Jeśli jeszcze interesuje cię jak sprawdzić czy masz sprawny przepływomierz to podaję co dalej robić: 3.odłącz wtyczkę od przepływomierza i przekręć stacyjkę (bez uruchamiania silnika) możesz wtedy sprawdzić czy na przewodzie zasilającym masz napięcie ~ 5V. 4.jeśli jest napięcie zasilające, sprawdzasz przepływomierz (omomierzem), na kostce jest pięć...
Testować tylko na benzynie i sprawdzać co się dzieje. Może przepływomierz wysiada? Najlepiej byłoby zrobić logi statyczne i przy okazji może też dynamiczne skoro się dławi. Statyczne to tak z 2 min luźnej pracy na biegu jałowym a dynamiczne, 1500-6000 obrotów i gaz w podłogę 3 bieg. Wtedy się okaże co z paliwem, co z zapłonem itd, ale tak jak mówie...
Rozumiem że odciąć nie może całkowicie. Jak działa poprawnie siłownik termiczny to powinien zamknąć całkowicie przepływ przez daną pętlę. 1. Jak można sprawdzić czy elektro-zawór jet otwarty/zamknięty? Tam są takie przezroczyste rurki, to tam będzie widać? Jeśli siłownik termiczny w pełni zamknie zawór to nie będzie przepływu i jeśli przepływomierz...
informacje blokady rozruchu - stan kalkulatora - kalkulator zablokowany. Czyli wygląda na to że immo trzyma. Na jednym zdjęciu widać "informacje o obwodzie powietrza dolotowego" - zauważ że tych danych jest więcej i można je przesunąć w dół i zobaczyć resztę. Powinno gdzieś też być coś takiego dla paliwa - tam będzie ciśnienie paliwa zadane i odczytane....
No to raczej bez wizyty u elektronika się nie obędzie. Podobna kontrolka w oplach sygnalizuje awarie układu paliwowego tzn sterowanie wtryskiem, przepływomierz oraz (ale pewien nie jestem) pompy wtryskowej. Jak kontrolka zapala tylko czasami to może gdzieś coś "gubić" masę albo bardziej prawdopodobne -sygnał. Proponowałbym sprawdzić najpierw "okablowanie"...
Sprawdzić przepływomierz tak jak kolega u góry sugeruje,potem zacząć sprawdzać zabezpieczenia na grzałce plus czy w ogóle grzałka przepływowa dostaje zasilanie. Dodając jeszcze od siebie iż warto sprawdzić drożność układu wodnego-brak przepływu brak impulsów. Pozdrawiam Krisu
widzę, że dużo wiesz o tych seatach Nie koniecznie, może o VW trochę więcej a silniki te same. Tylko że taki Toledo do 96r. to tak jak w VW do 91r, trochę w tyle zostały. dlaczego niektóre TE SAME silniki mają 3 czujniki na króćcu a niektóre 2? W tym nie widziałem żeby miały 3, stare 1.8 na Mono-Jetronic miały trzeci termowłącznik do podgrzewania kolektora...
Środek (czarny) powinien być masa, jeden (czerwony) zasilanie 12V, drugi (żółty/różowy/inny) wyjście 0-5V Sprawdź miernikiem.
Dobry miesiąc temu sprawdzaliśmy. Kąty, podawane powietrze, temperatury wyglądały w normie. Kompresja na każdym cylindrze w miarę równa. Co do mieszanki, nie było wglądu. Ogólnie chciałem jechać do osób zajmujących się mapami itd. To stwierdzili z góry, że oni nie będą sprawdzać tego, bo to auto jest niesprawne i takie głupie wymówki. Według mnie jest...
Witam! Szukam pomocy w wyskalowaniu przepływomierza paliwa w firmie samochodowej mojego brata, kilka miesięcy temu założyliśmy przepływomierze w samochodach ciężarowych oraz ciągnikach....Chcieliśmy sprawdzić pracowników wiadomo o co chodzi, nie wie któryś z Panów jak wyskalować to urządzanie ponieważ wskazuje teraz dużo mniejsze spalanie!>? Czekam...
Witam, szukam, ale nie jestem w temacie. Potrzebuję przepływomierz (mały), który będzie dawał sygnał 0 - 1. Chciałbym aby wskazywał jedynie czy a nie ile cieczy płynie w układzie. Czy istnieje coś takiego, lub czy można w łatwy sposób przerobić dostępne przepływomierze? (jedyne co mi przychodzi do głowy to arduino, ale myślę że można zrobić to w dużo...
Proszę o poradę jak napisać sprytną procedurę która zliczać będzie ile w ciągu danej godziny napłynęło wody do zbiornika. Nie prościej za kilka złotych dołożyć przepływomierz impulsowy? :) A co do zadania to trzeba sprawdzać pochodną wykresu w danym miejscu i w zależności czy pochodna dodatnia dodawać przyrost lub odejmowac. f(x+1)-f(x)/T >0 dodaj...
https://log.tunezilla.com/s/22pdA85J Dodano po 2 Moje logi z diodą Dodano po 2 Zacząłem sprawdzać napięcia na pinach kostki przepływomierz i teraz wyskakuje mi błąd Przepływomierz powietrza zwarcie do masy Znacie jakis schemat instalacji czy coś żeby mógł sprawdzić
Tylko czy wtedy nie powinny pojawiać się jakiekolwiek losowe błędy? Od tak sterownik zaczyna źle działać, zimny lut albo nawet lekkie zwarcie nie powinno generować błędów? To byłby niesamowity przypadek, że najpierw był błąd P0130, potem wypadanie zapłonu (z przyczyną w zalanych świecach) i jeszcze doszedł by do tego ECU... Poniżej kilka pytań: 1. Czy...
Witam serdecznie, Zachodzę w głowę co może być nie tak, przenalizowałem wszystkie możliwe fora i podobne usterki/zachowania zmywarek. Konkretnie jest problem ze zmywarką Bosch SMV50E90EU/65 - niestety model bez ekraniku, więc nie widzę numeru błędu. Świeci jedynie stale kranik chwilę po rozpoczęciu jakiegokolwiek programu. Proces wygląda następująco:...
No to masz trudny przypadek i przez neta ciężko będzie ci pomóc bo trzeba by jechać z kompem na nogach i sprawdzać parametry podczas jazdy ... Ale kilka rzeczy możesz sprawdzić - jest olej w skrzyni biegów ? - hamulce nie trzymają ? - emulator sondy lambda odpinałeś ? - rozrząd został sprawdzony ? - jakie jest ciśnienie w cylindrach ? - sprawdzić luzy...
Napisze tylko że dawno przestałem w ten sposób jak zaleca serwisówka sprawdzać przepływomierz klapkowy,tylko robię to tak jak opisałem wyżej. Natomiast faktem jest że opór mierzony między 2 i 3 jednak powinien się zmieniać, z tym że nie jest to jakaś zależność wprost proprcjonalna, kiedy się bawiłem to ten opór najpierw troszkę maleje potem rośnie i...
Cześć, Komunikat jak w temacie, po zamontowaniu dyszy wody i naciśnięciu przycisku z wodą, woda leci. Przy robieniu kawy, kawa nie leci (po zmieleniu kawy błoto). Po dzwiękach jakie dochodzą wygląda na to, że po nabicu ciśnienia gdzieś jest blokowany przepływ bo słychać jak pompa nie ma siły podać wody. Nie wiem co dalej sprawdzać i potrzebuję pomysłów....
Krańcówka zdjęta, woda leci czy nie leci, a pompa i tak chodzi. Być może przepływomierz wprowadza w błąd, i dla tego problem z przepływem. A triak sprawdzać przy odłączonej na dole pompie?
Pod oscyloskopem wyszło,że masz przerwy na ścieżce lub brak dobrego kontaktu. Chyba ,że jest ścieżka oporowa dzielona?
a które węże sprawdzać czy nie są popękane te co idą od kolektora ssącego tak??
Dobra drodzy koledzy. Sonda też nowa odpada, wydech na 100% sprawny. Dzisiaj wziełem oscyloskop i generator do rąk i zaczełem sprawdzać i wyniki: Przepływomierz pokazuje na wolnych jak się zagrzeje 0,7 V, a sonda 0,01v, Czyli zamała dawka paliwa. a więc zwiększyłem mu sygnał przepływomierza na 1.1 V I sonda oscyluje, silnik pracuje równo, nie śmierdzi...
-odpala i gaśnie nie chce reagować na pedał gazu, po skasowaniu błędów i ponownym odpaleniu generuje ten błąd 325 lub 0325 - odczytuje błyskowo. ---- Co to za błąd ----- przepływomierz ?? Uszczelka raczej sprawna - złożyłem na starą - oryginalna cienka warstewka pasty-wszystko szczelne. Zastanawiam się czy adaptacja przepustnicy w tym modelu ma miejsce...
Witajcie, Usterki poszukuję dalej. Rozrząd jest w porządku, nic się z nim nie dzieje. 3 miesiące temu był wymieniany nawet na nowy. Dziś odebrałem komputer z naprawy której defakto nie było ponieważ okazało się że jest sprawny. Błędy występują dalej. Chyba że uszkodzenie jest jakieś bardzo nietypowe powiedział elektronik ale wtedy już tylko wymiana...
Masz rację "ainal" nazywa się EGR być może przekłamanie na wydruku. Jeśli chodzi o stan układu VAC to zaraz idę sprawdzać szczelność układu oraz cięgno zaworu upustowego turbiny-na razie dzięki za pomoc,dam znać jak mi poszło...
kolego odkręć kolektor od silnika możliwe zapchanie kat . Robiłem takie coś w vk c i wymieniłem przepływomierz listwe a ona nie wchodziła powyżej 3 tys obr i odkręciłem kolektor i wyszło szydło z worka Dodano po 50 dodam żę komputer pokazywał błędy przepływomierz , sonda Skoro jest błąd czujnika wałka to bez sensu sprawdzać katalizator od razu mimo...
Mam prośbę o analizę logów od mojego samochodu VW Golf IV 110 KM ostatnio przestał reagować na gaz tak jakby go przyduszało. Zrobiłem logi dynamiczne w grupach 03, 08, 11 . Pojawia się też błąd 17964 - Regulacja ciśnienia doładowania: przekroczona dolna granica regulacji P1556 - 35-00 - -. Podmieniłem przepływomierz od innego samochodu i też jest to...
Mam identyczny problem!!! Czytam uważnie, ale nie widze jednoznacznej odpowiedzi lub konca historii. Mam Corsa '98 1.2 16V X12XE , niedawno wymienilem caly silnik (w starym ok 120tys km siadły łańcuch rozrządu i wytarte panewki - walił jak trzeba - więc wstawilem identyczny malo uzywany, widziałem oryginalny przebieg 40000km, ładna sztuka, mogłem sprawdzić...
Przepływomierz już podmieniałem, choć nie mam 100% pewności co do jego sprawności. Niemniej przy niskich przepływach mierzona masa powietrza zgadza się z oczekiwaną. Obawiam się teraz bardziej o drożność katalizatora. Chyba, że nowy EGR był wadliwy... ale on był fabrycznie nowy. Niestety ja nie mam warunków, a mechanik za nic nie chce się podjąć demontażu...
Jak pisze gromleon, świeca jest tylko objawem a nie przyczyną problemów. A jakości iskry nie sprawdza się na świecy! Sprawdź na samym kablu. Ma skakać na ponad 10 mm. Brak błędów wykazywanych przez sterownik o niczym nie świadczy! Samochód kolegi trudno było rozpędzić do 100 km/h a check się nie świecił i nie było żadnych błędów! Okazało się że przepływomierz...
Ten symbol obok regulatora nie jest ważny. Ogólnie cała lewa część to zasilacz tak?? Najważniejszy jest ten przepływomierz chyba, jakby na jego podstawie mam zrobić schemat z zasilaczem + zawory (zawór) zwrotne z manometrami przed i za np. różnicowymi, ten schemat ma sprawdzać przy jakim przepływie mamy spadek ciśnienia na danym zaworze zwrotnym. Jeśli...
Oto odpowiedź, może niektórzy będą ciekawi. Przepływka generowała prawidłowy sygnał na każdym z pinów. Po odłączeniu przepływki na pinie 4 było napięcie 5V (prawidłowe) sugerowało to, że droga od komputera do przepł. była sprawna. Faktycznie tak było Postanowiłem otworzyć komputer po raz kolejny,no i szukamy gdzie idzie sygnał z pinu 66. Szedł sobie...
Panowie moze zacznę od początku moja octawia zaczęła słabiej palić jak jest zimna, od wiosny, w zimę jak swiece żarowe grzały nie było żadnego problemu, od lata jak się zrobiło cieplo i świece nie grzeją, bo tak wyczytałem na forum że jedynie kontrolka się pali ale swiece nie grzeją bo jest to uwarunkowane temperaturą płynu - samochód zaczął rano palić...
Hej. Nie mam pomysłów, więc piszę do was. Jakiś czas temu auto zaczęły nękać dziwne problemy - falujące obroty, szarpanie przy przyśpieszaniu. Podjąłem decyzję o czyszczeniu i adaptacji przepustnicy. Operacja przebiegła pomyślnie. Auto się uruchomiło, obroty nie falowały, gładko przyśpieszał. Przy tej okazji wymieniłem wężyk od podciśnienia, wymieniłem...
Po pierwsze ilość sygnałów dźwiękowych nie określa kodu błędu. Po drugie w pierwszym poście pisałeś, że wirowanie jest ok więc dlaczego chcesz sprawdzać silnik. Po trzecie blokada drzwi powinna działać tak jak opisałeś. Po czwarte na tyle Bauknechtów co naprawiałem to nigdy nie był rozprogramowany eeprom ewentualnie był uszkodzony po "eksplozji" modułu....
Tryb awaryjny, EGR i inne ... Check in zapala się gaśnie / co jakiś czas... Zacznijcie sprawdzać kable na silniku !!! Wydałem kupę kasy na egry dwa . Jeden z Chin panie nie taki bo tam uszczelka dodatkowa powinna byc jak w orgoinale... orginał też do niczego .. przepływomierz pomimo że nowy od 12 miesięcy ale mechanik w stwierdził że błąd wyświetla...
Mam cały czas problem z występującym błędem ECN010052 na OP-COM-ie P0100-52 - Obwód czujnika masowego lub obj. przepływu powietrza - poza wym. zakresem . Samochód miał zapchany totalnie DPF. Wyczyściłem go i przepaliłem OP-COM-em. Wymieniłem czujnik ciśnienia spalin na nowy. Wskazania przepływomierza oscylują w granicach 40, ale są niestabilne tzn....
Przeczytałem Twój post i zastanawiam się czego tak na prawdę chcesz? Podałeś jakiś pomysł i oczekujesz np. zaproponowania urządzeń, które mogłyby być przez Ciebie wykorzystane? Czy może oczekujesz podpowiedzi jakim oprogramowaniem się posłużyć, jakim sterownikiem? Jesteś konstruktorem tej armatury, którą będziesz badać i chciałbyś stworzyć stanowisko...
Hmm zasugeruje lambde mechanikom, choć mówią że to nie jej wina, chyba że już znaleźli przyczynę, mieli w piątek sprawdzać parametry komputera. I właśnie po nich można stwierdzić czy pompa jest walnięta. Robiłem alfe ale 156 też po nagrzaniu nie chciała płynnie pracować do wymiany była lambda Dobrze, ale czy sonda po nagrzaniu wykazywała nieprawidłowe...
Zresztą z tego co patrzę to gdy włączę zmywarkę, dalej kapie z pod tego silniczka. Zdemontuj ten rozdzielacz i zobacz w jakim stanie jest to małe kółeczko plastikowe, które obraca się w uszczelce. Jeśli jest mocno zarysowane to daj sobie spokój z tą zmywarką. Tak to się przedstawia... wygląda na to, że kółko w miarę ok. http://obrazki.elektroda.pl/6835791400_1...
Te wartosci przykładowe co podałem to podczas jazdy . Auto do 3tys przyspiesza normalnie, powyżej bardzo traci moc . Brak błędów - jedyne co jest niepokojące to wskazania miernika masy powietrza . Dlatego pytam czy musza wartości zadane pokrywac sie z wykonującymi - zakładam że tak - ale wole spytać jak to jest do końca . Chybe że wydech zapchany...
Napisz jak sprawdzałeś przepływomierz, bo samo wyczyszczenie może nie pomóc jak nie wysyła impulsów.
jakim sprzętem dysponujesz?
Dziękuję za odpowiedzi. Sprawdzałem działanie przepływomierza miernikiem uniwersalnym (funkcja sprawdzania ciągłości obwodu, którą sygnalizuje buzzer). Podczas dmuchania powietrzem w przepływomierz wirnik się obracał i było słychać równomiernie przerywany dźwięk buzzera, a więc kontaktron działa. Kabel łączący przepływomierz z programatorem także sprawdzałem...
Nie wiem jak wyglądało to sprawdzanie przepływomierza - można to zrobić jedynie urządzeniem diagnostycznym, tak samo czujnik ciśnienia doładowania. Są to to najważniejsze czjniki mające wpływ na dynamikę silnika. Wkręć czujnik ciśnienia i sprawdż czy nie jest zaolejony. On ma bardzo malutki kanalik (otwór) co przy przeciekach oleju łatwo się zapycha...
Podłączyć jakiś diagnoskop i podczas jazdy sprawdzać parametry.
Zacząłbym od dogięcia styków we wtyczce przepływomierza i EGR. Potem trzeba przejechać się z komputerem i sprawdzać wartości przepływomierza(dane z niego sterują otwarciem EGR) , czy wartości zadane i rzeczywiste się pokrywają. U mnie dopiero wymiana przepływomierza zlikwidowała wszystkie błędy EGR
do sprawdzenia wszystkie połączenia wkładu dolotowego powietrza oraz wężyki podciśnienia jeśli to nie pomoże to sprawdzić należy przepustnicę oraz przepływomierz powietrza sprawdzałeś błędy silnika? ewentualnie logi przepływki.
Sprawdzałem przepływomierz jest drożny
Witaj autorze tego postu. W twoim autku przepływka zachowuje sie prawidłowo,wcale nie musi na biegu jałowym wartość powietrza być na poziomie 800mg(przy max obr).Kolega który pracuje w serwisie napewno wie że procedura sprawdzania przepływomierzy polega na obciążeniu silnika gdy jest nagrzany(80st min) i rozpędzeniu auta na 3 ,4 biegu ,pedał gazu 100%...
Ja wymieniam jak wszystko już wykluczyłem. Nie piszesz czy sprawdzałeś czystość hydrostatu i jeśli jest przepływomierz czy się kręci przy poborze wody.
Silniki DTL DTI i DTH momentalnie wyczuwają zaślepiony zawór EGR. To tak jak byś zdjął przewód podciśnieniowy z zaworu na kolektorze ssącym , czy zaślepiony czy odłączony a ECU wykryje błąd P0100 :-) Nie polecam tego rozwiązania. W starych silnikach się sprawdzało, bez przepływomierza.
sprawdzać przepływomierz bosch przepływomierz corsa przepływomierz triak sprawdzać
głowica arduino samsung odtwarzane formaty mastercook kuchenka
ciśnieniowa myjka karcher program polon
Kierunek obrotu pokrętła programatora pralki Makita EM4351UH gaśnie po dodaniu gazu – przyczyny, czyszczenie gaźnika, regulacja, filtr paliwa