wyszła przepływka. Co to znaczy " wyszła " ? przewody jak i gdzie one są. idą z przepływki do ECU Dziękuję bardzo za wszelkie informacje i sugestie. Napisz więcej o efektach tej diagnostyki bo temat poleci.
Owszem można podmienić przepływkę ale na razie nie kupować nowej.Nie na podstawie takich logów.Nigdy tak nie sprawdzam przepływki.Niech podmieni na próbę i napisze o efektach .
I tak zacznij od sprawdzenia rozrządu... A czym go diagnozujesz ? Próbowałeś z odłączoną przepływką ? Sprawdzałeś EGR ? Najlepiej podłączyć pod Clipa i w parametrach bieżących będzie widać dlaczego jest problem z rozruchem.
do sprawdzenia wszystkie połączenia wkładu dolotowego powietrza oraz wężyki podciśnienia jeśli to nie pomoże to sprawdzić należy przepustnicę oraz przepływomierz powietrza sprawdzałeś błędy silnika? ewentualnie logi przepływki.
Mam podobny problem u siebie i też nie mam pojęcia co to może być. Gdy silnik traci moc to czy auto zaczyna lekko kopcić? Sprawdzałeś przepływkę ? Odłączyć ja i się przejechać zobaczyć czy będzie lepiej.
To już sprawdzałem, przepływki zminiają wartość, i korekta na 2 cylindrze leci do 5mg a na drugiej głowicy 6 i chyba 7 idzie do -3mg. Ale pomijając wartości mierzone samochód chodzi z otwartym kolektorem i itak zakopci w wydech i powibruje ale tylko na prawej głowicy
A 12 V? Sprawdzasz na wpiętej wtyczce?
Cześć, sprawdzałeś przepływkę?
A przepływkę sprawdzałeś?
To już sam nie wiem czym to sprawdzać. przepływka bieg jałowy 310mg/ 3000 obr 430mg/
Sprawdź napięcie na 40 pinie sterownika. ma być ok 5v (4,8-5,2) Seśli jest ro sprzwdź czy przy przepływce jest tyle samo. sprawdzał ktokolwiek kable ?
To jest silnik na osprzęcie Bosch, wartość przepływki sprawdzałem przez OBD, ale mogłem coś pokiełbasić dlatego zmierzę jeszcze raz. Pamiętasz może jaki powinien być kąt na wolnych i czas wtrysku?
Jeszcze jedno pytanie. Czy gdy sprawdzam przepływkę to wartośc rzeczywista ma być stała? Bo u mnie skacze ciągle.
Piszesz że czapka była ściągana , sprawdź czy cały dolot jest szczelny , przy takiej rozbiórce można coś pominąć i do układu dolotowego może dostać się lewe powietrze , sprawdź ponownie EGR często to właśnie on jest sprawcą falowania obrotów , a tak z ciekawości jak sprawdzałeś przepływkę .
Odpinasz kostki od czujnika i ECU i sprawdzasz z każdego czujnika czy to wału czy wałka przewód sygnałowy jest tylko jeden!
a sprawdzałeś wartości rzeczywiste przepływki błędu może nie być a będzie uszkodzona w jakimś stopniu kolego.
a sprawdzałeś przepływkę ? spróbuj podmienić inną sprawną i zobaczysz jaki będzie efekt
Witam, mój mechanik sprawdzał przepływkę w ten sposób, że podpiął się pod jego wtyczke i sprawdzał napięcie, na wolnych obrotach było z tego co pamiętam 0,9 do 4 V na wysokich. Ale z tego co się orientuje to z przepływkami problemy mają raczej diesle. Może sonda lambda jest problemem. Pozdrawiam
Witam, moja Octavia 1.8t agu z LPG rano wsiadam odpalam i gaśnie, odpalam drugi raz troszkę gazu i chodzi ale obroty góra dół mało co nie zgaśnie, przeskoczy na gaz chwilę pofaluje i wszystko ok. Po podłączeniu kompa błąd 16486 przepływomierz niskie napięcie/brak osprzętu nie związane ze sprzętem. 18010 napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie...
Właśnie zauważyłem że guma strzałowa jest strasznie sparciała i essi dostawał lewe powietrze. Jest lekka poprawa ale to jeszcze nie to wiec będę sprawdzał przepływkę bo filtr wymieniony 3 miesiące temu:)
Ciśnienie podczas jazdy ok 3- 3,5bara przepływka sprawdzana była przez ASO. Błąd P2263 - turbosprężarka błąd regulacji ciśnienia (opis CDIF 3)
Sprawdzałeś - odpiąłeś przepływkę jak kolega wyżej sugerował? Niestety przepływomierze, to bolączka BMW. Co prawda objawy trochę dziwne jak na przepływomierz, ale odpięcie wtyczki nic nie kosztuje.
Kolega ma rację nie ma tam przepływki. Sprawdzałem też wężyk podciśnienia do map sensora w kompie jak go się wyjmie nie ma żadnej różnicy. Autko będę miał dopiero po niedzieli bo teraz koleś gdzieś tam wyjechał i zabrał je na kilka dni. Jak coś namierze dam znać.
Bez przepływki nie sprawdzałem, dodam tylko, że świece, kable, palec, kopułka oraz czujnik temperatury cieczy wymienione, podpowie może ktoś czy w tym silniku występuje czujnik temperatury zasysanego powietrza?
Tak. W moim przypadku był błąd przepływomierza. Kupiłem bez sprawdzania nową przepływkę, założyłem a błąd pozostał. Po wymianie ecu już błędu nie ma i nie wpada w tryb awaryjny od przeładowania a miałem non stop.
Witam problem z samochodem jak w temacie. otóż po odpaleniu zimnego silnika na benzynie strasznie trzęsie autem i nie chce wchodzić na obroty i kicha w dolot, na gazie natomiast jak go odpale jest wszystko ok. Sprawdzałem przepływkę i wskazuje dobrze na wszelki podmieniłem sprawną i to samo, czujnik temperatury sprawny, przepustnica czysta, błędów brak...
niestety wywala błąd p0234 czyli przeładowanie silnika ,sprawdzałem wszystkie zawory podmieniając na sprawne,wyczyściłem egr,przepływkę,czujnik na kolektorze ssącym,sprawdzałem wakuometrem i podcisnienia są ok,na koniec ograniczyłem turbine nakrętkom na regulatorze i dalej to samo.Tylko że teraz wywala błąd co chwilę.Nie wiem już co mam robić .Turbina...
Witam. Właśnie facet sprawdzał te parametry przepływki i po uruchomieniu silnika przez około 2 minuty chodzi wszystko ok a potem nagle parametry spadają do zera i wywala błąd przepływomierza. Dodam że dzisiaj jakiś gościu przyniósł do niego skode Superb na wymiane przepływki bo padła i porównał tą od Skody z tymi moimi starą i nową i były takie same,...
Gaz jest, świece NGK dedykowane do tego auta i mają chyba 15k przejechane, mechanik mówił po lotach że paliwa nie ma i LPG też , przepływka wskazuje na jakieś 110 km być może jest martwa albo gdzieś mega dziura w dolocie (szczelność kiedyś sprawdzałem i było w miarę ok) myślisz że przepływka robi takie cuda?
Witam, Mam problem z megane scenic 1 - 1.9dti. Auto ma całkowity brak mocy. Turbo oczywiście nie ładuje. Pod kompem brak błędów ( poza jednym związanym z usuniętym immo. ). Co sprawdzono i wiadomo.... Silnik pracuje bdb. Odpala na strzała. Katalizator drożny. Turbo sprawdzone - 100% sprawne. Zawór wastegate sterowany nadciśnieniem z kolektora sprawny....
A odmę z zaworkiem wymieniałeś? bo może warto to zmienić? Sprawdź też rurki pod kolektorem i do regulatora paliwa. Ale jak wszystko szczelne to szczelne. Tak przy turbinie może być wyrobiona gruszka, sprężyna słabiej trzymać itd. żeliwo może byś spękane. sprawdź czy bez n75 turbo bije około 0,3bar z samej gruszki Ogólnie tak jak wyżej napisałem warto...
EGR i przepływka jeszcze nie sprawdzana, chodź w OP-COM wszystko jest ok. Pompa była sprawdzana u mechanika co zajmuje się regeneracją i też stwierdził, że jest ok. Wtryski też sprawdzane są wporządku. Sterownik pompy podmieniałem. Zawór tcv wymieniony. Filtry wymienione. Jak silnik jest ciepły wtedy przy jeździe nic nie przerywa.
Tą metodą już sprawdzałem a także jazda z odpiętą przepływką niestety brak pozytywnych rezultatów Egr na podciśnienie
to jedyny błąd jaki pokazuje,nie sprawdzałem jeszcze egr i przepustnicy . tylko czemu generuje błąd przepływki?
Ale namieszane. Sztanga zbyt wydłużona - skróć o 3 obroty ale druga sprawa to wężyki podciśnienia, przepływomierz itd. - pisałeś, że wszystko wymienione na nowe. Kolega Ciahciah sprawdzał to u Ciebie, podmienił przepływkę, był przy rozbiórce turbo i widział ułożenie pierścienia poruszającego kierownicami spalin ? Masz może foty z położeniem tego pierścienia...
Chciałbym jeszcze dodać że auto odpala idealnie i na zimnym i na ciepłym silniku,nie puszcza czarnego dymu a komputer diagnosty pokazywał dobre dawkowanie przez pompowtryski paliwa.Wymienione popychacze oraz przegub wewnętrzny. Dodano po 2 wiązki do przepływki nie sprawdzałem,ale zaraz sprawdzę
Żadnych błędów? A parametry sprawdzone? Przepływka podmieniona? A filtr powietrza sprawdzałeś? Czujnik doładowania inny? A sprawdzałeś jakie jest to ciśnienie? Zawór turbo? A sztanga od turbo rusza się?
Pacjent ma bardzo dużo mocy i strasznie kopci na czarno po dodaniu gazu. Zachowuje się jak po Max chipie. Podmieniałem sterownik silnika, przepływkę, egr, czujniki ciśnienia i temperatury. Robiłem test przelewowy. Kolega w xsarze ma ten sam silnik i gdy poruwnywałem parametry zauważyłem że moja temperatura w kolektorze i w przepływomierzu ma tę samą...
To pierwsze E6 z 2014r. ze standardowym filtrem, filtr wymieniony hengsta. Nie wiedziałem że trzeba robić adaptację nowej przepływki. Moim testerem tego nie zrobię, muszę jechać do aso. Ale dziwne jest to, że na starej i nowej łapie taki sam błąd- sygnał za wysoki. Okablowania sprawdzałem i wydają się ok. Czy na przepływce może wytwarzać się jakieś...
nie jest to moje piersze auto ten problem mam od lipca i niestety nikt nie potrafi mi pomóc wyregulowałem wtryski przepływka też była sprawdzana przez specjalistów i nic nadal kopci
A parametry sprawdzałeś,czy tylko błędy? Może przepływka padła
Podepnę się pod temat i również pochwalę kolegę za profesjonalne podejście do tematu i chęć zgłębiania wiedzy (zachowywałem się tak samo jak On i dlatego do mechanika jadę - jeśli muszę bo mieszkam na blokach i nie mam zaplecza technicznego) z już gotową diagnozą - jestem pod wrażeniem (jakby powiedział Wielki Brat) ale mam jedno ale - dlaczego jesteś...
Przyjacielu,czytaj temat do końca:) Rozpylacze wymienione. Filtry itd też. Pompa sprawdzana. Kat wtrysku ustawiony. Przepływka teraz wstawiona nowa oryginalna (clip nie pokazuje błędów) a spalanie bez zmian.
Te gumy sprawdzałeś tak bardzo bardzo bardzo dokładnie? Do gumy przepływki od spodu dochodzi taki wąż, na pierwszy rzut oka go nie widać, też to sprawdziłeś? To co opisujesz, dla mnie ewidentnie gdzieś ssie lewe. A jeszcze weże od odmy posprawdzaj. Rozumiem, że o m43 mówimy?
Sprawdzałem i przeplywomierz jest dobry;/ Można wiedzieć jak to sprawdzałeś ? Jeśli nie przepływka to na pierwszy ogień silniczek V157 sterujący klapą dławiącą przed wlotem powietrza do kolektora ssącego - przy obecnych mrozach dość często szwankują. Przede wszystkim niech ktoś podejrzy parametry pracy w tym również wartości temperatur z czujników.
Przepływka była sprawdzana jakiś czas temu Tylko że jakiś czas temu jeździł normalnie(?), a one padają z dnia na dzień. Więc pomiarowi powietrza też się przyjrzyj.
Witam, Mam problem z mocą w pasacir, silnik ATJ 1,9Tdi 115KM z 200 roku Błąd z cisnieniem doładowania. Grzebałem już przy zaworze N75 i sprawdzałem przeowody a przepływka była wymieniana kilka miesięcy temu, no ale może być tak że jest uwalona chociaż nowa. Czy ktoś może mi podpowiedzie jak dokładnie przetestować przepływkę za pomocą VAG-a i jakie są...
witam sprawdziłeś jakie masz podciśnienie na tych przewodach??? Może któryś siłownik nie trzyma? Są 3 od egr od klap i od turbiny tak jak i 3 zaworki zaworki podmieniałeś to są ok a siłowniki sprawdzałeś. Jak będzie podciśnienie ok tzn ok -0.9 do chyba -0.7bar to powinno być ok to zostaje tylko przepływka do sprawdzenia. Dziwne że teraz problem z kątem...
Sonda była już sprawdzana przez mechanika a później elektromechanika.. co do wtryskow to nie wiem powiedziano mi tyle że są dobre ale strasznie leją bo coś jest z elektryka... przepływkę już sprawdzałem ale nic się nie zmienia... sprawdzę z tym filtrem i dam znać Dodano po 16 Co do czujnika temperatury to normalnie temperatura rośnie
dzięki za podpowiedź , jutro będę rozbierał wszystko i sprawdzał. Czytałem trochę o budowie i działaniu przepływomierzy i nie podejrzewał bym przepływki , ze względu na budowę i działanie nie powinna mieć wpływu na rozruch silnika, w pierwszej sekundzie uruchamiania silnika ona nie bierze udziału. Przepływomierz ma wpływ już po uruchomieniu silnika...
Logi robimy do 6500, poza tym przepływka do wymiany (co tam teraz siedzi?), sprawdzić koniecznie dolot kompresorem - to tak na początek Ten silnik nawet serii 150 koni nie generuje, także po kolei trzeba wszystko sprawdzać, ustawiać, zmieniać.
Hmm przepływka pierburg, ale nie sprawdzałem. Ale skoro tester pokazuje Czujnik skoku Iglicy to raczej nie przepływomierz
przepływke sprawdzałem , ładnie daje tyle ile zadaje tyle daje , przepływka ok
Witam auto jak w temacie po odpaleniu 3000 obroty i nie spadają w sterowniku 0 błędów obroty spadną dopiero po odłączeniu przepływki (z przepustnicą mechaniczną) lewe powietrze sprawdzałem nic nie znalazłem w parametrach mam przekłamania dlatego nie mogę dokładnie ocenić parametrów
Ciśnienie paliwa sprawdzone też było zapomniałem wspomnieć. Wtedy co byłem pod kompa go podłączyć to mechan sprawdzał ciśnienie i mówił że jest w porządku
Nie chcę się tu licytować kto ma większą wiedzę ale napisałeś że sprężyna ciągnie wałek do otwarcia a to nie prawda. Jedynym sposobem na otwarcie jest podanie na silnik prądu i obrót ślimaka. Pewnie jak silnik nie ma zwarcia jak to miało miejsce u mnie, to się ustawia automatycznie. np. jak padnie czujnik wałka krzywkowego to się otworzy. Moja wiedza...
Ja obstawiam przepływomierz. Uszkodzenie (blędne przesyłanie info do sterownika o przepływającym powietrzu) to nie objawia się błędem w kompie. najlepszą metodą sprwdzenie jest podmianka przepływki. W przypadku sprawdzania musisz posiadać dane o przepływomierzu czyli zależność napięcia od przepływającego powietrza. Upraszczając wez oscyloskop i sprawdz...
Witam, mam taki problem w Audi 80 1.9TDI, a mianowicie, silnik pracuje jak C-360, czasami jak cos sie przestawi, to chodzi bardzo ładnie i cicho. Dodam, że turbinę już wymienili, rozrzad to już 5 razy sprawdzano i jest ok., przepływka wymieniona. A auto baaardzo głosno pracuje.
Filtr paliwa wymieniony, przewody od podciśnień, wszystko przepatrzone, nigdzie nie ucieka powietrze, MAP sensor sprawny, czujniki śmigają, nowa bolączka, dzisiaj cisnę do mechanika, zobaczymy, co powie, bo ja już nie mam pomysłów, błędów brak, obstawiałem świece, z tego co czytałem na forach, wirnik nie ma luzów, łopatki również w świetnym stanie,...
Mateo, ja jestem ze Słupska, jakieś 200km na zachód od Trójmiasta:] właśnie gdzieś szukałem w okolicy jakiegoś zakładu, który ma takie coś ale każdy patrzy na mnie jakbym pytał nie wiadomo o co. Co do sprężarki to mam, na stacji paliw, ale i mam porządną pompkę ręczna. Sprawdzałem nią właśnie dolot od przepływki do przepustnicy i trzyma cholerstwo prawie...
Witam po kilku dniach zmagań udało się rozgryźć temat. Sterowniki wróciły ze sprawdzania okazały się OK. Wiązka na całej długości od sterowników do przepływek sprawdzona Sterowniki sprawdzone Przepływki podmienione na używki ----------------- Problemem okazał się wsad - "mapa" , która ktoś tuningował kiedyś, ale podobno przez długi czas nic się nie...
No z pomocą tutaj na forum było by to szybciej i taniej,😂 Dodano po 2 A w końcu problem rozwiązany? Właśnie mechanik sprawdza świece HELP! Chociaż na początku mówił, że jakieś napięcie mają. Dzisiaj jako tako zapalił, akumulator wyeliminował, chociaż wczoraj twierdził, że do wymiany hehe. Jeśli się to sprawdzi, to ze świecami i kablami od przepływki...
Uważm że diagnoza komputerowa to jest podstawa, tym bardziej w takich usterkach jednak tutaj komputer nie wykazał żadnego błedu. Natomiast przepływkę (jeśli jest takie podejrzenie) sprawdzam na komputerze porównując wartość rzeczywistą z wartością zadaną. Można sprawdzić i bez komputera dokonując pomiaru napięcia na przepływce. Natomiast w nowych konstrukcjach...
Witam. Wiem że często na forum jest temat falujących obrotów w różnych furkach ale w moim aucie za diabła nie mogę ich wyeliminować. Chodzi o bmw e36 1.6 silnik 95 rok coupe. Wymieniłem już silniczek krokowy, przepływomierz, czujnik pozycji przepustnicy i nic. Każdy gwarantował, że to na pewno silniczek krokowy albo ta przepływka. Niestety to nie to....
Panowie spadliście mi z nieba, nikt nigdzie nie pisze nic o przypadłości napinacza w AGN, mam ten sam problem, wymieniłem już cały układ zapłonowy, podmieniałem przepływkę, sprawdzałem kata. I nic, auto raz jedzie fajnie raz muli, Czy ten czujnik znajduje się niedaleko paska rozrządu? Po przeciwnej stronie łańcucha? Na których pinach sprawdzić rezystancję,...
Witam. Mam problem z passatem 2000 rok 1.8 20v silnik APT. Przeszukałem już chyba wszystko i nie znalazłem odpowiedzi. Propblem pojawił się po wymianie: - rozrządu, - łańcuszka - hydraulicznego napinacza - krociec z tyłu silnika - termostat (ok 2 miesiące temu) Problem objawia się tym że auto nie ma mocy szczególnie na wolnych obrotach. Jak przełącze...
Już sprawdzałem, jak dałem 20v to było 0.00v a jak dałem na 2v to wyszło 0.03v
Wepnij multimetr w 2 i 3 pin przepływki i odpal silnik. Na obrotach jałowych ma być 1,4V a przy 3000 obr/min 2,1V. Test jest tylko poglądowy gdyż bez obciążenia ale zawsze coś.Ja zawsze sprawdzam VCDSem podczas jazdy parametry przepływki.Jeśli odbiegają rzeczywiste od wymaganych to sprawdzam turbinę,przewody,kata,wydech,EGRa itp. Dodano po 1 Sorry w...
Witam. Od roku problem z 2 błędami 537Regulacja Lambda przekroczona wartość kontrolna 561Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki przekroczona wartość adaptacji - dodawanie Podmieniałem już 3 ori. przepływki i problem nie ustaje, jedynie po jej odłączeniu silnik zaczyna równo pracować i zmniejsza dawkę paliwa. Sonda też ori. o nr. 6U0906265E wymieniłem...
Mechanik ,,podobno " sprawdzał go pod kątem mechanicznym jak i pod komputerem. Poza przepływką nie znalazł żadnych błędów czy uszkodzeń
Aktualnie nie mam przy sobie kompa. W grupie 11 widać było, że turbo nie zadąża za zadanym ciśnieniem różnica ok 300mbar(przy wyższych obrotach jeszcze spada). Dolot- zaślepiłem wąż idący od przepływki do turbo i odme, po czym wpuściłem kompresorem 2 bary ciśnienia. Katalizator niedawno sprawdzałem bo wspawywałem łącznik.
nie wiem czy sprawdzał egr ale przed było dobrze zapieprzał ze 160 cicho chodził palił na draśnięcie przepływka jest nowa oryginał ale odpinałem i jest bez niej jeszcze gorzej .
Tak zrobię ale przepływkę mam nową i sprawdzałem ją na innym audi, włąśnie na na AFN. Szczerze jednak mnie interesuje skąd sterownik wie, że ma WG a nie VTG. Komp steruje tylko zaworem N75. Nie ma co się denerwować i ręce opadać. Lepiej pytać niż błądzić.
To przepływka od 130 km nie nada się z tym że to już sprawdzałem Dodano po 33 A powiedz mi jest opcja zrobić program bez prz przepływu masy powietrza ?
Sonda wywali błąd tylko gdy obwód podgrzewania zostanie przerwany (cztery piny). Wtedy dowiadujemy się, że mamy sondę w aucie. Poza tym może sygnalizować ubogą lub bogatą mieszankę. Gorzej jest z odczytem - brak porównania, odczytu. Musimy wierzyć, że odczyt jest poprawny. Z uwagi na wiek, po prostu radzę ją wymienić (dużo łatwiej zrobić to na rozgrzanym...
Z tego co sie orientuje to na sygnale z przepływki na wolnych powinno byc koło 0,9 V a na maxymalnych obrotach 3,9. moja metoda sprawdzania.
no sondę też wypadałoby sprawdzić a i przy okazji przepływkę i to już będzie chyba koniec sprawdzania bo nic więcej tam nie ma zawór termiczny pewnie brudny i się zablokował albo za wcześnie się zamyka (jest możliwość regulacji)
Sprawdź, jakie jest odchylenie od mapy, błąd odchylenia mapy komp. dopiero po pewnym czasie zapala. To dobrego testu przydałaby się 2 przepływka żeby sprawdzić korekcje. Odpalasz grzejesz sprawdzasz odchylenie, gasisz wkładasz 2 przepływke i sprawdzasz. Jeszcze pytanko auto bez gazu?
Kable sprawdzałem czy nie są przerwane i czy izolacja nie jest uszkodzona, czy przewodza to już nie. Przepływka z sharana z tego samego roku i ten sam silnik, nr takie same
Co może być przyczyną ze sie nie pojawia. Odnośnie przepływki byłem u mechanika i powiedział że lmm do wymiany,sprawdzał VASem. Czy jak założę nową trzeba np. wykasować wart. wyuczone,jakoś zaadoptować przepływomierz(wiem że raczej nie adoptuje się lmm) ale moze sterownik go w tej chwili ignoruje i jak podłączę nowy to dalej pojedzie na starych wart
Witam, Peugeot 407 2.7hdi 2005r automat tak jak w tytule autko zapala (ciężko) i po chwili gaśnie. Przy dodawaniu gazu też gaśnie, nie chce wchodzić na obrotyitp Błędy jakie pokazuje Diagbox oraz Delphi w załączonym albumie. Początkowo wywalił masę błędów związanych z BSI , po ponownym sprawdzaniu zostają tylko błędy tych przepływek. W aucie świrują...
po podpięciu do komputera wyszło p0100 niskie napięcie na przepływomierzu. Odłączyłem więc wtyczkę od przepływomierza żeby zobaczyć czy auto zacznie działać lepiej ale bez skutku. Sprawdzone były wtryski czy nie leją ale wszystko jest okej Temat standard.Podłączyłem komputer i albo nie pokazuje błędów albo coś pokazuje i nic z tego nie wiem.Parametry...
A no faktycznie o tym nie pomyślałem. Podjadę w wolnej chwili i zmierzę. Szczerze nie sprawdzałem czy Bosch czy siemens. Z tego co czytałem to chyba bosche bo jest bez vanosa i przepływka jest bosche.
Witaj autorze tego postu. W twoim autku przepływka zachowuje sie prawidłowo,wcale nie musi na biegu jałowym wartość powietrza być na poziomie 800mg(przy max obr).Kolega który pracuje w serwisie napewno wie że procedura sprawdzania przepływomierzy polega na obciążeniu silnika gdy jest nagrzany(80st min) i rozpędzeniu auta na 3 ,4 biegu ,pedał gazu 100%...
Masa na obudowie ze sterownika i wszędzie po za tym jest ok sprawdzałem wszystko. Z wcześniejszego postu wnioskuję że pin A1 jest bezpośrednio połączony do masy sterownika. Sprawdziłem u siebie nie ma połączenia pinu z obudową sterownika (no chyba że jest ta masa w jakiś sposób sterowana przez komputer a nie podłączona bezpośrednio). Masę do "czujników"...
dzięki za konkretną odpowiedź, nigdzie nie znalazłem informacji że amplituda nie ma znaczenia, wiec uznam te czujniki za dobre. Problem jest na pewno elektryczny, bo zdarzyło się że usterka /brak mocy/ zniknęła. Stało się to po tym jak sprawdzałem wszystkie czujniki przy wtyczce kompa. Ale zniknęła tylko na 1 dzień :( Silnik chodzi bardzo równiutko,...
1. Auto wyposażone w przepływkę - czyścić podmienić od innego, nie stosować zamienników. 2. Pomiar czujników wałka G40 i wału G28 tylko na oscyloskopie lub podmiana, inne pomiary to shit 3. Jeżeli w aucie coś było robione i potem awaria - robimy to jeszcze raz (np. rozrząd - usawienie, filtr paliwa i rurki czy nie pozamieniane i filtr w złą stronę założony)...
Sprawa rozwiązana mam nadzieję że na zawsze. Wyciągnąłem wiązkę z pod maski sprawdziłem wszystkie kable i przejścia z przepływomierza i EGR do sterownika na pompie wtryskowej i tam wszystko było ok natomiast kostki mocujące wiązkę do sterownika były popękane (najprawdopodobniej ktoś wcześniej wyciągał pompę i trochę je uszkodził). Wyczyściłem środkiem...
Może się coś wysypało przy programowaniu po OBD. Te stery lepiej robić po BDM. Jak mierzył zużycie ? zalał do pełna i sprawdzał, czy tylko z wyświetlacza odczytał ? Po zamknięciu EGR zwiększa się przepływ powietrza na przepływce i ster dokłada paliwa. Spróbuj włączyć EGR i zrób próbę czy zużycie spadnie.
Witam opiszę swój problem najlepiej jak potrafię Zauważyłem że podczas przyspieszania obroty spadają mi o 100-300obr po czym rosną dzieje się tak na 3,4,5 biegu w okolicy 1800 obr przy wciśnięciu gazu do deski , obrotomierz leci szybciej niż powinien do góry (czuć wtedy jak by większą moc ) do powiedzmy 2700 obr po czym spada o 300 i czuć spadek mocy...
LTFT spadło do 12.5% i dalej nie idzie. Lewego powietrza nie ma, sonda lambda pracuje na postoju jak i podczas jazdy. STFT oscyluje w granicach +-5%. Co jeszcze może być powodem tak wysokiej korekty długoterminowej ?? sprawdzę przy okazji ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Wskazania przepływki na gorącym silniku na biegu jałowym to 2,3-2,5g/s....
Witam. Borykam się z dziwnym problemem w w/w aucie. Mianowicie, autko po chwili od startu silnika(złapie może z 50st) zachowuje się tak, jak by po wejściu na 2500rpm (zarówno pod obciążeniem, jak i nie) miał odcięcie wtrysku(cyklicznie przerywa). Na pierwszy ogień poszło ciśnienie paliwa - i tu zaskoczenie - na wolnych obrotach ma 2bary, a przy wejściu...
Sprawdzałeś czy napięcie wychodzi ze sterownika na przepływke,może to wina sterownika.Z tego co pamiętam to w przepływce jest termistor NTC opór przy 20*C wynosi 2,2-2,7 kΩ
Obydwie powyższe odpowiedzi trzeba wziąć pod uwagę i teraz tylko kwestia czy wolisz sprawdzać wiązkę czy podmienić na próbę inną sprawną przepływkę od np. znajomego użytkownika auta z tym samym silnikiem. Mam nadzieję, że nie masz żadnej nieszczelności pomiędzy obudową filtra powietrza a turbosprężarką.
Tak sie przepływki nie sprawdza ... Robi się logi dynamiczne :|.
Witam. Trafił do mnie samochód jak w temacie. Objawy są takie, że silnik nie wchodzi na obroty przy gwałtownym przyspieszaniu, delikatnie się rozpędzając prawie nie ma problemu, silnik zbiera się jak należy choć nie dzieje się to płynnie. Wtedy gdy występuje problem robi się coś takiego, że dawka paliwa rośnie a brak jest doładowania, silnik aż zaczyna...
hm czyli samemu nic nie zdziałam? niby gaz jest na gwarancji ale bmw kupiłam kilkaset km od swojej miejscowosci i tam też był zakładany gaz wiec nie bardzo opłaca mi sie jechać Dodano po 7 no własnie wiem ze e36 opiera sie głównie na dolocie wiec sprawdzałem go parenascie razy teraz mam przepływke od 1.8 bo myślalem ze moja padła jest jaas róznica tej...
Witam wszystkich! Z reguły staram się niezaczynać tematu, który był wałkowany po 1000 razy ale po wykonaniu wiekszość czyności diagnostycznych opisanych na forum dosłownie wymiekam :-) Mam Toledo 1,9TDi 110KM rok '99. I też ma problem z notlaufami. Do prędkości ok 160 km/h przyspiesza ostro a następnie notlauf. Po kilku szarpnieciach autko znów przyspiesza...
Radeon, to mi teraz nieźle namieszałeś w moich rozważaniach. Niby objawy mamy takie same, ale u ciebie przy podpiętej nowej przepływce chodził dobrze (za dobrze bo piszesz, że pił jak smok) więc u ciebie pompa paliwa odpada. Odpowiedz mi jeszcze na jedno pytanie. Czy u ciebie przy podpiętej nowej przepływce dobrze wkręcał się na obroty na biegu jałowym...
witam mam problem z passatem 01r 1,9tdi auto przy 3.600obr.traci je nie ma przyspieszenia bardzo wolno wchodzi na obroty ma większe spalanie max speed 120-140km/h przepływka sprawdzałem jest ok nowe turbo wymieniłem zawór sterujący erg wyjąłemi wyczysciłem erg filtry ok co moze byc tego przyczyna jestem za granica a komp. tutaj pokazyje power boost...
pomiar przepływki czyszczenie przepływki schemat przepływki
speed renault zasilać pompa oleju koloru lakieru
kupowanie unitra kupowanie unitra
Schemat kostek wyjścia modułu 6R8318C12DA Jaguar S-Type Kolejność zapłonów w silniku spalinowym - czynniki wpływające