6-7,5 bar ale w tych silnikach jest odprężnik automatyczny i trzeba albo szybko kręcić (by się deaktywował automatycznie) albo deaktywować go ręcznie np przez zwiększenie luzu zaworowego na zaworze dolotowym. Bez tego pomiar może być zaniżony przez działanie odprężnika. Ja ogólnie teraz wolę robić pomiar szczelności cylindra. Polega to na ustawieniu...
Posyłam na priv
Witam z c330 troszkę przeszedłem :) i nie jedną robiłem. Długość spręzyny zewnetrznej w stanie swobodnym powinna wynosić 60 plus minus 1,5mm a wewnętrznej 63 plus minus 1,5mm. Czy podczas kręcenia rozrusznikiem pojawia się biały dym czy nie ?? i czy obydwa tłoki zaskakują?? Dodano po 13 Najprawdopodobniej źle zmierzyłeś ciśnienie sprężania przy 16 barach...
Nie za miękki, tylko zerwany, a w konsekwencji przestawiony zapłon.
Ponowny pomiar powinieneś zrobić już po kilku minutach pracy, bo jeśli po tym by nie odzyskał ciśnienia to z silnika już nic nie będzie.
Witam Na rosyjskim forum znalazłem że dla silnika d-240, d-245 ciśnienie 24-32 ATM
Łańcuch przeskoczył, dlatego nie ma kompresji
Silniki te, maja niskie sprężanie, 5.5 - 6.0 atm. Poniżej 4.5 są problemy z zapłonem. Pomiar, jest zależny od ilości nagaru w komorze spalania, a jest on tam zawsze. Dodatkowo odprężnik (jeżeli jest) też utrudnia prawidłowy pomiar.
Witam, Sinik zuzyty. Prawdopodobnie msci sie gaz, bo jest to silnik "nie do zdarcia". Osobiscie mam dwa - jeden 260 000, drugi ponad 270 000 i chodza jak zegarki. Jeden z nich rozebralem przy 230 000 z zamiarem wymiany zyzytych czesci (pierscienie, panewki) i zalowalem, ze kupilem czesci. Zadnych sladow zuzycia. Docieranie zaworow, wymiana uszczelek...
0.05-0.06 na ssącym i 0.08 -0.09 na wydechowym.
A jakie powinnien byc stopień sprężania? Ciśnienie sprężania Normalny 25 - 31 (bar) Minimum 19 (bar)
około 13 atm. Ale może być i 10, byle po równo na wszystkich.
Obejżyj wałek rozrządu.
Ciśnienie masz wzorcowe . Sprawdziłbym też dawki wtryskiwaczy.
16,5 atm.
Do 20 barów, później ma problemy z odpalaniem
Między 11 a 12.
http://www.ceramizer.pl/content/view/37/...
Wydaje mnie się że koszt naprawy ciśnienia samego nie wyniesie 2500zł chyba o wiele mniej . Posprawdzaj wszystko ciśnienie sprężania i ciśnienie oleju potem podejmiesz decyzję
Jakim przyrządem mierzysz ciśnienie sprężania?
A ciśnienie sprężania?
A jakie ma ciśnienie sprężania?
Myśle, że trzeba zdjąc pokrywę wkręcić miernik w miejsce świeć żarowych i odłączyć pompowtryski na czas kręcenia (pomiaru).
do sprawdzenia ciśnienie sprężania .
Tylko przyrzad specjalny (drogi). Zadne kolo zebate nie jest indeksowane.
W okolicach 28-30 atm, u Ciebie jest źle - takie rozbieżności pomiędzy cylindrami są niedopuszczalne.
Opel Astra G 1998r silniki X17DT i X17DTL mają ciśnienie sprężania 22-30 bar
Witam, nominalne 12,7 bara a min 9,8 bara, a przepustnice otworzyłeś na maxa? skoro tak podskoczyło na próbie olejowej to pierścionki do jubilera :D jak wsio z nimi w porządku to podskoczy 1-1,5 bara, i róznica pomiedzy cylindrami nie wiecej jak 1-1,5 bara im mniej tym lepiej , powodzenia
Ciśnienie sprężania na danym cylindrze, wtryskiwacz, lewe powietrze.
....Witam.Mam problem z przeliczaniem jednostek.... Pod tym linkiem masz kalkulator przeliczający :arrow: http://www.jednostki.adgraf.net/jednostk...
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
W granicach 30 bar. Ty nie masz czym się martwić ciśnienia w normie
Przyjmuję minimalne ciśnienie na poziomie 20bar. Temat uważam za wyczerpany.
Ką wtrysku, ciśnienie sprężania? Na kopcia odpali, przyspieszacz włączasz?
Jak sam się nie dokształcisz i tego nie ogarniesz, to obawiam się, że nikt z tym Ci się komercyjnie nie będzie babrał, bo dniówka roboty przy tym aucie jest więcej warta niż to auto... mierzył ktoś ciśnienie sprężania silnika?
A ciśnienie sprężania mierzyłeś ???
Nawet nie umiesz opisać usterki. Każdy silnik wibruje mniej czy więcej, po to właśnie wymyślono wirujące układy wyważające. Jeśli chodzi o nierównomierną pracę, to mogą wypadać zapłony - od świec począwszy, poprzez nierówne ciśnienie sprężania, czy zwyczajnie zbyt niskie, patologiczne obroty biegu jałowego. Jeśli nie pracuje na jeden cylinder, trzeba...
Sprawdź ustawienie początku wtrysku i sprawdź też ciśnienie sprężania.
Zmierz ciśnienie sprężania
Zmierz ciśnienie sprężania na rozgrzanym, "nie odpalającym silniku".
Pomiar ciśnienia sprężania ? Nie wiem jaki to silnik, ale ciśnienie rzędu 7 atmosfer powinno być OK.
Zmierz ciśnienie sprężania, okaże się czy to pierścienie czy zawory.
sprawdż ciśnienie sprężanie to da najbardziej wiarygodny obraz
Ustaw poprawnie luz zaworowy, następnie sprawdź ciśnienie sprężania ,, na sucho " oraz z ,, tzw. próbą olejową ".
Zmierzyć ciśnienie sprężania na wszystkich cylindrach
Może sprawdź ciśnienie sprężania bo to wygląda na niską kompresję. Na pych wa£ ma wyższe obroty.
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową.
W pierwszej sprężarce (sprawnej) większej mocy (scroll) Ciśnienie na postoju 2 bar Ciśnienie sprężania 11 bar Ciśnienie odparowania 1 bar W drugiej sprężarce (niesprawnej) mniejszej mocy (scroll) Ciśnienie na postoju 3 bar Ciśnienie sprężania 7 bar Ciśnienie odparowania 2 bar Czy powyższe ciśnienia mogą wskazywać na uszkodzenie sprężarki? Brak ciśnienia...
To jeszcze zmierz ciśnienie sprężania. Nie zapomnij zrobić próby olejowej :!:
Jak już wyciągniesz wtrysk, to za jedną robotą sprawdź mu ciśnienie sprężania i będzie wiadomo.
Proszę pomierzyć ciśnienie sprężania , silnik sam się "nakręca" ?
fakt że są przedmuchy nie kwalifikuje jeszcze silnika do remontu Ok, w takim razie pomierz ciśnienie sprężania, luzy łożysk wału, ciśnienie pompy wtryskowej. Podaj wyniki. Jeżeli będą takie same jak podaje fabryka, to rzeczywiście przesadzam i ten silnik nie będzie wymagał remontu.
Zmierz ciśnienie sprężania na tych dwóch niepracujących cylindrach.
Ciśnienie sprężania mierzyłeś? Wstaw fotkę tej kontrolki bo nie kojarzę. Diagnostykę robiłeś?
Jeżeli chodzi o odpalanie po zagrzaniu świec żarowych, odpala sam. Do mierzenia ciśnienia sprężania był tylko kręcony.
Ile powinno wynosić ciśnienie sprężania - kompresja w zdrowym 2.0 TDI CR.
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową.
Zmierz ciśnienie sprężania , będziesz wiedział w jakim stanie są pierścienie oraz uszczelka głowicy.
A co masz LPG czy tak pytasz.? LPG jeśli ma i jest dobrze wystrojone to nie ma wpływu na ciśnienie sprężania i kondycję silnika.
Ciśnienie robocze? Maksymalne ciśnienie w cylindrze to jakieś 70 bar, średnie ciśnienie użyteczne pewnie koło 15. Natomiast zapewne chodzi ci o ciśnienie sprężania, i aiutodata podaje dla Voyagera minimum 6,9 bara.
Stopień sprężania to nie to co ciśnienie sprężania. Stopień sprężania jest to wielkość ile razy pojemność cylindra zostaje zmniejszona do wielkości komory spalania. Obrazowo przesuwając tłok z dolnego martwego położenia do górnego martwego położenia pozostaje mała pojemność- komora spalania.
Szybciej kręci to i większe ciśnienie w komorze spalania. Sprawdź te zawory i zmierz ciśnienie sprężania.
Jak masz ciśnienie sprężania ~3 to czego się dziwisz. Silnik do remontu / wymiany.
Niskie ciśnienie sprężania i jego wzrost po próbie olejowej świadczy o uszkodzeniu pierścieni.
Sprawdzić ciśnienie sprężania! Wszystko się wyjaśni Jak się stało to nagle to prędzej uszczelka pod głowicą ale możemy tak wyliczać i zgadywać w nieskończoność
Sprawdź mu ciśnienie sprężania, bo wygląda to jakby nie mógł osiągnąć temperatury wystarczającej do zapłonu paliwa. Jak już zapali, to pracuje prawidłowo? Moc ma?
Sprawdź ciśnienie sprężania przy zimnym silniku. Jaką temperaturę pokazuje czujnik w parametrach silnika?
Ciśnienie sprężania Stan normalny25 - 30(bar)
Ciśnienie sprężania, ustawienie rozrządu, stan układu WN, wszystkie podciśnienia do sprawdzenia.
Tak winne wtryski. Ciśnienie sprężania cofa ropę z nagarem, jednocześnie dla tego ci się auto zapowietrza bo wtryski przepuszczają powietrze.
Sprawdź ciśnienie sprężania na tym cylindrze. Możesz też spryskać kable W N spryskiwaczem z wodą jak będzie przebicie to wymiana kabli.
Wymień paliwo w zbiorniku na świeże, i sprawdź jakie ciśnienie paliwa wytwarza pompa paliwa, dobrze by było sprawdzić ciśnienie sprężania.
Sprawdź jak buduje ciśnienie pompa CR. Potem ciśnienie sprężania i świece żarowe.Poza tym warto by sprawdzić co tam w sterowniku...
jakie ciśnienie sprężania powinno być tym silniku? Minimalne 9,7.
Miał nie jeden, ale żeby coś stwierdzić to może by tak coś sprawdzić co?Na początek może ciśnienie sprężania. Potem diagnoza kompem .Podgląd parametrów sond korekt itd.
Sprawdzić ciśnienie sprężania, ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy, rodzaj końcówek - czy ktoś się nie potknął przy wymianie, kąt wtrysku.
To też fakt , jak pojawi się ciśnienie sprężania to przestanie pluć olejem . :|
Na dzień dobry zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową . Później sprawdź płyn chłodniczy na obecność CO2.
Do sprawdzenia ciśnienia sprężania, ciśnienie na listwie, wtryskiwacze.
Dokładnie zacznij od diagnozy,potem będziesz myślał nad zaworami. Szukaj takiego warsztatu który to zaproponuje a nie odrazu wymianę czegoś. Bo falowanie może nie mieć z tym nic wsóolnego.
Do sprawdzenia ciśnienie sprężania. Wypadanie zapłonów może mieć albo przyczynę mechaniczną - niskie ciśnienie spowodowane zużyciem tłoka/cylindra, bądź nieszczelnością zaworów, albo elektryczną - niesprawność układu zapłonowego. A to że cieknie woda z tłumika to normalne - samochód eksploatowany na krótkich odcinkach.
Mimo wszystko sprawdziłbym ciśnienie sprężania, jeśli będzie podwyższone, do sprawdzenia ustawienie rozrządu. Wizard112 napisz czy silnik z dwoma czy z jednym wałkiem rozrządu.
Osobiście nigdy nie sugeruje się kompresją zaraz po remoncie. Przy montażu sprawdzam luzy na zamkach pierścieni, luz w rowku tłoka, wszystkie krytyczne wymiary i musi chodzić. Tym bardziej przy tak małym silniku, gdzie każda objętość przewodu pomiarowego to strata. Powiedz, czy masz jakieś problemy, że robisz pomiary kompresji?
Sprawdź ciśnienie oleju w swoim i ciśnienie sprężania i wtedy się okaże czy jest co ratować czy wymiana Jeżeli chcesz w miarę bezboleśnie swap-ować to pomyśl nad 1,4 16V na łańcuchu
Zmierz kompresje cylindrów, sonda sprawdza skład mieszanki, jeżeli ciśnienie sprężania jest za niskie może wywalać błąd w składzie mieszanki paliwowo-powietrznej.
A na którym , sprawdzałeś ciśnienie sprężania na tym tym tłoku
To że pompa pracuje to nie znaczy, że wytwarza należyte ciśnienie. W takich sytuacjach przeprowadza się kompleksowe badanie silnika. Poprawność ustawienia rozrządu. Badanie ciśnienia sprężania. Występowanie impulsów zapłonu. Ciśnienie paliwa poprawność impulsów sterujących wtryskiwaczami. Osobiście stawiam na moduł zapłonowy w aparacie lubi taki totolotek.
Witam. W silnikach diesla większy jest stopień sprężania czyli stosunek objętości skokowej (zakreślanej przez tłok od dpz do gpz) do objętości komory spalania - nad tłokiem będącym w gpz. Stąd ciśnienie sprężania jest kikakrotnie większe, niż w silniku benzynowem. Pozdrawiam.
Google piszą co i jak, czym się różni stopień sprężania i ciśnienie sprężania, dla ON i PB oczywiście różny. Ale to wykracza poza nauczanie przedszkola, ew. gimnazjum.
kolor dymu? biały uszczelka pod głowicą. Niebieski z zapachem niedopalonej ropy, świeca żarowa, lejąca końcówka wtrysku, zbyt niskie ciśnienie sprężania. To tyle co do zimnego.
A i jeszcze luzy zawowrowe.
Wygląda na yo że jest więcej usterek niż tylko brak paliwa. Zmierz ciśnienie sprężania oraz ciśnienie oleju, jak się nie mylę to są tam hydro.
W silniku DKZ masz większe ciśnienie sprężania inny uk. paliwowy i zapłonowy. Natomiast silniki DDZ były montowe jeszcze w peugeotach 309 i citroenach bx.
a co powiecie aby sprawdzić ciśnienie sprężania i ciśnienie jakie daje pompa paliwa ?
Chodzi o ciśnienie oleju? Nie chodzi o: Ciśnienie sprężania Normalny 10.0 - 13.0 (bar) Minimum 7.5 (bar) Odległość pomiędzy cylindrami w przekładni różnicowej 3.0 (bar)
MF ma przedmuchy do silnika. Remont silnika był zrobiony około 3 lat temu. Uszkodzona głowica, pierścienie, pęknięty tłok. Na początek sprawdź ciśnienie sprężania, następnie ściągnij głowice i sprawdź tłoki. Jeżeli będzie jeden pęknięty to warto sprawdzić wtryski czy nie leją.
Jeśli chcesz pośmigać tym autem jeszcze trochę to takie wynalazki lepiej omijać, ciśnienie pompy oraz wtryski sprawdzi Ci "pompiarz" pewnie przy pomocy odpowiedniego manometru . Poszukaj gdzie regenerują/naprawiają pompy wtryskowe. Ciśnienie sprężania zrobi każdy mechanik.
Sprawdź ciśnienie sprężania i napisz ile jest. Jak jest ok to spróbuj mu trochę paliwa nalać nad denko tłoka do cylindra strzykawką czy jak wolisz.
Ciśnienie sprężania pomierz.
Zdejmij pierwszy pierścień, następnie osadź w cylindrze jakieś 10 mm od górnej krawędzi i zmierz szczelinę na zamku. Dobrze by było zmierzyć ciśnienie sprężania. [url=http://www.wartburgkielce.piwko.pl/...
ciśnienie sprężać nissan ciśnienie sprężać ciśnienie sprężać volvo
pomiar prąd rozrusznik podstawy krzywej grzewczej pompa paliwowa astra
harmonogram dahua harmonogram dahua
Nissan Pulsar 1.2 DIG-T czkawka przy 120-140 km/h – świece, cewki, paliwo, dolot, ECU Whirlpool TDRL 70210 – zgrzewany zbiornik czy skręcany, wymiana łożysk, serwisowanie