Mówisz katalizator...Hmm mam w historii kodów błędów niską wydajność katalizatora . Sprawdzam jednak DPF i czujnik różnicy ciśnień nie pokazuje problemu. [url=https://drive.google.com/open?id=1y... do pomiaru Jak zdiagnozowałeś , że katalizator w Twoim Cruzie był zapchany ?
Tak. Trzeba sprawdzić w blokach bodajże powyżej 100, czy temperatury wydechu pokazuje. Jak są w miarę miarodajne to albo nie wyłączony albo źle wyłączony. Podobnie czujnik różnicy ciśnień.
A czy kolega po praniu ''poinformował '' komputer że jest ''nowy '' filtr ????. Za kazdym razem kiedy autko jest po praniu dpf to wpisuje że jest nowy dpf i robię adaptację czujnika różnicy ciśnień . Podgląd parametrów i będzie jasne . Bo eolys oczywiście sprawdzałeś ???
Dzięki za porady bo rzeczywiście znów problem z tym rozpalaniem do wody. Czy to możliwe żeby po dwóch latach takie problemy się już robiły? Ja mam u siebie sounier duval z zamkniętą komorą i 16 lat nikt nie zaglądał i działa. Dziś zobaczyłem że cieknie woda zza pieca, krople lecą, jutro zobaczę skąd i pewnie poproszę o dalsze rady. Zrobię też zdjęcie...
Jestem elektronikiem, tyle że nie samochodowym. Sprawdzanie poprawności zasilania pod obciążeniem to oczywiście pierwsza rzecz którą zrobiłem. Czujniki na stole zasilam z zasilacza laboratoryjnego a napięcie sprawdzam oscyloskopem, bo w sumie nie wiem czy wyjście to nie jakaś magistrala czy pwm - wychodzi że nie. Wielce prawdopodobne jest dla mnie,...
dziś sprawdzałem o było 3kPA na zapłonie , podmienilem zawór SCV z drugiego samochodu i nic mi to nie dało. Czyli szukać drugiego czujnika różnicy ciśnień?
zasilanie 5V cały czas stałe, podłączony jestem miernikiem równolegle pod podłączony czujnik różnicy ciśnienia. Kupiłem kolejny czujnik, tym razem używany oryginalny i co ciekawe było dobrze. Podgrzałem czujnik opalarką i informacja zwrotna z czujnika cały czas 500mV (na wyłączonym silniku), bez żadnych wahań, pojeździłem autem, DPF wypalił się, zero...
Zapewne masz na myśli uszkodzenie chłodniczki i błąd 2002. Ten błąd się nie pijawiał. Niedawno miałem problem z sondą NOx , ale przyznam że przed awarią sondy nie sprawdzałem nigdy parametrów DPF w tym różnicy ciśnień. Czujnik ze względów finansowych wymieniłem na używany Tu pisałem o tym https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Ktos w tym namieszal. Masz 186 litrow dodatku w zbiorniku? Roznica cisnien zbyt mala. Albo czujnik uszkodzony, albo FAP dziurawy. W czerwcu w ASO wymieniali mi EOLYS bo się skończył. Wyskoczył wtedy komunikat na wyświetlaczu. Więc w czerwcu wszystko było ok. Różnice ciśnień też takie były, bo sprawdzałem. Czy to nie jest tak, że w wyniku uszkodzonego...
początkowo nic się nie paliło później ta kontrolka pomarańczowa co wygląda jak silniczek itp. Diagnosta który sprawdzał jest nowicjuszem widziałem tam kod 0406 jak sie nie my i opisany był jako czujnik różnicy ciśnień do filtra i drugi błąd czujnik różnicy ciśnień-zbyt małe ciśnienie do filtra. .. on zaproponował wyśmiane filtra powietrza i paliwa jutro...
Czujnik różnicy ciśnień był sprawdzany pod względem drożności jak i przewody. I tu chyba jest problem. Czujnik pokazuje 33mbar. Co chyba jest wynikiem mocnego zapchania filtra DPF. Czy też mógł ulec awarii Czujnik? Wiesz może jak go sprawdzić? Czy zostaje wymiana na nowy?
Sensorschaltkreis Niedrig =Niskie Ciśnienie Sensor działa nie rozumiem tego jedynie co może być zatkana rurka od czujnika różnicy ciśnień do DPF sensor dostaję odpowiednie napięcie także nie ma sensu sprawdzać bezpiecznika bo działa po podłączeniu znika ikona serwisu odłączeniu go zaświeca się o jakie okablowanie chodzi ? są trzy wejścia środkowy minusowy...
Auto Twoje? Może tam jest coś kombinowane, może jakiś emulator założony.. Możesz podłączyć czujnik na stole i sprawdzać jakie wychodzi z niego napięcie zmieniając mu ciśnienia.
Diagnoza u elektryka wykazała błąd czujnika różnicy ciśnień pdf. (Ciśnienie nie ulegało zmianie przy pracy silnika na różnych obrotach. - było jednako o wartości 1 ( nie wiem jakie jednostki)) Elektryk nie ma niestety kanału. Zasugerował pęknięcie wężyka łączącego DPF z czujnikiem . Ponoć , jak twierdzi, jest to częsta usterka). Powiedzcie proszę gdzie...
Dziękuję bardzo za odpowiedź. Udało mi się rozwiązać problem z uchybem 0.00x% obliczyć przepływ powietrza w [m³/h]. Już taką wartość można wyświetlać użytkownikowi, a nie jakieś magiczne liczby typu 4095. Napisałem funkcję przy pomocy modułu użytkownika, która oblicza: Przepływ = K * pierwiastek(z różnicy ciśnień), gdzie K to współczynnik wentylatora...
Do sprawdzania czy jest podciśnienie służą presostaty. Jest to czunik różnicy ciśnień nastawiany na zadaną różnicę, po przekroczeniu której w dół albo w górę, załącza się styk. Proste i tanie. Są jeszcze czujniki ciśnienia z wyjściem analogowym. 4-20mA lub 0-10 V . Ale jest to już dość droga zabawka. Można też mierzyć przepływ powietrza w kanale wentylacyjnym....
Jest dokładnie tak jak mówisz :/ W takim razie mam inne pytanie. Do czego można zastosować taki czujnik. Oczywiście nie biorąc pod uwagę urządzenia do sprawdzania ciśnienia w kołach :)
Myślę, że powinieneś inaczej do tego podejść. Zastosować wyłącznik różnicy ciśnień. Mierzyć różnicę za pomocą rurek pomiarowych przed i za wentylatorem. Jest takich presostatów masa stosowana w urządzeniach wentylacyjno - klimatyzacyjnych do sprawdzania czystości filtrów np. [url=https://pnet.trend-controls.com/tre...
Witam, mam problem z kotłem Buderus Logamax U042-24. Początkowo kocioł zgłaszał błąd czujnika różnicy ciśnień. Uruchamiał wentylator zaraz po podłączeniu do prądu, winne okazały się przekaźniki wentylatora. Po wymianie na nowe kocioł nie zgłasza błędów, ale nie odpala płomienia. Po pomiarach, brak napięcia na cewkach 230 V. Wymiana przekaźników na nowe...
A jednak przepraszam, mój błąd. Czujnik temperatury spalin działa poprawnie. Nie wiem czemu mi się coś przywiesiło. Pojechałem teraz w trasę i zarówno na EGT11 jak i EGT12 było ok. Na jednym 175 stopni, na drugim 155. Zrobiłem teraz 50km i DPF_LOAD skoczyło z 36% do 60% a DPF_SOOT z 29% do 34%. Czy ktoś mi może wyjaśnić czym różnią się te 2 parametry...
Mhm, dziękuję:) Chociaż rozumiem ze całkowity brak różnicy ciśnień świadczy o "przebiciu" filtra i zapalenie lampki "Check engine"? A czy po podpięciu samochodu "pod komputer" jest możliwość stałego kontrolowania wartości na tym czujniku (a nie stopnia nasycenia filtra) czy może trzeba sprawdzać jego "wyjście" woltomierzem? O właśnie... jeszcze jedno...
Golf VI 2009r CBBB 2.0 tdi 170km mam problem z często wypalającym się filtrem DPF (co ok 250 km) Od dwóch lat jeżdżę od mechanika do mechanika. W tym czasie wymieniłem -Wtryski (lekko szarpał na klimie, okazało się że 2 wtryski dają za mało paliwa) Komplet wymieniony na nowe oryginalne. -Turbo (mechanik stwierdził że jest za duży luz i może olej puszczać...
Przewody podłaczone poprawnie (odwrotnie też próbowałem). Mam wyczyszczony FAP więc przy 3k mam góra 35mbar. Trudno zweryfikować jeśli poziom przesunięty. Czujnik sprawdzałem w domu, wygląda ok.
Nie do końca w ten sposób. Przed uruchomieniem rozmrażania sprawdzają się stany czujników (temperatury, końca rozmrażania, różnicy ciśnienia itp. w zależności od modelu) -> otwiera się zawór defrost, który kieruje gorący czujnik do parowniku mijając zawór rozprężny (niektóre modele zaś zawierają grzałki 230v lub 380v) + zamyka się klapka defrost (żeby...
Któryś czujnik robi zwarcie ,na zasilaniu 5 V .1 pedał gazu ,2 czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym ,3 czujnik różnicy ciśnienia gazów wylotowych ,4 sterownik EDC .Odłącz po kolei i sprawdzaj napięcie cz jest 5 V .Najczęściej siada 3.
No dobra - to kontynuacja wątku dla potomnych aby wiedzieli co i jak (bo widzę, że spece już na fajrancie). Presosostat w przypadku termy gazowej (i nie tylko - bo ma szerokie zastosowanie), można powiedzieć obrazowo, sprawdza drożność przepływu. Co to oznacza, np. w przypadku takiej termy jako moja, oznacza to, że tyle samo powietrza wypływa do komory...
Witam! Mam pytanie może ktoś opowie o swoich przeżyciach z tym błędem, wyskakuje co jakiś czas, powodując głównie samodiagnoze opisanego wyżej problemu, oraz gdy wystąpi powoduje zakłamanie wskazania czujnika różnicy ciśnień DPF. Czujnik zmieniony objaw dalej identyczny. Czy na lini C 5Volt są jeszcze inne czujniki w tym silniku? Jeszcze nei sprawdzałem...
Witam. Kupilem peugeota 407 1.6 hdi z 2004 roku jakies 3 miesiące temu z przebiegiem 163 tyś. Samochód był używany przez Pana 75lat. Auto posiadał nie od nowości ale od 7 miesiecznego bo był sprowadzony z francji z przebiegiem zaledwie 8 tyś i drobną kolizją ( uszkodzony zderzak tył podgięta klapa bagażnika- widziałem zdjęcia) Pan jeździł tylko i wyłącznie...
Jestem posiadaczem B6 1,9 TDI BLS od pół roku. Mam z nim trochę kłopotów. Rano jak go odpalam zimnego to nierówno przez chwilę pracuje(nie zawsze). Wczoraj podłączyłem komputer. Sprawdziłem kanał 13( wartości bliskie 0 ) kanał 23 (na zimnym -60 potem spada do -20) i kanał 18 ( na wolnych obrotach pokazuje 0 a po puszczeniu gazu 128 jak sprawdzałem wcześniej...
witam, Mam problem z moim Renault Espace. Samochód kupiony w Niemczech jako "turboschaden". Okazało się, że turbo wygląda na dobre a uszkodzony jest intercooler i jeden z węży, zostały one wymienione. Dodatkowo płukanie dpf, oberwało mu się od tego i profilaktyczne czyszczenie egr. Samochód jeździ bez problemu, nie pokazuje żadnych błędów, jednak mam...
Regulatory mam dwa i dałem je także do sprawdzenia i są ok czy dam jeden czy drugi różnicy brak.Czujnik ciśnienia także sprawdzałem i podmieniałem. Ciśnienie teraz jakie było to 96. Za małe ........ Co do ciśnienia pompki w zbiorniku nie mierzyłem.
dpf ma czujnik na wejsciu i wyjsciu przez które komp sprawdza na bieżąco ciśnienie jeżeli jest duża różnica między wejściami to sobie odpuszcza Najpierw wypierz dpf a zobaczysz że będzie ok
Dziwna sprawa, czujnik ciśnienia wygląda na dobry, podłączyłem innymi dalej pokazuje ten sam błąd z tą różnicą że ciśnienie się nie zmienia. Sprawdzałem przewody doprowadzające dosterownika silnika i też są OK. Zwarcia do masy też nigdzie nie ma. Ciśnienie pokazuje niezmiennie z połączonym czujnikiem i bez podłączonego 398barów. Nie kumam. Podmieniono...
Witam, kocioł pracuje cały czas bez względu na położenie włącznika (CO i CO+CWU) - przełączanie nic nie daje. Jedyny sposób kiedy się wyłącza to albo sterownik z pomieszczenia (przerwanie obwodu) albo STB (z prawej strony kotła nad zaworem 3d w czarnej obudowie z gumowym przyciskiem). Pracuje na "pół gwizdka", tzn po włączeniu do sieci startuje z minimalną...
Witam.Pozwolicie,że odświeżę kotleta,gdyż mam ten sam problem co kolega wicher. Różnica polega na tym,że ciśnienia sprawdzałem i sprężarkę rozłącza czujnik LP.Było za mało gazu,ale po uzupełnieniu problem nie zniknął niestety.Dodam,że wentylator załącza się dopiero przy 20 barach by zbić ciśnienie w układzie,czy tak ma być? Pozdrawiam i czekam na sugestie.
Bardzo często padają te czujniki---wystarczy spojrzeć na wyłączonym silniku czy jest jakaś różnica ciśnień i wiadomo czy jest uszkodzony
Ciśnienie rzeczywiste z zadanym są takie same jakaś różnica czasami paru bar. Co masz na myśli wydajność pompy wys. ciś. ? Wskazania czujnika ciśnienia na postoju nie sprawdzałem. Odkręciłem rurkę z przodu silnika i tam leci strumieniem jak odpale ale jak zgasze pompuje pompką ręczną to tam też leci paliwo A powinno? Dodano po 1 Jeśli chodzi o zawór...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Załóż nowy.
Ja jestem trochę mniejszym, choć dalej pesymistą, bo sam temat zawiera opis niemożliwej do realizacji usterki! Czy kiedykolwiek miałeś styczność z takimi skuterami? Zapytam: Czy wypadające zapłony nie powodują podobnego wyglądu świecy? Nie ma tam możliwości wypadnięcia zapłonu, chyba że naprawdę ECU i cewka WN są uszkodzone. Potwierdza to wątpliwość...
F22 w tym typie może mieć dużo przyczyn i dlatego, jak to chyba już ktoś napisał "ulubiona" usterka serwisantów. Nie ma tu czujnika ciśnienia, a obecność i przepływ wody jest sprawdzane przez różnice i tempo zmian temperatury na zasilaniu i powrocie. Najczęstsze przyczyny F22 to: 1) Za mały przepływ wody lub zapowietrzenie -zanieczyszczenie: nagrzewnicy,...
10 Lis 2011 02:58 Re: Piec Vaillant turbo MAX plus VU/VUW PL 202/2-5 F22 w tym typie może mieć dużo przyczyn i dlatego, jak to chyba już ktoś napisał "ulubiona" usterka serwisantów. Nie ma tu czujnika ciśnienia, a obecność i przepływ wody jest sprawdzane przez różnice i tempo zmian temperatury na zasilaniu i powrocie. Najczęstsze przyczyny F22 to:...
Filtr wyciąglem. Był zabrudzony ale bez brokatu. Jeszcze raz wyjąlem wtryski, pompę,przewody zbiornik.wszystko sprawdzone wyczyszczone. Dodatkowo nowa przepływka ,elektrozawór doładowania, c czujnik ciśnienia na dolocie. Dodatkowo PDF po czyszczeniu. Po założeniu różnica ciśnień przez 2 dni była na poziomie 5 mg co raczej znaczy że do wydech jest czysty....
Czujniki płynu wypłukałem w gorącej wodzie bo były na nim takie białe kryształki. Chodzi mi o ręczne sprawdzenie czujników. Jakie wartości powinne wskazywać. Mam dostęp tylko do Texy ale tam nie znalazłem opcji sprawdzania adblue. Czy w programie SD jest możliwość podejżenia aktualnych lub prawidłowych wartości ciśnień i napięć generowanych?
Witam. Korzystając z gościnności na tym forum chciałem zasięgnąć rady, a nawet szukać pomocy. Od pół roku jestem posiadaczem Opla zafiry B z silnikiem 1,9 120km Mam duży problem z moją zafirą, obroty lekko falują ale też z tłumika słychać takie falujące buczenie. Może inaczej jak buczy to spaliny jak by miały lekko i nie buczy to leci mniej spalin....
Powiedzieli, że podczas uszczelniania nie sprawdzają reszty pompy, tylko zakładają nowe uszczelnienia Zgadza się, jeśli zlecenie dotyczy uszczelnienia pompy, to nie ma potrzeby rozbierać pompy w drobny mak. stwierdzili że pompa uszkodzona Skoro nie można jej zregenerować to zapewne uszkodzona jest mechanicznie. W takim wypadku opiłki metali ze ścierających...
R134a to dużo gorszy termodynamicznie czynnik i COP będzie znacznie niższy, więc nie znajduje zastosowania w pompach ciepła , chyba że nadrzędnym celem jest wysoka temperatura GZ. R407c ze swoim poślizgiem jest dużo lepszy i nigdy nie miałem z tego powodu jakichkolwiek problemów nie do rozwiązania, a poślizg temperaturowy jest zjawiskiem korzystnym...
Witam. Zdecydowałem się napisać tutaj zanim zmuszony będę zaprowadzić auto do "serwisu", (jeżeli nie ten dział-proszę o przeniesienie). Doprecyzuję dane bo nie zmiesciło się w temacie, rocznik 2013 przebieg 266tyś. Od paru dni borykam się z usterką o kodzie P242A i zarazem trybem awaryjnym silnika. Problem pojawił się na trasie podczas jazdy na tempomacie...
Plik jest oryginalny. Możesz napisać coś więcej co rozumiesz przez dziwne odczyty dpf-a? \ Pewnie zmieniają się podczas jazdy. :D Za mało informacji. Skoro błędów czujniki dpf nie zgłaszają znaczy że działają dobrze dziwne odczyty to np. różnica ciśnień 0.0 i żadnych zmian podczas jazdy. ale dzięki za info po podejrzewałem jakąś modyfikację Dodano...
Hyundai Santa Fe 2001r. 2,0 CRDi Szybkie pytanie, czy mogę tam wstawić z nr 0281002500 jak oryginalnie siedzi 0281002445? Czym one się różnią po za tym że ten pierwszy nowy sporo tańszy? Diagnoza że jest uszkodzony nie moja. Co można sprawdzić żeby to potwierdzić? Sam sprawdzałem tylko napięcie na czujniku ciśnienia to skakało co 1-2s na wolnych 1,1-1,2V...
Mam dwa przepływomierze oryginalne Boscha i jeden nowy chiński NTY. Na oryginalnym, który był w tym samochodzie, dymi najmniej, więc na nim jeżdżę. Czujnik ciśnienia w kolektorze sprawdzam co jakiś czas i nie zapycha się nagarem. Mam też drugi nowy chiński, ale na nim nie ma różnicy, więc jeżdżę na oryginalnym. Przepływomierze zachowują się tak: -...
Problem dotyczy FAPu w Peugeocie 307 2.0HDi. W pamięci sterownika zapisane są następujące błędy: p1435 - system dodatku do paliwa, dysfunkcja p1441 - ECU dodatku do paliwa p1446- czujnik poziomu dodatku do paliwa p0380- obwód świec żarowych 01205 - brak opisu Sprawdziłem zbiornik na płyn dodatku i jest on jeszcze w okolo 1/3 pełny. Czy to już jest za...
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Witam i prosze o pomoc w interpretacji pracy zaworu EGR. Na początku musze podać parę szczegółów które sa bardzo istotne. 1.Przy wymianie wydechu znalazłem pokruszone fragmenty wkładu filtra DPF w rurze ,wywaliłem więc środek-częściowo. http://obrazki.elektroda.pl/5174969100_1... http://obrazki.elektroda.pl/5122817500_1...
Witam. Mam problem z moją Vectrą (2006 rok, silnik 1.9 CDTI 150 KM), którą mam 3 miesiące. Całą historię opiszę chronologocznie w punktach: 1. Zauważam jednego dnia, że samochód stracił moc na niskich obrotach, do ok 2 tys obrotów rozpędza się koszmarnie wolno, powyżej 2 tys odzyskuje moc. 2. Następnego dnia zapala mi sie kontrolka "samochód z kluczykiem"...
Zastosuj czujnik ciśnieniowy do detekcji pracy pompy albo przepływowy cieczy za pompą. Przecież parametrem bardziej wiarygodnym jest to że ciecz jest pompowana, gdy nie jest znaczy że coś z pompą nie tak. Silnik pompy może pracować normalnie co nie oznacza że pompa spełnia swoje zadanie czyli pompuje, więc w detekcji pracy pompy bardziej interesuje...
Witam , mam problem z silnikiem vortec w moim escalade 2003 rok , mam założoną istalację gazową,tak w ramach informacji. po odpaleniu zaczął pracować nie równo, sprawdziłem wszystkie cewki kable , wymieniłem świece, stojąc z przodu samochodu cała lewa strona silnika czyli 4 gary nie chodzą poprawnie , nie ma też różnicy jak ściągam kable zapłonowe ze...
Witam, Mam pewien problem z zastosowaniem teorii w praktyce. Może wy mi wytłumaczycie co robię nie tak. Potrzebny mi jest czujnik mierzący bardzo małe zmiany ciśnienia więc zakupiłem jeden firmy Honeywell o numerze N001PDUNV ([url=http://www.digchip.com/datasheets/... Mierzy on ciśnienie w zakresie...
A gdzie jest ten czujnik przepływu? Wewnątrz PC czy tam gdzie taka "żarówka" - kolko z X ? Jak tam gdzie "żarówka" to mierzy tylko obieg podłogówki i to tej z poddasza więc nie wiem jak działa dla CWU i czemu dynamiczne otwarcie zaworu pomaga. Jak powinno sprawdzać przepływ dla obu ustawień zaworu trójdrożnego to czujnik powinien być między PC a zaworem...
Coś było robione przed wystąpieniem usterki ? Układ paliwowy sprawdzony ? POdgląd w 13 grupę robiłeś ? korekcje są wg minimalne wahają się między 0,14 a 0,26 Co jeszcze mam sprawdzić w układzie paliwowym? Wymieniony tylko filtr ale bez zmian. Dodano po 6 Gdyby oszukiwał Ci czujnik ciśnienia - zaniżał - to auto by jeździło. Pokaż jakie wartości pokazuje...
Sterowniki są przeznaczone do tego samego silnika Dobrze by było sprawdzić przede wszystkim testerem jakie wartości czujnik podaje na sterownik. Dokładna interpretacja kodu to :"Czujnik ciśnienia spalin - sygnał wejściowy za niski - Zwarcie z masą w wiązce przewodów, czujnik ciśnienia spalin, komputer sterujący silnika" Można sprawdzić poprawność działania...
Znam mnóstwo ludzi którzy mają naprawdę sporo sprzętu. Bogatego sprzętu. I cóż z tego jak potrafi nim tylko skasować i odczytać błędy (nie mówie o tobie nie zrozum źle). Nie wspominam o kodowaniu, programowaniu, eepromach, flashowaniu itd. A jak już dzieje się coś z autem, !!! i nie daj bóg nie ma błędów !!! to wymieniają wszystko co popadnie goląc...
Informacje na temat DPF diagnozy i przyczyn wg. tisa środki zaradcze. Pytanie 1: Czy moduł ECU jest wyposażony w tzw. „czarną skrzynkę”, pozwalającą na uzyskanie informacji o ostatniej regeneracji lub sekwencji regeneracji? Odpowiedź: Wszystkie aplikacje wyświetlają bieżący status ładowania w procentach, a także przebieg od chwili ostatniej...
Diagnostyka Common Rail, silniki Diesla Grupy zmierzonych bloków wartości. Oto dane grup w silniku CBAB: Grupa 1: 1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min; 2) Ilość wtryskiwanego paliwa, 3-9 mg \ stroke; 3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 barów; 4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С Grupa 2: 1) Prędkość obrotowa silnika,...
adaptacja czujnika różnicy ciśnień czujni różnicy ciśnień zawór różnicy ciśnień
pavilion podświetlenia grundig unitra mikrotik firewall filter
Napięcie zasilania silniczka poziomowania świateł w Opel Antara Schemat czujnika zużycia klocków Audi A2