Zalewasz skrzynię olejem, wachlujesz dźwignią PRND, sprawdzasz stan oleju i dolewasz do wymaganego poziomu(całość na odpalonym silniku)
Ten błąd (najprawdopodobniej) dotyczy połączenia silnik/sterownik. Kiedyś, miałem go i nawet sobie zapisałem, bo opisu też nigdzie nie znalazłem i problem ustąpił po odłączaniu i załączaniu wtyczek we wiązkach (nie powiem która konkretnie, bo sam nie wiem :) ). Co do sprawdzania poziomu oleju w skrzyni (akurat Ty masz dwusprzęgłową skrzynia S tronic,...
To wiec tak do twojej skrzynki idzie 6l oleju ATF-SP Miarka powinna znajdować się pod maska albo bagnet albo z boku skrzyni kapsel do sprawdzania poziomu jeżeli masz miarkę to stan oleju sprawdzasz na odpalonym silniku.A jeżeli nie będziesz w stanie sprawdzić poziomu to spuść olej i nalej 6l.
https://a4-klub.pl/topic/15819-sprawdzan... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Witam, mam takie pytanko. Gdzie znajduje się korek do sprawdzania poziomu oleju w skrzyni biegów? I ewentualnie aby dolać olej? Moje autko to Opel Astra G. Pozdrawiam i czekam na szybkie odpowiedzi ;))
Sprawdzałeś poziom oleju w skrzyni?
Witam. Dotychczas obywało się na interwencjach do przegubu wewnętrznego włącznie czyli skrzyni nie wyjmowałem.Moje podejrzenie odnośnie źródła hałasu wynika z tego, że podczas jazdy na "luzie" szum ustaje.Nie mam żadnych informacji nt. kiedy był sprawdzany poziom oleju w skrzyni , ja też nie sprawdzałem poziomu oleju.
Dziekuję za odpowiedź :D Zasady sprawdzania poziomu oleju znam .
A olej to wlewasz przez lejek tym otworem, gdzie masz miarkę do sprawdzania poziomu oleju.
Nie sprawdzałem poziomu oleju w skrzyni, może to być możliwe. Muszę sprawdzić. Jutro wezmę się za filtr powietrza i czujnki przy nim. Kompa na razie nie mam u kogo sczytać ale olej.... może to być, dzięki Dodano po 1 Jak wolno zmienia skrzynia to robi to płynnie bez szarpnięć ale z ciśnieniem nie mam pojęcia jakie tam jest
Miałem ten sam przypadek tylko przy vw.golf 2 i na 5 biegu. Okazało się że był to problem z synchronizatorem. Był to mój błąd ponieważ przez cały czas eksploatacji,nigdy nie sprawdzałem poziomu oleju w skrzyni biegów i w następstwie tego zaczęło wybijać piąty bieg oraz pojawiło się wycie. Po uzupełnieniu oleju wszystko pracowało normalnie pozostało...
Korek do sprawdzania poziomu oleju powinien być nad lewą półosią. Wlewać olej można przez ten otwór lub przez odpowietrzenie skrzyni biegów - na pokrywie wybieraka biegów powinien być taki "grzybek" i jego trzeba odkręcić.
Niestety autodaty nie posiadam. Nie mam książki serwisowej do mojego samochodu więc nie wiem gdzie jest ten korek przelewowy. Producent olał moje zapytanie, bo wysyłałem im maila, a google pokazuje jaki olej kupić a nie gdzie i jak sprawdzić jego stan. Jak naleje "do pełna", aż się przeleje górą to myśle, że to też nie jest dobre. Bo może być za dużo....
Witam! Może ktoś mi powiedzieć gdzie znajduje się korek do sprawdzania poziomu oleju w skrzyni biegów (4-biegowa) w Golfie II 1.3 MH 1988?? Najlepiej by było z jakąś fotką. Oleju dolewa się przez ten sam otwór czy jest jeszcze jakiś inny? I jeszcze jedno. Musze wymienić łożyska w altku. Mam wszelkiego rodzaju sciągacze i inne narzędzia tylko nie wiem...
Korek widoczny, trzeba wejść pod auto.
Przedstaw jakoś jaśniej jak sprawdzałeś poziom oleju, bo coś mi się zdaje że źle to wykonałeś... Edit : Z otworu tego "wkręta" (jeśli dobrze napisałeś) jeśli leci olej to znaczy że jeśli leci olej to poziom jest ok, ale sprawdza się na odpalonym i ciepłym silniku, i to po przełączaniu P-R-N-D-3-2-1 i z powrotem, w taki sposób z P przełączasz na R czekasz...
W niektórych modelach sprawdzasz poziom w skrzyni bagnetem od poziomu oleju w silniku. Nie wiem dokładnie czy tak samo jest u Ciebie, ale spróbuj sprawdzić. Pzdr.
Witam ,czy dużo cieknie z tego czarnego korka ? wg mnie jest to odpowietrzenie skrzyni i jak jest z poziomem oleju w skrzyni ? w jaki sposób go sprawdzałeś ?
A czy moze mi ktos podpowiedziec w jaki sposob sprawdzic poziom oleju w mazda MX3? widze tylko jeden bagnet do sprawdzania poziomu oleju czy to jest olej z silnika czy skrzyni biegow???
Szukaj drugiej skrzyni, sprawdzałeś kiedykolwiek poziom oleju w tej skrzyni?
Skrzynia dsg? Poziom oleju sprawdza się od dołu skrzyni.
A sprawdzałeś poziom oleju w skrzyni?
Jaką masz skrzynie AG4 01M? W misce olejowej powinien być korek ustalania poziomu, odkręcasz go na odpalonym silniku, i to co się wyleje to nadmiar, jeśli jest za mało to dolej przy odkręconym korku i zapalonym silniku. Temperatura oleju powinna przy ustalaniu poziomu wynosić około 40 stopni. Jak nie masz jak zmierzyć to rozgrzej go lekko i ustaw poziom....
Nic nie powinno wypaść. Odkręcasz linkę, potem klucz 10 wykręcasz śrubę zabezpieczenia i wyciągasz do góry napęd linki z blachą zabezpieczającą. Przez otwór ma być widać poziom oleju a na przekładni linki powinien być ślad poziomu. Co do szlifowania powierzchni to raczej nazwał bym to polerką. Ale pierwsze to trzeba sprawdzić czy leje się tam ,a nie...
Sprawdzałeś poziom oleju w skrzyni?
Tak ale jest tam tylko jedna rurka do wlewania oleju a niema do sprawdzania poziomu wiec nie wiem ile mam wlać
Witam wszystkich. Kieruje swój wpis szczególnie do użytkownika Automix. Mam problem ze swoją skrzynią w Scenicu I 2003. Skrzynia DP0 071. Podczas przełączania biegu z 1 na 2 następuje silne szarpnięcie. Tym silniejsze im intensywniej przyspieszam. Wygląda to tak jakby pierwszy bieg rozpiął się już i dopiero za 1/2 sekundy załączył się gwałtownie 2 bieg,...
Mam dosyć poważny problem (moim zdaniem), mianowicie przybywa oleju w skrzyni korbowej. Wykluczam uszczelke pod głowicą (zrobiona) i pompe paliwową (sprawdzana). Proszę o sugestie, dzięki z góry.
Nic nie spuszczaj tylko wybij półoś , wymień uszczelniacz i dolej olej do krawędzi korka kontrolnego (jest z boku w okolicach mechanizmu różnicowego na klucz 13 ) .... info z tis : Sprawdzanie/sprawdzanie wzrokowe Odkręcić korek kontroli poziomu oleju: W skrzyniach biegów F13/F13+ i F17/F17+ otwór kontrolny znajduje się po lewej stronie z tyłu, patrząc...
skrzynia już chodzi dobrze, przewód od podciśnienia był pęknięty. Alę zastanawiam się jak to jest z tym sprawdzaniem poziomu oleju,sprawdza się na P czy na N ? Mój mechanik zapewniał mnie że w mercedesach to poziom to na P się sprawdza....ale cóż najlepiej to do serwisu będzie zadzwonić
A zatem diagnoza Genka 1000 jest trafiona. Tak to był czujnik wstecznego - czarny. Wielkie Dzięki. Nie wstecznego tylko biegu do przodu . :!: Ktoś opisując na innym forum taka wymianę (tekst ten jest w tym poście wyżej), ale powtórzę pewien fragment z niego: "Szybko wkręcamy nowy czujnik (jak zrobimy to szybko to stracimy zaledwie 150-300ml oleju....
witam nie wiem jak tam jest z kontrolką ale zazwyczaj sparwdza sie olej pod spodem skrzyni powinna być tam sruba ewentualnie dwie jedna do wlewu a druga do sprawdzania poziomu poszukaj u dołu śrub jezeli jest jedna to ta wlewa sie olej aż do momentu kiedy zacznie się przez ta śrube wylewac wtedy jest stan jeżeli jest dwie jedna blisko dołu a druga gdzieś...
Witam, jak sprawdzamy poziom oleju w skrzyni? Silnik odpalony, zgaszony, jaki bieg, zgaszony zimny, zgaszony ciepły? Po 100km trasy wyjąłem bagnet, jest sporo poniżej minimum dla hot, po zgaszeniu i odczekaniu ok minuty jest sporo ponad max dla hot. Na zimnym jaka procedura? Gdy wbija się np D lub R potrafi szarpać, w czasie jazdy podobnie przy zmianie...
Jak wspomnial kolega Miras sa 2 metody. Ja zawsze wymieniam statycznie i jest OK. do wymiany statycznej potrzeba ok.5-6l ATF3+, stary spuszczasz przez odkrecenie miski, nowy wlewasz przez bagnet. poziom oleju sprawdzasz na rozgrzanej skrzyni i zapalonym silniku!!!
Sprawdzałeś poziom oleju w skrzyni? albo czy w ogóle jest?
na dnie miski jest korek,który sluzy do sprawdzania poziomu. Wlewając olej do skrzyni ma się przelać rurką i wylecieć przez odkręcony korek
Rozbierałem kiedyś skrzynię z wozka bułgarskiego (nie znam jego symbolu).W skrzyni znajdują się dwa sprzęgła,ktore składają się z kilku tarcz ciernych i przekładek.sprzęgła te są załączane hydraulicznie.Rozdzielacz hydrauliki znajduje się na samej gorze skrzyni.Wciśnięcie hamulca powoduje rozłączenie napędu.Jak sprzęgła w skrzyni się ślizgają to olej...
Jak ma tyle przejechane i nie był wymieniany olej to lepiej nie ruszać, ewentualnie możesz zobaczyć stan i kolor oleju (poziom sprawdza się na zapalonym silniku przy temp. oleju w skrzyni 30-45st C).
A regulowałeś gaźnik? Bo poziom paliwa w komorze pływakowej też wymaga regulacji. Masz dozownik do oleju czy robisz mieszankę? Jakiego oleju używasz? Sprawdzałeś poziom oleju w skrzyni biegów/przekładni? Jest szansa że ci pierścień uszczelniający przepuszcza lewe powietrze. Cały układ dolotowy jest szczelny?
Wlewasz to co złapiesz po wyciągnięciu półosi przez miarkę oleju w przedniej części, nad chłodnicą oleju skrzyni, odpalasz silnik i sprawdzasz poziom oleju, w razie potrzeby uzupełniasz
W poprzedniej wypowiedzi myślałem o innej sprężarce. Ta Twoja jest smarowana rozbryzgowo - nie trzeba żadnej pompy oleju, ten półksiężyc - przeciwwaga będzie chlapać, ale w obrębie skrzyni korbowej, tak ma być. W sprężarce od C330 jest bagnet do sprawdzania poziomu oleju więc powinien być i u Ciebie (wkładany od góry w obudowę skrzyni korbowej, w otwór...
Ponieważ musiałem się trochę naszukać rozwiązania to podzielę się z innymi, może się komuś przyda. Piękna śruba od tyłu skrzyni z porządną podkładką miedzianą, którą podejrzewałem o wlew i poziom olej w skrzyni biegów okazała się pod ciśnieniem a więc to nie to. Olej do tej skrzyni automatycznej w NISSAN Murano 2.5D metodą statyczną napełnia się od...
Auto posiadam za granica Polski i niestety ceny za taka usługe sa tu kosmiczne. Chcialbym wymiane zrobic sam. Jakie są sposoby zeby spuscic jak najwiecej starego oleju w tego typu skrzyni ? Orientuje sie ktos ktory przewod obiegu chłodzącego jest wlotowy a ktory wylotowy? Właśnie przez odkręcenie węża powrotnego z chłodnicy i odpalenie silnika, obserwując...
Witam Ja bym zaczął od wymiany oleju, bo z tego co sie orientuje to w 19 niema bagnetu poziomu oleju (zależy jaka skrzynia),jest za to śruba pod spodem skrzyni do sprawdzania stanu, napisz jaki masz model skrzyni. to może coś pomogę...
Niema co się rozwodzić, wlałem te 2 oleje, ale wlałem nie 23 litry jak w instrukcji tylko 25, czy to w niczym nie zaszkodzi? Jest ponad górna kreskę i to bez wkręcania bagnetu tylko samo włożenie. Aha jeszcze jedno odnośnie sprawdzania poziomu, czy prawidłowy poziom sprawdza się po włożeniu i całkowitym wkręceniu miarki, czy tylko po samym włożeniu...
Tam nie ma co smarować pod ciśnieniem, bo nie ma panewek!!! Wystarczy zalać olejem tak ok 2-3 cm skrzynie korbowa i po kłopocie. nie trzeba żadnych zbiorniczków. W zaznaczonym wyże miejscu koło cylindra wywiercić otwór i dorobić bagnet do sprawdzania poziomu oleju. ( takie jest orginalnie rozwiązane w takiej sprężarce tylko fabrycznie montowanej do...
Hmm ja już się gubię. Który filtr czyściłes bo jest ich łacznie 4 olejowe ? Po co mecher miał wymieniać filtr ssawny pompy hydraulicznej na skrzyni jak on robił silnik ? Oleju do skrzyni i mostu wchodzi ponad 40L. Którym bagnetem sprawdzasz poziom oleju w skrzyni ,mam nadzieje że nie tym na silniku ;) Wajcha wyboru regulacji to ta łyżka właśnie .
Na początek sprawdź olej, jego poziom i stan. Jest to auto które takie kupiłeś? Widać że skrzynią ktoś się bawił (WSC 00000) ....skrzynia nieraz wybija sama bieg. Jadąc z prędkością np. 80km/h i wciskając pedał przyspieszenia obroty silnika rosną, ale auto nie przyspiesza. Opisz to dokładniej czy wybija bieg i obroty rosną do końca czy tylko do około...
Nie za duzo informacji na temat tej E39 wiec postanowilem przypiac male kompendium wiedzy dla zainteresowanych (ktore kiedys znalazlem na stronie BMW AutoKlub Polska) a co do miski olejowej to nie wiem jak w E39 ale u mnie wystarczy taki "koreczek" popuscic i wszystko leci. Pozdrawiam 1. W BMW E39 194KM BMW stosowalo skrzynie ZF ora GM. Jezeli nie wiesz...
Tani program diagnostyczny do wszystkiego tak na prawdę jest do niczego, potrafi wprowadzić w błąd jego użytkownika jeśli ten jest w temacie kompletnie zielony bo jeśli trochę znasz mechanikę to możesz mu nie ufać. Nie spotkałem się z tym aby komputerem sprawdzać poziom oleju w skrzyni biegów, w silniku owszem (chyba że jestem w błędzie).
Wsteczny jest niezsynchronizowany więc trochę gorzej wchodzi. linki z samoregulatorem raczej wadliwe nie są. Tylko trzeba je umieć demontować. Sprawdź dla pewności poziom oleju w skrzyni. Sprawdza się poprzez otwór kontrolny w obudowie skrzyni. Jest zakręcony metalowym korkiem na klucz imbus 17. Innych nie odkręcać absolutnie. Olej 75w90 koniecznie...
od spodu na przelot jest jedynie widok na otwor od miarki sprawdzania poziomu oleju , jak psikałem wd40 w ten otwór to opary spreyu leciały tak jak by z nad wału od strony skrzyni ale otworu żadnego tam nie widać obracałem nawet wałem żeby go wypatrzeć , napewno nie jest to wodny bo było w nim jeszcze troszke oleju i jest brudnawy. Szkoda że nie można...
Poziom oleju w skrzyni był sprawdzany?
Most w wozku jest pionowo wiec nie da sie spuscic oleju korkiem z foto numer 2 bo to jest oczko do sprawdzania poziomu ;) chyba ze chodzilo o cos innego. Jesli tak to przepraszam i prosze o wyjasnienie. Dziekuje.
Poziom oleju sprawdzałeś?
Olej w mojej skrzyni jest żółty i klarowny, nie śmierdzi spalenizną i jest odpowiedni poziom oleju (sprawdzałem na ciepłej skrzyni poziom był w okolicy MAX na miarce 80 stopni). Skrzynia do momentu wystąpienia błędu przełącza biegi bez poślizgów. Błąd występuje z reguły przy próbie przejścia na czwarty bieg.
Skrzynka w Twoim autku posiada miarkę oleju. Stan sprawdzamy na uruchomionym silniku.
Witam Mam takie pytanko: Czy przy sprawdzaniu oleju w automatycznej skrzyni biegów silnik powinien być załączony czy nie?? Ponieważ słyczałem różne wersje!!! U mnie w aucie przy zgaszonym silniku jest powyżej poziomu a w przypadku odpalenia silnika poniżej. I jeszcze jaki mam zastosować olej jeżeli nie wiem jaki był lany do tej pory oraz jaki jest aktualnie(dopiero...
Wentylator z modułem elektronicznym. Gdy sprawdzam z poziomu pps to faktycznie wchodzi na obroty przez jakieś 5 sekund po czym obraca się z pełną mocą. Tak jest poprawnie? W sobotę zacznę od wymiany oleju w skrzyni i postaram się znaleźć problem z zaworem By-pass Czy już ktoś miał taki problem z tym zaworem? Wiadomo co się stało?
A jak sprawdzasz ten poziom oleju?
Przekonałeś mnie, zastosowałem tę fabryczną procedurę i dokładnie tak jak piszesz, leje mi więcej oleju. Dolewałem dwa razy na włączonym silniku i z pomiarami temp. - za każdym razem wychlapało przez rurkę tylko jakieś dwa naparstki ... i tym razem też to "kawa". Jutro dokupię parę butelek i opiszę ile razem i jak z temperaturą. Z tego wynika, że każdorazowo...
Koparko-ładowarka Ford 550/555 Mam problem, mianowicie zniknęła jazda... Rewers przy kierownicy. Hydraulika działa, silnik odpala, ale jazdy ani przód, ani tył nie ma... Gdzie szukać problemu? https://obrazki.elektroda.pl/6988431000_... AI: Czy problem z jazdą pojawił się nagle, czy narastał stopniowo? Były wcześniej jakieś objawy (np....
Witam ! Poziom oleju w automatycznej skrzyni biegów sprawdzasz na odpalonym silniku, a jaki olej najlepiej sprawdzić w instrukcji auta, ale DEXRON powinien być dobry !
dzięki temat już ogarnięty olej przekładniowy wlewa się wykręcając impulsator czujnik prędkości jest na nim również miarka poziomu oleju w dyferencjale http://www.volkspage.net/technik/ssp/ind... Dodano po 3 Przepracowany kolor oleju w skrzyni ciemny brąz, vw nie stosuje do swoich skrzyń biegów atf czerwonego. w skrzyniach do 94 był stosowany...
w amerykanskich automatach olej w ASB wymienia sie tak : spuszcza olej, odkreca miske, wymienia filtr, zaklada miske, wlewa olej i tyle...poziom oleju sprawdza sie na odpalonym silniku - przy rozgrzanej skrzyni poziom oleju powienien znajdowac sie na bagnecie w okienku "hot"..i tyle mneij wiecej przy amerykancu. w VW powinno byc podobnie, choc nie koniecznie...
Olej z filtrami był wymieniony 2 lata temu, Jaki przebieg ma olej w skrzyni,czy poziom oleju jest prawidłowy( sprawdzany po przejechaniu min.15 mil i odczekaniu 3 min na parku)
Poziom oleju w skrzyni sprawdzałeś? Na osi w ramionach chyba puszcza bo luz jest za duży na tulejkach. https://allegro.pl/oferta/zestaw-wal-pod...
Simmering do wymiany na wybieraku. Masz kanał/podnośnik, to pół godziny i po sprawie. Odkręcasz śrubkę od wodzika (nie koniecznie całkiem), wysuwasz drążek z wybieraka, następnie ostrożnie wyciągasz uszczelniacz (nie narób skaz) i montujesz nowy (ostrożnie), następnie skręcasz wszystko w odwrotnej do demonażu kolejności, sprawdzasz poziom oleju w skrzyni...
sprawdzałem na odpalonym silniku, poziom oleju w skrzyni ok (jest bagnet - pomiędzy minimum a maximum), a co myślicie z tym sprzęgłem?
Odma 2.6tdi v6 / separator oleju koszt 180pln... Odpowietrzenie skrzyni korbowej popularnie nazywane odmą pełni bardzo ważną rolę w silniku. Uszkodzenie tego elementu może spowodować nawet awarię jednostki napędowej. W skrzyni korbowej, czyli kadłubie silnika, pod tłokami powstaje nadciśnienie w wyniku przedostawania się powietrza lub gazów spalinowych...
Pluje ze skrzyni korbowej, przez odpowietrznik, a nie z powietrzem - to do wiadomości tomo1885. Tak jest to normalne, jeżeli jest tam tylko korek z dziurką. W późniejszych wersjach był już korek z rurką i dławikiem w środku. Co do ciśnienia oleju - tak, może się tak zdarzyć, że przy pierwszym uruchomieniu pompka nie wytworzy odpowiedniego ciśnienia....
POziom oleju w skrzyni sprawdza się na pracującym silniku.
KPRE0B19STP082299 proszę o pomoc potrzebuję znać typ skrzyni biegów . Podaję mój Vin , może ktoś pomoże 😀. Sprawdzałem poziom oleju w skrzyni , brakuję chyba 3 litry , gdy zimny zmienia biegi płynnie , gdy się nagrzeje 4 chyba nie wchodzi już . Chyba jest też wbudowane Webasto ale kompletnie nie mam instrukcj , ściągnąłem już po angielsku no...
Powinno pisać na oponie. Można o to pytać producenta opony (albo samemu googlować) albo szukać zaleceń MANa ->Nie wiem kiedy były wymieniane filtry. Ja wiem kiedy powinny ;) 3 tygodnie temu, skąd wiesz ze poprzednicy wymienili to i owo jak trzeba było? Skoro mechanicy wiedzieli kiedy auto pójdzie do "żyda" to mogli przeciągnąć. Jak po leasingowe to...
ja bym stawial na zbyt niski poziom oleju. pamietaj ze w tej skrzyni poziom oleju sprawdza sie po nagrzaniu i podczas pracy silnika!!!! zalecany olej to ATF3+ , przy wymianie tradycyjnej wchodzi ok.5-6l, przy dynamicznej 9 lub 12(niepamietam). Litr oleju ATF3+ od 21zl, filtr oleju od.30zl Moze jeszcze byc cos z kablami/wtyczkami sterujacymi skrzynia...
Nie. Korek do wlewania oleju jest z drugiej strony półosi, czworokątny jak piszesz). Śrubka której brakuje to fi M8. Nie, to nie jest korek do wlewy oleju, tylko (jak pisano wyżej) korek otworu kontrolnego do sprawdzania poziomu oleju. Odkręcamy korek wlewu, odkręcamy ta śrubkę i lejemy olej otworem wlewowym. A tu gdzie ta śrubka patrzymy czy pocieknie...
Przede wszystkim podaj autko które ma tą skrzynię. Zazwyczaj poziom oleju sprawdza się specjalnym bagnetem który nie jest w autach na stałe ,tylko warsztaty takie posiadają a to bardzo ważne bo zła ilość oleju zakłóci pracę skrzyni lub przestanie działać.
Misiek_1994 na luzie nic a nic nie słychać nawet gazując, co więcej wciskając sprzęgło stojąc w miejscu też nic. psilos1 no właśnie co do łożyska oporowego to też tak myślałem dlatego jego nie podejrzewam, a jakie objawy są przy wyciskowym??? co do poziomu oleju to nie sprawdzałem wycieków żadnych nie miałem przez 5 lat jak tym autem jeżdżę a dodam...
Witam. Pozwólcie Panowie że dołączę do tematu. Od 2012 jeżdżę osobiście manem pierwszy to z bardzo zła opinia E4 440. Problemów z nim było sporo(głównie za wysokie spalanienie )ale 1400000km wykręcił bez remontu. Przyszedł czas na zmiany i wziąłem d26_ 480km LLSU z 2013r. 420TYS KM I jestem z tego auta zadowolony najczestcze usterki to czujniki temperatury...
Nigdy nie zmierzysz dobrze poziomu oleju jak silnik jest na chodzie. Najlepiej sprawdzac na zimnym silniku, np. jak rano wsiadasz do auta.
W większości skrzyń automatycznych od spodu skrzyni jest widoczny korek, nie jest to korek do spuszczenia oleju lecz do kontroli poziomu, jest tam rurka wystająca do wnętrza skrzyni, poziom sie sprawdza przy pracujacym silniku i po kilku przełączeniach biegów, jesli oleju jest nadmiar to trochę go wyleci
Sprawdź poziom oleju na poziomej płaszczyźnie. Sprawdzasz może na różnych płaszczyznach i stąd takie wyniki. Pompa wytwarza ciśnienie?Dziwne. Wytwarza ale nie do tego stopnia żeby oleju ci aż tak przybywało(poza tym jest coś takiego jak odpowietrzenie skrzyni korbowej silnika).Jeżeli poziom płynu chłodniczego masz w normie i nie robi się w zbiorniczku...
Od przodu skrzyni jest śruba na klucz 17. To jest kontrolny poziom oleju.
Nie mam pojęcia, jaki to typ skrzyni. W serwisie Opla też nie wiedzieli. Prawdopodobnie jest produkcji firmy Aisin-Warner. Nie ma w niej filtra oleju ani możliwości spuszczenia oleju. Ma 4 biegi+nadbieg oraz tryb sportowy i zimowy załączny przyciskami. Regularnie sprawdzam stan i poziom oleju w skrzyni. Wszystko wygląda dobrze. Olej ma lekko czerwonawy...
A co to za instrukcje obsługi ma kolega że piszą takie ciekawe rzeczy? Według danych serwisowych Daewoo należy co 15 tys. km. sprawdzać i ewentualnie uzupełniać poziom oleju w skrzyni biegów. Pozdrawiam!
na upartego nie musisz tego robić , auto po włączeniu samo monitoruje poziom oleju. A nieprawda. W silnikach DCI przez wysoki poziom węgla czujniki poziomu świrują i mimo pustej miski pokazują połowę stanu. Co więcej, całkowicie wyjęte z silnika nadal pokazują pół stanu, Dopiero wymiana na nowy pomaga. Podczas gdy wrzucam delikatnie trzeci bieg to...
kupilem dzisiaj litr oleju na wszelki wypapdek tylko zeby sprawdzic czy nie za malo jest i olej w skrzyni smierdzi identycznie jak nowy olej wiec chyba jest ok. ten w skrzyni ma minimalnie ciemniejszy kolor. probowalem znalezc srube do sprawdzania poziomu i nie jestem pewny czy znalazlem wlasciwa. sa 2 kolo siebie. jedna to 5mm imbus/alan a druga to...
tak samo jak w kazdej innej skrzyni, na pewno musisz wyjac polosie, ale przed tym spuścić olej ze skrzyni aby nie wylecial z gniazd polosiek. olej spuszczasz odkrecajac miske olejowa od spodu, jesli juz to robisz polecam wymienic filtr oleju (45pln z uszczelka). Olej zalewasz ATF+3 lub tej specyfikacji i zaden (dexron itp) inny. namiary np sklep.asu.pl...
Odkręć korek od dołu misy na zapalonym silniku niech zleci nadmiar, teoretycznie powinno się ustalać poziom przy 40 stopniach, choć nadmiar oleju nie powinien powodować takich objawów chyba że zalałeś pod korek. Skoro na małej ilości oleju jeździł do wymiany to wymiana oleju nie wytarła tarczek chyba że zepsuł się już przed wymianą. Ruszałeś coś przy...
Sprawdzaj pprzez korek i koniecznie na postoju. Narcyz2
mam 100 c4 w automacie... miałem już różne przeboje z ASB ale z tego co piszesz to raczej nie jest problem konwertera... czy zablokowało ci gwałtownie samochód? tj. kompletna blokada kół? gdyby zadziałała blokada P to byłby właśnie taki efekt, ale to mało realne w trakcie jazdy... w jakich warunkach sprawdzałeś poziom oleju po wymianie? rozgrzana skrzynia...
Prawdopodobnie skrzynia biegów do remontu. Są tam elektromagnesy, czujniki prędkości obrotowej, komputerek, który sprawdza, czy na danym biegu są właściwe proporcje obrotów między wałkami, itp.. Pytanie numer jeden: czy jest właściwy poziom oleju w skrzyni biegów? Sprawdzać należy przy włączonym i nagrzanym silniku, a właściwie nagrzanej skrzyni biegów,...
po pierwsze sprawdź poziom oleju w skrzyni - w automacie sprawdza się na pracującym silniku! jak jest za mało to może szarpać i jest to BARDZO szkodliwe dla skrzyni
Witam wydaje mi się że już wszystko sprawdziłem a tu nadal kontrolka BRAKE się zaświeca,sprawdzałem komp z klawiatury błędów brak. Sprawdzałem olej w skrzyni biegów (automat) poziom oleju jest dużo ponad stan może to być też przyczyną?
Volvo V40 1997r. silnik 2.0 103kW automatyczna skrzynia biegów. Wyciągałem przegub ze skrzyni to podstawiłem sobie naczynie na wyciekający olej, a a tam sucho jak na pustyni. Tak ma być czy coś nie tak ze skrzynią? Sprawdzałem poziom oleju na bagnecie, na rozgrzanym i pracującym silniku to było prawie maksimum. Chyba że źle sprawdzałem?
Witam.Mam bardzo ciężki problem ze scanią i nie mogę tego rozwiązać .Na początku objaw był taki że po jezdzie i zgaszeniu Scani było słychać w zbiorniczku płynu chłodzącego bulgnięcie a dwa tyg. temu gdy pojechałem w trasę wywaloło mi płyn zaworem bezpieczeństwa w zbiorniczku .Witać że bąblowanie jest z przewodu (powrotu) z gowic do zbiorniczka.Przy...
Mam znajomego który prowadzi serwis mercedes w Polsce, po samodzielnej wymianie oleju zresetował mi komputer sterujący skrzynią i wszystko chodzi ja trzeba ,wymiana oleju i reset komputera był niezbędny ponieważ skrzynia zaczęła blokować ,tzn automat nie zmieniał biegów tylko na 2 i większego biegu nie było ale od tamtej wymiany zrobiłem 60000 km i...
Nie kolego... w TGA nie ma żadnego czujnika poziomu oleju w skrzyni biegów... stan jak zawsze sprawdza się odkręcając korek wlewowy z boku prawej strony :).
Jeżeli jest 1,6 16v to jest ta sama skrzynia. Poziom oleju sprawdza się za pomocą korka spustowego wykręcona całość powoduje spust oleju a samego środka tylko wylanie ilości przelanej. Ja spuściłem całość i wlałem równo 4 litry deksterona syntetycznego zalecanego przez Renault i kupionego w serwisie bo hurtownie i sklepy miały zwykłe.
mówili mi kiedyś ze na zapalonym silniku jest jakaś różnica czy zrobię to na zgaszonym? Bzdury ktos ci opowiadal. Tylko poziom oleju w skrzyni automatycznej (prawdziwej) sprawdza sie na goraco i przy pracujacym silniku.
sprawdzanie oleju sprawdzanie poziomu baterii sprawdzanie poziomu tuszu
zasilać miniusb zmywarka dysze czyszczenie metody wytrawiania płytek
sharp lodówka lampy miniaturowe
Przywracanie ustawień fabrycznych w Kodak EasyShare C763 Error 1: Drive/light barrier defective - diagnostyka i naprawa