Na jakich odcinkach, jak wygląda na trasie?
Nie to nie jest nomalne spalanie dla passatowego 1.8t. Chyba że był chipowany. Mój pasek 1.8t/150koni pali LPG minimum 11L do max16 litrów (a mam naprawde ciężką nogę zadwodowo jeżdżę autem). I ciężko mi przebić to 16L.. musisz mieć coś dawką paliwa. Sprawdź czy nie ma jakiś błędów, czy są sondy oki (jak są walnięte to zwiększa dawkę). noo chyba że...
jeśli zaczął strzelać sprawdz czy pod czas wymiany kopułki nie zamieniłeś przewodów miejscami w kopułce a i jeśli słabo był dokręcony aparat owszem mogłeś go przestawić.rozrząd jeśli na pb jest ok to bym wykluczył,a tak na marginesie można sprawdzić ciśnienie sprężania to też ma wpływ na spalanie
całkiem normalne
Błagam - pomocy! Co mogę jeszcze zrobić?! Zezłomować? Zrób dokładne foto silnika i osprzętu - mam brzydkie podejrzenia, będziemy powoli tłumaczyć jak go reanimować. Digifant to prosty system, ale ma "zagrywy". Skoro rozsadziło klapę antystrzałową i uszkodziło przepływomierz, to od razu rozejrzyj się za nowym boxem filtra - cudów nie ma, musi być pęknięty....
Wypalenie DPF polega na tym że w chwili gdy zaczyna się proces, sterownik silnika zwiększa dawkę paliwa wtryskiwanego do silnika. Gdy przerwiemy proces to paliwo jest nie spalone, czyli trafia do oleju, lub po ponownym odpaleniu nie spalone do dpf. Czyli samochody wyposażone w DPF najlepiej się sprawdzają w trasach. Do jazdy po mieście to porażka, czyli...
mam passka 1.8 na jednopunkcie w gazie i też mi pali w granicach 10-12 litrów. To norma w tych autkach, a reduktor mam 100kw:D
Jeżeli układ zapłonowy masz 100% sprawy, a układ zasilania odpada, bo to samo dzieje się na benzynie i gazie, pozostaje jeszcze sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Może być też uszkodzona uszczelka pod głowicą, lub sama głowica.
Przy spokojnej jeżdzie na odcinkach ok30 km ten silnik (sprawny) powinien zużywać ok 10-11 l gazu na 100 km możliwe przyczyny nadmiernego zużycia gazu to : ciężka noga i jazda na krótkich odcinkach w mieście.Zatarty silnik krokowy. Zabrudzony filtr gazu,lub mazut w reduktorze.Utwardzona przepona w reduktorze. Rozregulowana instalacja lub źle zamontowana....
Jeśli chodzi o korekcje to właśnie te rozbieżności mogą być przyczyną odczuwalnego drgania. Podjedz do warsztatu niech ci zmierzą ciśnienia na poszczególnych cylindrach. Ciśnienie nie powinno być niższe niż 25 bar a najlepiej jak by było w okolicach 30bar. Różnice ciśnienia na kolejnych cylindrach nie powinny być za duże.
Przewód jest zbyt elastyczny . Auto ma założony przy przepływomierzu mikser ,który powoduje wzrost podciśniena w w/w przewodzie . Miałem taką samą usterkę , a zaradziłem temu w bardzo prosty sposób włożyłem do środka sprężynę o średnicy nie wiele większej niż jest przewód.
logi to samemu bede musiał zrobić, gdyż jestem za granicą ;/ a tutejsi mechanicy to sie znają tyle co ja, albo jeszcze mniej. A w serwisie zabule tyle, że naprawde lepiej wyjdzie sprzedać ten samochód i mieć problem z głowy. mógłbyś mi wysłać jakiś link z allegro, w którym bedzie taki kabel, bo może i bym go kupił.( przyda sie na przyszłość )
Zdecydowanie za dużo tobie pali. Mam taki sam motorek który po mieście zadowala się 7.5 l ON a wtrasie bierze koło 5 . Myślę że to raczej nie przepływka . Sprawdż zaworek n75 oraz kierownice spalin w turbinie.
No znam ten wątek na forum passata, dodałem ostatni wpis tam, ale nikt od 3 dni się nie odezwał, dlatego napisałem to samo tutaj.
Odpal autodiagnostykę to może się dowiesz czegoś.
Witam problem jak w temacie bardzo dużo pali gazu 15-18 litrów . Parownik jest nowy silnik jest po wymianie ale na starym tak samo palił , kręcony już był na wszystkie sposoby i brak rezultatu . Jaka może być tego przyczyna kiedyś palił mi 9-11 litrów i naprawdę dobrze jeździł a teraz nie dosyć że moc jak bym komarem jechał to i to spalanie !! Jak go...
Sprawdzałeś filtr paliwa....?// Moze ten opornik zmienia za bardzo mape na wyższym biegu
odświeżam temat. miałem chwilę i sobie pogrzebałem w aucie.znalazłem dziurę w odmie(taki gumowy trójnik przy pokrywie zaworów) i to całkiem sporą.czy to może być przyczyną nierównomiernych obrotów i dużego spalania?nie wiem gdzie to kupić bo u mnie na szrotach nie mają a w sklepach tylko na zamówienie. no i jeszcze żeby było weselej jak ruszam na boki...
To jest normalne spalanie.Jeżdżąc 90 km/h to będzie spalał 4,5 l
Pewnie włożone inne pompowtryski niż w oryginale i przez to pokazuje inne spalanie.
Zaczynamy się chyba powoli zapędzać w kozi róg. Na samym początku jest napisane, że auto paliło również dużo benzyny, więc nie możemy szukać tylko i wyłącznie przyczyny w instalacji gazowej. Tutaj przyczyną jest coś co steruje jednym i drugim, bo spalanie benzyny w granicach 13l\100km przy tej poj. to chyba nie jest normalne. Mam pytanie czy auto pracuje...
mam skrzynie manualna wymienilem filtr powietrza i spalanie w trasie spadlo do 6,3(jazda dzien w dzien 20km bez wyprzedzania i utrzymuje stala predkosc 80km/h ) byłem u kolegi i diagnozowal mi vagiem stwierdzil ze przepływka pokazuje za duze wartosci czego moze bbyc przyczyna na rozgrzanym silniku szarrpanie 3,4,5bieg od 1800-2000obrotow/min , wyczyscilem...
Sprawdzić kąt synchronizacji, Vag > silnik > bloki pomiarowe > grupa 4 poz 4
A ustaw mu nawet na rozgrzanym bez obciążenia 2.5mg/h, jeśli spalanie nie wróci do normy, zaczniesz robić logi, i dojdziemy co jest nie tak że za dużo pali. Dodano po 2 Tutaj dawka paliwa którą widzisz jest odwrotnie proporcjonalna na wolnych do teko co jest w rzeczywistości czyli: Vag 2.0 rzeczywistość 8.0 Vag 5.0 rzeczywistość 5.0 Vag 8.0 rzeczywistość...
w jaki sposob mierzyles temperature termometrem? w zbiorniczku wyrownawczym?, mialem juz kiedys podobny problem w audi (AWX-ten sam silnik) i okazalo sie ze nowy czujnik tez byl walniety (w jednym czujniku sa dwa - jeden daje na kompa ("silnik"), drugi na zegary). Widze ze masz vag-a, wiec zrob taki test - na zimnym silniku podepnij kompa, sprawdz jaka...
Który z samochodów polecacie: AUDI A6(C6 z nowym grilem) czy nowego VW Passata z silnikami diesla?? Chodzi mi ogólnie o komfort, usterki, spalanie itp.
Witam. Gaz do tego auta bym powiedział że nawet jest wskazany:D Instalacja najlepiej sekwencja, osobiście polecam KME Diego G3, ewentualnie Stag 300, spalanie około 10, 11l, pasuje dość duży zbiornik i wlewka pod klapką od wlewu benzyny. Naturalnie najtrudniejsze jest znalezienie kogoś kto nie sp...... montażu, a to może być dużo trudniejsze niż dobór...
Można bez problemu zainstalować gaz do silnika turbo, tym bardziej instalację 4 generacji. Co do niszczenia: spalanie LPG powoduje wyższą temperaturę spalin, min. z powodu zubożania mieszanki spowodowanego niedoskonałością układu sterowania i zasilania gazem, co wydaje mi się że przy prawidłowej eksploatacji (bez nadużywania pedału gazu) nie powinno...
jeżeli chcesz trzymać te auto zainwestuj w orginalne pierscienie i panewki bo nawet taka firma jak goetze mimo dobrej renomy wyrabia zamienniki bardzo dobrze ale materiał z jakiego są ich pierscienie pozostawia wiele do życzenia, podam swój przykład mam mercedesa w123 300d po wymianie pierscieni goetze spalanie oleju znikneło ale tylko na 15 000 km...
Ludzie nabijają punkty za komentarze a nie mają podstaw wiedzy techniczej. 1. Jak najbardziej nieszczelny / dziurawy układ wydechowy powoduje spadek mocy i wzrost zużycia paliwa. W skrócie: w układzie zachodzą zjawiska falowe. Dlatego dla każdego silnika pojemność, długość układu wydechowego jest indywidualnie liczona w fabryce. Szczególnie ma to znaczenie...
Problem rozwiązany. Uszkodzony DPF. Po naprawie :) jak ręką odjął.
http://www.autocentrum.pl/spalanie/volks...
Przepływka do wymiary
Raczej szary dym... jakie oznaczenie silnika, rocznik ? jeśli to stary Pasek to prawdopodobnie masz problem z nastawnikiem przepustnicy, zacina się czasem, nie reaguje na impulsy sterujące,trzymając uchyloną przepustnicę - podwyższone obroty to większe spalanie. Dodano po 2 źle odpala bo jak się zatnie nastawnik przepustnica jest zbytnio uchylona i...
A moze byc wina zamiennika tego czujnika ? Moze ktos wie jaka wartość powinien miec ?
zmieniłem termostat i jest już ok
Podpiąłeś pod komputer ? Może jest problem np. turbiny , wtryski itp.? Sprawdź .
TO TEST CAŁEGO UKŁADU ODPOWIEDZIALNEGO ZA SPALANIE OBD ŁĄCZNIE Z KATALIZATOREM I NIE MUSISZ SIE ZASTANAWIAC CZY SADA MA WYKRESY OK CZY NIE JEST PO PROSTU TEST I WYNIKI ALBO OK ALBO N OK Dodano po 6 OK WYKASOWAC BLEDY ZE STEROWNIKA SILNIKA . 1 ZAPŁON WLACZONY WCHODZISZ W SILNIK PODSTAWOWE NASTAWY I KANAL 60 .ADAPTACJA PRZEPUSTNICY JAK PISZE ADAPT OK...
Błąd komunikacji ECU i immobilizera. Na początek polecam dopasowanie sterownika immobilizera do ECU. Jeśli nie pomoże, to czeka się naprawa prawdopodobnie wiązki.
Może to nie chip tylko rezystor albo jakiś box. Jakiś tuner albo dobry mechanik który potrafi zrobić logi pewnie najszybciej powie coś mądrego.
Poszarpywanie nie, spalanie tak.
Wygląda że instalacja jest ustawiona na minimum zużycia. Niestety szanowny panie kolego jak się ma 2.0 pod maską to trzeba się liczyć z kosztami, a jak to jeszcze może kombi to w ogóle, masa przyspieszana, hamowana. Cudów nie ma. Jak się ma instalację parownikową bez regulacji składu sondą lambda to można wybrać albo dynamikę albo oszczędność albo trochę...
Zrób reset sterownika i jak się po tym poprawi to znaczy że winna jest emulacja sondy Na ostatnim foto widać przekaźnik najprawdopodobniej zastosowany aby odcinał napięcie podtrzymujące pamięć ECU po wyłączeniu zapłonu. Ale nie zaszkodzi spróbować jak poprzednik pytał.
Normalne spalanie tego auta.
Witam. A przypadkiem nie ubywa płyn .
Najpierw sprawdż czy wszystko jest jak napisałem .
Mam problem mój Passat pali 36 l gazu na 190 km i benzyny też dużo spala. Jaka może być przyczyna tak dużego spalania? Volkswagen Passat B5 1.8 automat 1989 rok kombi
Trasa przy 90 pali 5,5 litra. W mieście pozwala sobie na 11. Nie cieknie nigdzie paliwo. Błędów jako takich nie ma. Kąt wyprzedzenie wtrysku jest 5 stopni. Pięknie przyspiesza. Tylko czuć ostry zapach spalin. Czy możliwe , że tyle pali po wymianie rozrządu? Przecież mogłem się pomylić o ząbek. Im więcej o tym myślę, tym bardziej nie mam pewności, czy...
Proponuję dokonać fachowej diagnostyki, bez tego, powstanie 1000 teorii.
ja mam podobnie - duzo pali no i dziwne ze ta sonda idzie do masy . tak ma byc ???
Witam wszystkich bo to moj pierwszy temat w tym serwisie i mam klika pytan jesli ktos z Was spotkal sie z problemem prosze o podpowiedz mianowicie pchnolem mojego paska 97 rok zapalil ale odrazu zrobil sie problem, nie trzyma obrotow,spadaja momentalnie i gasnie,nie ma mocy ,czyzby moje obawy ze przeskoczyl pasek rozrzadu mogly by miec podstawy?Gdzie...
Problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku. Trochę poczytałem i sądzę, że jest to spowodowane pompą wtryskową (tzn na zimnym pali od razu, na rozgrzanym nie chce, trzeba odczekać - więc utwierdzam się że wina leży po stronie pompy wtryskowej). Moje pytanie jest takie ponieważ czasami zdarza się, że silnik się uruchamia i po 2 sek gaśnie. Uruchamia się...
Na początek możemy wszyscy pogratulować właścicielowi, który na akumulatorze z najprawdopodobniej zerwaną celą próbował prostownikiem pamiętającym czasy Gierka odpalać passata na rozruchu. Wiadomo taki akumulator nie stanowi żadnego obciążenia więc zbyt wysokie napięcie poszło na instalację. Uwalił się mpdół komfortu, sterownik skrzyni automatycznej...
Witam mam problem z passatem. Potrafi jeździć bez problemu. Czasem robię 200 km dziennie i nic się nie dzieje. Rano wsiadam do auta odpali i po ok 30 sek gaśnie. Później już można kręcić i nic. Psikne plakiem odpali i później znów jeździ bez problemu. Kilka dni spokój ale bez plaka ani rusz. Strasznie dziwny problem. Błędów zero na kompie. Aaa wymieniłem...
Witam serdecznie. Passat kombi 95r. 1,9TD - auto nie moje i usterka znana tylko z opisu w dodatku dziewczyny:) Mianowicie jak włącza światła mijania to wszystko w aucie gaśnie - obrotomierz, kierunki, kontrolki, zegarek, podświetlenie deski. Przy włączeniu długich zapala się zielona kontrolka (pewnie niebieska od długich ale mówi, że zielona) oraz jakaś...
Witam jestem posiadaczem passat 115 km na pompowtryskach i taki problem gdy zimny to kopci na niebiesko,po przekroczeniu 3000 obrotow wchodzi prawdopodobnie w tryb awaryjny i niepojdzie wiecej jak 80 po zgaszeniu i odpaleniu wszystko ok do ponownego przekroczenia 3000,no i sspalanie wdelug kompa nie rowna sie z rzeczywistocia na kompie max srednie mi...
samochod normalnie odpala jak troche nim pojerzdze to spadaja gwałtownie obroty i gasnie. na komputerze pojawiła sie kontrolka od swiecy ta sprezynka taka. wymienilem filtr poaliwowy,swiece. co to moze byc bo dalej jest to samo.
posiadam Passata b3 1.8 b w automacie auto nagle zaczęło dużo palić w mieście około 20l na 100 w trasie około 11-12 przy jeździe 100km/h wymienione zostało: mono wtrysk,guma pod mono,pompa paliwa,na kompie pod VAG-iem nie ma błędów,sonda lambda sprawdzona i podobno jest jak nowa do 0.8.świece ładnie przepalone.Czasem po odpaleniu i przejechaniu 0.5...
Witam. Mam passata b5 1998r. 1.8T i problem. Mianowicie jak go odpale to po chwili zgaśnie. Nie ma wolnych obrotów. W czasie jazdy czasami szarpie i tylko jak zdejmę nogę z gazu to gaśnie. Zarówno na gazie jak i na benzynie. Przepustnica wymieniona - brak poprawy. W czasie jazdy czasami słychać jakby łapał lewe powietrze - podciśnienia sprawdzone. Co...
Witam posiadam passat b5 fl od ok miesiąca, i jedno co mnie irytuje to spalanie jakie pokazuje komputer... Jadąc jednym ciagem(nie stawania na swiatłach itp itd) kompuet pokazuje srednie spalanie 13.6l. A gdy jadę w miasto ok 15;/100km. Byłem u gościa na komputerze i nic, zero błędów. Tylko coś o za niskim napięciu na klapach od klimy. Co może być przyczyną...
Witam. Auto jak w temacie, z rana gdy auto jest zimne, pali bardzo ładnie, po rozgrzaniu duzo gorzej, trzeba zdecydowanie dluzej krecic. Na silniku wyskoczyly takie oto bledy 18057 i 18043
Witam posiadam passata b4 gt 2.0 benzyna 150 koni mam problem , w trakcie jazdy zaczyna przerywac nie zaleznie czy jade na benzynie czy na gazie dochodzi do 3 tys obrotow i szarpie, czasami jest ok ale po kolejnym odpaleniu silnika znowu zaczynaja sie te problemy bardzo prosze o pomoc
Witam. Do rzeczy.rano podczas odpalania na zimnym silniku auto kopci na czarno, w mrozy nieco bardziej obficie.Uszczelka pod głowicą wykluczona, płynu nie ubywa.Auto w tym czasie nie równo chodzi, niezbyt płynnie przyspiesza, czasem szarpnie,benzynę którą używam tylko na rozruch pożera w ogromnych ilościach, po przejechaniu 2 km(zimą) dopiero włącza...
Witam wszystkich! Wiem, ze mój problem już był poruszany wiele razy, ale objawy nie są do końca podobne do moich. Przeczytałem mnóstwo for, tematów i wątków, i z czego okazało się że taki przypadek występuje ale w dieslach. Samochód taki jak w temacie a objawy są następujące.: Po dłuższej jeździe np. w mieście co chwilka opala się samochód gasi. Na...
Witam mam problem następujący w czasie jazdy moim paskiem mojemu ojcu "wskoczył" kluczyk na pozycje nr 2, rozrusznik się uruchomił, on tego nie usłyszał i rozrusznik się spalił. po wymianie rozrusznika nie kręcił on, nie było także prądu na tablicy rozdzielczej( żadna dioda się nie zapaliła) silnik nie odzywa się. Po wymianie akumulatora, rozrusznika,...
Witam. Mój Passat od dłuższego czasu ma problem z odpaleniem po kilkugodzinnym postoju. Jest to 1.6 benzyna 101KM plus świeży gaz sekwencja. Przy próbie odpalenia pali od strzała i po 2 sekundach gaśnie, przy kolejnych 6 próbach auto jakby chce ale nie może, pryka jakby na 3 gary, strzela i gaśnie, po czym przeważnie za 7 odpali. Wymieniona cewka, przewody,...
passat spalanie passat średnie spalanie passat wysokie spalanie
mocny nagrzewać radio watchout czujnik multiswitch unicable
odwrotne podłączenie zasilania ekspres philips
Wyważarka do kół startuje, ale zaraz staje - usterki Wyważarka ATS W320 - uruchamia się, ale zatrzymuje