Daj zdjęcia, te renault nie miały czujnika spalania stukowego, wydaje mi się że mówisz o czujniku ciśnienia lub temperatury oleju.
A więc tak . Ten sam rocznik , wersja 125 Dci. Poziom oleju, za ile km. przegląd, średnia prędkość, przebyta droga, zasięg na paliwie jakie zostało w zbiorniku, aktualne spalanie, średnie spalanie, ile spalił paliwa.
Olej ci ubywa z silnika podczas jazdy? Bo gdyby były uszczelniacze uszkodzone na zaworach spalałbyś olej z olejem napędowym .
Witam , i co z twoim autem doszedłem co i jak . Mam ten sam.problem po wymianie oleju dymi nie równo.przcuje mniej mocy duże spalanie
niebieski dym = spalanie oleju z tego co piszesz to raczej turbina
Głowica do wymiany.
cewki suche???? nie zalane olejem???
Po drodze ściągamy wtyczkę z czujnika ciśnienia oleju !! To czujnik spalania stukowego, ciśnienia oleju jest w innym miejscu.
Kolego co prawda nie mam jeszcze auta( dopiero 16 lat) ale opowiem Ci historie mojego Taty gdy pierwszy i ostatni raz skusił się na automat. Przy wymianie oleju okazało się, ze oleju nie było w ogóle. Skrzynia po prostu się zatarła. Spalanie z automatem jest na poziomie 12-14litrów. Na manualu na poziomie 5-8( w tej Lagunie prawdopodobnie takie by było...
Prawdopodobnie należy wejść w tryb serwisowy zegarów i skasować błędy (ja miałem podobnie w scenicu 1) Aby wejść do trybu serwisowego zegarów należy przytrzymać przycisk komputera przy dźwigni wycieraczek i przycisk resetowania przebiegu przez 3 sekundy. Zegary wejdą w tryb serwisowy gdzie możemy sprawdzić: - spalanie chwilowe w litrach/godzinę (np....
bandi21 - popieram w 100%. Mam do Was pytanie, mam lagunke z takim silnikiem, powiedzcie czy wyregulowanie zaworów bądź naprawa głowicy może mieć wpływ na spalanie pb oraz oleju (mniejsze) i ewentualne dymienie.
Witam. Problemem okazały się szklanki popuchaczy. Rozwiązanie, jakie zastosowałem, było spuszczenie oleju, który był w silniku (5w40), zalanie silnika płukanką dedykowaną, wymiana filtra oleju i zalanie silnika nowym olejem (10w40) oraz dodanie Hydro Stossel Additiv do oleju. Problemy z silnikiem ustąpiły, pracuje on cicho, a auto odzyskało moc, a oczywiście...
Witam. Jak nie ma nieszczelności zewnętrznych to 1.uszczelniacze zaworów, 2.pierścienie na tłokach, 3.dostawanie oleju do płynu chłodzącego. 1 i 2 przypadek spalanie oleju (przypadek częsty). 3 przypadek w płynie widać olej (występuje bardzo rzadko).
Najpierw zmierz kompresję na cylindrach a potem pomyślimy. 1000km i 0.5l oleju to za dużo.
zgadza się - jechać po równym można ale pod górę albo przyspieszać już lepiej nie na przyspieszone zużycie panewek w tym przypadku składa się wspomniany wcześniej moment obrotowy połączony z niższym ciśnieniem oleju niż na wyższych obrotach
Czy ja tam widzę jakąś dziurę w komorze spalania ?
a może silnik jest poprostu dowlony jesli ma słaba kompresje to bedzie nietylko palil 10 ale i 2 oleju a poza tym na spalanie maja ogromny wpływ opory jazdy
kolego w zimie przy dzisiejszych temperaturach to każdy silnik kopci raczej na biało:) a oleju nie ubywa odpowiem w ten sposób
Plaka nie zaliczaj do odpalania. To jest spalanie niekontrolowane, jak stukowe i o paleniu na Plaku nie gadamy. Można to zaliczyć do wspomagania odpalania. Jeśli po aplikacji plaka (autostartu) silnik nie wchodzi w normalną pracę to nie mówimy że odpalił. W sterowniku silnika są usterki? Dziś bez diagnozy nie podchodź. Możesz rozebrać silnik i poskładać...
mnie zastanawia ta temp powietrza dolotowego -50° Swoją drogą jestem ciekaw co bedzie robił ECU w takim przypadku, bo spotkałem się już z obr max 2500 przy niskiej temp oleju.
Witam wszystkich forumowiczów i z góry przepraszam jeśli coś pokręciłem, jestem tutaj nowy i po raz pierwszy zabieram głos. Mam taki problem: Od kilku dni jestem właścicielem Renault Modus 1,2 z 2008roku. Po zakupie zauważyłem niski stan oleju dlatego zaraz uzupełniłem, po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów okazało się że poziom oleju spada czy...
Co mi się jeszcze przypomniało to mała ilość oleju w skrzyni - za duża na błąd skrzynia a za mała do stanu prawidłowego spowoduje słabsze przełożenie i mniejsza dynamika. Sam termostat jak jest padnięty to zdecydowanie mocno podnosi spalanie, mi spadło z 8l do 5.3 ON na 100km.
W tych pieniądzach to przemyśl 6 razy zanim kupisz i nie licz że kupisz luks igłę jeśli chodzi o blachę. Jęśli blacha będzie dobra to albo autko leciwe albo silnik do kapitalnego remontu. Małe spalanie, hmm astra g 1.4 zjada 9-10 PB95 w mieście (Łódź). Może ewentualnie z tego wszystkiego to Golf bo i części używanych dużo i diagnostyka też prosta ale...
"co tydzień dolewam 1,5 litra" to i tak mało ja jeżdziłem taką w barze jako kierowca i za dniówkę potrafiła spalić do 7 litrów oleju i to przez pierścienie
Branie oleju 0.5l na 10 tyś to raczej nie powinno kopcić.Może masz jakiś syf w zbiorniku zaciąga to i spala?
Hej wszystkim! Posiadam Renault Laguna 3 coupe 2.0 dCi 178 KM i czy powininem się przejmować spalaniem na biegu jałowym które wzrasta o 0.1l/100km co 5s? Ostatnio sprawdzałem coś przy R-linku z włączonym silnikiem i spojrzałem na spalanie, które wynosiło na tamten moment 16l/100km. Po wyruszeniu w trase spadło do 6.8-7.5l/100km, a po mieście tak z 9-10.5l/100km....
Obecny silnik był w porządku prócz jego głośnej pracy, nie brał grama oleju, spalanie gazu na poziome poniżej 8l T/M. Dlatego jeśli to będzie niekonieczne nie chce się go pozbywać. Proszę przeczytać mój post powyższy.
Przy założeniu, że silnik nie kopci , nie bierze oleju, ma normalnie spalanie ON, ale ma problem z porannym rozruchem - ma stwierdzone 18 barów na każdym cylindrze. To czy mechanik jest wstanie ocenić, czy do regeneracji wystarczy głowica albo tłoki plus pierścienie, czy nie ma to znaczenia i trzeba wszystko wymienić? Dzisiaj przy plus 11 st.C odpalił...
Witam Mam megane scenic I 1.6 8V i pali mi dużo, w mieście nawet 12-14 litrów, na trasie 9, przewertowałem różne fora i do tej pory nie rozwiązałem problemu. Wymieniłem: mapsensor, termostat, świece, filtr powietrza, filtr paliwa, sonde lambda, wyczyściłem przepustnice, silnik krokowy, regulator ciśnienia paliwa, regulowałem zawory. Co powinienem jeszcze...
Tam masz ten taki metalowy, co wygląda jak taki po zbóju czujnik ciśnienia oleju?
Wierz mi, że może. Prywatnie jeżdżę Fordem Courierem 1.3 i na wszystkich cylindrach ma około 5 i jeździ, nie pali oleju. Oczywiście wiem, że jest szybko do zrobienia, ale nie ma problemów z jeżdżeniem nim (poza spadkiem mocy).
Wnioskuję, że chodzi tu o 1.9D To wolnossący diesel, mechanicznie nie do zdarcia, ale okropnie mulasty. Elektronika tam raczej uboga ale jesli zależy Ci na kosztach użytkowania poszukaj lepiej czegoś z małym silniczkiem benzinowym i raczej nie z "francuzów". Aż taki bardzo mulasty nie jest, ale bardzo głośny w środku. Silnik faktycznie nie do zdarcia...
Obecnie silnik wydycha niebieskie spaliny jak pracuje na EasyStart (eter) wtryskiwanym do wlotu powietrza za filtrem powietrza. Jak przerywam wtryskiwanie to silnik staje. Teraz sie zastanawiam czy ten proces "oczyszcza" system czy brac sie za rozkrecanie wtryskow. Po wyjeciu wtrysku chcialbym zobaczyc ze wtryski dzialaja. Czy diagnostyka OBD moze...
Witam. Mam taki problem, Na komputerze nic, zadnego bledu a silnik chodzi jak był w trubie awaryjnym, spalanie jak na robote która robi o jakies 2-3 litry za duże, wtryski już trzeci komplet zalozony (po regeneracji) i zadnej roznicy. Chciałbym zrobić pomiar ciśnienia paliwa i ciśnienia sprężania ale nie bardzo wiem ile one powinny wynosic, 5litrow...
Do charade możesz porównywać co najwyżej citroena AX. Ale kto o zdrowych zmysłach tym autem będzie jeździł współcześnie? To jak te toczydła w klasie imadła aixam. Obecnie większość aut to okolice 2 ton masy, mój diesel ma 1960 kg, do tego jest z hydrokinetycznym automatem. To ile ma palić w mieście wg. Ciebie? Przypominam, że ma 200KM mocy. Konie trzeba...
Wymienione są filtry paliwa, oleju,powietrza,termostat,czujnik temperatury,silnik po remoncie nie na gazie.Grzeje się normalnie obroty są takie jakie powinny być.Robiłem analizę spalin,facet powiedział że wszysko w normie zarówno mieszanka jak i sonda lambda.Wydałem na ten samochód kupę kasy i w zasadzie nie wiem czego się teraz chwycić.A możliwe jest...
No to mało - fakt, ale skoro ma sprzęt to jedź jeszcze raz, niech podłączy i odczyta, ty sobie zapisz, zostaw mu te 2 dychy a potem napisz jakie to błędy. Druga możliwość, jedź tam gdzie biorą więcej i wiedzą po co komputer jest to i może naprawią i będziesz na paliwo mniej wydawał. Sprawdź poziom oleju w silniku bo pewnie już go przybyło bo paliwo...
Witam i sory za wykopalisko..... Koledzy to nie chodzi że zaraz pełnoletnie itd. problem tkwi w wtryskiwaczu a nie jak nie jeden z was pisze że czujnik drugi ze wrażliwy na gaz a ja powiem trylko tyle ze tłuke już 3 clio i jak zajade to kupie 4 i 5 spalanie to auto ma jak diesel 5 litrów jesli ktoś nie wierzy zapraszam do mnie niedowiarków robimy 100km...
Mądra metoda to fakt też tak robiłem, tylko jest małe ale w dxi ciężko rozdzielić cylindry / kiepski dostęp / i jeśli spala stukowo to de fakto wydziela ciepło tylko że w niewłaściwej ilości i czasie. Więc test na zrównoważenie cylindrów jest jak najbardziej na miejscu. Pozdrawiam.
Ja bym obstawił niskie ciśnienie zasilania olejem napędowym . Jeśli dużo zaczęła palić i ciężko zapala to zacznij od sprawdzania tego .
Nie rozumiem jak lanie oleju może się przekładać na lepszą pracę silnika. To są ilości tak niewielkie że raczej nikt tego nie rozróżni,a jeśli już to na pewno lepsza nie będzie. W paliwie są odpowiednie środki do smarowania,więc dolewająć różnych śmieci można je najwyżej zepsuć. Jeszcze trochę a ludzie do benzyny zaczną dodawać smalec bo przecież jest...
Czyli patrząc z przodu samochodu to koło filtra oleju. I jest on wkręcany do bloku a nie przykręcany śrubą . Czy jego uszkodzenie może powodowć nieprzyjemne terkotanie podczs przśpieszania.
stałą prędkością samochód wskazuje chwilowe spalanie na poziomie ~9l. by bez powodu, w różnych odstępach czasu, wzrosnąć do min. 13/14l Jeszcze nie widziałem żeby ktoś na podstawie chwilowego spalania potrafił cokolwiek określić . Przecież wystarczy że mucha pierdnie przed samochodem i już się zmienią sumaryczne opory podczas jazdy . Noga drgnie ba...
Tak, fazator jest sterowany ciśnieniem oleju, ale nie na tej zasadzie że obroty rosną - rośnie ciś. oleju i wtedy fazator się przestawia, lecz jest tam elektrozawór sterujący tym fazatorem, podłączyć Clipa i obserwować parametry pracy silnika. Jaki przebieg? Nie słychać jeszcze jego głośnej pracy? Takie "klekotanie" z okolic rozrządu na wolnych obrotach?
Mam jeszcze jedno pytanie, odnośnie samych wtryskiwaczy, w opcjach mam wyłączone podgrzewanie wtrysków. Co to jest to podgrzewanie wtrysków i co taka opcja zmienia ? Czy wtryski Hana maja taka opcje? Czy one podgrzewają się tylko wtedy gdy samochód jest na benzynie i przestają po przejściu na gaz? Tak, jeśli są zaolejone od naszego wspaniałego LPG...
Wtryski były po regeneracji ale tak jak napisałem powyżej nie zwiększyło mu się spalanie i podłączyłem je pod taką maszynę w warsztacie i maszyna wykazała że nie leją wtryski. Spróbuję jeszcze ten wydech odłączyć i kata sprawdzić bo tego nie robiłem. Dzięki.
Mam pytanko, od jakiegoś czasu rosło mi spalanie i pojawiało się kopcenie (niebiesko-białe) przy podjeżdżaniu na górki, potem to już nawet i z lekko załadowaną naczepą. Były błędy mechaniczne fmi 10 od 2 pompowtrysków, więc oddałem je do sprawdzenia i w konsekwencji regeneracji. Potem oczywiście ustawienie zaworów itp. Po regeneracji błędy od wtrysków...
Jeśli te blady dotyczą EECU i VECU to masz problem z czujnikiem poziomy oleju i związkiem po CAN-u. czy ma to związane coś ze spalaniem auta. Najprawdopodobniej nie. P.S. CDI? Zawsze pisz, jakiego systemu dotyczy błąd i czy jest aktywny.
Spaliny w kolorze niebieskim oznaczają spalanie oleju. Długotrwała emisja spalin takiego koloru oznacza prawdopodobnie kosztowną naprawę, ponieważ świadczy o uszkodzeniu pierścieni tłoków lub ścianek cylindrów. Jeśli niebieskie spaliny wydobywają się tylko przez chwilę, np. rano po uruchomieniu samochodu, przyczyną są prawdopodobnie wadliwe prowadnice...
Koledzy a co może być u mnie… Mam takie objawy: Auta nie mogę odpalić, muszę grzać 3 razy do końca i jeszcze ciężko odpala. A jak sa mrozy to aku kaput :( Dodam że wtryskiwacze sprawdzone, świece żarowe wymienione, filtr paliwa i powietrza wymieniony, ojel z filtrem też. Silnik to RENAULT 19 1995rokQ. Jak odpali to chodzi jak żyleta! Myślicie...
Witajcie ponownie, Ha... muszę się z Wami podzielić wiadomością, że do całkiem niedawna auto nadal paliło ponad 8 litrów na 100 kilometrów ale... parę dni temu samo ni stąd i zowąd prawie wróciło do wcześniejszych 7 litrów. Lecz po kolei opowiem raz jeszcze aby było chronologicznie: 1. marzec 2015 roku wizyta u nieszczęsnego mechanika na wymianę rozrządu,...
Witam wszystkich forumowiczow, mam nastepujacy problem z renaultem thalia z 2002r. 1.4 8v - nie ma sily wkreca sie tylko do 4000 obrotow, wymienione wszystkie filtry, swiece przewody, sonda lambda za kat. (wczesniej na diagnostyce komputerowej w aso wykazalo ze wadliwa), wymieniona tez cewka. Wszystkie czesci nowe i brak poprawy. Silnik zapala na strzala...
Nie koniecznie od braku oleju, bardziej zassało olej i taki chaust może pogiąć korby (ciecz jest nieściśliwa). Jest możliwe że tylko spalanie stukowe (nie wszedł całkiem na obroty) i silnik ocalał. Jest też możliwe że jednak poszły panewki lub korby.
Na opale nie jeździ oleju też nie bierze a spalanie mierzone przy tankowaniu jaki powód może być tego że samochód zrobił się słabszy dodam iż samochód stał tydzień czasu. Dodano po 9 do PATAFIAN_PATAFIAN Moduł ald-blue był wymieniany na nowy oraz pompa była robiona pół roku temu (wszystkie części kupowane były oryginalne) przed wymianą modułu ald-blue...
Podłącz pod kompa i będziesz miał pewność co wysiadło jak to 1.4 16V to tak jak kolega 77omega powiedział, że to czujnik na wałku zobacz czy nie ma oleju w złączu jeżeli tak to możesz wyczyścić i zobaczyć co się dzieje ale wtedy pewnie czujnik będzie do wymiany warto też obejrzeć złącze czujnika GMP.
Temat rozwiązany dopiero w zeszłym tydz. Firma do której autko należało padła i dopiero teraz znalazł sie kupiec i kontynuowaliśmy temat. Winna okazała sie pompa wody. W teori kiedy dochodzi do jej rozszczelnienia ma przygotowane specjalne kabały zeby odprowadzały płyn na zewnątrz - w naszym przypadku płyn dostawał sie do oleju - ale tam był nie zauważalny...
Wg mojego widzimisię niewiele da podłączanie pod CLIP . Jeśli silnik nie kopci na czarno i nie żąda częstych wypalań DPF czy wymian oleju to spalanie jest prawidłowe. Wg producenta po trasie powinno być ok. 4.0 a w mieście ok. 6,5 W takie bajki nikt nie wierzy . :D Spalanie jest m.in odzwierciedleniem tego jakie opory musi pokonać pojazd aby się poruszać...
Płyn i tak masz do wymiany więc spuść płyn i wykręć termostat, jeśli obudowa termostatu lub uszczelka będzie pęknięta to masz odpowiedź. Druga opcja to właśnie uszczelka pod głowicą, jeśli będzie tylko puszczać między kanałem wodnym a olejowym to nie musi mieć to większego wpływu na pracę silnika bo żadne płyny nie dostają się do komory spalania. Ale...
Filtr powietrza wymieniam co 5000km (mamy piękną :cry: fabryke zatrówania powietrza pyłkami fabryka płyt wiórowych), Olej i filtr oleju co 10000km (półsyntetyk) Reset komputera robiłem bez efektów pozytywnych. A co do silniczka krokowego. Po nagrzaniu silnika nie ma objawów pływania obrotów. A przecieżsilniczek wtedy też pracuje? Ale spróbuję Pańskiej...
Witam, mam problem z moją Laguną II z silnikiem 1.9 Dci. Auto przy przekroczeniu ok 2.8 tyś obr. zaczyna potwornie dymić na czarno tak że dosłownie drogi za mną nie widać tylko czarny dym. Dodam że w aucie została zregenerowana 1.5 roku temu turbina i głowica. Po odkręceniu węży prowadzących do turbiny zauważyłem że jest w nich mnóstwo oleju. Po przeczyszczeniu...
Niech Pan powypina wtyczki wiązki,ktore wchodzą do gniazd pompowtryskiwaczy i zobaczy czy jest duzo oleju w tych gniazdkach,sam fakt iż wiązka jest popękana swiadczy o tym ze nalezy ją wymienic na nową,ponieważ sygnał idący ze sterownika jest zakłócony i zwiększona jest opornosc przewodów.Po wymianie o ile jest to jedyna przyczyna,auto odzyska moc i...
Dymienie na niebiesko to najprawdopodobniej spalanie oleju silnikowego. Jeżeli przed zdarzeniem nie wystepowało, to najprawdopodobniej doszło do uszkodzenia któregoś zaworu -> prowadnicy ->uszczelniacza. Nie zastanawiałbym się wiele tylko nagrzał w garażu, zdjął głowice, porozpinał zawory i wtedy mozna cokolwiek stwierdzić.
Regeneracja pompy polegała na zawiezieniu ją do serwisu bosch i czekaniu na sprawdzenie i diagnozę. Pan powiedział tak: jeśli naprawa nie przekroczy wartości 3500 netto to będą naprawiać jak przekroczy to dadzą od razu swoją zregenerowaną na gwarancji w tej cenie.Oczywiście tamta niby się nie nadawała zatarte sekcje i inne mankamenty decydowały że niema...
Witam, Jestem nowym posiadaczem (3m-ce) w/w samochodu. Kupiłem od mechanika po wymianie rozrządu i oleju. Samochód dużo pali w mieście. Po zatankowaniu i przejechaniu ok 100 km w mieście komputer pokazuje spalanie ok 9-10l/100km. Byłem na kilku komputerach i nie wykazało żadnego błędu. Wczoraj odwiedziłem jeszcze jednego, który ma komputer CLIP do "renaty"...
Ciekawostka o Megane 1.6 -wczoraj akurat usłyszałem pod garażem: "...a jaki oszczędny, nie uwierzysz*. Za Radom jak jeżdżę, tak do 120-tu, to mi 3.8-4.2 bierze na setkę...." Oleju z silnika chyba. 3 litrowe V6 musi żreć - to nie "tico". Wszelkie manipulacje mające na celu maksymalne zubożenie mieszanki doprowadzą do zniszczenia, wpierw katalizatora,...
Witam posiadam lagune 95r 2.0 8v + gaz 3generacji. Auto spalało około 10l gazu i jechało dość dynamicznie na tą chwile auto spala około 15l gazu rozpędza się dość niemrawo a przy prędkości 90km na 5tym biegu nie można mówić o przyśpieszaniu tylko o toczeniu.Dodam również iż silnik nie bierze oleju a zawory były regulowane. Dziękuje z góry za pomoc problem...
Pytanie jaka jest przyczyna znikania oleju. Z opisu wynika że jest spalany. Albo silnik jest wyeksploatowany, albo możliwe że pierścienie są zalepione nagarem. W drugim wypadku na pewno lanie pierwszego lepszego 15W40 nie pomaga i dolanie doktora tym bardziej nie pomoże. Warto zmierzyć ciśnienie sprężania. Jeździj, dolewaj oleju. Ile pojeździ tyle pojeździ....
A może orientujesz się od którego roku były już te wskazania ilości oleju, w tym co jeździłem z 2007 było, nie było dystansów przebytej drogi, spalania itp tylko sam Oil level. Dodano po 1 Masz jeden czujnik oleju, to dwupinowe to czujnik temperatury wody. Czujnik poziomu oliwy to badyl długi na ok40cm Napewno mam 2 ten na dole obok filtra oleju wygląda...
Renault Clio II ( 2 ) silnik 1149 3d rocznik 2001 wolne obroty, spalanie oraz kontrolki świateł. Witam wszystkich z góry chciał bym podziękować za wszystkie odpowiedzi udzielone do tego tematu. Mam parę pytań odnośnie wolnych obrotów i nie tylko: - Jakie są prawidłowe wolne obroty dla tego silnika u mnie normalnie jest to 1250 - Problemem który u mnie...
Witam Panowie problem ten sam wypalony tłok, przy "strzale" i utracie kompresji na tym cylindrze auto dokulalo ok. 500m na najblizszy parking, zostalo wylaczone i oczywiscie laweta -cylinder z wypalonym tlokiem szlif cylindra 0.5mm + nowy tlok +0,5mm + honowanie wszystkich cylindrow, reszta tlokow oryginal -przy okazji wymienione wszystkie panewki glowne,...
Jak te 18 tyś km zrobiła w większości w trasie, to jeszcze pół biedy, ale jak w ruchu miejskim, to lepiej nie powtarzać, tego osiągu, bo znów będziesz remontował (wymieniał) motor. 10-12 tyś km, lub rok na dobrym oleju, filtr paliwa co ok 20 tyś km, lub dwa lata, nie obciążanie silnika a głównie sprężarki, bezpośrednio po pierwszym, porannym uruchomieniu,...
Jeżeli chodzi o Diesla, który ma przekulane powyżej 200k to mogę jedynie polecić Tobie 1.9 TDI (90KM) AHU (VW). Miałem takiego z 1999r. Przebieg to ponad 400k i sprzedałem. Nie miałem z nim żadnych problemów... spalanie malutkie, oleju brał do wymiany ok 200ml. Pewnie do 600k pojeździ :) 110 konne i wzwyż są bardziej wysilone. To wszystko co mogę o...
Witam. Zakupiłem Renault Espace 1.9dci. Cena rynkowa, stan rynkowy. Wszystko działa jak należy elektrycznie, zwieszenie, wnętrze itp. Po zakupie wymieniłem olej i filtry. Wszystko wydawało się ok oprócz kopcenia na czarno. Po doradzeniu przez znajomego, odpiąłem EGR, kopcenie zostało tylko przy przygazowaniu z wolnych obrotów oraz przy jeździe poniżej...
Witam wszystkich, szukam porady na temat problemów z Renault Espace, od ponad roku nie mogę dojść wraz z mechanikami gdzie się kryją problemy, może zacznę od początku, 1. Problem ze spalaniem, pali między 15l-20l na 100km,( jazda ekonomiczna ) świece nowe, węzyki nowe, wtryski wymienione na używane ale sprawne(sprawdzane) filtry wszystkie wymienione,...
Niestety świece żarowe nie mają nic wspólnego z wyciekiem oleju ponieważ są wkręcone do głowicy, gdzie otwór do którego są wkręcone kończy się w komorze spalania. Po drugie to twoja turbina z całą pewnością pracuje w całym zakresie obrotów gdyż jest napędzana przepływem spalin. Jednak w pewnym zakresie obrotów jest to bardziej odczuwalne niż w innym....
Witam.Mam problem z renault premium 440 dxi z 2005 roku BEZ RETARDERA.Auto zakupione 2 miesiace temu i od samego poczatku mam z nim problem.Auto po plaskim nawet z obciazeniem nie wzbudza zastrzezen,ma moc i male spalanie.Problemy dopiero zaczynaja sie gdy jest jakas wieksza gorka,auto zaladowane,lub mocne przyspieszanie.temperatura idzie do gory,ogrzewanie...
Witam Mam problem ze spalanie mojego Clio 1.2 92r. śledziłem taki sam temat na forum.. ale tam sytłacja sie poprawiła po wymianie termostatu. U mnie to nic nie dało.. i nadal pali około 12-13 L benzyny jak i LPG bez zwgledu na ekonomiczność jazdy. Jadąc spokojeni sapli 12L dynamicznie i ostro 12,5-13 L ON i LPG. W stacji diagnostycznej podłączyli go...
Clio 2003 100,000km z skrzynia automatyczną DP0 dlugo trzyma na obrotach przed zmiana biegu. np. ruszam z miejsca po plaskim terenie i zamiast po 2000-2500 tysiacach obrotów zmienić bieg to trzyma do 3000 i 3500. Jazda pod górkę to już masakra nie zmieni biegu na wyższy tylko trzyma dwójkę albo trójkę tak na obrotach 3000-4000. Może i fajnie jak ktoś...
Witam, u nas około 16 sztuk magnum dxi, usterka która uniemożliwia dalszą jazdę 1. uszkodzony sterownik skrzyni biegów, (nastawnik na skrzyni biegów). odpala ale nie wrzucisz biegu. 2. zablokowane imo. 3. kabelki pod kabinką. 4. padnięty wtrysk odpala jedzie, 5. często pęka tylna poduszka zawieszenia, 6. wymieniałem kilka razy ecas, 7. duperelki, ogranicznik...
Witam. Samochód Renault Rapid 1.9 Diesel, 1996 rok, pompa paliwa bosch. Diagnostyka silnika O.K ; ciśnienie sprężania 30 atm, ciśnienie na wtryskach 120atm (sprawdzone nie leją), początek wtrysku ustawiony wg instrukcji, pasek rozrządu sprawdzony trzy razy- 100% założony dobrze, luzy zaworów wyregulowane, oleju nie bierze w ogóle, jeżdzę na półsyntetyku....
Możliwe że twój intercooler jest zawalony olejem, ciśnienie z turbiny jest ale co z tego kiedy zapycha się w syfie intercoolera, dla pewności sprawdź też wszystkie wężyki i zawory podciśnieniowe i czujnik ciśnienia może tam tkwi problem. A przy podłączeniu do kompa powinna wyskoczyc 'usterka regulacji ciśnienia doładowania'. A co do spalania to rzecz...
Witam, No więc na wstępie chciałbym zaznaczyć, że to moje pierwsze autko, za bardzo nigdy pod maską nie grzebałem, więc nie znam się na tym ;/, aczkolwiek przy trasie autko spala ok.8/100 a w mieście odcinki 5-30km zjada mi nawet do 12/100, mój brat ma identyczne, lecz z pomocą przy moim raczej nie za bardzo się da, mimo iż jest elektrykiem z zawodu....
mam i mogę polecić, części tanie zwłaszcza zawieszeniowe, reszta jak w zwykłym scenicu. Wada to wał, regenerowalny kosztuje ok 1500zł i po zakupie zwykle taki koszt trzeba ponieść. Skrzynie biegów nie są zbyt trwałe ale moja jeszcze jakoś daje radę a auto ma realny przebieg 240tyś km. Silnik F4R to niemalże doskonała konstrukcja, spala mi ok 11l gazu,...
Witam. Problemy jak wyżej w temacie. Po dłuższym postoju bardzo ciężko pali zarówno na benzynie jak i na gazie. Po odpaleniu potrafi za chwilkę zgasnąć. Aktualnie spalanie na poziomie 14-15l LPG (było nawet 20l/100). Wiem, że to stanowczo za dużo nawet jak na ciężką nogę, bo miałem już takie auto z takim samym silnikiem i było to max 11-12l. Auto ma...
Do meganki nie potrzeba lubryfikacji te silniki maja trwale glowice moja ma 200 tys na gazie a w sumie 360 tys przebiegu i nie zuzywa nic oleju Dobrze te silniki wspolpracuja nawet na valtekach zwyklych czerwonych szybkie wtryski sa lepsze ale to nie silnik full group by to bylo wymogiem do dobrej pracy dobra konfiguracja do tego auta to: Stag /Kme...
Prosta odpowiedź. Auto ważące tonę pali dychę w mieście. Twoje waży 1,2t więc pali 12. Najwięcej kosztuje rozpędzanie auta a z wykresu wynika że rozpędzasz 2-3 razy na minutę i mocno depczesz bo osiągasz chwilowe spalanie nawet 70l/100. Renault scenic 2 1.6 ważący 1,5t takiego wyniku nie osiąga, przynajmniej ja nie potrafiłem takiego wycisnąć. Gdybyś...
Znaczący w pływ na eksploatacje tych silników ma jakość oleju napędowego ,ja osobiście unikam jak ognia małych stacji ,tankuje tylko w firmowych cepeenach i jak narazie unikam kłopotów a przejechałem około 90000.Pozdrawiam.
Wykręciłem świece i dwie były zalane olejem co to może oznaczać ? uszczelka pod zaworami ?? Co mianowicie było zalane olejem? Elektrody, czy też izolator zewnętrzny? Przecież tam masz cewki zapłonowe nałożone na świece więc jeśli mowa o uszczelce pokryw zaworów to przecież wszystko byłoby widoczne właśnie na cewkach. A jeśli mowa o elektrodach wewnętrznych...
Witam, niedawno miałem usterkę bezpiecznika w skrzynce przy podszybiu obok akumulatora. Przegnił (dosłownie) bezpiecznik przekaźnika pompy paliwa. Nie było możliwe uruchomienie pojazdu. Bezpiecznik został wymieniony. Samochód daje się uruchomić. Zegary działają poprawnie. Pojawił sie jednak problem z informacjami na wyświetlaczu komputera. Otóż wszystkie...
Czujnik spalania stykowego został dokręcony z odpowiednim momentem? Możesz podać pełną wartość tego błędu DF006? Nie pamiętam dokładnie ale chyba coś takiego : "obwód czujnika spalania stukowego obwód otwarty lub zwarcie, nieciągły" Zastanawia mnie jedno bo przy wtyczce do czujnika są dwa kable biały i czerwony i są one w takiej szarej izolacji a na...
Witam ponownie Odnośnie czujnika to mój przepuszczał olej i cała kostka pływała w oleju. Wymieniłem go na oryginał. Kostka oczywiście też nie miała styku. Próbowałem z nią walczyć. Musze dodać że łatwo się rozbiera. Lecz te styki to badziewie i próbowałem je podginać ale to niewiele daje. Musze ją wymienić !. Odnośnie zmiany oprogramowania w kalkulatorze....
Do Sławka----czemu od razu proponujesz wywalac instalke bo zle na niej ciagnie bryka i kogos to denerwuje? to niejest jakies wydumane widzimisie gdyz mam porownanie z innymi samochodami tej marki z identycznymi silnikami (www.renault19.pl) gdzie spalanie jest mniejsze nawet o 3 litry a predkosc max o okolo 50km/h. U mnie oleju ubywa stosunkowo malo,...
Witam wszystkich forumowiczów! Napotkałem się na problem spalania stukowego w samochodzie Peugeot 205 z silnikiem TU9 zasilanego gaźnikiem Solex 34 PBISA 16. Ze względu na uszkodzony podciśnieniowy regulator zapłonu, wymieniłem go na używany (w pełni sprawny) z aparatu o takim samym numerze. Po wymianie słychać spalanie stukowe pomimo prawidłowo ustawionego...
Witam. Posiadam Reno Clio mk1 rocznik 91 z silnikiem 1.2 energy E7F na monowtrysku. Problem polega na tym ze spalanie to totalna tragedia ;/ wynosi około 12-15 l :O czy to w mieście czy na trasie różnica to może 1-2 l jak na taka pojemność to przesada autko przelatało już 192 tys km jeżdżę ze średnia prędkością 80-90 km/h staram się delikatnie obchodzić...
Witam, Od roku posiadam Renault Grand Modus 1.5 dci 86KM 2010r. Samochód kupiłem uszkodzony lecz na chodzie, przebieg 47 tys potwierdzony w serwisie. Zrobiłem naprawy blacharsko lakiernicze. Wymieniłem filtr paliwa, oleju, olej. Podczas użytkowania okazało się że słychać metaliczne stuki z silnika. Pojawiają się podczas delikatnego przyspieszania. Gdy...
Witam! Autko jak wyżej. 250.000 km przebiegu, co 10.000 wymiana oleju, bez widocznych ubytków na bagnecie, prawidłowa eksploatacja, spalanie 6-8 litrów / 100 km. itd.. Problem powstał nagle! Spalanie zwiększyło się niemalże dwukrotnie! Jazda: 3-4 bieg (ekonomiczna prędkość (70-90 km/h , spokojna jazda) - wyżucam na luz - jest ok. Po wrzuceniu 5-ego...
Kopci gdy dodam gazu. Auto mam do niedawna wiec nie wiem jakie jest spalanie, a pozziom oleju w silniku ok. (olej byl wymieniany 2 tyg temu) Przed wymiana węzykow tez zdarzało sie ze kopci ale gdy poruszałem przewodami paliwowymi zmiejszala sie ilosc pecherzykow i przestawał kopcic na jakis czas dopuki powietrze znowu sie nie pojawilo. Dodano po 16...
Jedyne słuszne do miasta to 1,6 1,8 2,0 żadne Ide żadne turbo. 1,6 spala 9l/100km 1,8 10l/100km . Możesz spokojnie jedną i drugą landryną sypać 200km/h po nie patrolowanych autostadach. Jedynie trzeba zwrócić uwagę na kolor oleju czy był sewisowany jak trzeba, oczywiście 5w40 i tylna belka czy nie ma luzów.
Witam. Koledzy chciałbym się Was poradzić i podpytać, a mianowicie chodzi mi o to jak w temacie, czy moim problemem może być źle ustawiony rozrząd, czy np. lejący wtrysk, a może padnięte turbo. Dodam, że lala nie bierze oleju, tylko ma większe spalanie mniej mocy i ten czarny dym jak wcisnę mu troszkę więcej gazu. W załączniku zrzut z clipa. http://obrazki.elektroda.pl/2692041400_1...
Witam, autko z silnikiem c3j przebieg 200kkm poj. 1,4 wtrysk 1 punktowy-jazda na benzynie. Problem polega na tym, że świece oraz końcówka rury wydechowej są okopcone. Rozruch silnika przebiega bezproblemowo zimą oraz teraz i zauważylem że po nagrzaniu się silnika traci on wyraznie moc. Ciśnienie w cylindrach bylo sprawdzane i jest w normie. Spalanie...
spalanie oleju renault spalanie spalanie oleju astra
sensor uderzenie audio cambridge przełącznik oscylator
philips lattego philips lattego ep2231
Maszynka Philips nie działa z gniazdka – przyczyny i rozwiązania Medion LIFE S64007 (MD 44007) - Funkcje i Specyfikacja