To ta wyżej. Zresztą jak odkręcisz ją i wsadzisz palec olej powinien mieć właśnie jej poziom :)
A może masz taki problem jak kolega https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
A nie masz przypadkiem centralnego smarowania?
Witam a macie pojecie gdzie jest ten korek do sprawdzania przy astrze 2.2DTI za chiny nie moge go znaleśc
Witam. Poziom oleju w automacie sprawdza się przy pracującym silniku, położenie dzwigni N , goracy czy zimny musi zgadzać się ze znakami na miarce poziomu oleju...
Zalewasz skrzynię olejem, wachlujesz dźwignią PRND, sprawdzasz stan oleju i dolewasz do wymaganego poziomu(całość na odpalonym silniku)
Z boku kolektora ssącego, patrz za bagnetem do sprawdzania poziomu oleju
co do automatu to staraj sie nie ruszac lewark zani całkowicie sie nie zatrzymasz a co do wuymiany oleju to nie bardzo ci radz z tym przebiegiem mozesz sobie wyplukac skrzynie i po jezdzie olej sie sprawdza tak jak na załaczniku
Ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia sprawdzałeś? Oleju w silniku nie przybyło? Możesz spróbować zacisnąć (zaślepić) przewód powrotowy z pompy i próbować odpalić.
Tam przelewy pod pokrywą schowane są to D4D. ON do oleju spływa.
Stan oleju sprawdzamy na silniku uruchomionym, ale nie wlewamy na uruchomionym.
Witam, możliwe że jak dolewałeś oleju i sprawdzałeś poziom oleju, olej poprostu nie zdążył zlecieć do miski... A czasem olej nie jest rzadszy??? albo nie smierdzi benzyną??? bardzo w to wątpię.
Sprawdzałeś poziom oleju w skrzyni?
Spróbuje ci powróżyć. Za niskie ciśnienie na CR przy większym obciążeniu. Przez to silnik łapie błąd i gaśnie. Wymień filtr paliwa, sprawdź układ zasilania paliwem. Albo jakiś inny błąd np. czujnik wału. Pasują ci takie wróżby?
Witam mam problem z diagnozą we 126p bo dymi z takiej klapki, prawej strony tam gdzie sie sprawdza olej silnikowy ta klapka,co jest połaczona z klawiaturą? i nie wiem z tym dymieniem nie chce narazie rozbierać gdyż nie wiem co tam nawaliło jak coś mogę dać foto z tym oco mi chodzi. Dymi z odmy aż ten dymek dostaje się do wiatraka.
Pewnie tak.
Stan oleju sprawdzamy na uruchomionym silniku.
Tak koledzy można spotkać HS - 11 w której zastosowano smarowanie rozbryzgowe ( musi być bagnet do sprawdzania oleju i dolewania go) i jak również jest na zasadzie smarowania obiegowego czyli pod ciśnieniem wtedy nie ma bagnetu, otwór jest zaślepiony a olej podawany jest z układu smarowania silnika.
Nie ma filtra oleju, W każdym serwisie kupisz olej do traktorka w ilości 1,4 l, ale wchodzi trochę mniej. Jest bagnet do sprawdzania poziomu oleju i tym się sugeruj. Oleju ma być na pół skali. Olej do sprzętów ogrodowych na okres letni to SAE 30.
To chyba jakieś jaja są. Skoro tak dziadek mierzy, to ma nadmiar. Należy albo oleju troszkę ubrać strzykawą dla krówek i rurką, albo mieć nadzieję że silnik to przełknie i że do tej pory nie wyciśnie uszczelnień (jesli nic się dotąd nie stało)! Zobacz tylne uszczelnienie wału w tym silniku i odmę - co i którędy wyciśnie? CO najwyżej pokapie troszkę....
Mam ten sam problem z tym silnikiem. Powstaje pytanie, czy przyczyną może być zużyta pompa oleju ? Czy ktoś może już to sprawdzał ?
Sprawdzałeś może ciśnienie oleju?
poprostu go masz za mało. Wlej pół litry i zobacz na szabelce wtedy
Korek do sprawdzania poziomu oleju powinien być nad lewą półosią. Wlewać olej można przez ten otwór lub przez odpowietrzenie skrzyni biegów - na pokrywie wybieraka biegów powinien być taki "grzybek" i jego trzeba odkręcić.
Spalanie oleju, który przedostaje się albo przez pierścienie albo prowadnice zaworów. Jaki to model silnika? Stan oleju sprawdzałeś?
Czy da się sprawdzić programem vagcom lub vcds temp oleju z czujnika w misce olejowej? Czy czujnik poz oleju ma tez czujnik temp oleju? 1.8t 20v
To wiec tak do twojej skrzynki idzie 6l oleju ATF-SP Miarka powinna znajdować się pod maska albo bagnet albo z boku skrzyni kapsel do sprawdzania poziomu jeżeli masz miarkę to stan oleju sprawdzasz na odpalonym silniku.A jeżeli nie będziesz w stanie sprawdzić poziomu to spuść olej i nalej 6l.
Hipol to nie jest dobry wybór... powinien być klasy SAE 80W PS. Te skrzynie bardzo cześto ciekną i radze na bierząco sprawdzać stan oleju :P
A jaki poziom oleju? Sprawdzałeś?
1 zakladka to data czas i prędkość. 2 zakladka zawiera informacje o stanach i wartościach dotyczących auta. 3 wartosci zużycia paliwa i czas pracy, itd. Wszystko jest bardzo proste... Olej jest w 2 zakladce. Wartość OK w stanie oleju to okolo -6....+2 litry dla silnika OM501 i 541 Ilość oleju dla tego modelu to najczęściej 34litry ale mogą być pewne...
Jeżeli kolor oleju jest jak piszesz, to dolej. Stosuj ATF II np. Hipol ATF IID. Nie zapomnij że stan oleju sprawdzamy na uruchomionym silniku.
Zacznij od wymiany oleju i filtra. Jaki kolor i zapach ma olej? Jak sprawdzałeś stan oleju?
Zastanów się czy czujnik jest Tobie aż tak potrzebny. W sumie jest niedrogi, kosztuje około 50 zł, ale sporo roboty z wymianą, trzeba zdemontować wirnik prądnicy, aby dostać się do środka silnika. Prościej, sprawdzać poziom oleju. Ile czasu ten agregat będzie pracował, pewnie sporadycznie? Odłącz tę diodę, kabelek z cewki, bezpośrednio, do wyłącznika...
Stare porzekadło mówi : jak mechanik nie wie jak się do tego zabrać to niech się nie bierze. Procedura sprawdzania oleju dla skrzyń DP0 jest zawsze taka sama, a to że korek wygląda trochę inaczej ( a tym przypadku wewnętrzny imbus ) to mało istotne. Proszę spuścić cały olej, wlać 3,5 litra nowego oleju ( elfmatic D3 synt ) odpalić autko i rozgrzać skrzynie...
Sprawdzałeś stan oleju?
Poziom oleju sprawdzałeś i jest ok, ma się rozumieć?
z tym kolorem to nie będę zabierał zdania bo lepiej nic nie mówić niż mówić coś głupiego, jesli chodzi o maź pod korkiem to jest oznaka że w oleju jest woda, ale jeśli nie ubywa płynu chłodzącego (czyli nie padła uszczelka pod głowicą) to może to być skutek ostatnich silnych mrozów, często się to ostatnio pojawiało w różnych autkach więc nie ma sie...
Jacu626 pamiętasz ile oleju powinno być w Karcher K2.01, do jakiego poziomu nalać w tym maleństwie. Znajomy dał mi to ustrojstwo, a tam resztki oleju, wszystko wyciekło. Jeżeli postawię pionowo do dokąd ma sięgać poziom. W K455 miałem chociaż korek przezroczysty do sprawdzania poziomu oleju a w tej niestety nie ma.
Kolega sprawdzał kierunek obrotów pompy?.
Tylko w mojej opinii, ja bym nie zmieniał. Pasek nie pływał w oleju. Sprawdzałbym jego stan oglądając go częściej niż zwykle.
Sprawdzałeś stan oleju? Kiedy był wymieniany?
Wlewasz to co złapiesz po wyciągnięciu półosi przez miarkę oleju w przedniej części, nad chłodnicą oleju skrzyni, odpalasz silnik i sprawdzasz poziom oleju, w razie potrzeby uzupełniasz
no i się okaże czy jest magik co na słuch diagnozuje Niezależnie od dźwięków, sprawdzałeś ciśnienie oleju, pasek rozrządu, układ olejowy (czy np nie zatkany 'smok')? Takie tam typowe przypadłości tego silnika...
Witam, Na obwodzie sterowania pompą 0 ciśnienia oleju (sprawdzałem zegarem) Niema przepływu oleju z hydrauliki zewnętrznej do trójnika (zaworu zwrotnego). W czym może być problem? Proszę o pomoc !!!
A może auto stało krzywo przy sprawdzaniu, albo nalewaniu oleju. Ponowie wróżenie, a autor siedzi cicho :)
MAM PROBLEM A DOKŁADNIE TO CHODZI I POZIOM OLEJU ! KIEDY NALEZY SPRAWDZAC ?? GDY SILNIK PRACUJE ? A MOZE NA ZIMNYM SILNIKU GDY WSZYSTKO SPŁYNIE ? WYDAJE MI SIE ZE GDY SILNIK PRACUJE MAM MAŁO OLEJU ( JEST NA MIN) A GDY SPRAWDZAM NA ZIMNUM JEST OKI
Briggs&Stratton podaje na swojej stronie taką informację. Kolega dawno temu był na szkoleniu w obsłudze silników Honda i kazali sprawdzać poziom oleju po wykręceniu otarciu miarki i tylko jej włożeniu. Nie wiem jak obecnie ?
Płyn ci znika a co z olejem nie przybywa sprawdzałeś poziom oleju
Kolega sprawdzał dozownik oleju?.
Jaki olej masz tam zalany? Samochód jest nowo nabyty czy użytkujesz go już dłuższy czas?
Nie sprawdzałem stanu oleju ...nie wiem czy cały wyciekł olej.. W sumie masz rację. Po co zawracać sobie głowę? Jak się silnik rozleci, to wtedy się dowiesz.
Jak wspomnial kolega Miras sa 2 metody. Ja zawsze wymieniam statycznie i jest OK. do wymiany statycznej potrzeba ok.5-6l ATF3+, stary spuszczasz przez odkrecenie miski, nowy wlewasz przez bagnet. poziom oleju sprawdzasz na rozgrzanej skrzyni i zapalonym silniku!!!
A sprawdzałeś poziom oleju w skrzyni?
Było o tym na forum Poszukaj w historji.Zmień drugi czujnik w głowicy. Czasem pomaga. Ale bywa i tak ,że we wskaznikach coś pierdyknie. I wtedy kontrola zaczyna mrugać po przekroczeniu 2050 obr. Ja też to mam. Sprawdzam poziom oleju, i nie biorę tego do głowy. Brzęczyk wywaliłem. rok 89 to już niechce mi się naprawiać.Można przerobić na taki układ jak...
Rozumiem, że zgodnie z instrukcją co 6 miesięcy sprawdzałeś jego działanie kręcąc gałką i wypuszczając troche wody - całkiem podobnie jak sprawdzasz poziom oleju w samochodzie codziennie :-). Tak poważniej możesz go własnie kilka razy otworzyć (podstawiając coś pod niego) i puścić aby się zamknął. Czasem to wykruszy i wypłucze osady kamienne i się uszczelni...
mała zmianka ;-) procedura sprawdzania stanu oleju również jest skomplikowana dla zwykłego użytkownika żeby nie narobił bałaganu...
Ten błąd (najprawdopodobniej) dotyczy połączenia silnik/sterownik. Kiedyś, miałem go i nawet sobie zapisałem, bo opisu też nigdzie nie znalazłem i problem ustąpił po odłączaniu i załączaniu wtyczek we wiązkach (nie powiem która konkretnie, bo sam nie wiem :) ). Co do sprawdzania poziomu oleju w skrzyni (akurat Ty masz dwusprzęgłową skrzynia S tronic,...
nie sprawdzałem oleju w skrzyni. i za bardzo nie wiem jak to uczynić.. mało oleju w skrzyni i dlatego hałasuje na zimnym ? Jak sprawdzić ten olej ?
Ale po wymianie i pohamowaniu chwilę tym retarderem ponownie sprawdzałeś poziom oleju? Tak sprawdzałem poziom oleja po wymianie i pohamowaniu , oleja jest ok Dodano po 4 Ale po wymianie i pohamowaniu chwilę tym retarderem ponownie sprawdzałeś poziom oleju? ale mam uszkodzony czujnik poziomu płynu chłodzącego w tym aucie wiec mi sie swieci ze brak wody...
Silnik pracował pięknie na pompie regenerowanej w tyczynie, po roku pompa się zatarła, przez drobinki rdzy w paliwie. Zrobiłem pompę na miejscu i po kilku miesiącach zaczęło się to co trwa do teraz, pompa była regenerowana jeszcze raz w innym zakładzie i nie przyniosło to zmian. Pompy które pożyczałem były już konkretnie wysłużone jak i ciągniki z...
Sprawdzałem rano poziom oleju i bagnet był cały w oleju Jak sprawdzałeś? Bagnet po wyjęciu należy wytrzeć do sucha i ponownie włożyć do sprawdzenia. Czasem trzeba tę czynność powtórzyć. Niewytarty bagnet może być ubrudzony olejem również po kilkugodzinnym postoju.
Sprawdzałeś poziom oleju w skrzyni?
A jak sprawdzasz ten poziom oleju?
Szukaj drugiej skrzyni, sprawdzałeś kiedykolwiek poziom oleju w tej skrzyni?
Chodził nierówno "pływał", płyn gotował,,,, ale nie zauważyłem aby dymił na biało... Po pewnym czasie nagle pojawiło sie na bagnecie przy sprawdzaniu oleju "masło" i również pod korkiem do wlewu, a kolor oleju był jaśniutki jak kawa z mlekiem...
Rozbierałem kiedyś skrzynię z wozka bułgarskiego (nie znam jego symbolu).W skrzyni znajdują się dwa sprzęgła,ktore składają się z kilku tarcz ciernych i przekładek.sprzęgła te są załączane hydraulicznie.Rozdzielacz hydrauliki znajduje się na samej gorze skrzyni.Wciśnięcie hamulca powoduje rozłączenie napędu.Jak sprzęgła w skrzyni się ślizgają to olej...
witam ja pracowalem na maszynie alman-al-8 wg instrukcji wymiana oleju co 500mtg.razem z wymianą filtrów i zalecany byl olej elf ,ale stosowalismy nasz polski olej hydrauliczny o symbolu 35 -jest to podawana gęstość w centystokesach a o sprawdzaniu oleju na przewodnosc elektryczna pierwsze slysze
Co za herezje, jeśli świece są brudne od nagaru to znaczy że pali olej, więc nie jest OK! W jaki sposób sprawdzasz, czy płyn jest w oleju, czy nie?
Oleju nie sprawdzasz po kilku minutach jazdy, raczej po kilku minutach postoju
Witam mam craftera z 2007r 2.5tdi 136km mam problem gdyż spada mu ciśnienie oleju i miga mi lampka od oleju wymieniłem pompę od oleju i problem nadal jest zmieniłem czujnik i nadal jest tak samo po podpięcie przyrządu do sprawdzania cisnienia oleju na zimnym silniku jest 3 do 4 barów po dodaniu mu gazu i przytrzymaniu go do 2 tyś obrotów ciśnienie spada...
Silnik się rozbiegał i zajechał czy rozbiegał i szybko p..oł? Bo mógł zaciągnąć oleju na grubo tłok chciał sprężyc nieprężny olej aż mu korba bokiem wyszła. Znajomy miał tak z autem osobowym. Kupił w DE sprawdził płyny dolał oleju przyjechał do PL sprawdził płyny, hmm coś mało oleju. Dolał. Następnego dnia miał eksplozje bo IC był dosłownie przepełniony...
A jak była pompa oleju sprawdzana?
Poziom to nie wszystko, trzeba sprawdzić ciśnienie manometrem a nie sugerować się czujnikiem. O skutkach braku ciśnienia oleju to sobie poszukaj w Google. No właśnie w tym rzecz, że gdy pytałem się mechanika czy sprawdzał ciśnienie oleju za pierwszym razem mówił, że tak i że jest w porządku. (a nie jest bo problem się powtórzył) Po to piszę na tym...
Jakby miał chrypke. Silnik 2.0 benzyna .nie sprawdzałem oleju bo szukam odpowiedzi co może być przyczyną
Sprawdzałeś poziom oleju po wymianie ? Może być wypchany uszczelniacz od strony sprzęgła.
Co już sprawdzałeś? Stan oleju? Jakieś wycieki? Olej się nie pieni? Pompa hydrauliczna nie wydaje niepokojących/ dziwnych / niestandardowych odgłosów?
Jezeli widzisz na wskazniku zegarowym w aucie , w trakcie jazdy wartosc 0,2 to jest to dobra wartosc cisnienia oleju. W/g Morawskiego jezeli rozgrzejesz silnik do temp 80+/_ 5 stopni , to zegar cisnienia powinien wskazac : przy obrotach wolnych tj. 850obr/min cisnienie 0,1 Mpa przy obrotach rzedu 3500obr/min cisnienie oleju nie powinno przekroczyc wartosci...
Dziękuje za odpowiedź, możesz mi powiedzieć od czego mogę zacząć sprawdzanie, żeby wykryć usterkę? Może to porostu jakiś bezpieczniki jest spalony, albo zwyczajnie może brakować mi oleju i dlatego występuje brak ciśnienia-sprawdzałem tylko stan oleju na skrzyni, a nie wiem czy ten olej również pracuje na sprzęgle.
Na ciepłym silniku para wydobywa się spod korka oleju i z spod wejścia sprawdzania poziomu oleju. Proponuję sprawdzić czy to na pewno jest para, zrób test na obecność spalin w układzie chłodzenia.
Stan sprzęgła faktycznie mogę sprawdzić sam, natomiast jak wyglądają zużyte pozostałe elementy? Po czym poznać zużycie? O ile wiem cały skuter był przygotowany do sezonu (m.in. wymieniono pasek napędowy na nowy). Poziom oleju sprawdzałem wykręcając filtr oleju z obudowy. Rozumiem, że to jedyne miejsce gdzie sprawdzam poziom oleju.
Mam cały czas założony zegar ciśnienie pokazuje 17 przy skrecaniu spada do 0 Ciągnik podczas użycia dwóch funkcji jednoczenie zaczyna szarpać - skręcam na maksa koła szarpie , podnoszę płóg szarpie , podczas podnoszenia podnośnika pompa wyje. Sprawdzasz ciśnienie oleju na bloku zaworowym. Nie może spadać do zera, bo to reguluje zawór pod maską. Przy...
Sprawdzałeś poziom oleju w silniku ?????? Czy ta kontrolka świeci się od razu czy po przekroczeniu jakiś obrotów ????
Sprawdź wgl czujnik oleju, bo być może właśnie na niższych obrotach wartości prądu są za słabe i nie przewodzi, a jak dasz mu w palnik, wartości wzrastają i lampka się zapala. Bardzo możliwe że pompa oleju coś nie domaga. Względnie źle sprawdzasz poziom oleju.
Jak była sprawdzana chłodniczka oleju-opisz.
Myjesz, uzupełniasz olej i sprawdzasz.
Sprawdź/wymień uszczelnienia agregatu hydraulicznego. Gdzieś coś Ci przecieka. Sprawdzałeś poziom oleju ? Jak nie wymieniałeś oleju to również wymień. https://obrazki.elektroda.pl/2165208000_...
Nie ieć wtrysków nie sprawdzałem oleju nie przebywa i nie pachnie ropą moc ciągnik ma tylko mniejsze prędkość i inny dzwiek Dodano po 2 Ma też nie szczelną rurke przelewu z wtrysków
Poziom oleju sprawdzałaś?
Przepraszam że pytam ale-poziom oleju sprawdzałeś?
kontynujac forum.... przy sprawdzaniu oleju w silniku.... olej "pachnie" benzyna. Czyzby szykowal sie remont jednostki napedowej, tj. uszczelniacze na zaworach itp?
Witaj Przyczyną "kopcenia" kosiarki są spalane pozostałości oleju w silniku (nie wiem jak doszło do zalania olejem), chyba że jest on mechanicznie uszkodzony (pęknięty blok, porysowany cykinder, zużyte pierścienie itp.) i olej stale dostaje się do kosiarki. Może być również za wysoki poziom oleju. Poziom oleju możesz sprawdzić na bagnecie (ślad oleju...
Problem polega na tym że sprawdzam poziom oleju w s7 a tu olej wypływa.oleju napewno nie jest za dużo bo miesiąc temu sprawdzałem i było poniżej maximum. Silnik kopci i słabszy jest a nie było tak jaka będzie tego przyczyna?
Ciśnienia jeszcze nie sprawdzałem. Oleju mi bierze z 0,1 litra na 100 km ale może to być spowodowane wyciekiem spod pokrywy zaworów.
Proszę o pomoc. Jakiej pomocy oczekujesz? Przecież to oczywiste że trzeba znaleźć źródło brania oleju. Sprawdzałeś turbo, odme, ciśnienie sprężania, czy jest nadciśnienie po otwarciu korka oleju?
A filtr jest czysty? Jeżeli masz manometr to sprawdź jakie jest ciśnienie. Powinno być około 110-120Kpa A podnoszenie sprawdzałeś na zimnym oleju, czy pozwoliłeś żeby się trochę zagrzał. Dzisiaj mój T25 przy -14 stopniach potrzebował 15 minut żeby zaczął normalnie podnosić. Bo jak cncę podnieść balota sianokiszonki na zimnym oleju to muszę cały czas...
Sprawdzałeś stan oleju? Mogą być wtryski, pierścienie, głowica, uszczelka.
A regulowałeś gaźnik? Bo poziom paliwa w komorze pływakowej też wymaga regulacji. Masz dozownik do oleju czy robisz mieszankę? Jakiego oleju używasz? Sprawdzałeś poziom oleju w skrzyni biegów/przekładni? Jest szansa że ci pierścień uszczelniający przepuszcza lewe powietrze. Cały układ dolotowy jest szczelny?
skrzynia już chodzi dobrze, przewód od podciśnienia był pęknięty. Alę zastanawiam się jak to jest z tym sprawdzaniem poziomu oleju,sprawdza się na P czy na N ? Mój mechanik zapewniał mnie że w mercedesach to poziom to na P się sprawdza....ale cóż najlepiej to do serwisu będzie zadzwonić
a sprawdzałeś manometrem jakie masz ciśnienie oleju
Kolego sprawdź jeszcze tzw. odmę (odpowietrzenie skrzyni korbowej) , może zamarzła i stąd te wycieki (ubytki) oleju. Czy na pewno na bieżąco sprawdzałeś stan oleju, może zatarłeś już silnik.
sprawdzanie poziomu oleju skrzyni sprawdzanie biegunowości sprawdzanie klawiatury
skrypt uruchamia automatyczny logitech wingman aparat trust
smartwatch wgranie smartwatch aplikacja
Ulrich Wandich Futura - przegrzewanie wody do 90°C Radiomagnetofon Lasonic gra cicho - przyczyny i rozwiązania