Nie to nie jest nomalne spalanie dla passatowego 1.8t. Chyba że był chipowany. Mój pasek 1.8t/150koni pali LPG minimum 11L do max16 litrów (a mam naprawde ciężką nogę zadwodowo jeżdżę autem). I ciężko mi przebić to 16L.. musisz mieć coś dawką paliwa. Sprawdź czy nie ma jakiś błędów, czy są sondy oki (jak są walnięte to zwiększa dawkę). noo chyba że...
całkiem normalne
Błagam - pomocy! Co mogę jeszcze zrobić?! Zezłomować? Zrób dokładne foto silnika i osprzętu - mam brzydkie podejrzenia, będziemy powoli tłumaczyć jak go reanimować. Digifant to prosty system, ale ma "zagrywy". Skoro rozsadziło klapę antystrzałową i uszkodziło przepływomierz, to od razu rozejrzyj się za nowym boxem filtra - cudów nie ma, musi być pęknięty....
Sprawdz filtr powietrza , jesli jest brudny , auto bedzie bardzo duzo gazu palilo . Pozatym podepnij sie pod OBD i sprawdz jak tam faktycznie wyglada ta sonda , mozesz jeszcze miec zatkany katalizator i to tez moze dawac takie efekty , oprocz tego auto bedzie bardzo zmulone.
To bardzo czeste uszkodzenie TDI. Przyczyna moze byc przytkany intercooler ojejem ,ktory niestety dostaje sie tam z turbiny. A druga przyczyna to kolektor dolotowy na jego sciankach od wewnatr osadza sie wegiel z olejem co zwerza jego srednice i silnik dostaje za malo powietrza , Widzalem wiele TDI z tym przebiegiem i w kazdym kolektor jest do czyszczenia....
To jest normalne spalanie.Jeżdżąc 90 km/h to będzie spalał 4,5 l
mam skrzynie manualna wymienilem filtr powietrza i spalanie w trasie spadlo do 6,3(jazda dzien w dzien 20km bez wyprzedzania i utrzymuje stala predkosc 80km/h ) byłem u kolegi i diagnozowal mi vagiem stwierdzil ze przepływka pokazuje za duze wartosci czego moze bbyc przyczyna na rozgrzanym silniku szarrpanie 3,4,5bieg od 1800-2000obrotow/min , wyczyscilem...
logi to samemu bede musiał zrobić, gdyż jestem za granicą ;/ a tutejsi mechanicy to sie znają tyle co ja, albo jeszcze mniej. A w serwisie zabule tyle, że naprawde lepiej wyjdzie sprzedać ten samochód i mieć problem z głowy. mógłbyś mi wysłać jakiś link z allegro, w którym bedzie taki kabel, bo może i bym go kupił.( przyda sie na przyszłość )
Jeżeli dobrze zrozumiałem, temperaturę na zewnątrz komputer jak i climatronic pokazuje tak samo, prawidłowo bez zmian, temperatura wody tez Prawidłowa, odczyty spalania na postoju jAK i w trasie zawsze sprawdzałem na rozgrzanym silniku wiec to co wyżej podałem jest na silniku rozgrzanym.
zmieniłem termostat i jest już ok
Raczej szary dym... jakie oznaczenie silnika, rocznik ? jeśli to stary Pasek to prawdopodobnie masz problem z nastawnikiem przepustnicy, zacina się czasem, nie reaguje na impulsy sterujące,trzymając uchyloną przepustnicę - podwyższone obroty to większe spalanie. Dodano po 2 źle odpala bo jak się zatnie nastawnik przepustnica jest zbytnio uchylona i...
Błąd komunikacji ECU i immobilizera. Na początek polecam dopasowanie sterownika immobilizera do ECU. Jeśli nie pomoże, to czeka się naprawa prawdopodobnie wiązki.
No znam ten wątek na forum passata, dodałem ostatni wpis tam, ale nikt od 3 dni się nie odezwał, dlatego napisałem to samo tutaj.
Zrób reset sterownika i jak się po tym poprawi to znaczy że winna jest emulacja sondy Na ostatnim foto widać przekaźnik najprawdopodobniej zastosowany aby odcinał napięcie podtrzymujące pamięć ECU po wyłączeniu zapłonu. Ale nie zaszkodzi spróbować jak poprzednik pytał.
Witam. A przypadkiem nie ubywa płyn .
Witam problem jak w temacie bardzo dużo pali gazu 15-18 litrów . Parownik jest nowy silnik jest po wymianie ale na starym tak samo palił , kręcony już był na wszystkie sposoby i brak rezultatu . Jaka może być tego przyczyna kiedyś palił mi 9-11 litrów i naprawdę dobrze jeździł a teraz nie dosyć że moc jak bym komarem jechał to i to spalanie !! Jak go...
Zauważyłem że jak odpale na benzynie i po chwili przeżuce na gaz i przejade tylko kawałek i zgasze to później strasznie długo musze kręcić zeby odpalił , dodam ze normalnie pali na dodyk. Bo parownik jest nie rozgrzany poprzez płyn chłodniczy i Się tobie zalewa gazem.Normalna sprawa jak się nie przestrzega zasady ciepły silnik przełączam dopiero na...
Mój pali do 6 litrów 1.9 TDI 250 tys przejechane na liczniku a w w rzeczywistisci nikt nie wie:)
Sprawdź wtryski na stole.
To jest silnik ATJ z 1999 roku. Przed zmianą też nie pasowało na punkty. Ba, jakie punkty? Na kole od wału mam logo vw, EHT. Na rozrządzie jest to co na autodacie, ale nie pasuje w tym miejscu. Po ustawieniu na znaki , które podaje literatura nie można obrócić wału po spięciu paskiem. A czy nie jest tak, że komputer sam sobie dobiera kąt wtrysku? Statyczny...
Normalne spalanie tego auta.
Sprawdź koniecznie rurę dolotową od turbo do IC oraz od IC do silnika. Wydaje mi się, że tam masz (typowy dla Passata) problem. Jak masz dziurę, to to co napompuje Turbo ucieka bokami i po ptokach!
Dzięki na pewno to sprawdzę
Witam moze ktos byłby mi w stanie podpowiedziec co moze być przyczyną tak złej pracy skrzyni biegów ? Samochód na 4 i 5 biegu sprawdzane na sekwencji nie ma w ogóle siły a na nizszych biegach przeciąga i także jest słaby. Jest jakiś problem ze skrzynią Tiptronic tylko co moglo by to być? Robiłem diagnostyke silnika i turbiny i wszystko jest wzorowe...
Jakaś diagnostyka komputerowa była robiona? Przepływomierz, czujnik temperatury silnika? Ciśnienie paliwa ktoś sprawdzał? Stan cewek i świec zapłonowych?
moze sonda sie przywiesza lub krokowy i za mocno podlewa gazem.
błędów może brak,a parametry?
Nie sugeruj się do końca wskazaniami komputera , sprawdź fizycznie spalanie . Po wymianie rozrządu profilaktycznie sprawdź na obecność wycieków ( np przy filtrze ) i zerknij w 004 .
Witam dorzucam fotki ustawień.
Sonda orginał - czy trzyprzewodowa. Pozdrawiam.
Analiza spalin co pokazuje? Może "gubisz" paliwo?
Wtryski do wymiany niestety,ale daj do sprawdzenia,powinny otwierać się przy 190 bar.
Złącze diagnstyczne JEST !!! pod osłoną drążka zmiany biegów.
A jaki masz przebieg silnika całkowity i w tym na gazie ? Po ok 60 tys km instalacje gazową trzeba radykalnie odświerzyć, łącznie z wymianą membran (lub całej "puszki" co sie bardziej opłaca- przerobiłem ten temat na moim pasku B4 2,0 1996). Pozdr.J.
Sprawdź sondę lambda, a paliwa tak samo dużo żre ? To auto jest paliwożerne ale nie powinno brać więcej niż 14l nawet na automacie.
Witam, byłem oglądać dzisiaj samochodzik Passat b5 fl 1.8 t higline. Autko z zewnątrz trochę robione, ale podłużnice proste, więc nie jest źle. Moje pytanie: po odpaleniu tego autka (stało na dworze w komisie) słychać świst na ssaniu tak jakby od turbo. Czy na ssaniu mogą być aż takie obroty, żeby turbo chodziło? A drugie: podczas pracy na ssaniu komputer...
Problemem była instalacja gazowa. Przecięty był jeden przewód. Ale nadal mam problemy z: 1)wolno schodzi z obrotów przy zmianie biegów 2)korekta z sondy jest na 7+ i 10+ 3)słabo wstaje turbo. Wartość zadaną jest dopiero od 3280 obrotów 4)wydaje mi się, że ma wysokie spalanie (14 L gazu w mieście i 11,5 trasa) Samochód miał automatyczną skrzynię biegów...
Wiem o tym sam się za to zabrałem nieumiejętnie. A czy po regulacji spadną korekty? Dodam, że spalanie z 12l spadło na 8l/100km więc myślę, że wtryskiwacze nie leją.
Witam, mam w/w passata 2003i niemały problem, jakbył mróz -15 spalanie na pierwszych 500m przy powolnym ruszaniu to ponad 50l później spada do 20 z hakiem itp. Teraz jest +5 i spalanie w mieście przy spokojnej jeździe to 16-20, dziwne bo nawet jak jade bardzo wolno, mało gazu pokazuje mi 13,5 15,5 itp Moc jest, VAG nic nie wskazuje. jak były mrozy bujało...
Dodano po 11 Mam jeszcze jedną sprawę. Tym razem Golf IV 1.6 SR AKL. Klient skarży się na brak mocy po nagrzaniu oraz wysokie spalanie i delikatne przerywanie na jałowym biegu. Jeden jedyny błąd na Vagu to Czujnik Halla - niezrozumiały sygnał. Czujnik Halla podobno wymieniony na nowy ori. U mnie wymienione kable+świece+czyszczenie przepustnicy. Sprawdziłem...
Jak ściągniesz już główke to chociaż perścienie zmień, bo to szkoda kasy tylko na zaworki. Pozdrawiam
Witam VW Passat 2.0, instalacja II generacji, reduktor Elpigaz EM-2R. Wymieniony filtr powietrza, świece, kopułka, palec. Zrobiona regulacja instalacji gazowej - parametry w normie zarówno na biegu jałowym jak i przy obrotach 2000-3000. Problem - spalanie 20l/100km Gazownik powiedział, że na 99% wina reduktora, sparciała membrana itp. Też tak uważacie?...
Lejące pompowtryski na przykład. Podjedź do komputerowców niech sprawdzą. Mój AVB na postoju 0,7-0,8 klima 1,0-1,1 trasa 6,3-6,5 a jak się postaram to i 5,8 ale passat cięższy i automat. Przebieg 340000km Pozdrawiam
witam.... mam pytanie czy ktoś się z takim problemem spotkał mianowicie zapala auto normalnie żadnych dymów nierównej pracy,po dodaniu gazu nie ma od razu kopa ale na wolnym do 5tys wykręci i dopiero po wrzuceniu 1 biegu jest lipa , nie ma ciągu i tak na każdym biegu max rozpędziłem z górki do 80-100 ale pod górkę to już masakra sprawdzałem na postoju...
czesc. od pewnego czasu moj passat nie ma mocy. Nie chce lecieć wiecej niz 140km/h a spalanie w mieście podchodzi pod 9-10l i dynamiką też nie grzeszy. Turbina ok, vag pokazuje ze ma prawidłowe doladowanie. dodam ze wszystkie filtry, olej i wężyki od podcisnienia zmieniałem kilka dni temu. moj silnik to 1.9 tdi 90km 1z 1995r ktoś ma jakiś pomysł co...
czesc. od pewnego czasu moj passat nie ma mocy. Nie chce lecieć wiecej niz 140km/h a spalanie w mieście podchodzi pod 9-10l i dynamiką też nie grzeszy. Turbina ok, vag pokazuje ze ma prawidłowe doladowanie. dodam ze wszystkie filtry, olej i wężyki od podcisnienia zmieniałem kilka dni temu. moj silnik to 1.9 tdi 90km 1z 1995r ktoś ma jakiś pomysł co...
Witam wszystkich odnośnie T5 o co chodzi?, Ja już nie wiem co mam myśleć o tym złomie ale już tyle kasy w niego włożyłem że nie opłaca mi się sprzedawać wiec muszę doprowadzić to do porządku i niech brat jeździ. Odnośnie modułu komfortu to jeszcze nie sprawdzałem ale to cenna uwaga, wyczytałem gdzieś ze jeżeli wymieni się jakiś nastawnik to też tak...
Cześć Dzieki za te gratulacje, ale wiedzę zawdzięczam tylko i wyłącznie forum LPG oraz kilku publikacjom i uprzejmości takich forumowiczów, jak WY. Poza tym to tylko wiedza teoretyczna. Mój maż mi już zapowiedział, ze po powrocie nic mi nie pokaże (oczywiście w aucie), bo jeszcze przyjdzie mi do głowy coś w nim naprawiać :wink: Dzisiaj się dowiedziałam,...
Wymieniłem dwumas i sprzęgło i niestety żadnej reakcji. Wtryski dalej zachowują się tak samo, raz jest spoko raz nie. Raz na postuje pracuje idealnie, nie ma najmniejszego drgania (spalanie 0.6l/h), raz zaczyna rzucać silnikiem (spalanie 1l/h). Mam wrażenie, że w ogóle auto straciło trochę mocy. Zastanawiam się nad sprawdzeniem pompy tandemowej. Dodatkowo...
Passat 1.6 100 8V też 11-13 łyka
To całkowicie naturalne ze passat z tym samym silnikiem w podobnych warunkach spali mniej. Praw fizyki nie zmienisz.
Też miałem coś takiego np. po odpaleniu silnka wyskoczył na 2500 i tak tzrymał jedynia dało sie zbić jak włączysz 4 bied i puszczasz sprzęgło razm z wciśnietym hamulcem. ALe takie coś to jest raczej wina silnika krokowego od regulacji wolnych obrotów. Czeasem się zacina. A wysokie spalanie to może wina gazu albo parownika.
Więc tak znalazłem mase takich objawów takich tylko inaczej interpretowanych na tym forum i na innych ale do rzeczy mój przypadek to można porównać np. do opony w której jest dziesięć maleńkich dziurek, zakleisz jedną i dalej schodzi aż do ostatniej :arrow: zatkane kanaliki w głowicy zapchały popychacze to fakt jeden roztoczyłem w celu obejrzenia w...
bipy sa faktycznie wysokie : podam jeszcze grupe 001: 840obr/min / 13,7 mg/str / 7,1CF / 77,4 C - skad spalanie trak wyskoie na wolnych?
Instalacje mam od września. Czyli ma jakies 6 miesięcy. Zrobiłem na niej ok 18tyś. Dzisiaj poddałem instalke ostatniemu programowaniu, jak spalanie nie spadnie to wstawiam śrube i zobaczymy co sie bedzie działo.
Dzięki za podpowiedź co do zmiany auta ale jeśli miałbym zmienić to jedynie na vw passat równiez 1,9 Tdi ale max 110 KM a pozatym dzięki wam wszystkim za odpowiedzi na moje zapytanie. Pozdrawiam :)
Mam problem z autem. Zapala normalnie,ale po jakimś czasie wpada na najwyższe obroty i nie można go zgasić.Zaczyna wtedy mocno dymić na biało. Jak go zgaszę biegiem to muszę trochę odczekać, żeby go zapalić i żeby chodził na wolnych obrotach.Był sprawdzany na komputerze i nie ma żadnych błędów.(wykazuje obciążenie na luzie 65%, a powinno być 10%)Wyczuwalny...
Witam, niedawno nabyłem Seata Toledo II z silnikiem 1.9 TDI 110km. Generalnie auto jest w dobrym stanie, ale przeraża mnie uciekająca wskazówka paliwa. Zatankowałem kocioł do pełna (55 litrów) i od tamtej pory zrobiłem 260km a wskazówka zjechała już do połowy!!! Dodam, że komputer pokazuje średnie spalanie 5,1 a ja jeżdżę bardzo spokojnie (maks 70-80km/h)....
Witam, Objawy mam podobne. Pompowtryski zregenerowane w zeszłe lato. Wszystko bylo ok do czasu aż pojawiły sie pierwsze mrozy. Co prawda z odpalaniem nie mam żadnych problemów, jedynie tuż po nim pojawia się "szarpanie" silnikiem na jałowym oraz lekki skok spalania - występowanie sporadycznie. Zaraz po odpaleniu, praca silnika jest głośna i spalanie...
Kolego jeśli dobrze kojarze to stag100 ma na przewodzie gazowym od parownika do kolektora ssącego urządzonko do sterowania ilością gazu. Trzeba sprawdzić czy to wogóle działa. (jeśli ktoś tego nie wyrzucił i nie wstawił pokrętła zwykłego a spotkałem sie z takim mykiem). 2. Szczelny dolot to podstawa. no i 3 stag100 pracuje bodajże na sondzie lambda...
Witam, Panowie prosze o porade, samochód żony tj. Passat B3 1990, 1,8 benzyna na wielopunktowym wtrysku od jakiegoś czasu przy rozgrzanym silniku ma podwyższone obroty. na zimno jest ok, około 900 obrotów a jak silnik sie rozgrzeje to wchodzi na 1300-1400 obrotow. Dodam że obroty nie skaczą i utrzmuja sie na stałym poziomie jednak moim zdaniem za dużym....
A mnie się wydaje że spalania 10 l to jeszcze jest w normie, zastanawia mnie tylko to że nie ma różnicy czy to miasto czy trasa. U mnie jest tak: 1. Glof III 1.8 90 KM - miasto max 11l, trasa raz udało sie 9l przy pełnym obciążeniu LPG tankowane na BP. 2. Passat kombi B3 1.8 75 KM miasto max 10.8, trasa poniżej 9 przy jeździe poniże 100 km/h. Dane pochodzą...
Witam ,mam pytanko do znawców tematu.w VW passacie 2002 rp silnik 1,9 tdi AWX 130 k padły mi pompowtyskiwacze o końcówce AL ,z uwagi na to iż w okolicy mojego miejsca zamieszkania nie mogłem kupić używek z tymi końcówkami mój mechanik ustalił że mogę zamontować pompowtryski z innymi końcówkami tj AA,AN,AR i BN które pasują do silnków AWX,więc tym tropem...
Witam.Silnik to 1.9 tdi avf Problem polega na nierównej pracy na biegu jałowym silnik praktycznie kuleje gdy się rozgrzeje. Pompki były w regeneracji. Wymieniono wszystkie koncówki wtryskiwaczy, gdyż stwierdzono że są podtarte. W grupie 013 wyrzuca strasznie duże korekcje Nr1 -3.00mg Nr2 okolice 0 Nr3 1,5mg Nr4 1,5 mg W grupie 018 co jakiś czas wyskakują...
Jeszcze nie spotkałem silnika Diesla z turbo w którym by nie ubywało oleju od wymiany do wymiany. Moim zdaniem zdrowa norma to od max do min przez 10kkm czyli około 1l, spalanie oleju przez silnik zależy od tego jak jeździmy samochodem, niskie czy wysokie obroty oraz krótkie odcinki czy długie trasy, jeżdżąc autkiem z nowym Turbo Dieslem na zimnym silniku...
Witam koledzy, Chciałbym się was poradzić co może być przyczyną pojawiającego się dymu (siwy) przy ruszaniu autem. Mianowicie sytuacja wygląda następująco. Przy ruszaniu z jedynki autem pojawia się dym i to dość spora chmurka, natomiast jak już przełączę na wyższe biegi nie ma problemu totalnie. Tak samo na postoju kilka razy wpuściłem auto na wysokie...
Kruciec od pompy vakum podklejony, egr wyczyszczony, wstawiona blaszka pod egr, i dalej nic muł bagienny , a gdy odłączę rurkę od gruszki turbo to już wogóle ma problem ruszyć z miejsca. W sumie zostało mi jeszcze do zrobienia :sprawdzenie kompresji(nie mam czym więc będzie trzeba do jakiegoś mechanika poszukać), sprawdzenie czy katalizator nie jest...
Witam Koledzy, Zwracam się do Was o pomoc, ponieważ w ostatnim czasie natrafiłem na dość może nie tyle uciążliwy, co upierdliwy problem. Byłem już u kilku magików od VW, ale żaden nie potrafił rozwiązać mojego problemu. Może opiszę całą sytuację od początku. Jestem właścicielem Passata B5 1.9 TDI 115KM AJM ’99 (na pompowtryskiwaczach). Sześć tysięcy...
Jak podłączysz kontrolkę 2W na białe to ma ona po rozruchu świecić. Czarnym leci sygnał , szary masa sygnału.
To ja się dołączam do postu. Problemy podobne, przeszukałem całą elkę i ten post jest najbardziej zblizony do mojego problemu, a zakładać nowego chyba nie ma sensu. Szukam konkretnej podpowiedzi, ale na wstępie zaznaczam, ze nie bałdzo potrafię się posługiwać miernikami napięcia, więc ewentualne rady o "mierzeniu" przemilczę :-( Mój pasek to B4 1.8...
Witam kąt wtrysku ustawiony poprawnie, rozrząd sprawdzony, na 1,2,3 biegu samochód przyśpiesza całkiem nieźle, 4 i 5 bieg prawie zero reakcji na gaz. MFA pokazuje ogromne ilości spalanego paliwa w przedziale 20l do 50l on. Proszę o jakieś sugestie, jakie podać logi itp.
Mam problem ze spalaniem, czy jest tu ktoś z Gdańska który by mógł zerknąć i pomoc, spalanie około 9 na 100.
Zapal auto i po ok.5-ciu minutach śprawdż węże które idą do chłodnicy jeśli się rozgrzewają to termostat do wymiany
To tak jak by sterownik nie widział prędkości pojazdu i wylicza przez to nieskończenie wysokie spalanie.
Sprawdzałeś filtr paliwa....?// Moze ten opornik zmienia za bardzo mape na wyższym biegu
A ustaw mu nawet na rozgrzanym bez obciążenia 2.5mg/h, jeśli spalanie nie wróci do normy, zaczniesz robić logi, i dojdziemy co jest nie tak że za dużo pali. Dodano po 2 Tutaj dawka paliwa którą widzisz jest odwrotnie proporcjonalna na wolnych do teko co jest w rzeczywistości czyli: Vag 2.0 rzeczywistość 8.0 Vag 5.0 rzeczywistość 5.0 Vag 8.0 rzeczywistość...
Która to generacja lpg?
witam. Posiadam vw passata b4 1,8 ABS 90KM+ lpg brc parownik brc 100kw Mam problem z dosc duzym spalaniem gazu w granicach 18l na 100km w cyklu mieszanym. Jaka moze byc tego przyczyna?? Gdy reguluje spalanie gazu to moc strasznie spada a i tak pali nadal 18l. Regulacja na srubie. foto parownika: http://obrazki.elektroda.net/47_12664045...
Jasne ale nie o 100% :)
michailo od tego sa emulatory zeby nie lapal bledow obojetnie jakie spalanie by nie bylo
Mam passata b5 1.8t też po przeróbkach turbiny wtrysków i podniesieniu mocy spalanie w trybie mieszanym oscyluje około 15l na 100km
witam potrzebuje pomocy podmieniłem pompowtryski w moim pasacie 1.9 avb 101km bo stare już niedomagały na wtryski od silnika axr 101km, auto chodzi normalnie ale bipy ma wysokie i komp pokazuje duże spalanie, wiem że w sofcie trzeba zmienić dwie mapy czy ktoś może pomóc?
Można bez problemu zainstalować gaz do silnika turbo, tym bardziej instalację 4 generacji. Co do niszczenia: spalanie LPG powoduje wyższą temperaturę spalin, min. z powodu zubożania mieszanki spowodowanego niedoskonałością układu sterowania i zasilania gazem, co wydaje mi się że przy prawidłowej eksploatacji (bez nadużywania pedału gazu) nie powinno...
:))) Racja mój błąd 1,8 16V benzyna bez gazu,rocznik 2000 , podobno 115 kucy , przebieg 157000 poprzednio miałem leciwego passata B3 z przebiegiem na poziomie 700000 silnik 2,0 8 zaworowy też 115 koni i zupełnie inna jazda
Tak oczywiście że brakuje powietrza nie ma odpowiedniej miszanki i spalanie jest nie całkowite. Pewnie wtryski nie ustawione odpowiednio.
Wojtek w Golfie nie było silnika RP (passat),a co do współczynnika w blokach danych to też musi się zmieniać. a jaki masz czas wtrysku?
Witam. Miałem coś podobnego w passacie. Uszkodzona poduszka monowtrysku - lewe powietrze.
witam miałem podobny problem w vw passat 1,9 tdi vag nie wiele mówił a przyczyną zaworek od turbiny zaworek był dobry ale gdzieś kabelki nie łączyły pozdrawiam
Posiadam taki oto kabelek: http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/vag-usb... czy zmieniająć masę z 4 na 5 pin zacznie działać ?? Dodam że podczas łączenia się z passatem swieciła się dioda a w fiacie nie.
Ja mam Passata 1,8 na gaźniku - od 2 lat też odpalany tylko na gazie (odzwyczaił się jazdy na benzynie) na bardzo krótkich trasach w mieście spalanie około 16 litrów na trasie około 9 litrów. Rocznie robię około 25 tys. kilometrów. Przebieg na liczniku 354 tyś kilometrów - podejrzewam, że rzeczywisty około 500 tys.
Sterownik masz z passata AWX rok do 2002, wtedy występowały 2 rodzaje popmpowtryskiwaczy choć nie wiem czy ma to jakiś wpływ, w każdym razie zaniżyłeś mu moment obrotowy. Zrób komplet logów, będzie coś widać
Witam.Mam passata z 2002 r.i od kiedy go nabyłem wydaje mi się że za dużo pali w mieście.Jestem ciekaw czy skrzynia automatyczna może mieć wpływ na takie zużycie.Latem jazda miejska oscyluje w okolicy 14-15 l/100km, zaś zimą 17-19l/100km.Trasa 10l/100km.Mialem wcześniej audi b4 z tym motorem i wynik jazdy miejskiej wynosił ok.11l/100km, zaś w trasie...
Wskazuje na uszkodzenie sprzęgła hydrokinetycznego (konwewrtera). Dziękuję za odpowiedź. Ile może kosztować wymiana tej części i kto może to solidnie zrobić z okolic Głogowa Leszna Wolsztyna ? Jeżdżąc ostatnio zauważyłem że 4 bieg jest ale ma uślizgi więc no służy tylko temu że można podtrzymać tą prędkość niwelując wysokie spalanie,z tego co wyczytałem...
Tez uwazam ze chyba ostro tym jezdzisz bo w passatach z tym silnikiem auto w jezdzie miejskiej pali w granicach niecale 10 litrow a na trasie spokojnie mozna osiagnac ponizej 7 litrow. No chyba ze silnik jest juz w bardzo zlej kondycji lub ma powazna usterke jednostki sterujacej.Wedlug mnie napewno nie jest winna temu sonda bo mnie jak padla to przy...
instalacje gazową mam II gen. dlatego chyba to nie wtryski bo wtedy nie miało by to wpływu na duże spalanie gazu ale przejrzę jeszcze raz te czujniki chyba że sonda pokazuje mi na testerze i pod kompem że działa ale może jakoś wadliwie , kolega mówił że u niego w Passacie sonda ruszała się dużo szybciej w zakresie 0-1V
Witam, kupiłem niedawno Passata B5 2000r 1.8T z gazem, mam problem z nierównymi obrotami, skaczą dość bardzo, nawet czasem gaśnie. Oczywiście tylko na biegu jałowym, gdy auto stoi. Z tego, co widziałem, poprzedni właściciel wymieniał cewki wszystkie 4, sprawdzałem świece - też są dobre. Cewki są od Audi A4 B5 1.8T. Na gazie też występuje ten problem,...
Na benzynie na zimnym silniku troszkę nie równo pracuje . Generacja gazu BingoM raczej I gen zakładana w 2004r Przy dodaniu gazu (rozpędzanie ) słychać głos jakbym jeździł na stożku . Więc łapie lewe powietrze Niedługo zostaną wymienione Świece na jedno elektrodowe , kopułka palec świece przewody wysokiego napięcia filtr powietrza i passat pojedzie...
Rozumiem że wypalasz statycznie podnosząc obroty bez testera? Procedura wypalania jest nieco inna masz wyjechać na trasę i na 3 biegu i stosunkowo wysokich obrotach wtedy auto samoczynnie wypala filtr. Jeśli przerwiesz czyli zatrzymasz silnik procedura jest zatrzymana i jest wznowiona po uruchomieniu silnika jak tylko powstaną warunki do jego wypalania....
W BMW jest oznaczenie D a nie TDI ;) a o silnikach 3.0d z BMW też można by dużo złego napisać bo do ideału im daleko i niestety ale 10l to jest średnie spalanie a w zimie nawet i 12l przy jeździe w mieście i reszta podzespołów też tania nie jest także koszty o wiele wyższe niż passat.
Witam Odkąd przyprowadziłem auto (Sharan 1,9TDI 90PS) zauważyłem ze obroty dziwnie się zachowują. Gdy dam gazu tak do około 2tys. i puszczę gaz to obroty szybko spadają do około 1100 obr/min a od 1100 do 900 tak się przywieszają i spadają strasznie wolno, Mam też passata z takim samym silnikiem i nie ma w nim takiego problemu, obroty spadają płynnie....
wysokie spalanie passat spalanie passat wysokie spalanie wysokie obroty
gniazdo zapalniczka podłączyć naprawa anten dźwięku realtek
BZP650C12 – zamienniki diody Zenera 12V 5W: 1N5349B, BZT03-C12, BZD27C12 Pompa wody 230V – wirnik wolno się kręci: kondensator, łożyska, uzwojenia, diagnoza