Interfejs elm327 służy do sprawdzania błędów w sterowniku silnika. Nie sprawdzisz nim błędów w skrzyni biegów.
Wina silnika, czy modułu sterującego (przedni panel)? Sprawdzamy usterkę od końca, czyli najpierw silnik.
Wszytko zależy do jakich celów ma być ten interface. Przykładowo: Jeśli tylko sprawdzanie błędów silnika, to pewnie wystarczy najtańszy: https://allegro.pl/oferta/interfejs-kabe... Jak ma współpracować z telefonem, to coś w stylu https://allegro.pl/oferta/interfejs-elm-...
do sprawdzenia wszystkie połączenia wkładu dolotowego powietrza oraz wężyki podciśnienia jeśli to nie pomoże to sprawdzić należy przepustnicę oraz przepływomierz powietrza sprawdzałeś błędy silnika? ewentualnie logi przepływki.
Błąd czujnika to E03, akurat to sprawdzałem. Tu jest lista błędów : E1 – Błąd komunikacji E2 – Błąd podłączenia silnika E3 – Błąd czujnika prędkości E4 – Błąd przekaźnika E5 – Błąd przeciążenia prądowego E6 – Błąd nadmiernej prędkości pasa E7 – Błąd klucza bezpieczeństwa co prawda dotyczy to York'a...
Zaprzyjaźniony mechanik, ma normalnie działający legalny warsztat także może wystawić pismo ze silnik był montowany w jego warsztacie i podbić pieczątka. Nie jest wirtualny, ale jestem elektronikiem i posiadam SD, w momencie gdy auto gasło to mechanik stwierdził ze wtryski trzeba zakodować, a kodowanie wtrysków robiłem ja, wiec tez odpalałem auto aby...
Jeśli chodzi o błędy to sprawdzałem - brak błędów
błędów brak w całym aucie Muszą być, skoro świeci check. Sprawdzasz wszystkie sterowniki, czy tylko silnika?
Nie rozwiązałem problemu, jeżdżę z tym cały czas, wymieniłem rozrząd, podmieniłem vanosy, bez zmian. Dalej już tego nie będę drążył, bo trzeba by było wyjmować silnik i rozbierać, sprawdzać. Doszedłem do wniosku, że jak padnie, to drugi silnik. Na razie chodzi, żadnych błędów nie wywala, a klekot się nie nasila.
https://allegro.pl/oferta/interfejs-elm3... Taki sprzęt umożliwia podstawową diagnostykę tego pojazdu, oczywiście nie ma co liczyć na duże możliwości,...
Wtedy, jak nie chce odpalić to słychać pompkę w baku. Sprawdzałeś błędy pod względem samego silnika, a reszta podzespołów była sprawdzana?
A sprawdzałeś błedy w sterowniku silnika, czy w układzie bezpieczeństwa
https://obrazki.elektroda.pl/8096563100_... https://obrazki.elektroda.pl/5819492300_... https://obrazki.elektroda.pl/4197832700_... https://obrazki.elektroda.pl/2996248600_... https://obrazki.elektroda.pl/8255768200_... Witam, zakupiłem taki interfejs jest to zapewne...
Mam problem z obrotami tzn. na zimnym silniku samochód odpala, jednak nie wchodzi płynnie na obroty te właściwe przy zimnym silniku tj.ok.1000, tylko najpierw wskakuje na 600 obr. a dopiero po chwili (około2-3 sek.), wchodzi na te właściwe tj. ok 1000. Na ciepłym silniku nie ma tego problemu. Sprawdzałem na komputerze nie ma żadnych błędów. Proszę o...
Błąd sieci can, zobacz czy masz błędy w sterowniku silnika i ew skrzyni automatycznej, o ile takową posiadasz Nie sprawdzałem jeszcze dokładnie błędów w sterowniku silnika ale wiem że są jeszcze jakieś inne błędy w UCH i nie tylko. sprawdziłem również oporność na pinach 6 i 14 złącza OBD2 oporność jest równa 0 czyli nie ma nic.
Co niby podpowiedzieć? Proszę bardzo: podam Ci zestaw kilkuset błędów silnika w tym aucie które mogą spowodować ograniczenie mocy. Jak będziesz sprawdzał po 2-3 dziennie, to po (może) pół roku dojdziesz do końca. Może być też tak, że na uszkodzenie natkniesz się już w pierwszym lub drugim dniu sprawdzania, ale potrzebne będzie proste SKASOWANIE BŁĘDU...
Massey Ferguson 5608 szukam książki kodów błędów, wyświetlają mi się błędy. AI: Czy sprawdzałeś już jakieś instrukcje obsługi lub zasoby online dotyczące tych kodów błędów? Z tego, co wiem, to błędy z silnika.
Ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia sprawdzałeś? Oleju w silniku nie przybyło? Możesz spróbować zacisnąć (zaślepić) przewód powrotowy z pompy i próbować odpalić.
temperatur na silniku i retarderze przy sprawdzaniu pokrywały si
A błędów zapisanych nie ma, tu mi się przypomniało przy sprawdzaniu samochodu testerem.
Jak sprawdzić sondę lambda Analizator spalin ,miernik,oscyloskop,urządzenie diagnostyczne. po podpięciu do VAGA błąd 17604 Czy oprócz sprawdzania błędów sprawdzane były parametry silnika?.
Spróbuj zamienić komputer sterujący nad nogami pilota, wepnij inny od kogoś o takim samym silniku, kody błędów sprawdzałeś? Alex
Sprawdzałem vagiem i niema żadnych błędów na silniku,czy to możliwe ze komputer nie pokaże?
Opel Astra H 2007r 1.6 benzyna gaśnie podczas dojeżdżania do skrzyżowania, mam taki problem z autem że potrafi zgasnąć. Błędy które raz odczytałem były od zbyt niskiego napięcia. Kiedy je sprawdzałeś? Teraz również sprawdziłeś? Kody błędów
No kupię samostart bądź coś z brake cleaner będę sprawdzał...
Od nastawnika pompy do komputera cała wiązka była sprawdzana
Witam. Nie potrafię dojść z tematem tych błędów w moim Nemo. Sprawdzałem czujnik temperatury i niby działa. Miał ktoś podobną sytuację?
Silnik to 1.6 GLI.S Sprężanie i świece o.k! Ma przejechane 110 tyś. Kodów błędów nie sprawdzałem.
Witam !! Moduł BSM to moduł z bezpiecznikami i przekaźnikami , w komorze silnika , nie jest to sterownik silnika ECU , nie wiem jak w C2 ale w C3 jest w komorze silnika od strony kierowcy zaraz za lampą . Wiem trochę to dziwne że BSM może wpływać na pracę silnika , ale ten moduł komunikuje się z modułem BSI (ten w kabinie nad nogami kierowcy) po magistrali...
Trzeba podłączyć komputer i poczytać. Brak zmiany automatycznej może wystąpić w przypadku błedów - i to NIE TYLKO W SKRZYNI BIEGÓW! Część błędów zapisanych w komputerze silnika również! Tylko że to blokuje cały zakres - a nie tylko niektóre biegi. W drugim kroku sprawdzamy ciśnienie które generuje pompa hydrauliczna. Nie należy ona do szczególnie trwałych...
Skoro silniki sprawne Jak je sprawdziłeś? Może z obwodem tacho Od tacho silnika idą dwa przewody do programatora (sprawdź ciągłość), na programatorze po liniach w kierunku procesora sprawdzasz elementy SMD i przejście pomiędzy nimi. Sprawdzałeś to, co wcześniej pisałem?
Serwis sprawdzał szczelność układu doładowania chyba że chłodnica powietrza jest przytulana i ma za mały przepływ
Prosze o poradę bo na komputerach zero błędów Witam Czym sprawdzałeś błędy? Jeśli ma takie problemy jak piszesz błędów powinno być całkiem sporo np. w komputerze silnika.
Nie kopci, płynu chłodniczy co i raz trzeba uzupełnić czyli ubywa, oznaczenie silnika BUG ciśnień jeszcze nie sprawdzałem
A jak podpinaliście komputer, to oprócz odczytu błędów, sprawdzałeś jakieś dane rzeczywiste, przepływ powietrza, temperatury, jakie jest podciśnienie itp. na zimnym i ciepłym silniku, sprężanie na cylindrach miernikiem, czy jest równe, na sondach jaka jest mieszanka uboga, bogata?
Sprawdzałem, nie ma żadnych błędów.
tak żadnych błędów,ale parametry silnika nie mam pojecia, sprawdzałem op comem
Brak mignięcia awaryjnych po zamknięciu samochodu oznacza że sterownik nie otrzymał ze wszystkich drzwi sygnału o ich zamknięciu. Przyczyn może być wiele. Wejdź w moduł komfortu (46) i sprawdzasz listę błędów. Wyświetli z których drzwi lub pokrywy silnika/bagażnika nie otrzymuje sygnału .
Z tego co pamiętam to jak trzyma immo to obrotów brak ale dziwne jest to że działa Ci pompa i gaśnie lampka od immo. sprawdzałeś błędy w immo i w silniku?
niema żadnych błędów nawet nie zapisuje błędu że pokazywał przegrzanie się silnika sam mam vaga i sobie sprawdzałem ale na innym urządzeniu diagnostycznym też zero błędów
Toyota Corolla E11 2000r 1.4 benzyna. Samochód ma przebieg ponad 400 000 km. Czasem gaśnie silnik na wolnych obrotach. Np. jak zatrzymuję się na światłach. Dzieje się to raczej już na rozgrzanym silniku. Warsztat rozkłada ręce. Wymienili świece, jedną cewkę... i coś tam jeszcze sprawdzali, wszystko w normie. Komputer nie wykazuje żadnych błędów. Wydaje...
Co ma błąd w zegarach od pracy silnika? Sprawdzaj błędy w ECU (silnik 01). A tak w ogóle to automat? Bo błąd w zegarach to brak komunikacji ze sterownikiem skrzyni automatycznej. Więc albo to automat, albo coś było grzebane (wymieniany licznik ktoś się bawił kodowaniem) albo licznik stracił kodowanie.
Nie wyrzuca błędów. Skąd wiadomo że nie wyrzuca błedów ? Czym sprawdzałeś ? Może tylko nie ma "twardego" będu.
jakieś kody błędów się wyświetlają po podpięciu do komputera? sprawdzałeś wskazania przepływomierza?, podgrzewacze świec?
silnik jest bodajze rover
Czujnik nowy Boscha bo w innym samochodzie miałem coś podobnego i to pomogło. Przepustnica czyszczona dokładnie tak jak pisałeś poprzez kąpiel. Dalej to samo. Podmieniony był też DIS, czujnik wału rozrządu, przepływomierz, każda uszczelka sprawdzona, dalej bez zmian. Nawet lambda była sprawdzana.
Może i cewka. Żadnych błędów nie sprawdzałem, a o jakich błędach piszesz?
Sprawdzałem klemy, są ok. Po podłączeniu kompa nie łączy się z silnikiem, a na skrzyni ma mnóstwo błędów związanych z komunikacją. Przypuszczam, że jakiś CAN jest uszkodzony, tylko nie mogę go znaleźć.
silnik sprawdzałeś? Co ma do tego błędu silnik??? Grzałka do sprawdzenia,hydrostat ( nie metodą dmuchania i słuchania cykania ale omomierzem), moduł.
1.8 benzyna Właśnie o to chodzi że jak się wyłączy silnik i załączy to ECP wraz z trakcja gaśnie wszelkie oświetlenie związane ze stopem sprawdzone Sprawdzam scanem Dodano po 1 1.8 benzyna rocznik 2010 Sprawdzałem scanem błędy , właśnie o to chodzi że jak się silnik wyłączy i załączy błędów nie pokazuje a owe kontrolki gasną zaświecają się ponownie...
Zastrzegam się, że nie jestem mechanikiem samochodowym. Jednak Fabię I 1.4 16V użytkowałem przez ponad 14 lat i miałem okazję "obserwować" jej systematyczne zużycie. Poza tym od dwóch dni nikt nie pospieszył Ci z pomocą. Jeśli samodzielnie nie zmieniałeś ustawień sterowników to są bardzo niewielkie szanse na to, że zmieniły się one "same z siebie"....
Instrukcje pełne są błędów- silnik chodzący powyżej 10 obr/min. Dość ciekawy silnik. Nie sprawdzałem czy reszta jest takiej samej jakości czy wina translatora którego nikt nie skontrolował.
A wtryskiwacze to koledzy sprawdzali kiedyś? Za częste zapychanie filtrów odpowiada w 99% święta trójca diesla, wtryski, turbo, EGR. w moim przypadku filtr świeżo po czyszczeniu, turbina ok, test przelewowy wtryskiwaczy ok, żadnych błędów, mechanik sprawdzał parametry pracy i nic nie wydało mu się podejrzane, silnik nie dymi, nie bierze oleju, odpala...
Witam . Kupilem audi a6 c5 z 99roku z silnikiem 4.2 i auto jako s słabo jedzie . Silnik czasem czasami ciężko odpala zwłaszcza Gdy sie rozgrzeje . Pracuje rowno cicho nie kopci jednak nie ma mocy jak na 300 koni. Zauważyłem że są wycięte katalizatory. Znajomy sprawdzał komputerem z silnika błędów nie było jednak mowil ze sa złe parametry jeśli chodzi...
Może w czasie poprzedniej pracy silnika pojawił się błąd, więc komputer po ponownym uruchomieniu silnika (na przykład rano) sprawdza czy błąd jeszcze występuje i dla tego to tak długo trwa. Ale to tylko domysły :-)
Na desce nie świeci sie żadna kontrolka. Mechanik który sprawdzał wszystko na komputerze mówi że nie ma żadnych błędów.
Tak,schemat i sprawdzać.
A rozrząd sprawdzałeś?
No i czego szukasz korekta ponad 5 na pierwszym to albo wtrysk albo cały cylinder 1. Najprościej podmiana pierwszego wtrysku np z 2 i sprawdzenie czy korekta przeskoczy za nim. PS. Czym sprawdzasz korekty?
Witam, Zmieniłem programator, to samo To może, jak masz taką możliwość zamień silnik, grzałkę, hydrostatu i co tam przyjdzie na myśl 😇, zaiste po co sprawdzać szczotki silnika czy grzałkę, jak można zamienić.
Witam Mam Golfa IV 1.6 benzyna 98r. 130 000 tys przejechane i mam dziwny objaw silnika. Sprawdzałem go komputerem i wszystko jest ok żadnych błędów. Po rozruchu silnika ok 3 minuty wpada on w dziwne drgania a z rury wydechowej jest nierówny wydech taki szarpany(nieregularny). Nie mam pojęcia co to może być. Z góry dziękuje.
Dobrze będę sprawdzał; wtryskiwacze Map sensor kody błędów
Gdy rano uruchamiam silnik (temp. zew. 7°C), po kilkunastu sekundach zapala się czerwona migająca kontrolka nad wskaźnikiem temperatury. Sam wskaźnik pokazuje skrajną lewą pozycję. Gdy przejadę kilka kilometrów i wyłączę silnik (pracuje bez zarzutu) a potem uruchomię go, wskaźnik działa już poprawnie a kontrolka już nie świeci. Sprawdzałem Vag-iem silnik-brak...
Sprawdzałem wyszła sonda po wymianie błędów zero a problem ten sam
Witam. Posiadam dwa roboty sprzątające Vileda VR 302 i mam z nimi problem... Mianowicie oba po około 40 sekundach pracy lub czterech uderzeniach w przeszkodę wyrzucają błąd E000 oraz L020. Pracę urządzenia można zobaczyć tutaj: https://youtube.com/shorts/60gTMK5Sxqs?f... Proszę o pomoc jak je naprawić. Sprawdzałem już co oznaczają poszczególne...
Jak w temacie mini z silnikiem 1.6 118 km 2004r. powyżej 4 tys.nie wkręca się dławi jak by nie dostawał powietrza lub paliwa.Do 4 tys. idzie jak burza, błędów brak parametry silnika sprawdzałem czujniki temperatury ok,sonda niby chodzi w zakresie przepustnica też pracuje,czujnik maf podmieniony na inny nowy nic to nie dało. Pompe paliwa wymieniłem na...
sprawdzałeś czy ecu błędów nie ma ?
Brak błędów, elektryczne auto sprawdzone u elektryka. Typowo zalewa go paliwem. Czujnik wału wymieniony. Temperatury nie sprawdzałem, tylko że przy zagrzanym silniku da się jechać, ale też do maksymalnie dwóch i pół trzech tysięcy obrotów, bo jak za dużo albo za szybko da się gazu. Wchodzi w ten tryb nierównej pracy i kopcenia. A najgorsze w tym wszystkim,...
Czyli w skrócie coś się wysypało. Sprawdzałeś błędy sterownika silnika w liczniku? Za pomocą menu serwisowego?
Nie wyświetla usterki silnika - to znaczy, że kontrolka świec się nie zapala? Czy jednak sprawdzałeś błędy testerem i ich nie ma? Jeżeli nie ma żadnych błędów i gaśnie po nagrzaniu silnika - to może być, że czujnik CHT temperatury silnika jest uszkodzony lub jego wiązka. W oprogramowaniu jest zaimplementowany system ochrony silnika przed przegrzaniem,...
Nie sprawdzałem, a jakie tam powinno być napięcie?
Trochę tych błędów sporo ....ja bym zaczął od sprawdzania tego co wymieniłeś . Inaczej tego nie opanujesz.
Błąd czujnika silnika. Tyle że w moim modelu jest sprawdzana oporność silnika..
Witam, poszukuję schematu kierunkowskazów do Scanii 124, mam problem z lewym kierunkiem w naczepie. W ciągniku jest wszystko ok. Nie dochodzi mi sygnał do wtyczki na naczepę. Naczepa sprawdzana i jest ok. Prawy kierunkowskaz w naczepie jest. Z góry dziękuję.
Witam wszystkich, proszę o pomoc Passat B6. Po odpaleniu auta jedzie normalnie, jest moc, wszystko jest ok. Po przejechaniu kilku lub kilkunastu kilometrów silnik gaśnie podczas jazdy. Nie można go normalnie odpalić. Dopiero przy użyciu plaka odpala i znowu jedzie kilka lub kilkanaście kilometrów i to samo. Czy ktoś z was miał taki problem, lub czy...
Mam problem z Oplem Zafirą 1,6 ben/gaz 2005 r. Gdy silnik jest zimny, to idealnie odpala. Gdy się zagrzeje i go zgaszę, to już nie mogę odpalić. Muszę czekać 3-4 godziny, by ostygł i wtedy odpala bez problemu. Wymieniłem sterownik, świece i cewkę zapłonową oraz czujnik położenia wału. Nic nie pomogło. Proszę o pomoc. AI: Czy na desce rozdzielczej pojawiają...
Taka mała uwaga - czy to aż tak duży problem dać opisy błędów? Po co utrudniać osobie chcącej pomoc? Własna interpretacja opisu też nie pomaga bo nie zawsze jest słuszna. Moim zdaniem gaśnięcie tego auta to nie wina wtryskiwacza. Uważam że powinien z tym pracować ale ten cylinder nie będzie pracował. To że wtryski były sprawdzanie nie oznacza że są...
Masz jakąś usterkę w układzie o którym piszesz i nie dotyczy to sterownika silnika. Sprawdź sam lub udaj się do kogoś, żeby sczytać błędy ze sterownika ABS, ASR, (NIE SILNIKA!), spytaj o numery błędów podczas sprawdzania (zrób zdjęcie lub zanotuj) i podaj ewentualnie numery tych błędów tutaj. To najprostszy lub (najmniej kosztowny:)) sposób na Twój...
To nie sprawdzaliście czy strzelają wtryski tylko w ciemno regeneracja ?
Jeśli kręcisz rozrusznikiem i nie ma plusa na cewce to tak jak kolega pisze, a przy okazji sprawdzałeś błędy w sterowniku?
A więc pojawił się nowy problem z autem. Wszystko było ok do póki znowu nie stanęło. Pozwolę sobie kontynuować wątek w tym temacie. Otóż po przekręceniu kluczyka, pompka się odezwie, na wtysku pojawi się napięcie, jak zaczynam kręcić silnikiem to cisza, nie działa pompa a na wtrysku nie ma napięcia, iskra jest, delikatnie podleje silnik łapie. Brak...
Najgorsze jest ustalić w jaki sposób po dużych kółkach magnetofonu A ma przebiiegać dłuższy pasek i na końcu zahaczając o to nieszczęsne kółko. Tak jak teraz tylko zamiast za czpień należy założyć na to białe kółko. Po złożeniu pokręć kółkami i zobacz od strony głowic czy gdy załączasz poszczególne funkcje kierunek ruchu wałków i rolek dowijania jest...
BMW E46 2.2 benzyna, silnik M54 2.2 170 koni? Wersja samochodu po lifcie?
Oj nawet mi nie przyszło do głowy żeby sprawdzać. Na co mam zwrócić uwagę (mogę prosić o rozwiniecie tego wątku)
Witam... Dalsze spostrzeżenia z naprawy co tu pisać, brak błędów, silnik pracuje równo na obrotach, nie te auto. Olej wymieniony po dotarciu 1500km i po przejechaniu kolejnych 3000km nic a nic nie pobiera oleju, aż czasami sprawdzam kilka krotnie bo sam w to nie mogę uwierzyć. Na razie wszystko gra można powiedzieć ,,będzie pan zadowolony". Jeśli macie...
Zobaczymy ile pożyją te co teraz mam (NGK, tylko że trójelektrodowe). Dobre opinie też czytałem o Bosch Platinum, dobrze podobno się sprawują. Samochód obecnie jest w naprawie, sprawdzają go pod kątem w/w błędów Update: Co się okazało? Zablokowany sterownik silnika. Najprawdopodobniej to było przyczyną wszystkiego, obecnie trwa walka z jego odblokowaniem....
Jakie cztery kabelki ???? Złacze ma z jednej strony połaczenie z kompem, na USB lub RS 232, a z drugiej strony kabla jest wtyka OBD2, którą wpinasz do gniazda w samochodzie, które jest w Alhambrze 2001, pod nogami kierowcy. Włacz zapłon. Zapuszczasz program VAG, dalej OPTION > testujesz na jakim COMie jesteś .> SAVE i po kolei bawisz się w doktora swojego...
Sterownik silnika sprawdzał elektryk komputerem VAS 5054 i nie wykrył błędu
Proponuję sprawdzić czujniki Halla w silniku - są trzy, ich sygnały na niebieskim, zielonym, żółtym. Czujniki są bistabilne, czyli przy przejściu przez N/S magnesu zmieniają stan: HI/LO. https://obrazki.elektroda.pl/4902633100_... Ja sprawdzam takim urzadzonkiem z Ali, oszczędza mnóstwo czasu, ale można też zwykłą diodą LED ;-) Przewodów...
stacyjka była sprawdzana jest ok imobilajzer też. Dziwi mnie to że VAG nie wyswietla żadnych błędów elektroniki silnika ani imobilajzera.
Ja bardzo długo z tym walczyłem. Czy po rozgrzaniu silnik zaczyna "klekotać"? U mnie tak właśnie było. Na zimnym silnik bardzo ładnie pracował, żadnych błędów, a kiedy gorący, to zaczynał klekotać i błędy wałków. U mnie, kiedy silnik się nagrzewał, to przestawał dopływać olej do kół rozrządu. Jak min wykręciłem elektrozawór na gorącym silniku, to olej...
informacje blokady rozruchu - stan kalkulatora - kalkulator zablokowany. Czyli wygląda na to że immo trzyma. Na jednym zdjęciu widać "informacje o obwodzie powietrza dolotowego" - zauważ że tych danych jest więcej i można je przesunąć w dół i zobaczyć resztę. Powinno gdzieś też być coś takiego dla paliwa - tam będzie ciśnienie paliwa zadane i odczytane....
Witam.Problem występuje na zimnym silniku.Przy dodawaniu gazu silnik przerywa i gaśnie ,po przejechaniu 300 metrów na półsprzęgle inaczej nie można usterka ustępuje.Dodam też że jeśli auto po zapaleniu rozgrzewa się problem mija po 2 minutach.Problem dotyczy Astry H 2004r. silnik Z18XE.Może napisze co wyeliminowałem. Świece nowe orginał opel dobrane...
Witam, mam problem z citroenem c3 I 1.4 2004r mianowicie auto po przejechaniu jakiejś ilości kilometrów nie chodzi na wszystkie tłoki, nierówno pracuje, nie ma mocy. Po zgaszeniu i odpaleniu z powrotem auto chodzi normalnie jakiś czas. Dodam że było wymieniane, cewki, bsm, sterownik silnika który był uszkodzony i sprawdzana instalacja.(Mimo wymiany...
Witam serdecznie Ford Mondeo 2.0 FF - Po odpaleniu silnika samochód dziwnie reaguje na przyśpieszania. Przy próbie ruszenia z miejsca po dodaniu gazu obroty nagle spadają i silnik słabnie. Wystarczy jednak podnieść mocniej obroty i wtedy da się ruszyć normalnie. przy zmianie biegów z 1 na dwa lub 2 na 3 silnik również się dławi chyba ,że obroty będą...
Zadzwoniłem do firmy, która sprawdzała wcześniej pompowtryski i podzieliłem się swoją obserwacją dotyczącą pomiaru oraz sytuacją z autem. Stwierdzili, że to nie może być przyczyną błędów oraz nierównej pracy silnika. Poczytaj o błędzie. https://www.forumsamochodowe.pl/kody/obd...
Kont wtrysku bym zmienił (zmniejszył) i sprawdzał co się dzieje -metodą prób i błędów drobna korekta. Dlatego się pytałem o przyspieszenie obroty silnika. Pomiary tylko na rozgrzanym silniku. Nic więcej nie doradzam bo mnie zlinczują. Powodzenia.
Wszystkie błędy na fotkach nie dotyczą silnika a tym samym usterki którą opisujesz chyba, że nie sprawdzałeś w EMS. błędy BMS dotyczą koła 5 i 6 komunikacja CAN na obwodach tych kół została przerwana być może na krótko ale błąd został zapisany. W tym układzie(BMS) jest jeden błąd aktywny z gwiazdką (*)a dotyczy on czujnika zużycia okładzin na kole 8...
Z przelewów paliwo jest, te obroty sprawdzałem pod katem czytania obrotów walka korbowego czy odczytuje poprawnie.
Tak z ciekawości wziąłem go na popych i odpalił bez problemu. Wtryski klient sprawdzał stwierdzono że dobre. wezmę je w poniedziałek ja do sprawdzenia . Uwierzyłem klientowi że sprawdzał bo dzwoniłem do tej firmy co sprawdzała
sprawdzanie błędów berlingo sprawdzanie błędów dysku sprawdzanie błędów systemu
otwieranie centralnego zamka awaryjne zasilacz domofonu elfon diagnozy komputera
miernik pojemności akumulatorów moduł procond
Pralka Indesit zatrzymuje się przed płukaniem na dłuższych programach Sony CFD-S07CP nie uruchamia się, tryb standby