twierdzisz że czytałeś , ale chyba za wiele nie zrozumiałeś .... zasilanie to połączone razem czarny/zielony , pozostałe końcówki do sterownika podlacze na stale mase do jednego wyprowadzenia i bede sprawdzal przy jakim napieciu sie silnik grzeje dojde do tego jakim napieciem go zasilac? pierwszy raz słyszę o termicznej metodzie sprawdzania parametrów...
Każdy silnik tego typu może mieć problem ze startem na małym napięciu gdy jego szczotki i/lub komutator są zaświnione (nagar, tlenki, brud). Możliwe więc, że tu leży przyczyna. Powinien się daś\ć łatwo rozebrać - jak każdy silnik takiego typu - spójrz tu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... W tym temacie Autor opisuje sposób sprawdzania...
Sprawdzałeś parametry zimnego silnika (wskazania czujników,błędy ).
Dlatego napisałem...patrz wyżej. Zasada jest taka, sprawdzasz wszystkie parametry zanim rozbierasz:D
Sprawdzałem. Parametry silnika są wprowadzone poprawnie. Natomiast czy jest jakieś ograniczenie momentu to nie wiem. To co jest pod parametrem P133 - (Moment obrotowy silnika to jest wartość która można tylko odczytać) Nie mogę znaleść tu nic innego.
Jeżeli cewki uzwojeń Wykonałeś dokładnie tak samo /liczba zwoi i wielkości/ poprawnie "wsypałeś" w żłobki tak aby wszystkie po kolei miały początki z jednej strony a końce z drugiej patrząc od czoła uzwojenia. Później poprawnie połączone zaizolowane przekładkami i zaklinowane w żłobkach zasznurowane i przewody zasilające wyprowadzone na zewnątrz do...
Witam, przepływka jak i Map sensor przemyte bardzo dokładnie, jako iż zdjąłem klemę + na akumulatorze zresetowały się prawdopodobnie mapy paliwowe, więc wrócę tu za jakieś 100-150km jak wszystko się ustabilizuje, bo korekty w czasie jazdy sięgały nawet 17% na +. Co do doładowania, w opcjach jest wyświetlanie doładowania jako bezwzględne, lecz gdy zaznaczę...
MOTOR Tester ,-no czytać umiem, także może służyć do sprawdzania parametrów silników elektrycznych np. predkości. No ale do czego służy w tych MOTORACH , takie było moje pytanie ,jak sprawdzić czy funkcjonuje (prawidłowo)?. Może to być także np. tester CO (analizator spalin) i bez sondy nie sprawdzimy . Pytanie moje jest takie jak przedtem , co to jest...
Przewody i czujniki dobre... Zachowanie i problemy tylko na ciepłym silniku. Sprawdzaliśmy parametry, czy jakiś czujnik nie pokazuje dziwnych wartości, ale wszystko jest w porządku. Na desce rozdzielczej żadnej kontrolki podczas gaśnięcia.
Chodzi ci o odczyt parametrów pracy auta podczas diagnostyki komputerowej czy o dane naprawcze/serwisowe potrzebne np. przy składaniu silnika?
,zaślepiany był zawór erg Spora bzdura , tym bardziej w zużytym silniku Czy ktoś sprawdzał parametry pracy silnika , czy tylko podmieniasz na "pałę" części ? Układ podciśnień jak się ma ?
Niestety nie jestem przekonany o profesjonaliźmie diagnosty, wobec tego postanowiłem sam kupić sobie interfejs, który pozwoli mi sprawdzać parametry silnika (szczególnie że za podłączenie skasował mnie niezłe pieniądze, i niwiele potrfił powiedzić). Czy mógłbyś polewcić mi jakiś sprzedawany na alledrogo sprzęt, który nie będzie w astronomicznej cenie,...
Witam, Mam pewien problem z falownikiem Lenze Vector 8200. Notorycznie wyrzuca błąd Oc3 - przeciążenie regulatora napędu podczas rozbiegu lub zwarcie. Najdziwniejsze, że błąd występuje nawet wtedy kiedy odłączę przewody silnikowe. Sprawdzałem parametry silnika, wydłużałem czas rozbiegu, skontrolowałem silnik i przewody(ok). Czy możliwe jest, żeby falownik...
Witam. Można wyłączyć parametr OPL w grupie FLT i wtedy falownik nie będzie sprawdzał czy na wyjściu ma podłączony silnik.
Witam. Wczoraj robiłem adaptację przepustniczy i sprawdzałem parametry, temperatura silnika wacala się między 75-86 stopni. Problem rozwiązaniem okazało się że złącze wiązki przy silniku miało lekko zasniedzialestyki, teraz wszystko już działa. Zamykam temat.
Program VAG, parametry bierzące silnika
Czujnik wału wstępnie odczytasz w parametrach na żywo podczas kręcenia. Powinno być jeśli dobrze kręci ok 300 obrotów. Dokładnie tak zrobiłem i podczas kręcenia rozrusznikiem przez parę sekund nagle silnik odpalił i wartość czujnika G-28 w parametrach normalnie pokazywało, więc silnik normalnie pracował, w międzyczasie sprawdzałem inne parametry, a...
Witam, chciałbym sie poradzić kogoś ponieważ mam problem, w pracy posiadam tester diagnostyczny firmy auto com model SDP BT program do jego obsługi na kompie jest zatytułowany SDP. Mam problem polegający na tym iz podłączając sie poprzez OBD II do peugeota 406 (98r) (innych nie sprawdzałem) parametry silnika wszystko jest dobrze łączy się bez problemów,...
OBD Elm273 z tego co czytałem obsługuje tylko ECU, więc można tylko sprawdzać błędy i parametry silnika. Lubi też wybrzydzać z autem. Z drugiej strony nie jest drogi. Co to napięcia, to można założyć dodatkowy woltomierz.
Jak masz klimę manualną to nie dziw się że Ci się ie łączy-szukaj parametrów w silniku Cewkę sprawdzałeś?
Czy 2k na diodzie transoptora to nie za wiele? Sugerowałbym 330R, ale nie sprawdzałem parametrów CNY17.
Sprawdzałeś przepustnice? Ewentualnie podmienić na inna
Nie robię tego zawodowo. Zmieniam silniki i podłączam w maszynach które mam w domu. Jeśli kupuję silnik to albo ze sprawdzonego źródła albo nowy. Teraz to był wyjątek od tej reguły bo kupowałem kilka silników na raz a w dodatku o specyficznych parametrach. Co miałem sprawdzać? Nowy silnik albo ten który działa? Ten przypadek inny bo silnik działał....
Pod tymi pytajnikami nie ma nic ciekawego tylko opisane znaczenie jednostki ppm . A parametry sprawdzałem na zimnym jak i rozgrzanym silniku .
Jak sprawdzić sondę lambda Analizator spalin ,miernik,oscyloskop,urządzenie diagnostyczne. po podpięciu do VAGA błąd 17604 Czy oprócz sprawdzania błędów sprawdzane były parametry silnika?.
Druga cewka jest na reduktorze. I ona może być powodem, ale to może być trudne do wykrycia. U mnie ona była przyczyną, ale złośliwość rzeczy martwych, przy jej sprawdzaniu omomierzem zawsze miała poprawne parametry. Po wyjęciu trzpienia z elektrozaworu silnik na gazie zaczął pracować normalnie. Po założeniu trzpienia i nowej cewki nie było już problemów,...
jeśli chcesz sprawdzać parametry pracy silnika (ciśnienie oleju temperature itp. i w dodatku mieć nazwijmy to odtwarzacz to chyba najłątwiej byłoby to pogodzić stosując car PC podłączonego do złacza diagnostyki( ale to zalezy czy w twoim aucie bedzie pokazywac potrzebne informacje) i popytać kolegów z tego forum jak zgrabnie stworzyć nakłądke programowa...
jedynie nie rozumiem tego "kąta"....ruszę pompą i zobaczymy Rozumiem że pokazuje że zapłon za wczesny i muszę i muszę pompą pokręcić do "przodu"....?! Już tłumaczę uprzejmie. Jest to ustawienie wtrysku względem położenia wału. W czasie pracy silnika będzie się on zmieniał. Najbardziej chodzi o jego parametry w czasie pracy silnika na obrotach jałowych....
Witam wszystkich. Mam nietypowy problem z moim C4 z silnikiem 1.6 HDI (9HX) 90KM. Auto normalnie odpala,równo pracuje ale ciut głośniej zaczęło pracować szczególnie podczas przyspieszania.Sterownik nie zgłasza żadnych błędów.Jedyne co mi się nie zgadza w tym wszystkim to to że podczas sprawdzania parametrów bieżących silnika podczas jego pracy,kąt wtrysku...
Zawór jest sterowany bezpośrednio z kasety silnika, do tego sygnał PWM. Jeżeli pytasz czy jest do tego bezpiecznik/ przekaźnik to zakładam że nie zajmujesz się tym na co dzień. Takie kombinowanie może doprowadzić do sporych kosztów. Czy na DIPie wyświetla się usterka silnika? Sprawdzałeś błędy, parametry pracy układu paliwowego, podczas pracy silnika?...
Trzeba posprawdzać ciśnienie na wszystkich cylindrach bo pewnie pęknięta jest któraś tuleja skoro głowica i uszczelka jest sprawna .Czy sprawdzana była dokładnie głowica bo zdarza się ,że pękają.Wymiana silnika na inny typ wiąże się z wymianą komputera bo inne są parametry sterowania.
To nie tryb serwisowy tylko wymuszony zapłon, w megane dokładnie 7 sekund bez pedałów i biegów tak jak napisałeś. W espace włożona karta i tyle. Wszelkie czynności w kalkulatorze wtrysku wykonujemy na zgaszonym silniku. Na odpalonym tylko parametry życiowe silnika sprawdzamy. Reszta jak Jurekk55 napisał.
Czy na pokrywie puszki od środka sprawdzałeś?
Jeżeli jest uszkodzony powinien go wykazać Ale to też zależy od testera, jeden pokaże 2gi nie pokaże. Można to zrobić manualnie czyli wywołać błąd odpinasz wtyczkę od czujnika walka rozrządu i w tedy diagnoskop i sprawdzasz czy wyrzuca błąd 2ga opcja jeżeli 1sza zawiedzie odpinasz wtyczkę podczas pracy silnika o ile to możliwe i obserwujesz zachowanie/parametry...
Te silniki miały problem z przepływomierz powietrza. Jak nie odpala sprawdzasz parametry tj. temperatura wody oraz powietrza dolotowego, obroty wału i wałka jeśli możesz
tak żadnych błędów,ale parametry silnika nie mam pojecia, sprawdzałem op comem
Na tronie do której zamieściłem link powyżej jest plik "CDI_Troubleshooting_Guide_-_2012.pdf", 12,84 Mb w nim są instrukcje i parametry jak sprawdzać moduły zapłonowe.
Sprawdzałeś w parametrach czy narasta ciśnienie paliwa na niskim ciśnieniu.
TPS sprawdzałem w parametrach sterownika silnika. Oba które mam są ok. Linniowo zmienia się ich wartość w zależności od położenia przepustnicy. Krokowy który miałem podpięty jako tester instalacji jest spalony... Dzięki za wskazówkę. Zaraz sprawdzę ten który ostanio zakupiłem. Dodano po 10 Zakupiony jest sprawny, pobiera tyle samo na pinach 1 i 3 -...
Czy jest jakaś metoda która pozwalałaby oszacować potrzebny prąd znając tylko nominalne napięcie zasilania oraz rezystancje cewek? To działa w drugą stronę. Najpierw masz wymagane (lub znane) parametry mechaniczne - moment obrotowy. To zgodnie prawami na siłę magnetomotoryczną definiuje jaki musi być iloczyn ilości zwoi i natężenia prądu. Resztę dobiera...
Z opisu błędu wynika, że nie pasuje czas otwarcia wtryskiwacza dla wyrównoważenia obrotów. Równie dobrze mogą byc kłopoty z kompresją. W tych silnikach z czasem siadają gniazda zaworowe, więc należy regularnie sprawdzać ustawienie zaworów. I nie jest to błąd elektryczny zwarcia lub przerwy. Zrób diagnostykę silnika starką, podejrzyj parametry , testy...
podczas jazdy przepływomierz sprawdzasz
Sprawa immo została rozwiązana mechanicznie - przełożeniem pamięci. Wskazania temperatury są poprawne. Jeśli chodzi o rozrząd - już pomijając, że dwaj różni mechanicy go sprawdzali.. to chyba parametry pracy silnika wyszły by poza normę. Na przykład zapłon, czy ciśnienie w kolektorze.. Czy nie? Jak pisałem wcześniej - u mnie wszystkie inne parametry...
Po pierwsze sprawdzałeś gdzieś ten silnik na sieci 3-fazowej Przyznaje nie sprawdzałem mój błąd a powinienem bo kupiłem go urzynanego .
No a iskra jest wszędzie, paliwo w cylindrach, ciśnienie sprężania? Sprawdzałeś podstawowe parametry potrzebne do pracy silnika? Jakoś to wszystko dziwnie dla mnie wygląda. Proponuję zacząć szukanie usterki od początku, od podstaw. Zapala "na dotyk"?
Po wymianach części było przez jakiś czas ok. Elektryk sprawdzał wiązke i też stwierdził że jest ok. Wszystkie wężyki do egr też powymieniane. Mechanik sprawdzał parametry pracy turbiny, egr i tych innych parametrów silnika i twierdzi że są wzorowe.
Jak w temacie mini z silnikiem 1.6 118 km 2004r. powyżej 4 tys.nie wkręca się dławi jak by nie dostawał powietrza lub paliwa.Do 4 tys. idzie jak burza, błędów brak parametry silnika sprawdzałem czujniki temperatury ok,sonda niby chodzi w zakresie przepustnica też pracuje,czujnik maf podmieniony na inny nowy nic to nie dało. Pompe paliwa wymieniłem na...
rocznik golfa 2001 problemy z zapalaniem mam od niedawna gdy jest ciepły wszystko jest ok golf jest garażowany gdy rano chcę odpalić powiecmy po 10 godzinach auto pali czasami za pierwszym a czasem zadrugim po pszekręceniu kluczyka i przez chwilę pracuje nierówno dosyć mocno kopci pózniej jest ok dodam że niedawno były wymieniane popychacze myślałem...
A wtryskiwacze to koledzy sprawdzali kiedyś? Za częste zapychanie filtrów odpowiada w 99% święta trójca diesla, wtryski, turbo, EGR. w moim przypadku filtr świeżo po czyszczeniu, turbina ok, test przelewowy wtryskiwaczy ok, żadnych błędów, mechanik sprawdzał parametry pracy i nic nie wydało mu się podejrzane, silnik nie dymi, nie bierze oleju, odpala...
Można spróbować wykorzystać kontroler uniwersalny, dołożyć manetkę i wykorzystać baterie, które są w rowerze. O ile się orientuję w temacie tego silnika, to nie ma on hallotronów i trzeba stosować kontroler do BLDC bez hallotronów. Obecnie można kupić "inteligentne" kontrolery, które same sprawdzają jakiego typu jest silnik i same ustawiają konkretne...
Robione, ciśnienie paliwa wahalo się na postoju 246-248 bar, przy takim ciśnieniu to może być błąd pomiarowy Powietrze około 11.88mg/s skakalo tak plus minus 0.20 mg/s powiedzmy Nie dodałem, że czasami jak się zatrzymam, to problemu nie ma, nawet jak silnik gorący, zatrzymam się kilometr dalej i szarpie. Jak sprawdzałem te parametry na "działającym"...
Sprawa prosta wyjmujesz filtr i zawozisz do czyszcenia gość sprawdza przed ile ma popiołu. jak zasyfiony to wyciągasz wtryski i sprawdzasz na maszynie wszystkie ich parametry. Dzień roboty .
Ja bardzo długo z tym walczyłem. Czy po rozgrzaniu silnik zaczyna "klekotać"? U mnie tak właśnie było. Na zimnym silnik bardzo ładnie pracował, żadnych błędów, a kiedy gorący, to zaczynał klekotać i błędy wałków. U mnie, kiedy silnik się nagrzewał, to przestawał dopływać olej do kół rozrządu. Jak min wykręciłem elektrozawór na gorącym silniku, to olej...
Witam. Zakładam, że sprawdzałeś czy na pinie 22 na pewno jest masa . Bo może błąd jest w samym przewodzie. Druga sprawa zmniejsz rezystory z 470 na 220 omów. Jeżeli po tym nadal nie będzie działać to oznacza, że coś jest nie tak. A skoro mówisz, że i diody wpięte bezpośrednio do portu pokazują zmiany stanów, i podając napięcie na odpowiednie piny sam...
Intuicja dobrze podpowiada. Ile więcej mocy pobierze silnik, to trzeba sprawdzać w dokumentacji, której Chińczycy pewnie nie udostępniają.
Korekta krótka i długo terminowa jest ok sprawdzana na ciepłym i na zimnym, sondy tak samo parametry silnika pokazuje wszystko w normie i to jest najgorsze bo walka trwa 6miesiecy i 4 elektromechaników rozłożyło ręce a auto ma przejechane 20 tyś /km. Układ dolotowy szczelny sprawdzany dwukrotnie 🤦♂️
Witam i dziękuje za odpowiedź. Kod silnika to BLS a czy ktoś sprawdzał parametry tego nie wiem może nawet nie, zobaczyli ze nie ma błendów i tyle. Rozrząd był robiony i po zmianie zrobiłem 10 tys mil i dopiero się to zaczęło. A nastawnik to sprawdzę.
dodam tylko ze podlał świecę i wtedy auto odpaliło. Ciekawe jak to zrobił? Daj mu sie wykazać albo zabierz auto do innego. Bez sensu jest pisanie czegokolwiek skoro Ty nic nie będziesz sprawdzał osobiście. Masz diagnoskop? Znasz działanie silnika co kiedy i jak? Znasz się na parametrach rzeczywistych takiego silnika żeby wiedzieć na co patrzeć?
Maszynę udało się uruchomić. Wykluczyliśmy usterkę mechaniczną osi Z. Znaleźliśmy w dokumentacji Fagora tabelkę z parametrami dla wszystkich modeli silników. Zaczęliśmy sprawdzać po kolei wszystkie parametry. Większość nastaw nie różniła się wiele od zapisów w tabelce. Jednak jeden (SP2 - VelocityIntegralGain) był ustawiony 6, a zalecany był 100. Po...
przeplywomierz wyczyszczony.. Powód czyszczenia. Jeżeli nie było zastrzeżeń do parametrów. . Byłem u 2 mechaników i co najlepsze sprawdzali komputerem i powiedzieli mi ze parametry ma silnik dobre i z tego co widzialem to 100% wykorzystuje moc..
Witam, od jakiegoś czasu projektuję i kompletuję części. Obecnie zastanawiam się nad doborem napędu. Szukam silnika, który poradzi sobie z pojazdem czterokołowym o wadze około 15 - 20 kg (konkretnie chodzi o kosiarkę spalinową). Interesuje mnie coś w miarę dostępnego i taniego. Najlepiej jakby był z przekładnią. Mam jakiś silnik napędu wycieraczek z...
Sprawdzałeś co pokazuje czujnik prędkości obrotowej(wału korbowego) w parametrach?
Spadaja lusterka zimne wypalanie bylo robione plyn dolany i adaptacja zrobiona. Dodam ze kiedys po spuszczeniu nogi z gazu wyskakiwalo 0 Obroty na poziomie. 730 740 . sprawdzanie komputerem Dodam jeszcze ze w parametrach silnika mam wyliczona dawke paliwa i tam gdy odpuszcze gaz dawka spada do 0
Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć na chłopski rozum czym jest offset ? Chodzi mi o parametr, który ustawia się przy sterowaniu silnikami. Oczywiście sprawdzałem definicję w wiedzy internetowej, ale nie za bardzo rozumiem.
Jesteś w stanie mi podpowiedzieć jak to zrobić? Będę bardzo wdzięczny... Dodano po 7 Wszedłem do menu serwisowego, nie mam rozpiski więc nieco po omacku sprawdzałem parametry... ale w info o prędkości nie zmieniają się żadne parametry. Chyba, że ktoś ma tabelę z układem menu?
Witam ponownie, po rozebraniu i wyczyszczeniu Alternatora, nastąpiła zmiana, otóż przestał mi się grzać ten Alternator :) tylko jest taka rzecz nie wiem czy to są właściwe parametry na odpalonym silniku sprawdzałem teraz, to na szczotko trzymaczu otrzymałem napięcie przy obrotach 1,600obr/min 14,46V a na zacisku z oznaczeniem 30 na Alternatorze otrzymałem...
Sprawdzałeś czy parametry nowego kondensatora są takie same jak starego?
Eee... z mojej wiedzy powinno działać samo. Ja bym zmierzył ten kondensator czy trzyma parametry. Tyle że albo trzeba mieć miernik który potrafi mierzyć pojemność, albo przynajmniej amperomierz prądu zmiennego i mierzyć metodą techniczną. Jakbyś mierzył miernikiem pojemności, pamiętaj żeby wcześniej zewrzeć kondensator, żeby ładunek z niego nie zepsuł...
Ale to i tak nie ma wpływu na sam rozruch. Dla mnie to kolejny post o czytaniu błędów, które to czytanie nie ma nic wspólnego z diagnostyką. Lexia jest a parametrów rzeczywistych nie sprawdzali, np. zaraz po odpaleniu silnika.
Podłączyć vaga i sprawdzić usterki czyli błędy? No właśnie nie ma nic. A te parametry to nie powinno się sprawdzać na ciepłym silniku z butem w podłodze? Auto jest z 99 roku także wątpię w te zabezpieczenia, z resztą kilka miesięcy temu było ok. Nie wiem czy dobrze myślę, ale jak sprawdzam temp otoczenia ze wskazaniami na climatronicu i wyświetlaczu...
Chyba w stilo powinno być 335 mbar. Jak podepniesz komputer do silnika to jeden z parametrów w sterowniku to wyliczone podcisnienie -takie jak sterownik oczekuje by było. A drugi parametr to oczywiście rzeczywiście ciśnienie z MAP sensora. Kwestia dokładności samego MAP sensora. U siebie podcisnienie sprawdzałem także analogowym zegarem. Stan samego...
A w sprawie programu diagnostycznego i poprawnych parametrów, czy też danych regulacyjnych. wszystko fajnie się wyświetla. Można też sprawdzać działanie zaworu, wtryskiwacza, obrotomierza oraz potencjometrów przepustnic, ale jakie wartości są słuszne?
Już dwa silniki sprawdzałem pod katem parametrów pod obciążeniem i mój pierwszy dawał mi 30 V i 1 A, a kolejny daje ponad 30 V, nieraz 48 V do 1 A . Źle ? Wręcz dobrze . Lekko ciepłe są , ale chłodzenie to nie problem . Nie czytam książek . Za to buszuje po internecie i tam szukam informacji jakie mi potrzebne .
Jak sprawdzam parametry to pokazuje obroty pompy ale silnika nie .Miałeś może taki problem gdzie szukać przyczyną lub jakiś schemat można poprosić .Każda rada jest przydatna Dodano po 1 Mam pytanie czy na wtyczek tez powinno być Napięcie na tych piach 12 v https://obrazki.elektroda.pl/3770186200_...
[quote="decybel91"]Wygląda na problem z ciśnieniem doładowania - nieszczelności w dolocie zacinający się zawór turbiny itp[/quote Układ szczelny sprawdzony , turbina -geometria ładnie pracuje . Co zauważyłem że na zgaszonym silniku ,na kompie w parametrach na zgaszonym silniku przepływomierz pokazuje przepływ powietrza 1,8 i to jest dziwne .Sprawdzałem...
Słuszna uwaga - nie doczytałem, że zastosowałeś scalony sterownik :) jaka częstotliwość jest to za bardzo nie wiem, a nie mam jak pomierzyć. A możesz zmierzyć wartość ustawionego potencjometru P1? EDIT: (at)avatr A datasheet sterownika sprawdzałeś pod kątem możliwości zmiany parametrów startu silnika? http://www.nxp.com/documents/data_sheet/...
Nie wiem bo tak Mi mówił mechanik ze sie parametry sa w normie , bo sprawdzał .
Kiedy ostatnio sprawdzałeś luzy zaworowe (w ogóle jaki to ma silnik)?
Nie ma takiego parametru w kalkulatorze silnika. W immo jest wszystko odblokowane. Linia kodowa sprawdzana.
Nie podałeś jaki to silnik, jaki gaz i nie wiem czy sprawdzałeś parametry czujników w czasie gdy auto nie może odpalić. Może być to czujnik położenia wału, może być czujnik temperatury, jeśli to silnik m54, m52tu, może też być problem z czujnikiem na wałku ssącym,przy tej ilości danych ciężko będzie Ci pomóc. Podłącz najlepiej u kogoś kto ma INPE i...
A ja sprawdzałem i tak . Ogniwo masz ładowane do 4,2V. Ale jak już odłaczysz ładowarkę to masz SEM na ogniwie około 4,15V. Natomiast punkt odcięcia to jakieś 3V. A silnie obciążony akumulator a tak jest w układach z silnikiem. Też po wyłączeniu rośnie ci SEM. I po minucie masz już 3,26V, a chwilę później nawet 3,38V na ogniwo. Więc już róznica nie taka...
Zresetowałem falownik, próbowałem uruchomić bez wpisywania żadnych danych, później wpisałem następujące parametry: H30 - 1.5 H31 - 4 H32 - 2.33 (wpisywałem też 3.33) H33 - 4.9 H34 - 2.5 F22 - 50 Niestety nic to nie pomogło, efekt cały czas jest podobny. Sprawdzałem też przewód miernikiem - wszystkie żyły mają przejście i nie ma nigdzie przebicia. Jakie...
Błędy sprawdzałem cdif 2.w parametrach bieżących silnika w cdif 2 są takie parametry jak kąt wyprzedzenia wtrysku głównego powinien pokazywać 0,608, a u mnie przy włączonym zapłonie pokazuje 0,608,a jak kręcą silnikiem, to pokazują 2,019, komputer widzi prędkości obrotowa silnika. Rozrząd ustawiony na blokady Dodano po 4 Tarcza magnetyczna zmieniana....
Zmiana parametrów przełącznika.Modyfikację progu przełącznika można zawsze wykonać postępując w następujący sposób: Włączyć zapłon bez uruchamiania silnika i odczekać 5 sekund. Wyłączyć zapłon. Włączyć zapłon i uruchomić silnik przytrzymując przełącznik. Czerwona dioda pulsuje kolorem czerwonym. Uwolnić przełącznik i podnieść obroty silnika do żądanego...
Sprawdzałem w nocie katalogowej IRF530 jak i IRF 9530 powinny sobie poradzić z takim napięciem. Kolego W czasie wyłączenia napięcie na Bramce wzrasta do 36V co ubija tranzystor. Prąd drenu i napięcie żródło-dren to 2 z 10 parametrów które determinują zastosowanie elementu.
z tego co byłem mechanik tylko podpowiedział o ewentualnej nieszczelności pompy, sprawdzał parametry wtrysków i EGR i było ok
Witam mam podobny problem jak kolega peugeot81. Otóż samochód(307 2.0HDI silnik RHY BoschEDC15C2) również zapala na chwile poczym gaśnie i nie można go odpalić . Po podłączeniu do kompa wchodzi błąd P1112 Informacja o ciśnieniu paliwa ;zablokowany regulator ciśnienia paliwa . Sprawdzałem w parametrach po odpaleniu ciśnienie jest w granicach 300bar silnik...
P0115 - Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) - Prędkość obrotowa silnika wynosi powyżej 2000 obr/min Odczekać przynajmniej 180 s Temperatura czynnika chłodzącego wynosi poniżej 0 °C Wartość zastępcza: Moduł sterujący bierze 0 °C jako wartość zastępczą. Wskazówka: Parametr listy danych TEMPERATURA CIECZY...
Musze miec jakies urzadzenie do sprawdzania tych silników. No to tylko falownik zostaje. Chyba że agregat prądotwórczy o ichnich parametrach prądu.
podłączyłeś DCR pomiędzy P1 i P+ a styk przeciążeniowy do P24 a X5 ? F22 ma być na zero. a zwacie na wyjściu U V W? a sprawdzałeś stan izolacji silnika ? a jak są ustawione parametry F10, F11, F12? jaka wartość parametru diagnostycznego H40, H41 Pozdrawiam.
4x cewki Beru ZS016 - 4x świece NGK PFR7Q - gumki i gniazda wtrysków (ASO) tp.kowal"]Sprawdź moduł zapłonowy i jego okablowanie. Świece wymienione, cewki wymienione, zostają regulacje sond lambda. Ale musi być VCDS, aby sprawdzić podgląd parametrów. Może być również, problem z łańcuchem łączącym wałek ssący z wydechowym. Reasumując: VCDS, logi, sprawdzanie...
Nie rozumiem co chcesz zrobić, producent podaje sposób sterowania, robisz według instrukcji i sprawdzasz czy działa. Piszesz że nie rozumiesz jak to ma działać, nie robiłem reverse-engineeringu tej płytki też nie wiem, ale po co ci to wiedzieć, żeby podłączyć generator PWM wg instrukcji? Jeśli płytka jest sprawna, nie kombinuj z własnym falownikiem...
Rano przy pierwszym odpaleniu po nocy przy minus 5 do minus i 10 st. C i niżej na zewnątrz klimatronik bardzo długo dmucha na przednią szybę, zachowuje się tak jakby się zawieszał. Przejadę 8 km do pracy i cały czas dmucha na szybę gdzie pod pracą zgaszę silnik, uruchomię ponownie i klimatronik zaczyna pracować poprawnie tzn. dmucha delikatnie na szybę...
Szybciej będzie zamiast sprawdzać "przejścia" podejrzysz w abs-ie i silniku usterki i czy w parametrach prędkość jest widoczna. Pozatym prędkość zasuwa tam takimi 2 cienkimi przewodzikami, i lepiej daj sobie spokój bo widze że będziesz miał problem.
Dziękuje za odpowiedź. Mierzę napięcie na silniku, ponieważ stanowi on integralną część pompki. Pompka dozuje płyn. Silniki są różne, chcąc mieć uniwersalne urządzenie i móc nie trzymać się sztywno jednego modelu silnika (pompki) chciałem mieć regulację napięcia silnika. Chińczyk produkuje silniki o napięciu pracy np. 6-30V (tak widziałem takie). Ja...
A parametry sprawdzałeś,czy tylko błędy? Może przepływka padła
Kalibracja jest dziecinnie prosta Jeżeli mamy tylko 10 min na ustawienie i nie mamy kierowcy Włączamy całe dostępne obciążenie w aucie tzn światła ogrzewanie tylnej szyby, podgrzewanie foteli itd, klimę zalecam wyłączyć Kalibrację wykonujemy na gorącym silniku tj temp silnika 90, temp reduktora >70 Wciskamy gaz do około 2800 obr/min. w górnym lewym...
W niektórych falownikach(lenze 8200 vector) jest tzw.autoadaptacja, czyli falownik sprawdza sobie parametry silnika i nadpisuje ustawienia fabryczne. Pozdrawiam
Podpinasz tester diagnostyczny i obserwacja co się dzieje z korektami. Wtedy wstępnie można coś powiedzieć. Jeżeli jest ok sprawdzanie reszty parametrów I przechodzisz do dalszych prac. Sprawdzenie ciśnienia paliwa itd.
Witam szanowne grono. Mam problem w Diagnostyce Peugeota 207 1.4 8V 75km z 2008r. Autko od 3 lat w rodzinie i zostało ono kupione z problemem z szarpaniem silnika na zimnym rozgrzewającym się silniku. Po rozgrzaniu silnika powyżej 80 stopni i dalej podczas jazdy silnik pracuje prawidłowo. W zimę efekt jest dużo gorszy. Poniżej przedstawiam swoje dotychczasowe...
identyfikacja parametrów silnika wykres parametrów silnika sprawdzanie silnika zasilacz
szyba przednia kable lustra odblokować karte
Brak dźwięku w radiu Sony XR-CA600X: diagnostyka i rozwiązania Lokalizacja bezpieczników w Peugeot Partner 1.6 HDI 2013