Witam. Co było u Ciebie przyczyną? U mnie pojawia się taki sam komunikat?
Możliwe że problem tkwi w imobilajzerze .Lubiały padać w nissanach co stwarzało takie właśnie problemy. Jeszcze bym wymienił profilaktycznie filtr paliwa(jest na ściance grodziowej)
Możliwości jest kilka, albo gaźnik nie jest dokładnie wyczyszczony, nieszczelność połączenia go z cylindrem, słaba kompresja. Spróbuj dociągnąć śruby głowicy, sprawdź i wyczyść zbiornik paliwa.
Sprawdź sobie wtrysk-prawdopodobnie się zawieszsza i dlatego takie stuki!Miałem to samo w Golfie III 1.9Td.Pozdrawiam.
Podejrzewam że wysiadło ładowanie i skończył sie prąd z akumulatora naładuj go, jak po tym zabiegu odpali to musisz sprawdzić alternator.
Dopływ paliwa do sprawdzenia.
Może utyka na jednym cylindrze i rzuca silnikiem bo to masz tylko pod obciążeniem Dodano po 2 Sprawdź dopływ paliwa , może paliwa nie dostaje tyle co trzeba i rzuca silnikiem
Tak, ale to nie jest dysza tylko elektrozawór odcinający dopływ paliwa do dyszy w gaźniku.
https://autobezpieczniki.pl/fiat-doblo-m... Według tego jest to bezpiecznik F21 lub F22 (pewnie w zależności od wersji), idąc po kablach znajdziesz gdzie wpiąć się w niego, zrób to za bezpiecznikiem.
Sprawdź czy działa podciśnieniowy zawór paliwa.
Witam mam problem z mazda 6 2.0 diesel. Auto nie odpala chodź wszystko było dobrze nie gasłn. Nie przerywalo. Lecz na drugi dzień samochodu nie da się odpalić. co może być przyczyną skoro samochód odpala tylko na plaku. Mechanicy stwierdzili ze paliwo dochodzi do wtryskiwaczow a układ jest odpowietrzony. Również czujniki są ok. Nie pokazuje żadnych...
sprawdz dopływ paliwa - gaznik i kranik
Man tgx 480 2013r pojawia się błąd 94 coś związanego z ciśnieniem paliwa. Na komputerze pokładowym czasami wyświetla się komunikat aby sprawdzić dopływ paliwa. Filtr paliwa wymieniony. Gdzie dalej szukać przyczyny?
Myślę że może być to spowodowane przez wadliwy układ paliwowy, w przypadku mojego passata po wymianie oleju i filtrów kabinowych wszystko wróciło do normy i śmiga ponownie aż miło.
Po prawej stronie niebieski, o ile mnie pamiec nie myli to nr 12. Ale jak ci kontrolki nie swieca to raczej nie to.
sprawdziłem iskrę i dopływ paliwa To jeszcze sprawdź ciśnienie paliwa oraz rezystancję kabli WN miernikiem
Wyłącznik udarowy prawdopodobnie na słupku pod nogami kierowcy. Przyciśnij go i masz z bańki.
Dopływ paliwa za słaby, sprawdź w zbiorniku czy są paprochy. Powinien tam być filtr wstępny w zbiorniku.
Jak to stało się tak nagle, oraz czasami zapali na pełnym ssaniu, ja bym sprawdził dopływ paliwa do gaźnika, iskrę na świecy zapłonowej,może nawet czyjnik pod siedzieniem operatora, potem zawory, ich luzy. Oraz tak jak kolega napisał powyżej. Czyli jednym słowem może być kilka przyczyn,takiego stanu rzeczy. Trochę diagnostyki, aby ustalić co dokładnie...
Kolego mehan15, po co te wykrzykniki w temacie? Silnik gaśnie, po czym alternator się nie kręci (bo nie jest napędzany od silnika) i kontrolka ładowania zaczyna się palić dokładnie tak, jak przed przed zapłonem. Koledzy wyżej mają rację, problemem nie jest brak ładowania, odwiedź mechanika, niech sprawdzić takie drobiazgi, jak dopływ paliwa, obecność...
Witam mam pytanie dotyczące silnika andoria s15 podczas jazdy silnik mi zgasł i juz nie mogłem go zapalic. Jaka moze być przyczyna?Ja mysle ze sie cos zablokowało pod tym deklem osłony rozrządu i nie daje mu paliwa. Proszę o odpowiedź.
Witam. Moze jakis bezpiecznik sie spalil:) Pozdrawiam.
Ten wężyk ma bardzo mały przelot, pół kropli wody go zablokuje przy zamarznięciu. Spróbuj strzykawką - przedmuchać i zassać. (oczywiście przed pompką) Pozdrawiam i powodzenia. Odgrzać w ogrzewanym garażu.
1 tak 2 podać napięcie na cewkę i zobaczyć czy się otworzy?
A ECU jaką widzi temperaturę?
Sprawdzić odpowietrznik zbiornika paliwa. Sprawdzić sam filter(smok) paliwa w zbiorniczku się znajduje.
Ja bym wstawił auto na podnośnik i jeszcze raz posprawdzał dokładnie przewody. Paliwowe oraz bak i wyjścia przewodów z baku ,czy aby lewego powietrza gdzieś nie dostaje?.Posprawdzaj szybko złączki przy filtrze paliwa:)
W tym typie Webasta pompa paliwa podaje paliwo cały czas - jest napędzana silnikiem wentylatora. Dopiero elektrozawór otwiera dopływ paliwa. Po włączeniu pieca powinno być słychać cykanie, jak zawór otworzy się - cykanie cichnie. Sprawdź elektrozawór - zdemontuj/sprawdź/wyczyść. Impulsowo jest zasilana pompa (zewnętrzna), ale w Thermo Top C.
Podłączone były tylko dwa przewody, jeden zaślepiony i jeden wolny, nic więcej. Na zdj wyżej w postach podłączone były ten wskazany czerwoną strzałką i i ten na którym jest filtr paliwa. Niejasny opis - czyli przewód z króćca na kolanku kolektora ssawnego z czym był połączony w gaźniku? I po raz N-ty o odmie przypomnę, bo wypychanie oleju przez wlew...
Kolego sprawdź w instrukcji skuterka jakie powinny być luzy na zaworach. Z mojej wiedzy wynika, iż luz na zaworze wydechowym powinien się różnić od luzu na zaworze ssącym. Zwykle na zaworze ssącym ustawia się luz mniejszy. Luz 0,05 na obu zaworach jest jak najbardziej prawidłowy, tak zaleca producent.
Turbinka nie była zablokowana jakimś kawałkiem rdzy, kamieniem itp? Widać że turbinka jest brudna i ma w kilku miejscach pogięte łopatki. Myślę że przy kondensatorze 2 µF zamiast 3 µF powinien silnik pracować. Widać lekki opór na wirniku, ale nie chciałbym Ci proponować demontażu pompki paliwa gdyż nie jestem pewien czy demontuje się w całości czy w...
Zobacz pod fotelem kierowcy.
zdejmij kleme na około 15 min i zobacz czy odpali te sterowniki moga sie przestawic i na paliwie nietrybi a na gazie chodzi. pozdro
Sprawdzałeś gaźnik. Może któraś dysza się poluźniła/odkręciła. Miałem taki przypadek. Jednak najbardziej prawdopodobne jest łapanie "lewego powietrza". Sprawdź czy przytykanie (nie zatykanie!) wlotu do gaźnika coś zmienia. Sprawdź połączenia na drodze mieszanki paliwo-powietrze i prawidłowość dopływu paliwa do gaźnika oraz jego poziom w komorze pływakowej....
Witam. Niestety dalej męczę się z Vito. Wyjąłem zbiornik i pompkę. Zbiornik czysty minimalnie było na dnie trochę brudu ale pompka czysta. Wszystko wyczyściłem zbiornik i pompkę. Wtryski sprawdzone przelewy też są ok. Gdzie jeszcze szukać przyczyny? Co sądzicie? Po wymuszeniu przez komputer aby pompka podawała paliwo auto odpala. Ale jak zrobię około...
Mieszkam we francji i tu jest problem ogolnie z dobrym mechanikiem . A po drugie nie zam zadnego mechanika w okolicy ktory by mi przyjechal na miejsce zrobic diagnoze A po co skoro i tam na trawniku nie naprawi tego.
Ja wywnioskowałem że pompka jest sprawna. Słusznie? Być może częściowo sprawna i z filterka paliwo zaciągnie ale ze zbiornika przy dużym oporze może już nie mieć siły pociągnąć. Jak jest duży opór dopływu paliwa to wtedy wszystkimi nieszczelnościami zaciągnie powietrze i problem gotowy.
Kolego jeżeli za każdym razem bez problemu odpala i chodzi te magiczne 2 sekundy to na 100% immo go trzyma.
Oparłem się na opiniach przeczytanych na forum mechaników samochodowych OBD2.pl Żeby je przeczytać trzeba się zarejestrować, ale za to można się wiele dowiedzieć. Gdybyś chciał się zarejestrować to podaję link do wątku http://obd2.pl/forum/viewtopic.php?t=202...
1. Sprawdź czy dysze nie zostały pozamieniane przy montażu. Jeśli są dysze bez oznaczeń to wymienić na nowe, gdyż takie dysze ciężko rozróżnić (w szczególności dyszę główną z dyszą ssania). 2. Oznaczenie IFA na gaźniku ma każda chińska podróbka. Tylko oryginał BVF DDR i pseudooryginał MZA mają na korpusie logo BVF. W tym drugim oznaczenie MZA widnieje...
Najlepiej od tyłu , a tak na poważnie to masz ją razem z pompą cr .
Badanie pływaka w wodzie mija się z celem, gdyż jest mniej higroskopijna niż benzyna. Jeśli jest to nowy gaźnik, to wydaje mi się, iż podczas regulacji gaźnika mogłeś uszkodzić zawias pływaka, bądź zawór iglicowy (zamocowanie). Możesz ustnie sprawdzić szczelność zaworu tj. odwrócić gaźnik i dmuchać w króciec dopływu paliwa. Elektrozawór w gaźniku pełni...
Do sprawdzenia: - zaworek odcinający dopływ paliwa w pokrywie komory pływaka - zapinka iglicy przepustnicy w 2 rowku od góry - dysza główna - oś osadzenia przerywacza - przerwa na przerywaczu 0,5-0,6 mm - ustawić właściwe wyprzedzenie zapłonu - świeca zapłonowa NGK BRP6H tyle na początek
Witam ! Mam ten sam problem co kolega wyżej w Peugeocie Ludixie Snake z 2004 r . Do tego skuterek stracił moc ;/ Przyspieszenie i V- max skuter jest odblokowany leciał ok 75 km / h teraz ledwo co 60 km / h wyciągam ; ))
Sprawdzić dopływ paliwa do gaźnika, ssanie, kranik, zaworek pływaka, wyczyścić gaźnik i tak dalej.
Sprawdzić "odcinacz" przy 3500 rpm? Weź to napisz jeszcze raz, przy okazji nie zapominaj o tym co i jak już sprawdziłeś.
Sprawdź dopływ paliwa. Zima i lubi się odłożyć coś w filtrze.
Gaźnik do wymiany. Regulować to tam nie ma co. Ewentualnie za mały dopływ paliwa.
Filter wymieniony, odstojnik wyczyszczony. Tylko sytuacja dotyczy Mana TGX 2013r pojawia się na desce komunikat, sprawdź dopływ paliwa. I błąd ciśnienia SPN 94 FMI 1.
Właśnie sprawdziłem dopływ paliwa jest do gaźnika leci paliwo a wtrysk mgli, znaczy coś tam się leje Nie wiem czy ma być mgiełka czy taka Rosa delikatna z mgiełka, gaz wszystko jest ok pół gazu jako tako idzie na całym gaśnie
Jak byś miał problem z układem paliwowym miałbyś błędy np. dopływy paliwa, ciśnienia na szynie itp... i długo by odpalał. A intercooler nie jest brudny od zewnatrz? Albo od srodka nie ma oleju? Nawierć mały otwór, a pożniej wkręc wkręt do dachu z uszczelką. A sprawdź jeszcze czy wiązka od wtryskwiaczy nie wlewa oleju do sterownika silnika.
Mam chiński skuter ostatnio podczas jazdy zgasł mi w domu zobaczyłem ,że nie dopływa paliwo.Filterek jest czysty a "cycek" pod bakiem nie jest uszkodzony,w rurkach wgl. nie ma paliwa ,a świeca mimo wielu prób odpalenia motoru jest słucha ...Co mogło się stać?co sprawdzić ? Błagam o pomoc...
Sprawdź drożność dopływu paliwa, kranik przewód. Jak tu będzie wszystko OK to dopiero sprawdzaj gaźnik.
Ja osobiście nie patrze na momenty obrotowe podane w książce, bo po ścięciu klina wał i zatoczenie w kole się deformuje, po za piłowaniu pilnikiem są różne nie dociągnięcia i defekty, idealnie tego się nie zrobi, więc staram się dokręcić do lekkiego oporu, tak by miało szanse jeszcze raz ściąć klina. W traktorkach często są kliny stalowe, więc nie powinno...
Bezpiecznik i przekaźnik sprawdź.
To jest na pompie rzędowej ? z zaworem odcinającym dopływ paliwa (ehab)?
Witam ja równiez sprawdziłbym dopływ paliwa i filtr paliwa, a takżę katalizator czy nie jest zapchany. ile to autko ma przebiegu?
A jest iskra ? Sprawdź, czy do świec dochodzi wysokie napięcie. Jeżeli tak i jeśli świece są dobre, następnym krokiem jest sprawdzenie dopływu paliwa.
Sprawdź czy daje iskrę.
Zacznij od Sprawdzenia korka wlewu paliwa
Co mogę jeszcze sprawdzić? Możesz sprawdzić jeszcze filtr paliwa i powietrza. " Filtrów ( wkładów) papierowych nie wolno czyścić i należy je wymieniać co roku lub 100 godzin pracy; częściej przy użytkowaniu w warunkach skrajnego zapylenia"
A nie ma tam jakiegoś zaworu bezpieczeństwa, który odciął dopływ paliwa po wstrząsie spowodowanym stłuczką?
Witam, Man TGX wyświetla podczas jazdy sprawdź dopływ paliwa, usterka silnika, usterka sterująca nadwozia... Jestem już po wymianie wszystkich filtrów i dodam, że nie zawsze ten błąd się pali, najczęściej pojawia się rano, potem jak się jedzie jest ok, czasem wyświetli ale zaraz sam gaśnie, takie błędy wyświetliło: 01080, 03080, 03087, 03100
Przyczyn może być wiele ale na początek sprawdź filtr paliwa jeżeli jest ok to wyczyść gaznik bo to on jest najprawdopodobniej przyczyną.
Sprawdź kompresje,zawór pod gaźnikiem a na próbę podlej paliwa pod świecę i zobacz czy zapali.
Masz tam zapewne silnik OM904. Jeśli po odpaleniu kulał aż zgasł to masz chyba niesprawny układ paliwowy. Do sprawdzenia elektryka przez HHT. Świec tam niema, mogłaby być jedna płomieniówka w kolektorze. wtedy wystarczy zaślepić dopływ paliwa do niej. Gdyby to jej wina była, że zapowietrza układ. Na początek dmuchnij około 1 bar ciśnienia do zbiornika...
rozrusznik kręci,ale sprawdzę jeszcze dopływ paliwa i czy jest iskra i takie tam podstawowe rzeczy. A jak sprawdzić przez złącze diagnostyczne czy jest jakiś błąd oprócz tych poduszek , tam jest złącze 16 pinowe po lewej stronie przy bezpiecznikach w środku auta
No od filtra możesz zacząć . Choć przydało by sie wpiąć manometr w pompę wstępną i tandemowa by coś stwierdzić . Inaczej robisz "standardowym " systemem tzw. wymieniaczy .
Sprawdź dopływ paliwa do silnika (szczególnie pompę), przy okazji filtr powietrza. Takie samoczynne uruchamianie się pojazdu jest bardzo niebezpieczne, może spowodować zerwanie lub przeskok paska rozrządu więc uważaj na to.
Może dopływ paliwa szwankuje, sitka zabite?
Witam Skoro jest iskra i paliwo to sprawdź rozrząd.
Fajnie by było zamieścić co to za skuter, 2T czy 4T (obstawiam ze 2t :) ), jaka pojemność czy na starym było ok, czy przy okazji nie wymieniłeś czegoś jeszcze,? takie tam podstawy.... -Sprawdź dopływ paliwa, wężyki od kranika ( chyba powinieneś mieć podciśnieniowy).
Nadal utrzymuję, że dysze mogą być zatkane, a przedmuchanie kompresorem, to nie to samo, bo nie widzisz efektu. Użycie kompresora do "czyszczenia" gaźnika, w niektórych przypadkach (rodzajach gaźnika) może spowodować usterkę np. uszkodzenie przepony w gaźniku. Czy sprawdziłeś działanie ssania oraz stan pływaka, może jest dziurawy. Czy podczas rozbiórki...
No pierwszą rzeczą jest czyszczenie gaźnika. Nie wiemy ile czasu był nie używany. Ale to jest najważniejszą czynnością. Demontaż na części pierwsze i przedmuchanie sprężonym powietrzem każdej dyszy i kanału gaźnika. Oczyszczenie komory paliwa ze złogów, sprawdzenie zaworka dopływu paliwa.
tak, sprawdzone :)
Paliwo nie leci ponieważ jest zbyt małe podciśnienie, lub kranik jest uszkodzony. Sprawdź szczelność wężyka podciśnienia.
Sprawdź dopływ paliwa i powietrza, piszesz że szarpie przy redukcji na niższy bieg więc wtedy kiedy obroty idą w górę. Warto zajrzeć do elektryki na początek kable i świece. Jak nie pomoże to będziemy myśleć. pozdr
Nie korek. :) Króciec dopływu paliwa do filtra.
Cześć, Lecimy od początku kulka w smoku, krzywy smok, pęknięty smok, uszkodzone przewody od góry smoka do filtra/ separu - czytaj nieszczelność po zimie może pęknąć po długości na przewodzie lub np. spadający lód z naczepy go uszkodzic. Brudny filtr pod pompka, kto go wymienia,😭. Pęknięte szkoło pojemnika separu. Wymieniony jeden z dwóch filtrów paliwowych....
Co sprawdziłeś ? Gaźnik: ssanie, pływak, dysze, zawór. Zawory luzy i ewentualnie przyciśnięcie pokrywą zaworów. O zapłonie na razie nie wspominam bo nic o iskrze nie piszesz.
Witam mam problem z moim autkiem nie dochodzi paliwo do gaznika nie znam sie na tym ale pompa byla dzis sprawdzana i jest ok trzyma cisnienie na 2 atmosfery wymienilem filtr paliwa po zdjeciu filtra wyplynela mi czarna woda ze srodka ale mimo tych czynnosci nadal mi samochod nie odpala co musze jeszcze sprawdzic prosze o pomoc
pompka paliwa napędzana ciśnieniem ze skrzyni korbowej, I dlatego nie ma wężyka powrotnego. Zawór z pływakiem w gaźniku był silniejszy od ciśnienia dopływu paliwa. Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają wężyk powrotu.
Jest kod 01 który oznacza Brak startu. Należy sprawdzić dopływ paliwa (drożność przewodów lub uszkodzona pompka paliwa-za mała wydajność)lub może już być wypalona włóknina w palniku.
Musisz to zrobić doświadczalnie. Generalnie chodzi o to aby pływak mógł zamknąć dopływ paliwa i nie może paliwo się przelewać otworami dysz powietrza i gardzielą gaźnika , z dyszy głównej. Jak cyka na 3 rowku od góry to tak ma być, po to są te rowki aby ustawić skład mieszanki, sprawdź sobie na jaki kolor wypala świece, jak będzie kawa z mlekiem to...
Napisałem iglica nie zamyka dopływu paliwa. Jak pływak sprawny to spowoduje że iglica zamknie dopływ paliwa. Jak jest uszczelka to ja wymień tą pod iglicą. Jak jest regulacja to prawidłowo ustaw docisk iglicy. Dziurawy pływak wymień go. Filozofii nie ma, masz odpowiedź, znajdź ją w zdaniach powyżej w tym poście. Dodano po 2 Dałem ci link, ale pewnie...
Witam, ręce opadają ,wszystko sprawdzone Volvo FH16, z wiaderka chodzi, podłączony pod zbiornik nie. Co jest, może ktoś poradzi, miał podobny problem?
Skoro zadajesz takie pytania to zmień swój opis, to raz. Dwa to czy do gaźnika dochodzi wgl. paliwo? Między zbiornikiem a gaźnikiem masz jakiś filtr czy podłączony bezpośrednio? Sprawdź czy po tych 5 miesiącach po zalaniu paliwa nie wypłukało ci rdzy i wszelkiej maści innego syfu ze zbiornika, no i pozostaje jeszcze kwestia regulacji samego gaźnika...
Nie znam się za bardzo, ale wydaje mi się, że nie powinien buchać ogień z wylotu. Jakieś zakłócenia w dopływie paliwa mogą być, dysza paliwowa, jeżeli istnieje a chyba powinna, może być rozkalibrowana. Najlepiej byłoby dopaść papiery instrukcyjne.
Regulacja gaźnika to podstawa, przecież nie można kupić, założyć i jeździć. Należy ustawić ilość dopływu paliwa, dopływ powietrza, czyli wzbogacenie mieszanki. Taką regulację należy bezwzględnie przeprowadzić.
Dopływ paliwa.
nie ma i nie było takich fabrycznych "antyporwaniówek",tylko fabryczny immobiliser,chociaż w tym roczniku wcale nie jestem pewny czy już jest,rozbierz osłonę nad nogami kierowcy,boczek,próg i popatrz czy nie ma w tych okolicach jakichś ingerencji w oryginalną instalację-ukryty wyłącznik,blokada sensorowa itp.Równie dobrze usterka może leżeć po stronie...
Może przewód paliwowy się zagina i blokuje paliwo lub może jakiś bąbel powietrza. Sprawdził bym dopływ paliwa, wymienił paliwo na inne i ostatecznie świecę. Jeszcze sprawdził odpowietrzanie zbiornika. Nic więcej nie przychodzi mi do głowy.
Sprawdź czy nie masz zagniecione go dna zbiornika paliwa. Siostra tak miała i podobnie nieprzewidywalnie hasło. Po odkręceniu ostatniej nakrętki od smoka ten podniósł się o ok 4 cm do góry. A mechanik zdążył wymienić wszystko co możliwe w układzie zasilania paliwem.
sprawdź dżwigienkę czy porusza się lekko, następnie napięcie na siłowniku, powinno być bliskie nap. akumulatora. jeśli powyższe ok to niestety musisz wymienić siłownik (częsta usterka w lublinie)
sprawdź czujnik uderzeniowy on odcina pompę paliwa... lubi się zepsuć
W Polsce jest tak olej napędowy= olej napędowy+olej opałowy+dużo parafiny. Ta właśnie parafina odkłada się na ściankach węży paliwowych utrudniając dopływ paliwa. A jak się silnik rozgrzeje to się trochę wytopi. A poza tym wąż paliwowy jest umieszczony pod podwoziem i podczas jazdy jest ciągle chłodzony przez powietrze przez co równiez zatyka się on...
jak po kręceniu nie zaciąga paliwa to sprawdż zbiornik,pompkę w zbiorniku,,,pewnie syf siedzi Za pisownię oraz bzdurne podpowiedzi zdradzające kompletny brak wiedzy w danej dziedzinie nakładam ostrzeżenie.
Witam. Mam problem z traktorkiem Alpina BT84X. Nie można zgasić silnika. Wszystkie wyłączniki krańcowe sprawdzone. Wyłączam kluczykiem, wstaję z fotela, ściągam kosz, a silnik dalej pracuje. Zakręcenie dopływu paliwa dopiero gasi silnik lub ściągnięcie osłony i przy cewce dotknięcie do masy.
Witam. Mam problem z pilarką do betonu. Piła odpala ale gaśnie po krótkim czasie pod obciążeniem. Na luzie chodzi ok trzyma wolne obroty. Pompka od pompowania paliwa jest prawie pusta cały czas, jak nią pompuje to też nic nie przybywa, chodzi luźno. Sprawdziłem wszystkie wężyki, samom gruszkę i wszystko jest ok. Jak połączę zasilanie z powrotem bezpośrednio...
Wybacz, ale to żaden pomiar. Aby sprawdzać "na oko" trzeba mieć spore doświadczenie z danym silnikiem, a i tak można popełnić gruby błąd gdy nie sprawdzi się oporów ruchu wału.
dopływ paliwa dopływ paliwa sprawdzić odcina dopływ paliwa
samsung drukuje puste krups clean schemat brzęczyka
Jak zrobić różdżkę do szukania wody? Ile oleju do skrzyni Ursus C-330?