Absolutnie musi być masa na obudowie alternatora! Jeśli jest mocowany na elastycznych tulejkach gumowych, jak np. w kadecie, to musi mieć dość gruby kabel masujący.
Musisz raczej wymienić alternator, tam siedzi Magneti/denso i one typowo pękają. Jak np. w Punto, obudowy itd.
jak poprzednicy, sprawdź regulator i przejścia na kab;lach czy są pewne, jesli nie to, sprawdź czy nie jest spalony alternator (znajomemu z vectrze b się spalił) jeśli nie jest spalony to sprawdź wszystkei dopdy prostujące w alternatorze( część powinna mieć przejście w jedna stronę a część w drugą -piszę tak żeby nawet osoba nie znajaca się na elektryce...
Akumulator wygląda na dobry. Podłącz do samochodu i sprawdź pobór prądu upływowego. Sprawdź jeszcze przewód plusowy z akumulatora na rozrusznik, na skrzynkę bezpieczników i czy właściwie działa ci podgrzewanie świec żarowych. Może poprzedni remont alternatora był lewy, a może np nie rozłącza przekaźnik świec.
Być może kontrolka jest sterowana przekażnikiem/ często w japońskich/,jeżeli alternator był spalony to i pali się przekażnik, dlatego kontrolka świeci. Pozdr.
Słychać pompę paliwa? Pod pokrywką na przegrodzie czołowej gdzie jest MAP i przekaźnik układu wtryskowo-zapłonowego są bezpieczniki od systemu
To je diody wzbudzenia - 3 w jednym. Pozdrawiam.
Witam szukam fragmentu schematu ładowania w tej koparce, alternator jest sprawny po wymianie, nie działa mi obrotomierz i lampka ładowania, a koparka miała spalony alternator po odwrotnym podłączeniu akumulatora. Alternator jest sterowany tradycyjnie D+ i posiada jeszcze zacisk W, ale czy jest wykorzystywane do obrotomierza, nie wiem. Wie ktoś gdzie...
Spalony alternator regeneracja alternatora
Masz sprawdzać po to by być pewnym że nstalacja w aucie jest ok. Pojedziesz do chłopa i co mu powiesz? Panie alternator żeście zepsuli a nie naprawili. A potem się okaże że bezp spalony.
Zgadza się wszystko zgodnie z pomocą kolegów . Po wyczyszczeniu kwasem, zarobieniu nowych końcówek i zalutowaniu kable zimniutkie. Trochę nalotu z przegrzania a takie efekty...Temat zamykam
urządzenie rozruchowe YA.... 83081 kupione dwa lata temu w Castoramie cena obecna 289zł. Córka Toyotą Corollą benzyna 1,4 przejechała z Serocka na Targówek z padniętym akumulatorem bez ładowania (spalony alternator). Wielokrotnie odpalałem diesle. Polecam naprawdę daje radę kabelki też ma przyzwoite.
po reanimacji alternatora może nie będzie problemu z kontrolką
Witka ! No niestety - spalony alternator ! kupiony i założony jakiś chińczyk !
Dziękuję za pomoc, diagnoza już jest - spalony alternator...
No to masz tylko dwie opcje, albo spalony alternator albo źle podłączone.
Jedynym dobrym sposobem jest sprawdzenie instalacji samochodu. Ale jeśli jak to piszesz "spalił się regulator" to coś wygląda na wadliwy montaż urządzenia. Nic nie wiemy o rodzaju zakupu tj nowy czy regenerowany. Ja podejrzewałbym wadliwe funkcjonowanie szczotek lub uszkodzenie diod prostowniczych wzbudzenia. Ale to trzeba stwierdzić na obiekcie. Nie...
PO odpaleniu z kabli alternator zacznie ładować jak głupi TEj zimy miałem już 2 przypadki accord 2,2 D i astra H 1,7D , spalenia alternatora z powodu jw. Zeszłej 1 przypadek V50 1,6D spektakularnie spalony alternator. Zawsze diody.
Kolego piotrekwoj proszę czytać ze zrozumieniem.Napisałem akumulator a potem alternator. P4role owszem wymiana jak najbardziej wskazana,ale i tak musisz sprawdzić jakie szkody poczynił spalony przewód.Jeżeli idzie razem z innymi przewodami ich izolacja również może być uszkodzona.
Raczej najpierw padł regulator napięcia , potem spaliły się żarówki . Coś dzieje się z alternatorem . W japończykach niech cię nie dziwi napięcie z alternatora bez regulatora . Może przekroczyć grubo powyżej 100V .
Kupię koło pasowe alternatora Jobs Jubana przeznaczonego do Ursusa C-330 (na pasek A 13 mm), wykonane z żeliwa lub stali. Chodzi o alternator konstrukcyjnie podobny do tego z Fiata 125p/Poloneza. Cena do 20 zł. Ewentualnie mogę kupić kompletny spalony alternator Jubana od C-330, cena do 50 zł. Dodam że tego koła pasowego nie ma w sprzedaży – te...
Tak tam jest 24V koleś przywiózł orginlany spalony alternator rez. wirnika 10 OM. A ktoś inny wepchał 12V chyba od Transita i skasował jak za zboże.
Wirnik spalony w alternatorze? Raczej stojan kolego.
Mam następujący problem. Posiadam spalony alternator-cewkę z silnika Briggs, który chcę reanimować. Cewki były nawinięte drutem fi 0,9 mm po 29 zwojów na każdy rdzeń. Posiadam drut nawojowy fi 1,2 mm, ale nie mam bladego pojęcia czy mogę go użyć, i jakie będą tego efekty. Czy mogę nawinąć też po 29 zwojów? Proszę o pomoc.
Witam,czoraj odwrotnie podpiełem aku ,tzw dotknelem na 5sek Po jaką chole...e odpinałes w ogóle. Pozatym mogą być już popalone moduły i na pewno spalony alternator.
Proszę jeszcze raz uprzejmie o pomoc w podłączeniu U ciebie w aucie nie ma sondy lambda więc nie potrzeba nic emulować. Nie spodziewaj się cudów po montażu HHO no może poza jednym -spalony alternator ;-) Powodzonka
Witam zegar wymieniony i na razie drugi działa bez błędów, SD nie widziało instrumentu, oraz dużo błędów z innych systemów z powodu braku komunikacji. Może to zbieg okoliczności gdyż dzisiaj dowiedziałem się że w tym aucie w ciągu roku padł Mr 3 cylindry wyrzucało, Gs też spalony, alternator z regulatorem, GPS który był w aucie i teraz instrument.
Kolego główny problem u ciebie to plus na silniku ciągnika. Jak byś podpiął tak jak jest teraz to masz na dzień dobry spalony alternator. Obroty nic nie mają do rzeczy o ile nie dasz alternatora z jakimś wielgachnym kołem pasowym. Dobrze się spisuje z tico, matiza, poloneza 3 łapowe.
1. Uruchomienie silnika bez akumulatora w pojeździe z alternatorem = spalony regulator napięcia. 2. W/g mnie najlepsza opcja to kupić nowy akumulator i "przepalać" taki pojazd raz na 2-4tyg na 15-20min (dobre i dla silnika i dla akumulatora). Możesz też szarpnąć się ze 100zł na automatyczną ładowarkę z podtrzymaniem i ją na stałe podpiąć do akumulatora...
Nie wiem jaki rodzaj silnika ma ten polonez ale moge powiedizec jak taka rzecz wyglada dla samochodu z półkomputerem. Może to byc alternator (przez spalony stabilizator podawane jest za wysokie napięcie i silnik warjuje) wystarczy sprawdzić miernikiem jakie ładowanie. Druga sprawa to czujnik temperatury który tez może powodować źże trzyma wysokie obroty....
Jak będzie oblepione błotem to tez się spali. Zresztą zwarcia międzyzwojowe często się trafiały - wibracje, temperatura.
Układ prostowniczy to jak widzę stos selenowy. Raczej diody stosowane w alternatorach wciśnięte w blachę radiatorów.
To normalne wymienić prostownik, regulator na pewno dobry.P
jedna jest przykrecana na srubke a druga lutowana, jak zrobić aby ich nie zamienić Jeżeli nawet je zamienisz to i tak w tym przypadku nie ma znaczenia, to nie jest już alternator, to są tylko jego zwłoki. Nie widzisz, że ten stojan jest spalony?
Panowie, odpaliłem maszynę i chodzi jak dawniej ( oczywiście oprócz kilku spalonych żarówek :D ) Pali normalnie na dotyk, ładowanie według wskaźnika jest. Z tego co wiem to w mojej maszynie zbyt dużo elektroniki to nie ma, pokusił bym się o stwierdzenie , że wcale nie ma :D . Na tą chwilę kombajn pali i nie widzę strasznie negatywnych skutków błędnego...
Witam , w moim mondeo MK3 2.0 kombi tddi 2001 wymieniam prawie co roku spalony alternator, jeśli zdążę zatrzymać się po zapaleniu kontrolki ładowania akumulatora i wyjąć i włożyć wtyczkę na regulatorze alternatora wszystko wraca do normy ale jeśli nie mam jak się zatrzymać to zaledwie po kilku minutach mam przegrzany alternator i rozerwane diody, dwa...
Możesz mieć spalony bezpiecznik który zasila kontrolkę ładowania.Po uruchomieniu silnika alternator daje napiecie na kontrolke a ta swieci.Jeśli chodzi o słabe ładowanie to zapewne kiepski stan połączeń alternator -akumulator i masy,szczególnie tej na pasie przednim koło akumulatora.
Mam Vectrę C kombi. Auto ledwo odpala jakby był bardzo słaby akumulator. Jakieś 2tygodnie temu, przez te deszcze które przewalały się nad Polską trafiłem na rzekę płynącą ulicą. Kilka dni później nie mogłem odpalić fury a jak z pychu ją uruchomiłem to na desce rozdzielczej dysoteka, brak wspomagania ale jakoś dowlokłem się do elektryka. Usłyszałem że...
zamiast czarnych sa przewody zielone U Chińczyków masa to są przewody zielone, u reszty świata czarne lub brązowe Pewnie będzie pasował, ale ponieważ to są stratne regulatory napięcia to ważne jest aby jego moc była dostosowana do mocy alternatora w silniku, tj. aby nie był słabszy
Prócz ciśnienia, potrzebna jest też wydajność... Więc wszelkiego rodzaju sprężarki odpuść sobie. Miałem podobny problem, wykorzystałem obudowę z wentylatorem od F 126p, silnika nie obliczałem, gdyż pod ręką miałem 2,2 kw 3f, prawdopodobnie 2960 rpm. Przekładnia pasowa, praktycznie 1:2, więc turbina kręciła się około 6000rpm. Jako łożyskowanie, wałka,...
Ten biały element to tulejka ( izolator ), elementy robocze ( diody ) są wciśnięte w aluminiową płytkę. Oznaczenia tych diod odczytasz po drugiej stronie. Te diody wyglądają podobnie jak te które były stosowane w alternatorach FSO1500 i Polonez.
Jak pasek jest spalony to pewnie alternator też stanął, najprawdopodobniej pękła obudowa, gdy wjechałeś w kałużę.
Witam. Jakiś czas temu naprawiłem alternator dwa miesiące było ok dziś znów brak ładowania alternator do elektryka spalony mostek i przegrzania uzwojenie. Doradzał abym kupił alternator od astry F silnik 1.7 isuzu. Zamówiłem nowy dziś zamontowany i przy włączonych światłach ładuję 13.7 v . Dodam iż wymieniłem kabel od alternatora do akumulatora na nowy....
Andrzeju, co to znaczy FL i WL? Pytam z ciekawości, bo te alternatory często robię, głównie spalony mostek prostowniczy.
Urządzenia silnikowe w tym właśnie wiertarka. Na kempingu??? Zainwestuj we wkrętarkę akumulatorową i wybij sobie raz na zawsze zasilanie betoniarki z instalacji samochodu. Wszelkie istniejące przetwornice made in China mają najczęściej podawaną moc szczytową, nijak nie mającą się do faktycznej mocy ciągłej, nie powodującej stopienia urządzenia. Solidna...
Gdyby był spalony, to alternator by się nie wzbudzał i kontrolka paliła by się. Może gdzieś czegoś nie dokreciłeś jak wymieniałeś regulator. To, że kontrolka gaśnie, oznacza, że na uzwojeniach stojana pojawiło się napięcie. Dalej jest ono prostowane w mostku i kablem trafia do aku. Z tego wniosek, że oberwanie obwodu musiało by nastąpić właśnie na mostku,...
Chyba typowe wychodzi na luźny lub spalony pasek.P
W tej kostce jest spalony środek, oddałem alternator do faceta który się zajmuje naprawą takich rzeczy i stwierdził że regulator.
jak długo grzeją świece żarowe ? 1 minutę czy 10 minut ? oczywiście po rozruchu https://obrazki.elektroda.pl/9133406600_... no i podgrzewanie
Alternator spalony, poszedł dymek z niego. Wymontowałem i zawiozłem do elektryka. Niech myśli teraz na nowo. Jutro ma dać znać jaka jest diagnoza. I co się stało.
Naładuj baterie i zmierz jej napięcie. Zobacz co spalone w alternatorze.
znalazłem ten przekaźnik był spalony wymieniłem go na nowy niestety nadal nie było ładowania okazało się że alternator jest spalony jak można sprawdzić czy świece żarowe nie robią zwarcia i gdzie jest czujnik świec żarowych
uwaga jazda z takim uszkodzeniem grozi uszkodzeniem elektroniki mnialem taki przypadek komp spalony itp
Jeżeli kontrolka po włączeniu zapłonu się pali i po zapaleniu gaśnie to prawdopodobnie albo spalony pasek i słaby naciąg albo spalony bezpiecznik głównego zasilania alternatora/ gruby kabel/.P
Witam .Walcze od 10 dni z brakiem ladowania w Voyagerze 2,5 TD z 94 roku. Zaczelo sie w trasie , zginelo ladowanie. Wrocilem na aku. Stojan w alternatorze spalony .Kupilem alternator po regeneracji z gwarancja ,zamontowalem i D....., brak ladowania . Podejrzenie-regulator napjecia zewnetrzny w komputerze .Wymienilem komputer na drugi z samochodu ktory...
Po wizycie u autoelektronika, spalony bezpiecznik od alternatora. Powróciło wspomaganie kierownicy, kontrolki od ABS, akumulatora OK gasną, tylne światła mijania już działają. Błędy komputera pokasowane. Koszt 150zl. Wywala cały czas bezpiecznik od nawiewów, klimy i radia prawdopodobnie panel radia lub panel klimy spalony albo jakieś zwarcie w nich...
Witam Mam problem z ładowaniem w motocyklu honda cb1100sf. Dwa miesiące temu straciłem ładowanie w moto. Po diagnozie usterki wykluczyłem regulator, okazało się, że spalony jest alternator. Po wymianie na nowy wszystko działalo jak na leży. Wczoraj usterka powrócila. Podejrzewam, że znowu został uszkodzony alternator. Co może być powodem powrotu usterki?...
Spalony układ prostujący w alternatorze. Odepnij zasilanie od alternatora i sprawdź pobór prądu. Pozdrawiam
Kolega napisał że po założeniu nowego akumulatora , więc może być założony dobrze ale wystarczyło że przez pomyłkę zakładający dotknął odwrotnie biegunów dlatego spalił alternator /zwarte diody/ a efektem spalony przewód.P
Nie, nie mierzyłem, ale alternator był sprawdzany dwa razy w specjalistycznym zakładzie naprawy alternatorów i rozruszników (u dobrego znajomego). I po drugim sprawdzeniu dostałem odpowiedź (cytuję: to urządzenie jest sprawne). Dodano po 4 Witam, dziękuję wszystkim za pomoc. Ustarka usunięta. - - a mianowicie wymieniony bezpiecznik 80 A (najprawdopodobniej...
Na pace 4 spalone alternatory w ciągu w ciągu ostatnich dni..... piąty na silniku. Nie rozumiem. Jak to spaliło 4 alternatory w tym samym silniku/samochodzie ? Jeden powinien być stary a trzy nowe, a tu wszystkie stare. Tylko nie pisz że w ciągu tygodnia tak się ubrudziły. No i co ma wspólnego immo z alternatorem ?
Szukałabym zwarcia i to jak najszybciej, bo takie są objawy , jakby jakiś raczej gruby przewód łapał zwarcie do masy. I pytanie: czy przy zakładaniu klemy na akumulator, występuje mocne iskrzenie. Może być przygnieciony jakimś elementem silnika lub nadwozia. I trzeba to zrobić szybko, bo grozi to spłonięciem wozu.
Wymienić bezpieczniki na nowe i wyczyścić oraz poddiąć blaszki bezpiecznikowe, bo zawsze nie łączą Sprawdzić koniecznie czy nie ma przetarć kabli. Wada w tych kombajnach to że ładowanie akumulatora idzie od alternatora przez całą maszynę do kabiny na bocznik i wraca do baterii. Bzdura. Jedyne usterki ładowania, to albo spalony alternator, jak jest...
Raz w starym zwarły się diody, alternator się spalił - częstę w alternatorach Denso. Dwa kupiłeś jakąś chińszczyznę lub źle zregenerowany alternator, trzeba wymienić na orgniał.
Witam Czy jak bezpiecznik spalony,to dochodzi napięcie do alternatora-gruby przewód.
dlatego nie chce rozbijać tego na trzy lub dwie sekcje grzania tylko spiąć trzy w jedną. Zdajesz sobie sprawę, że takie rozwiązanie najprawdopodobniej spali alternator ?[/quote]
Nie o masę chodzi ! Gdyby nie było masy to nie byłoby ładowania. Nie kręciłby rozrusznik ! Jak prepala się regulator to jakie daje napięcie ? powinno wzrastać równomiernie z obrotami silnika. Najczęściej dochodzi do uszkodzenia rygla na skutek zwarcia w stojanie. Trzeba pomierzyć. Bo skoro diody są całe toraczej tylko to. Bo gdyby diody też się paliły...
Jest taka możliwość że po prostu silnik rozrusznika jest po prostu zużyty lub spalony. Aby go odkręcić (śruby imbusowe), by mieć dojście do jednej śruby trzeba odkręcić wydech, dojście do drugiej śruby jest przez otwór w karterach w obrębie alternatora (nie pamiętam czy trzeba odkręcać stator).
Na zimnym po 2, 3 minutach pokazuje 0,00 . Że jakim cudem? Źle mierzysz - wstaw może zdjęcie jak ustawiony miernik bo zerowa wartość to nie masz ciągłości przewodu lub bezpiecznik spalony.
Mi padł regulator w Tarpanie, przy okazji ładował maksymanym prądem i spaliło alternator (moze i dobrze bo miałem nówkę aku) proponowałbym rozebrać prądnicę i zobaczyc uzwojenia, przycvzyną nie łądowania moze też byc przebicie na diodach prostujących, zeby je sprawdzic na 100% to najlepiej jest je wyciagnać (każdą mieć osobno tylko nie pomylić bo połowa...
Ok a jak sprawdzić alternator czy jest spalony ? Mam multimetr
Co do kontrolki to nie świeci po przekręceniu kluczyka Generalnie kontrolka raczej trafia na L w alternatorze chyba, że Seat ma jakieś inne oznaczenia. To, że jest to LED nie musi oznaczać, że nie bierze udziału w zasilaniu wzbudzenia - widziałem schematy na których LED był dodatkowo zbocznikowany opornikiem aby podać większy prąd dla wzbudzenia alternatora....
Wszystko zależy od rodzaju alternatora. Z tym silnikiem były montowane dwa typy alternatorów Boscha. W jednych są diody wzbudzenia w drugim nie. Na pewno podłączyłeś wtyczkę do alternatora? Najlepiej byłoby gdybyś podał nr oryginalny alternatora lub jego zdjęcie, może pomogę dalej. Nie doczytałem, skoro lampka się żarzy to wynika że dioda upalona, mało...
Witam, Posiadam alternator megatron 14v 45A produkcji czeskiej. Ma spalone 6 diod głównych. Sa jakies zamienniki?jesli tak to jakie? Z góry dziękuje za odp. Pozdrawiam
Możliwe że wirnik spalony w rozruszniku :|
Dopiero po czasie, mam pełny ogląd sprawy. Samochód był naprawiany u "fachowca" który dołożył dodatkowy przewód, którego fabrycznie nie powinno być. Użył tego przewodu, ponieważ nie wiedział że ma spalony przekaźnik wzbudzenia alternatora. Po tym przewodzie uciekał prąd do masy. Gdy pojechałem do ASO, usunęli ten zbędny przewód i wymienili w/w elementy.
Chodzi tylko o to że za pomocą silnika można spalić alternator (alternator nie wyrabia prądowo) , silnik + ładowanie akumulatora . Autor nie napisał jaką moc posiada silnik .
Przekaźnik jest spalony możliwe, że to jego wina?
, strasznie gorace te kółeczko co pasek jest. I wystarczyło tyle napisać na początku i każdy by udzielił dobrej podpowiedzi że pasek luźny lub spalony ewentualnie koło alternatora do wymiany.P
Witam. Miałem ten silnik w Vectrze A i też miałem problemy z alternatorem. U mnie niestety nie wiadomo czemu spalił się stojan z mostkiem prostowniczym i regulatorem napięcia. Po wymianie wszystkiego okazało się, że kontrolka od ładowania nie gaśnie. Przyczyną było brak napięcia do wzbudzania alternatora i spalony przekaźnik ładowania. Dobrym rozwiązaniem...
Skoro pali się kontrolka akumulatora to masz alternator uszkodzony więc nic nie wymyślisz. Jeżeli czułeś zapach spalenizny więc pewnie stojan spalony ale to można stwierdzić po rozebraniu.P
może być coś takiego? Wybaczcie za ciemnotę ale nie chce spalić alternatora. http: 3.1.18. Nie wysyłaj linków, które po pewnym czasie przestaną być aktywne. To spowoduje, że dyskusja straci jakikolwiek sens.
Winny okazał się cały alternator - spalony wirnik, stojan, regulator i diody (dziwne, że w ogóle czasem ładował). Wymiana na nowy Bosch (chińskich nie można regenerować) oraz nowy pasek z montażem wyniósł 700 PLN i problem rozwiązany. Tym samym zamykam temat i dziękuję za udzieloną pomoc.
Tak, kierunek nawinięcia nie ma znaczenia. Tak , spalony regulator mógł spalić stojan.
I co z tego że odpala? Zasilanie oświetlenia jest niezależne od układu zapłonowego. Są dwie opcje. W pierwszej masz spalone uzwojenie alternatora, dość częste w tym modelu. W drugiej spalony regulator napięcia (zwarcie tyrystora) w module zapłonowym.
Niestety okazało się że alternator miał spalony stojan. Swoją drogą - co mogło wpłynąć na uszkodzenie stojana ? Założyłem drugi w tym uszkodzone były diody - po wymianie wszystko OK. Regulator wyczyściłem ustawiłem ładowanie i działa. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
Uszkodzone radio nie podnosiło by napięcia to na 99% alternator , raczej laweta.
no to albo masz przerwę w odwodzie alternator -> kontrolka albo żarówka się w niej spaliła i tym sposobem alternator nie ma wzbudzenia.
A może usterki już nie ma ? Właściciel napisał wcześniej , że znalazł uszkodzenie izolacji przewodu do alternatora , zaizolował , i poskładał . Pisze dalej że do momentu odpalenia silnika było dobrze a po uruchomieniu bezpiecznik poleciał . Pytanie : JAKI BEZPIECZNIK ZAMONTOWAŁ ? Miał pod ręką bezpiecznik 200 A ? Z tego co widzę alternator jest dość...
może wszystko nowe a pasek stary i spalony
Pomiar przy przy mocach sięgających nominalnej sygnałem sinusoidalnym jeszcze na dobite przy obciązeniu znamionowym powinien trwac na tyle krótko , ze nie trzeba zadnych wymysłów typu kadź z olejem do chlodzenia rezystora. Dlaczego pomiar powinien być krótki ; po kilku minutach takiego pomiaru usmarzy sie wzmak , te z przedziału do 400zł nie powinny...
Kolego Jpna , to jest alternator samowzbudny i dokąd nie obraca się na pierścieniach niema napięcia . Przebita dioda spowadowała przepływ prądu na stojan . Stojan najprawdopodobniej spalony . Czuć specyficzny swąd.
Przy odwrotnym podłączeniu akumulatora w pierwszej kolejności cały prąd bierze na siebie alternator, dopóki w nim się diody nie spalą lub bezpiecznik pomiędzy alternatorem a akumulatorem cała reszta elektryki jest raczej bezpieczna.
szukam podpowiedzi gdzie się znajduje w seju 900 bezpiecznik napięcia? Aktualnie jestem w trasie i dopiero będę za 2 tyg to ogarniał i tak orjetacyjnie chciałem się dowiedzieć dziękuję za pomoc. Za akumulatorem jest mała skrzyneczka z bezpiecznikami tam jest bezpiecznik główny, ale jak kontrolki świecą to nie wiem czy spalony, są tam chyba dwa lub...
Po pierwsze to sprawdź miernikiem jaki jest prąd ładowania na akumulatorze. Sprawdź również bezpieczniki i zobacz czy któryś nie jest spalony lub zaśniedziały. Zobacz kable przy alternatorze jeszcze.
Jeśli alternator Denso to spalona dioda w mostku prostowniczym. Im szybciej zrobisz tym mniejsza szansa, że spalisz stojan(uzwojenie) alternatora.
Nie ma co tu szukać problemów z wysokim napięciem w alternatorze. Gdybyś miał spalony to w ogóle nie byłoby ładowania. Raczej wina uszkodzonego regulatora napięcia. Jeśli sprawdzałeś na innych sprawnych, to pytanie czy były to regulatory z wejściem „sense” i czy w Twoim motocyklu jest instalacja elektryczna z tym rozwiązaniem? Chodzi o dodatkowy trzeci...
Witam, Dostałem do naprawy motocykl Yamahe R1. Szybka diagnoza spalone uzwojenie alternatora i spalony regulator napięcia. Naprawa niestety z życzeniem właściciela jak najtaniej. Nowy alternator na wyższych obrotach ma znacznie wyższe napięcie niż montowany oryginalnie ponad 100V na uzwojeniu przy wyższych obrotach. Po zamontowaniu regulatora napięcia...
Przekaźnik lampki spalony
Kolego podaj numer alternatora żeby wiadomo było jaki tam jest. Może głupie sprawdzałeś na innym mierniku może miernik szwankuje. I jak dobrze pamietam były tam alternatory które musiały mieć we wtyczce napiecie z akumulatora taki pomiar i szlo to przez bezpiecznik kiedy bezpiecznik był spalony lub kabel nie łączył wtedy alternator nie widział jakie...
alternator spalony alternator spalony wirnik spalony telewizor
falownik prąd silnika prędkość nagrywania magnetofon szpulowy programować skaner uniden
silnik yanmar kompresor bezolejowy
Opinie o Elektrobim: automatyka bramowa w Polsce Tabela kodów błędów Mercedes Atego: Diagnostyka i interpretacja