy kilka tygodni) to lepiej spuścić z gaźnika. Chiński silnik 139FMB będzie pracował na czymkolwiek co się spala, choćby i na samym etanolu. Pływak w gaźniku jest plastikowy i nie widzę absolutnie żadnego...
A czy on jest na gaźniku czy na wtrysku?
może pływak utopiony lub żle wyregulowany i filtr paliwa do sprawdzenia.
W gaźniku wpływ na spalanie mają regulacja, dysze i luzy.
Nie regule się spalania w tym gaźniku który masz. Wolne obroty tylko. To ile niby Ci spala? pewnie dysze masz rozkalibrowane.
Skuterek miał być dzis do odbioru lecz powiedział mi ,że założy jeszcze inny wiekszy gaźnik bo odpala ale go muli.... Większy gaźnik=większe spalanie??
Zacznij od pływaka w gażniku czy w środku nie ma paliwa i czy iglica zamyka przy max. uniesieniu do góry oraz czy ssanie się cofa do tyłu . :roll:
Kolego nie wiem ,w każdym warsztacie może być inna cena. Ale warto ,będziesz miał wyregulowany gażnik! Pozdrawiam!
Nie.
Witam, mam dzika 2 z silnikiem 261c. Muszę wymienić gaźnik z racji dużego zużycia. Pytanie do bardziej doświadczonych kolegów, jaki gaźnik wybrać, żeby nie tracąc jakoś bardzo mocno na mocy, zmniejszyło się spalanie? Czytałem, że zakładają od SHL, Junaka, Jawy 350, niektórzy od WSK 175. I jeszcze od czegoś. Który z tych gaźników będzie najlepszym wyborem?...
No właśnie musi coś spalać to jak reguluje gaźnik a on nic nie reaguje ani na mieszankę ani na powietrze kręcenie śrubami nic nie daje nowy gaźnik tyle co założony
Gdy świeca jest "ruda"na elektrodach to mieszanka ma właściwy skład i żaden gaźnik nie pomoże na spalanie. Pamietam, gdy "stuningowałem" mojego Ogara 200 - czyli rozpiłowałem kryzę na kolanku dolotowym to moc poszła w górę, a jazda z maksymalną szybkością - zdrowo powyżej 60km/h powodowała spalanie na poziomie do 4 litrów na setkę. W tym silniku oszczędności...
A zaś później po takich regulacjach i jeździe na kropelce leci UPG z powodu wyższej temperatury spalania. Gaźnik reguluje się dokładnie na analizatorze spalin, a nie metodą na ucho. Do autora-poświęć trochę czasu na znalezienie wykresu silnika i przełożeń posiadanej skrzynki by dobrać dobrze biegi do danej prędkości. W silniku benzynowym nigdy nie będzie...
Mój Peugeot 1.6 - gaźnik spala gazu po mieście 10 do 11 litrów a na trasie w przedziale prędkośći 90 - 120 km/h 8.5 litra lpg pozdrawiam
Sprawdź szczelność połączenia gaźnika z cylindrem, zawór membranowy też do przeglądnięcia.
Nie, to nie jest nowy agregat. Co do zaworu paliwa odcinającego dopływ paliwa, tam jest taki zaworek, ale to nie ma nic wspólnego z problemem. Pojawia się on nie gdy zbiornik jest pełny paliwa, ale gdy dolewamy oleju powyżej górnej kreski wskaźnika. O tym wspominałem. Pytałem też tutaj o regulację gaźnika, aby spalanie było mniejsze, ale skoro tam...
Witam. Mam problem z moim golfikiem. Mianowicie po mieście spalanie dochodzi do 13L, jest to straszne przy tak małym silniku i mocy. Silniczek 1,6 benzyna 75KM gaźnik. Co może być przyczyną? I co z tym zrobić? W trasie spalanie to 6-7litrów. Błagam pomocy! Tylko proszę bez doradzeń sprzedać auto kupić inne. To nie wchodzi w grę.
ale sonde wymieniłem jest nowiutka. czy mzna tam jakos recznie ustawic spalanie.
Sprawdź jak pali na ssaniu, kondensaor, objawy jak na przestawiony zapłon, ale niby dobrze ustawiony, możliwa nieszczelność komory spalania.
Jak dla mnie spalanie jest ok, ewentualnie może ktoś grzebal przy gaźniku
zupełnie nic sie nie stanie ale musisz założyc zwykłą dysze,tylko musisz siem liczyc z tym ze jesli silnik nie jest w najlepszym stanie to po wyłączeniu silnik moze jeszcze sie obracac i stukac,oraz bedzie miał troszke wieksze spalanie,szczególnie w miescie
http://obrazki.elektroda.net/43_12566289... Na dobrze wyregulowanym gaźniku powinien nie palić więcej jak 3l na setkę.P
sprawdź uszczelki między gaźnikiem a komorą spalania . ???? Gaźnik jest zamocowany do cylindra i mieszanka jest najpierw zasysana do skrzyni korbowej a komora spalania jest w głowicy . Więc jakie uszczelki pomiędzy gaźnikiem a komorą spalania ?
Dobrze wyregulowany gaźnik daje uruchomić auto tylko zimne na ssaniu, u ciebie jest źle wyregulowany jeżeli piszesz że zimne auto odpala bez ssania. Jeśli znajdę wyciąg ze stacji diagnostycznej po pomiarze wykonanym na analizatorze spalin to zeskanuję i wystawię. Spalanie ma na poziomie 0,2%.
No więc panowie, wyjawię wam całą prawdę. Mikser wyjęty został z żuka. Po konsultacji z mechanikiem stwierdził, że się nada. Ale logicznie myśląc dwa l w żuku to nie 1,5 w fiacie. Stąd może być takie duże spalanie. Gaźnik mam z podciśnieniem drugiej dyszy. Jutro zajrzę do miksera. Skołuję fiatowski i porównam średnicę. Dam znać jak poszło. Dodano po...
Jedyne sensowne i skuteczne rozwiązanie to zmiana na polski gaźnik.
ustaw zapłon bo nie spala mieszanki albo gaźnik wyreguluj
Najprawdopodobniej były to fatkycznie zawory, nagrzane jeszcze trzymały jakoś ciśnienie, a jak silnik ostygł to nie dało się już odpalić, bo nie uszczelniają. Te takie dźwięki to spalanie poza komorą spalania, czyli lekkie strzały, w tłumik lub w gaźnik, zależy od tego, który zawór nie trzyma. Jeśli tylko jeden nie trzyma, obracając wałem i przykładając...
w/g mnie to masz zapłon do d...py ustawiony. Dodano po 1 Zobacz czy zapali na samostarcie lub placku to wyeliminujesz gaźnik i paliwo
Dobrze się zbiera. Czuć te 21 koni.. gdyby to była wina gaźnika spalanie było by duże a jest w normie. Średnie spalanie 4,5 l na 100.
A czy jawa 350 będzie jeździć na gaźniku z MZ 250 Jeździć będzie ale ten gaźnik może okazać się za duży! Co za tym idzie większe spalanie, kłopoty z regulacją i wiecznie uszkadzające się świece itd.
Tak się kończy jazda z za dużą ilością oleju w paliwie ,jeszcze pewnie słabej jakości (słabo się spala). Druga sprawa to regulacja gaźnika. Trzy filtr w miarę zabijania się syfem tworzy się za nim podciśnienie które powoduje wzbogacenie mieszanki. PS 1:50 to 20ml oleju na 1l i lepiej nie robić mix-u na zapas. Na dotarcie to przy składaniu powinny być...
Zawór iglicowy wkręcony na max możliwe że wyrobiony nie mam rozeznania co do nowego,chyba że to wina pływaka za duży poziom paliwa.
Jak gaźnik to elektryki nie poprawisz. Przynajmniej nowe przepony do parownika, nowy filtr powietrza - czysty i niezaolejony i porządny mikser do tego gaźnika.
nie powinno zalewać silnika w wsce 125 bo kiedys jak byłem młodszy to mój tata miał wske z takim gaźnikiem i nie zalewało mu a wiem że dysz nie zmieniał. najbardziej się obawiam o spalanie paliwa
Niedawno kupiłem używanego hurricane . Palił mi coś koło 4,5 na 100 km .. Po regulacji gaźnika 3,5 l . Moje pytanie ile wam palą keeway , jakie mają osiągi i co zrobić żeby mniej mi palił ? Z tego co zauważyłem ma odblokowane kolanko .
Tam regulujesz skład mieszanki. Słyszałem gdzieś, żeby wkręcić do końca i wykręcić 1,5 obrotu, ale najlepiej po prostu to wyczuć. Wkręć ją do końca i wykręcaj tak aby pracował prawidłowo. Drugą śrubką regulujesz niskie obroty na biegu jałowym, ustaw w miarę wolne, żeby mniej palił, ale żeby nie zgasł. Tu znajdziesz więcej: http://www.skuterowo.com/duze-spalanie-s...
Witam. Ostatnio przeglądając oferty motorowerów na allegro spotkałem się z ogarem 200, który miał gaźnik od wsk'i 125'tki. Teraz pytanie, czy jest sens robienia czegoś takiego nie rozpiłowywując gardziela i cylindra? Zmieni sie jakoś charakterystyka i kultura pracy takiego silnika czy to tylko taki bajer ten większy gaźnik? Spalanie będzie większe w...
Więc tak zrobię, w gaźnik benzyną psiknę, pływak jest plastikowy biały, tak, mam filtr z grzybkiem do pompowania z boku, dzisiaj, odpalę , zobaczę Dodano po 50 YES, YES, YES, odpaliła! Psiknąłem benzyną w gaźnik wcześniej, ale, ale - jest nierówna praca - to się chyba nazywa spalanie stukowe. Nie ma raczej pełnej mocy. Tego nie było wcześniej na 100...
Witam mam takie pytanie a mianowicie czy w moim escorcie który posiada gaźnik i instalacje LPG moge założyć jakiś komputer pokładowy który pokazywał by mi spalanie w danym momencie? Czy jest takie coś możliwe? Pozdrawiam Dawid2605
Pytam czy nie śmierdzi benzyna bo w tico bardzo często pompki paliwowe siadają .
Rozwiązałem problem z tym dużym spalaniem otóż wymieniłem gaźnik na inny używany z auta powypadkowego i wszystko wróciło do normy
a moze masz przestawiony rozrzad i kiedy byl zmieniany
Kompresja, zapłon, świece, regulacje gaźnika itd.
Gażnik to Stromberg 175 cdtu. Nie znalazłem informacji na temat oleju orginalnego i zastosowałem olej hydrauliczny firmy statoil to nie reklama o zakresie pracy od -40 do +120 stopni celcjusza niestety nazwy nie pamiętam ale efekt był ok. spalanie wróciło do normy . Nie wolno przekroczyć poziomu miarka bagnetowa jest w tym korku.
Kolego to co proponuje (at)popromienny wcale nie jest takie głupie, bo to co padają w instrukcjach obsługi (serwisowych) nie zawsze pasuje do realnych warunków w jakich urządzenie pracuje. Dam przykład: silnik zaburtowy do łodzi. Były zawsze od nowości problemy z jego odpaleniem i trochę dużo palił benzyny w stosunku do tego co podawał producent silnika....
Ale skąd się bierze olej w komorze spalanie?? Może uszczelniacze i gaźnik ale gaźnik ostatnio czyściłem ale i tak wydaje mi się że to problem tych dwóch rzeczy. Dodano po 5 Ja sobie jutro posprawdzam rzeczy które mi pisaliście i może się odezwę.
Popieram gromleon'a . Efekt powrotu pracy silnika po ujęciu gazu na to wskazuje. Duże spalanie też - wbrew pozorom. Sprawdź odpowietrzenie w korku baku oraz kranik i ustawienie pływaka. Najlepiej zlać całe paliwo, odkręcić kranik i zrobić porządne czyszczenie. Może pojawiła się rdza wewnątrz baku? Spalanie 5l/100km to kosmos dla takiego "piździka"....
Mam taki skuter , niestety zrobilem nim sobie wycieczke ponad 300 km i sie skonczył silnik .Ile ci pali ? Mój ok 2,8 - 3l
Rzeczywiście wartość opałowa jest dużo mniejsza. Ale nie jestem przekonany czy to będzie aż dwukrotnie więcej palić. Jak widziałem kiedyś w tabelce, to metanol niesie ze sobą ok 42,5 cząsteczki tlenu, a benzyna w ogóle. Wychodzi więc na to, że silnik spożywając metanol jest bardziej dotleniony, co pozytywnie wpływa na skład mieszanki, a jak wiemy -...
Przy silnikach zasilanych gaźnikiem silnik spalał paliwo podczas hamowania silnikiem. Ale i to nie we wszystkich, bo był też w gaźnikach układ hamowania silnikiem. Przy zamkniętej przepustnicy i wysokich obrotach powstaje duże podciśnienie, które poruszało membranę, która zamykała dopływ paliwa. Przy wzroście ciśnienia (silnik zbliżał się do jałowych...
Może gaźnik nie ustawiony iglica za wysoko albo zapłon złe ustawiony i nie spala albo świeca zepsuta spróbuj gaźnik wyregulować
Będzie, ale może okazać się za duży, co może skutkować niemożnością jego wyregulowania i złym spalaniem. Jak już taki gaźnik masz to spróbuj.
Jaki kolor dymu? Biały to spalanie oleju, czarny, problemy z gaźnikiem.
Według serwisu wyregulowano gaźnik oraz zwiększono obroty. Spalanie jest mniejsze ale mam nadzieję że po odpowiednim dotarciu elementów silnika i poprawieniu techniki operowania gazem będzie zdecydowanie lepiej.
Jaka pojemność? Jaka marka? 2T z zasady dużo palą. Jeśli chodzi o cylinder, to byłby problem z odpalaniem i niska moc. Duże spalanie raczej zależy dużo od dyszy w gaźniku oraz od tego, jak jeździsz, czy przyśpieszasz co chwilę na pełnym gazie. Dodano po 1 Jakiego oleju do mieszanki używasz? Robisz mieszankę do zbiornika paliwa czy tylko dolewasz oleju...
Ten silnik jest zasilany gaźnikiem czy wtryskiem? Plakiem :D . Ale na marginesie i tak zrujnuje ten silnik niewłaściwym spalaniem :cry:
Ciężko powiedzieć. W moim pierwszym oryginalnym chińskim GB Street fachowiec wymieniał razem z dyszami (nie rozwiercaj - kup nowe) - przejechałem 50 tys. i sprzedałem. Kupiłem drugiego "rometa" wymieniony tylko zestaw 70cc, bez ruszania gaźnika i na moje oko działały tak samo. Nie zrobił nawet 5 tys. gościu mi go na parkingu przejechał... :( Najnowszy...
Prawdopodobnie padła membranka urządzenia wzbogacającego.Jajowata obudowa na dwóch śrubkach z dwóch metalowych części od strony skrzyni biegów(wszystko przy gaźniku).
W dawnych czasach wymieniało się dyszę na mniejszą, ale w tych skuterowych gaźnikach nie wiem czy jest taka możliwość. Ale już raczej ze spalania dużo nie urwiesz wg mnie.
Tu nie chodzi o olej czy mieszankę 1:40.czy 1:50 tylko o to że mieszanka była uboga przez co była wyższa temperatura spalania. Do regulacji gaźnik i sprawdzenie uszczelniaczy na wale bo tamtędy może zasysać lewe powietrze.
Czyli jest nieszczelność na dolocie za gaźnikiem. Niby sprawdziłem i jest ok ale to się nie dowiem dopóki uszczelek nie wymienię. Podejrzewam, że zawór ssący się nie domyka bo cofa mieszankę, dosłownie widać jak "kicha" mieszanką na zewnątrz i czasem spala się mieszanka w gaźniku bo widać zapłon.
Z całym szacunkiem, I to tam jest tylko do ruszania praktycznie. III, IV i V za nisko jeżeli mówimy o rozpędzaniu auta. Ten silnik na trasie potrafi zejść poniżej 5, niestety miasto, krótkie odcinki i zima, potrafi żreć ponad 10. Taki jego urok. Ma jeszcze jedną fajną zaletę/wadę - jak go mulimy na za niskich biegach, spala więcej niż wtedy, kiedy się...
sprawdż z tą ręką, tak jak opisałem wyżej , wtedy będziesz miał pewnośc, ze paliwo dochodzi do kommory spalania, bez rozbierania gaźnika
Dziękuję , fajnie i przejrzyście to opisałeś. Jeśli możesz i mógłbyś doradzić co z tym fantem zrobić ? Obniżyć LO , ale jak ? Zmienić zapłon, ale jak ? Tak rzeczywiście wygląda to na zle spalanie ( poza komorą )
Stożkowy daje ci więcej powietrza do gażnika. Więc jest d. lepszy z tym że do dużych gaźników, ewentualnie można zmienić dużą dysze gaźnika na większą i wtedy powinno być git. Pozatym byle deszcz, wjedziesz w kaluże i skuter zaczyna się dusić. Uprzedzam spalanie będzie sporo większe ale efek zadowalający ;)
a więc, gaźnik wyczyściłem i zyskał na mocy i chyba ma mniejsze spalanie i to dużo. bo na tym co miałem w gaźniku zrobiłem ponad 1km i to na 80% prędkości. myślę ze to dobry wynik. ale jakby można było jakoś zmniejszyć spalanie to by sie ucieszył, bo mi nie zależy na prędkości tylko na oszczędności. dzięki za pomoc
Widać, ale raz piszesz że czarny innym razem że niebieski. Czarny to problem z gaźnikiem, niebieski to spalanie oleju. Te drgania to może być skrzywiony wał lub niewywarzony nóż.
Sprawdź kąt wyprzedzenia zaplonu i wysokie napięcie.
A ja mam troche z innej beczki pytanie. Czy da się Aisana przerobić na tak żeby wywalić elementy podciśnieniowe(bo one mają tylko na celu dopieszczenie mieszanki żeby katalizator nie cierpiał) i zrobić ssanie tylko ręczne-mechaniczne? no i jeśli ktoś ma porównanie spalania gaźników fos weber i aisan w cc700 to czekam na link albo kontakt flower2612(at)wp.pl....
Witam! silnik ma ssanie automatyczne i powinno spadać dość szybko jak jest ciepły silnik. Sprubój wyczyścić kostki przy "gaźniku". Za spalanie jest odpowiedzialna sonda lambda którą musisz sprawdzić.
A wężyk do gaźnika to gruby jest? Pamiętaj że jak zatkasz korek wlewu paliwa, to którędyś to powietrze musi do baku się dostać. Jedyną drogą wtedy jest właśnie wężyk paliwowy do gaźnika, ale on akurat przepuszcza paliwo do gaźnika po kropelce, w ilości +- równej aktualnemu spalaniu, więc którędy ma się dostać powietrze? Zresztą przetestuj sam. Odkręć...
Sprecyzuj (gaźnik, wtrysk,gaz).
Jak dla mnie, to na max obrotach zapłon nie następował od iskry, tylko od rozrzażonego nagaru - stąd i spalanie stukowe, przegrzewanie się maszyny i efekt finalny. Możliwe przyczyny? Zbyt uboga regulacja gaźnika chociażby, ew. wina użytkownika - przegrzanie, bez wystudzania w okresie docierania. Zawsze warto dawać nieco więcej oleju, niż instrukcja...
Witam wszystkich użytkowników. Muszę wymienić gaźnik w swoim Simsonie. Mam oryginalny cylinder 50ccm. Jaki gaźnik polecacie firmy AMAL? 16T czy 19T. P.S. W przyszłości będę chciał założyć cylinder 60 ccm. edit: Czy spalanie w porównaniu z gaźnikiem 16n1 wzrośnie, czy będzie na podobnym poziomie?
temat zamknięty:-)
a wiec , założyłem gaźnik bez tej części i chodzi normalnie , jeszcze sprawdze mu spalanie czy sie nie powiekszyło ale nadal czekam na odpowiedz gdzie ta czesc ma byc założona , a napewno nie jest to czesc z rysnku opisana nr 6 i nr 7 bo jak widac na moim rysunku ta czesc jest juz założona
Tą srubką to się i owszem, reguluje, ale skład mieszanki-pewien wpływ na obroty to ma, ale od wolnych obrotów jest inna śrubka-widoczna na zdjęciu po lewej stronie. Mad Max nie uważam żeby ta śruba była do regulacji składu mieszanki bo ona nie znajduje się w gaźniku tylko jakby wg mnie podnosi i opuszcza przepustnice czyli jakby do regulacji obrotów...
Witam, gaźnik czyściłem wcześniej, bo był zatkany. Po ponownym rozebraniu okazało się, że pływak był zblokowany, teraz już nie cieknie. Świeca iskrę ma, paliwo do gaźnika już dochodzi, ale dalej agregat nie odpala - tak jakby paliwo nie dochodziło do komory spalania. Szukam dalej...
Jeśli zmiana będzie polegała tylko na montażu gaźników to zużycie paliwa wcale nie musi wzrosnąć, nawet przeciwnie. Jest to sprawdzone przez użytkowników garbusów. Silniki w takich samych warunkach spalają podobnie lub mniej. Zużycie może wzrosnąć gdy gaźniki będą źle wyregulowane, lub w wyniku uskrzydlenia silnika noga kierowcy stanie się cięższa....
Simson wydaje mi się zbyt duży ale moge się mylić. Do komara do tuningu to wiem że ludzie ładują k60b, ja mam taki w charcie i jest ok. Bez trudu zamontujesz go do rometowskiego króćca. A spalanie na nim nie jest duże (w charcie u mnie ok 2,5 l/100km jak delikatnie jade to 2)
filtr drogi nie jest:) a przewody to te które idą od gaźnika
http://obrazki.elektroda.net/33_12716739... Przedstawiam tu wersje alfa swojej pracy dyplomowej Po ciezkich bojach z zakloceniami na lini zasilajacej jak i impulsami elektromagnetycznymi pochodzacymi od ukladu zaplonowego i alternatora udalo sie w koncu uruchomic uklad, czesc praktyczna pracy dyplomowej. Spedzilem kilka dni na eliminacji tych...
jeśli chodzi o gaźniki to w mf można spotkać gaźniki BING chyba typ 23, ponoć są lepsze niż IKOV - mniejsze spalanie i bardziej niezawodne. Z tego co wiem to taki gaźnik sprawował się dobrze w WSK SHL WFM i tego typu maszynach- były wtedy bardziej sportowe. Niewykluczone ,że oryginalny gaźnik od tych sprzętów pracował by w mf . bst - możesz sprecyzować...
Jeszcze raz - Zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej - wyregulować zgodnie z instrukcja. Silnik szybciej je spala niż zdąży do komory pływakowej wpłynąć i dlatego gaśnie. Podnieś stan paliwa w komorze pływakowej, nie wiem jak to jest zrobione w tym gaźniku, pływak - iglica dogięcie blaszki.
gaźnik kosiarka gaźnik kosiarka briggs spalanie spalanie hyundai
pompa magnum gniazdka angielskie naprawa trymer
domofon schemat philips senseo
Wegoboard Suprem3 - Silnik nie reaguje po wymianie sterownika Termopara typu K z sondą 1000 - co to jest?