Witam, silnik zaczął nierówno chodzić: Numer n42b18a 316i compact e46 Zrobiłem podstawową diagnostykę, wyszła przepływka. Teraz tak chciałbym pierw sprawdzić przewody jak i gdzie one są. Ktoś może wie, ktoś to sprawdzał? :) Dziękuję bardzo za wszelkie informacje i sugestie. Pozdrawiam ekipę elektroda!
Witam kolegów mam problem z pomiarem przepływu cieczy na rurce 7mm ,czy jest możliwy pomiar na tak cieńkiej rurce z tworzywa ? wykonałem układ nadający i odbierający, działa jak oddalam odbiornik od nadajnika, czyli mierzy odległość ,ale zakładając na rurce czujniki w jakikolwiek sposób nie mogę spowodować zmian we wskazaniach (czas odbioru nie zmienia...
17964 - Charge Pressure Control Zrób poprawne logi turbo i przepływki bo te nic nie wnoszą !!! Wartość obrotów masz sugerowaną 2850-3150 obr/ min a u Ciebie 1407 Logi robiłem na 3 biegu od 1500 obr i pedal gazu w podłogę... Znam tylko ten sposób... Jak inaczej? Dodano po 5 Z logów widać dwie rzeczy. Turbo daje tylko 1400 mbar a powinno 2200 mbar. Druga...
Owszem można podmienić przepływkę ale na razie nie kupować nowej.Nie na podstawie takich logów.Nigdy tak nie sprawdzam przepływki.Niech podmieni na próbę i napisze o efektach .
Przepraszam, że się nieodzywałem....cierpie na brak czasu...Jeśli chodzi o sprawdzanie kodów błędów to już to przerabiałem. Wskakiwało mi coś z przepływomierzem. Wogóle to wydawało mi sie że kable sie zwierały na nim i styki były nadpalone...Ale ogólnie astra daje sie odpalić na Pb ale tylko po resecie kompa. Jeszcze spróbuje centralke wymienić, może...
Kolego pivvo, jeżeli te twoje logi są dynamiczne to nie masz prawie żadnej poprawy, więc to twoje czyszcenie przepływki nic nie dało. :?: nie ma logów co prawda z 08 ale właśnie nie tnie dawki paliwa to po pierwsze a po drugie jak nie widzisz że że MAF actual jest 847,9 do 3,2 tyś gdzie po przednio było do 2,5 tyś no to trudno :D a jeśli mogę zapytać...
do sprawdzenia wszystkie połączenia wkładu dolotowego powietrza oraz wężyki podciśnienia jeśli to nie pomoże to sprawdzić należy przepustnicę oraz przepływomierz powietrza sprawdzałeś błędy silnika? ewentualnie logi przepływki.
A 12 V? Sprawdzasz na wpiętej wtyczce?
To już sprawdzałem, przepływki zminiają wartość, i korekta na 2 cylindrze leci do 5mg a na drugiej głowicy 6 i chyba 7 idzie do -3mg. Ale pomijając wartości mierzone samochód chodzi z otwartym kolektorem i itak zakopci w wydech i powibruje ale tylko na prawej głowicy
Odpinasz kostki od czujnika i ECU i sprawdzasz z każdego czujnika czy to wału czy wałka przewód sygnałowy jest tylko jeden!
To jest silnik na osprzęcie Bosch, wartość przepływki sprawdzałem przez OBD, ale mogłem coś pokiełbasić dlatego zmierzę jeszcze raz. Pamiętasz może jaki powinien być kąt na wolnych i czas wtrysku?
silknik ? czym czytane? co sprawdzane?
a sprawdzałeś wartości rzeczywiste przepływki błędu może nie być a będzie uszkodzona w jakimś stopniu kolego.
Tak sie przepływki nie sprawdza ... Robi się logi dynamiczne :|.
Witam, moja Octavia 1.8t agu z LPG rano wsiadam odpalam i gaśnie, odpalam drugi raz troszkę gazu i chodzi ale obroty góra dół mało co nie zgaśnie, przeskoczy na gaz chwilę pofaluje i wszystko ok. Po podłączeniu kompa błąd 16486 przepływomierz niskie napięcie/brak osprzętu nie związane ze sprzętem. 18010 napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie...
Witam zakupiłem mercedesa klasa a170 z 99 roku z silnikiem diesel na niskich obrotach tak do 3tys silnik klekocze jak stary diesel. I czuć nieprzepaloną ropę. Podobno wtryski były sprawdzane i to jest wina przeplywki czy to jest mozliwe? Przepraszam za ewentualne błędy
Ale auto jeździło naprawdę dobrze . Wyczulem że go troszkę podmulalo i zobaczyłem na vagu dane to wyczyściłam przeplywke.teraz w ogóle nie ciągnie turbo.już kiedyś sprawdzałem jak jest bez przeplywki i domyślam się że to ona uszkodzona -gorzej jeździć nie będzie.
MAP sensor sprawdzany z drugiego auta działa prawidłowo. EGR zaślepiony, ale została klapa gasząca Dodano po 4 Pierwszy pomiar to wpięta przepływka; 2. pomiar — wypięty kabel z przepływki
Na kompie wyskoczyły błędy przepływki i EGR, torbo nie było sprawdzane
Bez przepływki nie sprawdzałem, dodam tylko, że świece, kable, palec, kopułka oraz czujnik temperatury cieczy wymienione, podpowie może ktoś czy w tym silniku występuje czujnik temperatury zasysanego powietrza?
Kolega ma rację nie ma tam przepływki. Sprawdzałem też wężyk podciśnienia do map sensora w kompie jak go się wyjmie nie ma żadnej różnicy. Autko będę miał dopiero po niedzieli bo teraz koleś gdzieś tam wyjechał i zabrał je na kilka dni. Jak coś namierze dam znać.
Witam. Właśnie facet sprawdzał te parametry przepływki i po uruchomieniu silnika przez około 2 minuty chodzi wszystko ok a potem nagle parametry spadają do zera i wywala błąd przepływomierza. Dodam że dzisiaj jakiś gościu przyniósł do niego skode Superb na wymiane przepływki bo padła i porównał tą od Skody z tymi moimi starą i nową i były takie same,...
Wepnij multimetr w 2 i 3 pin przepływki i odpal silnik. Na obrotach jałowych ma być 1,4V a przy 3000 obr/min 2,1V. Test jest tylko poglądowy gdyż bez obciążenia ale zawsze coś.Ja zawsze sprawdzam VCDSem podczas jazdy parametry przepływki.Jeśli odbiegają rzeczywiste od wymaganych to sprawdzam turbinę,przewody,kata,wydech,EGRa itp. Dodano po 1 Sorry w...
to jedyny błąd jaki pokazuje,nie sprawdzałem jeszcze egr i przepustnicy . tylko czemu generuje błąd przepływki?
Witam, a jak to się sprawdza czy za pomocą vag coma czy to wizualnie sie sprawdza?
Chciałbym jeszcze dodać że auto odpala idealnie i na zimnym i na ciepłym silniku,nie puszcza czarnego dymu a komputer diagnosty pokazywał dobre dawkowanie przez pompowtryski paliwa.Wymienione popychacze oraz przegub wewnętrzny. Dodano po 2 wiązki do przepływki nie sprawdzałem,ale zaraz sprawdzę
No z pomocą tutaj na forum było by to szybciej i taniej,😂 Dodano po 2 A w końcu problem rozwiązany? Właśnie mechanik sprawdza świece HELP! Chociaż na początku mówił, że jakieś napięcie mają. Dzisiaj jako tako zapalił, akumulator wyeliminował, chociaż wczoraj twierdził, że do wymiany hehe. Jeśli się to sprawdzi, to ze świecami i kablami od przepływki...
Te gumy sprawdzałeś tak bardzo bardzo bardzo dokładnie? Do gumy przepływki od spodu dochodzi taki wąż, na pierwszy rzut oka go nie widać, też to sprawdziłeś? To co opisujesz, dla mnie ewidentnie gdzieś ssie lewe. A jeszcze weże od odmy posprawdzaj. Rozumiem, że o m43 mówimy?
Najlepiej żeby przepływka była taka sama. I jeżeli nie było błędu przepływki to jakie były jej wartości, skoro był podpinany kompa to czy były sprawdzane wartości rzeczywiste?
dzięki za podpowiedź , jutro będę rozbierał wszystko i sprawdzał. Czytałem trochę o budowie i działaniu przepływomierzy i nie podejrzewał bym przepływki , ze względu na budowę i działanie nie powinna mieć wpływu na rozruch silnika, w pierwszej sekundzie uruchamiania silnika ona nie bierze udziału. Przepływomierz ma wpływ już po uruchomieniu silnika...
Po odpięciu przepływki idzie jak trzeba a podobno w serwisie to było sprawdzane. Masz odpowiedz a w serwisie cie po prostu oszukali....
Ciśnienie paliwa sprawdzone też było zapomniałem wspomnieć. Wtedy co byłem pod kompa go podłączyć to mechan sprawdzał ciśnienie i mówił że jest w porządku
Cześć, sprawdzałeś przepływkę? Yyyy, że co? 8-O W dwóch postach napisałem, że przepustnica ok. Krokowca ani przepływki nie ma w tym silniku :-?
Pacjent ma bardzo dużo mocy i strasznie kopci na czarno po dodaniu gazu. Zachowuje się jak po Max chipie. Podmieniałem sterownik silnika, przepływkę, egr, czujniki ciśnienia i temperatury. Robiłem test przelewowy. Kolega w xsarze ma ten sam silnik i gdy poruwnywałem parametry zauważyłem że moja temperatura w kolektorze i w przepływomierzu ma tę samą...
Nie chcę się tu licytować kto ma większą wiedzę ale napisałeś że sprężyna ciągnie wałek do otwarcia a to nie prawda. Jedynym sposobem na otwarcie jest podanie na silnik prądu i obrót ślimaka. Pewnie jak silnik nie ma zwarcia jak to miało miejsce u mnie, to się ustawia automatycznie. np. jak padnie czujnik wałka krzywkowego to się otworzy. Moja wiedza...
Okazuje się, że naprawa turbiny nie przyniosła pożądanego efektu. Dymiarką wykryłem dwie małe dziury w kolektorze ssącym, kolektor wymieniony, dalej to samo. Więc tak, jeżeli po odpięciu przepływomierza ECU otwiera sztangę na małej turbinie, auto chodzi, ale nie za bardzo umie dopasować mieszankę, to trzeba się przyjrzeć ciśnieniu doładowania i sprawa...
Witam auto jak w temacie po odpaleniu 3000 obroty i nie spadają w sterowniku 0 błędów obroty spadną dopiero po odłączeniu przepływki (z przepustnicą mechaniczną) lewe powietrze sprawdzałem nic nie znalazłem w parametrach mam przekłamania dlatego nie mogę dokładnie ocenić parametrów
Już sprawdzałem, jak dałem 20v to było 0.00v a jak dałem na 2v to wyszło 0.03v
Ja obstawiam przepływomierz. Uszkodzenie (blędne przesyłanie info do sterownika o przepływającym powietrzu) to nie objawia się błędem w kompie. najlepszą metodą sprwdzenie jest podmianka przepływki. W przypadku sprawdzania musisz posiadać dane o przepływomierzu czyli zależność napięcia od przepływającego powietrza. Upraszczając wez oscyloskop i sprawdz...
Aktualnie nie mam przy sobie kompa. W grupie 11 widać było, że turbo nie zadąża za zadanym ciśnieniem różnica ok 300mbar(przy wyższych obrotach jeszcze spada). Dolot- zaślepiłem wąż idący od przepływki do turbo i odme, po czym wpuściłem kompresorem 2 bary ciśnienia. Katalizator niedawno sprawdzałem bo wspawywałem łącznik.
Witam po kilku dniach zmagań udało się rozgryźć temat. Sterowniki wróciły ze sprawdzania okazały się OK. Wiązka na całej długości od sterowników do przepływek sprawdzona Sterowniki sprawdzone Przepływki podmienione na używki ----------------- Problemem okazał się wsad - "mapa" , która ktoś tuningował kiedyś, ale podobno przez długi czas nic się nie...
Wyżej wymieniona bryka z roku 98r gazownia założona po odpaleniu zimny nie wchodzi w obroty dławi go, po pewnym czasie zaczyna normalnie wchodzić w obroty, błędów brak sprawdzane op-comem, po ściągnięciu kostki z przepływki (jak zimny) wchodzi w obroty o prawie dobrze, w parametrach przepływka pracuję okej, gdy chwilkę pochodzi też wszystko wraca do...
Z tego co sie orientuje to na sygnale z przepływki na wolnych powinno byc koło 0,9 V a na maxymalnych obrotach 3,9. moja metoda sprawdzania.
Witam. Od roku problem z 2 błędami 537Regulacja Lambda przekroczona wartość kontrolna 561Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki przekroczona wartość adaptacji - dodawanie Podmieniałem już 3 ori. przepływki i problem nie ustaje, jedynie po jej odłączeniu silnik zaczyna równo pracować i zmniejsza dawkę paliwa. Sonda też ori. o nr. 6U0906265E wymieniłem...
a jaki tam masz silnik? podlacz oscyloskop pod sonde i zobacz czy pracuje. zobacz w blokach wartosci jakie parametry ma przeplywomierz - czy nie jest padniety. zrob adaptacje przepustnicy ale najpierw ja wyczysc oraz zobacz oscyloskopem czast otwarcia wtryskiwaczy, czt sa jednakowe na wszystkich cylindrach. na koniec analiza spalin, glownie co, co2,...
To pierwsze E6 z 2014r. ze standardowym filtrem, filtr wymieniony hengsta. Nie wiedziałem że trzeba robić adaptację nowej przepływki. Moim testerem tego nie zrobię, muszę jechać do aso. Ale dziwne jest to, że na starej i nowej łapie taki sam błąd- sygnał za wysoki. Okablowania sprawdzałem i wydają się ok. Czy na przepływce może wytwarzać się jakieś...
Mateo, ja jestem ze Słupska, jakieś 200km na zachód od Trójmiasta:] właśnie gdzieś szukałem w okolicy jakiegoś zakładu, który ma takie coś ale każdy patrzy na mnie jakbym pytał nie wiadomo o co. Co do sprężarki to mam, na stacji paliw, ale i mam porządną pompkę ręczna. Sprawdzałem nią właśnie dolot od przepływki do przepustnicy i trzyma cholerstwo prawie...
hm czyli samemu nic nie zdziałam? niby gaz jest na gwarancji ale bmw kupiłam kilkaset km od swojej miejscowosci i tam też był zakładany gaz wiec nie bardzo opłaca mi sie jechać Dodano po 7 no własnie wiem ze e36 opiera sie głównie na dolocie wiec sprawdzałem go parenascie razy teraz mam przepływke od 1.8 bo myślalem ze moja padła jest jaas róznica tej...
A więc problem rozwiązany, problemem okazał się odłączony przypadkowo z tyłu przepustnicy wąż podciśnienia. Po podłączeniu wszystko śmiga, wracając do przepływomierza wydaje mi się że ma za małe wartości mianowicie. Na jałowych obrotach na rozgrzanym silniku 7/9 kg/h i napięcie waha się do 0.65v i nie więcej, przy ok 5k obrotów silnika jest to 4.04V...
LTFT spadło do 12.5% i dalej nie idzie. Lewego powietrza nie ma, sonda lambda pracuje na postoju jak i podczas jazdy. STFT oscyluje w granicach +-5%. Co jeszcze może być powodem tak wysokiej korekty długoterminowej ?? sprawdzę przy okazji ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Wskazania przepływki na gorącym silniku na biegu jałowym to 2,3-2,5g/s....
Filtr paliwa wymieniony, przewody od podciśnień, wszystko przepatrzone, nigdzie nie ucieka powietrze, MAP sensor sprawny, czujniki śmigają, nowa bolączka, dzisiaj cisnę do mechanika, zobaczymy, co powie, bo ja już nie mam pomysłów, błędów brak, obstawiałem świece, z tego co czytałem na forach, wirnik nie ma luzów, łopatki również w świetnym stanie,...
pomiar przepływki naprawa przepływki schemat przepływki
oporność głośnik centralka domofonu impuls zmiana dekoder polsat
sterownik vigas sterownik vigas
Głośne wirowanie pralki - przyczyny i rozwiązania Światła przeciwmgielne Peugeot 307 (2007) - problem z napięciem