Sprawdzałeś jak wyglądają tarcze i klocki hamulcowe?? Jak się zachowuje hamulec przy lekkim naciśnięciu przy większej prędkości?? Jaka jest skuteczność hamulców?? Zmniejszyła się po wystąpieniu usterki??
Tym przyrządem sprawdzało się poprawność działania tarczy numerowej.
Kolega sprawdzał czy tarcze nie zarzygane olejem? Jak padnie uszczelniacz...
Kobert - sam musisz sprawdzić zerkając na klocki i ocenić ,czy się powycierały, czy są tylko ubabrane w oleju. Czasem wystarczy je powyciągać i przemyć płynem do czyszczenia tarcz hamulcowych w sprayu. Dawno go nie kupowałem ,ale wydaje mi się że cena tego płynu równa się cenie nowych klocków ;) (może wystarczyłoby je w czystej benzynie wymyć - nie...
Cześć. Proszę o poradę odnośnie szlifierki kątowej. Kupiłem ostatnio Black&Decker 125 mm i na tarczy występuje bicie. Sprawdzałem na różnych tarczach i to ewidentnie wina szlifierki. Nie jest duże, ale realnie to na tarczy wychodzi gdzieś około 2 mm. Mimośrodowo jest wszystko OK, chodzi o bicie boczne. Była już w serwisie, ale wady nie stwierdzili....
Renault Megane III Grandtour Megane. Tylne tarcze hamulcowe. Na tylnej tarczy hamulcowej klocek jest lekko przechylony. Pod kątem. Jeżeli obraca się ręką tarczę, to tarcza się obraca, ale w jednym miejscu trzeba użyć dużej siły, żeby obrócić tarczę, gdy przechodzi przez klocek. Potem już obraca się gładko, ale gdy znowu dojdzie do tego miejsca, trzeba...
Witam. Czy w MANach TGX ze skrzynią ZF zautomatyzowaną roczniki 2013 do 2016 da się sprawdzić ile jeszcze zostało tarczy sprzęgła? W takim co była wymieniana tarcza rok temu pokazuje suw sprzęgła 27mm, punkt załączenia 12mm, a w pozostałych odpowiednio: 30mm i 14mm 38mm i 23mm 40mm i 23mm Czy te wartości coś podpowiadają?
Dźwięk podobny jak przy toczeniu. Sprawdzałeś tarcze hamulcowe i zaciski?
Mam identyczy przypadek w swoim Peugeocie, po wymianie tarcz (firma TRW) i przejechaniu około 500 km zaczęły się delikatne stuki, potem coraz bardziej aż chciało kierownicę urwać, po montażu nie była mierzona krzywizna "zegarem", tarcze zdemontowałem, zostały przeszlifowane na szlifierce (nie toczone), po ponownym założeniu i pomiarze "zegarem" nierówność...
Ta, muszę kupić nowy multimetr, bo ten nie ma sprawdzania zwarcia.
Witam! A jak sprawdzano tarcze? :) Wymien tarcze i klopoty sie skoncza.Pozdrawiam.Stefan.
Witam Mam problem po wymianie tarczy sprzęgłowej w ciagniku c 330 (ślizgało się). Był rozkręcany cały zespół sprzęgła, wymieniony odrzutnik oleju, sprawdzana tarcza od napędu WOM. Po złożeniu okazało się, że nie da się wrzucić żadnego biegu. Ponad to po ponownym rozpołowieniu ciągnika okazało się, że na nowej tarczy z żadnej strony nie ma żadnego śladu...
Hamulce z gównolitu ulepione, nie ma innej opcji. Kpl do zmiany na np. ATE Przód założony komplet ATE, tył tarcze jeszcze oryginalne skody, natomiast klocki też ATE, kupione na all,.. Sprawdzałem tarcze ostrym nożem i nie są wyczuwalne wgłębienia/ wżery. Czy może to być coś wtopione?
A mierzył, czy tuleje nie poszły w dół? Sprawdzał liniałem?
Grubość tarczy mierzy się suwmiarka i sprawdza w danych producenta. Niemniej wyglądają ok, klocka jeszcze sporo więc gra gitara.
Sprawdzałeś powierzchnię tarczy? Czy nie ma bardzo łagodnych wgłębień.Mialem zbliżony efekt, tarcza miała dołek około 0,5mm głębokości o dość sporej powierzchni, takie jeziorko.Trudno było to zauważyć, dopiero pomiar wykazał.
A sprawdzałeś osłony tarcz hamulcowych ?
Witam. Mam problem z gramofonem Sony PS-X55. Ogólnie gramofon działa, została założona nowa igła w wkładce , wykonałem kalibracje i ustawiłem nacisk igły za pomocą wagi. A dzwięk który się wydobywa jest zniekształcony. Obroty sprawdzałem tarczą stroboskopową i są stabilne. Nie wiem czy słychać na filmiku, ale silnik trochę głośno pracuje. Po skończonej...
Licznik ma tarczę - - winę ponosi też autorka -za swoją bezmyślność Z uwagi na co? Czy licznik to jest jej urządzenie? Została przeszkolona z użytkowania? Otrzymała instrukcję obsługi? Czy może licznik ma służyć dostawcy celem rozliczenia, stanowi jego własność, podłączony został przez wykwalifikowanego specjalistę na zlecenie dostawcy i to w jego...
Zrób test z kimś do pomocy, podczas jazdy obserwuj prędkości wszystkich kół czy jest coś dziwnego w momencie wystąpienia usterki Demontowałeś tarczę do wyczyszczenia pierścienia magnetycznego? Ja nie sprawdzałem żadnego zasilania, miałem błąd związany ewidentnie z przerwą w obwodzie
Trzy tygodnie temu - nowe LUK - nowy docisk - nowy wysprzęglik. Sprzęgło jest ok bo już to sprawdzałem. Tarcza czysta - nic się nie dzieje lecz przyznam bez bicia że objaw z klimą nastąpił właśnie po wymianie sprzęgła. Na starym sprzęgle które brało dosłownie na samej górze klima chodziła normalnie.
Z tymi tarczami numerowymi to częstotliwość była stała 10Hz ale czas przerwy /Tp/ do /Tz/ był 50/50 % ozn. 1/1 t , 33/66 % i ostatnie to 25/75 % . Przy sprawdzaniu tarczy abonenta wskaznik przyrzadu wskazówkowego lokował się odpowiednio do tp/tz.
Sprawdzałeś bicie piast i tarcz przy montażu?
Co prawdopodobne- nikt nie smaruje frezu wałka sprzęgłowego. Przetrze szmatą i zakłada. Tarcza sprzęgłowa się zacina, wystarczy że jest ciasno spasowana a raczej nikt nie sprawdzał. Założona odwrotnie tarcza sprzęgła. Kolega ma chyba z tego roku silnik D4D.
bo kazdy podkreslam kazdy mechanik sprawdza czy tarcza pasuje na wieloklin na skrzyni zdjetej z samochodu. Zgadza się, nikt zdrowomyślący nie będzie montował skrzyni "na siłę" bez sprawdzenia czy nowa tarcza nie przesuwa się bez problemu na wałku skrzyni
Hm.. odległość statora no mam dwa razy większą. Co do rozmieszczenia cewek do magnesów to są dobrze ułożone. Dwa boki jednej cewki pokrywają się z magnesami i tak co trzy cewki - identycznie. Tu jest dobrze. Co do przyciągania tarcz to tu jest dziwna sprawa. Robiłem to tak że najpierw na przemian przykleiłem na jednej tarczy (sprawdzając dwa magnesy...
Tylko delikatne skrobanie wzdłuż drutu. To "coś" (oglądane pod lupą podczas czyszczenia) odrywa się jak szkliwo, jak przypieczona otulina. Najlepiej sprawdza się obrobiona na szlifierce końcówka nożyka. "Mikrozadziory" po tarczy szlifierki znakomicie prowadzą skrobak po drucie. Po kilku ruchach drut zaczyna błyszczeć.
Witam! Poszukuję sprawdzanych, niedrogich tarcz do bruzdownicy, wymiar 150mm?, Tarczę będą używane w cegle, trochę żelbetonie :) dosłownie 2m :), sprzętu używam sporadycznie. Pozdrawiam!
Witam mam problem j.w włączając biegi pokrętłem jest twarde uderzenie w skrzyni biegów (jakby nie wciśnięte sprzęgło do końca )i ciągnik próbuje jechać .Tarcza sprzęgłowa założona nowa docisk,łożyska,widełki. Na próbę był nowy siłownik i nie było poprawy. Diagnostyka davie input shaft speed. Test transmission brake not available . Ręce opadają,sprawdzałem...
Wtam, Musisz sprawdzic czy działa napęd przekaznika. Albo podepnij jakąś maszyne co potrzebuje mocnego napędu albo hamuj wyjscie wałka jakim drewnianym drągiem... Jak nie działa przekażnik to znaczy że ukręciłeś albo wałek albo tarcze sprzęgłową.Jak wom działa bedziemy mysleć dalej...Ja stawiam na ukręcony zabierak tarczy sprzegłowej. Pewnie pękły sprężyny...
Wpierw wyczyść MAP sensor najlepiej się sprawdza spray do odtłuszczania tarcz hamulcowych np.TRW
Nawet nie chce mi się sprawdzać katalogu. Z piłę 300x96 zębów do płyt meblowych płacę 250 zł (stara cena) to ta będzie tańsza? I to nie jest piła do gwoździ.
Albo brak kulki na popychaczu sprzęgła lub kulka pęknięta, zużyte tarczki, poluzowany kosz, pęknięte zabezpieczenie wewnętrzne trzymające tarczki w koszu i kilka jeszcze innych przyczyn. Kulka jest sprawdzałem cała. Tarczę są takie jak na zdjęciu poniżej. Kosz ma bardzo delikatny luz dopuszczalny.
Oba sprawdzałem i zwierają. Mierzyłem nawet napięcie na nich, gdy wyzwalała je ta tarcza, żeby się upewnić.
Panowie posiadam ten sam błąd i jak się do tego zabrać cos wiadomo Tylne klocki sprawdzałeś ? nowe tarcze i klocki
Uwierz mi - wystarczy IPA. Z nitro może być różnie - sam się kilkukrotnie naciąłem na takie, które pozostawiały jakiś tłustawy osad po wyschnięciu. Płyn do tarcz hamulcowych - zapewne dobrze się sprawdza do tarcz, ale też pewnie zawiera jakieś dodatki uszlachetniające (polepszające działanie) - nie wiem jakie, ale ...Ale lepiej nie ryzykować. Zmywacza...
kupiłem, dam znać jak się sprawdza
Dzisiaj sprawdzałem na tarczy czujnikiem zegarowym, było tylko 0.04 mm odchyły. To już nie mam pojęcia co to może być. Pozdrawiam
Kolego bicie tarcz sprawdzamy czujnikiem zegarowym, na oko nic nie zobaczysz.
Dokładnie nie pamiętam jakie transoptory zastosowałem, bo było to z 5 lat temu, ale wydaje mi się że było to coś z taniej rodziny TCST np. http://www.tme.pl/katalog/index.phtml?si... TCST2300 ma szczeline 0,25mm więc można uzyskać z jego pomocą dość dużą rozdzielczość. A jeśli ma to być czujnik odbiciowy to CNY70 powinien...
Witaj Być może ten zestaw Ci posłuży. Ważne jest to, że mało który warsztat to robi czyli po założeniu tarcz sprawdza ich bicie. Mam mitsubishi Colta i w Manualu napisali, że max bicie tarcz 0,05 mm. Zbyt duże bicie ma wpływ na szybsze zużycie całego zestawu. Pozdrawiam
nikt ci nie weźmie odpowiedzialności za taką wróżbę. ... A kto niby miał by cię sądzić ? Za to że gość naprawiał auto nie w warsztacie tylko na forum? Za wróżenie wsadzają? Przecież to czyta głupota ,stan techniczny auta sprawdza się u mechanika albo na stacji a nie na forum. Kto wie co z drugiej strony tarcz? Jedyne co widać to opony szrot.
Kolega sprawdzał jaka ostra (tępa) jest tarcza przy pile. Warto zmierzyć długość zębów bo nieraz przy ostrzeniu na maszynie z markowego sprzętu było 1 mm.
A tarczę sterująca sprawdzałeś ?
Ale czasami niestety zależy mi na grubości warstwy miedzi i wtedy trzeba ostrożnie szlifować, szczególnie jak ścieżki są 12 milsów. To papier "wodny" 1000 lub wełna stalowa "0000". Co do trawienia takich blaszek, to bardzo dobrze sprawdza się fotochemia.
Na początku nie jeździłem ponad 100 i nie hamowalem ostro..sprawdzałem temperaturę dotykając felgi i tarczy. Tarcza była bardziej ciepła niż felga Dodano po 1 Jak bym wiedział to bym pojechał na stację kontroli Dodano po 44 Skuteczność hamowania jest Dodano po 2 Przecież po hamowanie zawsze tarcze będą gorące..to raczej palcem to ryzykowne sprawdzać...Na...
Silnik z przekładnią kątową, na końcu koło na pasek klinowy. Jeśli było w warsztacie samochodowym, to pewnie służyło do sprawdzania alternatorów. Z tyłu tarcza impulsowa, która może służyć do sprawdzania/regulacji obrotów.
Kolego, kiedy porozkręcasz już sobie zaciski hamulcowe, zdemontujesz klocki, sprawdzasz czy klocki są ok. Następnie sprawdzasz tłoki w zaciskach, czy nie są zablokowane (wciskasz), następnie sprawdzasz, czy prowadnice od zacisku lużno się przesuwają w jarzmach. Wszystko dokładnie czyścisz, smarujesz klocki pastą (w miejscu, gdzie stykają się z jarzmem)...
Silnik jednofazowy 2.2kW od cyrkularki bez paska odpala Jaki pobiera prad (cęgi Dietza)? Sprawdzić rezystancję uzwojeń. Sprawdzić tarcze łożyskowe (luzy). ogólny stan techniczny (wał, wirnik itp) Sprawdzasz klatki wirnika co w domowych warunkach z braku odpowiednich przyrządów i wiedzy nie wchodzi w rachubę.
Sprawdź czy nie masz rantu na tarczy. Jeśli nie to przejedź kilometr dwa i daj im się ułożyć. Jeśli sprawdzasz ciepłotę tarcz zaraz po hamowaniu to nie dziw się że będą gorące. Ja zawsze gdy zmieniam klocki przejadę się kawałek delikatnie hamując potem dwa trzy razy do podłogi aby ułożyć ewentualnie klocki. A że tarcze się grzeją to jest norma jak się...
krajzega tarcz zmiana tarcz tarcz telefonu
mikrokomputer samodzielnego gniazdo koncentryczny biegun bateria samsung
radio makita interfejs diagbox
Stacyjka nie reaguje, auto zgasło podczas jazdy Dual C 814 - mechanizm kasety nie działa