Witam. Posiadam kosiarkę Briggs & Stratton 3,5km. Jest to chyba najprostsza jej wersja, bo nie ma nawet regulacji obrotów. Kosiarka pracowała bez zarzutu, aż do ostatniego weekendu. Kosiaka odpala z pierwszego szarpnięcia, ale nie wkręca się na obroty takie jak zawsze, pracuje bardzo nierówno, momentami dymi na czarno.Świeca po odkręceniu jest bardzo...
Czyli kolektor do wymiany. Pogrzebałem w międzyczasie na forum i rzeczywiście znalazłem coś co chyba jest identyczne jak u mnie. Najciekawsze jest to, że teraz widzę, że regulator składa się z dwóch sprężyn. W mojej kosiarce neandertalczyk wprowadził małą racjonalizację i cały regulator działał na jednej sprężynie ;-) Dzięki EDIT: Witam po przerwie....
Witam, skoro masz drugi silnik 'OHV i chodzi normalnie na tej samej benzynie - to właśnie na tym polega różnica w sprężaniu, że silnik OHV ma wyższy stopień sprężania - może mieć ok. 8 - 9:1 i dlatego jest przystosowany fabrycznie do spalania wysokooktanowej benzyny, przynajmniej 86 Oktanowej - do 95. Natomiast silniki starszej generacji, czyli "SV"...
Witam. Posiadam traktorek dino apr 16/102 Czy ktoś może orientuje się jakie jest poprawne spalanie silnika briggs vanguard 16hp v twin tego traktorka. Mój pali Ok 10l/h w cyklu mieszanym czyli 100 i 50% przepustnicy w tym czasie. Nie wiem czy to spalanie jest poprawne ale mam tez chyba problem z mieszanką paliwowo powietrzną gdyż świece są czarne i...
Witajcie, Mam dylemat przy zakupie agregatu, co będzie większą wpadką Briggs&Stratton czy chińskie podróbki Hondy. Waham się pomiędzy: - BRIGGS & STRATTON ProMax7500EA 7kW - leżak z 2012 roku, na znanym portalu za 2550zł, silnik 14kM moc nominalna 6kW, - Barracuda 7000 1F - typowy chińczyk z prawdopodobnie kompetentnym serwisem w Polsce, na dodatek...
Wygląda, jakby tłok blokował się w "górnym" położeniu. Możliwe, że jest woda w komorze spalania. Wykręcić świecę i przedmuchać komorę spalania kręcąc wałem. Po tym sprawdzić ręcznie, czy nic nie blokuje tłoka. Należy wykonać 2 pełne obroty wału ręką (nie rozrusznikiem), aby przejsc przez pelny cykl pracy silnika (4 suwy). Powinieneś wyczuć, czy opór...
Generalnie jedna rzecz... Silnik 4 takt - podajesz gaz Silnik 2 takt - musisz podac tez olej, bo smarowany jest z mieszanki wlasnie... wtrysk np, zapobiegajacej spalaniu stukowemu mgly wodno-alkoholowej z olejem generowanej z cisnienia spalin badz pompki elektrycznej spelnia zadanie (nie robilem jeszcze ze spalinami jako czynnik napedzajacy powstawanie...
Witam. Nabyłem niesprawną kosiarkę z silnikiem Briggs&Stratton 550, która ponoć brała olej. Po wymianie membran w gaźniku, zmianie sprężynek na nowe udało mi się ją odpalić. Przez minutę pracy strasznie dymiła białym dymem, a obroty falowały. Po czym zgasła i ponowne próby uruchomienia nic nie dały. Postanowiłem szukać przyczyny przeglądając to forum....
Witam Mam parę pytań związanych z naprawą silnika briggs&stratton w kosiarce, ma 190cc i coś około 5-6km, ma około 3-4 lat. Z góry mówię, że wiem ile jest na ten temat informacji, o ile część potrzebnych mi materiałów udało się znaleźć, potrzebuję jeszcze kilku. Kosiarka dotychczasowo chodziła równo i dobrze, w ostatnią sobotę zaczęła bardzo dymić....
Witam, od czterech lat użytkuję kosiarkę spalinową z silnikiem Briggs&Stratton 450. W tym roku na wiosnę wymieniona została membrana (w warsztacie). Od tego czasu sukcesywnie zaczęły się problemy z odpaleniem kosiarki. Początkowo kosiarka odpalała po drugim trzecim razie, aktualnie jest to bardzo utrudnione trzeba kilkanaście razy ciągnąć za sznurek...
Może jest to wina fatalnego paliwa, które się nie spala przy niskich obrotach. Tę możliwość raczej odrzuć. Dymienie na niebiesko jest zawsze związane ze spalaniem oleju. Mimo,że jak napisałeś: Odchylam ją tylko do tyłu na kosz, więc olej nie mógł się dostać na tłumika To mimo wszystko trochę oleju "przechodzi ".
Witam, Niedawno przeprowadziłem remont silnika Briggs'a 35 classic. Podczas remontu wymieniłem: -uszczelki dekla od zaworów, -uszczelka głowicy, -uszczelka kolektora, -membrana, -uszczelkę między gaźnikiem a obudową filtra, -sprężynki przy gaźniku. -filtr powietrza Wykonałem kilka poprawek: -oczyściłem komorę spalania, -ustawiłem i przytarłem zawory,...
Witam, mam problem z silnikiem briggs&stratto o oznaczeniu 12f802-0862-01. Silnik delikatnie kopci na biało, a po kilkudziesięciu sekundach pracy pod obciążeniem gaśnie i strzela (w wydech lub gaźnik). Przy próbie uruchomienia tylko strzela w wydech (wydech lub gaźnik). Po wyjęciu świecy jest ona okopcona. Jeżeli ją przemyję (benzyną) i wytrę to znów...
Muszę Cię zmartwić kolego Konradus ale ten silnik jest mocno wyeksploatowany i spala olej. W takim silniku zużyte jest praktycznie wszystko, tłok, cylinder, pierścienie, zawory itp, z tego względu naprawa jest nieopłacalna. Lepiej kupić nowy silnik i mieć spokój na dłuższy czas. Zobacz czy pierścienie nie są popękane.
Posiadam taką kosiarke ale u mnie jest troche inny problem odpowietrzenie z głowicy tam gdzie zawory chodzą idzie wężyk do gaznika i olej który przedostaje się do ponownego spalania daje efekty kopcenia tworzy się nagar na zaworach i z tąd problemy z odpananiem po wyczyszczeniu i założeniu filtra paliwa na wężyk odpowietrzający olej cię osadza w nim...
Dym, koloru białego, to oznaka spalania oleju. Może przewracasz kosiarkę na bok. Sprawdź poziom oleju. Widocznie, silnik już zaczyna brać olej, na razie w minimalnej ilości. Jeżeli pracuje prawidłowo to bym się tym nie przejmował.
Dalej mam problem z tym silnikiem. Wymontowałem jeszcze raz gaźnik, wyczyściłem dokładnie, okazało się ze złamana była iglica od składu mieszanki. Dorobiłem nową teraz silnik nie kopci ale nadal mam problem z narastaniem oleju. Silnik chodził pół godziny z tego 70% na wolnych obrotach i na miarce oleju przybyło prawie 1cm. oleju .Spalanie teraz jest...
Okres swojej świetności ma już za sobą, jeżeli dymi na biało to spala olej (pierścienie) jeżeli na czarno to dostaje za dużo paliwa (filtr powietrza, membrana w gaźniku).
Witam.Jeśli mogę dorzucić coś od siebie to miałem podobny problem. Pojechałem kosić działkę i kosiarka zaczęła świrować , gasła falowały obroty i chyba spalanie też nie było w normie. Po kilku dniach kombinacji dziś znów pojechałem na działkę trawa w połowie pod kolana na silnik 3HP to prawdziwe wyzwanie, ale tym razem ja wygrałem z zielskiem..:D A...
Uderzenie nożem o kamień mogło spowodować uszkodzenie klina koła zamachowego, a tym samym przestawienie zapłonu. Stuki w silniku mogą być powodem uszkodzenia korbowodu, przyczyna to też ten nieszczęsny kamień. Kolejnym uszkodzeniem może być skrzywiony wał. Uszkodzona pompka (primer) też do wymiany. Niebieskie spaliny, to objaw spalania oleju przez silnik,...
Jaki kolor dymu? Biały to spalanie oleju, czarny, problemy z gaźnikiem.
Ten jest z gąbki... zauważyłem też że nie czysto pracuje, tak jakby za każdym pełnym cyklem spalania lekko gasła. Nie wiem czy dobrze mówię, bo się na tym ledwo co znam.
Wracając do tematu po 5 miesiącach jeszcze raz dziękuję Rycho T za dane regulacyjne. Silnik spala ok 1l/30 min pracy co się przekłada w przybliżeniu na 10 arów idealnego koszenia. Rozruch nie stanowi żadnego problemu "jeden obrót rozrusznika". Planującym zakup kosiarek samojezdnych, zdecydowanie polecam zakup starych solidnych maszyn np. Muraya i włożenie...
Sprawdzałeś gniazda zaworowe, może są wypalone? Zawór wydechowy przepuszcza, podczas sprężania, część paliwa do tłumika i tam następuje jego spalanie.
Oczywiście że to B&S o mocy 5HP, jednym cylindrze i 3000 obr/min to było wiadomo od samego początku. Ale tu chodzi o dokładny model, żebym mógł pobrać odpowiednią instrukcję ze strony producenta. Niestety, w miejscu gdzie "ściągawka" podpowiada że powinien być podany model, nie ma nawet śladu po nim, w innych identycznych agregatach też to samo, brak...
Witam mam problem z silnikiem vanguard 18 hp. Silnik pracuje normalnie na wolnych obrotach jednakże pod obciążeniem nie umie wejść na obroty dusi się i gaśnie. Wydaje mi się iż spala też za dużo paliwa. Jak myślicie co może powodować takie objawy. czy miał ktoś podobny problem z tymi silnikami. Ewentualnie szukam osoby która zna się i podjęła by się...
Mam kosiarkę Stiga garden z silnikiem b&s 12,5 KM oprócz tego, że lubi sobie solidnie strzelić i poprychać, o zwiększonym spalaniu nie wspomnę, po około 10 minutach koszenia po prostu sobie gaśnie. Nie można jej wtedy odpalić, rozrusznik ledwo kręci. Wystarczy dać jej pół godziny żeby ostygła i odpala bez żadnego problemu, przez 10 minut... Widzę, że...
Silniki te, maja niskie sprężanie, 5.5 - 6.0 atm. Poniżej 4.5 są problemy z zapłonem. Pomiar, jest zależny od ilości nagaru w komorze spalania, a jest on tam zawsze. Dodatkowo odprężnik (jeżeli jest) też utrudnia prawidłowy pomiar.
Wszystko zależy jak duży jest ten owal. Jeżeli niewielki, to wymiana pierścieni pomaga. Cylinder, z żeliwną tuleja, można poddać szlifowaniu, założyć tłok nadwymiarowy (są w sprzedaży) i będzie jak nowy. W cylindrach bez tulei, można taka wstawić, cena 200 - 300 zł. Silnik spala olej z powodu zużytych pierścieni lub prowadnic zaworów.
Biały dym, to spalanie oleju. Nie przewracałeś kosiarki na bok?
Witam, Od czego zależy duże zużycie paliwa w kosiarce traktorku silnik Briggs 12,5. Mam kosiarkę z silnikiem po kapitalnym remoncie. Zostały wymienione pierścienie, tuleja, zlikwidowany luz na wale korbowym, wymienione gniazdo zaworów, dopasowane zawory, silnik dobrze pali ma dobrą kompresję. Ostatnio jak kosiłem pierwszy raz po kapitalnym remoncie...
Pomiar, zwykłym manometrem, przez obracanie walem, niewiele Ci da. Silniki posiadają stały lub odśrodkowy odprężnik na walku rozrządu i przy małych prędkościach obrotowych niewiele zmierzysz. To, są silniki z niskim sprężaniem, powiedzmy że 6-7 atm, to dobry wynik, zależy ile nagaru jest w komorze spalania..
Jest duże prawdopodobieństwo że to zbyt mały luz, na którymś zaworze, ze wskazaniem na wydechowy. Jeszcze nie na tyle, aby uniemożliwić prace silnika. Uruchomiony silnik działa, niejako z "rozpędu" jednak po jego wyłączeniu są trudności z ponownym jego odpaleniem, do momentu ostygnięcia. Spróbuj dociągnąć śruby głowicy cylindra. Dzięki za odpowiedź....
Czyli nie spala całkowicie paliwa. Do sprawdzenia klin koła zamachowego, świeca, fajka świecy (najlepiej założyć inną). Możliwe że to wina cewki zapłonowej, źle założona membrana, krzywa plastikowa część gaźnika nie dolega dokładnie do zbiornika i wciąga brzeg membrany do środka.
Widać, ale raz piszesz że czarny innym razem że niebieski. Czarny to problem z gaźnikiem, niebieski to spalanie oleju. Te drgania to może być skrzywiony wał lub niewywarzony nóż.
Zjawisko raczej świadczy o niesprawności zaworu wydechowego lub niepełnym spalaniu paliwa w cylindrze. Warto by sprawdzić ciśnienie sprężania.
Witam W swoim silniku( 281707 0414-02 91012810) mam takie objawy Z obserwacji Przy nagłym dodaniu gazu czarny dym z wydechu Silnik bardzo się nagrzewa Przy wyłączeniu zapłonu potrafi czasami strzelić w wydech PO dłuższej jeździe ok 30 min traci moc gaśnie przy małym gazie przy dużym ledwo się dokula do garażu. Dość duże spalanie Proszę o POmoc
Po wykręceniu świecy spróbuj wielokrotnie uruchamiać silnik, aby usunąć resztki oleju z komory spalania. Sprawdź ciśnienie w cylindrze, czy silnik ma "dobrą" iskrę i czy klin na wale nie jest ścięty. Gaźnik też do przeglądu (dysze i membrana).
Zrób jak kolega wyżej podał. Mam też pytanie, czy nie kosiłeś na pochyłościach terenu, gdyż silniki 4 T nie tolerują koszenia na takim terenie i mogą pojawiać się opisane przez Ciebie efekty. W przypadku, gdy silnik jest sprawny (ma właściwą kompresję), to po pewnym czasie (wypali olej) przestanie nadmiernie dymić. Jeśli jednak kosisz na terenie zmiennym,...
To nie jest forum typu syfbook, dlatego wprowadzanie (może nie świadomie) osób w błąd że to ten sam silnik jest ..... 1. Zawsze myślałem że seria 500 i 650 mają inne miski olejowe. 2.Zawsze myślałem ze mają inne tłoki. 3. Zawsze myślałem że .... Teraz będę popierał osoby uważające że silnik od maluszka i wankla to jedno i to samo obydwa mają tłoki i...
Nie wróży to dobrze, silnik pod obciążeniem spala olej i gaśnie. Stan oleju w silniku sprawdzałeś?
Jak będzie numer to dowiemy się wszystkiego. Nie wiadomo czy jest z uszczelniaczem na zaworze czy bez, dolno czy górno zaworowy. Co godzine pracy musze dolać oleju. Silnik małowiele odpala dobrze i chodzi ok. Nie wróży to dobrze, jeżeli spala olej w tak szybkim tempie. Ciśnienie jest podniesione bo w cylindrze jest dużo oleju.
To przenośnia, która nie zmienia faktu, że mówiąc profesjonalnie, z opisu wynika, że silnik zepsuł się w sposób wykluczający opłacalność jego naprawy. Niebieski dym (zwróć uwagę czy ma gryzący zapach) to olej w komorze spalania. Sugeruje to też mocno zabrudzona świeca. Można jeszcze sprawdzić jedną rzecz - po zatrzymaniu silnika szybko odkręć wlew oleju...
Pływak się zaciął ale już jest ok. Tak samo powiedział znajomy mechanik jak próbował go odpalić i po zdjęciu głowicy zobaczył że zawory źle pracują. Jak dochodzi tłok do końca czyli do przodu to zawory jeden i drugi prawie że jednocześnie się otworzyły i zamknęły. Delikatne ruchy kołem zamachowym otwierają się i zamykają. Jak teraz mam ustawić zawory...
Pewnie kupiłeś gdzieś na złomowisku? Spala olej i raczej nic na to nie poradzisz. Zdjąć głowicę cylindra i wszystko będzie wiadomo.
Obejrzyj dokładnie cylinder. Jak będą rysy na tulei tzn. że doszło do przytarcia. Jeśli wjechanie w choinki było po dłuższej pracy kosiarki w ciepły dzień (a lato było ciepłe) a klin (zapłon) był już wcześniej przestawiony (złe spalanie i wyższa temperatura ) - to i masz przyczynę. Do ściągnięcia potrzebny większy ściągacz najlepiej o trzech ramionach.
Witam. W moim traktorku z 78 mam silnik po remoncie. Kupujac czesci napotkałem na sprzedaż gaźnik niby do 7-8hp ale wyglada inaczej. Moj stary A ten nowy jest mniejszy i kosztuje ok 130zł. Ok do żeczy jak bym założył ten nowej generacji co moge zyskać? Miejsze spalanie? Równiejsza prace?
sprawy paliwowe bym wykluczył bo jak upuściłem oleju to wydaje się być ok, nie kopci i ma moc. wg mego rozeznania to olej migruje do komory spalania. stan pierścieni poznam dopiero po rozłupaniu silnika? jazda z niepełnym stanem grozi pewnie zatarciem- choć jak odkręcam wlew to olej bryzga. Ciśnienie w taki silniku jak sprawdzić?
Witam, mam problem z kosiarką nie pali. Po przewróceniu kosiarki do czyszczenia na bok (wiem że to był błąd) po odpaleniu pojawił się biały dym i zgasła. Odpaliłem ponownie i to samo, potem już nie odpaliła. Sprawdziłem chyba już wszystko gaźnik przeczyszczony, przedmuchałem dysze, iskra jest nowa świeca, klin ok, olej i filtr powietrza nowy, sprawdziłem...
Świeca lub cewka może gubić zapłony i niespalona mieszanka spala się w tłumiku.
3 kosiarki: 1. Jedna już skasowana, kupiona jako używka, u nas chyba 5 sezonów wytrzymała, trudno powiedzieć czy olej jej zaszkodził. Zalewana czym popadnie, nie była mocno obciążana (główne zadanie miała ta z punktu 2), już kupiona wymagała nagimnastykowania się przy odpalaniu zimnego. Na końcu pękła głowica/blok (nie wiem jak to zakwalifikować w kosiarce,...
Witam. Problem jest bardzo prosty A za razem skomplikowany. Posiadam silnik ten w kosiarce. Po napompowaniu jakimś cudem paliwa do komory spalania silnik odpala normalnie. Oczywiście membrana nie wraca do punktu wyjścia. Po dosłownie jakichś 2-3 minutach pracy silnik skacze na obrotach i gaśnie. Oczywiście paliwa nie mogę już napompować bo membrana...
Witam Ciągnik kosiarka z silnikiem Briggs & Stratton 8HP. Silnik po umyciu wodą stał długo w garażu. Niestety dostała się woda do komory spalania. Efekt próba odpalenia i silnik padł- zatarty. Szukam całego silnika lub gdzie można namyć tanio części.
Na razie to widzę że już spalała olej i na ostatnim zdjęciu gładź cylindra zużyta.
Sprawdzilem w ktorym momencie otwieraja sie zawory krecac kolem magnesowym i wedlug mnie wszystko jest dobrze, caly cykl spalania i sprezania jest w odpowiednim momencie, po za tym jestem na 100% pewny ze rozrzad jest dobrze ustawiony(na znakach), dodatkowo sprawdzilem klin. Jest na miejscu. Jeszcze jutro kupie nowe paliwo bo to juz moze byc stare,...
Witam. Ta kosiarka ma ponad 15 lat. Odpala po 2 pociągnięcie sznurkiem. Po skończonej pracy zawsze muszę oczyścić świece bo jest mocno zakopcona. Jak nie dymi, to raczej odpada spalanie oleju więc może to być zbyt bogata mieszanka. Trzeba sprawdzić układ zasilania. Wyczyść b. starannie filtr powietrza albo wymień na nowy. Zatkany filtr zwiększa opory...
ten syf to po prostu nagar - silnik już bierze olej i ten olej spalając się z paliwem tworzy taki syf. normalna sprawa, można odłączyć gumową rureczkę-kolanko odmy silnika która wchodzi do gaźnika (i zaślepić króciec od strony gaźnika), żeby silnik nie ssał syfu z powrotem do komory spalania, przedłuży to jego żywot i poprawi się nieco praca i moc silnika
Wymieniłem filtr powietrza i sprężynki od regulatora obrotów oraz świece Spalanie się zmniejszyło Dodano po 8 Turę 11 Zdj świecy było zrobione po koszeniu wysokiej Trawy kosiarka pracowała w ciężkich warunkach Cały czas podnosiła sobie obroty może dlatego swieca jest taka ładna
Witam, nic nie znalazles w sieci - bo dzisiaj praktycznie '99%' uzytkownikow o tym nie wie, to jest 'klasyczny / ksiazkowy' wrecz objaw bardzo opoznionego zaplonu lub niskiego stopnia sprezania silnika, np. 6 : 1 - a zastosowanie do niego dzisiejszego paliwa '95 Oktan'..? Podejrzewam, ze to jednak dosc nowy silnik i powinien miec ok. 8,5 - 9 : 1 sprezanie,...
Czyli jest nieszczelność na dolocie za gaźnikiem. Niby sprawdziłem i jest ok ale to się nie dowiem dopóki uszczelek nie wymienię. Podejrzewam, że zawór ssący się nie domyka bo cofa mieszankę, dosłownie widać jak "kicha" mieszanką na zewnątrz i czasem spala się mieszanka w gaźniku bo widać zapłon.
Witam , z braku czasu dopiero dwa dni temu zrobiłem kolejne podejście do briggsa , po ponownym zdjeciu ( tym razem było bardzo ciężko) magneta okazało się że klin jest zerwany , więc pewnie dlatego spalał detonacyjnie poza komorą spalania . Klin już kupiłem i złożyłbym , ale podczas demontażu zniszczyłem trochę gwint na wale a po nakręceniu nakretki...
Jak chcesz wytrzymały silnik to bierz Briggs&Stratton lub Tecumseh. Briggs jest naprawdę mocny, jak go przeciążysz to się będzie ledwo kręcił a nie zgaśnie. Tecumseh robi silinki nieco delikatniejsze ale dużo mniej palą. Wadą Briggsów może być hałas i nieco większe spalanie. Honda to raczej delikatny silnik. Eksploatowałem pompę Niagara z silnikiem...
.... 1.5kW - jakieś 1.2L/h 600W - jakieś 0.6L/h <----- mnie to satysfakcjonuje ... Nie no, z tym spalaniem to wcale tak nie jest, silniki hondy i inne mają regulatory obrotów, dodają sobie gazu same jak trzeba wiecej mocy, przy pracy jalowej biorą naprawde niewiele paliwa. Z tego co juz wytestowalem to taki agregat 2kW na silniku GX160 bierze przy...
Mam Husqvarnę z silnikiem Briggs & Stratton już 10 albo 11 rok. Trawnika mam 30 arów (3000m^2). Podłoże strasznie nierówne, mokre i trawa bardzo szybko rośnie, musze kosić 8-9 razy w miesiącu i nigdy nie zawiodła. Największym mankamentem były kółka przy obudowie, rozłaziły się na boki, ale maja już swoje lata. Druga sprawa to to, że spalanie nie jest...
Jesteś w delikatnym błędzie kolego. Bo te silniki z pił może i będą długo działać, ale po 1. jest to ciężej zrobić (trzeba dospawać zębatkę do sprzęgła) a po 2. są choolernie głośne na wysokich obrotach. A co do silników od "kosiarek" - praktycznie nikt autentycznego silnika z kosiarki nie wsadzi, bo musiałby go gruntownie przerobić, co innego silniki...
Witam może na początek wyczyść, lup wymień świece Proszę się zastanowić, przed napisaniem czegokolwiek. Pierścienie, nie szczelny simering (mógł nawalić). Bez rozebrania ciężko określić przyczyne. W tym silniku, jeżeli ulegnie uszkodzeniu simering to najwyżej olej będzie się wylewał na zewnątrz, to nie dwusuw. Kolor dymu wskazuje na spalanie oleju,...
Dlaczego ma unikać hondy?? to Bardzo dobre silniki i przedewszystkim górnozaworowe! mają większą moc i moment z mniejszej pojemności a co za tym idzie mniej palą!!! aa nie tak jak napisał kolega że palą więcej( chyba się za bardzo nie zna na silnikach). Jakby dolnozaworówki paliły mniej to teraz przy tych cenach paliw producenci samochodów zamiast ładować...
Po odgięciu blaszki w lewo obroty się zwiększy, ale i kosiarka po rozgrzaniu znów sama zwiększa obroty. Chyba będę musiał przemęczyć się z tym do końca tego sezonu. Od następnego sezonu trzeba będzie rozejrzeć się za czymś innym. Co polecacie jakie kosiarki są godne uwagi a jakich unikać. Czy kosiarka z ręczną regulacją obrotów na dźwignię jest lepsza...
Witam, przyszedł czas na wymianę kosiarki do tej pory miałem kosiarkę Tecumseh Prisma 37 i ostatnio były z nią same problemy. Co polecacie jakie kosiarki są godne uwagi a jakich unikać. Czy kosiarka z ręczną regulacją obrotów na dźwignię jest lepsza niż ta automatyczna odśrodkowa, która jest w mojej kosiarce? Z jakim silnikiem szukać kosiarki Briggs&Stratton,...
To, co mówią w serwisie, nie zawsze jest zgodne z prawdą. Na rysunku fragment instrukcji silników Briggsa, nawiasem mówiąc, tak trudno jest znaleźć ją w necie? Masz napisane że producent dopuszcza stosowanie takich olejów, informuje tylko o możliwości zwiększenia jego spalania, a co za tym idzie trzeba częściej kontrolować jego poziom w silniku. Tak...